• 12.

    אתם מדברים על אלו שהרכבים שלהם נמכרים אח''כ ע''י חברות הליסינג

    כיד ראשונה, 14/11/15 21:38

    אז כל מי שקונה רכב מליסינג שידע, שרכב כזה הוא יד עשירית,
    אני נוסע ברכב כזה, ונותן אותו לילדי, למשפחתי ולבני הזוג של ילדי, כל פעם שיש נסיעה ארוכה נוסעים עם הרכב יד ראשונה ''כאילו''

    IP: 77.125.95.226דווח על תגובה זו

  • 11.

    רכב

    , 12/11/15 08:32

    מי רשיי לינהוג רק העובד בילבד.לא בניי המישפחה

    IP: 194.3.133.108דווח על תגובה זו

  • 10.

    מראש אלו שלוקחים ליסינג הם אלו שצריכים לנסוע הרבה

    , 11/11/15 21:48

    אחרת זה לא משתלם

    IP: 109.67.182.124דווח על תגובה זו

  • 9.

    העובדות נכונות - המסקנה שגוייה

    מחזיק ברכב ליסינג, 11/11/15 19:44

    הסיבה שלרכבי הליסינ גנסועה גבוהה היא עלותם הגבוהה, עלות זו גורמת לכך שרק אנשים שנוסעים מרחקים גדולים לוקחים רכבים בליסינג אצלי זה נעשה כדי לחסוך בטיפולים ואגרות כי עלות הדלק ברכבי נמוכה במקצת מעלות הליסינג.
    הרכב הפרטי שלי הוא רכב גדול, אחרת הליסינג לא היה משתלם עבורי, אפילו שאני נוסע כ 35,000 ק''מ בשנה.
    אנא, בידקו את נתוני המיקרו לפני שאתם עושים כתבות.

    IP: 140.242.217.2דווח על תגובה זו

  • 8.

    רכב ליסינג ברמה של מאזדה 3/יונדאי I30 - עולה 3500 ש''ח נטו

    ליסינג, 11/11/15 15:44

    מאז שמשרד האוצר העלה את שווי המס על רכב ליסינג, מי שלא חייב רכב ליסינג כי הוא גר רחוק לא לוקח רכב ליסינג.

    רכב ליסינג ברמה של מאזדה 3/יונדאי I30 - עולה לעובד כ 3500-4000 ש''ח נטו

    שווי מס - ב 3200 ש''ח
    הורדה מהברוטו כ 3500-3700 ש''ח
    סה''כ הפסד נטו - כ 3500 פלוס/מינוס

    מי שלא צריך לנסוע 40,000 ק''מ בשנה מראש לא לוקח רכב ליסינג - זה פשוט הרבה יותר יקר מרכב פרטי

    IP: 10.56.176.76דווח על תגובה זו

  • 7.

    איזה דלק חופשי???

    , 11/11/15 15:35

    כיום יש מכסת דלק שנתית - ואם חורגים ממנה, מתחילים לקנות דלק כמו כל אחד אחר.
    זה מעודד בחירת רכבים חסכוניים ולא מזהמים.

    IP: 10.158.46.138דווח על תגובה זו

  • 6.

    שטויות ברור שניסע יותר

    , 11/11/15 15:11

    עובד בכל הארץ עם משתמשים בכל הארץ איך בדיוק אני לא אסע יותר?

    IP: 81.218.48.37דווח על תגובה זו

  • 5.

    הטעייה מכוונת ... מצפה מכם ליותר שכל

    עופר, 11/11/15 15:08

    להשוות ליסינג לפרטי זו טעות. הרבה מהליסינג עובדים רחוק מממקום הבית. אני לדוגמא נוסע 150 ק''מ כל יום ...
    למה לא תשוו את זה לעצמאיים, כמו קבלנים ואינסטלטורים ?
    אני נסעתי בארבע שנים 150 אלף ק''מ, חבר שלי שיפוצניק, 330 אלף ק''מ ... אז אם ישוו ליסינג לעצמאיים אנשי הליסינג צדיקים ?צריך לקחת לעצמאיים את הרכב ?
    זו הטעייה של סטטיסטיקה והבנת הקהל שנוסע ברכב ...
    אני אשמח להחזיר את רכב הליסינג, רק איך אני אגיע לעבודה ? אין רכבת ואוטובוסים שלא נדבר.

    IP: 62.90.113.34דווח על תגובה זו

  • 4.

    בדיוק הפוך

    , 11/11/15 14:34

    במחיר של הליסינג היום - זה משתלם רק אם נוסעים הרבה.
    מי שלא נוסע הרבה - לא שווה לו לקחת ליסינג.

    IP: 81.218.0.98דווח על תגובה זו

  • 3.

    מדינה אוכלת יושביה .. (ל''ת)

    , 11/11/15 14:30


    IP: 84.228.111.252דווח על תגובה זו

  • 2.

    יש עדיין הטבות בליסינג?

    גיא, 11/11/15 14:18

    כל מי שאני מכיר החזיר את רכב החברה בגלל העלות הגבוהה של 3500 שח בחודש פלוס שווי מס בסכום דומה, שזה שווה ערך לניכוי של כ3500 שח מהנטו !! כיום לא משתלם בכלל לקחת רכב חברה אלא אם כן אתה גר בבאר שבע ועובד בתל אביב... פגיעה נוספת בתנאי הליסינג תחנוק עוד יותר את אנשי הפריפריה שעובדים במרכז. האם לזה התכוון המחוקק?

    IP: 176.12.141.129דווח על תגובה זו

  • 1.

    קירוב הפריפריה למרכז

    ליסינג, 11/11/15 13:06

    אפשר להסתכל על הנתונים גם בצורה שונה. עובדים הגרים רחוק ממקום העבודה משתמשים ברכב ליסינג.

    IP: 193.43.246.250דווח על תגובה זו