• 4.

    צריך להגיד את האמת הפועל קבוצה טובה ומנוסה מאיתנו (ל''ת)

    בן, 22/02/11 11:20

  • 3.

    חיפה אפורה בינונית מאוד .הפועל ת''א יתפרו אותם .אין לחיפה סיכויי (ל''ת)

    אפרים פ., 22/02/11 10:58

  • 2.

    זו לא אדישות זה מאמן פושר וחלבי

    עלה ירוק, 22/02/11 10:33

    ''אלישע מרוצה'' זה המסר שמועבר לשחקנים. אז למה שהם יתאמצו? התקשורת מהללת את אלישע למרות הביצועים הפושרים של הקבוצה, אז מה הבעיה? הכל בסדר!
    קטן (פצוע/לא פצוע) על הפנים אבל עדין בהרכב למה?

    בקיצור הכל מתחיל מלמעלה והפועל ת''א יאכלו אותנו אם לא יחול שינוי רציני.

  • 1.

    כל השחקנים מלבד אזולאי ודבה ? מה עם מסיללה ?

    אלדי, 22/02/11 09:15

    לא מבין איך אנחנו קבוע עם 4-5 פצועים ?!?!?