• 104.

    א. מנצ'סטר!!! ב.הם נצחו ואפילו לא בארץ! (ל''ת)

    אלדד, 20/07/11 08:03

  • 103.

    מוזר, חשבתי שהפועל קיבלו בית מגעיל ומשעמם.. (ל''ת)

    עידו, 26/11/10 15:23

  • 102.

    אפילו הניצחון של מכבי על איאקס יותר גדול מהניצחון של הפועל על שמפיקה. (ל''ת)

    עידו, 26/11/10 15:19

  • 101.

    לדעתי ה0 נקודות ו-0 שערים של חיפה זה הישג גדול

    אמירית רונדה, 26/11/10 09:57

    מכבי חיפה הצליחה להכנס לספר השיאים של גינס.

  • 100.

    for sure haifa i was there

    kfir benshooshan, 26/11/10 09:41

    f

  • 99.

    soleil@netvision.net.il

    אהרן, 26/11/10 07:15

    מכבי חיפה גם ניצחה את אולימיאקוס פעמיים

  • 98.

    haifa

    kobe, 26/11/10 07:02

    ......................................:..........Parma Paris okzar manchester olympiakos

  • 97.

    תגובה

    אילן כהן, 25/11/10 21:32

    כאוהד אדום שרוף צריך להודות הפועל גנבה נצחון וחיפה שיחקה יפה וניצחה והלוואי שעד סוף העונה נגנוב משחקים

  • 96.

    עוזי דן - הארץ

    אילן, 25/11/10 20:57

    ''בנפיקה הפסידה בשבעה מתוך שמונת משחקי החוץ האחרונים שלה וניצחה רק שניים מתוך 21 האחרונים שלה בליגת האלופות. אפשר בהחלט לשבח את הפועל על הניצחון והשלושער - תוצאה יפה, הישג נאה, אבל לא צריך להיכנס להיסטריה. זו לא היסטריה ולא היסטוריה.

    שלא לדבר על כך שבנפיקה היתה הרבה יותר טובה, החמיצה מצבים קלים (אלן קרדץ' למשל), סבלה מחוסר מזל נדיר, נתקלה בשי אבוטבול שהציל שני גולים בטוחים, נפסל לה שער (בצדק) והשופט החמיר איתה במיוחד. כדורגל הוא לא משחק של סטטיסטיקה, אבל הנתונים כן יודעים לספר סיפור - 2-21 בקרנות מעידים על השליטה של בנפיקה, 9-24 בהזדמנויות מעידים על הלחץ של הפורטוגלים על שערו של אניימה. אבל בניצול הזדמנויות הפועל היתה נפלאה - זה לא מעט בחיים והרבה מאוד בכדורגל. שאפו. ''

  • 95.

    אם לחיפה היה את התקציב שלכם היא היתה מביסה אתכם עם הנוער

    שדה פו ריח, 25/11/10 19:26

    מה שחיפה עשתה לפני 25 שנה הפועל ת''א תגלה אולי עוד 50 שנה
    אתם בכלל נמצאים שם בטעות כי קיבלתם את האליפות - לא זכיתם בה. לקבוצה במקום השני יש 3 נקודות יותר
    לעצם העניין יש לכם קבוצה נחמדה באירופה לא מעבר לזה - אתם מקסימום יכולים לגנוב ניצחון
    אתם חבורה של קנאים בכיינים. להשוות את חיפה להפועל זה כמו להשוות את ריאל מדריד לאייאקס בהתאמה
    מאחל לכם לגנוב גם לליל כי בעתיד תראו צ'מפיונס רק בטלויזיה

  • 94.

    מכבי חיפה

    תל אביבי, 25/11/10 18:09

    ברור שהצלחתה של מכבי חיפה גדולה יותר מאשר כל קבוצה ישראלית אחרת עד כה,מה עוד שמשחקי הבית של חיפה למעשה התקיימו בזמנו בחו''ל.

  • 93.

    איזה גאונים כותבי השאלה !!! כמו בגן של הבן שלי מי האבא הכי גבוה.

    איציק, 25/11/10 17:50

    אבוקסיס נפל לשאלה כמו ילד קטן.

    תגיד לי יוסי לא ראית שהפילו אותך בשאלת הטיפש התורן.
    ואני חשבתי לתומי שאתה אחד החכמים בליגה העלובה הזאת.

    איך אומרים בשכונה ---- יצאת פרש !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • תקשיב יא חמור

      אנדריי האדום, 25/11/10 19:26

      הניצחון האחרון של קבוצה ישראלית באלופות היה לפני שש שנים. הניצחון הבא יהיה עוד 6 שנה אלא עם גולדהאר יביא לפה את פורלאן. אז תגיד, מה כבר נשאר לנו לעשות חוץ מלשחק בקקה?

  • 92.

    אבוקסיס בכיין

    אורן רחמים, 25/11/10 17:25

    חח אבוקיס הבכיין שכח!!!שמכבי חיפה ניצחה בחוץ!!!בקפריסין!!!!! לעני קהל מת ולא בבית שלה מול קבוצה בכושר עלוב. מה עוד שהפועל לא שלטו ונראו בונקרסטים כרגיל.

  • 91.

    שני דברים יחסית אובייקטיבים, למרות שלא בא לי להיות אובייקטיבי

    אנדריי האדום, 25/11/10 17:13

    קודם כל הניצחון של חיפה לא היה כזה גדול. גם הרכב שני, אבל בעיקר חוסר עניין של היונייטד. מי שמכיר את היונייטד (ואני רואה הרבה משחקים שלהם) יודע שלפרגוסון לא אכפת להפסיד במשחקים לא חשובים. זה קורה לעתים קרובות, בגביע הליגה למשל או במשחקים לא חשובים באלופות. וזה מחלחל לשחקנים. בכלל ניצחון גארבג טיים לטעמי לא שווה הרבה.

    מצד שני - הניצחון של הפועל היום היה אמנם אדיר מול קבוצה שהייתה חייבת לנצח. אבל מצד שני הניצחון בא אחרי תצוגת כדורגל איומה, שער שלדעתי היה חוקי (אלא אם ראיתי לא נכון) שנפסל לבנפיקה (ולא כמו השער של חיפה מול הפועל שהיה נבדל גבולי), והמון מזל הפועל. זה היה ניצחון גדול, אבל משחק די איום של הפועל.

    תכלס, אף אחד מהנצחונות האלא לא היה באמת גדול, ומה לעשות שכרגע הקבוצות הישראליות יכולות לנצח רק קבוצות שאיבדו עניין או עם יש להן טונה של מזל.

    מצד שני אני לא ממעיט מהישגה של הפועל. שיחקנו רע, אבל מה לעשות שכל שחקן בנפיקה טוב בהרבה מכל שחקן הפועל, אולי חוץ מהשוער

  • 90.

    ברור שחיפה (ל''ת)

    עמיתוש, 25/11/10 17:10

  • 89.

    דבר אחד כולם שוכחים שמכבי חיפה שיחקה את משחקי הבית בקפריסין.

    יוסי חולון, 25/11/10 16:11

    אם תראו את הרכב מנצסטר של אז (נכון לא הכי חזק) תמצאו את פרדיננד את גון אושה את גיגס את סקולס את האחים נוויל את סולשיאר את פורלאן את סילבסטרה. לאבוקסיס אלה היו סתם שחקנים.

    אבוקסיס תהיה בריא. איזה השוואה טיפשית.!!!!!!

  • 88.

    מכבי חיפה של אז(2002): הקבוצה הישראלית בעלת הסגל הכי משובך שהיתה פה!

    דימדימ, 25/11/10 16:06

    דודו אוואט, הגנה מורכבת מחרזי, בנאדו ובאדיר בשנות השיא!
    ז'אוטאוטס, יעקובו, רוסו, פראליזה שזה חוליית הזרים הטובה בישראל אי פעם!
    שלא לדבר על קייסי , ז'אנו וקטן שהם מגדולי השחקים שהיו לנו

    איך בכלל אפשר להשוות?

  • 87.

    כאוהד מכבי ת''א אני חושב שההשוואה מטופשת,מנצ'סטר שחקה עם הרכב שני

    טל, 25/11/10 15:34

    המשחק לא קבע כלום למנצסטר היא שיחקה בהרכב שני ולא התאמצה

    • ושכחת רק שמשחקי הבית של חיפה היו בחו''ל בלי קהל אוהד. (ל''ת)

      מכבי חיפה הקבוצה הכי הישגית באירופה עד כה, 25/11/10 22:14

  • 86.

    מה זה משנה? כבוד לכדורגל הישראלי

    תשאירו את הויכוחים האלו לגנון, 25/11/10 15:29

    זה קטע ישראלי כנראה
    למי יש יותר גדול?
    מה זה משנה אם ההריון תופס?

    תפרגנו ותאהבו ותמנעו מתרבות הטוקבק שמוציאה מאיתנו רק את השלילי
    ישראל אם היא לא מאוחדת היא תחדל מלהתקיים
    אם הספורט כמקשה אחת לא יפרגן ויעשה מאמץ ושינוי חשיבה מגילאי 7-8
    הנבחרת שאם כל הכבוד זה הדבר החשוב והמאחד לא תתקדם,

    מי יותר גדול?
    שחקנים יהודים שהוכרחו לשחק נגד הנאצים ולא מחלו על כבודם
    ניצחו ואיבדו את חייהם,
    פרופורציות!

  • 85.

    שימו לב לסטטיסטיקה

    אני, 25/11/10 15:28

    קרנות 21 - 1 לבנפיקה
    בעיטות לשער 20 - 3 לבנפיקה
    מזל 3 - 0 להפועל איזה תחת!!!

  • 84.

    אדומים שחצניים

    צהוב, 25/11/10 15:20

    ההישג של חיפה גדול יותר, לשחק בחוץ, (אפשר להגיד ללא קהל ביתי), מול מועדון ענק כמו יונייטד - עכשיו הם יגידו הרכב שני אבל תבדקו את השחקנים
    הרכב מנצ`סטר יונייטד: פיליפ ריקרדו, גארי נוויל, ריו פרדיננד, ג`ון אושיי, מייקל סילבסטרה, פיל נוויל, קיילן ריצ`רדסון , קווינטן פורצ`ן, פול סקולס, דייגו פורלאן , אולה גונאר סולשאייר. (מלבד 1-2 כולם ברמה עולמית) ובעלי שם.

  • 83.

    ברור שכן

    יותם ירוק בלב, 25/11/10 15:17

    ברור שהניצחון של מכבי חיפה בנפיקה זה לא מועדון גדול כמו מנצסטר יונייטד

  • 82.

    ברור שהפועל. ומי שאומר אחרת זה רק מקנאה. (ל''ת)

    ישראל, 25/11/10 15:16

    • חח ימגוחך מי זאת בנפיקה קבוצה של ליגה לאומית (ל''ת)

      ירון, 25/11/10 16:13

  • 81.

    הסרט של יוסי

    זמיר, 25/11/10 15:13

    אבוקסיס חי בסרט במקום להנות מגניבת הנצחון אתמול הוא מעדיף תמיד
    להשתלח במישהוא מה יש לך יוסי מחיפה

  • 80.

    המשחק הכי גדול שנערך בישראל היה צפרירים חולון נגד מכבי תל אביב

    מנחם כהן, 25/11/10 15:13

    הבאנו להם רביעיה , הפועל נגד בנפיקה היה יותר גדול מהמשחק של חיפה נגד המילואים של מנצ'סטר,

  • 79.

    חיפה של רוסו ופרליה הקבוצה הכי מפחידה שהיתה אי פעם.

    ערן, 25/11/10 15:11

    איזה כדורגל היה בכל מגרש פחדו מחיפה

  • 78.

    המשחק של חיפה היה יותר טוב

    תותח, 25/11/10 15:11

    חיפה שיחקה בחוץ ומנצסטר תמיד רוצה לנצח

  • 77.

    maccabi haifa

    doron, 25/11/10 14:57

    no contest manchester is in a different league and maccabi ,haifa did it in cyprus not in israel

  • 76.

    haifa (ל''ת)

    ahmed, 25/11/10 14:55

  • 75.

    הפועל שחקה נגד קבוצה שנלחמה על חייה עם הרכב ראשון ומנצ'סטר לא. (ל''ת)

    זמיר, 25/11/10 14:50

  • 74.

    עם כל הכבוד אבוקסיס צודק ולמנצ'סטר המשחק לא שינה כלום (ל''ת)

    א7, 25/11/10 14:48

  • 73.

    gh (ל''ת)

    gh, 25/11/10 14:46

  • 72.

    כאוהד בית''ר: הניצחון של הפועל הרבה הרבה יותר גדול אין מה להשוות

    אלי, 25/11/10 14:42

    בנפיקה של היום היתה קורעת לחתיכות את מנצ'סטר של אז ,מנצ'סטר הגיעו עם הנוער,בנפיקה באו ואמרו שמבחינתם המשחק הוא גמר גביע והם באו להילחם על העלייה למרות שלא כך ראו במגרש.

  • 71.

    מילואים? כנסו חכמולוגים...

    עומר, 25/11/10 14:41

    הרכב מנצ'סטר: ריקארדו; גארי נוויל, פרדיננד, אושי, סילבסטרה; פורצ'ון, פיל נוויל, ריצ'ארדסון, סקולס; סולשיאר, פורלאן. מאמן: פרגוסון.

    שוער שהיה בנבחרת ספרד, חוליית הגנה של ההרכב הראשון שלהם ללא בלאן (אושיי), בקישור שני שחקני נבחרת אנגליה בזמנים האלו, פורצ'ן שחקן הרכב שני ורק ריצ'ארדסון היה צעיר. על החלוצים לא צריך לפרט.. ומאמן הכי טוב בעולם.

    מה היה לנו אתמול? סביולה ואיימאר שגמרו קריירה כבר? קרדוסו? גאיטן? שוער עלוב?
    נכון, יש את קונטראו והבלם הברזילאי, אבל אני בטוח שהם לא טובים מה''נוער'' של מנצ'סטר.

    הפועל שיחקה בבית שלה מול קהל רקש לה בעוד חיפה שיחקה משחק חוץ מול אלפים של מנצ'סטר.

    חיפה עם הישג הרבה יותר גדול.

  • 70.

    אובייקטיבי לגמרי...

    ניר, 25/11/10 14:35

    נכון שבמשחק של חיפה נגד מנצ'סטר לא שיחקו כל הכוכבים אבל עדיין שיחקו שמות מוכרים מאוד. אני דווקא חושב שהניצחון של חיפה על אולימפיאקוס 3:0
    היה גדול יותר מי שזוכר הם באו אחרי שהביסו את לברקוזן וחיפה גם לא שיחקה בבית אלא בקפריסין. לפי דעתי אולימפיאקוס של אז הייתה בערך ברמה של בנפיקה אבל ההבדל הוא שהמשחק נערך בקפריסין ושזה היה מחזור שני באלופות כך שלחיפה היה עוד סיכוי להעפיל שלב והפועל באו בלי לחץ ונתנו משחק טוב אין מה להגיד אבל חיפה לוקחת בסיכום הכללי

  • 69.

    חיפה ניצחה את הנוער של מנצ'סטר הפועל נצחה את בנפיקה בהרכה מלא. (ל''ת)

    מחשהו אדום, 25/11/10 14:21

  • 68.

    למה מכבי חיפה לעולם לא הזכירה את הפועל ומתמקדת רק בעצמה

    עמרי, 25/11/10 14:21

    בניגוד להפועל כשכל פעם שמישהו משתעל שם משווים את השיעול לשיעול של שחקני חיפה, הם כאלה נחותים ומגוחכים..
    במכבי חיפה הכל מתנהל במקצועיות בניגוד להפועל הכל נובע מקנאה.. ומי שמקנא מודה בזאת בנחיתות שלו

  • 67.

    מילואים של יונייטד בגרבג' טיים, או הרכב מלא של בנפיקה במאני טיים?

    נמרוד, 25/11/10 14:20

    בואו נחשוב.. מה יותר גדול???

  • 66.

    lony (ל''ת)

    adam berguig, 25/11/10 14:17

  • 65.

    גם הנצחון על צלסי בגביע המחזיקות היה יותר גדול (ל''ת)

    יאנוש, 25/11/10 14:15

  • 64.

    jyt

    uj, 25/11/10 14:13

    jtytt

  • 63.

    dsfds

    fddf, 25/11/10 14:11

    dsfdsf

  • 62.

    אדון אבוקסיס,3 טיפות זה לא גשם,,כמה נקודות צברת וכמה צברה מכבי חיפה,,, (ל''ת)

    בצלאל, 25/11/10 14:04

  • 61.

    הפועל תל אביב

    ליאור, 25/11/10 13:59

    מנצסטר שיחקה עם ההרכב השני במשחק שלא קבע לה דבר
    בנפיקה הייתה חייבתניצחון ושחקה בהרכב החזק שלה
    ולא יזיק לתת לבנפיקה ליסבול

  • 60.

    as (ל''ת)

    as, 25/11/10 13:59

  • 59.

    בנפיקה מי ? ? (ל''ת)

    אורן רונן, 25/11/10 13:58

  • 58.

    לא רק על מנצ'סטר, גם על אולימפיאקוס (ל''ת)

    קמרשהלור''ל, 25/11/10 13:56

  • 57.

    אין מה להשוות בכלל.. מכבי חיפה ניצחה את מנצסטר בחוץ (קפריסין)

    כחול בנשמה פ''ת, 25/11/10 13:52

    והשיגה 7 נקודות+ 12 שערים בלי לשחק בבית בכלל, ועוד בבית המוות שכלל את מנצסטר ולברקוזן (סגנית אלופת אירופה אז).. וכמעט עלתה לשמינית הגמר.. אין כל ספק שאם הקבוצה ההיא הייתה משחקת בבית הייתה עולה לפחות לשמינית הגמר...
    אז כך, שאין מה להשוות בכלל בין שני המשחקים.. בנפיקה אף פעם לא הייתה מועדון גדו באירופה והיא לא מתקרבת ל20 הגדולות של אירופה..

  • 56.

    מנצ'סטר נ (ל''ת)

    למיטב זכרוני?, 25/11/10 13:50

  • 55.

    מכבי חיפה שיחקה בקפריסין למי שלא זוכר (ל''ת)

    ענ מהצפון(אוהד חיפה), 25/11/10 13:41

  • 54.

    פברור שחיפה

    עידו, 25/11/10 13:35

    יש בכלל ויכוח!??

  • 53.

    ברור שחיפה הרבה יותר גדולה, מי זו בנפיקה לעומת מנצ'סטר (ל''ת)

    ערן, 25/11/10 13:23

  • 52.

    ברור שנצחון על מנצסטר פי עשר יותר גדול מנצחון על בנפיקה

    אוהד ישראלי, 25/11/10 13:07

    ולמה לא מכניסים את מכבי כל לשאלה?,

    הבית שהיה למכבי(מינכן,יובנטוס ואייקס) פי עשר יותר חזק מהבית של הפועל השנה,

    הנצחון של מכבי על אייקס לא פחות יוקרתי מהנצחון על בנפיקה(אייקס בתקופה ההיא עדיין היתה אימפריה)

  • 51.

    ניצחון יפה של הפועל אבל לה עצמה היו ניצחונות גדולים יותר

    אוהד ליוורפול, 25/11/10 13:00

    למשל על צ'לסי. אפילו על מילאן
    לחיפה גם היו ניצחונות גדולים יותר - על אולימ פיאקוס כאשר זה היה עדיין בשלב שהבית פתוח ולא בגארבג' טיים.

    אם כי חייבים להודות שמדובר בניצחון יפה מאד

  • 50.

    מה שקובע הוא הדרך וההישג!

    אלון רוזן, 25/11/10 12:59

    מכבי חיפה - מקום שלישי (כמעט מקום שני) בזכות היכולת.

    הפועל ת''א - מקום רביעי (כמעט מקום שלישי) בזכות...

    מכבי חיפה של אז - הקבוצה הישראלית הטובה בהסטוריה.

  • 49.

    חיים בסרט (ל''ת)

    שונא את הפועל ת''א, 25/11/10 12:57

  • 48.

    אדום אידיוט

    קאפקייקס., 25/11/10 12:51

    אבוקסיס, יצאת אידיוט.

    אני מבינה שמאד קשה לשמוח בלי להשוות את ''ההצלחות'' שלך מול הצלחות גדולות בהרבה.

    תהייה שמח בחלקך, ושתוק.

    כבר שכחתי כמה אתה טיפש..

  • 47.

    מכבי חיפה שיחקה מול מנצ'סטר כדורגל והפועל עשו בונקר!!!

    ירוק, 25/11/10 12:49

    איך יש להם חוצפה בכלל להשוות בין המשחקים? כל הכבוד להפועל על הניצחון וזה הדבר היחידי שאפשר להגיד עליו כל הכבוד, זה היה בונקר מארץ הבונקרים והרבה מזל..

  • 46.

    פחחח איך אתם משוום??

    יוס, 25/11/10 12:49

    מנצסטר עם קבוצת הנוער יותר טובה מבנפיקה!!!!

  • 45.

    חיפה היו קבוצה של פעם ב-50 שנה (ל''ת)

    דמתי, 25/11/10 12:47

  • 44.

    נו ברור לא (ל''ת)

    צחי, 25/11/10 12:42

  • 43.

    למה צריך להתייחס לטענה של אידיוט?

    ., 25/11/10 12:39

    יוסי תמיד היה כזה.

  • 42.

    222 (ל''ת)

    222, 25/11/10 12:35

  • 41.

    מבחינת כל המשחק... (ל''ת)

    תל אביבי, 25/11/10 12:28

  • 40.

    בטח שמכבי חיפה

    POP, 25/11/10 12:22

    מנצ'סטר הגיעה עם הרכב חלקי אבל זה הרכב שבליגה שלנו מפרק כל קבוצה, מה עוד שחיפה ניצחה במאני טיים.

  • 39.

    הפועל או מכבי

    לוציפר האדום, 25/11/10 12:18

    הנוער (מחוזק) של הפועל על מכבי חה חה חה חה

    בסוף הפקידה ניצחה ניצחון טכני הההההההההה...........

  • 38.

    אני לא אוהד לא את הפועל ולא את חיפה ואני חייב להודות שהניצחון של חיפה

    אוהד ביתר, 25/11/10 12:11

    בהרבה יותר גדול. מי זאת בנפיקה??

  • 37.

    לא אותו דבר בכלל

    איתמר, 25/11/10 12:10

    מכבי חיפה ניצחה בחוץ, באחד האיצטדיונים הביתיים ביותר, את אחת הקבוצות מהמפוארות ביותר בהסטוריה.
    אני כותב את זה עם כל הצער (בתור אוהד הפועל חיפה) אבל צריך להודות בעובדות.

    • ה-3:0 של חיפה לא היה בחוץ

      עמית, 25/11/10 14:18

      הוא שוחק בקפריסין מאחר וחיפה לא יכולה הייתה לארח בארץ. באולד טראפורד נגמר 5-2 ליונייטד

  • 36.

    הרכב מנצסטר..............נוער???

    סיסקו, 25/11/10 12:07

    איזה נוער בדיוק???????הרכב מנצ`סטר יונייטד: פיליפ ריקרדו, גארי נוויל, ריו פרדיננד, ג`ון אושיי, מייקל סילבסטרה, פיל נוויל, קיילן ריצ`רדסון (הוחלף ע''י דניאל נחדיילו בדקה 62), קווינטן פורצ`ן, פול סקולס, דייגו פורלאן ( הוחלף ע''י מיץ` טים בדקה 7...9), אולה גונאר סולשאייר.

    אני סופר כאן 8 שחקני הרכב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 35.

    ממש השוואה

    קימחי, 25/11/10 12:03

    מה כל העניין של הרכב משני??

    נכון 5 שחקני הרכב של מנצ'סטר לא שיחקו,6 שחקנים כן שיחקו ו''המחליפים'' ברמה ושתיים מעל השחקנים של בנפיקה.

    אל לנו לחשוב שבנפיקה וליון הם ביירן מינכן ויובנטוס או בורדו.

    בסך הכול הפועל קיבלו הגרלה קלה יחסית והמזל הלך איתם.

    מזל שבליגת האלופות אין קיזוז....

  • 34.

    לא זה ולא זה

    אוסישקין, 25/11/10 12:00

    הפועל על מילאן, או חיפה על אולימפיאקוס

    אי אפשר להשוות את בנפיקה למילאן ולא את איכות המשחק של הפועל בשני המשחקים (הפועל היוו יריבה שקולה למילאן בחלק מהמשחק).
    לגבי חיפה - מנצ'סטר היה גרבג' טיים, אולימפיאקוס - במאני טיים

  • 33.

    הלו! אין על מה להתווכח!

    maor ereta, 25/11/10 11:55

    אז מה עם ניצחתם קבוצה מליגה שלא כל כך מוכרת! אפילו אל תנסו להשוות את הנצחון של חיפה בצחוק לניצחון שלכם!!!!!!!!!!!!

  • 32.

    אני חושב שאבוקסיס התבלבל בפטריות על הפיצה

    יניב ענק, 25/11/10 11:51

    למה מי זו בנפיקה בכלל ???
    איך אפשר להשוות את בלומפילד לאיצטדיון ניקוסיה?

  • 31.

    הנצחון של מכבי ת''א על אייאקס לא נחשב בעיניכם ? (ל''ת)

    אילן, 25/11/10 11:50

  • 30.

    כנסו!!!

    אלון, 25/11/10 11:50

    אין מקום להשוואה בכלל ורק בגלל עצם המשחק...
    חיפה שיחקו כדורגל הפועל לא.
    וזה לא בקטע של להוריד מגודל ההישג של הפועל כל הכבוד להם.
    אבל מכאן ולצאת בהצהרות ולעוף באוויר על ניצחון שבא בעיקר בזכות מזל ולא כדורגל...
    ואין מה להשוות בין הקמפיינים ואין צורך להסביר...

  • 29.

    לא ראיתי דגלי ישראל ביציעים בבלומפילד ? (ל''ת)

    מלוא הירח, 25/11/10 11:48

  • 28.

    non sens (ל''ת)

    Yoav Achiman, 25/11/10 11:40

  • 27.

    זה לא די ברור?

    איתמר לא משוחד, 25/11/10 11:35

    כמובן שחיפה. בנוסף, כמובן שאין מה להשוות את יונייטד של אז לבנפיקה של היום.

  • 26.

    בושה שיש כאן מקום להשוואה

    ליאור ל, 25/11/10 11:34

    ברור שיונייטד הם בלבל אחר

  • 25.

    ילדים ב' של מנצ'סטר או הפועל והבוגרים של בנפיקה. ממממ....

    glory glory man utd, 25/11/10 11:31

    ממש יש על מה להתלבט

    • כנס להשוואה בין ההרכבים

      ילד, 25/11/10 12:00

      הרכב מנצ'סטר: ריקארדו; גארי נוויל, פרדיננד, אושי, סילבסטרה; פורצ'ון, פיל נוויל, ריצ'ארדסון, סקולס; סולשיאר, פורלאן. מאמן: פרגוסון.
      הרכב בנפיקה: רוברטו, פאביו קונטראו, דויד לואיז, לואיזאו, מקסי פריירה, חאבי גרסיה (פרנקו חארה, 79), ניקולס גיטאן, סלביו (קרלוס מרטינס, 65), פאבלו איימאר, חאווייר סאביולה (אוסקר קרדוסו, 45), אלאן קרדק. מאמן: חסוס

  • 24.

    אין מקום להשוואה

    לא אוהד אף אחת מהן, 25/11/10 11:30

    חיפה לא שיחקה בבית (בקפריסין) ואם כל הכבוד לבנפיקה אלופת פורטוגל גם חצי הרכב שני של מנצסטר גדול עליה בכמה דרגות.
    לדעתי זהו לא הניצחון הגדול ביותר של הפועל (צלסי, מילאן)

  • 23.

    מכבי ת''א את אייקס (ל''ת)

    אייל, 25/11/10 11:30

  • 22.

    בושה שבכלל משווים בין הנצחונות

    אחד, 25/11/10 11:29

    בנפיקה קבוצה בינונית יחסית ועדיין הפועל היתה נחותה במשחק והצליחה לגנוב(כרגיל) את ה3-0 הזה, חיפה ניצחה בזמנו את מנצ'סטר במשחק מעולה, בחוץ(!), בבית שבו היא התמודדה על המקום השני מול לברקוזן(!).
    מי שעדיין לא משוכנע, שפשוט ישווה בין ההרכב בזמנו של מנצ'סטר לבין ההרכב היום של בנפיקה ויבין שאין מה להשוות בין הנצחונות.
    הרכב מנצ'סטר: ריקארדו; גארי נוויל, פרדיננד, אושי, סילבסטרה; פורצ'ון, פיל נוויל, ריצ'ארדסון, סקולס; סולשיאר, פורלאן. מאמן: פרגוסון.
    הרכב בנפיקה: רוברטו, פאביו קונטראו, דויד לואיז, לואיזאו, מקסי פריירה, חאבי גרסיה (פרנקו חארה, 79), ניקולס גיטאן, סלביו (קרלוס מרטינס, 65), פאבלו איימאר, חאווייר סאביולה (אוסקר קרדוסו, 45), אלאן קרדק. מאמן: חסוס

    • באמת אין מה להשוות

      אלון, 25/11/10 12:44

      שכחת לציין עובדה אחת: שהמשחק של חיפה נגד יונייטד לא קבע כלום ליונייטד כי הם הבטיחו כבר את המקום הראשון בבית ובאו בלי 7 שחקני הרכב, לעומת בנפיקה שהמשחק היה קריטי עבורה לעליה לשלב הבא

  • 21.

    עיתונות תל-אביבית מגויסת

    אוהד ירוק, 25/11/10 11:29

    רוב העיתונאים העוסקים בספורט אשר קובעים את תוכן וצבע הכותרת - תל-אביבים
    חלקם - אוהדי הפועל תל-אביב.
    לכן הכותרות העיתונים כאילו זכו בגביע האלופות.
    כולה ניצחו קבוצה פורטוגלית במשבר וגם זה בפוקס ולא בזכות, אלא בזכות החמצות האורחים.

    אל תקטינו את הישגי חיפה.
    אתם ( הפועל ) עדיין לא שם!!!

    אוהד ירוק

  • 20.

    הנוער של מנצסטר כשהם כבר עלו זה לא מקום להשוואה (ל''ת)

    פיטר גריפין, 25/11/10 11:26

  • 19.

    הניצחון של הפועל היה חשוב יותר כי זה היה משחק

    הדס, 25/11/10 11:25

    שבו שתי הקבוצות היו זקוקות לניצחון.
    הניצחון של חיפה היה גדול יותר אבל הוא הושג במשחק חסר חשיבות מבחינת יונייטד.

  • 18.

    קבוצה שנאבקת על מיקומה לעומת קבוצה שהבטיחה כבר את מקומה? (ל''ת)

    אתם רציניים? - קונטרה ל-3, 25/11/10 11:22

  • 17.

    הנצחון הגדול יותר של חיפה היה ה3-0 על אולימפיאקוס

    לירן, 25/11/10 11:22

    ואל תשכחו ששני המשחקים היו ''בבית'' בקפריסין

  • 16.

    הנצחון של חיפה היה בגביע הטוטו של האלופות - המחזור האחרון

    אלעד, 25/11/10 11:21

    כשיונייטד הבטיחו את עלייתם ועלו עם הנוער והמחליפים המתוסכלים, כאשר את ההרכב הראשון שמרו לליגה למאבק הצמוד עם ארסנל.
    ובכל זאת, היתה לחיפה קבוצה מצויינת בזמנו, כשקטן היה קטן ואייגביני היה יעקובו.

    זו לא הקבוצה הנרגנת של היום.

    • לא נכון. מחזור אחד לפני כן, במחזור האחרון חיפה עשתה 3:3 עם אולימפיאקוס (ל''ת)

      מורה להיסטוריה, 25/11/10 11:56

    • בשורה התחתונה חיפה סיימה במקום השלישי (ל''ת)

      והפועל תסיים במקום הרביעי, 25/11/10 11:58

    • קשקשן (ל''ת)

      LP, 25/11/10 12:24

  • 15.

    מה זה משנה?

    אדום לוהט, 25/11/10 11:20

    זה כמו הויכוח למי יש איבר יותר גדול. מה שחשוב זה ש''מבקיעים'', לא?

    • מסכים לגמריץ העיקר הכבוד שמביאים לארץ

      צהוב לוהט מירושלים, 25/11/10 11:37

      ויאללה שתעלה הרמה.

  • 14.

    למנצסטר לא שינה כלום המשחק ועלו בסתם הרכב, לכן על בנפיקה זה יותר גדול (ל''ת)

    רונן, 25/11/10 11:15

    • סתם הרכב ? פורלאן, סולשיאר, פרדיננד, נוויל, באט, סקולס (ל''ת)

      טיפש יהיר, 25/11/10 11:57

  • 13.

    חיפה מביסה את אולימפיאקוס 3:0 במחזור השני (ל''ת)

    יובל, 25/11/10 11:13

  • 12.

    השוואה מופרכת. מתאים לתל-אביבים היהירים

    ירושלמי ירוק, 25/11/10 11:12

    איך אפשר בכלל להשוות??!! מילא, אם הייתם משווים בין המשחק של הפועל ת''א מול בנפיקה ובין המשחק שהיה בין מכבי חיפה ואולימפיאקוס (2002, 3:0 למכבי חיפה). מילא. אבל להשוות זאת למשחק הטוב ביותר של קבוצה ישראלית אי-פעם? נזכיר שהניצחון האדיר של חיפה על מנצ'סטר יונייטד היה בחו''ל, בקפריסין, ולא בקריית אליעזר, מה שמדגיש את ההישג ההיסטורי.
    אתמול עוד התאמצתי לפרגן לאדומים, הבוקר הפירגון התפוגג, כששמעתי וקראתי את ההתבטאויות השחצניות האלה של קבוצת הסלבריטאים התל-אביביים, שכמעט כל המדינה מתעבת, אני מתפלא על nrg מעריב- אתר הגון ומקצועי, שמעלה בכלל את ההשוואה הזאת.

    • תגובה לעניין

      חיפאי ירוק, 25/11/10 15:55

      כל מילה נכונה מסכים עם כל מה שכתבת
      מספיק היה לאות את ההתלהבות והסופרלטיבים בשנה שעברה מהדאבל כאילו הוא הראשון והאחרון בהיסטוריה
      חגגו אותו במשך שבועיים

      חוץ מזה בכל פעם שהפועל ת''א מצליחה באירופה תמיד עורכים השוואה לעונה ההיא באלופות ולא להצלחה שלהם עונה קודם(מסע הקסם האדום כך הם מגדירים זאת) בקיצור זה כבר הפך לויכוח פתטי
      מכבי חיפה זה מועדון הכדורגל הכי טוב בארץ לא משנה מה התוצאות באותה עונה ברמה הנקודתית תשאלו את אצטדיון רמת גן מי הקבוצה שתמיד שוברת שם שיאים מחדש או שיבקו מי שולט בטבלת האליפויות ב30 השנים האחרונות

  • 11.

    מנצ'סטר עלתה עם הרכב שני למשחק שלא שינה לה כלום

    מישהו, 25/11/10 11:06

    לעומת זאת בנפיקה באה להילחם על לעלות לשלב הבא.
    וכן בהחלט יש מה לדבר על מנצ'סטר ובנפיקה באותו משפט!
    אבל ברור שבסקר הניצחון של מכבי חיפה יזכה ורק בגלל שכל כך הרבה אנשים שונאים את הפועל. לדעתי מקנאה.
    ואני לא אוהד הפועל

    • הרכב שני? פורלאן, סולשיאר, פרדיננד, נוויל, באט, סקולס

      טיפש חכם, 25/11/10 11:31

      ממש הרכב שני

  • 10.

    למה סתם לעורר מריבות ? ...2 הנצחונות יפים ומביאי כבוד לכדורגל הישראלי (ל''ת)

    ישראלי מפרגן, 25/11/10 11:04

  • 9.

    שכרון חושים.

    אריה.נ, 25/11/10 11:02

    אין ספק כי יוסי אמר את דבריו מתוך שכרון חושים לאחר הניצחון הגדול.
    בקשר להשוואה :
    1 אין מקום בכלל להשוותבין מנצ'סטר לבנפיקה אפילו שמנצ'סטר הופיעו בהרכב שני
    2 המשחק נערך כמשחק ביתי אבל לא בארץ אלה בקפריסין.
    3 מי שראה את המשחק אתמול יכול לאשר כי הפועל נהנתה מהרבה מזל כאשר בנפיקה החמיצה בשלומיאליות לפחות 5 הזדמנויות לשער בטוח.

    אבל בלי קשר להשוראות, להפועל תל אביב מגיע שאפו ענק על ההישג אתמול.

  • 8.

    הפועל ניצחון גדול יותר

    אדום בנשמה, 25/11/10 11:01

    חיפה ניצחה את מנצ'סטר שכבר עלתה לשלב הבא ושיחקה עם הרכב שני. בנפיקה באה עם ה-11 הכי טובים למשחק שהגדירה ''הגמר של העונה'' וקיבלה בראש. הפועל עשתה ניצחון ענק

    • הפועל אימפריה

      בעיני עצמה ואוהדיה בלבד, 25/11/10 11:56

      קבוצה שעושה בונקר מכוער ועוברת פעמיים במשחק את החצי כדי לתת גול ולהמשיך בבונקר. כמעט עשתה במכנסיים בבית מול זלצבורג.

  • 7.

    רק מכבי חיפה

    המלאך הנוקם, 25/11/10 10:51

    עם מסורת אי אפשר להתווכח

  • 6.

    אתם מתכוונים ''מכבי מביסה את הנוער של מנצ'סטר''... (ל''ת)

    סומך, 25/11/10 10:51

    • אימך היא נוער

      חפש בגוגל את ההרכב של מנצ'סטר במשחק ההוא, 25/11/10 11:54

      פורלאן, גיגס, פרדיננד X2, סקולס ועוד.

  • 5.

    מכיב חיפה

    שרה, 25/11/10 10:49

    כי:

    המשחק היה ''משחק בית'' בחוץ זוכרים?

  • 4.

    המשחק מול מנצסטר היה מול הרכב שלישי (ל''ת)

    אייל, 25/11/10 10:45

  • 3.

    אתם רציניים??

    אלמוני, 25/11/10 10:36

    מנצ'סטר ובנפיקה באותו המשפט???
    פשש אתם עלובים!!

    • מילואי מנצ'סטר-לא ההרכב הראשון (ל''ת)

      זכרוני, 25/11/10 11:22

      • שום מילואי ושום בטיח

        תחפש את ההרכב שלהם במשחק ההוא, 25/11/10 11:53

        גיגס, פרדיננד, סקולס, פורלאן ועוד.

    • מה אתה משווה? כנס

      גיאדום, 25/11/10 11:49

      מההרכב של מנצ'סטר היו רק 3 שחקני הרכב. שלושה.
      מנצ'סטר כבר עלתה ולא רצתה לקבל צהובים או להיפצע ולא הייתה חייבת נקודה.
      לעומת זאת,
      ליסבון בהרכב הטוב ביותר שלה (כשיש לה לפחות 4 שחקנים שכל אחד מהם שווה כמו כל הפועל יחד) כשהיא חייבת ניצחון. חייבת להילחם על החיים שלה. .
      איימר, גייטן (הכוכב הבא), דויד לואיז (שנה הבאה ריאל), קרדוסו (כנראה לולנסיה), סביולה, קונטראו (סגור בריאל)

  • 2.

    אי אפשר להשוות, חיפה היתה מועמדת אמיתית למקום השני. בכ''ז כבוד להפועל (ל''ת)

    האילתי, 25/11/10 10:34

  • 1.

    זה כ''כ ברור שהאדומים יתחילו להאדיר את עצמם

    אורן, 25/11/10 10:28

    שיבדקו טוב את טבלת השערים והנצחנות בקמפיין הקודם,שלעומת חיפה נתנה בו הצגה.
    אגב הנצחון היותר גדול הוא דווקא נגד אולימפיאקוס נצחון חוץ(משחק בית בקפריסין)
    אכן הפועל הביאה כבוד ונצחה קבוצה במצב די שביר.
    בכל מקרה כל הכבוד וירוק עולה