• 37.

    למה התחתנתי עם אישה עדינה

    נשוי, 01/04/07 15:08

    מודה - רציתי אישה עדינה, וקיבלתי אחת כזאת.
    אחת שלא מתיזה ארס לכל העברים כשאתה קצת לא מצליח או עושה מעצמך צחוק לפעמים. לא אחת שרצה אחרי עם נעלי הבית.
    אחת שנכנסה איתי למיטה מהר מאד (זה לא הפריע לי להתחתן איתה) אבל לא הסתובבה ולא מסתובבת חצי ערומה בראש חוצות (וגם לא לגמרי ערומה , יא סוטים) .
    אחת שיודעת מה היא רוצה ואומרת את זה , בשקט, פנים אל פנים ולא בצעקות שכל העיר תשמע (שוב תוציאו לכם את הדמיונות מהראש המלוכלך) . בקיצור , אישה עדינה היא אישה לא מאיימת , ומה שמאיים עלי זה לא הניסיון (העשיר ) שלה, ולא הרצון החופשי והעצמאות. מה שמאיים זה גסות, עוקצניות , רוע לב ושאר תכונות שיכולות ממש להזיק לי אם אני נמצא איתה במערכת יחסים.
    אם זה הופך אותי לשוביניסט - שיהיה.

    הגב לתגובה זו

    • אשת חיל מי ימצא?

      ע., 19/04/07 13:40

      אתה!

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    כנסוווו

    בלי שם, 16/03/07 00:10

    אני בת 27 והחבר שלי בן 31
    אנחנו בקשר כבר חצי שנה,
    לחבר לא הייתה ילדות קלה, הוריו התגרשו כשהיה בגן והוא גדל בפנימייה.
    הקשר עם האבא לא קיים ועם האמא יש קשר אבל אין תקשורת בריאה (הוא מתעצבן מכל דבר שהיא עושה ואינו סבלני איתה).
    אני יודעת שהוא כועס על ההורים שעזבו אותו, אך יש לציין כי היום הוא אדם מאוד מוצלח ומוערך, אינטלגנטי ופופולארי מאוד!
    הוא מאוד אוהב אותי, אך אני מפחדת מההשלכות של העבר שלו על הקשר שלנו בעתיד,
    בינתיים אין סימנים קריטיים אך הרגשתי שהוא מסוגל לנתק קשר עם אנשים ב``קלות`` יחסית לאדם אחר והוא גם פחות רגיש לרגשות שלי, ז``א פחות מזדהה עם הכעס או העצב שלי בעיקר אם הוא הסיבה.

    מה ההשלכות של העבר שלו על חייו העתידיים? והאם הסימנים שהזכרתי עלולים להיות קריטיים בעתיד???
    למה אני אמורה להיות ערה?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ומה קורה עם גרושות

    מישהי, 11/03/07 21:40

    גם אנחנו צריכות לשחק אותה בתולות?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא להכליל!אני גבר ואני מת על אחת שהיא זו שתמזמז ראשונה!למה שרק הגבר

    גבר שחושב שגם, 11/03/07 09:12

    הגברים יצטרכו לעשות את העבודה הקשה?! מה ,מי אמר שאני לא ''שווה'' שירצו אותי-ולא תמיד רק שאני ארצה ''אותה''?! אני מכיר מפורומים עוד הרבה גברים שזועקים מרה על האפליה וחוסר השיוויון בענין החיזור והיזמה המינית!!כך שלומר ש''אל תתחילו ואל תיזמו אקט מיני-זה הכללה שכמו בכל דבר אחר-היא לא רצויה ולא במקום!!! בנות יקרות!תדעו לכן,שיש ויש!אנא!!אל תקבלו את כל הכתוב כאן כ''תורה מסיני''-דעו לכן שיש המון בחורים מקסימים שאם אתן תהיינה היוזמות והנוקטות בצעד ראשון-אתן תרוויחו חבר ''אוצר''!!! אז מה שאתן צריכות זה לגשש ולנסות לבדוק קצת את הלך החשיבה של הפרטנר,או למשל לנקוט ביזמה כזו קאנה ''ובלתי מחייבת'' (שאפשר לחשוב שלא ממש התכוונתן,או שכן)ולבחון את התגובה של הבחור!! אז קחו זאת כעצת-זהב,כי חבל שתפסדנה.
    ובקשר לנסיון מיני-יש שזה מפריע להם ויש הרבה שלא-כך שגם כאן צריך לבדוק את המצב.
    אבל הנקודה הראשונה -בכל אופן-היא הכי חשובה!זכרו אותה...
    בהצלחה לכולן

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    Sometimes

    Joe Bravo, 09/03/07 05:21

    Sometimes it is better to have a girl with less experience! If you happen to kiss a virgin sixteen or seventeen of age, wow you will get the most sweet, joyful and pure kiss of what a kiss may be. Really it will give you an exhilarating experience of being on top of a fresh air mountain.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    איך גברים חושבים

    דנה שלך, 08/03/07 13:21

    תראו מה מצאתי ברשת....סיפור של בחור גרוש, אני חושבת שהוא בטח בשנות ה 30 לחייו שכתב ספר מקסים על כל מיני בחורות שפגש אחרי שהתגרש והעלה אותו לאינטרנט.
    ממליצה בחום, לא הפסקתי לצחוק....

    www.divorcedpluscat.com

    הגב לתגובה זו

    • קראתי, צחקתי, מעולה!!

      מיה, 12/03/07 17:25

      סיפורים מצחיקים, סוף סוף גבר שכותב על נקודת המבט שלו.....

      הגב לתגובה זו

    • אתר

      ציקו, 12/03/07 18:01

      נכנסתי לאתר היה מענין ומצחיק.
      תודה

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    כנראה שזה קטע תל-אביבי

    יעל, 04/03/07 10:19

    האמת שבחיפה ובירושלים רוב האנשים (לא רק הבנות) בד''כ מגיעים למספר חד-ספרתי עד גיל 24...

    תראו, קודם כל - כל בחורה וכל בחור יכולים כמובן לשכב עם כמה אנשים שהם רוצים - רק עם קונדום, רצוי. נסיבות החיים של כל אחד הן שונות.

    אין צורך לדחוף את זה לחבר הנוכחי - סתם כי זה לא נעים - לך כיף לשמוע על החברה הקודמת שלו? על כמה היא מקסימה או מצחיקה או חכמה או משהו כזה? אז גם הוא לא אוהב את זה. סתם, לא נעים ברמה הכי טבעית. הרעיון הוא ששני הצדדים יתחשבו ולא ידחפו את זה - אלא אם האדם השני שאל ישירות, ואז שהוא יתמודד עם התוצאות. אם הוא (או היא) שאלו, אז הוא כבר דפוק אם הוא מחליט שאת ''שרמוטה'' מדי בשבילו - אז הוא הדפוק. הרי רוב הסיכויים שגם הוא ''שרמוטה'' כמוך, לא? אז הוא אמור להבין שזה לא אומר כלום על הרגש שלך עכשיו.

    הגב לתגובה זו

    • תל אביב הפכה להיות סדום ועמורה,

      צודקת ב 100%, 04/03/07 13:52

      פשוט גועל נפש. ולמרות שאתם רוצים שנאמין שאם אלה ש''חיים באמת'' כל מושגי הייסוד ואמות המידה שלכם פגומים לחלוטין !!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    truth of life

    mohamad, 03/03/07 19:13

    the woman for a serious relathionship like marriage and having children must be a virgin woman. for all the other kind of relations , like going out and having sex it do not matter how many parteners the non virgin woman have had before the current partner

    הגב לתגובה זו

    • גם עם בתולה יוצאים קודם..

      עדי, 04/03/07 08:50

      לא ישר מתחתנים איתה.
      ניוז פלאש!!

      הגב לתגובה זו

      • אין בתולות בישראל (ל''ת)

        ^^^^^^^^, 04/03/07 14:58

        הגב לתגובה זו

        • אני בתולה

          עדי, 04/03/07 21:14

          ומחכה עד החתונה (ואני חילונית).
          תתעורר

          הגב לתגובה זו

          • אשרייך עדי !!! (ל''ת)

            יהלומה, 05/03/07 15:03

            הגב לתגובה זו

  • 29.

    שאלה בסיסית

    ליאת, 02/03/07 12:08

    השאלה הבסיסית היא בסופו של דבר - אם הגברים באמת כאלה עדינים ורגישים ולא רוצים לדעת כי זה פוגע להם באני-לא-יודעת-מה, אז למה הם שואלים??? כמעט כל בחור שאי פעם יצאתי איתו, בין אם לטווח קצר או ארוך - שאל באיזשהו שלב. מה הקטע עם זה? אותי לא מעניין לדעת עם כמה הוא היה, למה זה מעניין אותו? ואם זה מעניין אותו, מה הוא מקטר כשהוא מקבל תשובה?

    הגב לתגובה זו

    • תשובה לשאלה

      אריק, 02/03/07 23:51

      הם שואלים מתוך תקווה לשמוע תשובה שתתאים להם. הם מקווים לשמוע שהיית עם מעט. אם האגו שולט בהם, או שיש להם אינטליגנציה רגשית ירודה, הם גם ישאלו איך הם במיטה לעומת אלה שהיית איתם בעבר. גם כאן מתוך תקווה לשמוע שהם הכי טובים. כדאי לזכור שבני האדם, גברים ונשים, אינם הגיוניים. הרגש תמיד חזק מההיגיון. במקרה הזה הסקרנות וסיפוק האגו גוברים על קול ההיגיון. במקרים אחרים אלה רגשות אחרים ומניעים רגשיים אחרים. אני בטוח שנתקלת בחברות ששאלו אותך שאלה שהיה ברור שהן מצפות לשמוע תשובה חיובית, גם אם ההיגיון אמר אחרת. דרך אגב, הסרט ''קרוב יותר'' עם ג'אד לוו' וג'וליה רוברטס עוסק בגברים ששואלים שאלות שפוגעות בהם בהקשר המיני. כשתצפי בו את תשאלי את עצמך למה שני הגברים בסרט מתנהגים כפי שהם מתנהגים. התשובות מצויות בתחום הפסיכולוגיה האנושית, במקרה הזה - הגברית. בדיוק כפי שיצא בזמנו ספר שניתח את התופעה של נשים שמתאהבות באופן קבוע בגברים שפוגעים בהן.

      הגב לתגובה זו

      • אריק יא אומלל

        יערה, 03/03/07 18:45

        אין לך מה לעשות בחיים, פרט להיכנס באובססיביות לכל טוקבק ולהגיב תגובות ארוכות ומפורטות?

        יאללה,
        עוד מסכן שאין לו על מי להתפלסף.

        הגב לתגובה זו

        • אני רואה שמאד חשוב לך להגיב אלי

          אריק, 03/03/07 19:25

          מה מציק לך יקירתי ? איזה תסכולי חיים את בוחרת להוציא דווקא עלי ?

          הגב לתגובה זו

          • חחחחח צודק (ל''ת)

            יערה, 04/03/07 13:53

            הגב לתגובה זו

          • לאריק

            שי, 05/03/07 16:55

            רק רציתי לומר שקראתי את תגובותיך כאן . כתבת בצורה מאוד יפה וחכמה, ולמרות שנטיותי הטבעיות הן שונות (אני מאוד ישיר, בוטה וחסר טאקט לפעמים) מאוד אהבתי לקרוא אותך . מה שכתבת גרם לי לחשוב על דרך התנהלותי, ואני חושב שאני באמת אתחיל לנסות להשתנות קצת. לטובתי ולטובת בנות זוגי העתידיות.
            תודה
            שי

            הגב לתגובה זו

            • לשי - תודה. זה מאד מחמיא לי. בהצלחה. (ל''ת)

              אריק, 06/03/07 01:57

              הגב לתגובה זו

  • 28.

    את מלכה !!! תעשי לי ילד !!!! (ל''ת)

    תגובה ל 26, 01/03/07 15:54

    הגב לתגובה זו

    • אני נשואה באושר... אולי בגילגול הבא :-) (ל''ת)

      אישה שפויה, 02/03/07 10:29

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    פתחנו כאן מלחמה בין הגברים והנשים?

    KSP, 28/02/07 14:54

    כשאני עם משהי - היא היחידה בחיי, המיוחדת ביותר, הטובה ביותר, הכי חכמה, היפה ביותר, החושנית ביותר.
    בכדי שהיא תשאר כזאת גם מחר, הייתי מעדיף שהיא לא תהיה שרלילה.
    KSP

    הגב לתגובה זו

    • אין מלחמה בין המינים. יש מלחמה בין התקדמות לבין שמרנות (ל''ת)

      אבולוציה, 01/03/07 06:41

      הגב לתגובה זו

      • מי קבע שההפך משמרנות זאת התקדמות?

        KSP, 01/03/07 16:22

        היי,
        פעם כשבאפריקה הנשים הלכו חצי ערומות חשבו שהן הרחק מאחור. היום ''ההתקדמות'' מובילה אותנו לשם.
        שינויים אינם בהכרח התקדמות.
        להיות שרלילה זאת לא התקדמות.
        KSP

        הגב לתגובה זו

        • לשלוט בגורלי זו התקדמות (ל''ת)

          אבולוציה'לה, 02/03/07 02:21

          הגב לתגובה זו

          • לשלוט בגורל??????

            KSP, 02/03/07 13:57

            לשלוט בגורל - תפיסה קצת דתית ''הכל צפוי והרשות נתונה....''.
            אני לא מאמין בגישה הזאת.
            לצערך (אולי), הכל מולקולות, כימיה, ביולוגיה.......
            אין דבר כזה שנקרא רצון חופשי, ובוודאי שאין דבר כזה שנקרא לשלוט בגורל.
            KSP

            הגב לתגובה זו

            • לא התבלבלת קצת ?

              אבולו'לה, 07/03/07 00:49

              בדרך כל הדת היא שמטיפה לפסיביות. התפלל, עשה מצוות, ואלוהים יעזור לך.

              השמרנות היא אותו דבר, רק ללא האלוהים שיעזור. אל תעשה גלים, אל תבלוט, ויהיה לך טוב.

              ומה לעשות. את הפרסים מקבלים אלה שלוקחים את גורלם בידם ומעיזים לעשות את מה שהם חושבים.

              הגב לתגובה זו

  • 26.

    ''נשות ה 2000 '' היקרות,

    אישה שפויה, 28/02/07 13:17

    כשלנו !!! הפכנו להיות מסרסות, לוחמניות, גבריות משהו... רודפות אחרי מושגים גדולים כמו ''קריירה'' ו''הגשמה עצמית'' ובד בבד אחראיות על כביסה, בישול, גיהוץ. מה עשינו בזה?
    יצרנו שיוויון??? קדחת!!!
    נשים עדיין מרויחות הרבה פחות.
    יצרנו אנדרלמוסיה מוחלטת!!!
    אלפי רווקות בנות 30+ שמביאות ילדים בבנק הזרע, גברים ''מטרוסקסואלים''
    שהחליטו להתחבר לצד הנשי שלהם.. תתעוררו !!!
    בואו נחזור קצת אחורה - לפשטות, לתפקידים הברורים, לתקופה שבה מושגים כמו ''ערכים'' , ''משפחה'' ו ''חיזור'' לא נשמעו כמו מילים גסות.
    נשים, תפסיקו להתיימר ולהיות שוות. לעולם לא נהיה שוות מסיבה פשוטה - אנחנו שונים במהות, בכוח הפיזי, במבנה הנפשי...
    לא נחותות !!! פשוט שונות !!!!
    חיזרו קצת אחורה יקירותיי, תפסיקו להסתובב ברחוב חצי ערומות ו''לחפש זיונים'' בפיק אפ בארים.
    הרי מה ש 99% מכן רוצות זה למצוא את ה''אחד'', להתמסד באולמי ''בונבון'' על רבע עוף,
    להביא כמה צאצעים ולעשות את אמא מאושרת.
    ש ק ר נ י ת מי שטוענת אחרת !!!

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה - כל הכבוד (ל''ת)

      רווקה, 28/02/07 15:40

      הגב לתגובה זו

    • ים של סטראוטיפים מגעילים.

      נעה, 01/03/07 06:38

      מאיפה את מביאה את כל הסיפורים האלה. מהדמיון שלך?

      אז תפסיקי לדמיין ובואי קצת להשתגע

      הגב לתגובה זו

      • נועה, נכון שאת רווקה מתוסכלת בת 35 ? (ל''ת)

        אישה שפויה, 01/03/07 08:45

        הגב לתגובה זו

        • מי כאן המתוסכלת ?

          אני לא נועה, 01/03/07 13:27

          צר לי לאכזב אותך, אבל המתוסכלת האמיתית כאן היא את. מי שטוב לה ומרוצה מעצמה ומחייה לא מתעסקת בחיים של אחרים (או אחרות במקרה זה) והאם הן רוצות או לא רוצות להתחתן.
          איזו עליבות, בחיי.



          הגב לתגובה זו

          • תגובה לאני לא נועה

            יואב, 02/03/07 18:17

            בעעעעעעעעע

            הגב לתגובה זו

        • שפויה, נכון שאת מקנאית בחופש שלי ? (ל''ת)

          נעה, 02/03/07 00:27

          הגב לתגובה זו

          • מקנאית?? אולי את ''חופשייה'' (שרלילה) עברית, את לא יודעת... (ל''ת)

            אבשלום קור, 02/03/07 10:27

            הגב לתגובה זו

            • עברית אתה יודע. נימוסין ? לא כל כך

              נעה, 06/03/07 06:43

              או שמא החופש המיני שלי מאיים עליך ?

              תודה שנשארת תקוע עם ערכים של פעם ושהעולם מעט דינמי משציפית.

              ואז מה אתה יכול כברלעשות ? לקלל...

              הגב לתגובה זו

            • נעה, את כ''כ נואשת למעט אמפתיה שאת מתחזה ל''אשר''?

              אבשלום קור, 07/03/07 09:22

              תכניסי לך לראש, העולם הדינאמי שלך הולך וחוזר אחורה !!! חופש מיני? זה בוודאי סוג של פרשנות אישית שלך ל''אני ישנה לבד בלילה למעט לילות בודדים שאני מצליחה למצוא מישהו שיחמם אותי ל 3-4 שעות גג'' אל תתנשאי !!! נשארתי תקוע עם ערכים? אני מתפלא שאת מצליחה להגות את המילה אפילו בלי שגיאת כתיב אחת !!! את ושכמותך רחוקות מלאיים על גברים אמיתיים. לשמחתי בת הזוג שלי מאפילה על שרלילות כמוך ומאכילה אותך ואת חברותייך אבק...
              מאחל לך להתפכח ולמצוא את שאהבה נפשך עוד בגילגול הזה...

              הגב לתגובה זו

          • מת עליך נועה!!# (ל''ת)

            אשר, 06/03/07 13:52

            הגב לתגובה זו

            • תודה אשר (ל''ת)

              נעה, 07/03/07 00:42

              הגב לתגובה זו

    • את פשוט מדהימה !!!! כל מילה פגז !!!! (ל''ת)

      ליאור, 07/03/07 09:23

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד שפוייה !!! כל מילה ברזל !!! (ל''ת)

      רינת, 12/03/07 15:32

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    זה די פשוט בעצם

    נועם, 28/02/07 12:27

    אם שני אנשים מנסים ליצור אינטימיות בתחילת הקשר, להתחיל לזרוק לתוך הקלחת אנשים אחרים שהיתה להם אינטימיות איתם לא יכול להיות רעיון טוב, אף פעם.

    אם נזרוק בחורה לסיטואציה מסויימת, נגיד יושבת עם גבר בבר, והוא מתחיל לספר על כל הבחורות שהוא שכב איתן בחודשים האחרונים, איך היא תרגיש?
    כאן יגיעו כמה תשובות, בעצם.
    הליברלית בעלת הבטחון העצמי המוצהר מתגובה 17 אולי תגיד ''כל עוד הוא לא מזיין לי את המוח על זה, מה אכפת לי עם מי הוא שכב קודם''.

    אני חושב שהרבה בחורות ירגישו לא בנוח עם הסיטואציה, וזאת למה? כי הן רוצות להרגיש שוות, והן מצפות - בידיעה או שלא - שהפרטנר יסייע ולא יגרום לתוצאה הפוכה.

    אצל הגברים קורה בדיוק אותו דבר - רק עם דברים אחרים שיגרמו לפידבק טוב: הם רוצים להרגיש שהאינטימיות עם הבחורה לא ניזונה מרשימת כיבושים שעומדים להם מאחורי הגב.
    אלה מהם שסובלים מחרדת ביצועים או תופעות דומות - גם יפחדו מהשוואות למאהבים מוצלחים קודמים.

    המסקנה שלי: אלא אם נורא חשוב לכם לסמן טריטוריות (מה שהרבה אנשים לא אוהבים) ולומר כל מה שעולה על דעתכם בכל שלב - גם בהתחלה שהיא עיתוי רגיש במיוחד, אני חושב שיש דברים שלא צריך לגלות לפני שמבססים אמון הדדי.
    לא נשמע לי סביר להצהיר בריש גלי על נסיון מיני עשיר במיוחד לפני שעוברים הלאה מפאזה של זרים מוחלטים, כמו שלא נשמע לי הגיוני לספר שבחור צופה בפורנו רך כדי לספק את עצמו.
    ומי שלא מוכן לשמוע תכנים כאלה גם אחרי היכרות וביסוס אמון - זה כבר סיפור אחר, זה הזמן לחשוב אם הוא מתאים לכם.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    i dont care

    yaron, 28/02/07 09:47

    i will never ask women how many you have before me,it dosent matter i just go out with her for one night ,or maybe more,the reason is i just know her i can't control her fast! as long we have a good relasionshipped that was matter.if you ask anyway man lie there say more and women say less be free belive in equale,i am talking from experience!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    סיפורים

    רועי, 28/02/07 07:46

    אני בטוח שאם אני יספר לבחורה ששכבתי עם 100 בחורות לפניה זה לא יעשה לה טוב או שעשיתי בחורות בשירותים למשל למה הבחורורות חושבות ששדווקא גבר הוא זה שצריך להבין לא שאני אומר שגבר זה בסדר אבל בנות קחו שנייה הפסקה ותחשבו....

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מגעיל לחשוב שאישה נהפכה לסחורה

    עו''ד בכיר, 28/02/07 01:12

    כמה פעמים יצא לי לפמפם מישהי שידעתי שבבוקר אשליך אותה והיא נועדה רק לסיפוק יצריי בייחוד אם יש לה ציצים גדולים, אח החיים הטובים, הבעיה שכולן מפתוחות ואין מישהי סגורה למטה אז לא מתחתנים וממשיכים לזיין.

    הגב לתגובה זו

    • עוד ''בכיר''

      אעלק, 28/02/07 07:55

      אז תחליט מה אתה רוצה, לפמפם אישה, או לתת לה כבוד כמו שמגיע לה?

      הגב לתגובה זו

    • הדבר היחיד המגעיל זה אתה

      אריק, 28/02/07 11:45

      שנאת הנשים שלך והעליבות שלך ברורות היטב מתגובתך.
      אתה עו''ד בכיר בדיוק כמו שלטרטרינה יש תארים אקדמיים.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מה זה משנה

    yoyo, 28/02/07 00:05

    להפך מזה, עדיף תמיד משהי עם נסיון עשיר ,כך היא יודעת מה היא רוצה

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ואנחנו לא אוהבות שאתם מקריחים + מכריסים!

    ליאת המהממת, 27/02/07 12:22

    מה זה פה? מה אני חייבת לכם משהו?
    לא רוצים לא צריך.

    גם אנחנו לא אוהבות שאתם מכריסים ומקריחים, וחושבים שזה מושך מישהי..
    לכו תעשו דיאטה, קחו פרופסיה, ואז נראה אולי... עד אז, כל המכעורים שלא יתקרבו אלי.

    הגב לתגובה זו

    • את והחצ'קונים? (ל''ת)

      מי זה אנחנו?, 27/02/07 22:55

      הגב לתגובה זו

    • סוף סוף תגובה הגיונית!

      מעיין, 28/02/07 08:19

      עזבי את זה, הקרחה והשמנה זה יחסית מאוחר יותר, בואי נעלה עוד כמה נקודות כואבות:
      שיעור יתר, חוסר טאקט מדהים כשזה מתקרב לחברות שלנו או לנשים אחרות ברחוב לידינו, הזמנה עצמית פושעת בכל מה שקשור להגיינה, לא לדבר על הביטחון שאתם מרגישים בלהפליץ ולתקוע גרעפסים לידינו..

      בזמן שאנחנו:
      קונות במאות שקלים בגדים לרצות ולגרות אתכם, הולכות לחדר כושר כדי להמם אותכם עם הלבשה תחתונה סקסית במיוחד, מבשלות לכם, מנקות לכם, קונות לכם, מחמיאות לכם, נותנות לכם 100% של מופלאות במיטה - שאתם עוד מתבכיינים עליה!

      אז לפני שאתם מגיבים גברים יקרים או נשים בתולות פמיניסטיות משהו טיפשי - אל.

      הגב לתגובה זו

      • היית עם ילדים ולא עם גברים

        מאיר, 28/02/07 11:42

        בישלת להם, ניקית להם, קנית להם וכו' - אחרי שתהיי עם גבר ולא עם ילד תחשבי אחרת. לפני כן תבדקי למה את נמצאת עם ילדים קטנים ולא עם גברים. האם גברים בוגרים לא חושבים שאת בוגרת מספיק ?

        הגב לתגובה זו

      • קשקוש בלבוש- אתן מה???????

        רון, 28/02/07 12:12

        ''קונות במאות שקלים בגדים לרצות ולגרות....''
        כל זה קדימון, ברגע שהמערכת הופכת להיות קבועה ולא בשלב החיזורים, אתן מתחילות להתייחס אלינו כמובן מאילו ואז מתחילות הבעיות
        אתן מפסיקות להזדיין ומספרות סיפור שיומיים לפני כן היה קשקוש.
        אתן מתלבשות למען הגברים האחרים שאתן נצתקלות בהם בחיים ולא עבורינו, בבית את תסתובבי עם טרניג מהוך וקרוע סתורת שיער וציצי נפול, איך שתצאי לעבודה, לקפה ובכלל, תתלבשי תתאפרי.
        ואת מצפה שאנחנו נהיה שם בשבילך?
        הצחקת אותי,
        עובדה יש גם גירושים מאוחרים ויש פרידות של הרבה זוגות בת''א שהיו יחד לא מעט זמן
        אם לא איכפת לכן, זה בסדר, אם איכפת לכן אל תבדקו את הקרחת והכרס, הבומרנג הזה חוזר אליכן ובגדול.

        הגב לתגובה זו

        • מתוק אני באמת מרחמת עליך אבל אני לא מכירה

          מעיין, 28/02/07 13:59

          בחורות שמסתובבות עם ציצי נפול ליד הבני זוג שלהם.. וגם לא עם שיער מפוזר. אני כשגרתי עם חבר שלי דאגתי להשתמש על בסיס יומי בקרמים נעימים, בחוטיני בלבד, באיפור עדין, והיינו ביחד כמה שנים ולא שבוע.. הסקס היה על בסיס תלת שבועי - מה שאח''כ דיברתי אתו שזה מעט יחסית (אבל מובן בהתשחב בעבודה ובלימודים וכו') והזנחה מהצד שלי ממש לא היתה, ואני מדברת בשם רוב הנשים.

          הגב לתגובה זו

          • מעיין, מעט מיסתוריות ועידון נשי עוד לא הזיקו לאף אחת...

            נשואה, 07/03/07 09:27

            ורואים שאת לא נשואה. סקס על בסיס תלת שבועי לא הספיק לך? את כנראה התמכרת ליותר מדי פרקים של ''סקס והעיר''. מקווה בשבילך שאחרי שתינשאי ב''ה תאמיני עדיין ברוב הפנטזיות שרשמת כאן....

            הגב לתגובה זו

  • 19.

    נו אז מה????

    המקבל, 27/02/07 10:32

    כאחד שהיה בסבב זמן רב, ויש לו מה להציע במיטה. נהנתי ללמוד מכל אחת איתה הייתי. נעשתי טוב יותר!! והאחרונה, זוגתי כיום גם בעלת נסיון עשיר. אנו חולקים, נותנים ולומדים יחד להגיע לגבהים חדשים. המפתח פשוט לא לפחד ולוותר על האגו. ללמוד להעריך את מי שאתך.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מה זה משנה עם כמה הייתי?

    ניסיון, 27/02/07 10:07

    אם הוא נעלם בגלל הניסיון המיני שלי (וזה לא משנה אם הוא נעלם כי הייתי ''זונה'' או כי הייתי ''בתולה קדושה'') זה בהחלט מעיד על חוסר ביטחון.
    אני לא רוצה שיריץ בראש תמונות שלי עם חצי עיר. אני רוצה שיבין שמה שעשיתי לפניו לא רלוונטי למה שאני עושה איתו.
    אנשים משתנים, אנשים עושים טעויות ומתקנים. בגלל שלפני חמש שנים הייתי בתקופת התנסות והשתרללתי (לצורך הויכוח - מאז לא היה לי אף אחד) אני עכשיו פסולה?

    הגב לתגובה זו

    • את צודקת - להרבה גברים אין ביטחון בנושא הזה

      אריק, 27/02/07 23:17

      ולכן זה בהחלט משנה להם עם כמה היית. את צודקת לגמרי שאת רוצה שיבין שזה לא רלוונטי מה שעשית לפניו. ובדיוק מפני שזה לא רלוונטי אין שום צורך לספר לו. במה זה מועיל ? בדיוק כמו שגם לך לא יועיל אם תדעי שהוא היה עם המון בחורות אחרות. אסתה הפנתה את תשומת לבכן שבנושא הזה עדיף להיות חכמות ולא צודקות. מעורפלות ולא ישירות. אין צורך לשקר. אפשר למצוא דרך אלגנטית יותר. אם את רוצה לבדוק עד כמה הוא בעל ביטחון עצמי במיניות שלו, נסי אותו. אסתה מספרת על תוצאות של ניסויים כאלה. יש מי שלומדות מניסיון אחרות ויש מי שרוצות לנסות הכל בעצמן.
      את צודקת שאנשים טועים ומתקנים. פסילה על סמך העבר תמיד אינה הוגנת. אבל אנחנו לא עוסקים בדיון על מהות הצדק האנושי (או הגברי) אלא על משהו מעשי שיכול לסייע (או לפגוע) בקשר.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    גברת קאופמן היקרה

    ש.מ., 27/02/07 07:19

    תודה על הכתבה, אבל יש דברים שעדיף גם לך לשמור לעצמך.
    אנו, נשות שנות האלפיים לא מתרגשות מכל פיפס שגבר מוציא, הפסקנו להיות תלויות בהם כלכלית וגם תתפלאי לדעת שהתלות הרגשית פוחתת אצלנו מיום ליום.
    בראיון עבודה אני לא יספר למעביד מאיפה ולמה פיטרו אותי משום שאני ארצה להתקבל לעבודה.
    בדייט עם גבר, אני אהיה בדיוק מי שאני, ואם הגבר שאיתי לא מוכן לקבל את הפתיחות המינית שלי הוא מוזמן לעבור הלאה- וכמה שיותר מהר עדיף.אני לא מוכנה לחיות בשקר כל חיי עם אדם שאני אמורה לאהוב.

    הגענו לתקופה שבה אנחנו שוב מקבלות את החופש לו זכינו לקבל בשחר הימים. את החירות לבצע החלטות הקשורות לגופינו ולאופן בו אנו חיות.

    אני לא מסכימה להעניק את הכח עליי שוב שוב לאף אדם. ההיסטוריה מוכיחה שכאשר ניתן לאדם שוט, הוא יצליף. ואני עם ייסורים סיימתי.

    כשניתן לאוכלוסיה מסויימת כח על אוכלוסיה אחרת הדיכוי הוא בלתי נמנע.סוג מחשבה שכזה והתניה חברתית זו היא שגורמת לאונס בארץ להיות כה נפוץ ונסבל!!!

    אני גאה להיות אישה חופשיה, ומאושרת שעושה ככל העולה על רוחי. אחראית בלעדית לגורלי, מקווה שנשים יתעוררו מהסיוט שבו הן חיו במשך שנים רבות.
    אם לא ניתן לגברים להכות אותנו,הם לא. אם לא ניתן לאף אחד לשלוט עלינו, נחיה חיים טובים וראויים יותר.

    הגב לתגובה זו

    • אני מרחם עלייך...

      צחי, 27/02/07 11:24

      את כנראה מסוג הנשים הבעיתיות בעולם.
      לא כל הגברים מרביצים
      יש גם נשים שמרביצות ואף עושות דברים גרועים יותר (כמו לקחת לבעל את כל הרכוש ולהשאיר אותו לגורלו)

      כל מה שהיועצת אמרה בכתבה הוא שהיא מביאה ניסיון להסבר- מדוע גברים לא רוצים שרמוטות (סליחה על הביטוי).
      רוב הגברים מחפשים ומעדיפים אישה. וכאישה עם ההתנהגות המקובלת לאישה- לא תלך ותתהולל יום ולילה. (אולי היום כן אבל אנחנו מעדיפים שלא).
      כנראה שאת טיפוס ברוטלי שחושב רק על הרצונות שלו. זו גם הסיבה שתישארי לבד.

      אפשר להשוות את זה לעובדה שנשים לא מחפשות בחור נשי ( למעט הלסביות והשרלטניות שבינינו...).
      יום טוב.

      הגב לתגובה זו

    • בסופו של דבר אישה

      דינקי, 27/02/07 20:20

      אנחנו נמשכים לתכונות הנשיות, ואם אימצת תכונות של גבר אסטרטיבי, קשוח, רועש, אז אנחנו לא נמשכים לזה כי את דומה בתכונותייך לגבר.

      אנחנו נמשכים לתכונת שמאפיינות נשים שזה העדינות, הרוך.
      וכבר לא איכפת לנו לשטוף כלים, הבית, לעשות קניות או להכין אוכל לילדים, העיקר שהאישה שאנחנו איתה לא תתנהג בתכונותיה כמו גבר.

      הגב לתגובה זו

    • האם את מבינה עכשיו למה את רווקה ?

      אריק, 27/02/07 23:06

      איך הגעת מלא לספר לגבר עם כמה בחורים היית לפניו לדיכוי ולאונס ?
      שמעת פעם על המונח ''טאקט'' ?
      האם לחברה שלך שהסתפרה בחמש מאות שקלים לחתונה שלה ויצא ממש לא משהו, תגידי לה את האמת ?
      יש מצבים שלא חייבים להגיד הכל.
      אבל את הבאת את המרירות והאגרסיביות האישית שלך לדיון שכלל לא קשור לדיכוי הנשי. יעול להיות שיהיו גברים שירצו לשכב איתך. אבל אני מבטיח לך שעם גישה כזו, אף אחד לא ירצה להישאר.
      ''אנו נשות שנות האלפיים'' - שתי בחורות כאן כתבו שהן עדיין בתולות. יש לי הרגשה שאת לא ממש מייצגת אותן ולהערכתי גם לא אף אחת אחרת. בבקשה שייכי את התיסכול רק לעצמך.

      הגב לתגובה זו

      • אריק תעשה לי ילד !!!!

        שירה, 07/03/07 09:29

        תגובה אינטיליגנטית ושפוייה לפמניסטית המתלהמת !!! ואת זה אומרת לך בחורה...

        הגב לתגובה זו

        • תודה שירה. זה מחמיא לי (-: (ל''ת)

          אריק, 07/03/07 16:12

          הגב לתגובה זו

    • עד שלא יהיה שיוויון...

      ש.מ., 28/02/07 08:28

      אני מבינה שהוצאתי פה כמה גברים משלוותם, אך אין סיבה להתרעם חבר'ה.

      אריק- אני לא מוכנה לשקר לגבי שום דבר, ומאמינה שאין סיבה שנשים לא ירגישו טוב לגבי עצמן והמיניות שלהן. אני מאמינה בכנות, וכן, אם מישהו שואל אותי שאלה שאני יודעת שהתשובה לא תמצא חן בעיניו, אני מסבירה לו את זה, אבל לא משקרת.

      הגבר שאיתי מקבל אותי כפי שאני, ואני מקבלת אותו כפי שהוא. הוא מכיר אותי טוב מאוד והאהבה ביננו מבוססת על פתיחות כנות ואמון.

      הנקודה היא שלא חשוב מה הנסיון או חוסר הניסיון של האישה, רוב הנשים אכן אינן מספרות את האמת לגבר שאיתן על הנסיון שלהן. לא השמרניות ולא המנוסות.

      הגבר שאיתן כנראה לא מכיר אותן בכלל, וזוהי מציאות שלא מקובלת עליי.

      מאבק הכוחות והשליטה (לדוגמא ''התנהגות המקובלת לאישה'' שציין צחי) שעליה אתם לא מוכנים לוותר- משם מגיעה הברוטליות המובילה למעשים אלימים שעליהם התייחסתי.

      אם אתם מתארים אותי כאגרסיבית משום שאני לא מוכנה להישלט ע''י אף אחד, אז בבקשה. אני מעדיפה תכונה זו, מתכונת ה''עדינות'' שמאפשרת למישהו אחר לרמוס את רצונותיי.

      כל עוד גברים ישיכו לקבוע מה נכון לנו ויחליטו על סידרי עולם בשבילנו (או עם כמה גברים נאה לנו לשכב בזמן שהם משתרללים לא פחות) אין להם שום זכות לבוא אלינו בדרישות ובטענות.



      הגב לתגובה זו

      • יש לך הגדרה מעוותת למיניות הנשית

        כלולה, 28/02/07 10:46

        להכיר אותך זה להכיר את הניסיון המיני שלך? האם זו הדרך היחידה בה את מגדירה את עצמך? את שמה לב כמה את מחפצנת את עצמך? הניסיון המיני לא רלוונטי בערך כמו כמות הפעמים בה אכלת במקדונלדס. זה לא מגדיר את מי שאת, אלא רק את מספר הגברים ששכבת איתם. בואי נעשה את ההפרדה. מה שאת עכשיו מבחינה מינית, מה שלמדת שאת אוהבת כתוצאה מהניסיון שלך, זה שלך, להכיר את מה שאת אוהבת במיטה זה להכיר אותך מינית, לא את כמות החריצים שיש לך על החגורה.

        עכשיו, את יודעת כמוני שיש דברים שהם חסרי משמעות בשביל בן זוג אחד אבל בעלי משמעות גדולה מאוד לשני. בגלל זה הוא לא מספר לך על מי הוא פינטז לאחרונה, כי זה פשוט חסר משמעות בשבילו אבל את יכולה להיעלב. כנ''ל לגבי הניסיון המיני. גם אני לא שואלת את הגבר שלי עם כמה נשים הוא שכב, זה לא מעניין אותי. לא רוצה לדמיין אותו עם מישהי אחרת, למרות שאני שמחה שהוא בא אליי כבר כבעל ניסיון.

        אסתה, נעלבתי כשרמזת שאישה שאוהבת לשכב גם עם גברים שהיא לא מעונינת במערכת יחסים איתם היא לא אישה. נשיות נמדדת בקצת יותר מאשר בתוליות או התמסרות רומנטית, או מין למטרת קשר. אני מבינה למה התכוונת בטור הזה, אבל זה לא נוסח ''עדין'' מספיק לטעמי.

        הגב לתגובה זו

      • תגובה מפורטת

        אריק, 01/03/07 02:38

        אני מבין שאנחנו חלוקים בדעתנו לגבי אמירת אמת בכל מחיר. את מוכנה בשם האמת שלך להעליב אנשים, לפגוע בהם או לגרום להם לאי נוחות.
        אני עושה זאת רק כשזה באמת הכרחי וחיוני. לדעתי רדיפת צדק ואמת אובססיבית מובילה להתנהלות נוסח ''מיכאל קולהאס'' של היינריך פון קלייסט. אני חושב שבחיים עדיף להיות חכם ולא צודק. זכותך לחשוב אחרת.

        בנוגע להיכרות הנשים ענתה לך יפה ''כלולה''. בהקשר של היחסים שלכם אין שום חשיבות לעבר המיני שלך או שלו. לשם מה את צריכה את האקסיות שלו בקשר שלך ? לשם מה הוא צריך את האקסים שלך בקשר שלו איתך ? דרך אגב, זה נכון גם לגבי נושאים אחרים ולא רק מין. להעלות מהעבר פירושו בדר''כ להיזכר או להשוות. שתי פעולות שלא מועילות לקשר הנוכחי שלך.

        ובענייני ניסוח : מה זאת אומרת
        ''מציאות שלא מקובלת עליי'' לגבי קשרים של נשים אחרות עם בני הזוג שלהן ? האם הן הסמיכו אותך לדבר בשמן ?

        ''מאבק הכוחות והשליטה שעליה אתם לא מוכנים לוותר'' - להזכירך, בחברה המערבית באופן מתמיד נשים מקבלות עוד ועוד נתכים של שליטה וכח. מי נותן להן ? הגברים. דוגמאות כמו צחי לא צריכות להסית אותך מהתמונה הכללית. אלא אם כן את מעוניינת במיעוט כדי לשמן את המאבק שלך. בבקשה שימי לב שהמונח ''מאבק'' הוא שלך. אפשר היה לבחור מונח אחר. את היא זו שרואה ''מאבק'' בין המינים.

        האגרסיביות שלך נובעת בעיקר מהטון ופחות מהמוסיקה. היא נובעת מהקיצוניות שלך. כתיבת טוקבק מתלהם רחוקה מאד ממעשים אלימים. את מספיק אינטליגנטית להבין את ההבדל. ויכוח אינו ''מאבק''. הבדל בין נשים וגברים לא מחייב כיפוף ידיים. עדינות איננה לאפשר למישהו לרמוס את רצונותייך. זה כלל לא הופיע במה שאסתה כתבה. זו שוב החשיבה האגרסיבית שלך. לא כל אי אמירה היא רמיסת רצונותייך. המילה ''רמיסה'' היא דוגמה נוספת לניסוח מוקצן. וזה הרושם שמתקבל מדברייך, או שהכל לפי רצונך או שרומסים אותך. אין שום אמצע.
        האגרסיביות נובעת גם מהדיבור בשם כל הנשים. כשמישהי לוקחת על עצמה להיות דוברת של ציבור מאד רחב, מבלי שהוסמכה, זה נשמע כמו אמירות של (א)נשים שמדברים בשם האל, בשם הארץ ובשם העם. מאפיין של שליטים עריצים או מחבלים ומחבלות מתאבדים/ות.

        ''כל עוד גברים ימשיכו לקבוע מה נכון לנו ויחליטו על סידרי עולם בשבילנו'' - אני רוצה להזכיר לך שאסתה היא אישה (-: היא זו שמציעה לנשים לפעול בשכל, מתוך הבנה של תוצאות אמירה אחת מסויימת. מאמירה אחת, הפכת את זה להחלטה על סידרי עולם בשביל כל הנשים.

        ''אין להם שום זכות לבוא אלינו בדרישות ובטענות'' - מי בא אלייך בדרישות טענות ? אסתה מציעה, חלק מסכימים/ות, חלק לא. אין שום דרישות ודאי לא טענות. מתוך ליבך ומוחך את קוראת. האם את מבינה על איזו מוקצנות ואגרסיביות אני מדבר ?

        לסיום, אני מזכיר לך שהיא כלל לא התייחסה להתנהגות המינית עצמה, אלא רק מה לומר לגבר. במילים אחרות, תזדייני כמה שאת רוצה, אבל אל תמהרי לספר זאת לגבר שרק התחלת קשר איתו. (להזכירך הטור מיועד למחפשים ולאלה שמתחילים קשר ולא לכאלה שיש להם כבר מערכת יחסים ארוכה).

        ש.מ. יקרה - צ'יל אאוט. [הצעה, לא דרישה ולא טענה (-: ]

        הגב לתגובה זו

        • אריק, אתה מקסים

          כלולה, 01/03/07 09:09

          אהבתי את התגובה האחרונה בגלל ההבחנה הדקה והאנושיות שבה.

          הגב לתגובה זו

          • תודה, נעים לקבל מחמאה. במיוחד כשהיא מגיעה מבחורה אינטליגנטית

            אריק, 01/03/07 19:46

            בעלת יכולת חשיבה וניסוח (-:
            אני אשמח לשוחח איתך, אם יש לך עניין.

            הגב לתגובה זו

  • 16.

    I dont care

    Joe Bravo, 27/02/07 04:56

    I really don't care if the woman has experience or not: I am a hunter, and many guys are hunters too. I like to hunt them at any size or age I enjoy it, and I love it, and you may call me whatever you want. I love them and I want more of them, more more, more...And most I like them virgins... it is very exciting . Call me an asshole ok a sick man ok, but I don't break the law. But it is a very enjoyable disease. I live the way I want and the way I like, YEEEHAAA

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    יש הבדל בין לספר על עבר מיני לבין ליזום צעד מיני ישיר

    אייל, 27/02/07 03:49

    גברים אוהבים במיטה נשים שאוהבות מין. יוזמה מינית מעידה על אהבת מין.
    הכל כמובן תלוי באיך. אם היא אגרסיבית, אז תהייה בעיה. אבל אגרסיביות לא נעימה בכל מקרה ובכל עניין.
    לעומת זאת, גברים באמת לא אוהבים לחשוב על האישה שלהם שהיתה עם הרבה גברים. זה מאיים עליהם. זה גורם להם לחשוב שיש סיכוי שהיא תעבור בקלות לגבר הבא.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    12 טרולית, לכי חפשי צומי בסופר (ל''ת)

    חשפן, 27/02/07 02:27

    הגב לתגובה זו

    • הא? (ל''ת)

      אני, 27/02/07 10:35

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    שטויות

    גבר, אבל לא גבר, 27/02/07 01:55

    גבר
    אם היא הייתה עם שליש מהעיר (חצי זה באמת מוגזם) ונעצרה אצלי זה אומר עלי דברים טובים לא?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ומה עם בחורה ללא ניסיון מיני?

    אני, 27/02/07 01:49

    אני בת 23, סטודנטית, חורשת, עובדת, מבלה, רוקדת במועדונים עד אבדן חושים..
    רק מה? בתולה.

    למה? לא יצא.
    כמובן שהבחורים רצו (וחלק גם לחצו) אבל לי זה לא התאים. לא שעדינה ושברירית, אלא פשוט רציתי להתאהב, לא הרגשתי מוכנה רגשית לעבור ממין לא מלא לחדירה.

    אז מה, זה טוב?
    בחורים כ''כ נרתעים מזה! כשמגיעים איתי למצב אינטימי ואני מגלה, הם כ''כ מופתעים מזה, עד שנדמה לי שהם עוד דקה קופצים מהחלון.

    נראה לי שדווקא מחפשים את המנוסה, לאו דווקא זו שעברה ''חצי עיר'' אבל מישהי שהם לא יצטרכו לשאת על מצפונם את הפעם הראשונה שלה, או חלילה וחס לחוות איתה את הלמידה.

    גאד דאמיט, איך אף אחד כבר לא מעריך טוהר ותום.

    הגב לתגובה זו

    • הפעם הראשונה שלי

      @@@, 27/02/07 02:17

      הפעם הראשונה שלי הייתה קרוב לגיל 20 ומאז אני שוכבת כמעט עם כול אחד בלי רגש ובלי אהבה. כי אהבה לא קיימת בעולם.זה כולה סקס אין לזה משמעות.

      הגב לתגובה זו

      • אה, אני מכיר אותך... (ל''ת)

        %%%, 27/02/07 19:45

        הגב לתגובה זו

    • תיזהרי לא להגיע למצב של תגובה 11

      אריק, 27/02/07 03:44

      אם לא הצלחת עד היום להתאהב באף גבר -זה העניין.
      ''לא הרגשתי מוכנה לעבור ממין לא מלא לחדירה'' - כדאי לבדוק איזה חרדות יושבות לך שם. רצוי טיפול עכשיו, כדי שלא תהיי באותו מצב בעוד 10 שנים.

      הגב לתגובה זו

      • אריק, זה לא העניין...

        אני, 27/02/07 10:39

        אין לי שום חרדות או דברים מהסוג הזה, מכירה וקראתי וחקרתי מספיק, זה לא העניין.

        פשוט באמת לא התאהבתי, ואיכשהו בין הריצות למכללה לבין העבודה גם לא יצא לי להיות בקשר ארוך.
        יש לי יצר מיני מאוד מפותח וחשיבה ליברלית לחלוטין.

        סה''כ אני רוצה מישהו שיהיה מספיק מעוניין וקשוב כדי להמתין לי איזה חודשיים שלושה.
        זה עד כדי כך נורא?

        הגב לתגובה זו

        • לאן נעלמה המודעות שלך ?

          אריק, 27/02/07 22:58

          ''לא יצא לי להיות בקשר ארוך'' - זו בדיוק החשיבה שתגרום לך להישאר באותו מצב בעתיד. זו את שלא הצלחת להביא את עצמך לקשר. זו את שלא מסוגלת להתאהב.
          איזה הסבר את נותנת לכך שאתם צריכים לחכות חודשיים - שלושה ?
          מי שאין לה חרדות מסוגלת להתאהב תוך יום - יומיים ורוצה לעשות איתו אהבה.
          האם חשבת איך זה נראה מצד הגבר שלך ? איזו סיבה אמורה להיות לגבר כדי לחכות חודשיים - שלושה, עד שאולי תחליטי שהגיע הזמן לסקס ?
          זו חשיבה שמתאימה לתיכון, לא לגילאי העשרים במאה העשרים ואחת. אם יש לך יצר מיני מפותח וחשיבה ליברלית, כפי שאת טוענת, אז מה מונע ממך לשכב עם גבר נחמד שמושך אותך ? (לצערי התשובה היא - חרדה). עד שלא תביני את מצבך ותהיי מודעת לו, תישארי תקועה. לכן אני באמת ממליץ לך טיפול. ככל שתמשכי יותר זמן, כך יהיה לך יותר קשה. את לא חייבת להאמין לי. אני מציע שתלכי לפגישת היכרות עם פסיכולו/ית ותשמעי מה לו/ה יש לומר ואז תחליטי.

          הגב לתגובה זו

          • ל''פסיכולוג'' בחצי שקל...

            אריק אתה חולה, 28/02/07 22:45

            אתה מתיימר לנתח ילדונת בת 23 שכל ''פשעה'' הוא שהיא לא שרלילה כמו רוב בנות גילה !!! אתה שולח אותה לטיפול נפשי כי איןלה ברזומה 20 זיונים כיאה לשרמוטות בנות גילה... אתה אומר שהיא ''תקועה''? נו באמת. אולי כדאי שאתה תלך לטיפול. מצבך חמור בהרבה יותר משלה. ולילדונת מתל אביב - לצערנו את זן נדיר. תמשיכי בדרכך. את יהלום נדיר ואת שווה הרבה יותר מאימפוטנטים כמו אריק...

            הגב לתגובה זו

            • תגובה של שנאת נשים דוחה

              אריק, 01/03/07 11:48

              ''פשע'' זה בראש שלך. ''שרלילה'' זה כינוי גנאי שלך. ''שרמוטות'' זה התיאור שלך לבחורות ששכבו עם עשרים גברים. בחורה בת 23 היא ''ילדונת''. אתה מאויים על ידי נשים מיניות ומעדיף אותן חסרות ניסיון מיני כדי שלא יבחינו ביכולת המינית המועטה והירודה שלך.
              הביטחון העצמי שלך כל כך נמוך שבחרת אפילו לא להזדהות בכינוי.
              פתטי.

              הגב לתגובה זו

            • ואתה ממש הצגת את שמך המלא (ל''ת)

              לימור, 04/03/07 22:34

              הגב לתגובה זו

    • לא קראת את המפה נכון...

      בני, 27/02/07 17:12

      תראי, זה הולך כך...יש את הגברים שברור להם שסטוצים זה דבר רע (מיעוט) וסופו להיגמר ברע, ולהוסיף תחושה של ריקנות, ויש כאלה, שקול המצפון הזה כבר אינו חזק דיו בשבילם כדי לשומעו, אבל אפילו אלה...יירתעו מ''לפגום'' בבחורה בתולה כאשר הם לא רואים פה סיכוי קשר רציני (וידוע שנשים נקשרות לגבר ששוכב איתן)- אבל דבר אחד שיהיה ברור לך....בבואך לקשר רציני...זה ייחשב ליתרון אצל (כמעט) כל גבר- כל גבר רוצה להרגיש שהוא המלך היחידי אצלך בעניין הזה.
      אל תמהרי לשום מקום......

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה לגבי בתולות ?

    בתולה חיפאית, 27/02/07 00:44

    אז אם כל הנטען כאן נכון.
    למה גברים נרתעים מבתולות?
    נכון שבגילי 31 , כבר הייתי צריכה לחרוש חצי עיר.. , אבל לא הכרתי את הגבר שיהיה מספיק אמפתי ורגיש לעניין. אז התאוריה של אסתה קצת מתמוססת..

    הגב לתגובה זו

    • בין לשכב עם חצי עיר לבין להיות בתולה יש מרחק גדול

      אריק, 27/02/07 03:41

      גבר לא רוצה לדעת ששכבת עם ארבעים גברים אחרים. אבל בחורה בתולה בת 31 יש לה בעיה עם מין.
      ''לא הכרתי את הגבר שיהיה מספיק אמפתי ורגיש לעניין'' זה בדרך כלל אומר שהוא הבין היטב שאת זקוקה לטיפול ולא לבן זוג.

      הגב לתגובה זו

      • רוב הבנות עברו את ה-40

        &&, 27/02/07 06:41

        סע לאירן

        הגב לתגובה זו

        • וגם את ה-50 (ל''ת)

          70+, 27/02/07 07:51

          הגב לתגובה זו

  • 10.

    בנות ישראל 2007 משומשות טוטלית (ל''ת)

    אבי, 26/02/07 23:23

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    צודקת! סיפרתי ונדפקתי

    אפרת, 26/02/07 23:17

    סיפרתי לבחור שיצאתי איתו שבעבר נדבקתי בפפילומה מבחור ששכבתי איתו. הקטע המצחיק היה שהעליתי את זה כי הוא רצה שנשכב בלי קונדום - אבל אחרי זה הוא לא רצה שנשכב בכלל...

    הגב לתגובה זו

    • כנסו דחוף!

      מישהו אחראי, 28/02/07 02:01

      בשנים האחרונות יש מגיפת פפילומה. פפילומה הוא וירוס שעלול להשאר בגוף למשך כל החיים. בעיקרון תהיה הדבקה רק בזמן התפרצות (יבלת), אך לא תמיד ניתן לדעת מתי ''השטח בטוח'', כמו במקרה של יבלת שרק מתחילה לצמוח.
      קונדום בד''כ לא עוזר כי מספיק מגע של עור נגוע בעור בריא. ההסרה של היבלת היא לא ממש דבר נעים ולנשים הוירוס מעלה מאוד את הסיכון להתפתחות סרטן צואר הרחם. לגברים זה אמנם לא מסוכן אך מאוד לא נעים (מאוד) וגם בעייתי מבחינת הדבקה של נשים נוספות.
      אז נכון, יש חיות אדם שלא איכפת להם להדביק, אבל אפילו לאלה תהיה בעיה כשמדובר במישהי רצינית, שרוצים להקים איתה משפחה, מה יהיה אז?

      ד''א- יש עוד מספיק מחלות שגם קונדום לא ימנע- הרפס, צהבת ובסקס אוראלי עוד המון. כולם גיבורים גדולים כל עוד הם בריאים. ברגע שנדבקים פתאום מתחילים לשקול את כל העניין...
      זיון חד פעמי מול מחלה שתלווה אותך כל החיים, (במקרה הטוב שעוד חיים...). נו אז מה עדיף?

      לאפרת- כל הכבוד שהיה כנה וסיפרת. מה, עדיף לסכן מישהו ללא ידיעתו? וזה שרצה לשכב איתך בלי קונדום- טוב הוא אידיוט שעלול לקבל את עונשו, ופפילומה עוד תחשב כעונש קל...

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מי שבמוד של לנשנש אנשים

    אודי, 26/02/07 23:10

    בין כה וכה לא ישים על הפרטנר שלו/ה הרבה רגש, זה ישאר מצב של כיבוש, לא משנה גבר או אשה

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ZA משנה עם כמה גברים היא שכבה -יש דברים שהחיכוך יפה להם (ל''ת)

    אבנר ברבי, 26/02/07 22:49

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ''...החכמות לוקחות כסף''. (ל''ת)

    red, 26/02/07 20:24

    הגב לתגובה זו

    • חזק ! צודק 100% כי זה מה שהם , הם לא מבינות שניצלו אותם ואח''כ זרקו. (ל''ת)

      חכם, 27/02/07 00:13

      הגב לתגובה זו

      • חכם אתה בטוח לא!

        סקסית, 27/02/07 07:04

        אנחנו אלה שמנצלות אותכם לצרכים המיניים שלנו.

        הגב לתגובה זו

        • גברים, מתי תבינו שאם אנחנו נכנסות אתכם למיטה

          מאיה, 27/02/07 08:58

          בפגישה הראשונה זה אומר שאתם עילגים ולא שווים מאמץ קטנטן לקשר רציני?
          אתם אולי נורא סקסיים אבל זה כל מה שיש לכם לתת?
          בחורה מאוד רוצה קשר רציני אבל עם מישהו ששווה את זה או שכיף להשוויץ בו, כנראה אתם לא זה ולא זה :)

          הגב לתגובה זו

          • מאיה וכל הנשים ''המגיבו''

            רון, 28/02/07 12:03

            כמה דברים לי אלייכן
            ראשית גם איתי נכנסו למיטה בפגישה הראשונה ולא בגלל שאני עילג,, אבל בטח לא בגלל שאני סקסי, אלא הבנינו שתקשורת עוברת גם דרך שם, ומשום מה כל היפות כשנפרדנו, הן אילו שהצטערו, אז אל תקשקשי.

            שנית ענה מישהו בשם אבי בסעיף 2 כי יש מחלות אחרות או נוספות שהורגות ואתן לא מתייחסות אליהן, הדרך היחידה להיות בטוח שלא תתדבקי זה לא קונדום אלא הימנעות
            כי אחרת תצטרכי לבקש קונדום על כל אצבע שנכנסת אלייך ועל כל לשון המענגת אותך.

            ושלישית ואחרונה עם כל הדאאוין שאתן מציגות, ''מה איכפת לי'' ''מי אתם בכלל'' ''לא עושות חשבון''
            אל תהיו מטומטמות קיבלתן הצעה קחו אותה ותשתקו,
            נראה אתכן מתאהבות במישהו ועדיין גיבורות שלי מספרות לו על כל ה-404 והוא עוזב אתכן, נראה אתכן מסתובבות בעיר עם עינים שחורות מבכי
            אז כולה קיבלתן הצעה, תהיו חכמות ולא צודקות

            הגב לתגובה זו

            • רון - האקס שלי, היינו שנתיים יחד

              מאיה, 28/02/07 15:00

              וגרנו ביחד וכמעט התחתנו - ואני - זו שנפרדתי ממנו, ידע אחרי חודש - בפעם הראשונה ששכבנו, עם כמה שכחתי. (שזה בסביבות ה18) ולא היתה לו בעיה עם זה, מבחינתו העבר עבר וההווה הוא שקובע.

              סבבה?

              הגב לתגובה זו

        • התגובה הכי מטומטמת שקראתי

          גבר, 27/02/07 10:06

          כן אתן מנצלות, אז למה את לא שומעת גברים מתלוננים ''היא איתי רק בגלל הסקס , היא לא רוצה להתחתן/יחסים רציניים/רגשות'' ? ? ?

          אני רוצה לראות את הגבר הראשון שיגיד שהרגיש מנוצל על ידי אשה בשביל הסקס.
          (נשים כאלה לא חסר - תקראו חצי מהכתבות במדור).

          אופן השכנוע העצמי של נשים בשטויות מסוג זה הוא פשוט מדהים !

          הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא הבנתי משהוא במה שכתבת במאמר שלך

    אני לא מבין, 26/02/07 19:46

    כתבת
    נכון, אני יודעת. יש בחורים נאורים. בחורים שלא אכפת להם שהיית עם חצי עיר לפניהם
    אני מנסה להבין. מה כל כך נאור בכך שבחורה שכבה עם חצי עיר ? מה כל כך נאור בלהתחתן או לחלוק חיים עם זונה ? מה ????

    ודרך אגב, אותו הדבר אני חושב על גברים ... זה גם לא כל כך נאור בלשון המעטה לדפוק את כל הבנות ''בשכונה'' ...

    מתי תבינו בנות , גבר רוצה אשה בלי נסיון מיני שהיא תהיה רק שלו .
    מה כל כך מסובך בלהבין את זה ?

    הגב לתגובה זו

    • אתה אדיוט פרימיטיבי

      הנחש, 26/02/07 22:57

      ובעיקר, אתה לא יודע מה אתה מפסיד... אשה בלי נסיון מיני זה כמו חייל שיצא הרגע מהבקו''מ. יש לו אמנם מדים דנדש אבל יקפוץ עליו מחבל, מה הוא יודע לעשות? (דוגמה יפה נתתי?). לך עכשיו תתחיל ללמד אותה הכל, למי יש סבלנות לזה. זה - כואב לה, וזה - מפחיד אותה וזה היא מתביישת וזה היא לא יודעת מה אתה רוצה, אני חביבי תן לי מישהי שכבר טיגנה איזו חביתה אחת או שתיים ואז השמיים הם הגבול. שמע לי, גולם, מנסיון

      הגב לתגובה זו

      • ואתה חושב שאתה לא אידיוט פרימיטיבי

        השכן, 26/02/07 23:04

        אבל אתה בעצם הרבה יותר מזה.

        הגב לתגובה זו

    • ומה עם המרחב הגדול, הענק

      נורית, 27/02/07 06:09

      בין אלו ש''עברו'' חצי עיר ובין בתולות ללא ניסיון מיני?
      כאילו - זה או זה או זה? אין באמצע?
      זונה או קדושה?

      הגב לתגובה זו

    • מתי אתה תבין

      השרלילה, 27/02/07 07:03

      שמה שאתה רוצה לא מעניין אותנו יותר?
      יש לנו עוד אפשרויות חוץ ממך, ופתאום אתה מרגיש מאויים.
      אנחנו נעשה ככל העולה על רוחנו, ללא שום קשר למה תחשבו או לא, ובמקסימום נסתיר מכם את האמת על העבר שלנו לפני החתונה כדי שהאגו שלכם לא ייפגע.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    שני יצרים, מלאכי-לילה נאבקים במוחינו הגברי...

    emanuel, 26/02/07 16:53

    יצר הסקרנות, לדעת ''כמה היו?'' וכתוצאה מכך, בעיקר ''ואיך אני לעומתם?''
    ועיקר העיקרים: ''היה להם יותר גדול משלי...?''

    יצר שני- הקנאה והטריטוריאליות עתיקת היומין השוכנת בתוך הגנים הגברים הכי בסיסיים- אריות בסוואנה: או שנקפל זנב ונכנע, או שנשלוף צפרניים ונפער לסתות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בקיצור, שוביניזם, ואל תיתמי

    מישהו, 26/02/07 16:52

    יש עניין של סטטוס קוו, שגברים מפחדים שיישבר.
    לפני כמה שנים, גברים היו חרדים מאישה עם קריירה שלא תבשל להם, וגם התקופה ההיא חלפה ולא קרה כלום. גברים יכולים להתמודד עם החרדות שלהם. מישהו שהוא ''גבר'' לא אמור לפחד ממישהי לא עדינה.
    תפסיקי להחזיר אותנו אחורה.
    היום יש טשטוש מגדרי, גברים ונשים אוהבים כל מיני סוגים, נשיים וגבריים וכו'.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק!

      (;, 27/02/07 07:00

      אנחנו לא נשתנה למענם. מעדיפה להיות לבד מלהיות עם גבר שוביניסט פרימיטיבי.
      אפילו יותר טוב, אני מעדיפה להיות עם כל תל אביב, ולהינות, ולהשאר רווקה נצחית ומאושרת.

      הגב לתגובה זו

      • תקראי את תגובה 9 - זה מה שצפוי לך...

        רמי, 28/02/07 02:05

        מחלות מין- זה מה שקורה לכאלה ששוכבים על ימין ועל שמאל. אבל את בטח מאלה ש''להם זה לא יקרה''...שזאת, כמובן, חשיבה שמראה על חוכמה רבה.

        הגב לתגובה זו

        • לא רמי, אתה טועה.

          (;, 28/02/07 08:32

          אני מאלה שמעבירות את זה הלאה.

          הגב לתגובה זו

  • 2.

    ניוז פלאש

    לי, 26/02/07 16:34

    אני תמיד אומרת עם כמה שכבתי , ואין לי בעיה לשכב בפגישה ראשונה ולשלוח ידיים וכמובן רק עם קונדום. בכול מקרה תמיד יהיה לי קונדום בתיק.הכי חשוב מין בטוח.

    הגב לתגובה זו

    • העיקר שאנחנו רוצות ונהנות מזה

      אתיופית, 26/02/07 21:32

      שכל הגברים יקפצו מהגג.

      הגב לתגובה זו

      • צודקת. לפחות נהננו!!!

        יעלי, 27/02/07 00:35

        אם הוא פרימיטיבסקי, עדיף לגלות זאת בדייט הראשון.

        ורוצוי שלא יהיה חצי איפוטנט.
        לחיי ההנאות הקטנות!

        הגב לתגובה זו

        • תחי המאה העשרים ואחת

          נעה, 27/02/07 06:30

          מה שמותר לגברים מותר גם לנו. אנחנו גאות בזה. מי שנשאר תקוע בימי הביניים, שלא יהנה מסקס טוב !

          הגב לתגובה זו

    • שנות האלפיים בפתח

      לגברים יש סיבה, 27/02/07 06:58

      אחלה. אני לא אומרת עם כמה שכבתי בשביל לא לגרום להם להרגיש כמו לוזרים, אבל אם הם ידעו או לא, זה לא מזיז לי.
      העיקר שאני נהנית.
      נכון בנות?

      הגב לתגובה זו

    • השוני שאני ילדה טובה

      לי, 27/02/07 10:23

      ואתן לא .

      הגב לתגובה זו

      • מותר לך לדמיין מה הפסדת... (ל''ת)

        חיה, 01/03/07 06:45

        הגב לתגובה זו

    • קונדום זה לא בטוח...זאת בורות לחשוב כך.

      אבי, 28/02/07 02:12

      שמעת על הרפס ועל פפילומה?
      את אולי ילדה טובה, אבל בורה.
      כדאי לך לקרוא קצת על מחלות מין. לא הכל זה איידס (שממנו דוקא אפשר להתגונן בקלות).
      אין כזה דבר מין בטוח, אלא אם זה מישהו שמכירים תקופה ארוכה ויש אפשרות לברר היטב את הנושא (או שמדובר בבתול שלא היה לו כל מגע עם המין השני...).

      הגב לתגובה זו

      • שמעתי על הוירוס הזה

        לי, 28/02/07 08:01

        כמעט בכול אתר אפשרי יש פרסומת לוירוס הפפילומה.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    רוב בנות ה20+ שכבו עם 10-50

    ****, 26/02/07 16:27

    או מאות גברים וזו עובדה.

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא נכון

      מיכל, 27/02/07 00:32

      זה שרוב הגברים התל-אביבים עסוקים עצמם לדעת את בנות תל אביב לא הופך את כולנו (בנות ה-25+)מניה וביה, לשרלילות. יש המון המון בחורות בעיר הזו שלא עסוקות במירדף אחרי הכיבוש הבא

      הגב לתגובה זו

      • עשיתי סקר וגיליתי שבחורה תל אביבית ממוצעת

        מיכה, 27/02/07 04:46

        שכבה עם 19.6 בחורים עד גיל 25. טעות הדגימה היא 3 גברים.
        גבר תל אביבי שכב לעומת זאת עם 27.2 בחורות ומכאן כמובן עולה השאלה מאיפה עוד 7.6 בחורות? האם גברברי תל אביב צדים גם בפריפריה בעוד נשות תל אביב מסתפקות בתל אביבים. אני מסופק. אין מנוס מהמסקנה שגברי תל אביב שוכבים עם יועצת הדייטינג.

        הגב לתגובה זו

        • אני שכבתי עם 24-25 (לא ממש זוכרת)

          בובה, 27/02/07 08:55

          ואני בת 23.
          רובם היו קשרים רציניים (חוץ מ-3 אולי)
          זה לא מעיד על שרמוטיות בשיט..

          מה קרה בנות כבר לא יכולות להנות ממין טוב?

          הגב לתגובה זו

          • יכולות ועוד איך!

            מימי, 28/02/07 08:34

            תהני בובה.
            תעשי חיים כל עוד את צעירה.

            הגב לתגובה זו

        • התל האביביות הכי פרחות

          &, 27/02/07 10:27

          ונשים דיי להמציא הטרדות מיניות

          הגב לתגובה זו

        • ספרתי. בדיוק 19.6 גברים. (ל''ת)

          תל אביבית, 02/03/07 06:32

          הגב לתגובה זו

          • שכבתי עם 28 גברים (ל''ת)

            ^^^, 02/03/07 10:42

            הגב לתגובה זו