• 20.

    לכל שונאי האופנועים! אם לא היה אופנועים ההיתם מכפילים את כמות הפקקים!

    חסוי., 30/12/10 06:02

    חבורה של מטומטמים מדברים יותר מידי פה כולם! נכון שאופנועים עושים שטויות ואני בתור נהג של רכב וגם של אופנוע אומר ויודע שאומנם כן הפיתוי גדול וכמובן שאני משתחל בין מכוניות בפקקים ולי לא מפריע שאופנועים אחרים משתחלים כשאני ברכב. קיצור סתמו ת'פה פה כולם בן אדם נהרג מהכלי הזה אבל עדיין תפסיקו להשמיץ את הרוכבים כי בלעדיהם ההיתם תקועים בפקקים מטורפים

    IP: 109.160.207.149דווח על תגובה זו

  • 19.

    אופנוענים לרוב נוסעים בזיגזגים

    משה עו''ד תנועה, 28/12/10 23:24

    הם צריכים להצדיק את קיום האופנוע
    הם צריכים להגיע יותר מהר

    עכשיו מה קרה בדיוק לעולם לא נדע ולכן יש לשחרר את הנהג ולו רק בשל חוסר נתונים ואי יכולת הוכחה

    IP: 79.176.96.222דווח על תגובה זו

  • 18.

    הנתיב הזה בעייתי כי משני נתיבים הוא מתאחד וזה ממש מבלבל נהגים (ל''ת)

    ריאליטיפריק, 22/12/10 08:23


    IP: 84.229.246.31דווח על תגובה זו

  • 17.

    כאשר מגיע לתל אביב מכל הדברים המעצבנים האפנועים למניהם מצבנים יותר

    תושב הצפון, 22/12/10 08:08

    כאשר מגיע לתל אביב מכל הדברים המעצבנים האפנועים למניהם מצבנים יותר
    רוכבי הרכבים הדו גלגלים חוקי ותקנות התנעה בגדר המלצה בלבד

    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

  • 16.

    לאפשר לדו-גלגלי לנסוע בנת''צים

    אשר, 22/12/10 07:53

    לא מפריעים לרכב הציבורי,, והציבורי לא מפריע לדו-גלגלי אילו אביל'ה היה רוכב על המסלול הימני (נת''ץ) תאונה זאת והרבה תאונות אחרות היו נמנעות

    IP: 77.125.163.71דווח על תגובה זו

  • 15.

    mottor sikel

    tal, 22/12/10 07:41

    its veri dangeres

    IP: 96.232.9.73דווח על תגובה זו

  • 14.

    בדרך כלל רוכב הקטנוע אשם בתאונה

    י, 22/12/10 06:47

    כאשר מזגזגים בין מכוניות בסוף נפגעים.

    IP: 80.74.101.16דווח על תגובה זו

    • בדיוק להפך. לפי הסטיסטיקה נהגי רכב אשמים בתאונה (ל''ת)

      דינה, 22/12/10 14:08


      IP: 89.138.122.73 דווח על תגובה זו

  • 13.

    שונא דו גלגלי הא?

    א, 22/12/10 06:45

    השתחלות אומנם אסורה.
    אבל במקרה הזה לא הייתה השתחלות כי הכביש לא עמד מלכת. הייתה שם תנועה. הייתה יכולה להיות סטיה מהנתיב בטעות או ללא זהירות.
    את זה נהגי המכוניות עושים כל הזמן אני רואה את זה בכל פעם שאני עולה על הכביש.
    אם לפי השיטה שלך יורידו את הדו גלגלי מהכביש יווספו לכבישים עוד כ 80 אלף אכבים. תחושב עוד 50 אלף לתל אביב והסביבה. אתה תקוע בפקק אין ספוי חבר.

    IP: 212.199.71.30דווח על תגובה זו

  • 12.

    לנהג אין עבירות קודמות אז הוא לא אשם

    אברהם, 22/12/10 06:17

    מי שיש לא עבר תמיד אשם
    הגיון משטרתי
    טוב שבית משפט למראית עין חושב אחרת

    IP: 84.228.164.7דווח על תגובה זו

  • 11.

    ולמה זה כל כך חשוב שיהיה מישהו להאשים?

    אל-מוני, 22/12/10 06:10

    האם חיבים למצא ראש לתליה בכל אירוע?

    IP: 84.110.8.77דווח על תגובה זו

  • 10.

    בלי קשר לאבי שאני מתפלל ומאחל לו באמת להחלמה מהירה-כנסו

    שוקי-נויורק, 22/12/10 05:51

    פה באמריקה יש חוק האוסר על אופנוענים להשתחל בין מכוניות
    ובאמת אתה רואה בעיר ומחוצה לה
    אופנועים מכל הסוגים קטנים וגדולים
    נוסעים באדיבות מאחורי מכוניות
    כאילו הם מכוניות
    ובאמת שלא שומעים כאן על תאונות אופנועים
    כך היה צריך להיות בארץ

    IP: 24.193.139.167דווח על תגובה זו

  • 9.

    למה אין מצלמות וידאו בקרנות רחוב, כמו באירופה ? (ל''ת)

    להתקין מצלמות ברחבי העיר, 22/12/10 05:17


    IP: 41.112.177.179דווח על תגובה זו

  • 8.

    המסחרי שבו נהג צעיר בן 25, תושב צפון הארץ..האם הוא יהודי או ערפי??? (ל''ת)

    שאלת תם לא של מטומטם.., 22/12/10 05:05


    IP: 69.122.11.74דווח על תגובה זו

  • 7.

    רוב הקוראים מאחלים לאבי החלמה ורפואה שלמה. לפעמים יש ניסים. (ל''ת)

    דוכיפת, 22/12/10 02:21


    IP: 84.110.152.175דווח על תגובה זו

  • 6.

    מטרת רוב הקטנועים לחסוך זמן ע''י ''השתחלות''

    השתחלות חוקית?, 22/12/10 00:37

    אם הקטנוע אינו ''משתחל'' בין המכוניות הרי שאין לו חיסכון בזמן והוא יכול לסוע במכונית.

    השאלה אם ''השתחלות'' קטנועים זה דבר חוקי?

    IP: 87.68.149.211דווח על תגובה זו

    • בארץ זה חוקי -באירופה גם-באמריקה לא---הנתונים מראים ש

      יש לאסור בארץ את ההשתחלות בין המכוניות, 22/12/10 05:56

      באמריקה אין כמעט תאונות אופנוע--מדהים לא??

      IP: 24.193.139.167 דווח על תגובה זו

    • לצערי הרב אתה צודק

      שני, 22/12/10 06:25

      פורעי חוק עם רישיון ברובם הם צעירים חסרי אחריות.

      IP: 77.127.34.12 דווח על תגובה זו

  • 5.

    מה זה משנה מי אשם בכלל?

    שי, 21/12/10 23:07

    דבר ראשון מאחל לאבי כהן רפואה שלמה ולמשפחתו שתהיה חזקה.
    אני גם לא מקנא בנהג שבטח מלא רגשות אשם ןיסורי מצפון גם אם הוא אשם וגם אם לא, שום דבר לא נעשהב מזיד, טרגדיה מצערת
    המשטרה עדיף שתפעל למנוע את התאונה הבאה.
    שוב מחזיק לאבי כהן אצבעות שיחזיק מעמד.

    IP: 82.81.166.133דווח על תגובה זו

  • 4.

    עם מטומטם - מה ההבדל בין אבי כהו לכל רוכב אופנוע/קטנוע שנפגע?

    דויד, 21/12/10 23:06

    אבל כשמדובר בכדורגלן - המדינה רועשת וגועשת. עם אוויל והדיוט!

    IP: 84.108.229.38דווח על תגובה זו

    • מסכים עימך דוד ב100 אחוזים. (ל''ת)

      חן אדון , 22/12/10 03:00


      IP: 89.158.101.214 דווח על תגובה זו

    • אתה צודק במאה אחוז

      דוד שמש, 22/12/10 04:03

      שיהיה לו רפואה שלמה

      IP: 94.208.151.101 דווח על תגובה זו

  • 3.

    זה קל לקבוע מי אשם

    ירון, 21/12/10 22:56

    התאונה קרתה בנקודה שבה שניים או שלושה נתיבים אחרי הרמזור הופכים לשניים ומיד אחר כך לנתיב אחד.

    שיבדקו איפה הפגיעה בקטנוע בדיוק הייתה. אם בחלק האחורי, נהג הרכב לא איפשר לקטנוע להשתלב. אם בצד, אז רוכב הקטנוע ניסה להשתלב בלי להסתכל הצידה ונתקע במכונית.

    כפי שאמרתי, פשוט מאד.

    IP: 87.68.151.140דווח על תגובה זו

    • תחשוב עוד קצת. תעשה הדמיה אם צריך. אתה לא טיפש, פשוט לא חשבת עד הסוף.

      מעבר לאפשרויות אחרות,גםאת אלה שמנית אפשר לפרש אחרת, 22/12/10 01:29

      תריץ בדמיון מצבים שונים, והאפשרויות רבות, ותראה שבשינויים קלים מאד, מקבלים מצבים אחרים. איך אתה יכול לדעת מה היה שם רק מקריאת העיתון, בלי לראות שום ממצאים נוספים??? מה, אתה חדש בארץ?

      IP: 24.83.199.238 דווח על תגובה זו

  • 2.

    אם הוא רכב כמו רוב רוכבי הקטנועים- ברור שזו אשמתו

    אחד, 21/12/10 22:46

    רוכבי הקטנוע חותכים נתיבים מימין ומשמאל, נכנסים לפני רכבים במרחק של עשרות סנטימטרים, ובאופן כללי רוכבים כאילו הכביש של אבא שלהם.

    חבל שהם לא מפנימים שבתאונה רוב הסיכויים שהם יצאו מופסדים.

    IP: 89.139.160.178דווח על תגובה זו

    • מסכים לכל מילה - רוכבי הקטנועים הם סכנה על הכביש (ל''ת)

      גבי, 21/12/10 23:58


      IP: 85.64.110.118 דווח על תגובה זו

      • מענין כמה זמן יקח לך לעבור סנטימטר אם בכביש יהיו רק מכוניות ולא אופנוע (ל''ת)

        רוכב אופנוע, 22/12/10 06:55


        IP: 109.226.6.177 דווח על תגובה זו

    • לצערי אתה צודק. כל כך הרבה פעמים כמעט פגעתי ברוכב על דו גלגלי ובאשמתו

      הבלעדית. חוקי התנועה לא חלים עליהם., 22/12/10 01:24

      רק לא ברור לי מי נתן להם פטור מציות לחוקי התנועה. אם תחשבו על זה, אין כמעט חוק אחד שהם שומרים. כן, יש אחד: הרוב חובש קסדה. אבל יש עוד הרבה חוקי תנועה, אז תראו לי עוד חוק שהם שומרים.
      פרסים למוצאים.

      IP: 24.83.199.238 דווח על תגובה זו

    • הכללות. בזה אתם חזקים. וכמה נהגי מכוניות לא מסתכלים לפני שעוברים נתיב?

      יובל, 22/12/10 02:06

      או שנוסעים 100 איפה שמותר 60 ולא שולטים ברכב? או חותכים נתיבים כמו מופרעים? יש גם רוכבים כאלה, לצערי, אבל זה חלק מהעניין של חוסר התחשבות כללית. אני מקווה שהרוכבים יפנימו אבל גם על הנהגים להיות הרבה יותר זהירים. זה לא משנה מי יוצא ויתר מופסד, ברור שבתחושה, בן אדם שהרג או פצע קשה בן אדם אחר, הולך עם מטען לא קל הבייתה. תזכרו את זה

      IP: 85.250.144.99 דווח על תגובה זו

      • אני מת מפחד לפני שאני עובר נתיב , בגלל רוכבי הקטנועים

        י, 22/12/10 06:50

        פעם ראיתי רוכב קטנוע שאיבד את השליטה ונמרח על הכביש, וליבי התמלא בשמחה.

        IP: 80.74.101.16 דווח על תגובה זו

      • האם ראית פעם רוכב קטנוע/אופנוע ששומר מרחק????

        אוהד, 22/12/10 07:09

        זה נקרא להשתחל...

        IP: 194.90.222.127 דווח על תגובה זו

  • 1.

    טיפשים

    ליאור מראשל''צ, 21/12/10 21:39

    משחקים אותה חוקרים בוחני תנועה כלומניקים אם אין למשטרה מידע הם לא יודעים כלום משטרה עלק על מה אתם מקבלים כסף על טימטום לא יודעים לפענח כלום אפסים זה מה שאתםםםםםםםםםםם ואני שונא אותכם ואת כל משטרת ישראל

    IP: 85.65.198.159דווח על תגובה זו