• 123.

    גם אני הייתי עושה טרנסר לערבים ולכל אוהדי הפועל

    עמיחי, 30/01/11 09:59

    אז מה??? יתבעו אותי??? ישלחו אותי לכלא??? זו דעתי וכולם שיקפצו לי!!!

  • 122.

    דני נוימן עושה עבודה ''עיתונאית'' מעולה הוא מבטא דעות

    רובינא, 29/01/11 21:44

    המתישבות עם חלק מהמדינאים בקואליצית השלטון

  • 121.

    דני נוימן לא יילך הביתה, ולו רק בגלל שהוא ימני מוצהר, מי ייתן

    תורי, 29/01/11 21:42

    לו ללכת? השתגעתם?

  • 120.

    אורי לוי לא נכח בשטח בעת האמירה והכרעתו לטובת דני נוימן

    יורמי, 29/01/11 21:40

    מסתמכת על דברי נוימן בלבד. הייתם מצפים מחברו של דני נוימן להגיב אחרת????!!!

  • 119.

    למה היה צריך לחכות עד עכשיו !

    שלמה, 28/01/11 12:50

    דני נוימן פשוט לא טוב מקצועית, אורי לוי לא היית צריך לחכות להתבטאות אומללה שלו, פרשן אומלל ועילג שהיה צריך להתפוטר!!! מזמן.

  • 118.

    דני נויימן אני מאמין לו. תעצרו את סוסי ההתלהמות שלכם אוהדי הפועל

    v, 28/01/11 08:27

    ושאר הנבחנים הקבועים.(לא טעיתי זה נביחה כמו הביחת כלב) כל גיבורי המקלדת ושחורי הדמוקרטיה (אלעק) והצדק מי יודע מה האמת צריך לבדוק לחקור וכו. דני נוימן אולי ליכודניק אבל מי שמכיר אותו בחייו לא יודע עליו דבר. נעים הליכות הוגן ,ממש לא גזען נהפוכו. זה שפרשן הוא כבר בדעותיו לא שמאל והוא מרכז ימינה זה כבר בעיה. מה שהוא אמר דיי נכון יש פה ברזה שמאלית שולטת (וואלה גם לצערי ואני מרכז לא ימין) בכל התקשורת. אותם אנשי תקשורת מחזיקים בדגל הדמוקרטיה מתי שזה נוח להם. היום לאהוב את הערך להיות בעל ערכים ואידאולוגיה מרכז - ימין נחשב כבר להסתה וגזענות.
    הצביעות של אותם אנשי תצקשורת (ללא פרשת נוימן ) נוטפת חדשות לבקרים , אפשר לומר את אותו הדבר על כל השחקנים ומרבית הבמאיים יפי הנפש האלה שיוצאים להגן על זכויות אדם של פלסטינים ו5 מטר מהבית שלהם זרוק הומלס רעב (עניי עירך קודמים) הפכנו להיות מדינה שבה יש שנאת חינם בכל מקום פרזיטיות שנאה ללאום ולמדינה ואין גאווה רציחות ורק רוע בכל מקום. אני אוהב את המדינה אבל לפעמים מתבייש בכולם. לסיכום אנשי תקשורת יקרים את משפט דרייפוס הבא תשדלו לעשות זוב למישהו שלא מהמחנה שלכ

  • 117.

    אביעד טוען שכרמית סיפרה ל''ידיד'' (ל''ת)

    עמנואל רוזן - אתה הידד??? או מעבר....., 28/01/11 07:54

  • 116.

    זו לא עיתונאית,זו בושה לעיתונות (ל''ת)

    ניר, 28/01/11 06:51

  • 115.

    אז הוא אמר !!!

    שפלטר הדוס, 28/01/11 06:51

    תשאלו את באדיר מה דעתו על אוהדי ביתר ונראה איזה תשובה תקבלו
    אז הוא אמר !!

  • 114.

    נו, באמת

    רפאל, 28/01/11 02:36

    זה כמו שאל קאפון בסוף 'נפל' על העלמות מס.
    ייתכן והייתה פליטת פה בארבע עיניים, וגם אז יש מרחב עצום לתהייה באשר לקונטקסט בו הדברים נאמרו.
    סה''כ ניסיון ברור לייצר עניין בכוח מהכלום שיש בכדורגל.

  • 113.

    עמנואל רוזן איך אתה קשור בדיוק לכרמית ראובן??? (ל''ת)

    חוץ מאשר הם אוהדי הפועל?? כדאי לבדוק, 28/01/11 00:17

  • 112.

    כדאי לבדוק מה הקשר של עמנואל רוזן לכרמית ראובן????? (ל''ת)

    אחת שיודעת ממקור ראשוןן, 28/01/11 00:02

  • 111.

    נוימן חזק ואמץ - כנסו

    יורם אוהד מכבי חיפה, 27/01/11 22:52

    כל מה שקשור להפועל ת''א מגעיל ישר מאשימים בלי שום ברור כי נבלה בשם כרמית אמרה - ואולי סילפה ואולי פירשנה לא נכון ? אבל ישר מאשימים לכן אני נוקט עמדה שמתאימה לי - לא משנה מה קרה שם אני תומך של דני נויימן ומחזק אותו בכל מחיר ולא לפרשן את הפועל זבל ת''א זה תענוג אז זה לא מרגש כלל - דני נוימן צודק בכך שהשמאלנים שולטים לצערנו בתקשורת ורובם אוהדים את הפועל גועל ת''א - לכן מדינה שמה שונאים את הזבלים הקומוניסטים !!!!!!!!!!!!!!!!1

  • 110.

    הזדמנות להעיף את נוימן

    נחמיה, 27/01/11 21:08

    חברים, זה מהשמיים. שנים שאנחנו מתפללים שנוימן יעוף, אבל הוא מקושר חזק מדי ברשות השידור. עכשיו הוא נפל בלשונו וזו ההזדמנות. הוא אמר דברים גזעניים ואם יופעל לחץ אדיר על הרשות והנושא לא יירד מסדר היום, היא תהיה חייבת לפטר אותו. לא בטוח שזה יקרה, אבל אם גם אתם מסכימים שהוא פרשן פשוט נורא - נכון ששווה לנסות? להציף את הרשות בטלפון, לחמם את הפייסבוק, להשאיר את הנושא חם בתקשורת. יאללה, מתחילים

    • dasd

      rqd, 29/01/11 16:49

      צודק

  • 109.

    נוימן אנחנו איתך, אוהבים אותך. האמת לאמיתה יצאה לאור-התקשורת אדומה (ל''ת)

    שער 11, 27/01/11 21:05

  • 108.

    מה הבעיה? שדרי השמאל כל הזמן מדברים אותו דבר בשידור חי על המתנחלים

    יוסי, 27/01/11 20:16

    חשבתי שזה מותר... אה אופס זה מותר רק לשמאל אנחנו ב'דמוקרטיה חד כיוונית'.....

  • 107.

    דני טעה, אבל הפועל תל אביב חלאה

    הדר ביתר, 27/01/11 20:00

    סביר שדני נוימן שהוא באמת פרשן בינוני לא נזהר בלשונו- אבל העליהום של כל אוהדי הפועל תל אביב עליו הוא מכוער ומגמתי. הם לא יכולים לסבול שבית''רי יהיה פרשן הכדורגל המרכזי של ליגת העל, ולא ינוחו עד שימנו לפרשן את רפעת טורק או לפחות את פינגנבוים ההיסטרי.
    נ.ב- נוימן ממש לא מפרגן לביתר ואפילו קוטל שם שחקנים ללא הצדקה, כמו גונזלס.

  • 106.

    כרמית מי?

    דיקטטורה נאורה, 27/01/11 19:45

    פשוט לא יאומן.!!
    אחרי עשרות שנים של דיקטטורת שמאל בתקשורת, אדם אחד מתבטא באופן שלא מקובל על אבירי חופש הביטוי, הוא אפילו לא מדבר במדיה, סתם שיחת רעים פרטית והופ!! כל הנשמות קופצות.

    כולה בן אדם דיבר לפני שידור. אם זה היה גאולה אבן או חיים יבין או גבי גזית עוד אחד מעשרות אנשי התקשורת שדוחסים את הרעל האנטי מתנחלי שלהם יום יום אל אפרכסותינו, זה היה כמובן עובר בשקט. כאן כבר מדובר באיש ימין שסומן מזמן.

  • 105.

    כרמית מי? תתביישי לך. מעניין שעל כל שירי הנאצה של הקבוצה שלך

    לאן הגענו., 27/01/11 19:44

    אין לך מה להגיד. גועל גועל גועל. שיחה קלילה כביכול אבל סופר מגמתית. שואלת שאלה ורצה לספר לחברה.

  • 104.

    צוועה בצווע השמואל סונת ימניים מושחטת קמה אתם מדבים על אהדיי מכבי ו (ל''ת)

    אוהוהוהוהוהוהוהוהוהויייייייי, 27/01/11 19:32

  • 103.

    אורי לוי

    מוטי, 27/01/11 17:46

    חבל מאד!!
    אחרי כל כך הרבה שנים איתך
    אתה מאכזב מאד בתגובתך.
    הלו קח חופשה סע לאנגליה תראה כדורגל אמיתי
    לא ברברני כמו שלנו ותבין מה עושים לפרשן
    ( אלק חובבי כדורגל צריכים פרשנות )
    שמלכלך בטלוויזיה !!!
    ככה נראה ערוץ 1
    ולא צריך יותר הצדקה מזה לרפורמה !!!
    תודה ושבת שלום

  • 102.

    נו באמת, ברור לחלוטין שהיא משקרת

    שוקי שוקרון, 27/01/11 17:34

    איזה אדם שפוי היה אומר שרוב אוהדי הפועל ערבים.
    מעבר לכל הצחוקים וכל ההקנטות, אני לא מאמין שדני נוימן יגיד כזה דבר.

  • 101.

    איזה צביעות מה קרה אז אמר כל אוהדי הפועל מלכלכים על מכבי וביתר זה בסדר (ל''ת)

    עידו, 27/01/11 17:21

  • 100.

    צודק

    אבי, 27/01/11 17:16

    דני נוימן צודק כל האדומין לרוסיה

  • 99.

    דני נוימן מלך!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מיכל, 27/01/11 17:16

  • 98.

    הפלצנית האדומה מכוערת ושקרנית

    גבור, 27/01/11 17:13

    דני נוימן כל מכבי איתך. המוצצת האדומה שקרנית מדופלמת.

  • 97.

    צריך לפטר אותו כי הוא שדרן משעמם,גרוע ובנאלי,שממאיס עלינו את הצפיה.

    אייל, 27/01/11 17:00

    וזה לא קשור את מי הוא אוהד ומה הוא חושב.
    אם הוא אמר, שלא יפחד לחזור על זה, או שיתנצל - זה מה שחסר לנו , עוד שפן.

  • 96.

    כשהתקשורת אדומה, אל תתפלאו שאמירות נגד הפועל מובילות לפיטורין! (ל''ת)

    אסף, 27/01/11 16:55

  • 95.

    חזק ואמץ כרמית, תתבייש אורי לוי פקידון

    תומר, 27/01/11 16:52

    ככה נראים פני רשות השידור, אנשים חסרי כישורים ומרבי קשרים, מכסים על התחת שלהם כדי לאחוז בגו'ב בושה

  • 94.

    וואלק דני נוימן. אתה מלך הבאת כבוד גדול לאוהדי בית''ר .אתה אשכנזי טוב

    אוהד בית''ר עצבני, 27/01/11 16:45

    יש לך לב של מזרחי ואתה אחד משלנו.

  • 93.

    דני נוימן צריך ללכת הביתה. נקודה, לא העיפרון הכי מחודד בקלסר

    אליצור בומבה צור, 27/01/11 16:37

    לא נוותר עד שהוא ילך, הוא פשוט אדם לא הכי חכם ופרשן חלש מאוד
    לא כייף לראות כדורגל מאז שהוא משדר, ואני אוהד בית''ר מילדות....גדלתי בירושלים וההיתי הולך לראות אותם מתאמנים בגן סאקר
    דני ההיתי שחקן טוב אבל לא התברכת בעודף חוכמה, לך הביתה יש לך הזדמנות פז.

  • 92.

    איכס

    אורן, 27/01/11 16:33

    איזו גיזענות,צריך לחקור אותו במישטרה,ואם זה נכון,הוא צריך לבוא על עונשו.

  • 91.

    הכתבת משקרת. חד וחלק!

    אילן, 27/01/11 16:31

    מול העדות שלה יש עדות של ארבעה אנשים שנכחו במקום וסותרים אותה.
    דני, אנחנו איתך.

    • אתה אידיוט...

      נועם, 27/01/11 19:55

      אם היו שם עוד ארבעה אנשים,
      איך נוימן יכול להיות בטוח שהיא זו שהוציאה את זה החוצה??
      הרי פוהורילס לא מסגיר מקורות...

  • 90.

    נשמה נוימן (ל''ת)

    נוימן נשמה, 27/01/11 16:18

  • 89.

    דני אמרת את זה אז תודה-אל תפחד!!!!!!!!

    ביתרי בדם, 27/01/11 16:14

    אל תהיה שפן-תהייה גבר אתה גבר גבר ותמשיך לא לפחד מאף אחד
    אלו הדעות שלך-הן מוכרות לנו-ואנחנו איתך.
    אנחנו נגן עליך
    למה אתה משתפן ואומר שלא אמרת את זה?לא מביו אותך
    תהייה חזק בחודשיים הקרובים
    יאאללה ביתר

  • 88.

    אין שום משמעות לדברים שנאמרו בשיחת חברים פרטית (ל''ת)

    מוני טביב, 27/01/11 16:09

  • 87.

    לא הבנתי מה הבעיה.....מה שנוימן אומר חצי עם חושב חבורת מנוולים (ל''ת)

    אחד, 27/01/11 16:09

  • 86.

    עמנואל רוזן האדום היה מסקר את משחקי בית''ר ומשתלח בה פעם אחר פעם.

    כבשה פועה, 27/01/11 16:06

    זה ידוע הרי שכל העתונאים הם אוהדי הפועל ת''א ותוקפים את בית''ר בכל הזדמנות, אז הנה, מצאו אחד שהוא בית''רי לשעבר וכעת הם הופכים עולמות. האמת היא הפוכה כמובן. מי ששולט בעולם הדווחי זה העתונאים האדומים, בעוד דני נוימן הוא חריג ובצדק אמר מה שאמר.

  • 85.

    דובר אמת (ל''ת)

    עמתוש, 27/01/11 16:02

  • 84.

    הוא פשוט פרשן גרוע

    אילן, 27/01/11 16:02

    עילג, וגם גזען. כשהוא מדבר אני משתיק את הטלוויזיה.
    הגיע הזמן להחליפו באיש כדורגל אמיתי במקום העסקן הקטן שהוא.

  • 83.

    עיח

    גכע, 27/01/11 15:55

    יעע

  • 82.

    אורי לוי

    אבי דיין, 27/01/11 15:50

    הגיעו ימות המשיח אדון אורי לוי העילג מגן על אדון נוימן העילג אורי לוי אדם חסר עמוד שידרה פחדן ולקקן עוד מימי שידוריו עם השפם מנסה לחפות על נוימן ולשנות את המציאות שהיתה לפי דבריה של כתבת קול ישראל

  • 81.

    אדם לא יכול להוציא מילה מבלי שיגיע לתקשורת

    אבי, 27/01/11 15:44

    מורים,פקידים,קציני צהל ועוד רבים יכולים לדבר רק בבית אחרת יגיע לעיתון.

  • 80.

    לצבוע אותו בכחול ולזרוק לים

    נוימן, 27/01/11 15:44

    נטול כל מושג בכדורגל וגזען שילך לעבוד בזבל...

  • 79.

    תגובה הולמת ואמיתית שכולנו מפחדים לומר בציבור (ל''ת)

    צחי אבנרי, 27/01/11 15:40

  • 78.

    אוי כמה שאתה טיפש !!!!

    עם ישראל, 27/01/11 15:36

    האם אינך יודע שאתה חיי במדינה הנשלטת ע''י השמאלנים !!!!
    ואם אתה כזה טיפש לומאר דברים כאלו ,בנוכחות חיילי השמאל אז תשלם !!!!

  • 77.

    אביעד אמר לי בשיחה אישית שהוא קודם אוהד הפועל ואז עתונאי (ל''ת)

    משה, 27/01/11 15:36

  • 76.

    צריך לפטר גם את אורי לוי וגם את נוימן

    dani, 27/01/11 15:35

    בושה שערוץ ממלכתי מחזיקה טיפוסים כאלו

  • 75.

    מה קרה?

    כדור עגל, 27/01/11 15:32

    מותר לבן אדם להיתבטא איך שירצה אפשר לחשוב שאוהדי הכדור -רגל שומרים על הלשון.

  • 74.

    להעיף את נוימן הביתה, היום !!! (ל''ת)

    אסף אדום עולה, 27/01/11 15:27

  • 73.

    רציתי לקנות מעריב. טעות. (ל''ת)

    ציוני, 27/01/11 15:24

  • 72.

    טרנספר לערבים! טרנספר לאוהדי הפועל!

    יוסי, 27/01/11 15:23

    מרוב צביעות מגעילה של השמאל בישראל הם כבר לא יודעים להבחין בין טוב לרע.
    מה קרה?? אז אמר טרנספר לערבים! גם אני בעד טרנספר לערבים, זאת לא מילה גסה, זו מדיניות שאט אט צוברת תאוצה. לא שואה לערבים, לא מוות לערבים, טרנספר לערבים! למולדתם ולארץ שם לא ירגישו סוג ב' ויוכלו לחיות בשקט ולשווה עם אחיהם שהופרדו בעקבות כיבוש ופלישה ישראלית ב- 48.
    אז כן, אני בעד טרנספר לערבים. אסור לי?

  • 71.

    בלי קשר לעובדות, מה שהכתבת עשתה הוא די בזוי (ל''ת)

    גיל, 27/01/11 15:21

  • 70.

    הוא צודק ב100 אחוז!!!!

    אוהד בית''ר, 27/01/11 15:16

    דני נוימן אתה צודק תעמוד אחרי הדברים אנחו איתך!!!

  • 69.

    אוהדי הפועל שרים בכל שבוע ''שתהיה שואה למכבי''שזה הרבה יותר גרוע

    מוטי, 27/01/11 15:15

    למה זה לא מקבל כותרות .זאת ההוכחה שהתקשורת היא אדומה ומצחינה.פוהרילס אתה ..... אותי

    • הם לא עובדי מדינה

      שליימה, 27/01/11 17:21

      ואתה לא משלם להם את המשכורת, בניגוד לנוימן!!!

    • איפה אתה שומע את זה '' כל שבוע '' ? אתה פשוט אדיוט. (ל''ת)

      ארז האדום, 27/01/11 17:30

  • 68.

    רק לאוהדי הבועל מותר לצעוק ''שואה'' ושאר צעקות שטנה, לאחרים אסור... (ל''ת)

    אורי, 27/01/11 15:12

  • 67.

    ואורי לוי עוד מגן על הגזען

    אחמד, 27/01/11 15:07

    ונגיד, רק נגיד, שנוימן התבטא על טרנספר רק לערבים ולא לאוהדי הפועל, זו גזענות מתועבת, שרק על כך אסור לתת לאיש החשוך והפרימטיבי הזה, לשדר בערוץ ממלכתי. להזכירכם, גם ערבים משלמים אגרה, לא בשביל לשמוע את נוימן קורא לטרנספר אותם מהמדינה שלהם. אורי לוי, אתה בושה לדמוקרטיה. תתפטר ביחד עם הגזען העלוב הזה

    • אחמד, אינך מדייק

      משה, 27/01/11 16:31

      הוא לא אמר את זה בשידור,

  • 66.

    השמאל בישראל

    יריב, 27/01/11 15:07

    סותם פיות ומצהיר בכיכרות השלום כמה חשובים הדמוקרטיה וחופש הביטוי.
    נמאס כבר

  • 65.

    עכשיו עשרת הצופים האחרונים של ערוץ 1 יעזבו אם נוימן לא יפוטר (ל''ת)

    נו כבר, 27/01/11 15:04

  • 64.

    נוימן

    גידי, 27/01/11 15:03

    יש להעיף את נוימן ומיד...אורי לוי עדיין אינו מנהל רשות השידור ואם הוא אינו מגרש לדראון עולם את נוימן יש מי שמעליו חייב לעשות כך ובאותה פזדמנות יהייה רק טוב לצרף את לוי הידוע בכינוי ''טמבל'' לנוימן

  • 63.

    אני אוהד הפועל וגם מצביע ליכוד אז מה לעשות מר נוימן???

    שי, 27/01/11 15:02

    אני מחכה לתשובה. ודרך אגב שאתה מפרשן אני מנמיך את הוולים ל0 קולך אצלי בבית לא ישמע .

  • 62.

    אוהבים אותך נוימן

    ליאור, 27/01/11 15:01

    מילים כדורבנות נוימן איש חכם

  • 61.

    אורי לוי לא אמר בגל''צ שהכתבת סילפה את הדברים. (ל''ת)

    אלי, 27/01/11 14:57

  • 60.

    צודק

    שונאת הפועל, 27/01/11 14:53

    הוא צודק במיתיון אחוז מה הבעיה !!

  • 59.

    הוא אמר דבר לגיטימי

    אביאתר, 27/01/11 14:52

    שלא לעשות טרנספר לאוהדי הפועל. מה הם רצו שיגיד? שכן יעשה להם טרנספר? הוא אמר טרנספר רק לטרוריסטי הערבים. הרי השמאל זה הראשון שקורא שנים להפרדה ולשני מדינות לשני עמים! לעולם לא נוכל להסתדר איתם יחד חייבים הפרדה כמו שעשו בקפריסין חצי ליוונים וחצי לטורקים. אז אוהדי כל הקבוצות מספיק עם שנאת החינם יש לנו מספיק אוייבים מבחוץ ומבפנים

  • 58.

    מי שתומך בקבוצה גזענית מוצהרת שמונעת צירוף שחקן ערבי לא יכול להיות בתפ

    חנה, 27/01/11 14:49

    בית''ר ירושלים היא קבוצה גזענית מוצהרת שרק בישראל אפשר למצוא כמוה כיום. קבוצה שאוהדיה במאורגן צועקים ''מות לערבים'', קבוצה שהמפמילה מנהלת אותה ומונעת קבלת שחקן ערבי לשורותיה, קבוצה גזענית מובהקת וגאה בכך. מי שמחזיק בתפקיד ציבורי לא יכול באותו זמן להיות אוהד גלוי ומוצהר, עליו לוותר על התפקיד

    • תראו מי שמדבר

      שמעון, 27/01/11 16:59

      הרי אוהדי הפועל צועקים בכל משחק ''שער 11 גטו'' היכן שיושבים אוהדי מכבי '' וכן מכבי נאצים '' או שצועקים ''שמעון מזרחי תתאבד כבר''

      ומה עם הבובה שהשליכו האוהדים בזמנו בדמות בנו של שורה אובארוב לאחר הטרגדיה המשפחתית שהייתה לרעייתו של אובארוב .

      מעניין אז לא שמענו את ההנהלה את אנשי התקשורת אוהדי הפועל וכן את אוהדי הפועל מגנים את הדברים .

    • שלומי

      את מנותקת מהמציאות?, 27/01/11 20:38

      לא מונעים שחקן ערבי רק בגלל שהוא ערבי מונעים שחקן ערבי בביתר בתור מחאה על כל הפיגועים הרצחניים שספגה העיר ירושלים במשך השנים על ידי טרוריסטים ערבים ! תכריחי אותנו לקבל שחקן ששייך לעם שרוצה להשמיד את המדינה שלנו? אז אל תסלפי את המציאות ! יש פה מציאות פוליטית מסויימת ומאבק על הארץ הזו בין מאה שנה ביננו לבין הערבים! פה זה לא שוודיה..ואפילו לא גרמניה..ועובדה שיש בביתר שחקנים נוצרים וגם שחקנים שחורים! אם כבר אז המצב דומה למה שהיה בבוסניה או בין קפריסין הטורקית לקפריסין היוונית

      • המאבק

        אח שלי, 27/01/11 23:32

        ארוך הרבה הרבה יותר ממאה שנה

  • 57.

    מה הקשר - איזה שטויות?

    יאיר, 27/01/11 14:45

    שולחים מישהו הביתה בגלל דעה פוליטית?

    שולחים פרשן הביתה בגלל הפרשנות שלו. לא בגלל דעותיו הפוליטיות.
    חוצפה.

    שלחו את זוהר בהלול הביתה בגלל שהוא בעד מדינה פלסטינית?

    שלחו את רון קופמן הביתה בגלל שהוא שונא דתיים?

    איזה שטויות.

    צריך לבדוק אותו בפרמטר אחד בלבד. הפרשנות שלו.

  • 56.

    פרשן נמוך מצח ולשון שהתגלה עכשיו גם כגזען,לפטר אותו מיד (ל''ת)

    לא יכול יותר להגיע למשחקי הפועל, 27/01/11 14:44

  • 55.

    כל הכבוד לדני נוימן התותח מחזיק לך אצבעות יתותח על (ל''ת)

    כל הצובים ירושלמים ות''א וכל המדינה, 27/01/11 14:44

  • 54.

    בושה וחרפה

    דוכן, 27/01/11 14:39

    שאחד כזה פרשן בערוץ 1...עילג דפוק לא יודע לחבר שני משפטים....

  • 53.

    צודק

    יובי, 27/01/11 14:39

    דני אתה צודק כול הכבוד שונוא הפועל

  • 52.

    שאלה חשובה כנסו לתגובה

    ניר, 27/01/11 14:37

    דני נוימן כמה שהוא לא העיפרון הכי מחודד בקלמר אמר את הדברים לא בשידור אלא בשיחה עם עמיתים.
    אז מה הקשר להדיח אותו?? הרי יאיר לפיד לא יוצא כל היום נגד המתנחלים והימנים(אפילו בשידור)ולא שמעתי שאמרו לו לא להגיש אייטמים על אנשים אלו.
    הרי לכולם יש דעות שונות ודני נוימן עם כל הכבוד הוא לא הנשיא או ראש הממשלה והוא רשאי להביע את דעותיו לא בשידור על מה הרעש???
    אז אם עמנואל רוזן כל היום משמיץ את אוהדי מכבי ת''א אז צריך לסלק אותו מהעיתון.
    בגלל זה אני כשמאלני מתבייש לפעמים במי שקוראים לעצמם שמאלנים וכל הזמן צועקים בעד חופש ביטוי אך שזה נוגד את דעותיהם פתאום- איראן זה כאן...

  • 51.

    זה הסגנונון בכדורגל. להוציא את הספרט המושחת, הגס והאלים הזה מחוץ לחוק. (ל''ת)

    ירחמיאל מזרחי, 27/01/11 14:32

  • 50.

    דני נוימן - ההיפך ממקצוען

    גארי, 27/01/11 14:30

    בראש ובראשונה צריך להעיף אותו כי הוא פרשן עילג, משעמם ודל. אח''כ אפשר לדון על התבטאות הטיפשית והלא מקצועית שלו. אוכל חינם שהרס לכולם את המונדיאל.

  • 49.

    אביעד פירסם את הדברים - תסיק מסקנות (ל''ת)

    אוהד הפועל תל אביב כמו מרבית העיתונאים בתל אביב, 27/01/11 14:28

    • דברי דני נוימן

      ג'רי, 27/01/11 15:09

      אין חדש תחת השמש אמר קהולת, דני נוימן אינו שונה מהאחרים מערס נעוריו. במקום לשמש דוגמא ומופת נוימן משתמש בלשונו הנלוזה כאחרון הגזענים מבית היוצר של בית''ר ירושליים.עושה נכון הנהלת הפועל ת''א האוסרת על הגזען הירושלמי להכנס ולפרשן במשחקי הקבוצה. אין מקום לגזענות בספורט מכל סוג.

  • 48.

    לוי

    שפירא, 27/01/11 14:28

    אורי לוי אף פעם לא היה יותר מדי חכם: לא בתור מנהל, לא בתור פרשן ספורט ולא בתור מגיש. אדם חסר אינטליגנציה בסיסית. לא ברור איך קיבל תפקידי נהול, אבל ככה נראית כל הטלויזיה שלנו. מעדיף את שייקה לוי או את דוד לוי.

  • 47.

    צי אמר למי:'' שימו את ירשולים בירדן''? (ל''ת)

    פ, 27/01/11 14:27

    • החמאס(הפועל) ליהודים (ביתר) (ל''ת)

      ינון, 27/01/11 14:34

    • צי אמר!

      R, 27/01/11 15:38

      צי אמר.
      ומה זה קשור?

      וכמו שאומר השיר:'' לכל מקום שבאתי עשיתי מהומה... אלך איתך הפועל גם בטוב וגם ברע...''

      עכשיו מגיע הקטע שלך, צי מירשולים.

    • מה זה ירשולים?

      שועל אדום, 27/01/11 15:44

      ולמה צריך צי כדי להגיד את זה?

  • 46.

    אם נוימן אמיץ - שילך לפוליגרף ולא הביתה!!! (ל''ת)

    יוסי גלברט, 27/01/11 14:26

  • 45.

    שאלה - מישהו יודע כמה נוימן מרויח למשחק? זה ערוץ ציבורי, מותר לשאול (ל''ת)

    בוב דילן , 27/01/11 14:25

  • 44.

    חרם לא משלמים אגרה עד שנוימן מפוטר (ל''ת)

    יש נוימן אין אגרה, 27/01/11 14:25

  • 43.

    שני אפסים שמזמן היו צריכים להיות בבית אבות,תתפטרו כבר אפסים!!! (ל''ת)

    שגיב, 27/01/11 14:23

  • 42.

    אתה מטומטם, אורי לוי? שלח עכשיו את נוימן הביתה!

    pooshkash, 27/01/11 14:21

    זאת הזדמנות לערוץ הראשון להיפטר מהחטוטרת הזאת, דני נוימן!

  • 41.

    ערץ 1 תתביישו לכם, עאלק ערוץ ממלכתי

    דומדום, 27/01/11 14:20

    ערוץ ביזיוני.

    על זה אני עוד משלם אגרה???????

  • 40.

    הוציא דברים מהקשרם

    אלי, 27/01/11 14:20

    שאורי לוי יאמר באיזה הקשר צריך לטרנספר את אוהדי הפועל תל - אביב.

  • 39.

    עכשיו אני מבין למה הפועל שיחקה כל כך גרוע...

    mushmush, 27/01/11 14:19

    הם נעלבו מנויימן.

  • 38.

    עחי היעודים עטם טואים

    פרעוק, 27/01/11 14:17

    עני ערבי אועד הפואל ועני יכול לעגיד לחם שעני מת אל הקבועצה הזה שרוב האוהדים שלה מעמינים באותו משנע שעני מעמין .תבינו חייבים קבוצא במדינע שגם הפלסטינים יחולים לעוהוד

    • עטא גדול :) (ל''ת)

      חליל את בטטה, 27/01/11 15:29

    • לפי השגיעות כטיב אתה אוהד ביתר,חצי ערבי (ל''ת)

      שכן שלך משכונת הכורדים, 27/01/11 18:20

  • 37.

    הוא בסה''כ אמר את מה שכולנו מרגישים (ל''ת)

    יפה, 27/01/11 14:14

    • היו צריכים להחליף לך את השם - יפה???? (ל''ת)

      יוסי, 27/01/11 15:11

  • 36.

    זוהי קריאה דחופה לכל היהודים האוהבים את מדינתם ..

    נני, 27/01/11 14:13

    דני נוימן נמצא כרגע בהתקפה פרועה מצד גורמים שמאלנים דוחים .זהו הרגע לתת יד .כתף לדני האהוב לברכו על אומץ ליבו .לשלוח לו זרים שוקולדים וכדומה .דני .העם האוהב את ציון איתך .תפוטר כרמית ראובן לאלתר

    • אני לא יודע אם הוא אהוב אבל..

      אדום, 27/01/11 15:06

      מה שבטוח זה שהוא אדם ששונא די הרבה. אפילו אם יש לך בעיות עם קהל מסויים, אתה פרשן בערוץ טלוויזיה, תתעלה על זה! מה אתה ילד קטן?

    • נותנים לנציגים מהקרן להשמדת ישראל להכנס לכדוררגל הישראלי

      אייל, 27/01/11 15:10

      הם כותבים דוחות על גזענטות.
      תמיד זה משהו שקשור לערבים.
      על הגזענות של אוהדי הפועל, הם לא מדווחים.
      אוהדי הכדורגל צריכים לדרוש מלוזון לא לתת להם דריכה במגגרשים ושלא יתנו פרסים לקבוצות הגונות.
      הכסף שלהם התקבל מגופים אנטי ישראלים

  • 35.

    דני נוימן הגזען

    אוהד מכבי חיפה, 27/01/11 14:12

    גם רוב אוהדי מכבי חיפה הם ערבים דוברי עברית(צ"חצ"חים) האם גם אותם צריך לטרנספר מר נוימן הגאור

  • 34.

    לא ברורה לי המהומה. הוא פשוט צריך עבודה ללא מילים וללא חשיבה.

    איציק, 27/01/11 14:12

    ללא קשר האם הוא גזען, הוא פרשן גרוע ובור ולכן צריך ללכת הביתה.
    הוא לא יודע להתנסח, אין לא מושג בפרשנות, וגם קבוצות אחרות הוא מפרשן גרוע.
    את אוהדי הפועל הוא גם לא אוהב בנוסף לכל. גם את הערבים הוא לא אוהב.
    אבל, גם אם היה אוהב אוהדי הפועל וחובב ערבים ידוע, עדיין היה צריך ללכת ולחפש עבודה בה לא יצתרך לדבר או לחשוב.

  • 33.

    זה כמו שאת אל קפונה הכניסו לכלא על עבירות מס

    Bird, 27/01/11 14:10

    אם זה המקרה שבגינו לא נשמע יותר את הפרשנות של דני נויימן העילג...דיינו

  • 32.

    נוימן - מוריד בפניך את הכובע

    גולן, 27/01/11 14:07

    לא הייתי יכול לנסח את זה טוב יותר.

  • 31.

    לא להתרגש מחבורה השמאולנית האשכנזית שרוצה לפוגע באיש ימין (ל''ת)

    מכבי בדם, 27/01/11 14:05

    • כי נוימן זה ממש שם שחור... (ל''ת)

      מישו, 27/01/11 15:06

  • 30.

    כנראה שאורי לוי חושב כמו נוימן אם הוא מגן עליו חזק כל כך (ל''ת)

    אזרח, 27/01/11 14:03

  • 29.

    ================== מלשנית דוחה =================

    נגעל, 27/01/11 14:02

    מלשנית .

    • גם אני ''נגעל'' מהשם שלך (ל''ת)

      איציק, 27/01/11 19:36

  • 28.

    ואם אמר? האם אמר בשידור כחלק מהפרשנות? אם לא, לכו תעשו חומוס... (ל''ת)

    ציון בזוקה, 27/01/11 14:01

  • 27.

    חכם

    פולי, 27/01/11 14:00

    עכשו כולם יודעים למה לא סובלים את הפלצפן. תעשו שלא נראה אותו יותר.

  • 26.

    צריך לחקור

    הבוס הביתרי, 27/01/11 13:59

    איך נתנו לדני נוימן את התפקיד של הפרשן של ערוץ 1 .הוא פשוט נוכל מלך הקומבינות תשאלו כל אחד בירושלים...ובמיוחד את אנשי הטריבונה...

    • אל תלך רחוק,תשאל את רובי(הבכיין)ריבלין (ל''ת)

      nani10 , 27/01/11 15:18

  • 25.

    כרגיל האתר הימני מצנזר תגובות מסוימות

    אורן, 27/01/11 13:57

    לכו לאתרים מתחרים ותבינו איפה עם ישראל (כולל אוהדי מכבי) עומד בסוגיה.
    מצידי שיעיפו את נוימן על שאכל צפרדעים. לא איכפת לי למה שיעיפו אותו. לא רוצה לראות כדורגל ב MUTE

  • 24.

    כאחד שפגש את כרמית - בחורה אמיצה וישרה

    אבישי מתיה, 27/01/11 13:57

    לפני כשנה, או יותר, כרמית ראובן סיקרה את מחדל הגזים המסרטנים בשכונת אל רם ובבית הספר גולדה בכפר סבא. שהיתי איתה כארבע שעות, ראיתי איך היא עובדת וכיצד היא מתפקדת תחת לחץ, והתרשמתי מאד. המעשה שעשתה, חשיפת האמת, הוא אות ומופת לכל עיתונאי - האמת לפני הכל. מנהליה ברשות השידור צריכים לגבות את כרמית ולטפל במי שאמר שאת מה שאמר, דברים שראויים לכל גנאי, במיוחד כשמדובר בערוץ ציבורי.
    ואני אגב אוהד מכבי תל אביב.

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      כפר סבאי, 27/01/11 15:07

    • היא מלשנית!!!

      בני לגונה, 27/01/11 17:00

      מה שנאמר בשיחה פרטית אין בו עיניין לציבור.
      אם היו מדליפים את הדעות האישיות של רוב העיתונאים היו שורפים להם את הניידות כמו לאל ג'זירה.

  • 23.

    בשיחה פרטית מותר לו להגיד מה שהוא רוצה

    רוני, 27/01/11 13:48

    כל עוד הוא לא אמר את זה בשידור, אין שום סיבה להשעות אותו. מחוץ לשידור מותר לו להגיד דברים גרועים יותר. בלי שום קשר הוא פרשן גרוע וצריך להחליף אותו אבל לא בגלל זה

    • היה אומר את זה בשידור כמו גבר ולא כמו ימני שפן (ל''ת)

      לוקח 25000 שקל בחודש העילג הזה, 27/01/11 18:28

  • 22.

    עושה טרנספר? עם נסיונך כעובד רס''ר שבקושי מגיע לבסיס? (ל''ת)

    תעשה צבא קודם!, 27/01/11 13:47

  • 21.

    יש לפטר אותו מיד מרשות השידור - אם לא יש להפסיק לשלם אגרה (ל''ת)

    א. ישראלי, 27/01/11 13:45

  • 20.

    אין לכם במה להתעסק,זכותו להביע את דעתו (ל''ת)

    דורון, 27/01/11 13:38

  • 19.

    אוהבים אותך נוימן (ל''ת)

    אוהד, 27/01/11 13:36

  • 18.

    האובסיסה מריחה לא טוב (ל''ת)

    הכלבים נובחים והשיירה עוברת, 27/01/11 13:33

  • 17.

    בלונפלד

    ערבי, 27/01/11 13:31

    אני ערבי משלמ אגרה וחלק הולך למסכורת שלך

  • 16.

    לא הגזמתם - אין לכם במה להתעסק (ל''ת)

    כנסו לפרופורציה, 27/01/11 13:29

  • 15.

    גם אני לא אוהב את אהודים של הפועל בלשון המעט (ל''ת)

    נו מה חשבתם, 27/01/11 13:29

    • לא פרשן ולא תהיה פרשן, משתמט אתה כבר (כנראה) (ל''ת)

      אתה מעניין את ישבננו, 27/01/11 14:17

  • 14.

    אני מאמין לנוימן (ל''ת)

    יוסי, 27/01/11 13:28

    • ואני לא מאמין שכתבת את המשפט הזה לבד בלי שגיאות (ל''ת)

      nani10 , 27/01/11 14:00

  • 13.

    תדגישו ''אוהדת הפועל ת''א''

    מיקו, 27/01/11 13:27

    כמה אנשי תקשורת יש להם.

  • 12.

    יש איש תקשורת שהוא לא אוהד את הפועל?

    ירוק, 27/01/11 13:23

    כל העשרת אלפים אוהדים שיש להפועל עובדים בתקשורת??
    נניח שנוימן אמר את מה שאמר, הוא סה''כ פרשן שלא קובע כלום ואם הוא רוצה להעביר מישהו לאנשהו כנראה שהוא יצטרך לקחת אותו על הגב!!
    אז כרמית ראובן, מיקי חיימוביץ', עמנואל רוזן, בן כספית, אביעד משהויווני, אייל קיציס וכל הברנז'ה תרדו כבר מנוימן, עד שיש מישהו אנטי הפועל בתקשורת אתם רוצים להעיף אותו, יש ציבור שלם שגם הוא לא מת על הפועל ונהנה מהפרשנויות של נוימן במשחקי הפועל, תתעסקו בבמבי שלכם ותעזבו את דני שלנו במנוחה!!

    • ''נהנה מהפרשנות של נוימן''??

      הפרופסור, 27/01/11 14:02

      תגיד לי, אתה אמיתי?

    • נכון יש אבל לא שולחים שום יהודי לטרנספר!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אליחן, 27/01/11 14:56

    • אני לא חושב שיש להפועל ת''א אוהדים מחוץ לתקשורת

      מישהו, 27/01/11 15:10

      למרות שאני לא אוהב את הפרשנות שלו, סתם עושים לו עליהום בתקשורת בגלל הדברים שנאמרו. אפשר לחשוב שעמנואל רוזן לא טינף אוהדים של בית''ר ירושלים ושל מכבי ת''א ושל מכבי חיפה. לא זכור לי שמישהו מנע ממנו להגיע למשחקים של קבוצה זאת או אחרת. מעבר לזה שהפרשנות של עמנואל רוזן מתאימה בדיוק למראה המנוון שכלית שלו.

  • 11.

    למי אכפת אלוהים ישמור??? שנים הם מקללים את כל מה שסביבם!

    צבועים!, 27/01/11 13:23

    משחיתים קברים, מניפים שלטים פוגעניים, פתאום הם נעלבו? יאללה שילכו לחפש.

  • 10.

    אורי לוי אתה פחדן עלוב - תתבייש!!! (ל''ת)

    חבר עמותה, 27/01/11 13:23

  • 9.

    מה לא בסדר במה שהוא אמר!?

    שלומי, 27/01/11 13:19

    הוא אמר שלאוהדי הפועל תל אביב לא לעשות טרנספר ולטרוריסטים ערבים כן ! כל מי שמכיר את אוהדי ביתר יודע שהקריאות שלהם נגד ערבים ביציעים הם רק נגד טרוריסטים או אנסים ערבים שאונסים יהודיות ולא יעיזו לאנוס ערביה! גם אתם אוהדי הפועל תל אביב ספגתם פיגועי זוועה שכחתם את קו 5 שהתפוצץ בדיזינגוף? שכחתם את האונס של הנערה בת 17 בסילבסטר של שנה שעברה שעצרה מונית ליד הדיזינגוף סנטר והנהג ערבי מבוגר אנס אותה באכזריות בתוך המונית בחניון צדדי בזמן שהיא היתה מסוחררת ממשקאות? תהיו בטוחים לבת שלו או לנערה ערביה מהכפר שלו הוא לא היה עושה ככה. ונדמה לי שהיא לא בידיוק היתה אוהדת ביתר מן הסתם! אז בואי נפסיק לריב בתוכינו ונתאחד לעם אחד רק ככה נעמוד מול האוייבים שלנו ולהזכיר לכם עדיין אין שלום עם הפלסטינים והם מוגדרים על ידי צה''ל עדיין כאוייב. אז אל תשכחו את זה !

  • 8.

    אני לא סובל את הפועל אבל חייב להסכים שנוימן טיפש כמו נעל, עילג ורדוד (ל''ת)

    מכביסט בדם, 27/01/11 13:18

  • 7.

    נמה לא בסדר במה שהוא אמר!?

    שלומי, 27/01/11 13:18

    הוא אמר שלאוהדי הפועל תל אביב לא לעשות טרנספר ולטרוריסטים ערבים כן ! כל מי שמכיר את אוהדי ביתר יודע שהקריאות שלהם נגד ערבים ביציעים הם רק נגד טרוריסטים או אנסים ערבים שאונסים יהודיות ולא יעיזו לאנוס ערביה! גם אתם אוהדי הפועל תל אביב ספגתם פיגועי זוועה שכחתם את קו 5 שהתפוצץ בדיזינגוף? שכחתם את האונס של הנערה בת 17 בסילבסטר של שנה שעברה שעצרה מונית ליד הדיזינגוף סנטר והנהג ערבי מבוגר אנס אותה באכזריות בתוך המונית בחניון צדדי בזמן שהיא היתה מסוחררת ממשקאות? תהיו בטוחים לבת שלו או לנערה ערביה מהכפר שלו הוא לא היה עושה ככה. ונדמה לי שהיא לא בידיוק היתה אוהדת ביתר מן הסתם! אז בואי נפסיק לריב בתוכינו ונתאחד לעם אחד רק ככה נעמוד מול האוייבים שלנו ולהזכיר לכם עדיין אין שלום עם הפלסטינים והם מוגדרים על ידי צה"ל עדיין כאוייב. אז אל תשכחו את זה !

  • 6.

    אז מה?!

    שאול, 27/01/11 13:16

    תופסים בן אדם בעידנא דריתחא והוא אומר את מה שהוא אומר. אם דורכים לי על הרגל, אני פולט קללה. להזכירכם, נוימן לא אמר את דבריו בשידור חי, אלא בשיחה אישית.

  • 5.

    שחקני הכדורגל ערסיוניצ'יקים עם סימפטום זליגת אי.קיו,הצופים סתם בבונים (ל''ת)

    מייקל ג'ורדן, 27/01/11 13:16

  • 4.

    אני עם דני נויימן כל הכבוד תותח (ל''ת)

    סוף לסיפור, 27/01/11 13:16

  • 3.

    אמר בשיחה פרטית, לא מבין מה עושים מזה עניין (ל''ת)

    שרון, 27/01/11 13:16

  • 2.

    הוא צודק, מה הבעיה? (ל''ת)

    אבו זובי, 27/01/11 13:14

  • 1.

    קחו בחשבון שפורהוליס פרסם את הדברים

    יובל, 27/01/11 13:10

    עכשיו תסיקו איזה מסקנות שאתם רוצים.

    • זה שפוהורילס כותב שטויות בטורים שלו, זה נכון

      ביפ, 27/01/11 14:44

      אבל תהיה בטוח שהבנאדם לא יסתכן בתביעת דיבה אם הוא לא אימת את הנושא מכל כיוון אפשרי. נוימן הביתה