• 68.

    שאלה

    יפה, 25/08/09 11:38

    מה קורה במצב שאני אוהבת את בעלי והמאהב שלי שהוא במקרהחבר שלו באותו צורה

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לי זה כמעט קרה

    המלאכית שלך, 06/01/06 22:02

    אהבנו אהבה עזה.
    היה מוכן לעשות הכל למעני אפילו לעזוב את חברתו אך אז הבין שאין לנו עתיד ביחד..
    עוד לא התגברתי ממש..רק רציתי לומר לך שאוהבת אותך עדיין ותמיד אוהב אך מרגישה שזנחת אותי ברגעי הקשים ביותר והותרת אותי לבד ועל כך לעולם לא אסלח לך ..לעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    קל להיות מאהב

    שלום, 03/12/05 07:24

    קשה להיות בעל,,,,,,,,,,,,,,

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    חיה בחטא מתמיד

    איציק, 03/11/05 12:16

    התורה אומרת אסורה על בעלה ועל אהובה אייך אפשר תגידו לחיות כך התורה מבטיחה לך שגם האהוב יזרוק אותך ובקיצר תאכלי מה שבשלת

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הסיפור העלוב שלי

    זרובבלה, 31/10/05 23:38

    בעלי הדפקט התאהב באשה נשואה עם שלושה ילדים. הוא היה באופוריה, הודיע לי שהוא לא אוהב אותי ורוצה להתגרש והכל בשבילה אבל היא כמובן עזבה אותו לטובת בעלה והמאהב הבא.
    אז פתחתי תיק גירושין והיה דיון ברבנות והבן אדם עמד שם והעמיד פני פוקר והודיע שהוא מעולם לא רצה להתגרש והוא אינו יודע על מה המהומה.
    העליבות: בסוף חזרתי אליו ואל הבגידות שלו ועד היום הוא אומר לי שהוא לא אוהב אותי ובעצם הוא קורבן של כל הסיפור והבגידה שלו בגללי ובאיזה חוצפה בכלל תבעתי אותו לבית משפט בשביל מזונות. מה אין לי אמון בו?
    ואני פוחדת. פוחדת להיות אם חד הורית. פוחדת להיות עניה.
    מעדיפה להיות אשה נשואה עשירה נבגדת ועלובה שהתיישבה בקבר וחיכתה למוות.

    הגב לתגובה זו

    • Just wait for the time

      Joe Bravo, 01/11/05 07:47

      Your husband is a Meshuge. Worry not, his time will come and you will become a happy widow. Or he may even become crippled, and you will have only to push his wheelchair to lake Kinneret hehehehe

      הגב לתגובה זו

    • אהבות

      שוקי, 01/11/05 14:38

      לזרובבלה
      אני לא מקנה בך, גם אני במצב כזה (עם האישה), לא מבחינת הבגידה, מבחינת חיים בחוסר אהבה ולא ברור אם לפרק את החבילה
      מצד אחד אני רוצה לפרק, מצד שני להתחיל הכל מחדש?

      הגב לתגובה זו

      • זה הפחד שלי

        זרובבלה, 01/11/05 19:59

        שאם אתגרש ואתחיל מחדש אמצא את עצמי באותו מצב אחרי כמה שנים עם בעל אחר.

        הגב לתגובה זו

        • Use your head

          JOE Bravo, 02/11/05 03:48

          זה הפחד שלי
          זרובבלה, 01/11/05 19:59
          שאם אתגרש ואתחיל מחדש אמצא את עצמי באותו מצב אחרי כמה שנים עם בעל אחר.


          Tell me Madam Zrubavela, is the only thing you know in your life comes as marry ,marry marry, marry, marry..... So if you are so stupid to marry again, the next husband will devastate you of your cash savings and take off with a younger woman.And I thought women are more smart not even to think about such an move. Señora use your head especially at your age.

          הגב לתגובה זו

    • למה עניה?

      נס 2005, 02/11/05 16:14

      קחי את עצמך בידיים, תרויחי כסף, שתוכלי לדאוג לך ולילדים ותעיפי אותו לאלף עזאזלים.אני מכיר לפחות 5 אמהות חד הוריות שעשו את ההחלטה הזו, בשנים האחרונות, והן מסתדרות מצוין.זה בעניין הפרנסה, ובקשר לאהבה,כשתהיי פנויה - גם בראש, ולא תתעסקי כל הזמן ב''איך הוא מאמלל אותי'' תמצאי גם אותה.

      הגב לתגובה זו

    • חמודה, תרגעי!

      מרב, 03/11/05 11:30

      תפסיקי להלקות את עצמך, עשית שיקול נכון שקיבלת אותו חזרה.
      למה לוותר על החוסן הכלכלי שבנית לעצמך ב-20 שנה האחרונות רק כי הוא חושב מהמוח הקטן?
      צאי לעולם, תמצאי לעצמך מישהו שיאהב אותך או אפילו רק בשביל סקס משובח, ותזכירי לעלוב הנפש שלך את כלל מס' 1 במערכות יחסים:
      מה ששנוא עליך לא תעשה לאישתך ואים כן תעשה היא תחזיר לך בחזרה!
      בהצלחה!

      הגב לתגובה זו

    • תזרקי אותו לכל הרוחות!

      שיר, 03/11/05 18:27

      למה לך להמשיך לחיות עם גבר שלא אוהב אותך?
      את חייבת לאהוב יותר את עצמך ויש דרכים לעשות זאת, כשתגיעי למסקנה המתבקשת שמגיע לך יותר ואין לי ספק שזה כך תתגברי על הפחד שמשתק אותך ותוקע אותך במקום הרע והנמוך שאת נימצאת בו, אני פונה אליך מניסיון אישי כואב וצורב אני זרקתי את בעלי כי אני מאמינה באהבה ואני כמוך הייתי מלאת פחדים מה יהיה ואיך אסתדר? הכל דמיונות תאמיני לי! תאספי את הכוחות שלך תזקפי ראש ותחליטי שאת אוהבת את עצמך ! אין שום סיבה שתסבלי מבעל בוגדני מנת חלקך תהיה עוד דמעות וצער אם תסכימי להמשיך את הקשר העלוב הזה איתו, גבר שבוגד בך לא שווה אותך, אחותי!
      גם נבגדת וגם נאשמת?
      החיים יפים למי שיש אהבה!

      הגב לתגובה זו

    • חפשי לך מאהב

      דין דון, 05/11/05 07:45

      אם את נראית טוב יש מצב שתמצאי לעצמך מאהב מתוך סיפוק עצמי והנאה ולא מתוך נקמה

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    תקשיבו רגע

    אורלי, 30/10/05 18:23

    כמעט לכל זוג נשוי בספרד ובצרפת יש מאהבת ופילגש. כולם עוצמים עין, וחיים עם זה בשלום. זה אפילו משדרג את הנישואין. זה מקובל, נוח, הגיוני, שלא להזכיר את מדד הסיפור והאושר.
    והכי חשוב: זה בפירוש לא סותר את האהבה לבן/בת הזוג. זה פשוט עובד.
    למה לא לאמץ את הנורמה החברתית הזו ולהפוך אותה לתקינה בארץ?
    בהתחשב בכמות סיפורי הבגידות בארץ ובכלל בעולם, שווה לחשוב על זה ברצינות ולא לבטל את זה כמשהו לא רציני או בלתי אפשרי.

    הגב לתגובה זו

    • בטח נו

      יוסי, 31/10/05 03:48

      בטח שאשה תציע דברים כאלה, עוד דבר שבהחלט מוסיף להשערה שאשה במהותה היא זונה...

      הגב לתגובה זו

      • אז אני כנראה זונה. גאה.

        אורלי, 31/10/05 10:55

        ועוד דבר - על טיפשות אפשר לעבוד.

        הגב לתגובה זו

        • גם על זונה אפשר לעבוד (ל''ת)

          נ.ב., 03/11/05 18:34

          הגב לתגובה זו

      • ולדעתי עדיף להיות זונה מאהבל

        spongebob, 01/11/05 09:34

        כי אהבל לא מודע לסביבה ולעצמו והוא חיי בבועה

        לעומת זאת אני מכיר מספר זונות מאוד חכמות ומאוד מעניינות

        ואישה שהיא בוגדת בבעלה לא זונה כמו שאף אחד לא מכנה בעל בוגד זונה

        ואני נוטה להסכים עם אורלי

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    גם אני מנסה למצוא מאהבת

    ---------------, 25/10/05 15:50

    אמיתית ולא מוצא, אלא רק מוצא נשים ב''תשלום''. כבר התייאשתי מלחפש. אהבה לא מוצאים ב''תשלום'' כן כן... פירושו כמשמעו.
    אני בן 54 גר בקרית ביאליק, אם יש מתנדבת אשמח ליצור קשר...

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כמה דברים על סקס ואהבה

    אפלטון, 23/10/05 16:26

    א. אני לא מבין איך אפשר להתאהב כשחיים עם מישהו שאוהבים - להמשך, למעוד בסקס - אני עוד יכול להבין, אבל להתאהב?? כנראה שהמדובר באנשים שבהשפעת שטיפת המוח של התרבות המערבית לא יודעים להבדיל בין סקס לאהבה.
    ב. ברגע שיש משפחה עם ילדים, המחיר על פירוק החבילה הוא עצום. אני חייב לצדד בדעתם של כל אלו שאמרו שעדיף לחיות בשקר, למרות שזה רק הרע במיעוטו, ובוודאי לא מצב טוב. הכי עדיף, לשתף את בן הזוג ולהגיע לאיזו הסכמה (הדדיות?) אם כי זה כמובן לא יילך עם כל בן זוג.

    הגב לתגובה זו

    • התרבות המערבית

      יוסי, 24/10/05 10:43

      בעיקר המוני נשים נופלות פתיות תמימות ושרלילות למלכודת של התרבות המערבית: הזיהוי של תאווה כאהבה.
      מה שמבהיל ומזעזע אצל אשה הוא הריצה המטורפת לתוך המלכודת! מה שבהחלט מוסיף להשערה שאשה במהותה היא זונה.
      גבר לא מבקש ויורד לחיי זוגתו שתוכיח לו 24/365 שהיא אוהבת אותו ורק אותו, ומשחקת אותה מוסרית כמו רחל אימנו... אז כשזבל כזה בוגד זה הרבה פחות צבוע ומכוער ומגעיל ומזעזע וזנותי כמו שאשה בוגדת. עוד דבר שבהחלט מוסיף להשערה שאשה במהותה היא זונה.

      הגב לתגובה זו

      • מילים כדורבנות...

        התותח, 24/10/05 21:52

        איזה מילים, יוסי....
        אתה צודק ב 100%

        הגב לתגובה זו

      • יוסי, זה מוחיך שאתה אידיוט

        !, 25/10/05 02:32

        זה כל מה שיש לי להגיד לך

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    אני אישית מתכוון להתחתן ולקחת

    יוס, 23/10/05 15:58

    פילגש לאחר החתונה ולבגוד בלי סוף משום שהנשים הן פרוצות.אבל לא אבגוד עם נשואות רק עם רווקות כי מה אני צריך אישה בלה ועלובה אקח צעירה ויפה וגם כדי לא לפרק משפחות, נשים תתכוננו.

    הגב לתגובה זו

    • TORA TORA TORA

      Gen. Yamamoto, 24/10/05 04:40

      You are a real Kamikaze...Tora Tora Tora.

      And I thought women only are crazy.

      הגב לתגובה זו

    • מי תתחתן איתך בדיוק????? (ל''ת)

      אה?, 29/10/05 21:28

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    כל כך מצטערת כל כך כל כך......

    נעמה, 20/10/05 06:05

    בחוסר רצון אבל מתוך חובה כלפי אחיותי הנשים אכתוב בקיצור: אחרי 25 שנות נישואים לגבר מקסים וטוב שהיה לי כאח וכחבר ואהוב ומאהב נפלא ואב ומשענת, ''התאהבתי'' לפתע בגבר שהיה אפילו במבט ראשון מכוער ורע ונחות ממנו. למה ''התאהבתי''? אינני יודעת. ''בא לי'', ''קרה לי''. לא יכולתי להסביר אפילו לעצמי. הסיפור הידוע. אולי היה לי טוב מדי. וחיפשתי ''טוב יותר'', אולי קוללתי ... ובעלי-חברי החכם המתוק עדין-הנפש עלה על זה מיד. ואני עוד התוודיתי, אמרתי לו מול פניו בהתרסה ש''גיליתי את אהבת חיי'', ויותר גרוע - עוד הודעתי לו בזחיחות שאני ממשיכה ברומן הזה. הייתי כמו שיכורה. לא אשכח את הבעת האכזבה הנוראה על פניו שהחוירו כמו סיד, איך בכה מלב שבור. ואני עוד פיתחתי כלפיו מין שינאה, והכפשתי אותו ובאזני מאהבי ונברתי בכל מיני עילות טפשיות מהעבר, ושכחתי את כל הטוב, רק כדי להצדיק בעיני עצמי את הרומן המקולל האווילי הזה ווכאילו להפוך את ע צ מ י לקורבן....
    אבל לפעמים החיים נחרבים ברגע אחד. בעלי השתנה בעקבות הבגידה ונהפך בבת אחת לבן אדם אחר . לפני שהבנתי מה קורה איתי הוא פעל מיד לגירושין, הוקף בנשים ובמחזרות בלי סוף והתחתן אחרי שנה וחצי והקים משפחה חדשה, עם אשה צעירה ממני ועם שני ילדים חדשים. הוא מאושר. ואני? אכולת געגעועים איומים אליו ולעולם שאבד לי. אותו ''רומן'' מטופש ארור התפוצץ לי בפנים מהר מאד, ביזה אותי, השפיל אותי, זיהם אותי מכל הבחינות. למרות היותי אשה משכילה ומוערכת בתחום החינוך הפכתי לאחת משורה של נשים עלובות ופותות שאותו מאהב נשוי נבזי ''בגד'' איתן בזו אחר זו (ונשאר כמובן נשוי עד היום הזה)... ואני מאישה נשואה באושר לבעל אוהב, בבית מלא שמחה, הפכתי לצל של עצמי - בודדה (למרות ששלשת הילדים ''איתי'', אבל באוירה של ניכור ועצב) אכולת קינאה עד טירוף באשת בעלי ובעיקר נטרפת מבושה ומרגשות אשמה שהם הדבר הנורא ביותר בעולם. כי אין לי במה להתנחם ואין לי את מי להאשים מלבד את עצמי. בעלי ניתק כל קשר איתי, כאילו הייתי מתה. אפילו לא שונא אותי, אלא גרוע מזה: הוא פשוט מחק אותי מחייו ומתודעתו מרגע הבגידה, כאילו הייתי פשוט טעות!! כאילו טעה בי מלכתחילה. איזו טיפשה טיפשה טיפשה ללא גבול. ו אני כותבת ובוכה. נשים אולי יש בנו טירוף שפורץ לפעמים, אל תתנו לו להשתלט גם אם הוא חזק. אנא זיכרו!

    הגב לתגובה זו

    • הייתי שם..

      המשתקם, 20/10/05 10:51

      כמו שסיפרת ויותר מכך התרסקה לי
      לגורמים משפחתי,יתרה מכך גם
      את הילדים היא הזניחה לפני פרוק
      הנשואין,מיותר לציין שילדיי איתי
      וכבר הרבה שנים ניתקו כל מגע עם אימם.אישתי לשעבר הייתה אהבת
      חיי ,מרוב שאהבתי אותה הייתי עיוור
      עד שגיליתי את האמת האיומה.
      היום אני עם מישהי אבל לא מאושר
      כמו שהייתי עם אישתי לפני הגריסה
      היא ניסתה לבקש סליחה וכו
      אבל לא תהיה לה הזדמנות לעולם לומר את דברה
      הכי מצחיק וגם עצוב שבמשך נשואינו
      כתבה לי מאות מכתבים כמה החיים
      שלה נראים ורודים לצידי.

      ואת שכתבת ,מעריך אותך על אומץ
      ליבך

      הגב לתגובה זו

    • כשנסגרת דלת נפתח חלון

      שם, 20/10/05 11:29

      אם אכן בעלך אהב אותך מאד, חייב היה לנתק את עצמו ממך ריגשית ופיזית, וזו כדרך שבחר, כדי להגן על עצמו. מטראומה קשה- אנשים משתנים- ולעיתים בצורה קיצונית. אני מקוה שגם את תתאוששי מאירוע קשה שהיה לך, אירוע של טירוף כפי את מכנה אותו, ותמצאי בעתיד את הסליחה עבור עצמך ויחד אתה תבוא השלווה וקבלת המציאות החדשה. כל טוב לך.

      הגב לתגובה זו

    • שלום לך

      אניהו, 21/10/05 01:21

      ממש הצטערתי לקרוא את זה.
      אני מאוד מקווה שתצליחי להתגבר על הרגשות שלך, שאוכלים אותך מבפנים.
      בהצלחה.

      הגב לתגובה זו

    • Looks like a Hoax

      Johnny Bravo, 21/10/05 06:29

      I do not believe you are a woman, or a woman who passed it. Looks like a hoax I do not buy it, sorry

      הגב לתגובה זו

      • BRAVO 'YOU LOOK LIKE BOLSIT (ל''ת)

        GH, 21/10/05 12:27

        הגב לתגובה זו

        • Play it coool man

          Jo Bravo, 21/10/05 17:29

          GH You lost your temper

          הגב לתגובה זו

    • עצוב

      גבי, 21/10/05 18:06

      עצוב ליקרוא אותך.

      הגב לתגובה זו

    • צר לי על מה שעבר עלייך,

      צח, 23/10/05 06:17

      אך עדיין, את צריכה להסתכל על זה מכמה זוויות:
      בכל זאת,כולנו בני אדם,ובני אדם עושים טעויות.תמיד.חלקם גדולות יותר, חלקם קטנות פחות,אך עדיין.מישהו אמר פעם:אני רוצה לטעות, אל מנת שאוכל ללמוד מכך כיצד לתקן.לפי מה שלי נראה, את נאחזת בו, בבעלך הראשון.עזבי אותו, תשתחררי ממנו, שהרי הוא השתחרר ממך.מה זה כבר משנה , אחרי הכל.תחיי את חייך, תהני מהם,תתפסי לך מאהב צעיר וחדש, ופשוט תהני מהחיים.

      הגב לתגובה זו

      • תנצור לשונך, ותברור מילותיך

        יעל, 25/10/06 12:36

        כמו לכולנו ואין זה פוסח על הגברים, רוצים אנו לממש גחמות כאלו ואחרות, על מנת להעשיר עולמנו ולהכניס בו מן התיבול כדי שהקדרה תהיה ערבה לחכנו.לעיתים נסחפות אנו ברגשותינו..אך גם אתם בקלחת הזו.נכון שרוצות אנו את סיפור האגדה על אותו נסיך שמושיע את הנסיכה מאותה טירה , אין בכך כל רע, אם בחיינו אין עניין, ובן הזוג לא ממש שותף ו/או לא ממש מספק מינית, הרי שיש כאן לגיטימציה למצוא את אותו אחד שיספק צרכים אלה...מומלץ אמנם לא להיסחף רגשית ולתת למקום הזה את הסמנטיקה המתאימה לו, קרי, מקום של הנאה צרופה ותו לא, אך בל נשפוט ובל נעשה הכללה, כל אחד לגופו, כל אחד וחייו הוא ושיקוליו.

        הגב לתגובה זו

    • אשה שמודה ושאני מכבד

      אלכס, 24/10/05 10:35

      כל הכבוד על אומץ הלב בחברה של נשים שמחפשות להצדיק את התכונה הרעה הזו אצלן.
      למלעיז/ה: זה נראה אמיתי ביותר פשוט משום שאנחנו מכירים את התופעה הזו מהעולם הסובב אותנו ולא נולדנו אתמול.
      נשים! תלמדו מנסיון של נשים אחרות! של משפחות אחרות! יש כל כך הרבה! המון לצערנו! תפסיקו כבר להצמד ללהיות ילדותיות ומחפשות בנרות אהבות דמיוניות שקיימות רק באשליות שלכן! תודו שאתן זקוקות לאשליות ילדותיות מתוקות כדי לעבור את היום והחיים! אבל מי שמתעקשת לפתח בדמיונה עוד ועוד את הצורך הזה לכיוון הפנטזיה המנותקת מאשר לכיוון האיזון של האהבה היא פושעת ורוצחת משום שאין צל של ספק שהיא תהרוס חיים של בני אדם אחרים שלא פגעו בה כלל.
      זו סיבה נוספת לכך שמתייחסים לנשים בדיוק כמו שהן.
      דבר נוסף: יש גברים, כמו שלצערי אני הייתי פעם, שיסובבו אתכן, הפנטזינריות המנותקות, סביב האצבע הקטנה. בגלל שאתן בוחרות ללכת לכיוון המקולקל והמסוכן הזה אז אפשר, למי שיודע, יש אפשרות לשחק בפנטזיות המנותקות הטפשיות האלה ולעשות מכן סמרטוט. מה שמסמל את מה שאתן באמת: שרמוטות סמרטוטיות.
      תהיו ריאליות ונאמנות ותקבלו אהבה אמיתית.

      הגב לתגובה זו

    • ל59 אני כל כך מבינה אותך

      ל 59, 06/05/06 13:05

      צר לי כל כך ''לשמוע'' את דברייך זה כאילו שאני שומעת את עצמי מדברת בעוד מספר שנים ואני חסרת אונים לא יודעת מה לבחור מה לעשות
      אם בא לך כתבי לי manora2@walla.com

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    רוצים אהבה אסורה למרות ש...?

    מירי, 20/10/05 00:11

    אז במקום לבלבל את המח בדיעות כאלה ואחרות..למי שמתאים אני מצאתי את www.freelove.co.il ..
    פיק אפ בר ענק ברשת!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    גם אני רוצה להגיב.

    חברה של אורלי, 19/10/05 21:08

    נשים נשואות שהתאהבו בגבר אחר ומחליטות לעזוב את הנישואין הן פשוט אמיצות. זה צעד מסובך וקשה.
    גברים שהתאהבו באישה אחרת מעדיפים להשאר פשוט כי הם פוחדים לאבד את הנוחות שהאישה מספקת (מטבח, מיטה, כביסה וכו').
    זה הכל

    הגב לתגובה זו

    • Man must be at the helm

      Johnny Bravo, 21/10/05 06:39

      Man usually do not leave a good wife, because they know the difference between what a wife is, and a woman-lover, a family wrecking female.

      Family values are masculine by their nature and origin, and some women are doing the best to ruin them. If women will rule the world, only few kids will know who their mother is.

      The world must be ruled by man point...

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אבל מותר גם לי להגיב (:

    אורלי, 19/10/05 20:38

    כשקראתי את נושא הכתבה ידעתי שאני הולכת לקרוא לפחות מאה תגובות. בגידה! ההנחה היא שכמעט כל אישה וגבר נבגדו בימי חייהם ואם זה לא קרה להם זה עוד יקרה. ברור
    שיש כמה שלא. שיהיה להם רק טוב.
    להתאהב או להמשך למישהו אחר שאינו הפרנטר שלך הוא דבר מובן, טבעי, שצריך להיות נסלח. (לא קל).
    רוב התגובות היו בעיקר מתלהמות והרבה גברים עשו רצח אופי לאישה.
    (חוץ משתיים שלוש תגובות שהבינו).
    הגיע הזמן להפנים שמוסד הנישואין כפי שהוא נראה היום אינו הגיוני
    ובכל זאת הרבה אנשים מתחתנים פשוט כי כולם עושים את זה.
    אני חושבת שההצעה שהועלתה פעם
    יכולה להתאים לרוב האנשים אם הם רק היו מעיזים, ולא מפחדים מהחיים.
    למה לא לבחון את חוזי הנישואין אחרי תקופה של נניח חמש שנים ואז
    לראות אם מתאים להמשיך או לא, בלי לגרום צער או נזק כלכלי ורגשי לבני הזוג או לילדיהם.
    אם זה יהפך לנורמה חברתית יש מצב לחברה מאושרת ומתוקנת יותר, לא?
    הכי חשוב - לעורכי הדין שמטפלים בגירושין לא תהיה עבודה.
    רק בשביל זה נראה לי שווה.

    הגב לתגובה זו

    • Too much thinking

      J Bravo, 20/10/05 05:25

      Generally Orly, you are right, so you may be a legislator in the Knesset, or an adviser.

      But Too much logic in you madam, no wonder guys will shy away from you, and you will remain single to the end of time

      הגב לתגובה זו

      • תשובה

        אורלי, 20/10/05 09:35

        remaining single till the end of time is exactly my purpose..
        and by the way - I'm having no problems in the boys department. quite the contrary..
        what freaked you so much in my answer?
        lots of love and sex.

        הגב לתגובה זו

    • זה רעיון...

      תומכת, 20/10/05 11:18

      לאורלי, תגובתך מצויינת ונכונה. אנשים מתחתנים כי הרגע הגיע עם כל השלכותיו. מתפכחים , לומדים להכיר וגם אם לא הכל טוב, נשארים. מהסיבות הרגילות...ילדים, נוחות, מעמד חברתי ושאר ירקות. תארי לעצמך כיצד שני בני הזוג היו מתנהגים לפני יום ''הדין'' של בדיקת ובחינת חוזה הנשואין אחת לחמש שנים...לפי החוק...כמו תשלום של מיסים..------------------------------. And to you, Dear J Bravo, this is not a question of too much thinking...This is a question of life's Philosophy...She has an opinion and the legitimate right to voice her opinion...

      הגב לתגובה זו

      • Run For My Life

        Jo Bravo, 21/10/05 17:37

        I will stop arguing with both Orly and Tomechet. Both are becoming Illogical. Ruuuun for my life.

        הגב לתגובה זו

    • קשקשנית בגרוש מנסה להצדיק (ל''ת)

      את רווקותך?, 21/10/05 09:54

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    זו לא בגידה

    בגידה?, 19/10/05 18:02

    אנחנו כמו כל החיות על כדור הארץ, לא נבראנו להיות עם בן/בת זוג כל החיים. האדם יצר חוק זה וזה נוגד את הטבע. לכן טבעי ביותר לבגוד. ומספר הבגידות אצל הנשים זהה לזה של הגברים, שהרי כולם עושים זאת עם כולם..... אז תפסיקו עם השטויות שלכם.
    וכל היפיופים והיפיופות ילדים טובים ירושלים שתיתקלו במתאים/מה ויהיה קליק אדיר זה יבוא לבד לא תהיה לכם שליטה על זה אלה אם אתם נוטלים תרופות לדיכוי ....

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לבגוד זה אופי זה לא קשור לאהבה (ל''ת)

    בנות של בוגד, 19/10/05 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    לגברים: תשקיעו בעצמכם ולא באשה

    שוקי התותח, 19/10/05 09:44

    לגברים: תשקיעו בעצמכם ולא באשה.

    נשים נמשכות למי ששווה - נראה טוב, עשיר, מוצלח...

    הן לא מעריכות מי שמשקיע בהן, פרט ל''מס'' קטן פה ושם , לעומת זאת אתה הגבר מפסיד. לכן תשקיעו בעצמכם ותשדרו שאתם שווים - נראים טוב ומוצלחים ונחמדים והן כבר יבואו אליכם...

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אהבת אמת לנצח

    נסיכתית, 19/10/05 08:45

    אני מגיל 15 עם בעלי-כבר 15 שנה, יש לנו שתי בנות וכלב וסה''כ לא היה רע לנו, אך עם הזמן הוא לקח אותי כמובן מאליו.והיום בגיל 30 הכרתי את אהבת חיי ולא שחיפשתי ,פשוט זה קרה, אהבה מטורפת כזו, טהורה וזכה שמתרחשת פעם אחת בחיים.למרות שחשבתי שבעלי לשעבר הוא אהבת חיי.בתור ילדה לא הבנתי שמה שנכון לאז-לא נכון להיום.קיבלתי החלטה אמיצה לעזוב, זה היה קשה מאוד אך הפלא ופלא בעלי לא הקשה ועלי אמר שהכי חשוב לו זה אושרי. כיום לאחר שנה זו היתה החלטה הכי אמיצה ושפויה שלי.אין יותר מאושרת ממני, הבנות חולות על אהבת חיי, בעלי נשאר בקשר ואף מפרגן. אפשר גם אחרת. אני אומרת-לא לוותר על אהבת אמת אמיתית.זה קורה, אנו אנושיים.אמרתי לעצמי -אני לא אתפשר ואחיה כל יום בהרגשה של פיספוס.לא אהיה כמו זאת מהסרט''הגשרים של מחוז מדיסון'' ואני לא מצטערת לרגע.מאושרת, ואוהבת. לא הכל נגמר ברע אנשים.יש גם פרק ב' מוצלח ואוהב -רק צריך להאמין באהבה וללכת איתה עד הסוף.כי לקבר תלכו לבד ולא עם החברים הורים משפחה .אם אתם אנשים טובים וכל חטאכם שהתאהבתם, אז הסביבה תתגבר. מסתבר שלאנשים יש זכרון קצר. גלגל החיים ממשיך להסתובב בין אם רוצים או לא .כולנו אנשים בוגרים.אך אני אומרת .אם באמת אוהבים ויש אפשרות כלכלית לעזוב ולא לפגוע בילדים מבחינת צרכים. יש ללכת בעקבות האהבה .מי שרוצה לחיות בבינוניות-כניראה מגיע לו כל חייו לחיות לא מסופק ולנשוך שפתיים עד הזיקנה הבילתי נמנעת ובכייה על החיים היפים שאבדו. שלום לכולם.

    הגב לתגובה זו

    • נראה איך תדברי אחרי 15 שנה עם

      15 שנה, 19/10/05 12:20

      ''אהבת חייך'' הנוכחית.
      את רק שנה איתו....

      הגב לתגובה זו

      • רואים שאת אדם פסימי

        נסיכתית, 19/10/05 14:17

        שלא מסוגל לפרגן ודיי עייף מהחיים ומזוגיות .אולי בגדת והתאכזבת, אולי בגדו בך והינך חשה מושפלת. אך את האושר שיש לי איש לא יוכל לקחת גם לא בעוד 30 שנה.אולי הגיע הזמן שתמצאי לעצמך את אושרך שלך ולא תיהיי כ''כ חכמה בלתת עצות כמו חכם חנוכה.P-:

        הגב לתגובה זו

        • למה פסימי?

          נשואה בשנית, 19/10/05 15:43

          אולי מציאותי?? הרגשות שלנו משתנים עם השנים, וגם הצרכים, ןלעיתים יש לנו המון מזל ובן הזוג משתנה איתנו ולפעמים לא. אין סיבה להקבר אם הקשר כבר לא מתאים לנו. פרידה במצבים מסוימים היא אור גדול, וקשר חדש הוא אהבה גדולה, ולעיתים גם הוא מתפרק אחרי מספר שני. קשה. אבל זה מה שיש.

          הגב לתגובה זו

      • ואם שוב תדבר כך - אז מה?

        א., 19/10/05 15:02

        ונניח שבעוד 15 שנה היא שוב תחליף פרטנר. מדוע זה נורא כל-כך?

        כל המגיבים כאן ''הממונים'' על המוסר לא ממש שווים התייחסות. הנישואים המונוגמיים הם ממילא 'חידוש' באופן יחסי של כמה מאות שנים בלבד, וגם זה אינו כולל את העובדה שברוב הזמן הזה הם לא כללו בלעדיות מינית וכמובן התייחסו לתוחלת חיים קצרה יותר.

        אין שום בעיה עם העובדה שהבחורה הזו חיפשה משהו מסוים בגיל הנערות, כעת היא מחפשת משהו אחר ואולי בעוד 20 שנה היא תחפש תכונות אחרות בבן אדם. היא הרי לא אמרה שעשתה את טעות חייה כשנישאה לבעלה הקודם - להיפך - זה היה מוצלח אך מיצה את עצמו ונגמר. זה לא אסון. אם נפסיק לראות ברעיון של בן-זוג אחד לכל החיים את המצב האידיאלי - ייטב לכולנו, בין אם נחיה עם פרטנר יחיד ובין אם לאו.

        הגב לתגובה זו

        • אפשר לעזוב לא צריך לבגוד (ל''ת)

          מיכל, 20/10/05 19:33

          הגב לתגובה זו

    • איך התחיל הההתאהבות ? לא הסברת

      יאיר, 19/10/05 20:17

      רק השתמשת בקלישאות השחוקות של חים פעם אחת ולא בבינוניות וכו' , איך ז התחיל ?? ממה ? חיפשת ? הרגשת זנוחה רגשית בבית ? סוגיה מעניינת - ההתחלה של כאלה קשרים בעייתיים / מורכבים - רק שאף אחד לא באמת נוגע בה רק כותבים ''מצאתי את אהבת חיי'' או משהו בסגנון . בשביל למצוא צריך לחפש , לא ?

      הגב לתגובה זו

      • איך זה התחיל ? במקרה

        נסיכתית, 20/10/05 18:21

        נפגשתי במקרה עם אהבת חיי בחוג שלמדנו יחדיו, בתחילה כלל לא שמתי לב אליו אך פעם אחת הוא פנה אלי בשביל משהו שקשור לשיעור ולאט הפכנו ידידים טובים וככל שהעמיקו היחסים גיליתי בחור מדהים ורגיש שכזה יחלתי לו כל חיי. כל מה שבעלי לשעבר לא היה -ניצב מולי בזה הרגע. התאהבתי בו עד כלות והוא התאהב בי אהבה עזה כפי שבחיים לא ידעתי ולא חוויתי שאפשר כך לאהוב.וכך זה נשאר עד היום ואני מאחלת לשנינו עוד שנים ארוכות ואוהבות יחדיו:)

        הגב לתגובה זו

    • לתשומת לבך אני לא אומר לך מה ל

      רוני, 21/10/05 01:50

      לעשות אבל אני חוזה שתעברי את זה בעוד כמה שנים עם בעלך הנוכחי כי אנחנו בני אדם וטבעינו הוא שבהתחלה מתלהבים משקיעים אבל במשך הזמן זה יורד ואז זה נהפך למצב סטטי ( מטרד ) אז אם את רוצה לפחות שזה לא יקרה לך תביני שזה תהליך טבעי ולא נולדנו להנות כל החיים פשוט תתחדשי כל קצת זמן עם בעלך במתנות יציאות השקעה מקסימלית בזוגיות אולי זה יפטור את הבעיה

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    ''מוצאות את עצמן''?

    שמואל, 19/10/05 01:47

    פתאום מוצאות את עצמן???????
    הודאה בפומבי שאשה זה יצור עלוב שאי אפשר לסמוך עליו.
    אחר כך יש מי שמתפלאה למה מתייחסים לנשים כמו שמתייחסים!

    הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך צודק (ל''ת)

      יוסי, 19/10/05 04:08

      הגב לתגובה זו

    • וגברים לא בוגדים? כנסו

      לימור, 19/10/05 08:53

      אם אישה זה יצור עלוב אז גבר פי כמה וכמה. על גבר אפשר לסמוך??
      אישה לפחות בוגדת כשבאמת לא טוב לה, או שיש לה חסך אדיר.
      גבר לעומת זאת, יבגוד גם אם הכל מושלם בבית והוא מת על אשתו,
      עדיין הוא מסוגל לבגוד.
      אני לא מכירה אישה אחת שבאמת אוהבת את בעלה ובוגדת, אני כן מכירה גבר שאוהב מאוד את אשתו ועדיין בוגד. - לכן אף פעם אסור להאמין ולבטוח בעיניים עצומות באף גבר.

      הגב לתגובה זו

      • מה ?!

        לא נכון !, 19/10/05 09:18

        איזה שטויות , גבר שבוגד הוא עושה את זה מסיבה אל תע שי את כל הגברים מפגרים מספיק עם השטויות האלו \

        גבר שמחפש זיון מהצד עושה את זה כי אין לי מספיק מזה בבית !!!

        גבר לא יכול למצוא את עצמו באמצע החיים מאוהב באישה אחרת ?? תתפלאי זה יכול לקרות לגברים וגם לא באמצע החיים !!! נשים לא בנויות אחרת את יודעת !

        הגב לתגובה זו

        • לדעתי

          גיל, 01/11/05 17:59

          שני המתווכחים הנ''ל צודקים.
          יש גברים שלמרות שטוב להם ומאוהבים בנשותיהם בוגדים.
          יש גברים שחסר כלשהו מביא אותם לבגידה, חוסר תקשורת, חוסר סקס וכיו''ב.
          במיקרה שלי - מעולם לא בגדתי, אני מאוהב באישתי, אני נשוי לבחורה מהממת ביופיה, באמת יפהפיה מדהימה (תוצרת חוץ למי שמתעניין) היא מדהימה גם באופיה. בחורה טובה ומתוקה.
          צר לי עד מאוד, אך איני יודע איך אתנהג במיקרה של פיתוי, כבר נתקלתי בפיתויים, מהם התחמקתי באלגנטיות, קשה לי להאמין שאבגוד באישתי עם בחורה ישראלית, אך מי יודע אולי באיזו נסיעה לחו''ל אפגוש מישהי שתעשה לי את זה חיצונית באותה מידה כמו אישתי.
          הלואי ולא אבגוד בה, אך אני לא יודע אם אני יכול להתחייב.
          בכנות - יש לנו מערכת יחסים נפלאה, אך לדעתי יצר הבגידה לשם סקס הוא רק יצר בסופו של יום, בגידה לשם סקס, נתפסת כדבר פוגע ומעליב, אך בעיני אם זה יקרה, אין הדבר זהה לניהול רומן.. זה זיון ונגמר.
          הלואי שיכולנו להימנע מהדבר.
          זה אולי נשמע מעוות אך כשאישה בוגדת זה נתפס הרבה יותר מגעיל בחברה.
          מבחינתי סטוץ אינו בגידה, בעוד שסטוץ של האישה יעורר בי תחושת כעס קשה.
          אתם יכולים להבין כמה אני חצוי...
          הצד הרציונלי שבי סולד מהבגידה גם לשם הסקס, הצד היצרי רואה בסקס אקט של כיבוש ותו לא ....

          הגב לתגובה זו

      • כשגבר בוגד, הוא יורק וחוזר

        הביתה, 19/10/05 13:54

        אין לזה שום משמעות לגביו,
        כשאשה בוגדת,הגבר ניכנס אליהה פנימה,גמרנו,היא שלו,
        זה ההבדל.

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    אני רק לשאלות

    ליהי, 19/10/05 01:24

    היה מדהים לקרוא את התגובות כאן.
    כמות גדולה כזו של רגשות חזקים, כואבים, סוערים, כועסים ודרמטיים. (שהניבו גם די הרבה תגובות עילגות).
    ידוע ששני המינים בוגדים אבל בעוד הגבר יוצא מאניאק האישה יוצאת בעיקר זונה. שוב דאבל סטנדרט.
    מסתבר שבגידה היא עדיין הדבר הכי קשה, לא משנה אם אתה רווק או נשוי.
    בהתחשב בכמות סיפורי הבגידות
    אולי בגידה זה בכלל דבר טבעי?
    אולי צריך לבחון את מוסד הנישואין מחדש? האם בכלל תתכן נאמנות מינית נצחית לפרטנר אחד? האם היא בהכרח סותרת את האהבה אליו?
    האם משיכה לפרטנר אחר היא באמת בגדר בגידה שאי אפשר להבינה?
    לצערי עוד לא מצאו כדור שביכולתו לנטרל רגשות קנאה ורכושנות אז כל השאלות שלי די מיותרות. בכל זאת.

    הגב לתגובה זו

    • לצערי הנשים הנשואות הם הבוגדות

      יוסי, 25/06/09 09:02

      והם אלה שהורסים להם את החיים ולא להאשים רק את הגברים כי אחרי גבר בוגד יש אישה וההיפך.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    זה ממש לא פייר , ראו :

    יאיר, 18/10/05 23:50

    הבעל , הנשוי לאותה אישה 10 , 15 או 20 שנה חוזר מהעבודה - לרוב מאוחר , אין לו זמן לעצמו והוא שחוק משיגרת הפרנסה למען משפחתו , לא שוכח ימי הולדת ומשתדל להפתיע ביום הנישואין אבל לאישה זה לא תמיד מספיק - הרי המאהב בא בעצם בתור ''חדש'' - וחדש זה מרגש , פרפורי לב ולהט - זוכרים אהבות ראשונות ?? לבעל אין סיכוי ! אבל מה קורה לאחר הלהט הראשוני ( כשראשוני זה - חצי שנה ? שנה ? ) -האם שווה לנטוש ? כל מקרה לגופו אבל תחושתי שברציונל הסופי התשובה היא ''לא'' ! אבל נשים ( והאמת שגם גברים ) לא תמיד משתמשות ברציו .. לא ?! תשובות ( קלישאתיות ) לעצמנו תמיד נמצא הרי צריך להמשיך לחיות עם עצמנו אחרי הכול .. אח ..מנגנוני ההגנה ..יבורך ממציאם

    הגב לתגובה זו

    • נכון, גברים לא מחפשים ריגושים

      אני, 19/10/05 06:19

      רק נשים, שיתביישו להן...

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    תגובות מצחיקות לכתבה מצחיקה

    מציאות, 18/10/05 22:06

    כמה הכללות בכתבה אחת.
    כל מקרה הוא עולם בפני עצמו וכשמדובר ברגשות אי אפשר להשליך ממקרה אחד לשני.
    בדרך כלל אם יש התאהבות אמיתית ב''אהבת אמת'' זה אחרי ששנים על גבי שנים של נישואים כל בעיות הנישואים הודחקו ולא טופלו. וההתאהבות השנייה היא יותר פנטזיה מאשר מציאות.
    אם יש חוסר התאמה בסיסי בין בני הזוג, או אלימות אז כמובן צריך להתגרש.
    אם לא , כדאי להשקיע כמה שיותר בחיי הנישואים ולהחיות את האהבה שהיתה בהם ולפעמים נדחקת הצידה במהלך החיים עקב קשיי החיים.
    כל שאר ה''התאהבויות'' הן ביזבוז אנרגיה וזמן במקרה הטוב, ונזק נפשי במקרה הפחות טוב.
    אין כזה דבר ''אהבת אמת'', וגם לא יד וכפפה, סיר ומכסה, נפש תאומה וכו''.
    כולנו בני אדם וכל אחד והמגרעות שלו. ויש לנו הרבה נשמות תאומות, מכסים, כפפות או כל דימוי אחר, שאנשים מאוהבים נוהגים לכנות את האחד והיחיד או האחת והיחידה.....עד להתפכחות הבלתי נמנעת שקוראים לה מציאות.

    הגב לתגובה זו

    • צריכים לחיות במציאות

      מציאותית, 18/10/05 22:57

      זה לא מזיק לפנטז- אבל בסוף תמיד חוזרים למציאות - עם הטוב והרע שבה. בסופו של דבר אין בחיים דבר מושלם ואל לנו להשלות עצמנו שנמצא זאת

      הגב לתגובה זו

    • השאלה היא

      רונית, 19/10/05 01:50

      האם ללכת אחרי הכפפות והמכסים או אחרי המציאות?

      הגב לתגובה זו

      • המציאות היא שגם בן/בת הזוג

        מציאות, 19/10/05 12:25

        הראשונים (בנישואים הקיימים) הוא/היא המכסה הכפפה וכו''.

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    לא כדאי לפרק משפחה שלמה

    66666666666666, 18/10/05 15:52

    לפי דעתי לא כדאי לפרק משפחה ולהרוס חיי ילדים בשביל רומן שזה גם יחלוף עם השנים.
    בתחילת הדרך הכל ורוד אבל אחרי כמה שנים זה יהיה אותו דבר כמו עם בעלך.
    לא חבל על הילדים????????????????????????????..

    הגב לתגובה זו

    • לילדים לא יותר טוב כשלהורים רע

      ילדים מרגישים, 18/10/05 17:49

      ילדים להורים שהתגרשו - ואני ביניהם - יוכלו לספר לך שילדים מרגישים שלהורים רע, וכשהם רבים הסבל גדול עוד יותר. גם ילדים קטנים מרגישים הקלה כשההורים נפרדים והשקט והשלווה חוזרים לבית - המגורים של שני הורים יחד אינם חזות הכל!!!

      הגב לתגובה זו

      • אבל יש נשים שעוזבות משפחה שלמה

        אלמונית, 18/10/05 18:03

        לידיעתך יש נשים ששוכחות את הילדים שלהם והמשפחה שלהם - כל זאת רק לטובת רומן טפשי שתמיד זה יחלוף עם הזמן

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    יש גם פרק ב' יפה ומוצלח ואמיתי

    ויש טעם לחיים, 18/10/05 15:08

    אני הייתי נשואה, וגם הוא נשוי, עם ילדים. התאהבנו יותר ממה שאפשר לדמיין, היינו באופוריה, היינו ביחד כמה חודשים, עברנו התלבטות, ייסורים, סבל וחששות - נפרדנו. אחרי תקופה מסויימת, שוב חזרנו להיות יחד, כי יש אהבת חיים אמיתית, בלי מרכאות ובלי ציניות. זה היה חזק יותר מהקבעונות החברתיים, מרגשות האשם, מהילדים שלו, מהחשש ליציבות הכלכלית, ממה יגידו השכנים/הדודים/ההורים/החברים ומהאושר של כל היתר. אז לא, קל זה לא היה. האמת היא שזה היה קשה ומתיש ומגעיל, והיו לילות של בכי ויסורים וגעגועים - אבל בשורה התחתונה, בחרנו באושר שלנו, היינו שם אחד בשביל השני, וזה עבד. והיום אחרי התקופה הקשה, אנחנו מאושרים יחד, ורוצים לצעוק לכולם: אל תתפשרו! החיים האלה קצרים מדי בשביל להעביר אותם בבינוניות, בשביל להיכנע לפחדים או למוסכמות או להסדרים של נוחיות. הכי נוח בסוף, הוא המקום בו נמצא הלב.

    הגב לתגובה זו

    • הבעייה שרק אחת מבליון באמת

      המציאות, 18/10/05 21:28

      תצליח להחזיק באהבת אמת לאורך שנים.
      אצל 99.9% מאלו שהלכו אחרי הלב (גברים ונשים) המציאות מהר מאוד תטפח על הפנים.
      האהבה מתעופפת מהר מאוד ונשארים עם אותן בעיות שהיו בנישואים הראשונים.
      ואם לך היו ילדים ולו יש ילדים וביחד תעשו ילדים אז חייכם יהיו גהינום ולא טעם החיים .

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    נשים - אני מפציר בכן-אל תבגדו!

    הצועד בנעליו, 18/10/05 15:07

    תחשבו מה יקרה לילדים - הם יהפכו למתוסכלים, נוירוטיים, כשיתגייסו יקבלו פרופיל 21 ובגלל זה לא יוכלו אח''כ למצוא עבודה ולא יוכלו לפתח קשר עם נשים. לא חבל?

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    THEY ARE MESHUGAOT

    Johnny Bravo, 18/10/05 13:40

    This is a notice to all those women who break a normal family and with it the lives of their children. You are SO very MESHUGAOT!!! Simply remember that the foundation of love is an UNSELFISH SACRIFICE, and instead you murder the lives and soul of your kids for for your newly discovered dicks and emotional trash . Because I saw it too many times you should be kicked out with nothing.
    Those women who do that are less than prostitutes, and less than the animals and should spend the rest of their lives in social isolation.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    זו טעות חמורה

    שירי, 18/10/05 12:38

    אני פרקתי נישואין בגלל גבר אחר המחיר כל כך יקר לכל החיים וזה לא שווה את ההתרגשות של ההתחלה. בסוף הילדים יידעו בודאות שהאמא בגדה כי האבא לא יתאפק בייחוד אם יש לו הוכחות ואז את מוצאת את עצמך בלי בעל בלי ילדים בלי המאהב בת 50 . במקום להיות סבתא גאה את הופכת לאישה גלמודה. וזה הכל בגלל ההתרגשות ההתחלתית מהמאהב, זה אסון ללא יוצא מהכלל.

    הגב לתגובה זו

    • זה הכל בגלל חוסר מוסר (ל''ת)

      זאת הבעייה, 18/10/05 13:55

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    גידלתי ילד בן 4.5

    אבא, 18/10/05 10:08

    את כנראה לא יודעת על מה את מדברת,
    אני אב ל 3 ילדים מקסימים, המשפחה התפרקה בגלל סכסוך משפחתי, לילדי הייתה אמא טובה לכל הדעות אולם לא הייתי יכול להמשיך להשאר נשוי לה,
    לא הייתי מוכן לוותר על ילדי בעד כל הון שבעולם,
    בית המשפט המחוזי פסק---הילדים אצל האבא, 4.5 6 , 11
    ואני מכיר עוד כמה וכמה אבות שקיבלו את המשמורת על הילדים, אני הייתי בין הראשונים בארץ נדמה לי(זה היה לפני כ 30 שנה)
    את מטעה את ציבור האבות, את לא מכירה את החוק לדאווני

    הגב לתגובה זו

    • אתה זה שמטעה אתה מקרה נדיר

      אחד שיודע, 18/10/05 14:26

      החוק קובע מתחת לגיל 6 ילדים עם אמא ולרוב זה תמיד ככה , גם מעל גיל 6 90% מהילדים נשארים עם אמא . מי שמטעה פה זה אתה וגם הדוקטור, לרוב הגבר מפסיד בגירושים , האמא מקבלת הילדים מזונות ,רכוש , ושלום על ישראל .

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    הייתי בסרט הזה

    חכם מימון, 18/10/05 10:01

    פעם לפני הרבה שנים כאשר הייתי בגיל 35 עם אשה 3 ילדים ,כלב ודירה יפה מצאתי (כך חשבתי)את אהבת חיי,
    פרקתי משפחה קיבלתי חזקה על ילדי(אין זה נכון כי ילד עד גיל 6 יהיה אצל אמו) גידלתי את ילדי לתפארת מדינת ישראל,
    ''אהבת חיי הייתה נשואה גם כן, היא חיה חיים כפולים, כאשר הודיע לי לאחר שנתיים כי היא רוצה לפרק את משפחתה הודעתי לה חד משמעית כי אסור לה לעשות זאת(היו לה 3 ילדים)
    לאחר זמן מה אהבת חיי חזרה לחיות חיים תקינים עם בעלה(לאחר שלא הסכמתי לפרק את משפחתה)
    לאחר מספר שנים הכרתי שוב אשה נשואה (אני גרוש)האהבה פרחה ונמשכה כ 7 שנים, הודעתי לה מראש כי אני לא מפרק משפחות,
    היינו נפגשים כמה פעמים בשבוע(היא הודיע לבעלה כי היא לומדת)
    נסענו לחו''ל (מטעם הלימודים שלה)
    גם הסיפור הזה הסתיים כאשר בכל זאת רצתה לפרק את משפחתה,
    בקיצור, המלצתו של בעל נסיון
    תאהבו, אל תפרקו משפחות, בסופו של יום תצטערו,
    לא שרע לי כיום, ילדי גדלו ועזבו את הבית ומצאתי אהבה חדשה,
    אולם במחשבה לאחור, לא חושב שהיה שווה לפרק משפחה

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה במאה אחוז. (ל''ת)

      חג שמח, 18/10/05 13:41

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    לכל המתלבטות

    גאיה, 18/10/05 09:42

    תנסו לדמיין את עצמכן בעוד 15 שנה עם ''אהבת חייכן'', זאת שמצאתן עכשיו ושלמענה אתן הופכות את העולם, שלכן ושל אחרים. מה אתן, ילדות קטנות? מה זה החרטה הזה? אתן באמת לא מבינות שבסוף תגיעו לאותו מקום, עם אותה הרגשה, רק עם מחיר יקר ביותר? עזבו אתכן משטויות. עדיף לנהל רומן, תקופה מסויימת לא להיות ''ישרות עם עצמכן'' ואחריה תוכלנה לשכוח מ''אהבת חייכן'' (סוד, אבל אל תגלו לאף אחד: אין חיה כזאת.....).
    איך שלא תהפוכנה את זה- בסוף מגיעים לאותו מקום. ואם אתן לא מאמינות לי- תשאלו את הסבתא שלכן.

    הגב לתגובה זו

    • גאיה את צודקת מליון אחוז

      כולנו, 18/10/05 21:34

      ולמה בכלל לבגוד ?
      אין כזה דבר אהבה החיים. זה הכל סערות חולפות. שמתפכחים מהן רואים בן אדם בשר ודם עם כל המגרעות.

      הגב לתגובה זו

    • את המצב הזה כבר

      שממחה, 19/10/05 12:13

      בדק בצורה מדעית קינסי , לפני הרבה שנים כשפרסם עבודת מחקר על הנושא :מה עושות הנשים אחרי המגע המיני .
      ואלה בתוצאות
      2% נרדמות
      3% מתקלחות
      95% חוזרות לבעליהן

      הגב לתגובה זו

    • גאיה צודקת!

      יודעת, 19/10/05 20:09

      כל מילה - בסלע. את צודקת. אין דבר כזה אהבת חיים. אם לא ממש סובלים, אז אין לעזוב בן זוג בשביל משהו חדש ומרגש יותר שבסופו של דבר יהפוך גם הוא שגרתי ומשעמם. לא שווה את כל הסבל הנגרם לאחרים מסביב.

      הגב לתגובה זו

    • בודאי שיש אהבת-חיים

      נשואה ומאוהבת, 29/10/05 21:43

      התחתנתי לפני 10 שנים. חשבתי שאני מאוהבת. לא ידעתי כנראה מה זה להיות מאוהבת. היום אני יודעת. היום אני באמת מאוהבת בבעלי. עכשיו אני מבינה שמה שהרגשתי לפני 10 שנים זה קשקוש. הרגש האמיתי החזק העוצמתי מתחיל רק אחרי שנים ביחד, ומאז הולך ומתחזק. כשהחלטנו להתחתן היינו כל-כך מאוהבים שדי פחדנו מה יהיה בעתיד. היום אנחנו מבינים שהזמן שחולקים יחד, המחויבות המשותפת לאורך השנים, ומעל הכל היצירה המשותפת-הילדים, הם אלה שמעמיקים את הרגש והקשר.
      מתפללת בשבילך שתמצאי את האהבה שלך קרובה יותר משאת חושבת.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    גברים תשקיעו באשה שלכם

    ניר, 18/10/05 09:07

    הכוונה לכסף כמובן,הסכם ממון גם אם יש לכם מכונית יד שנייה , נשים יעזבו תמיד למישהו יותר עשיר או לפחות עשיר באותה מידה .
    ואגב אצל מרוקאיות זה מצריך גם ביטוח מיוחד רק שעוד נמצאה החברה שתבטח מרוקאית מפני מעשה בגידה.

    הגב לתגובה זו

    • תשקיעו!

      קינן, 18/10/05 11:57

      אגב, אצל אשכנזיות הזנות והבגידה וגילוי העריות מפותחים כבר בשלב ההנקה!

      הגב לתגובה זו

      • האמת שזה גם נכון .. (ל''ת)

        ניר, 19/10/05 11:11

        הגב לתגובה זו

    • באמת מעניין למה נשים בוגדות בך

      אחת, 20/10/05 11:37

      מי שכל מה שיש לו להציע לאישה זה רק כסף, גם אם הוא מלירדאר האישה תבגוד בו. גם אם נשים מתלהבות מגברים עשירים, בסופו של דבר הם יארו נאמנות רק לגבר שיודע לתת לאישה את הדברים שבאמת חשובים לה: אהבה, הקשבה, בטחון (ע''י כך שישדר שיש לו אישיות חזקה) וסקס שלא מתחיל ומסתיים בחדירה.

      הגב לתגובה זו

      • והיא? מה היא נותנת?

        מיכה, 05/11/05 15:43

        הרשימה שמנית היא רק ההתחלה אני מבין... יש עוד הרבה שאשה רוצה ורוצה ורוצה ורוצה. ומה היא נותנת בתמורה בדיוק? כלום, במילה אחת.
        מבחינתי כל הנשים המקולקלות האלו, בעלות מבנה הנפש המקולקל הזה, לא באות בכלל בחשבון. לא נקלטות בראדאר שלי. ואני מעריך אותן בדיוק כמו כל חיה יונקת אחרת בטבע שכולה אוכל וסקס וגועל נפש חזירי.

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    פיתרון בחשיבה אחרת

    אחי תופל, 18/10/05 07:50

    אין ביטוח שהאהבה החדשה תחזיק מעמד לאורך זמן, ישנם גורמים משפיעים נוספים שיתערבו ועלולים לפגוע.
    לכן עדיף לממש את האהבה החדשה
    בדרך של ''מיים גנובים ימתקו'' בלי שמי שהוא יתפוס אותך,
    ולהמשיך את חיי הבית בשקר , במשחק שלא יפגע באף אחד.
    אפשר לנסות דרך זו לפני שמחליטים על ניתוק מוחלט.


    הגב לתגובה זו

  • 37.

    התאהבות ...

    מה איכפת לכם, 18/10/05 06:47

    לי זה קרה, נשוי + 3 , כבר 14 שנים אני מאוהב עד מעבר לאוזניים באישה נשואה, הפתרון שלנו הוא לא לשבור את המסגרת ולהנות משני העולמות,
    כך נמשך הדבר כבר שנים האהבה רק התחזקה עד היום והיא אהבה אמיתית וטהורה, עם כל הקושי זו היתה לגבנו הברירה היחידה להמשיך להיות יחד ולא לאבד את הדברים החשובים בחיי כולל את אהובתי. עד היום הצלחנו, ומאוד מקווה שימשיך ככה.

    הגב לתגובה זו

    • כמה נפלא אב...

      sun, 18/10/05 12:16

      גם לי היה רומן עם גבר ...הזיקוקין ..הסחף..הסקס המטורף...לא יכולתי להסתיר את מה שלא ראיתי..כולם ראו אשה פורחת..גם בעלי...שהבין..עקב וגילה את הרומן. משם הדרך הביאה לניתוק מהמאהב במיידיות, וגירושין לאחר שהיחסים עם הבעל לא יכלו יותר לחזור למה שהיו. והוא היה חבר יקר ואבא טוב לילדים שלנו.
      היום אני מסתגלת לחיי כגרושה, אין זיקוקין..יש בדידות וריגשי אשם.

      הגב לתגובה זו

    • אתה מאוהב באהבה ולא במציאות (ל''ת)

      פנטזיה לנד, 18/10/05 21:38

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    החיים הם רמאות אחת גדולה

    יעקב, 18/10/05 05:39

    שיש ללמדה בבתי הספר על חשבון
    מקצועות אחרים.
    אנשים גומרים בית ספר לא יודעים מה זה צק או שטר חוב.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בושה וכלימה

    מנחמי, 18/10/05 05:28

    זורקים את נמובטלים לזבל,אני יורד,בגלל זה נשים בוגדות

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    להשאר נשואים ו..

    נשוי מאוהב, 18/10/05 05:16

    להשקיע ביחד, לחשוב אחד על השני ולא על עצמו ואז אין הפתעות כי אתה ואשתך או בעלך מאוהבים אחד בשני, ההשקעה בזוגיות שווה הרבה יותר מהשקעה בגירושים, ואין מה לעשות, אם לא יהיה טוב, מישהו יעשה את השינוי. אנחנו 13 שנה ביחד ועדיין מאוהבים כמו בשבוע הראשון, בעצם יותר מאז, כי שנינו משקיעים.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    רוצות שיווין? בגדתן=הפסדתם את

    הילדים, 18/10/05 03:03

    האין זה שיווין בין המינים?

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    להוציא מרשותן את הילדים לשלול

    מהן מזונות, 18/10/05 03:01

    יש גבול ומחיר לכך תעלול והגיע הזמן שבתי המשפט יכירו בכך. רוצה להזדיין עם מישהו אחר? אין בעיה. לכי קיבינימט. אבל דעי לך יש מחיר. מערכת המשפט אינה יכולה להעניק ילדים ופיצוי כספי למי שפירקה משפחה במודע וגרמה סבל לאותם ילדים ובעל בני משפחה.

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי (ל''ת)

      דני, 18/10/05 23:28

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אני חי ככה 25 שנה

    מאהב, 18/10/05 01:56

    אני חי בתור מאהב 25 שנה ,אין לי שום כוונה לפרק את הנשואים שלה בשלב זה,(אולי שנהיה בני 70),נכון שיש את ה''לבד שבתות וחגים'' שזה נורא אבל לעולם לא אמצא אישה כזאת והתאמה כזאת.בעלה לא יודע ולא חושד ,וזה כולל חופשות ,מלונות טיולים.. מתראים כל יום. הוא ''מוצלח'' לא פחות ממני אולי אפילו יותר, אבל הכימיה הנדירה שיש לנו עולה על כל דבר. הנה דוגמא אחרת.

    הגב לתגובה זו

    • מנסיון

      לחיות בשקר, 18/10/05 02:38

      זה לחיות בשקר- להתאהב בהרגשה של התאהבות ותו לאו
      הכל פנטזיה

      הגב לתגובה זו

      • יש משהו שאינו פנטזיה? (ל''ת)

        כן. הכל פנטזיה., 18/10/05 08:58

        הגב לתגובה זו

    • סוף גנב לתליה - ספר לסבתא

      הגנב מבגדד, 18/10/05 15:58

      קשר רומנטי סודי של 25 שנה???

      חחח... למי אתה מוכר סיפורים?
      כל פרשית אהבים מתמשכת מתגלית בסופו של דבר. זה תמיד רק ענין של זמן.

      מצד שני יתכן שבעלה יודע מזמן והוא זה שצוחק עליכם כל הזמן (מסיבותיו שלו, לך תדע).

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מתוך נסיון

    ג.ש, 18/10/05 01:29

    כמי שחווה במשך השנה וחצי האחרונה את חווית הגירושין על רקע בגידת האישה, אני רוצה לציין שתי נקודות אשר בעיניי הן חשובות יותר מהבגידה עצמה.
    1. אם כבר בגדתן והגעתן למסקנה שבן זוגכן אינו מתאים לכן, אנא מינעו מאיתנו את הכאב והתחילו בהליכי גירושין. לכולכן יש את אותו תירוץ מצוץ מהאצבע, חשבתי על הילדים או לא רציתי לפגוע. כאשר למעשה הסיבה האמיתית היא מתוך מניע אגואסטי, הפחד של איבוד רמת החיים הנאותה או בגלל שהמאהב לא הראה עדיין סימנים שהוא יהיה מוכן בביטחה להיות איתך.
    שנית, אם כבר נתפסתן בבגידתכן, סיימו את הסיפור יפה, קחו את חפציכן חלקכן ותיתקפלו. הימנעו ממלחמות מיותרות בעזרת עורכי הדין רודפי הבצע שמייעצים לכם לתקוף את הבעל בתלונות שווא על אלימות או מתקפה על משפחת הבעל. הרי בסופו של דבר תגיעו להסכמה גם בלי מלחמה.
    גרושתי לא נהגה בהגיון, ונהגה כמנהג הגם רצחת וירשת, היתה לה את התעוזה להמשיך במלחמה למרות בגידתה ארוכת השנים בעוד אני אהבתי אותה בכול ליבי.
    מסיבה זאת, אני מתעב אישה זאת ממש באותה עוצמה שאהבתי אותה. הכאב הרבה יותר חזק מכאב הבגידה עצמה וברור לי שלעולם לא אסלח בגלל מה שעשתה לאחר שניתפסה והתחלנו בהליכים.
    אני מנצל מעמד זה להפנות קריאה לכול עורכי הדין אשר מחפשים כל דרך אפשרית לעשות כסף, אנא נסו להיות אנושיים ולהבין שבצד השני עומד גבר, בן אנוש אשר אהב את אישתו ואשר בהרבה מיקרים היה גם המפרנס העיקרי.
    נכון, מקראית דבריי, ניתן לחשוב שמדובר באדם שובניסט שונא נשים, לצערי תמיד תמכתי בשיוויון בן המינים, אך נסיוני לימד אותי שלא רק שאין שיוויון, היום בתי המשפט ועורכי הדין מצדדים כולם לצד האישה ברמה שכבר נעשה עוול לגבר, וניתן להגיד היום בביטחה שיש הפלייה לרעה של הגבר.
    אז אנא, אם את כבר בוגדת, קחי פסק זמן ותגיעי להחלטה, מינעי מאיתנו את הסבל.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא מה שהיה גבי ואתה יודע... (ל''ת)

      א.ש., 18/10/05 02:57

      הגב לתגובה זו

      • די אמא אבא אל תריבו עוד פעם... (ל''ת)

        ר.ש. הרצליה, 18/10/05 06:20

        הגב לתגובה זו

        • '' די אמא ואבא אל תריבו עוד פע

          ר.ס, 18/10/05 07:30

          אם זה רציני מה שקורה כאן התכתבות בין בני המשפחה באינטרנט זה עצוב בתור שני הורים שאמורים להורות להראות לילדיהם ולתת מענה וביטחון ליוצאי חלציהם מתקוטטים עדיין און ליין והילד מגיב קחו את עצמכם בידיים שארית בשרכם ושארית הד.נ.א שלכם על פני כדור הארץ זה הדבר החשוב ביותר תנו לו יותר מזה השלימו עם העבר לא ניתן לשנות אך ניתן לשפר ולהשקיע בקיים .בבקשה

          הגב לתגובה זו

          • די אמא...

            ג.ש., 18/10/05 11:45

            אז ככה, אין כאן התכתבות און ליין כי טכנית לגרושתי אין אפשרות להגיב מהמקום בו היא נמצאת כרגע ובודאי שלא בעברית.
            מדובר כאן כנראה באחד מחבריה ש''תמכו'' בה במעשיה שהביאו להרס המשפחה, או לחילופין אחד מהגברים הנשואים אשר ''חגגו'' ובחרו להגיב.
            אז במתותה מכם, אם אתם כבר מכירים את שמי הפרטי אז תזדהו, אני נמנעתי מלתת את פרטיי כדי למנוע מכם את הבושה.
            ולעצם המעשה, לצערי, יש מעשים שלעולם לא ניתן למחול או לסלוח עליהם, הנזק שנגרם הוא כל כך עצום ששום דבר שבעולם לא יתקן אותם.

            הגב לתגובה זו

            • אבא אמא דייייייי..............

              ר.ס, 18/10/05 17:55

              מצטערת אך אנני מכירה אותך באופן אישי ליבי יוצא אלייך ואין כאן שום נימה צינית .
              אתה נשמע מאוד פגוע .אך באמת חשוב רק על שארית בשרך ואל תהפך לאדם מריר וחסר אמונה ......גברים !!!!!!!!!ישנן בנות ישנן בנות אשר הן נאמנות ..............יש ''חיה'' כזו .!!!!!!!!!!

              הגב לתגובה זו

      • עם מי יש לי הכבוד ? יודע דבר ?

        ג.ש., 18/10/05 16:54

        עם מי יש לי הכבוד ? יודע דבר ? מאהב ?

        הגב לתגובה זו

    • ג.ש. יקר וכואב. עצה קטנה להמשך

      כבר היה שם, 18/10/05 22:36

      הכאב במכתבך ברור למי שהיה במצבך.
      את הפתרון כתבת בדבריך.
      אל תחזור על טעותך שנית.
      הערצת את בת זוגתך. תמכת בשוויון המינים ( ציטוט ממך) . שמת אותה יום יום במקום שלא היתה ראויה לו. מלכה. נסיכה. אהבת חיי קראת לה.
      כאן התחילה הבעיה. תאמין לי או לא.
      אם תצליח להיגמל מכך בעתיד. יפה.
      אם לא. אתה אמור בסיבוב הבא לחזור למצב שאתה נמצא בו היום. אל תגיד שלא שמעת.
      פחות להימרח עליהן. יותר בריא

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    שוביניזם נשי

    העמותה לזכויות, 18/10/05 01:13

    אשה בוגדת בסה''כ מממשת את עצמה וגבר בוגדני הוא סתם חזיר.

    הגב לתגובה זו

    • שרלילות בסיטונות

      מזור, 18/10/05 02:33

      חברים יקרים
      שהכוס חם צריך משהו לקרר אותו
      והמשהו הזה זה שטרונגלים

      ולהחליף כל פעם צינור חדש
      אני לא סומך על נשים
      רובם זונות בהצגה

      הגב לתגובה זו

      • Rhyme it man

        J Bravo, 20/10/05 04:54

        I protest your post, it rhymes not.

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    חבל שזה כך אבל זה כך

    חבל, 18/10/05 00:31

    חבל מאוד שזה כך אבל זה כך: אופי כללי של אשה, מבנה הנפש שלה, מורכבים מהמון קלות דעת והשתטויות, מחוסר אחריות קרימינלי וחוסר מחשבה, מהמון משחק והצגה. באופן כללי ובדרך כלל. ומי שמכחיש/ה את זה משקר/ת במצח נחושה. אנחנו נתקלים בזה כל יום וכל היום. אחר כך עוד מתפלאים 'פתאום' למה מתייחסים לאשה כמו מה שהיא!!
    תחשבו על כך שאנשים נזהרים! אנשים דואגים לעצמם! ולמשפחותיהם! לילדיהם!

    הגב לתגובה זו

    • בעלי בגד ואני נשארת נאמנה...

      אישה, 18/10/05 08:37

      הכללות מטופשות ביותר!
      בעלי בגד בי לפני כשנה (פעמיים), אנחנו בתהליך פרדה ועדיין לא שכבתי עם מישהו אחר, כי אני מעבדת את מה שקרה לי ורוצה לצאת החוצה רק כשאהיה מוכנה לזה (אני נראית טוב, דרך אגב). חשוב לי לא לפגוע בילדים ואני עושה הכל מתוך שיקול דעת. בקיצור, קלות הדעת לא בדיוק באה ממני וזה בלשון המעטה...

      הגב לתגובה זו

      • צרי קשר

        נבגד, 18/10/05 18:08

        את נשמעת כבחורה אמינה, אולי האחרונה מסוגך, אשמח להיות בקשר איתך, שלחי את האי מייל שלך (ודרך אגב גם אני נראה טוב, אני כבר גרוש)

        הגב לתגובה זו

        • מעדיפה שתשלח את האימייל שלך (ל''ת)

          אישה, 18/10/05 22:23

          הגב לתגובה זו

          • צרי קשר

            נבגד, 19/10/05 09:45

            bristol68il@yahoo.com
            צרי קשר, אשמח לשמוע את סיפורך

            הגב לתגובה זו

        • אני מזמינה אתכם

          המגיבה בשער, 19/10/05 00:44

          להכנס לאתרי ההכרויות ולבחון את התמונות ולראות שכולם שם מתארים את עצמם כ''נאים ונראים טוב'' גם אם יש להם חטוטרת, פנים מכורכמות ופרונקלים. מפרגנת לכם.

          הגב לתגובה זו

    • אני בשוק

      גילה, 02/11/05 03:12

      אני פשוט לא מאמינה שאני שומעת מישהו מדבר ככה בשנת 2005. עצוב. פשוט עצוב. ואח''כ שואלים למה עדיין צריך פמיניזם?

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    לכל הנשים......

    א.ב, 18/10/05 00:09

    אני מציע לכן אם אתם חושבות לרגע שאתן יכולות להגיע למצב שבו תעזבו את הבעלים שלכם בעתיד אל תתחתנו כלל,תישארו רווקות וככה תוכלו להחליף כל שבוע בן זוג חדש.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    סופר אינטליגנטי אנליטי כנסו!

    louis, 18/10/05 00:00

    הבעיות הללו וחוסר הידע עליהן נובע בעיקר בגלל תוכלת החיים שהוכפלה במהלך 100 השנים האחרונות. היום מוצאים נשים וגברים בגיל 40, נשואים ועם ילדים, שהם באמצע החיים ומתחילים לחשוב האם ישנם דברים נוספים שהם רוצים למצות. זהו גם גיל שהילדים יכולים לדאוג לעצמם.המסקנה שלי מכל העניין: במידה ויש לך כוונות להתחתן פעם אחת, צריך לעשות זאת מתוך אהבה מלאה ולא מתוך לת ברירה או לחץ להביא ילדים. בהצלחה. נ.ב אני רווק בן 30, קשה לי מאוד עם חיפושים ועם גמירת קשרים שלא מצאתי מתאימים להמשך הדרך.

    הגב לתגובה זו

    • בהחלט רעיון מעניין (ל''ת)

      י, 19/10/05 00:22

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אהבה אסורה בהחלט.

    עכואי, 17/10/05 23:21

    לעזוב ילדים ובעל????
    הרי במילא האהבה (החדשה)נשחקת לאחר תקופה מסוימת.
    ואז נשארת השנאה של הילדים והבעל
    שנזרקו.
    אין כזה מושג אהבה לעולם.
    לאחר שאת חיה עם מישהו את מגלה את כל חסרונותיו????
    ואז מה עם המשפחה הקודמת והילדים???
    אתם מוזמנים להגיב!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • בהחלט נכון. (ל''ת)

      להנות ולא לפרק, 18/10/05 08:55

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הרי ידוע שנשים הן קלות דעת

    מורי, 17/10/05 23:18

    לחיוב ולשלילה
    עוד מימי קדם הנחש פיטה את חוה בקלי קלות והאישה עם הכח המיני שלה פיתתה את אדם נשים יש לכן כח תלמדו לנצל אותו לחיוב .

    הגב לתגובה זו

    • על כל אישה קלת דעת

      סופרת הגברים, 18/10/05 00:34

      קיימים 100 גברים
      כל הגברים שנוטשים את האישה והילדים למען פרגית יפה .. נעלמו לך בספירה...?

      הגב לתגובה זו

      • יש לך נתונים מדעיים?

        שניר, 18/10/05 11:47

        לא! נכון?! אבל תיאחזי בשקרים כדי שיהיה לך תירוץ לבגוד! כמה אופייני ליצור עם שכל רופף הטובע בהונאה עצמית ונרקיסיזם כל היום (להלן: האשה).

        הגב לתגובה זו

        • לניר צריך נתונים מדעיים? רואים

          נירה, 25/10/05 03:10

          בכל פינה וכל שכונה וכל משפחה ומכירים את הגברים, אז אל תתנשה, לפי הכתיבה שלך אפשר להרגיש את השנאת נשים שמפעפעת בך, חוץ מזה זה לא קשור למדע אלה לעובדות בשטח ויש עובדות.

          הגב לתגובה זו

    • פיטה הה? פיטה פלאפל.. אנלפבית! (ל''ת)

      נחש העמוני, 18/10/05 01:18

      הגב לתגובה זו

    • איזה חיוב? (ל''ת)

      יוסי, 18/10/05 03:40

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ועוד אהבת חייה,ועוד אהבת חייה

    אוהד, 17/10/05 20:34

    ושאלה האמיתית היא -
    מה עושים כשאישה מוצאת את אהבת חייה ,
    ועוד אהבת חייה,ועוד אהבת חייה
    משהו פה
    לא יציב

    הגב לתגובה זו

    • יש לך כשל לוגי

      א. איינשטיין, 18/10/05 17:45

      שכחת שאותה אישה תזדקן יום אחד. יש לה מקסימום 2-3 פעמים למצוא ''עוד אהבת חייה''. גם אם היא לא יציבה.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל אישה שבוגדת בבעלה היא זונה

    זונה זה אופי, 17/10/05 20:01

    רק אחוז קטן מהזונות בוחרות בזה גם כמיקצוע,
    (מובן שזה שונה אם אישה קודם מתגרשת ואח''כ מוצאת גבר אחר)
    האינטרס של הבעל הוא להתפטר מאישה כזאת כמה שיותר מהר,
    מי רוצה לפרנס ולחיות עם אישה כזאת?
    הבעל התחתן עם אישה כזאת מחוסר ידיעה,
    אבל המאהב כבר יודע עם מה הוא מתעשק,ואם יש לו קצת שכל בראש,
    אז הוא לא ילך איתה על משהו רציני,

    הגב לתגובה זו

    • תלמד לכתוב חתיכת איגנורנט! (ל''ת)

      גמבי, 18/10/05 01:08

      הגב לתגובה זו

    • וכל אחד שחושב כמוך-הוא אויל (ל''ת)

      מיקי מאוס, 18/10/05 02:28

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ב-1000% (ל''ת)

      יוסי, 18/10/05 03:39

      הגב לתגובה זו

    • צצריך לברוח מנשים כאלו (ל''ת)

      דני, 18/10/05 23:25

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    למה חייבים לפרק????

    למצות את הקשר, 17/10/05 20:00

    הפסיכולוגיות המלומדות אינן מכירות מצב נוסף של גם וגם לתקופת מה???
    להישאר עם המסגרת המשפחתית ולקיים אותה בצורה ראויה ובמקביל למצות את הרומן?
    נכון, ייסורי המצפון קשים ביותר ובמקומם, אבל גם נשים שמפרקות את המסגרת והולכות אחר האהבה חיות עם ייסורי מצפון קשים.
    מצד שני, לנתק את הרומן? גם אז יש לבטים. לא?! שאלות קשות של למה עשיתי את זה? למה לא נהניתי עוד קצת? למה לא איפשרתי לעצמי.
    מדובר בנשים באמצע החיים, ששמרו במשך עשרות נשים על מערכת משפחתית יציבה.
    מה קרה?!
    ברוב המקרים, הרומן הזה ודאי יתמוסס, אבל לפחות נישאר עם זכרונות מתוקים.
    חג שמח.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ד''ר יקרה את משקרת פה בכתבה .

    גבר, 17/10/05 19:59

    האמא בכל מקרה מקבלת הילדים ממלבד מקרים נדרים מאוד מאוד שהם כל כך נדרים שספק אם בכלל הכרת אותם .מה הסיפורים הללו כאילו יש שוויון ? אישה יכולה לעזוב הבית ולגור לא עם גבר 1 אלא עם 2 ו3 ועדיין הילדים יהיו אצלה, הילדים שייכים לאבא רק שהאמא מתה חלילה, זה השוויון של הגברים . גבר עוזב הבית לא רואה יותר את ילדיו הם מוסתים נגדו בלא מעט מקרים והוא תלוי בגרושתו לזכויות הביקור לראותם והוא מעדיף להישאר בנישואים ולא להתגרש , מה גם שמזונות שהוא ישלם יוציאו את החשק מלחיות וגרוש לא יישאר לו לאהבה החדשה שלו .
    אישה לעומת זאת לא משלמת מזונות לא מפסידה שקל מהגירושים והגבר החדש ברור שיעזור לה בכסף .

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    יאללה לכי

    אביב, 17/10/05 18:49

    אני גבר שעבר גירושין על רקע דומה.
    אין ספק שנשים מסוימות הן חסרות מחשבה אחראית , הקרע שאישתי גרמה פגע בשמי בהורי ובילדים - כל האמצעים להצדקת המהלך היו כשרים - כולל איומים בהזמנת המשטרה- כעת כמובן שאני על הסוס והיא נודדת בדירות שכורות עם הילדים.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מעניין . . .

    לימור, 17/10/05 18:34

    עובדה מעניינת היא שגברים נשואים שמתאהבים באישה אחרת כמעט אף פעם לא עוזבים את המשפחה למען האהבה, (אלא אם כן מאוד רע להם בנישואים).
    ודווקא נשים שהן אמהיות וקשורות לילדים , ברגע שהן מתאהבות בד''כ הן קמות ועוזבות (אם כמובן המאהב רציני).

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תהיות אתיות ומקצועיות

    פסיכולוג קליני, 17/10/05 16:49

    האם קיבלה ד''ר אייל אישור מהמטופלת שלה לפרסם כך ברבים את סיפורה האישי (גם בשמות ופרטים בדויים - זה לחלוטין אסור!).
    והאם מישהו נתן את הדעת על כך שאשה ש''פתאום'' מתאהבת צריכה לא רק להחליט אם לעזוב או לא, אלא גם לברר מה קורה בעולמה הפנימי, איזה תסריט לא מודע מתממש כאן, ולמה?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כתבה מעצבנת ושוביניסטית. ושגבר

    יעזוב זה, 17/10/05 16:35

    נשים שעוזבות זה כמו אדם נשך כלב, ואילו גברים שעוזבים - זה הסטנדרט. למה נשים ''נסחפות'' ו''מסתחררות'', ומוצגות כשוטות, ואילו גברים ''סתם עוזבים'' את הבית באופן שלא מצדיק כתבה?
    נשים, בדיוק כמו גברים, מתאהבות לעתים אהבה גדולה של פרק ב', ולפעמים - כן, כן!, גם יכולות להנות מסתם זיונים מחוץ למערכת היחסים המשמימה שלהן. אם זאת אהבה אמיתית, לפעמים זה מצליח ולפעמים זה נגמר בכאב, המכניזם של זה זהה לחלוטין לזה של הגברים, וכל ניסיון להציג את האישה שעוזבת את הבית או מתאהבת כ''יוצאת דופן'' או ''מאבדת עשתונות'', כפי שנעשה בכתבה היא מקוממת ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אני לא חייבת לסיים את חיי עם

    דורית, 17/10/05 16:28

    בעל מגעיל ולא מעניין.תמיד אפשר להתחיל פרק חדש בחיים .לא עשיתי שום דבר רע שאני צריכה להיענש עליו ולכן איני רואה כאן שום עוול מוסרי או אי צדק בגללי.לא מעוניינת בו יותר ,מצאתי מישהו הרבה יותר מוצלח ונחמד אלי (וגם יפה יותר מבעלי) ואני הולכת על זה.הילדים ?כל אחד יבנה את חייו בהתאם לנטיותיו ורצונותיו ,אני לא דואגת להם.

    הגב לתגובה זו

    • בעל לא מעניין

      שרית, 17/10/05 21:13

      את כל כך צודקת
      אף אישה לא צריכה להשאר עם בעל שהיא לא מעוניינת רק בגלל הילדים.
      במיוחד אם היא מצאה משהו טוב יותר

      הגב לתגובה זו

      • ואם האשה לא מעניינת

        שימי, 18/10/05 11:42

        אם הבעל לא מעניין אז מה פתאום היא התחתנה איתו? אני אגיד לך למה: כי לאשה יש קצרים תכופים במוח. זה פאק ביולוגי-גנטי-שוביניסטי, אשה היא, עם כל הכבוד, יצור פגום שכלית (וגאון רגשית), שמשול לאדם שנולד עםם פיגור שכלי כבד. ואת בדברייך מדגימה את זה!!!
        וחוץ מזה! יש אשה שמעניינת תמיד? עוד דמיונות ברמות של פיגוע...

        הגב לתגובה זו

        • אה?

          המגיבה בשער, 19/10/05 00:37

          איך לאישה יכול להיות פגם שובניסטי?

          הגב לתגובה זו

    • לפחות תודיעי לו לפני החתונה ש

      kob, 17/10/05 21:23

      שאת לא מתכוונת להשאר איתו כל החיים
      למה לעבוד על הבן אדם?

      הגב לתגובה זו

    • הבעל מגעיל אולי בגללך

      נשוי, 18/10/05 05:07

      כמו שאת נשמעת, יכול להיות שלא עשית לו חיים קלים, לשמור על אהבה בנישואים קשה מאוד וצריך להשקיע, במקום לדאוג ל''מה מגיע לך'' תדאגי לשניכם, בטוח שיש גם יותר יפות ממך בשבילו, וחוץ מזה ..הזמן עובר ודברים משתנים ואת יכולה למצוא את עצמך לבד (עם תמונות של הילדים, הבעל והמאהב) - סופם של האגואיסטים.

      הגב לתגובה זו

    • What a stuff of a woman

      J Bravo, 20/10/05 04:45

      I could believe in your post as genuine, but your statement about the children, that you do not care about them, makes it look false, in order to provoke us.
      And if what you posted is really your thoughts, you are MESHUGA_AT. If you are disgusted with your husband that is your right, but your comments about the children makes you look crazy. Maybe after all it will be good for them not to see a stuff like you anymore.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני בקשר עם אישה שמתגרשת בגללי

    ט.ע., 17/10/05 16:22

    ואני באמת מתכוון לזרוק אותה תוך כמה חדשים, זו בעיה שלה שהיא כזו מטומטמת

    הגב לתגובה זו

    • חתיכת זבל,לפחות תאמר לה שאין

      עדי, 17/10/05 20:07

      שאין לה עתיד איתך

      הורס משפחות לחינם שכמוך!!!!!!
      מניאק

      הגב לתגובה זו

      • האשה הנורמטיבית

        נורמה, 18/10/05 00:36

        האשה הנורמטיבית הממוצעת כל הזמן משקרת!! היא תרמה אותך ותהרוס את כל מה שבנית בחייך רק כדי לשכב איתך! ככה הן לימדו את הגברים, שאלו הנורמות בקשרים איתן! באיזו חוצפה אשה מעוניינת לשקר תמיד ואוסרת זאת על הגבר??

        הגב לתגובה זו

        • מה אתן מתרגשות ממנו ,חרטטן (ל''ת)

          גבר, 18/10/05 16:15

          הגב לתגובה זו

          • סוף סוף גבר אופטימי .........

            ר.ס, 18/10/05 18:00

            כולם פה ממורמרים פגועים והנה ניצוץ עם טיפה קטנה של הומור וביקורת כלפיי החרטטן האדיוט שהציג לפנינו מטאפורה משהו שאף אחד לא השכיל להבין אלא רק הוא האינטיליגט

            הגב לתגובה זו

    • I wonder

      Almonit, 17/10/05 20:11

      I wonder who hurt you that much or how you hate women that much that you are willing to destroy a family where innocent kids are involved without a real reason. You are despicable.

      הגב לתגובה זו

    • אישה מתגרשת

      ריקי, 17/10/05 21:15

      בעיני אתה בן אדם רע
      למה אתה לא אומר לה מה הכוונות האמיתיות שלך?

      הגב לתגובה זו

    • אתה ממש מניאק

      מניאק, 18/10/05 07:01

      כי לי יש אהבה אסורה והיא האור בחיי... ובחלום הגרוע ביותר לא חלמתי לפגוע באישה שנותנת לי את נשמתה וכנ''ל אני, זה הדבר היקר ביותר שיכול להיות לאדם, אהבה אמיתית, ואנחנו לא מתכוונים לשבור מסגרות למרות אהבתנו האדירה אנחנו ממשיכים כל אחד במסגרתו.
      הדבר קשה אבל לגבנו זה הפתרון.
      אגב היא נשואה + 3 כנ''ל אני.

      הגב לתגובה זו

    • אישה מתגרשת

      ר.ס, 18/10/05 07:09

      בעיני אתה אפילו חסר כל צל אנושי במקרה שיש ילדים בתמונה ואם לא אז אתה סתם אדיוט חסר כל יכולת להשיג זיונים אם אתה צריך נשואה בוגדנית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • מי אתה בכלל יאפס!!!

      דנה, 18/10/05 07:09

      יום אחד תקבל בדיוק את מה שמגיע לך!

      הגב לתגובה זו

    • מגיבים מטומטמים

      יוסי, 18/10/05 15:09

      אתם לא מבינים שזה לא ברצינות, אלא רק כדי להמחיש את גודל הטמטום של אשה שעושה מהלך כזה?

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מי שיקרא את הספר ''מלחמות הזרע''

    מיכאל, 17/10/05 15:20

    מי שיקרא את הספר ''מלחמות הזרע''
    מאת ד''ר רובין יבין ש:

    1) שהאהבה ושאר הרגשות באים מאינטרסים של קיום (השרדות) והתרבות.

    2) כלומר, במקרים האלה שנשים התאהבו בגבר אחר, הן פשוט מצאו גבר שנראה טוב יותר \ מצליח יותר ובקיצור *שווה יותר* ממה שנמצא בבית... ובהתאם לאפשרויות הקיום שלה ו\או שלו החליטו האם לפרק את קשר הנישואין או להמשיך מהצד...

    3) ברגע שמבינים שהכל מתחיל מ2 אינטרסים בסיסיים אלה (השרדות-קיום והתרבות) - אז כבר שום דבר לא מפתיע...

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שצריך להוסיף את הספר ל (ל''ת)

      תוכנית הלימודים, 18/10/05 09:59

      הגב לתגובה זו

      • Marxism

        J. Bravo, 18/10/05 13:26

        ....This is what Marxism claims so simple hahahaha

        הגב לתגובה זו

        • Not Marxism but InteresISM...

          Von, 19/10/05 00:57

          Not Marxism but InteresISM...

          הגב לתגובה זו

  • 12.

    שטות מוחלטת

    רונן, 17/10/05 15:08

    בסופה של כל אהבה גדולה ונצוצות מגיעה בסופו של דבר
    השיגרה.וכשעובר החלק של ההתאהבות נשארים עם השיגרה
    המשעממת ועם האובדן האדיר

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    למי שלא רוצה לאבד את אשתו

    אורי, 17/10/05 15:00

    תקפידו ללבות את שלהבת הזוגיות, להפתיע את בת הזוג ולפנק אותה. נכון זה קשה, אבל זה גם כיף והחיים פחות אפורים.

    הגב לתגובה זו

    • אורי,סוף סוף תגובה ברמה ויפה ! (ל''ת)

      סמדר, 17/10/05 21:54

      הגב לתגובה זו

    • למי שלא רוצה לאבד את בעלה

      מיכל, 18/10/05 00:39

      מי שלא רוצה לאבד את בעלה כדאי לה שתרדוף בכל חור בעולם אחרי כל דבר שיכול לחזק לה את השכל.

      הגב לתגובה זו

    • They like variety

      J Bravo, 18/10/05 13:27

      You may give them all, but many of them like variety of dicks LOL

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    פמינזם 2005

    שוקו, 17/10/05 13:43

    מדוע שהילד אוטומטית ילך לאמא אם הוא צעיר מגיל שש? חשבתי ששווין זכויות צריך לעבוד בשני הכיוונים. אם הארגונים הפמינסטים היו באמת בעד שיווין זה היה מפריע להם. אבל נראה שהמטרה האמיתית של הפמיניזם הפוליטי הוא לתת יחס מועדף לנשים, לא שווה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ביבי בלי ביצים!!ובלי נוצות!! (ל''ת)

    מומו, 17/10/05 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    יש במאמר משפט קריטי

    שרון, 17/10/05 13:33

    שלדעתי לא קיבל מספיק תשומת לב:

    ''לעיתים זוהי דילמה מדומה, כאשר האהוב אינו תחליף אמיתי לפרטנר, אינו יכול להפוך ממאהב של שעות אחר הצהרים לשותף אמיתי לחיים''

    וזה אומר הכל - לא בטוח בכלל שהמאהב הרומנטי והשרמנטי מסוגל בכלל להיות בן זוג לחיים, גם אם הוא אחלה בן זוג לבילויים.

    לתשומת לב כל האימפולסיביות שבינינו.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בעידן שניגמר המוסר,הכל אפשרי

    הרי, 17/10/05 13:15

    אפשר להתאהב כמה פעמים בחיים,
    תלוי עם האדם פותח את עצמו לזה,או סוגר את עצמו מזה,
    השאלה מה חשוב לאדם,לרוץ אחרי האהבות שלו,או להקים ולבנות משפחה,
    אם זה לרוץ אחרי האהבות,אז למה להתחתן מראש,יש כאלה שלא מתחתנים וחיים את הייצרים שלהם חופשי וביושר כל החיים,
    אשה שעוברת מבעלה אחרי אהבה חדשה לבעל חדש,למה שלא תעבור מבעלה החדש לבעל הבא,אחרי שתבוא לה האהבה הבאה,
    הגענו לסוף ערכי המוסר,ברוב עם ישראל במדינת ישראל,

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שחקי אותה למהלפרק את המשפחה

    אלמונית, 17/10/05 12:18

    תהני מה בעלך לא בוגד אז את טועה הוא גם בוגד אז שלא תפרקי את המשפחה אני כבר 9 שנים בקטע טוב ואני לא נותנת לא לפרק את המשפחה שלא שהילדים לא יסבלו וטוב לנו יחד לי ולא הוא נשוי ואני ,א, ואני מבוגרת ממנו הרבה שנים טוב לנו יחד שלא תעזבו את הבית כולם עושים מה שטוב להם

    הגב לתגובה זו

    • ל''אלמונית''

      jj, 18/10/05 01:20

      בחיי לא קראתי תגובות עילגות ורדודות כשלך, את לא רק אנלפבתית וטיפשה אלא גם בעלת מוסר רופף, שה'' יישמור על המסכן שייתקע עם משהוא שכמותך

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה זה שייך למדור ''סקסי''?

    חוהל'ה, 17/10/05 12:18

    למה זה שייך למדור ''סקסי''?
    זה קצת יותר מורכב מסקסי כזה או אחר, הלא כן?

    הגב לתגובה זו

    • יחסים?

      הללללללללללו?, 17/10/05 17:49

      הערוץ מתעסק בסקס ודייטינג. המלצה: רדי למכולת ורכשי לך מוח. אז אולי תביני שלא צריך לראות ציצים כדי לדבר על יחסים.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    כבר הקרבנו מספיק

    שוש, 17/10/05 11:54

    לא הגענו לעולם רק כדי לשמור על המשפחה. שלבעל, לילדים, להורים שלי ,להורים שלו, לגיסותי ,לסבתו ולשכנים יהיה טוב, וחג שמח.
    אין לי חיים,אין לי נשמה, אין לי נשימה, אין בליבי שמחה, אני לא מרגישה את עצמי, אני לא קרובה לעצמי, אני לא נושמת עבור עצמי, לא כלום מכלום.המשפחה מפוארת ,זה נכון, אבל אני מתפוררת.

    הגב לתגובה זו

    • אני מחבקת אותך. ומקווה שתעשי

      את הדבר הטוב, 17/10/05 16:58

      את זכאית לאושר, ומתפללת בשבילך שתמצאי את הכוחות לצאת מהמצב שתארת - ושאני כל כך מבינה - ולקבל גם את חלקך בו.

      הגב לתגובה זו

      • לחבק זה קל וזה חינם יאללה ביתר

        אלי, 18/10/05 06:32

        באמת רוב התגובות פה עילגות כמו אני לא יודע מה חחחחחחחחחחחחחח.... איזה אנשיםתת רמה יא אללה :)

        הגב לתגובה זו

    • צודקת

      לילי, 17/10/05 22:40

      אני מבינה לליבך אז אני עכשו מיתקדמת לעבר החירות וההצלחה בבחירות שלי

      הגב לתגובה זו

    • וזה כי בשורה התחתונה את פוסטמה (ל''ת)

      אסף, תל איוב, 18/10/05 00:07

      הגב לתגובה זו

    • אני מרגיש עבורך

      אריה, 18/10/05 05:51

      פגשתי אהבת ילדות לפני שנתיים. הייתה לי
      הרגשה שמימית. שנינו מצאנו הנאה גדולה.
      לא הייתי מסוגל לנקוט בצעד המכריע-גירושין. המילים שאמרה ולא אמרה לי והתנהגותה של האהובה, דווקא פעלו בכיוון
      הנגדי וגרמו לי לחזק את היחסים המשפחתיים. על כך אני מוקיר לה. אשה נפלאה היא. אני יודע שהמאהבת שלי לא רצתה שיצביעו עליה כגורם לפירוק נשואיי
      ועל ידי כך גם היא סובלת. לא מגיע לאשה כה טובה לסבול. אני מקווה שהתגברה על כך.

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה לכל מילה!!!! (ל''ת)

      שלי46, 18/10/05 07:04

      הגב לתגובה זו

    • התפוררות משודרגת

      אחי תופל, 18/10/05 07:59

      למה לך לנתק מגע, לעבור לאחר לשדרוג ולאחר מכן שוב תהיה התפוררות מצידך או מצידו ואז המכה תהיה כפולה.
      מלאי את ההתפוררות בשעות יפות של אהבה שתורכב מסקס ומכל מה שמפיח בך אושר, תעשי זאת בהחבא
      וכך תוסיפי לך מתיקות לחייך.
      זהו צד אחד של המטבע שנראה לי טוב יותר מהצד השני שלו שהוא ניתוק מוחלט עם כל ההשלכות

      הגב לתגובה זו

    • איי שוש, אחותי לנשק

      נשוי, 18/10/05 12:28

      כל מה שכתבת מילה במילה זה אני...
      חג שמח אחותי

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    למה לא כותבים על ביבי ? (ל''ת)

    ביבי, 17/10/05 11:45

    הגב לתגובה זו

    • חמוד גם אתה בוגד שב בשקט אתה ל

      אלמונית, 17/10/05 12:21

      לא תמים

      הגב לתגובה זו

    • חברות הכנסת הפמנסטיות גם משחקו

      אטלמונית, 17/10/05 12:22

      בנידמה לי רקלא מספרות

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר ביבי? (ל''ת)

      בולבול הקבולבול, 17/10/05 13:30

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר?

      מרי, 17/10/05 14:07

      למה תמיד חייבים לדחוף את הפוליטיקאים את מי הוא מעניין החתיכת חלחלק הזה...

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    יחס לא שיוויוני לגברים

    מודח מנחלה, 17/10/05 11:38

    שימו לב לסטראוטיפים במקרה שהאשה עזבה. הילדים לא ישארו אצל הבעל אלא אצלה,כמובן. השאלה למה? האם גבר פחות טוב בטיפול, או שמא בתי המשפט ופקידות הסעד - שהן נשים כמובן וחשודות באהדה לאשה - חיים בעולם משלהם?
    ול''פסיכולוגית'' האווילה הלית - גם לגבר יש רגשות דאגה לילדים אולי יותר מלאשה.....

    הגב לתגובה זו

    • למה שתיי הוללנים זרקו את הטבעת

      אלמונית, 17/10/05 12:24

      טפסו את הנשים שלהם בבר בכייף מה יש נהדר להחליך זה טוב בריא מביא תחושה טובה

      הגב לתגובה זו

      • שכל וכסף זה שם המשחק כנסו!!!!

        יונתן, 18/10/05 06:50

        למזלי לפני 12 שנה עם הסכם הנשואים עשיתי גם הסכם ממון יצא לי לחיות עם הבחורה הכי יפה שיש אבל ידעתי שהיא מסכונת ונכון שהיו הרבה מחשבות בלילות, תפסתי אותה שוכבת עם אחד השומרים שלי ועוד אחד לא יהודי אני יודע שאני גם הייתי אשם כי לא הייתי בשבילה ובגלל זה היא בגדה(הכל מצולם) המשפט היה קליל היא לא קיבלה כלום ,בקיצור נשארה עם תחתונים והילדים אצלי כמובן, עכשיו ''היא'' גרה במרכז הארץ עם ההורים שלה משפחה רגילה אין לה אפילו כסף לכרטיס טיסה לראות את הילדים, אחרי הכל אני שולח לה כרטיס טיסה פעם בשנה,זה הדבר היחיד שנשאר לה הילדים וכל פעם שאני רואה אותה אני רואה כמה כוח יש לי ותזכרו הסכם ממון זה דבר מאוד חשוב ככה השליטה תמיד תהיה שלך. היום אני בן 38 מרגיש עדין צעיר(ואין לי שיער לבן) עוד 3 חודשים אני מתחתן בשנית הפעם מקווה שלא יהיו בעיות
        נ.ב
        הסכם ממון

        הגב לתגובה זו

        • סרט

          ערן, 18/10/05 17:59

          העיקר שאתה חי בסרט חמוד
          בהצלחה

          הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק

      אהרון, 17/10/05 15:40

      אפליה נגד הגברים גם באופן לא מודע וגם באופן מודע במערכת המשפט.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    קשקוש

    סתם אחד, 17/10/05 11:14

    זה קשקוש של נשים. אידיוטיות מקריבות את המשפחה על חשבון האהבה . טיפשות שכזאת. לא ברור איך הן מגיעות למסקנה המטופשת הזאת. האם בולבול טוב שעשה עבודתו לרגע זה הכל? וודאי שלא. תנו צ'אנס לבעלים הנבגדים. אל תבכו אחכ אם המצב מתהפך .... במקום לטפל בשורש הבעיה אתן בוגדות ....
    הרי החבר החדש כביכול יזרוק אתכן אחרי הסטוצים שייגמרו ואז יעבור לבאה בתור. תפקחו את עיניכן...

    הגב לתגובה זו

    • מסכים

      אני, 17/10/05 11:43

      אני מסכים לכל מילה שאמרת הן נסחפות ומאבדות את הראש ואז מוצאות את עצמן לבד..... ומגיע להן....

      הגב לתגובה זו

      • למה אתה אומר כך לנמה לצוללנים

        אלמונית, 17/10/05 12:26

        לא דברתה מילה רק לגברים מותר לנו איין נשמע חחחח נע לך באוזן

        הגב לתגובה זו

        • לגברים הרציניים-תשקיעו והרבה!!

          נירית, 17/10/05 20:12

          נשים אוהבות שמשקיעים בהם,מפרגנים להן,מחמיאים להן וכדומה
          זה יעזור לשמור על קשר טוב ומערכת יחסים בריאה

          הגב לתגובה זו

          • השקעה אינסופית דמיונית

            אבי, 18/10/05 00:51

            כמה השקעה נירית????????
            כמה זה מספיק??? שום דבר לא מספיק לאשה!!!!!!! והיא לא באמת מעריכה, אחרי יומיים היא שוכחת הכל (בעיה פיזית?)!! כאילו שלא עשית כלום והרגע מתחילים שוב מהתחלה!! זה בסך הכל אמצעי שליטה!! מי צריך את השגעונות המטורפים האלו??

            הגב לתגובה זו

            • להשקיע כל יום, ואז היא לא

              אחת, 20/10/05 11:47

              תשכח אחרי יומים. להשקיע זה קודם כל לתת חיבוק ונשיקות בלי שום סיבה. ללטף אותה בעדינות גם בלי שום סיבה מיוחדת. להקשיב למה שעובר אליה. לעזור בעבודות הבית.
              לא צריך דברים גרנדיוזים ומיחדים.

              הגב לתגובה זו

            • והיא מה תשקיע?

              רונן, 25/10/05 22:23

              ובולעת האנרגיות והכסף מה היא תשקיע?

              הגב לתגובה זו

      • לא הכל זה זיונים...

        ניר, 17/10/05 12:33

        תסתכל על הגבר הישראלי הממוצע בגילאים האלו: שמן, מוזנח, רדוד, מאצ'ו ושוביניסט...לא פלא שהאשה מחפשת מישהו שיתייחס אליה כאל אשה ואדם ולא כמובן מאליו.
        אני משוחח עם הרבה נשים במצב הזה ומבין אותן. המין הוא רק סימפטום, לא המחלה.

        הגב לתגובה זו

        • סתכל על האישה הממוצעת.... ;-) (ל''ת)

          סטדנט, 18/10/05 12:17

          הגב לתגובה זו

      • מסכימה אתכם

        תמימה, 17/10/05 12:33

        כמי שחוותה גירושים (שהיו מוצדקים - כי הבעל היה אלים), ולא בגלל מאהב, אני חושבת שנשים הנסחפות אחר אהבתן מחוץ לנישואין ונוטשות בית ובעל טוב עושות טעות איומה. האופוריה שנמצאים בה בשלב הראשון של ההתאהבות מחזיקה כל עוד אלה ''מים גנובים''. כשמגיע השלב של ההתמסדות בפרק ב', פתאום מגלים במאהב צדדים אחרים. מה שחסר לי בכתבה היא סטטיסטיקה של מה קורה לאותן נשים בפרק ב' וכמה מהן עדיין חושבות שמצאו את אהבת חייהן, ואם לא סטטיסטיקה אז לפחות ראיונות-סיפורים עם נשים כאלה. בכל מקרה, לדעתי צריך לחשוב היטב לפני שעושים צעד שיהרוס את כל חייכן ובהחלט לקחת בחשבון את כל הסבל שגורמים לילדים ולבעל, שכל חטאו בכך שהריגוש ביניכם נגמר. חישבו על כך שאם תשקיעו בבעל שלכן את אותה אנרגיה שאתן משקיעות במאהב (ואוהו כמה שאתן משקיעות, עד שאתן שוכחות את הילדים אפילו), אז יכול להיות שתיזכרו בסיבות (הטובות) שגרמו לכן להתאהב בו מלכתחילה.

        הגב לתגובה זו

        • אלימות גברים

          יניב, 18/10/05 00:47

          אני לא בא להצדיק אלימות מכל סוג שהוא. אבל חשוב מאוד להודות שמעשים מטורפים של נשים (שחיות איתך עשרים שנה!) גורמים לכך שאחר כך מתפלאים למה נשים נפגעות פיזית מבעליהן.

          הגב לתגובה זו

          • אלימות גברים

            ר.ס, 18/10/05 07:20

            ידידי היקר .
            בשם האינטיליגנציה היושר והמוסר אבקש ממך לשקול בשנית את דברייך הכתובים אין שום הצדקה בעולם לכל פגיעה לא פיזית ולא מילולית בחלש ממך ואם עסקינן בנשים המטריפות את הדעת ומעבירות את הגברים על דעתם אז יש לכם אישור ממני בתור אישה נשואה + לקום ולפרק את הקן המשפחתי ולא לקום ורצוח אף אחת ולהסתתר מאחורי טענות אי אילו ואחרות שאחרי עשרים שנה הוא פשוט...... .מה לעשות.........היה חייב ''היא פשוט .......העבירה אותו על דעתו..אז הוא פשוט שוחט אותה מול עיני ילדיו ........והשני שורף אחת באמצע הרחוב ..........באמת?.!!!!!!
            תשתמשו בביצים שאתם טוענים שיש לכם ותעזבו בזמן במקום לרצוח

            הגב לתגובה זו

            • את טיפשה (ל''ת)

              דניאל, 19/10/05 16:10

              הגב לתגובה זו

            • ואתה בוודאי החכם מביננו .....

              ר.ס, 19/10/05 18:28

              חתיכת בן אנוש לא מפותח אם זו התגובה היחידה שלך בנוגע לנושא ''אלימות '' .......''את טיפשה '' אדיוט חסר כל ערך !!!!!! אפילו זמן הקלדת התגובה הינו ביזבוז מוחלט על חסר אינטלקטואל שכמוך ואם הבנתי מתגובתך שאתה בעד אלימות ........אז אתה חתיכת מיץ הזבל אנושי טיפש שכמותך

              הגב לתגובה זו

    • על כל אשה אחת כזו יש 100 גברים

      חבוב, 17/10/05 14:19

      שמחליטים לעזוב את האשה והילדים כי הם מצאו כוס הדוק וצעיר יותר. אז בבקשה.....

      הגב לתגובה זו

      • לנשים שעושות תרגילי טנטרה יש

        חבובה, 17/10/05 22:00

        שרירים הרבה הרבה יותר הדוקים מלצעירות מהן...
        זה עניין של מודעות ותירגול.

        הגב לתגובה זו