• 34.

    שפיכה נשית

    טל גל, 20/11/08 12:38

    מר סקסולוג יקר, אכן אתה טועה. עד שלא תהיה אישה, שחווה את זה על בשרה לעיתים קרובות במשך שנים ארוכות, תחסוך מאיתנו את ההצהרות השגויות הללו. הנוזל אינו שתן- הוא שקוף, חסר ריח וטעם והוא יוצא (משפריץ) בכמויות די גדולות, משהו בין חצי כוס לכוס מים. נשים לא יכולות לתת שתן בזמן אורגזמה כיוון שהשרירים המתכווצים מונעים זאת. אתה אמור לדעת את זה!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אמיתי!!!

    ונוס, 30/12/07 03:07

    חויתי בפעם הראשונה את השפיכה המוזרה שתמיד ראיתי בסרטים.
    חדש לי.
    אבל עובדה, זה קיים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    זהירות, זה מסוכן

    גיא ל, 01/12/07 19:31

    קודם כל - יש כזה דבר.
    הנוזל הזה זה מים עם כל מיני דברים שנספגו אליהם בדרך. זו רמת הגמירה הכי מסוכנת לאישה. היא פוגעת בהרבה תפקודים. הטנטרה הפופולרית מעודדת רמת גמירה זו ומתייחסת אליה כאל הרמה הגבוהה ביותר של האורגזמה הנשית. אין זו הטנטרה המינית האמיתית. אל תטרחו לנסות. מי שגומרת כך, לחוויה יש השלכות מסוכנות גוף/נפש. קיראי ספרים של טנטרה אמיתית ותלמדי כיצד לשנות דרך זו לנכונה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    שפיכה נשית קיימת וניתנת ללמידה!!!

    אלונה ס, 15/11/07 13:07

    כנראה שיש לי חדשות מרתקות עבורך!!!
    אני בת 32 נשואה מזה 9 שנים ואם ל 3 ילדים
    את השפיכה הנשית הראשונה שלי חוויתי לפני כמה חודשים. אחרי בערך 15 שנה של פעילות מינית
    {פעילה עשירה ומגוונת}.את הפעם הראשונה חוויתי בטעות כנראה שתנוחה מסוימת גרמה לשפיכה להתרחש{ הכל היה רטוב מסביב ולי לקח זמן להבין מה קרה}
    כשהבנתי, כמובן שהייתה בי מוטיבציה לנסות ולשחזר את האירוע.
    ואני חייבת להודות שתהליך הלימוד לקח זמן.
    בעזרת סרט הסבר אשר מפרט את המיקום המדויק בו צריך לפעול בכדי לגרום לשפיכה {הפעלת לחץ על הנקודה שנמצאת בחלק הפנימי של הנרתיק, כאילו מאחורי הדגדגן} והתמדה כעבור חודש שלטתי לחלוטין בשפיכה שלי . זוהי חוויה מרוממת ולא רק משום השפיכה שהיא אמנם שיא מרגש מאוד, אלא גם משום שהחרמנות שנילוות היא כזאת שלא הכרתי מימיי.הנוזלים שנשפכים בכמויות עצומות אינם שתן!! וההוכחה לכך היא טעמם המתקתק והמופלא שאינו דומה לשום נוזל אחר בגופנו.
    ומשום כל הדברים הטובים שסיפרתי אשמח שבנות נוספות ידעו ששפיכה נשית איננה תורשתית אלא בהחלט ניתנת ללמידה, ההשקעה משתלמת צריך רק לגלות את הנקודה הנכונה ובעיקר ללמוד לשחרר... זה לא פיפי בנות אתן גומרות!!!
    והערה קטנה אלייך עידן
    אני מציעה לך ולזוגתך בהמלצה חמה לטרוח ונסות להגיע לשפיכה נשית - עד שלא תיוכח שהיא קיימת לא תאמין
    אם תרצה הסבר יותר מפורט או טיפים להצלחה אשמח!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מי יכול לעזור לי?

    מיישהי, 09/01/06 08:44

    אפשר לדעת איפה זה נקודת הג'י?
    בנות עיזרו לי בבקשה..

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    העיקר שהריח והטעם יהיו נעימים

    חרמן מצוי, 16/10/05 22:36

    ביננו, מי לא היה 'מת' לבצע את המחקר הזה במעמבדה על X נשים ?

    אל תענו לי.

    אבל שוב...ביננו, מי יכחיש שהכל שטויות לעומת עניין הטעם והריח.

    הרי ישנן נשים שבורכו בריח וטעם נעימים ומתקתקים, אולם, רובן לצערנו בטעם וריח חמצמצים/מלוחים עד לכדי גועל ממש שגורם לחלקנו לוותר באופן כוללני על עיקר האקט - המשחק המקדים והירידה לאישה.

    והכל...בגלל עניין הורמונלי, קולינארי , בריאותי או הגייני במקרה הממש גרוע.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. בייחוד כששני הצדדים ...

      חרמני ג'וניור, 17/10/05 10:10

      מעידים שאם הכל נעים בנקודה הזו א הסיכוי לסקס מעולה, גדל.

      אני חוויתי סקס עם בעלות ריח וטעם מזוויע וכמובן ש'ברחתי משם' ומהן די מהר. הבעיה היא שדי קשה להסביר להן את הסיבה מבלי לפגוע בהן ובעתידן בסקס. זה בדיוק כמו שמישהי צגיד לגבר שאיתה שיש לו פיצפון ושהוא לא משהו.

      לעומתן, חוויתי סקס מ-ד-ה-י-ם עם
      נשים מדהימות שתחילה היו כמו בתולות תמימות, אך ברגע שהתחילו לחוש חופשיות, אחחחח. הם עוד יכלו ללמד אותי מה זו הנאה.

      בבררכת חג שמח ומענג ( לכל אחד ואחת רק עם בני זוגן מבלי לפזול לצדדים ).

      הגב לתגובה זו

    • אז מה הפתרון שאתה מציע ?

      מסכים ומתעניין, 18/10/05 15:36

      לברוח מבלי לגלות לה שהיא עתידה לאבד את רגע השיא של הסקס , או
      פשוט לא לרדת לה ואז היא תרגיש מקופחת ולא מסופקת ?

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    לחברה שלי יוצא פפסי

    אסף, תל איוב, 14/10/05 15:33

    אמרתי לה שפפסי זה פויה, אבל ככה זה אמריקאיות.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    A proposed scientific experime

    Johnny Bravo, 11/10/05 15:28

    Block the urine hole and the anus so nothing will pass through.

    Ein Yotze Ve-ein Nichnas.

    Now try to stimulate the woman to orgazmic levels and collect fluid samples

    Come back with the results and post them here, one copy send to Nature science magazine and if you have made a documentary movie please send to Discovery or Animal planet channels.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    זה לא משפריץ,זה נוזל ! תיקראו:

    איש, 10/10/05 08:35

    אישתי ואני מגלחים את שיער הערווה
    על מנת לקבל גירוי יתר באיזור גן השעשועים שלנו. בתנוחת הרכיבה ,כשאני על גבי והיא על הכלי,
    כשהיא גומרת היא פשוט נוזלת ומרטיבה לי את הבטן החשופה משיער.אולי זה שקוף ולא ניראה כל כך,אבל זה מורגש,מלהיב ומרטיט.
    כיף אמיתי .נסו ותהינו .

    הגב לתגובה זו

    • נסו כשהיא על הגב

      מניסיון..., 10/10/05 14:19

      כשהיא על הגב עם הרגליים למעלה... אז תראה מה זה השפרצות...

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    שאלה: אני גבר. יכול להיות...

    ארשל'ה, 10/10/05 00:21

    שיש לי שפיכה נשית?

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא רציני (ל''ת)

      הצדיק, 10/10/05 07:31

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אני מת על הארץ

    lulu, 09/10/05 16:13

    אני קורא את התגובות ונקרע מצחוק
    אני בניו יורק כבר יותר משנה
    שכחתי כבר כמה אני מתגעגע לישראליות
    איזה עם משעשע

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שתן או לא שתן

    המשתינה בקיר, 08/10/05 21:13

    העיקר שהאורגזמה תהיה אלוהית ופגזית. מה אכפת לי איך קוראים לנוזל אותו אני מפיקה כתוצאה מהאורגזמה. כל עוד יש אורגזמה, אני מבסוטה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מרוב תגובות השתן עלה לי לראש. (ל''ת)

    יעל, 08/10/05 18:22

    הגב לתגובה זו

    • תזהרי שלא ישפריץ לך מהאזניים (ל''ת)

      יואל, 08/10/05 22:04

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    שניה אני בודקת.......

    אורגזמטרון, 08/10/05 16:36

    או... כן........... זזזזזזזזזזזה......
    צו....נ..........מ........י.....................

    הגב לתגובה זו

    • יד במקלדת ויד ב...

      אקורדיון, 08/10/05 18:32

      ממש חנה סנש.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    תבוא ותראה מה קורה לי על השטיח

    בון ג'ון, 08/10/05 12:20

    זה פשוט טירוף. נשים משפריצות והבה באמצעות גירוי אנאלי המשלב אוננות. לא ניתן להשפריט באורגזמה הראשונה (למרות שבטוח יש נשים שגם את זה יכולות) אבל עם הגמירות המתקדמות וגירוי נקודת ה G בשילוב עם החדרת אצבע או זין אנאלי אפשר להגיע לעוצמת השפרצה. אני טעמתי את זה ושטן זה לא.... באחריות

    הגב לתגובה זו

    • שגיאות כתיב חוזרות...

      המורה ללשון, 08/10/05 13:24

      שגיאות כתיב חוזרות לאורך רשימת התגובות מוכיחות שיש לנו פה עסק עם מגיב בודד, בודד מאוד... אבל עם פנטזיות מאוד קיצוניות.

      הגב לתגובה זו

      • מסכימה עם המורה ללשון

        אשה, 08/10/05 18:43

        נראה שיש פה מגיב סידרתי בעל פנטזיות מנותקות מהמציאות .
        אני אישית לא שמעתי על נוזלים שיוצאים מתחומי הנרתיק ובוודאי שאין לכך שום קשר לעוצמת האורגזמה.

        הגב לתגובה זו

        • את מכירה רק את האורגזמות שלך

          מגיבה, 08/10/05 20:07

          ברור לך שהאמירה ''אני לא מכירה את זה..'' היא חסרת ערך. אז את לא מכירה! מה זה אומר?! זה אומר שהגיע הזמן שתתחילי ללמוד. עוצמת האורגזמה לא ניקבעת ע''י נפח ''ההשפרצה'' אבל גמירה כזאת עם שפיכה גדולה היא גמירה שונה. מוזר לי לקרוא כאן את דבריהם של המגיבים האומרים שאין דבר כזה על סמך ניסיונם האישי. הלא כל משמעות הקביעה הזאת היא ,רק, שהם לא ניתקלו בזה. לא יותר.

          הגב לתגובה זו

    • צודק, גם אשתי גומרת ככה.

      צנוע, 08/10/05 13:33

      15 שנה לא הגיעה לאורגזמה. מאז שהתחלנו להשתמש במסאג'ר לגרוי הדגדגן ומין אנאלי היא גומרת בכמויות כולל השפרצות אדירות. אבל אם זה מעורבב בשתן אי אפשר לקבוע חד משמעית.
      מה איכפת לי העיקר שאני מספק אותה................

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מומחה שמדבר שטויות ולא מבין

    רונן, 08/10/05 10:16

    אתה כנראה למדת את המקצוע בהתכתבות. אני למדתי זאת כתחביב בעבודה קשה ומענגת. אלמד אותך שיעור קצר. (אתה יכול להתקשר דרך כאן ואלמד אותך עוד הרבה שיעורים. אתה זקוק לכך).
    יש שפיכה נשית. מדובר על שפיכה בכמויות גדולות מאוד של נוזל שבפירוש אינו שתן. רוב הנשים יכולות להגיע לשפיכה כזאת אחרי ''חימום'' שנמשך למעלה מחצי שעה וכולל מספר אורגזמות. קל יותר להגיע לשפיכה ה''נכספת'' כאשר האישה יושבת על הגבר והזין לוחץ על איזור הדגדגן אך מבפנים. תעתיק ותלמד.

    הגב לתגובה זו

    • יצאת תותח רונן אבל דאווינר רצח (ל''ת)

      רונן 2, 08/10/05 17:17

      הגב לתגובה זו

    • צודק.... (ל''ת)

      שופכת בכמויות.., 09/10/05 12:51

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אני למשל...

    קוראת בעלי תה, 08/10/05 07:04

    אוהבת לגמור תוך כדי השתנה. זה משהו...

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אוהבת את המדור שלך (ל''ת)

    אילנית, 07/10/05 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לכל המעוניין/ת, כל התשובות...

    גלי, 07/10/05 15:34

    לידיעתכם כן יש נקודת ג'י כמו שכל החוקרים אומרים, וכן יש נוזל סיכה שקוף שמופרש בעת גירוי מיני, ולכל הבנים והבנות לנוזל השקוף שמופרש אין ריח מסריח וכמעט אין לו ריח והוא מופרש במיוחד בעת גירוי נקודת הג'י .
    אני גומרת גם מחדירה וגם מגירוי הדגדגן. מתכון בטוח לגמירה בחדירה זה זיון ארוך ואיטי!!!!

    הגב לתגובה זו

    • כמה ארוך? (ל''ת)

      היורד הסדרתי, 10/10/05 00:52

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אני מתפלאת על הסקסולוג המלומד

    סקסולוגית, 07/10/05 13:55

    כי הרי במחקרים שנעשו עדיין לא ברור מה טיבו של אותו נוזל מסתורי, אבל בטח ובטח שהוא לא רק שתן, באנליזה כימית שנבדקה בשנות ה80, נמצאו הבדלים בולטים בין נוזלי הפליטה לבין השתן, שני חומרים, פוספאטזה פרוסטאטית חומצית(אנזים שלפני כן האמינו כי הוא מופק בעיקר על ידי בלוטת הערמונית של הגבר) וגלוקוזה. שכמותם היה גבוה לאין שיעור יותר בדגימות הפליטה מאשר בדגימות השתן.
    מצאו גם urea וקריטינין שיש אותם בשתן אבל בכמות הרבה יותר נמוכה מאשר בשתן רגיל.
    אז אני חושבת שזה לא נכון לקבוע כי הפליטה הנשית היא שתן!!
    הנוזל שיוצא הוא שקוף לחלוטין ולא צהוב כמו השתן, אין לו טעם של שתן
    ובדרך כלל נשים עם שרירי נרתיק ואגן מפותחים ומאומנים פולטות ונהנות.אפשר היה להבין אם היו אלה נשים עם שרירי רצפת אגן חלשים אז עוד היה ניתן לקבוע שהן לא שולטות על הסוגרים.

    הגב לתגובה זו

    • סקסולוגית קנאית ולא יסודית!

      הצדיק, 07/10/05 19:55

      אם היית קןראת בעיון וביסודיות את דברי הסקסולוג, היית בוודאי נתקלת בהסבר על מרכיבי השפיכה הנשית המצויינים בכתבה.

      הגב לתגובה זו

    • לא כתבת משהו אחר מהסקסולוג

      ברוך, 08/10/05 22:06

      ואם את סקסולוגית אז למה את כל כך מתנשאת

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    יש שפיכה נשית ועוד איך....

    הכותב יודע מה, 07/10/05 04:53

    אני חוויתי את זה עם אישה עוד בשנות השישים כשכולם עוד לא ידעו או דיברו על זה. זה קיים אצל הנשים אבל אצל כל אחת בעוצמה אחרת עם זו שעשיתי לה מין אוראלי היא פשוט השפריצה לי על הפנים קילוחים דקים ועדינים של שפריץ שקוף. אז (1960) כבר ידעתי שיש באורגזמה הנשית גם השפרצה של נוזל שקוף.

    הגב לתגובה זו

    • שנת 1960 הייתה שנה טובה

      פינן, 16/10/05 10:53

      בטח בציר טוב, שמרת קצת בבקבוק?

      הגב לתגובה זו

    • שנת 1960 הייתה שנה טובה

      פינן, 16/10/05 10:56

      בטח בציר טוב, שמרת קצת בבקבוק?

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    חבוב, שתיתי את זה בתענוג

    13, 07/10/05 01:25

    פגשתי כמה נשים שמשפריצות ככה, זה לא שתן, והאורגזמות שלהן היו תמיד חזקות משל רוב הנשים האחרות...

    הגב לתגובה זו

    • אחי אתה צודק

      דוד, 07/10/05 02:54

      גם אני חוויתי את זה עם אשה שהיתה גומרת שלא כמו נשים אחרות
      בהתחלה גם אני חשבתי שזה שתן אבל זה היה מתוק''סוכר''
      כך שהמומחה שלנו כנראה לא חווה זאת והוא סתם מפליץ תאוריות
      היה טוב וחבל שנגמר

      הגב לתגובה זו

    • האם אתה יודע ש...

      אריק, 07/10/05 10:05

      טעמו של שתן הוא מתוק? אם אתה לא מאמין - תשאל את צופית גרנט.

      הגב לתגובה זו

      • שתן לא מתוק - אינו מכיל סוכר (ל''ת)

        טטעם, 07/10/05 15:39

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    it doesn't smell nor taste lik

    jj, 07/10/05 00:49

    i've been with a girl that every now and then excreted a transparent liquid at climax with no smell at a pretty good amount, i thoght she peed but testing and tasting it it was clear, after a few minutes or so there was nothing left on the sheets,

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    בהחלט לא שטן

    זכר, 07/10/05 00:46

    חברה שלי גומרת כך, לקח לה זמן להתרגל לרעיון, אבל היא חובה אורגזמה מטורפת וחזקה...בכמויות.
    בחורות יכולותלחוות את זה רק עוצרות את עצמן כי הן לא מכירות את התחושות...

    הגב לתגובה זו

    • בהחלט לא שטן או..

      כעג, 07/10/05 05:19

      אתה מתכוון = ''בהחלט לא שתן'' יא דיסלקט

      הגב לתגובה זו

      • לא יפה

        שילת, 11/10/05 21:12

        אולי הוא באמת דיסלקט, אז צריך לצחוק עליו, יום כיפור בפתח, תתנצל לאלתר

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    המומחה לא חידש דבר לצערי

    avi, 06/10/05 23:35

    ניתקלתי כבר בחיי במספר מיקרים של הרטבה מרובה שכזו,
    אין זה מעיד על גמירה חזקה יותר מרגילה ואין זה מעיד על גמירה כלל ,רק לחץ על הדופן העליונה המחוספסת בנרתיק מביאה להרטבה זו, חבל שהמומחה לא נתן פתרון לאלפי נשים וזוגות שהיו שמחים לקבל פיתרון להרטבה מציקה זו שבמרבית המיקרים גם דוחה,

    הגב לתגובה זו

    • ממתינה לפתרון של הכותב (ל''ת)

      גילי, 07/10/05 16:39

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה פגז.

      ליאור, 07/10/05 16:43

      היכן תגובת המומחה למציאת פתרון לנשים שיש להן מצב שכזה בסקס ומעונינות בפיתרון.

      הגב לתגובה זו

    • היתה לי אחת כזו לפני שבועיים

      רפי, 07/10/05 16:46

      ולכן לא היתה ברירה רק דוגי סטייל כי אחרת אתה במצב של הצפה כללית והחדירה לא מהנה .
      לפעמים יש ריח ולפעמים אין ,כפי הנראה זה תלוי באוכל שאכלה הגברת לפני המשגל.
      מה לגבי פתרון לעינין חוץ ממגבות סופגות ומקלחת מהירה.

      הגב לתגובה זו

      • כי היא לא אוכלת כשר (ל''ת)

        מומחה, 08/10/05 01:42

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    אין לכם משהו יותר טוב להתעסק

    איכסה, 06/10/05 23:11

    בו?
    בושה וחרפה לכל מי שקורא ומגיב לכתבה הזאת
    כולל אותי

    הגב לתגובה זו

    • לא... מה כבר יותר חשוב מזה? (ל''ת)

      עדי, 07/10/05 02:50

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    תשובה מלומדת

    ניר, 06/10/05 23:01

    מה שרואים בסרטים , זה למעשה השפרצה של שתן

    בקיום יחסי מין תקינים , שרירי הנרתיק והשופכה מזרזים את הצורך ביצירה ובמתן שתן , אך מהצד השני מונעים את יציאת השתן על ידי כך שסוגרים על פי השופכה הנקבי

    ברגע הגמירה של האשה , שרירי פי השופכה הנקביים ,נרפים בבת אחת כתוצאה מאיבוד שליטה על השרירים
    , ובאותו הרגע למעשה השתן שנוצר ושהצטבר ,נלחץ כלפי חוץ , ומתפרץ בבת אחת החוצה , לכן רואים את לחץ ההשפרצה האדיר שזה יוצר .

    יש לציין שבגלל שהשתן נוצר תוך כדי , לכן הוא פחות צהוב ופחות מלכלך , ומפה הטעות שכביכול זה לא שתן .

    דרך אגב זה עוזר לנקות את פי השופכה ובחורות שגומרות ככה , הן פחות חשופות למחלות פי השופכה .

    בלי בגרות אבל קצת יודע משהו ...

    הגב לתגובה זו

    • תשובה לא מלומדת בכלל

      נבי, 07/10/05 00:56

      תקשיב פלצפן: צבע השתן לא קשור בכלל אלא נגזר ישירות מכמות הנוזלים ששותים. הצבע הצהוב זה ''אוריאה'' שזה הפסולת של החנקן. וככל ששותים יותר הצבע בהיר יותר וכשחסרים נוזלים יש יותר אוריאה. אז תעשה לי טובה אל תתפלצף לא כאשה (שאתה לא) ובטח לא בתשובה מלומדת.

      הגב לתגובה זו

      • אולי אצלך הפסולת יוצאת ישירות

        ניר, 08/10/05 13:58

        ולא מתערבבת ונמהלת עם חומר ונוזל בסיסי , שעוזר לשתן לצאת בצורה חלקה מהגוף .

        ( הנוזל שמיוצר תוך כדי המשגל ומושפרץ החוצה , הוא הנוזל ללא הפסולת )

        ולפני שאתה מגיב בצורה ילדותית , תחשוב קצת , זה יעזור לך בחיים .

        הגב לתגובה זו

    • תודה על ההתייחסות הבוגרת!

      עידן מיליצ'ר, 08/10/05 07:56

      בלי בגרות אבל בוגר!!
      גח''ט
      עידן מיליצ'ר

      הגב לתגובה זו

      • תודה וניתן לקבוע אם מה שכתבתי

        ניר, 08/10/05 14:08

        נכון על ידי דבר מאד פשוט והוא

        האם תתכן השפרצה בגמירה נשית אנאלית .

        מה שטענתי זה שבגלל גירוי ליצירת שתן , נוצר חומר הבסיס לשתן , והוא מופרש החוצה בסיום האקט עם ההרפיה ובשחרור הלחץ.

        מכאן :
        מקום הגירוי יכול להיות שנמצא באיזור הנרתיק .

        לכן :
        ובמידה וההשפרצה מתבצעת רק כתוצאה מגירוי ואגינאלי ( ולא אנאלי ), הרי שיש הרבה מן ההגיון מהתאוריה שהצעתי לעניין .

        הגב לתגובה זו

        • אם אתה לא יודע למה אתה מסביר?

          משפריצה, 08/10/05 23:13

          השפיכה הנשית יכולה להגרם מחדירה וואגינאלית ואנאלית. כנראה שהיא נוצרת מלחץ של האיבר הגברי על איזור נקודת ה ג'י. הנסיון הצר שלי מלמד שבזמן החדירה אם נילחצת לי הנקודה הנכונה נוצרת שפיכה בכמויות גדולות עד הרטבה של הסדין.. למה זה קורה וממה מורכב הנוזל הזה, אשר בוודאות אינו שתן, את התשובות לשאלות אלה הייתי שמחה לשמוע מהסקסולוג המלומד.

          הגב לתגובה זו

        • אני גומרת מהשפרצה מגירוי של הדגדגן בלבד.

          דנית, 15/09/06 18:07

          שום גירוי נרתיקי ולכן זה ממש לא שתן. בכל מקרה זה לא שתן, הרחתי את זה, זה ממש לא. וזה בכמויות. אז מעצבן שהסקסולוג ה''מדופלם'' כותב שאין כזה דבר.
          תאמינו לי , אני צריכה לפתוח מחקר לנושא ולבוא עם הוכחות.

          הגב לתגובה זו

        • חוץ מזה, לא שמעתי על גמירה אנאלית. (ל''ת)

          דנית, 15/09/06 18:07

          הגב לתגובה זו

    • תנסה את/ה להשתין תוך כדי סקס (ל''ת)

      בון, 08/10/05 12:23

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    100 % לא שתן!!

    b, 06/10/05 21:45

    יצאתי עם סקאנדינאבית במשך שנה -עם סקס מדהים והיא היתה גומרת כך. לא שאהבתי את זה, כי צריך לשים שלוש מגבות מתחת ואי אפשר להיות ספונטני במטבח וכו', אבל לפחות ידעתי שאני מסב לה עונג. לגבי הרכיבים בנוזלים, אין לי מושג מה הם,אבל זח לא שתן !!

    הגב לתגובה זו

    • אני בטוח. (ל''ת)

      הבטוח., 07/10/05 01:04

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    חבר'ה, זה שתן. תתגברו על זה.

    ד''ר פוסי, 06/10/05 19:49

    פשוט מאוד - מחקרים שנעשו ניתחו את ההרכב הכימי של הנוזל, וגילו שכשמדובר בכמויות השפרצה (לא בטיפות בודדות לסיכוך) מדובר בשתן. לרוב אמנם דליל, אבל שתן. האישה במהלך הגמירה, פשוטו כמשמעו, מאבדת שליטה. אפשר לקרוא את זה בקישור של ארגון פמיניסטי בריטי דווקא, בהתנצחות מאוד ארוכה וטרחנית, אבל די משעשעת עם הצנזור הבריטי על הגבלת סרטים פורנוגרפיים:

    http://www.fiawol.demon.co.uk/FAC/femejac.htm

    שני הצדדים מצטטים הרבה מחקרים, כך שזה נראה די אמין.

    מצד שני, השאלה האמיתית היא לא אם זה שתן או לא, אלא מה אכפת לכם. לי זה נראה ממש לא לעניין, ואפילו די דוחה, ולא הייתי רוצה בריכה של הפרשות נשיות במיטה בלי קשר לאם זה שתן או לא. אבל אם אתם נהנים מזה - מה איכפת לכם? תחגגו.

    הגב לתגובה זו

    • עוד אחד שמדבר בלי לדעת

      אישה רטובה, 09/10/05 08:27

      מענין אותי מאוד לקרוא את תגובותיהם של הגברים כאן. כל אחד כותב פה כמו מומחה. אני מכירה את התופעה באופן אישי. הנוזל האמור אינו יוצא מהמקום ממנו יוצא השתן. הוא יוצא ממעמקי הוואגינה. זה משהו שאין לך ולכן אתה לא יכול להביע כאן דעת מומחה.יתכן שיש נשים שבורח להן שתן בזמן משגל. זאת תופעה שקיימת בפני עצמה אך איננה התופעה שאני מכירה אשר קשורה לאורגזמה חזקה בתנאים מאוד מסוימים של משגל. אני משוכנעת שמי שמכירה את התופעה יודעת בבירור שאין פה ענין עם שתן בשום צורה ואופן.

      הגב לתגובה זו

      • נכון, אני גומרת ככה באוננות.

        שלדגית, 15/09/06 18:10

        אני מכניסה אצבע אחת לנרתיק והיא יוצאת רטובה ולכן הנוזל הוא מהוגינה, לא משלפוחית השתן. אצבע שניה על הדגדגן כמובן.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    דווקא אותי הוא הרגיע

    אישה, 06/10/05 19:19

    מאחר וההשפרצות הללו לא נחלת נרתיקי ברגעי האביונה הקסומים, והנה חשבתי ששוב אני מפסידה

    הגב לתגובה זו

    • שמח שלפחות הצלחתי להרגיע

      עידן מיליצ'ר, 08/10/05 07:57

      משהי!
      גח''ט
      עידן מיליצ'ר

      הגב לתגובה זו

    • את מפסידה בגדול ..מותק!! (ל''ת)

      ג'ינג'ית שיודעת, 09/10/05 12:57

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ניתן ועוד איך לראות

    XX, 06/10/05 19:16

    כפי שנכתב בכתבה לקראת האורגזמה האישה מפרישה נוזל סיכוך בכמות גדולה יותר, צבעו לא שקוף אלא נוטה לקרמי וצמיגי. נתקלתי בבחורות שמפרישות כמויות די גדולות

    הגב לתגובה זו

    • יש לה פטריות ואגינליות

      נקבה, 06/10/05 21:10

      הפרשות צהבהבות מעט סמיכות - או לבנות גבינתיות - פרושן צרות
      סליחה אם קלקלתי לכם את החרמנות

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני הייתי עם מישהי כזאת.

    שניר, 06/10/05 18:37

    בקשר של חצי שנה. זה לא שתן, זה אני יכול להגיד לך בוודאות אבל זה די קרוב. זה בטח לא ברטולין רגיל.

    מהפעם הראשונה שהיא הצליחה לגמור (גיל 20), היא שופכת כמויות נכבדות בכל גמירה. בהתחלה זה הפחיד אותה מאוד כי היא לא ידעה מה זה. רק בגיל 22 היא איבדה את בתוליה בגלל הפחד הזה. בורות כמו שלך רק תורמת לפחד של נשים כאלה לגמור באמת עם בן זוג.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שפיכה גברית מהי??

    רק על עצמי לספר, 06/10/05 18:15

    גם היא שתן ??
    ,סקסולוג יקר טול קורה מבין עיניך ,בזמן אורגזמה הסוגר של שלפוחית השתן ננעל,
    כך שאין אפשרות לגמור ולהשתין בו זמנית.
    אופס.. הלכה התיאוריה...

    הגב לתגובה זו

    • אתה טיפש וגם בור. כאשר הסוגר

      ע.מ., 06/10/05 18:49

      של שלפוחית השתן לא ''ננעל'' אז זה קורה...
      אל תקפוץ על דברים שאתה לא יודע. בפרט לא באגרסיביות כזאת.

      הגב לתגובה זו

      • אתה מכיר גבר שגומר

        רק על, 07/10/05 01:17

        ומשתין בו זמנית??

        הגב לתגובה זו

        • max hardcore (ל''ת)

          so, 07/10/05 05:22

          הגב לתגובה זו

      • 50 דברים לעשות לפני שאמות

        אדו, 07/10/05 01:24

        42. להשתין ולגמור באותו הזמן

        הגב לתגובה זו

    • אתה באמת רק ע עצמך לספר יודע (ל''ת)

      מה קרה ך?!, 06/10/05 19:39

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    זה לא שתן, טמבל, זה מים!

    אפיקורס, 06/10/05 18:12

    דוחפים לנשים המשפריצות בסרטי הפורנו מים בלחץ לתוך הנרתיק (לא לשופכה!) והן משפריצות את המים החוצה. זה כל הסיפור. שים לב שסצינת ההשפרצה תמיד חתוכה כך שההשפרצה היא תמיד בתחילת הסצינה (מיד אחרי החדרת המים בלחץ)

    הגב לתגובה זו

    • ל-1

      אילתי, 06/10/05 23:24

      עם הידע שלך,אתה יכול להיות חבר כנסת...

      הגב לתגובה זו

    • ''תמיד?'' כמה סרטים כאלה ראית

      זרג, 07/10/05 00:03

      אני לא ראיתי כזה דבר מעולם!
      כנראה שאתה ממש מחפש את ההשפרצות המגוחכות האלה!

      הגב לתגובה זו

    • אין לי מושג על מה אתם מדברים

      ששי, 07/10/05 01:41

      לאשתי הנרתיק יבש

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה, איתי היא רטובה, (ל''ת)

        השכן, 08/10/05 01:45

        הגב לתגובה זו

    • אני חושב כמוך...

      אור, 07/10/05 02:26

      אני די בטוח שבסרטים זה באמת מים מוחדרים למען הסצנה , כמו שאמר אפיקורס,
      שימו לב שבסרטים באמת לא רואים חדירה ברצף עם ההשפרצה..

      הגב לתגובה זו