''אלישע מרוצה'' זה המסר שמועבר לשחקנים. אז למה שהם יתאמצו? התקשורת מהללת את אלישע למרות הביצועים הפושרים של הקבוצה, אז מה הבעיה? הכל בסדר!
קטן (פצוע/לא פצוע) על הפנים אבל עדין בהרכב למה?
בקיצור הכל מתחיל מלמעלה והפועל ת''א יאכלו אותנו אם לא יחול שינוי רציני.