• 23.

    הפתרון הוא פשוט- במקום קיזוז הכפלה

    עדי, 19/06/11 21:41

    בשלב הפלייאוף יתנו 6 נק' לנצחון ו-2 לתיקו. זה לא לוקח נקודות לאף אחד וההשפעה היא אותה השפעה

    IP: 217.132.100.41דווח על תגובה זו

  • 22.

    קשקוש

    m.d, 19/06/11 20:24

    אולי שהקבוצות הטובות יתחילו את העונה במינוס נקודות בהתאמה כדי שמכבי פת תיהיה אלופה

    IP: 79.176.203.61דווח על תגובה זו

  • 21.

    לכהן

    שימי, 19/06/11 19:31

    אני לא אוהד אף קבוצה-סתם חובב ספורט.לו נייתי נתנייתי הייתי רוצה לראות את נתניה אלופה אבל כחובב ספורט אני רוצה לראות תחרות הוגנת שבסיומה יש מנצח ויש מפסיד.אני דוגל בשיטה לפיה יש שכר למאמץ,לכשרון ולניהול הנכון.שים לב שגם באירופה זכתה פורטו בגביע האלופות ומולה שיחקה לא יותר מאשר מונקו-ללמדך שהם לא צריכים את השיטה הלוזרית שבה אתה רוצה שישתמשו .קשה לי להאמין שיש עוד מדינה שמחשיבה עצמה לאוהבת ספורט אבל ראשי הספורט בה ממציאים המצאות משונות כמו קניית מקום בליגה בכסף,אליפות של משחק אחד או קיזוז,והכי חשוב-שיש עיתונאים שמסכימים איתם.בכל מדינה נורמלית האדונים לוזון וקופל לא היו בכלל מנהלים קבוצה-אצלנו הם מנהלי התאחדויות או מנהלות ומסובבים את כולם על האצבע.בקיצור-תן לספורט לדבר,מי שטוב-טוב,מי שרע-שישתפר.

    IP: 84.110.234.1דווח על תגובה זו

  • 20.

    הפלייאוף ב- NBA הרבה פחות צודק משיטת הקיזוז, (ל''ת)

    עם קיזוז הליגה הרבה יותר מעניינת, 19/06/11 13:28


    IP: 84.228.31.149דווח על תגובה זו

  • 19.

    עוד הצעות לדמוקרטיזציה בספורט

    רפי, 18/06/11 19:13

    לקשור לנדאל ופדרר את היד החזקה אחרי הגב,להכריח את קובי ןלברון להשמין ולהוסיף 10 ק''ג למשקלם,לעשות פיינל-פור בכדורסל בארץ כדי שתהיה לנו אלופה לחמש דקות {סליחה-את זה כבר עושים},לאסור על אוברדוביץ' לקחת פסקי זמן,לתת ליוסיין בולט לרוץ עם סנדלים,יש הרבה רעיונות כדי להרוס את הספורט.

    IP: 84.110.234.1דווח על תגובה זו

  • 18.

    כן הטובים מנצחים

    ק, 18/06/11 19:05

    הטובים מנצחים אבל העשירים קונים את הטובים.מה שכתבת על הקבוצות שזוכות זו קצת דמגוגיה.מכבי חיפה זה מרכז הארץ אבל הפועל חיפה היא פריפריה? הצורה הטובה ביותר לנסות לגרום לשוויון היא תקרת שכר,וזה לדעתי המקסימום המותר מבחינה ספורטיבית.בפורטוגל-ב-70 שנה האחרונות-זכתה קבוצה אחת באליפות בשנות ה-50,אחת ב-2000 ומשהו וביתר 67 השנים-שלוש קבוצות:בנפיקה,פורטו וספורטינג.באנגליה רק לצ'לסי ויונייטד סיכויים לזכות בשנים הבאות,בספרד המצב ידוע-השאלה שם רק באיזה הפרש בארסה תזכה,האם גם שם צריך להתערב?? שצ'לסי ומנצ'סטר יתחילו את העונה במינוס 8??,
    ,

    IP: 84.110.234.1דווח על תגובה זו

  • 17.

    רוצים ספורט נקי וברמה גבוהה בלי התערבות

    שימי, 18/06/11 18:05

    לכותב הכתבה: מי זה ''רוצים''? כמה כתבים?? רוב הציבור רוצה בצדק ספורט נקי מהתערבות של עסקנים.לא רוצים שיקזזו נקודות,לא רוצים שיקשו על מישהו בצורה שאיננה ספורט טהור,וזהו! מי אמר שהעובדה שמישהו יזכה באליפות לא בצורה ספורטיבית טהורה תמשוך יותר קהל או תהיה פופולרית יותר? למה שמישהו ירויח עשרות מיליוני שקלים ומקום בליגת האלופות בלי שהרויח את זה ביושר? האם יעקב שחר גנב ממישהו כסף?? האם הוא רוקפלר בעוד היתר עניים? האם מכבי בכדורסל אשמה שששים שנה לא נבנה בארץ עוד אולם ראוי ושלא הוקמו עוד קבוצות ניהול דומות לשלה?אני מצפה מהעסקנים שידאגו למסגרות ושיתנו לספורטאים לנצח על המגרש והייתי גם מצפה מהתקשורת לעודד ספורט על המגרש ולא בתוצאות שנקבעות בחדרי הישיבות של העסקנים.הפתגם באנגלית אומר:''והלואי והטוב ינצח''.כך גם אני אומר-אם נתניה תהיה טובה יותר-שתהיה אלופה.אם הגליל תנצח את מכבי בסידרה-שתהיה אלופה,אבל אל תקבעו לנו ע''י הרמת יד מי יהיה אלוף.

    IP: 84.110.234.1דווח על תגובה זו

  • 16.

    ספונדולג'.

    חבקוק, 17/06/11 19:19

    אני מציע שנעשה את שיטת הספודולג', היא בטח תצליח. מר דורון כהן בטור הבא שלך תכתוב על כך - הצלחה בטוחה.

    IP: 85.65.211.66דווח על תגובה זו

  • 15.

    חברים-כל התערבות מנהלית בספורט פסולה!

    שימי, 17/06/11 16:27

    מותר להנהלה לקבוע מסגרות שוות לכולם,תנאי פתיחה,אסור להתערב בצורה מנהלית בתוצאות.זה אנטי ספורט!כמו שאף אחד לא מונע משתי קבוצות בספרד ובאנגליה לקנות כל מי שזז,כך אסור לגוף מנהלי כלשהו להתערב בתוצאות התחרות ולשנות תוצאות באמצע העונה.אפשר לקבוע תקרת שכר,להוריד מספר זרים-כל מה שנכון לעשות לפני פתיחת העונה,אבל מרגע שהליגה החלה-כל נקודה שהושגה ביושר צריכה להתקיים.

    IP: 84.110.234.1דווח על תגובה זו

  • 14.

    דורון

    נתי ורמוט, 17/06/11 16:20

    הטור שלך על אשכנזים?עירקים?יהודים!!היה הרבה יותר מוצלח....

    IP: 85.64.227.28דווח על תגובה זו

  • 13.

    לכותב דורון כהן

    אלמוני, 17/06/11 16:11

    סלח לי על הבנאליות-אני חובב ספורט ורוצה תמיד שהטוב ינצח.נמאס לי לראות את נדאל ופדרר זוכים? בוא נחוקק חוק שמי שנקרא נדאל או פדרר יתחיל כל משחק במינוס מערכה.נמאס לי לראות רק את ריאל ובארסה כזוכות בספרד? נקצץ רק להן 10 נקודות כל שנה.אותו הדבר עם צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד.אפשר גם לקשור לבולט משקלות לרגליים ולקונטדןר לתת אופניים בלי הילוכים.נכון שזה נראה מגוחך? כמו הקיזוז וכמו הפיינל-פור בכדורסל.אני זוכר דווקא שלפני 12 שנה זכתה הפועל חיפה באליפות,אז למה להפגיז במספר כמו 20 שנה? מהותו של הספורט הוא-נצחון הטוב על הפחות טוב,אחרת בוא נוציא כמה קבוצות מה nba כדי שגם הגרועות יזכו פעם.ספורט איננו דמוקרטיה ואיננו מועדון חברים-זו תחרות על מהירות,כוח,סיבולת וגם על ניהול והשקעה.יעקב שחר איננו האיש העשיר בארץ-הוא פשוט מקדיש את כל-כולו לקבוצתו.אותו הדבר קבוצת הניהול של מכבי בכדורסל-הם אינם מיליארדרים אלא פשוט משקיעים מכל הבחינות בקבוצה שלהם.אף אחד לא מונע מכל בעל הון בארץ להשקיע בספורט,לנהל קבוצה,ואסור שחוקים ותקנות יחליפו מאמץ על המגרש ובמשרדי הקבוצות.אנחנו רוצים תחרות-אבל לא במחיר של אי-ספורטיביות.

    IP: 84.110.234.1דווח על תגובה זו

  • 12.

    הקיזוז לא פיתרון, אבל הכותב צודק (ל''ת)

    בהחלט יש בעיה גדולה בכדורגל, 17/06/11 11:11


    IP: 109.186.121.187דווח על תגובה זו

  • 11.

    בדבר אחד אני מסכים איתך

    רועי, 17/06/11 11:01

    מזל שאתה לא מישל פלאטיני....
    כתבה כל כך מגוחכת ואבסורדית.

    IP: 93.172.237.215דווח על תגובה זו

  • 10.

    גיבוב של שטויות

    ירוק, 17/06/11 09:39

    לא הקבוצות העשירות זוכות אלא אלו שמנוהלות היטב.
    ראה לדוגמא את הליגה הגרמנית, למרות שלביירן מינכן יש פור ענק מבחינת כסף יתר הקבוצות הן בעלות קהל שמגיע למגרשים וניהול איכותי ואכן שם יש ליגה מרתקת ותחרותית. כנ''ל גם לגבי צרפת (כן, למרות השושלת המוצדקת של ליון)

    IP: 109.160.147.78דווח על תגובה זו

  • 9.

    שחר מעולם לא תמך בקיזוז

    סלע הירוק, 17/06/11 02:39

    דורון כהן. אתה מסתמך על מיתוסים ולא על עובדות. הלינק הבא הינו סיכום ישיבת המנהלת ב2008 בה יעקב שחר מתנגד נחרצות לקיזוז בשיא תקופת גיידמק. אתה חשוף לתביעת דיבה מצד שחר. מכבי חיפה ספורטיבית מדי בשביל השחיתות שבה אתה תומך

    http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?itemNo=995580&contrassID=2&subContrassID=8

    IP: 2.54.12.151דווח על תגובה זו

  • 8.

    בעד הקיזוז

    אדום, 16/06/11 20:37

    כתבה מענינת עם ראייה מפוכחת של המציאות...ברכות לדורון ל הכתבה...גם ככה הליגה הישראלית גוועת..הניין יורד והכסף מדבר..הקיזוז הוא סוג של זריקת החייאה לשיעמומון שנקרא הליכה הישראלית...שבעונה הבאה סביר להניח יסתיים מתישהו באפריל...

    IP: 109.64.16.91דווח על תגובה זו

    • כבר בכינוי שלך מבינים למה אתה בעד

      רפי, 17/06/11 16:17

      עם ''הקבוצה הטובה בכל הזמנים'' נגד ''הקבוצה הבינונית'' של אלישע לוי לפני שנה לא הייתם יכולים לזכות באליפות ללא שלוש הנקודות אותם הפסידה חיפה בגלל הקיזוז.זה לא כמו בכדורסל ,שם יודעים בדיוק מה שווי ה''אליפות'' ומכבי נשארת ביורוליג: בכדורגל מחיקת הנקודות גרמה לכם לעלות לליגת האלופות ולרווח של עשרות מיליונים,ואותו קיזוז גרם להפועל כפר-סבא לא לעלות שנתיים רצופות לליגת העל.מה העניין בזה? מי החליט שהליגה תסתיים באפריל? תבנו קבוצה טובה,תנו פייט הוגן לחיפה,אני מקוה שגם מכבי ת''א תעשה אותו הדבר,ופתאום תראה ליגה מעניינת עד הרגע האחרון.זוכר את עונת 2003 שהסתיימה בלי קיזוז בזכיה רק בגלל הפרש שערים? זה יכול להיות כל שנה אם כולם יפסיקו לריב,ינהגו בשכל ויבנו קבוצות טובות.שחר לא יותר עשיר מטביב או גולדהאר.

      IP: 84.110.234.1 דווח על תגובה זו

      • ... ולולא השלוש נקודות שלקחנו בחיפה, מה שלא קרה השנה (ל''ת)

        עוד אדום, 20/06/11 09:10


        IP: 77.124.89.210 דווח על תגובה זו

  • 7.

    כתבה טיפשית

    אייל, 16/06/11 20:17

    לפי הכתבה בוא ניתן לקבוצות שהן לא 4 הגדולות לפתוח את העונה עם 30 נקודות פור ואולי נקבל אלופה שהיא לא אחת מ-4 הגדולות.

    IP: 84.110.129.51דווח על תגובה זו

  • 6.

    אתה רציני?

    בן אדם שפוי, 16/06/11 19:50

    לא אתה חושב בקטן בוא ניקח מקודות רק לאלו שאלופות או (אם לקחת אליפות אתה מתחיל במינוס עשרים אחרי קיזוז).
    מה קרה העיתונעים מרגישים שהקיזוז נשאר אז בוא נרמה את הקיזוז.
    מה לעשות בכל תחום בחיים שתראה הכסף מדבר (הקומנזים עבר מהעולם ומה לעשות למי שיש יותר כסף יש יותר סיכוי לקחת)
    אם אתה רוצה ליישר משהו תעשה שקבוצה יכולה לשלם רק ממה שהיא מרוויחה מהאוהדים שיכולים לחגוג כל כך (נראה את נתניה או פ''ת ממלאים את האצטדיון החדש בפ''ת או בנתניה) הרי אם ניקח כל אחת מ-4 הקבוצות יש יותר אוהדים מכל שאר קבוצות ליגת העל.
    אז די עם העסקנות ותנו לאוהדים קצת את מה שהם רוצים, לראות כדורגל

    IP: 46.117.211.105דווח על תגובה זו

  • 5.

    יש לי רעיון אפילו יותר טוב!

    אילן שטילמן, 16/06/11 19:45

    בוא נעשה הגרלה בין כל הקבוצות בליגה. עוד יותר טוב, בוא לא נגביל את ההרגלה לליגת העל. יאללה קביליו יפו לליגת האלופות!!!

    תפסיק עם השטויות, מכבי פ''ת רוצה ליגת אלופות אז שתיקח אליפות על המגרש בלי קיזוז ובלי טובות.

    IP: 78.105.49.186דווח על תגובה זו

  • 4.

    יש לי רעיון יותר טוב

    עופר, 16/06/11 19:34

    לקבוצות מת''א ,חיפה וי-ם לתת 2 נקודות לניצחון וליתר הקבוצות 6 נקודות. אולי הגיע להפסיק עם השטויות האלו כבר. בכל ליגה בעולם יש בין 2-4 מועדוני על שמחלקים ביניהם אליפויות (באיטליה הכותב שכח את יובה ורומא), ופעם או פעמיים בעשור במקרים מסוימים קבוצות אחרות זוכות בתואר.ספורטיביות בספורט זה קודם כל פיי פליי, רק הקבוצה שמשיגה את הכי הרבה נקודות מוכתרת לאלופה וכל פטנט אחר הוא פתטי.

    IP: 84.109.49.170דווח על תגובה זו

  • 3.

    הקיזוז כן ספורטיבי וצודק,

    יויו, 16/06/11 19:28

    הקיזוז הוא בסך הכל שיטת חישוב נקודות חדשה,
    התנאים עדיין זהים עבור כל הקבוצות ועל כן הספורטיביות והצדק לא נפגעים.

    IP: 87.69.249.221דווח על תגובה זו

    • אתה טועה

      רפי, 17/06/11 16:20

      התנאים ךא זהים עבור כל הקבוצות כי מי שהגיע ל-40 נק' מפסיד 25 ומי שהגיע ל40-מפסיד רק 20.זו לא שיטת חישוב-זו גניבת נקודות ממי שעבד יותר קשה כדי להשיג אותן.היית מסכים שיוסיפו ליוסיין בולט חצי שניה כדי שמישהו יוכל לנצח אותו? ומה בנוגע לבארסה?? אולי הם יתחילו כל שנה במינוס נקודות??

      IP: 84.110.234.1 דווח על תגובה זו

  • 2.

    קשקשן - תפסיק לבלבל את המוח

    יריב, 16/06/11 19:26

    הנה הגיע הפילוסןף עורך מעריב סוף שבוע ובגלל מעמדו האתר נותן לו להעלות גיבוב של שטויות שכבר מזמן לא ראיתי כמותן.
    ליגה בת 36 מחזורים צריכה להסתיים כאשר הקבוצה שצברה את מירב הנקודות היא האלופה, נקודה.
    רוצה הפתעות - יש למכביר במשחקי גביע המדינה שם היו לא מעט מקרים שקבוצות קטנות זכו, המקרה האחרון היה הפועל רמת גן לא מזמן.
    אין ליגה בעולם שבה קיימת שיטת הקיזוז וטוב שכך כי הקיזוז יוצר מצב שבו קבוצה יכולה לזכות באליפות לא בגלל יכולת אלא בגלל מזל.
    למה בכלל לשחק 30 מחזורים? אפשר לשחק רק את ששת משחקי הקיזוז.
    כדור רגל זה לא משחק בחשבון או נושא פילוסופי אז תעסוק בעריכת העיתון שלך ותפסיק לבלבל את המוח.
    אתה לא אוהד של הפןעל ת''א במקרה? אני שואל משום שאני מבין שיש לאוהדי הפועל ת''א השפויים ובעלי המצפון בעייה עם האליפןת שקבוצתם שדדה ממכבי חיפה על סמך השיטה הדפוקה ולא על סמך היכולת.
    כן, אני אוהד של מכבי חיפה ואני מציין זאת כי בניגוד לך, אני לא מתחבא מאחרי פילוסופיות וצדקנות על מנת להצדיק את האליפות שנשדדה

    IP: 109.66.46.211דווח על תגובה זו

  • 1.

    יש לי רעיון הקפטינים של 6 הראשונות ישחקו קווה קווה דלה אומה

    עמי, 16/06/11 18:56

    והאחרון שישאר קבוצתו תהיה אלופה, כך נזכה בליגה עם הרבה מקופחים ובינונים ולא ראויים שייזכו באליפות,

    IP: 192.114.3.241דווח על תגובה זו