• 22.

    , 04/08/06 23:07

    sexe tv

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מתי תבינו

    נועה, 24/07/06 19:33

    אנשים לא מתחתנים ונהיים פתאום מסורים. לפי הכתבה הזו אני יכולה להבין שחתונה או חברות ממסדית הורסת את טבע האדם - להיות חופשי ולא כבול לתכתיבי החברה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בוא נראה אם הבנתי:

    שי, 23/07/06 15:53

    אם הוא קונה פרחים אז הוא בוגד
    אם הוא לא קונה אז הוא מתעלם ממך
    אם הוא שם אפטרשייב אז הוא בוגד
    אם לא אז הוא מזניח את עצמו
    אם היא קונה תחתונים סקסיים אז היא בוגדת
    אם לא אז היא סתם ג'יפה
    אם היא עושה תנוחות חדשות אז היא בוגדת ואם לא אז היא שק תפוחי אדמה.
    מה אתם רוצים לעזזל????

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מילת המפתח היא תקשורת

    עורך דין, 20/07/06 12:02

    אני מסכים עם כל אלו שאמרו שלרוב האנשים (גברים ו נשים) זה עלול להיות קצת משעמם לעשות סקס עם אותו אדם עשרות שנים.
    צריך פשוט לדבר על זה בפתיחות, כך עשינו אני וחברתי, אחרי 5 שנים ביחד.

    מדי כמה חודשים אנחנו נפגשים עם עוד זוג או עוד בחורה (אגב, לא תמיד הולכים עד הסוף, לפעמים רק נהנים מהמגע, מהשונה, מכך שאחר נמשך אלייך), וזה מדליק לנו את הזוגיות.

    היופי בזה, הוא ששנינו שלמים עם זה, רוצים את זה ונהננים מזה, והכי חשוב, עושים את זה ביחד, כחוייה משותפת לזוגיות זלנו, בדיוק כמו שנוסעים יחד לטיול.
    בקשר כזה הסיכוי לבגידה הוא נמוך, הקשר חזק.

    אם כי זהמתאים לדעתי רק לזוגות יציבים, שמאוד בטוחים בזוגיות שלהם, ושיודעים שהולכים על זה לא כי בן הזוג לא מספיק טוב או משהו, כתחליף, אלא כגיוון ויציאה מהשגרה מדי כמה חודשים

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תהיו חכמים!!

    חגית, 18/07/06 15:59

    אל תהיו תבוסתנים! (זו תכונה שפלה) ואל תכנסו לסטטיסטיקה! יותר חכם זה לנצח את השיגרה ולהנות מחיי הנישואין גם אחרי 30 שנה..השאלה איך אתם מנהלים את הזוגיות והאם שומרים על ריגושים כמו בשנה הראשונה.. לבגוד זה נמוך ומגעיל ואפשר לנצח את השיגרה בכייף!!
    תצליחו כולכם...

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כמעט נפלתי לזה

    seal, 06/07/06 23:42

    לא שווה את המאמץ.....
    לא שווה את כאב הראש
    תשפרו את מה שיש בבית

    הגב לתגובה זו

    • אני צריכה עצה.

      רויטל, 11/07/06 14:38

      אני בת 29, לאחרונבה ילדתי את ביתי השנייה. אני חושדת שבעלי בוגד בי. הוא עובדעד מאוחר, וישלו עמיתה מבוגרת ממנו איתה הוא ביחסים קרובים. הם מדברים בערב (על ענייני עבודה...)הם נוסעים יחד לפגישות עסקים. תפסתי אותו בודק את ההורסקופ שלה במחשב. הוא נבהל. הוא תרץ לי. הוא הכחיש שיש לו משהו איתה ואמר שהוא פשוט נהנה לעבוד איתה. מה לעשות? אני בוכה בלי הפסקה.

      הגב לתגובה זו

      • אל תבכי

        אשה בירוק, 17/07/06 18:47

        לא נשמע שהוא בוגד איתה, סתם נשמע שהוא מפלרטט איתה.

        מה שכן קחי בחשבון שכולם וכולן בוגדים ובוגדות ואין מה להלחץ מזה. האדם מטבעו אינו יצור מונוגמי ולעשות סקס עם אותו בן אדם במשך עשרות שנים זה פשוט קצת משעמם. עצתי אלייך - קחי הכל בקלות ותשתדלי להנות עם בעלך כמה שניתן ושיהנה איתך כמה שניתן. ואם הוא באמת בוגד - תבגדי גם את. אני תפסתי לי עלם חמודות בן 25 (אני בן 26) שמזכיר לי דברים שבעלי הספיק כבר לשכוח...

        הגב לתגובה זו

      • ברור שהוא בוגד בך (ל''ת)

        שלומי, 16/08/08 18:36

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    עדיף סווינג- לא צריך לבגוד

    מכופלת, 04/07/06 11:18

    מוסיף המון .
    בן הזוג ובת הזוג פתאום נראים באור שונה, צבעוני יותר וסקסי יותר.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה בהחלט

      swingerit, 17/07/06 18:47

      אני ובעלי הולכים לזה פעם בחודשיים שלושה וזה מספק לנו אנרגיות מיניות ופנטזיות בלי סוף

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אני מרשה לאשתי לבגוד בי

    איציק, 03/07/06 20:14

    אבל ביום שאני אגלה את זה היא יכולה להגיד יפה שלום ולשכוח ממני, מהילדים, מהרכוש וממזונות.
    נתראה רק בבית משפט- רבני!

    הגב לתגובה זו

    • אתה ניאדרטל מצוי

      שפיציק, 17/07/06 18:48

      בטח אתה גם בוגד בה וזה נראה לך הרבה יותר תקין.

      הגב לתגובה זו

    • יש לך טעויות בסיסיות.

      נקניק, 25/07/06 14:04

      לשכוח ממך, אולי. אבל לפי צורת הדיבור שלך, זה לא הפסד גדול.
      הילדים? יש לי חדשות בשבילך (חלק א') - עד גיל שש הילדים הולכים עם האמא בגלל חוק הגיל הרך. אחר כך, ילכו עם ההורה המתאים להם יותר, ולפי צורת הדיבור שלך, כשוביניסט, אני מבינה שאתה ממש לא התחלקת בטיפול בילדים (רוצה להתערב על כך) ולכן אף אחד לא יתן לך את הילדים. אין קשר בין התנהגות האישה בזוגיות לבין האמהות שלה.
      רכוש - יש לי עוד חדשות בשבילך (חלק ב') - רכוש שנצבר בזמן הנישואין, למעט ירושות, הוא רכוש משותף שיתחלק חצי חצי, ולא משנה באיזה נסיבות התגרשו ההורים. זה לא שיש ''קנס'' על בגידה.
      מזונות - יש לי חדשות בשבילך (חלק ג') - המזונות הם לילדים ולצרכיהם. לכן אף אחד לא יוריד לך מהמזונות בגלל שהאישה בגדה כי אין לזה שום קשר. אם אתה מדבר על ''מזונות אישה'' אתה רק מראה את הבורות שלך כי מזונות אלה הם סכום שמשולם לאישה על ידי הגבר עד שיסכים לתת לה גט, כדי ללחוץ עליו לסיים את הגרושין.
      הדרך היחידה לא לשלם אותם היא להוכיח בגידה באמצעות ''מכחול בכסת'' כלומר צריך להביא הוכחות חוקיות (ומה שצולם בסתר או ברשות הפרט לא חוקי) שבהם רואים מגע מיני מלא. כמעט בלתי אפשרי להשיג תמונות כאלה (כמעט גינקולוגיות) בצורה חוקית אלא אם כן אשתך והמאהב עושים מופעים באינטרנט.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    תפנימו

    חברים וחברות, 03/07/06 19:35

    אם בגדתם ואתם מעוניינים להמשיך את הקשר עם בעל/אישה. אל תספרו לעולם.

    הגב לתגובה זו

    • לא מדוייק בכלל

      דנה, 17/07/06 18:49

      אני בגדתי בבעלי וסיפרתי לו והתגברנו על זה. שנים אחרי כן הוא בגד בי וגיליתי וגם על זה התגברנו. בגידה זה לא סוף העולם - זה רק פורקן יצרים שהוא די טבעי לצערנו.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    כולם בוגדים עם כולם....

    בגדנוביץ', 02/07/06 10:08

    גיל הבגידות מתחיל מגיל צעיר מאוד - כשבחורות בנות 20 בוגדות בחבר שלהן.
    זה ממשיך בבגידה בבעל כמה חודשים אחרי החתונה ואחר כך זו שיגרת חיים.

    בגידה זה כבר מזמן לא עיניין.....

    הגב לתגובה זו

    • that's the truth

      revital, 17/07/06 18:50

      I have had 5 lovers during the last 12 years. I can only guess that my hubby got himself at least the same number

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    תפנימו נשים, כל הגברים בוגדים!

    גיא, 02/07/06 02:40

    יש לי חברה ואני בוגד בה וגם החברים שלי בוגדים בחברות שלהן.זה קשור להכל ולא קשור לכלום, כל אחד והסיבות שלו אבל לבגוד זה פשוט כייף ומוסיף לי לזוגיות.
    אנחנו צריכים לספק את יצר הכיבוש שלנו ולזיין כמה שיותר. עובדה!
    אז בואו ניתן לגטימציה רק לבגידות מיניות ונוציא את המילה הזו מהלקסיקון.
    וחברה שלי לא פה לידי עכשיו, אולי היא האורגיה עם שלושה כושים?

    הגב לתגובה זו

    • יא דפוק בשכל (ל''ת)

      ופנטזיונר גם כן, 02/07/06 05:59

      הגב לתגובה זו

    • ילד קשקשן (ל''ת)

      גבר, 02/07/06 10:32

      הגב לתגובה זו

      • אז אתה הזה שלא בוגד??

        אלעד, 17/07/06 18:52

        אני נמצא בעבודה עד 23:00 בלילה כל יום וחברה שלי אולי בוגדת בי.

        לפעמים אני יוצא ב18:00 מהעבודה וחברה שלי חושבת שיצאתי ב23:00

        :)

        העיקר שכולנו נהנים. אם אי אפשר היה לבגוד זוגות היו מתפרקים כל שנה מרוב שעמום.

        הגב לתגובה זו

    • זה שאתה חי בסרט זאת בעיה שלך... ואתה גם דפוק בנוסף לצרות שלך... (ל''ת)

      לוסי, 04/07/06 22:06

      הגב לתגובה זו

      • לוסי לוס תתחברי למציאות

        מיטל, 17/07/06 18:51

        לא רק שכל הגברים בוגדים אלא שגם הם בוגדים עם בחורות. תחשבי על זה.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    כתבה מעניינת מאוד.כתיבה מקצועית.

    קוראת נלהבת, 01/07/06 23:01

    קראתי בשקיקה כל מילה.כתבה מקצועית מאוד וגם מעניינת .
    אני מצודדת בכל מה שכתבה הכתבת.
    סה''כ אנו בני אדם ולא מכונות.אנו חיים בעולם מלא יצרים והאמת היא שמכל נפילה אנו רק לומדים.

    אבל בכל אופן תמיד צריך להיות עם עיניים ואוזניים פקוחות ....

    הקוראת הנלהבת.



    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ומה קןרה אם היא בוגדת עם אישה??

    אלי, 01/07/06 17:11

    האם גברים סולחים יותר לאישה בוגדת אם היא בגדה עם אישה ולא גבר??
    מעניין........

    הגב לתגובה זו

    • בגידה היא בגידה

      נועם, 01/07/06 17:45

      בין אם היא עם אישה ובין אם היא עם גבר, בגידה היא דבר מכוער ולרוב אצל נשים היא נובעת מצורך רגשי ולא פיזי כמו אצל הגברים, מה שהופך את הדבר לחמור יותר.
      בד''כ אחרי בגידה נשבר האמון וכמעט לעולם לא ניתן לשקם את מערכת היחסים שתהיה רוויה בחשדנות.

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק (ל''ת)

        אלי, 02/07/06 03:23

        הגב לתגובה זו

      • חאליק

        דוד, 17/07/06 18:52

        אם אשתי תשכב עם בחורה שיהיה לה לבריאות. אני מעודד את זה.

        הגב לתגובה זו

    • שתקרא לבעל ויעשו שלישיה

      ע, 02/07/06 10:30

      הרי זה חלומם של הרבה בעלים ( בתקוה שהאשה השניה היא חתיכה ולא גברית)

      הגב לתגובה זו

    • גם אם היא בוגדת עם גבר so what?

      אורנית, 17/07/06 18:53

      כולם בוגדים. לעומת זאת ה5 אחוז שלא בוגדים עושים כל כך הרבה רעש צדקני שזה ממש מפריע לי לישון

      הגב לתגובה זו

    • אז הייתי מצרף את שתיהם יחד מממממממממ (ל''ת)

      שלומי, 16/08/08 18:41

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אם מיליון אנשים הולכים לזונות- יש לזה סיבה, והיא:

    החוגג, 01/07/06 10:40

    קודם כל לעולם הבוגד/ת אשם/ה, ותמיד יש בו/בה את מירב האשמה.
    ... אבל אם חושבים על זה קצת לעומק, אז כאשר ישנם כל כך הרבה נשים שמתפרנסות מזה, כל כך הרבה ביקורים אצלן וכל כך הרבה גברים ונשים שבוגדים/ות, ישנה בעיה שורשית (לדעתי - תרבותית) אצלנו בחברה.
    אחרי שהמיניות עולה ומודגשת בכל פרסומת, ובכל סרט רואים ביצועים וטירוף של סקס, אז כל אישה או גבר היו גם רוצים להינות מהריגוש הזה, מתוך מחשבה שהחיים השגרתיים שלהם אינם מספקים זאת- הרי חיים רק פעם אחת.
    חוץ מזה- אישה חייבת ''לתת'' לגבר תמיד (להוציא מקרים נדירים וחריגים כמובן), אסור שצד בנישואין ירגיש שהוא לא מסופק. אם גבר לא דואג לחדש, ולפנק את אישתו, או לא תומך או מקשיב לה ונמצא שם בשבילה, ואם האישה דוחה את הגבר שוב ושוב ומוצאת תירוצים, או מפסיקה לטפח את עצמה כדי למשוך את הגבר שלה לאורך זמן, אין מה להתפלא שדברים כאלה קורים. כמובן שיש בני זוג שעושים הכל בסדר ונורא משתדלים ועדיין בני / בנות זוגם/ן בוגדים/ות בהם/ן.
    הבגידה, לדעתי היא רק התוצאה הסופית ולא מקור הבעיה. אם רוצים לרדת לעומק העניין, צריך לברר מה הסיבות לה, ואפילו שהן אינן מצדיקות
    בגידה, עדיין אולי אם נבין את הסיבות האלה, נמנע מלהיכנס לבעיות, ונדע איך לשמור את בני הזוג שלנו שיהיו נאמנים לנו.
    זוגיות בעולם המודרני זה לא חתונה קתולית, ותמיד אפשר לפרק, אבל כשמעורבים בזה כסף וילדים ורגשות, בשביל צורך פיזי או ריגוש, לא כדאי לפרק מערכת מורכבת, אולי עדיף לפעמים לפנות לאפשרות הבגידה כפיתרון (זמני ורגעי) לנושאים של יחסים מורכבים ובעייתיים.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, אבל זהבה גלאון מתנגדת למיסוד הזנות...

      החוגג 2, 01/07/06 12:19

      לך תבין למה.

      הגב לתגובה זו

      • כי זנות זו עבדות של נשים

        לא למיסוד הזנות, 02/07/06 00:49

        כי זנות מתיחסת לאישה כאל מכשיר לסיפוק לגבר שמוצג בעליבות כחיה שאין לה יכולת להתאפק.
        כי זנות בדרך כלל נעשית על ידי נשים אומללות שגברים - סרסורים - מנצלים אותן לעשיית כסף על חשבנן
        כי מיסוד הזנות בארצות אחרות הוכיח שהמיסוד לא רק שלא מנע את הסחר בנשים אלא אף הגביר את הסחר,
        כי ליד הזנות מהממוסדת מתפתחת תעשייה של זנות לא ממסודרת הבנויה על סחר בנשים ובילדים.
        כי גברים המשתמשים בזונות לא מבינים מה עובר על האישה והגועל שהם חוטפות מהם, הם משלים את עצמם שהנשים ניהנות. בשבדיה ראיינו גברים המשתמשים בזונות וחשפו אותם לווידויים של זונות והם היו מופתעים מכמות הגועל והדחיה שהזונות חשות כלפיהם.
        ועוד ועוד. רק אם תרצה לדעת.

        הגב לתגובה זו

        • יש להבדיל בין זנות ובין סחר בנשים- לא לערבב!

          האמת לאמיתה, 02/07/06 01:47

          יש המון נשים בתעשיה שבוחרות לעסוק בזנות משיקולים כלכליים. אף אחד לא מכופף להן את היד, ואף אחד לא מכריח אותן לעשות זאת.
          סחר בנשים זו תופעה שונה לחלוטין שצריך להוקיע. אבל רק חלק קטן מהנשים שעוסקות בזנות הן קורבנות של סחר בנשים (אם יש למישהו סטטיסטיקה רשמית אחרת, אשמח לשמוע), כל שאר הבנות הן נשים משוחררות, רובן סטודנטיות, שבוחרות לעסוק בכך מתוך בחירה חופשית.
          יש אנשים רבים שעובדים בעבודה שהיא לא הבחירה הראשונה שלהם, אבל זה מה שהם מצאו וזה מה יש, וכנראה שאותו מקרה תופס גם לגבי הזנות. האם דוגמנית אינה מוכרת את גופה במידה מסויימת כדי להרוויח כסף?! מה ההבדל?
          שני ראיונות שקראתי וראיתי בטלויזיה לא מזמן, הציגו נשים שבוחרות (כן כן - בוחרות!) לעסוק בזנות בגלל שהן מרוויחות בשתי משמרות יותר ממה שהיו עושות בחודש של כל עבודה רגילה אחרת.
          לאחת מהן יש ילדים והשניה סטודנטית.
          המיסוד יכניס לפיקוח את הנשים העוסקות בכך, ויתן להן מענה בטיחותי ובריאותי לכל בעיה, וכן יכניס את העניין לפיקוח של השלטונות (כמו למשל גביית מיסים מפעילותן עבור כולנו, ככל עסק אחר) .
          מיסוד הזנות יבטל את הסרסורים! לא יהיה בהם יותר צורך- לא להגנה ולא לשום סיבה אחרת.
          ...ועוד ועוד- רק אם תרצו לדעת.

          הגב לתגובה זו

  • 8.

    אם הוא נראה כמו בקהאם ועשיר כמו גייטס

    רענן, 01/07/06 09:03

    אם הוא נראה כמו בקהאם ואם הוא עשיר אפילו פחות מגייטס ובמקרה זה יהיה מכוער כמו הלילה - הוא חשוף לבגידות באם מרצונו ובאם מרצון מחזרות צעירות להתקדם על גבי ההצלחה שלו.
    האם הכרתם פקיד דואר בן 50 מחוזר בטרוף על ידי בנות 20 +?

    הגב לתגובה זו

    • אבא שלי עליו השלום

      ניר, 17/07/06 18:55

      היה פקיד זוטר במשרד ממשלתי זניח ולמרות זאת התברר לנו לאחר מותו שהייתה לו מאהבת בת 30 נשואה עם ילד שנראתה נפלא.

      אף אחד לא יודע מה מניע את המשיכה

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    שטויות! (ל''ת)

    בוגדן, 01/07/06 04:27

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    על בגידה לא סולחים!!

    אלון, 30/06/06 23:49

    אם מישהו בגד בך או מישהי בגדה בך מה זה אומר? זה אומר שהיא לא אהבה אותך מספיק כדי לא לפגוע בך.. זה אומר שהיא אנוכית שחשבה רק על עצמה... זה אומר שהיא חושבת שאתה לא מספיק טוב בשבילה ולכן הלכה למישהו אחר... ואחרי כל האם אני רוצה להיות עם בן אדם כזה?!

    הגב לתגובה זו

    • הטקסט שלך טפשי יותר מהכותרת, אלון

      -, 01/07/06 00:48

      א. אתה חי בעולם של שחור ולבן. אולי היא לא חושבת רק על עצמה, אבל כשהיא חושבת עליך, אתה מצב בעייתי?

      ב. ''האם אני רוצה לחיות עם בנאדם כזה''? -אם אתה מאוהב והיא חברתך הטובה ביותר ואתה רגיל אליה וזה נוח - סביר שאתה מאוד רוצה, למרות שזה כואב. וכאן הדילמה.

      ג. וזו הנחה שגויה ופשטנית - ''אם היא בגדה בך זאת אומרת שהיא לא אהבה אותך מספיק''... תשמע, החיים מזמנים קשת רחבה יותר של רגשות והזדמנויות. אנשים יכולים לרכוש חיבה או לאהוב מספר אנשים במקביל. ואולי המצב היה מורכב מכדי לנתח אותו בצורה כזו...

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כן סולחים

    מישהי, 30/06/06 19:47

    בעלי בגד בי לא מעט פעמים, באחת מהן המאהבת התקשרה וסרה שהם ביחד 3 שנים. אנחנו עדיין חיים ביחד ואפילו מאושרים כי אני הצבתי אולטימטום והוא הבין שיפסיד את משפחתו אם ימשיך לנהוג כך.

    הגב לתגובה זו

    • סתומה בחיי...

      מיץ פטל, 01/07/06 03:07

      בגלל זה יש גברים בוגדים...
      יש הרבה טמבליות כמוך... באמת נראה לך שהוא לא מזיין מהצד?!
      פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!!

      הגב לתגובה זו

      • נו אז מה?!?!?

        גלית, 17/07/06 18:56

        גם בעלי מזיין מהצד וגם אני מזיינת מהצד. בזכות זה לא משעמם לנו ויש קצת ריגושים. שתתבגר ותתחתן תבין שזה לא עסק לעשות סקס עם אותו בן אדם במשך המון המון המון שנים

        הגב לתגובה זו

    • והוא ממשיך את רק מתעלמת (ל''ת)

      שלומי, 16/08/08 18:44

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    כמה הערות:

    ברתה, 30/06/06 18:49

    בגדתי וסיפרתי זמן מה אח''כ. בדיעבד זו היתה דרך לברוח מגבר מתעלל ומערכת יחסים שהיתה בה יותר אובססיה מאהבה. הסיכוי שאחזור על זה? אפסי. פחות מסיכוייה של חרדית בתולה ממאה שערים. העיניים? כן, להסתכל בהן טוב טוב. אלו שלי איבדו פוקוס מיד לאחריה וחזרו למבט ממוקד רק אחרי שסיפרתי ולא חייתי יותר עם השקר. מסקנות? לפעמים בגידה היא דרך- גם אם ילדותית ומעוותת מעיקרה להפסיק מערכת יחסים מזיקה, בכוח. עד היום הצד השני מחפש ואף מוצא את נקמתו בי- ועד היום אני שלמה עם הפרידה גם אם מצטערת מאד מאד על נסיבותיה הכואבות. בוגד לא תמיד נשאר בוגד ולא בהכרח מצווה לגהנום. זו גם דרך (קארמטית אולי?) קשה ומייסרת ''ללמוד בהפוכה'', יש אנשים שצריכים לחוות על בשרם את החטא כדי לגלות מוסר מהו.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ומה עם בגידה של נפשית?

    מראה של אהבה, 30/06/06 17:13

    האם הבגידות הם רק עם בן זוג נוסף? עם מאהב או מאהבת?

    מה עם בגידה בהבטחות להיות בשבילך? מה עם בגידה באמון שלך והשתמשות בילדים כנשק נגדך? מה עם בגידה בהבטחות לא להשתמש בדברים אינטימיים שסיפרת לאשתך?

    לא היה מפריע לי אם אשתי היתה ''שוכבת'' עם משהוא אחר, מה שגמר אותי זה האי יכולת שלי לסמוך עליה כשותפה לחיים.

    הגב לתגובה זו

    • כמה נכון כמה כואב

      נבגדת נפשית, 25/07/06 11:02

      אבל זה נכון גם לגבי בעל לא רא לאישה

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הקדוש ברוך הוא ישלם לכל הבוגדים!!!

    רפי, 30/06/06 16:30

    במקרה הבעל של אחותי בגד בה ועזב אותה עם שלושה ילדים מקסימים לבד.
    אתם יודעים למה???
    בגלל שהוא היה עובד עד שעה 11 בלילה והיא הייתה קורעעת את התחת בעבודה ובילדים ובנקיונות הביית והפרינסס שהיה מגיע בלילה עם דרישות של רובוטים בלי שום התחשבות באישה ובגידול הילדים חיפש סקס מה הוא חשב להביא ילדים זה קל?? לגדל אותם וגם לעבוד זה קל . כנראה הוא חי בסרט שבסופו הוא יצטער על כך כל ימי חייו
    קיצר '' לא שווה להיתגרש'' לך תעשה ביד או אפילו תעדכן את בת הזוג שאתה הולך לזונה כדאי שיפרק את האגו המסריח שלו אבל בטוח שאחרי שהוא גומר אצל הפלגש או הזונה הוא חשב על הביית וכמה הוא מטומטם ואיך נכנס בכלל לסרט שאין לו סוף רק עורכי דין ותשלומים בלי זוגיות וטיפוח המשפחה ''סבלנות רבותיי הילדים גודלים'' הם לא נישארים קטנים ויש עוד הרבה זמן לטירוף חושים עם האשה ''אכל אותה הבן זונה חסר השכל''

    הגב לתגובה זו

    • כמה הוא משלם?

      בוגד סדרתי, 30/06/06 18:17

      אני לא מתחיל לחשוב אפילו אם הוא לא שם לי חצי מיליון קאש!

      הגב לתגובה זו

    • שיביא כסף!

      בוגד סידרתי, 30/06/06 20:33

      אני לא מוכן להתחיל לחשוב על בגידה אם הקדוש ההוא לא ישים לי ביד חצי מיליון!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    רק אחרי שבזבזתי 7 שנים בגירושים הבנתי כי לא סלחתי לבגידה (ל''ת)

    על בגידה, לעולם, 30/06/06 14:20

    הגב לתגובה זו

    • נו ומה זה אומר עליך? (ל''ת)

      ישראלה, 30/06/06 19:41

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה איתך ב 100% הכתבה הזאת נכתבה כדי לתת הצדקה לחלאות בוגדניים..

      לוסי, 30/06/06 21:08

      כל כך עלוב....
      די צאו מזה....על בגידה לא סולחים!

      הגב לתגובה זו