 |
62.
דברי אמא של ברק.
קורא מעריב.,
03/05/05 15:13
|
''נאווה נחמדה יותר'' אמא של ברק .אמא יודעת היא אמא.ברק הביא על עצמו את כל כשלונותיו.הציבור נתן בו אמון רב העלה אותו וגם הוריד אותו רק בגלל כשלונותיו.פירוק משפחתו הוא רק קטע נוסף בכל התנהלותו.למדור הזה יש חשיבות כדי שנדע על מנהיגנו. הנימוק שגם ביבי הוא נימוק של ילדים קטנים כלפי הגדולים למה לו מגיע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
בתמיכת ברק ועיתון זה כל שבוע..
צחי.,
03/05/05 14:52
|
תומכי ברק הפסיקו להתבכיין.ברק שתף פעןלה עם הרכילות.גם חברתו דאגה לפרסם תמונות שלה ומאמר גדול עליה ועל משפחתה.שם בין השאר מספר חברות ידעו לספר שהיא צפונית שמאוד מחשיבה את עצמה ושהיה לה קטע של חוסר אמון עם השותפה שלה. הציבור לא מרחם גם על הרעיות והחברות כי לכלם ידוע שהן משפיעות.היא הטעתה את הציבור כשאמרה שבאה אחרי נאווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
הסתיר בחייו האישיים ובפוליטקה
איכות השלטון.,
03/05/05 09:25
|
ברק הצליח להסתיר את הרומן שלו ממשפחתו.עובדה נאווה הופתעה.מתברר שהרומן התנהל בנסיעות עסקיות לארה''ב.הבעיה היא שגם בפוליטיקה הוא הסתיר את כוונותיו ולא שיתף את מפלגתו ובוחריו.אחרי שהבטיח לא לתת את ירושלים נתן הכל. אפילו קלינטון הופתע.ברק עבד עם ברק. איש כזה אתם רוצים בפוליטיקה? אנחנו להזכירכם במדינה דמוקרטית והפרטים האישיים מעידים גם על התנהלות פוליטית בוודאי אצל ברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
לליאורה. סקרנים לדעת מה את מסת
רחל,
02/05/05 23:36
|
|
 |
58.
מה רוצים מברק?
תמי.,
02/05/05 23:30
|
מי שהולך לפוליטיקה צריך לדעת שחייו חשופים לעין הציבור לטוב ולרע.ברק עצמו וגם נאווה בשתי כתבות נפרדות ספרו על חייהם וגילו פרטים אפילו אינטימיים.כמובן שהציבור הגיב.חזרתו הרועשת של ברק לפוליטיקה אחרי שנים שעשה לביתו ופרידתו המתוקשרת מנאווה מטבע הדברים מושכים ענין.רכילות זה מדור שפעמים רבות מראה לציבור מי האיש שהם עומדים לתמוך או לא לתמוך בו.במיוחד אם נכשל בעבר.על ברק מתגלים דברים שהסתיר מאתנו ומדור רכילות תמיד יענין אנשים עובדה קוראים אותו וגם מגיבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
איך סטה הדיון?
מגיב,
01/05/05 14:35
|
אנשים רצו להעיר על חוסר הרגישות של ברק וחברתו ועל בעיית חוסר היכולת שלו בתחום יחסי האנוש שאף הוא מודה שיש לו בעיה בתחום. כל שאר הדברים לא רלוונטיים.כבודו במקומו מונח יש לו הרבה מדליות וקרדיט על היציאה מלבנון. בפוליטיקה הוא לא רצוי לדעת רבים אף מחברי מפלגתו. שירד מהפרסום האינטנסיבי שהוא עושה לעצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא היתה שום סטייה
קורא מעריב.,
02/05/05 23:44
|
זכותו של כל אחד להגיב כרצונו. מגוון התגובות מעיד על כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
ל51 נא לא לאיים עלינו.
מתן.,
01/05/05 10:58
|
ברק משופע בהמון מדליות, בשני ספרים שנכתבו עליו, הוא נכנס כבר להיסטוריה כראש ממשלה הכי כושל אבל עם יציאה מלבנון, ולמה לחשוב על מותו? הוא עושה חיים עם פרק ב שלו, יש לו המון כסף,וכל מה שאנחנו מאחלים לו שלא יחזור לפוליטיקה שלא הצליח בה שיצא לפנסייה ויש על זרי הדפנה שיש לו יותר מלכל חייל במדינה.ושיהיה בריא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
למה נכנסים לו לתחתונים?###
מור,
01/05/05 10:41
|
אם כל הכבוד, בכל משפחה יש לפעמים אי נעימויות ודברים לא הכי סימפטיים שקורים, אבל אף אחד לא כתוב בגללם בעיתון! זכותה של הבת לכעוס על אביה וזה קורה במשפחות הכי טובות - עובדה!! כמו כן מותר לאהוד ברק להיות עם מי שהוא רוצה, ולישון עם מי שהוא רוצה- כן גם אם זו מישהי שהיתה אהובת נעוריו והיא יותר או פחות נחמדה מנאווה. נא להתנהג בבגרות אופטימלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מה אתם רוצים ממנו ?
שלי,
ת''א,
30/04/05 23:11
|
נאוה אשה מקסימה, חכמה, שליוותה את בעלה שנים רבות בהיותו איש צבא עסוק. אבל מה הקשר בין היותה מקסימה.. לזה שהוא החליט לממש את אהבת נעוריו, הוא לפחות לא מתנהג כמו אותם המוני צבועים שבוגדים בנשותיהם, מתים לעזוב את הבית ולפתוח פרק ב' ג' או לא משנה איזה..ומשדרים לכל העולם שיש להם חיי נישואים מאושרים ומושלמים. הוא לפחות עשה צעד אמיץ ובטח לא קל...כדי לא לחיות בשקר. לכל הפחדנים הבוגדים..ולנשותיהם האומללות החלשות והפחדניות גם.. שיודעות ושותקות ! תלמדו מברק ותפסיקו לחיות בשקר.. חיים רק פעם אחת.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערנו ברק חי בשקר בפוליטיקה
צפורה.,
03/05/05 14:59
|
וגם בחיי המשפחה שלו. איך עבד על משפחתו בנסיעות העסקים שלו ושלה.הרי הם הסתירו ולא הצליחו.האמת צפה בזכות מדור זה. גם בפוליטיקה הסתיר ברק את קלפיו והטעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל האמיצים.
אוהב עצות.,
01/05/05 10:48
|
אם מתחיל לשעמם לכם אחרי עשרות שנות נישואין, חברה היו אמיצים.קחו דוגמה מברק רק אומץ.חיים פעם אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רוצים שיחזור לפוליטיקה.
קורא מעריב.,
01/05/05 10:31
|
האיש כשלון בפוליטיקה ביחסי אנוש ובאמירת אמת.יש לדון רק ברצונו לחזור והרבה בזכות כספו הרב והתקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
איך כולם שונאים את נילי
רפי וזוגתו,
הוד השרון,
30/04/05 19:57
|
מי זאת נילי?, כולה אשת יחסי ציבור כושלת שהיתה מלקקת לעעיתונאים בתחתכדי שיכניסו לה קומוניקטים מסריחים. ועכשיו היא תופסת תחת. ליאורה ממעריב יודעת עליה משהו שפעם במערכת אסרו עליה לפרסם אותו. כדי שסוף סוף היא תתחיל לכתוב דברים מענינים באמת ולא כן אמרו שלום בהפסקה לא אמרו שלום. נילי פריאל עשתה תכנית חומש לההשיג את אהוד. אפילו המאהבת הקודמת שלו שכולם חשבו שבגללה אהוד עזב יודעת על איך כל השנים היא נדבקה אליו לתחת ונסעה בעקבותיו לכל חור על תקן של נסיעת עסקים. טוזה עוד רוצה להיות רוה,מ של כולם. אבא תרחם אבא תרחם. קוראים לי רפי ואני מגמגם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה יודעת עליה ליאורה?
אחד העם.,
03/05/05 09:44
|
אם ליאורה יודעת, עליה לספר. לברק וחברתו יש סיפור אהבה למה הסתירו אפילו מבני משפחתם?ולמה ספרו סיפור כיסוי?במדינה קטנה הכל מתגלה גם אם מנסים להסתיר אפילו בנושאים פוליטיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנילי שמענו סיפור אחר.
קורא מעריב.,
01/05/05 15:13
|
בראש השנה צלצלה לאהוד אחרי פרידתו מנאווה ומאז הם יחד. מה נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אוהבים שקרים.
קורא מעריב.,
01/05/05 10:52
|
מדוע הייתם צריכים להסתיר האמת. נו אצל ברק זה ידוע אבל גם החברה? מה הסיפור על ראש השנה? שיהיה לכם לבריאות זו זכותכם האם התחתנתם? אם כן מזל טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נילי ספרה סיפור אחר.לשקר אין
מנו.,
01/05/05 10:45
|
והסיפור:שהרימה טלפון לאהוד בראש השנה ומאז...שהיא באה אחרי נאווה... באמת התאריכים לא הסתדרו כל כך.אז מדוע ברק ונילי להסתיר אמת. התאהבתם למה לא? אבל לשקר? מסתבר שחצי המדינה שטסה במטוסים לארה''ב ידעה פשוט ישבת מאחוריו.לשקר אין רגליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אבא-בא
אלא,
ת'א,
30/04/05 18:46
|
אהוד,אתה כבר לא אהוד עלינו,הבטחת ולא קיימת נעשת נפוליון עלית כברק וכך גם ירדת,צודקת הבת על בגידה שכזו לא עוברים לסדר היום, גם אני עברתי טראומה שכזו,סלחתי לאבי רק לפני מותו ורק אז סלחתי לו, אלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
ביום שברק ימות כולם יכו על חטא
ישראל לא ראוייה,
לאנשים כאלו,
30/04/05 18:44
|
כך ביזו את יצחק רבין כל חייו . האיש היה צריך להגיע ליום מותו כדי שאנשים יזכירו את זכויותיו , שאנשים שהוא עשה למענם קמו לדבר ושאנשים אחרים הלכו עם שלט ''אני מתבייש'' . עצוב שרק כשיגיע יום מותו של אהוד ברק המדינה תדע להעריך ולהתייחס למעשים שעשה למענה . וזה לא קשור לימין ושמאל בכלל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות ברק קיבל מחמאות די והות
עודד.,
02/05/05 23:33
|
הלוואי ורבים היו מקבלים מחמאות כפי שקבל. מה לעשות האיש נכשל בפוליטיקה ועוד איך. לא נסתיר את כשלונותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל51 רוצים שנשבח את ברק?
עזרתי לברק.,
02/05/05 22:05
|
ברק זכה להרבה עיטורים להרבה כבוד ולהמון עזרה ואמון מאלפי אנשים. בעזרתם הוא עלה לשלטון.אבל ברק הוא גם אכזבה קשה דווקא להמונים שתמכו בו. לא היה עוד ראש ממשלה שזכה לכל כך הרבה פרגון ואמוןוכל כך פישל.נא לא לאיים במותו כדי לסחוט מחמאות.כשלונו קשור באישיות שלא תואמת לפוליטיקה והוא נמאס אפילו על אלה שעזרו לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק זכה לכל המדליות האפשריות.
יוסי.,
01/05/05 15:17
|
והיה החייל מספר 1. בטח יש תערוכה בביתו.מאז הוא עשה גם כמה פשלות בפוליטיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכמה בצבא?
ל"ת
מוסה,
01/05/05 22:40
|
|
 |
איך אתה משווה את ברק לרבין?
אייל,
01/05/05 13:23
|
הרי ישנם הבדלים עצומים בין השניים יצחק רבין הייה יחיד במינו-אדם ישר ,אמין ,הגון אם ראיה נכונה קדימה .כרמטכל הכין את צה''ל למלחמת ששת הימים כדיפלומט הידק את הקשרים עם ארה''ב וכראש ממשלה התחיל במהלך של שלום,לעומתו ברק הייה נפל כרמטכ''ל כישלון כראש ממשלה נאד נפוח בחיי היום יום ,ולצערנו בגלל הרכב העם הוא עוד עשוי לחזור להיות ראש ממשלה ובתקווה שמהויו לא יתגשמו לטובתנו כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה רבין ואיפה ברק?
אחד העם.,
02/05/05 22:13
|
ברק לא היה ממשיכו של רבין אף על פי שהתהדר בנוצותיו. הוא זנח את דרכו של רבין וחשב שבזבנג וגמרנו הוא יביא שלום, בעוד רבין הלך בצעדים הדרגתיים.גם יחסי האנוש של ברק עם ממשלתו ושריו ועם עראפת היו גרועים למדי.גם את השלום עם סוריה פספס ברק ואחד אחד עזבו אותו השרים הכי טובים שלו.מעולם לא עזב רבין את הארץ ל4 שנים כדי לעשות לביתו.שפטו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבין לא היה אדם ישר
אלי,
02/05/05 17:38
|
זה שרצחו אותו לצערנו לא עושה אותו אדם ישר הוא וחבריו גרמו למאות הרוגים אבל בכל מקרה יהי זיכרו ברוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להפסיק לאיים ברק לא לפוליטיקה.
פסיכולוג.,
01/05/05 10:21
|
ברק קיבל הרבה מדליות על שרותו הצבאי ובצדק.גם יציאתו מלבנון זכתה להערכה.בפוליטיקה וביחסי אנוש הוא כשלון חרוץ, ואסור למחזר אותו שנית.מה שכתבת הוא סחיטה אמוציונלית בשפה מקצועית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה ברק ואיפה רבין. שב בשקט.
טוני,
01/05/05 01:27
|
ברק היה ראש הממשלה הגרוע ביותר של מדינת ישראל. אחרי שהאיש הזה הסתכסך עם כל ידידיו לדרך שסייעו להביאו לכהונת ראש ממשלה, השתין בקשת על תומכיו שעשו לילות כימים למענו בצמתים, שיקר לציבור חדשות לבקרים במהלך כהונתו, ביזה את מדינת ישראל בלקקנותו לערפאת ולערבים, אתה עוד מעיז לכתוב פה שבחים עליו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מותר גם שבחים בלי לכסות פשלות.
ל"ת
קורא מעריב.,
01/05/05 14:37
|
|
 |
אמת לאמיתה.
עזרתי לברק,
01/05/05 10:27
|
ברק כבר נכנס להיסטוריה לא לדאוג, בזכות יציאתו מלבנון.אבל כפוליטיקאי הוא כשלון צורב לאלה שעזרו לו והאמינו בו.אסור לתת לו להשתלט עלינו בזכות כספו, הפרסומת,וחוסר אמינותו.לאיש אין יכלת ביחסי אנוש והוא מצפצף על כולם כולל משפחתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון-ברק אמר שעם יאסר לא ילך
ברק לא המשיך,
אחרי קמפדויד,
01/05/05 09:12
|
הרי ברק חזר מקמפ דויד והודיע שכל עוד יאסר ערפאת נמצא לא יהיה שום הסכם שלום . איך אפשר להגיד שהוא ליקק לערפאת . הרי הוא זה שאמר שערפאת לא יחתום בחיים על הסכם ושהוא רוצה לפדות את פלשתין בדם . הוא זה שביילין וכל השמאל תקפו אותו על המילים האלו ועל ששלח הליקופטרים לרסס את עזה לאחר הלינץ' שעשו בחיילי המילואים . השנאה לאיש שלא מתחנף לאף אחד ואומר לכולם את האמת בפרצוף מעבירה אותכם על דעתכם . לפחות אל תשקרו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שונאים הוא פשוט לא צריך לחז
איש מרץ.,
03/05/05 09:39
|
|
 |
ברק לא היה צריך ללכת לקייפ דיו
עודד.,
02/05/05 22:31
|
הגילויים האחרונים, היה זה ברק שלחץ על הפסגה ועראפת מראש לא רצה ולא בא מוכן.ברק הסתיר האמת.ניסה גם לעבוד על קלינטון ולא הלך לו. לא ידענו עד כמה ברק כשל והכשיל. לא מספיקות כוונות טובות.אסור שברק יחזור לפוליטיקה.קראו את ספרו של קלינטון חיי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד היסטורה של א''י .
בושה וחרפה,
על בורות כזו,
01/05/05 09:07
|
לא להאמין לדברים שאנשים כותבים כך . במקום לגלוש באינטרנט תפתחו ספרים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו העצה שתתן לעצמך ואז לא תתרג
מגיב.,
03/05/05 15:01
|
|
 |
מדובר על איש שכשל ורוצה לחזור.
פוליטיקאי.,
03/05/05 09:31
|
ברק אמר שהשתנה. לצערנו הוא חזר גרוע משהיה. האיש היה להוט לעשות את הבלתי אפשרי בלי לשתף את ממשלתו מפלגתו ועמו.מראש ערפאת לא רצה בפסגה וגם קלינטון לא האמין בה. ברק הוא זה שלחץ.בדרכו המטופשת כשל והכשיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
!!!! ~ פיסת מידע בלעדית ~!!!!
הרכלנית,
30/04/05 17:54
|
|
 |
49.
אשמת העיתונאים שרצים אחריו.
אזרח,
30/04/05 16:36
|
ברק רק מחפש פרסום. העיתונאים נופלים לרגליו ומפרסמים כל שטות. ברק נמאס וכן העיתונאים.לפעמים יש הרגשה שהוא מעודד אותם לכתוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
זכותו של כל אחד לבחור...
אווה,
תל-אביב,
30/04/05 14:44
|
עם כל הסימפטיה שיש לי לנאוה היפה - את הזוגיות של אהוד אני לא בוחרת - הוא לא נחמד וכו'' אך עושה מה שבראש שלו - ולא פוחד ממה יגידו- כמו הרבה אחרים שרק חולמים וכמו שפנים - חוזרים הביתה ופוחדים לחתוך.אף אחד לא יכול לדעת מה קורה בין גבר ואשה- הוא פשוט מפורסם - נראה את כל הגיבורים הגדולים חושפים את מה שקורה אצלם בבית - מסתובבים כמו טוסים - אצלם עסקים כרגיל...עד שמטאטאים יום אחד את השטיח... הוא לא צבוע ולא פחדן - וכל הצבועים - קודם כל שיבדקו מה קורה אצלם ויראו למי יש ביצים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להקים מועדון פרק ב.
נשוי באושר.,
30/04/05 17:11
|
לכל בעלי הביצים כמו ברק. הגעתם לגיל 60 תהיו אמיצים תהיו אגוצנטרים. עידן המשפחה והנאמנות לה נגמר. עשו רק מה בראש שלכם. החיים קצרים.בכלל לא חשוב מה השקיעה האשה ומה חשה המשפחה העיקר פרק ב עם צעירה יפה ורצוי גם עשירה.תזכו להרבה מחמאות ותנצלו את החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מועדון פרק ב..
אווה,
30/04/05 19:07
|
כל אדם מה שאתה אומר - חשוב ביותר - אבל - לחיות בצביעות ולהתפרפר ולחזור למיטת האשה החוקית - זה לא עדיף מלפרק - לפי דעתי - זו פגיעה מאחורי הגב באשה הקרובה שדואגת לך יום יום ושעה שעה...וזה הכי מכוער - ובמקרה של ברק - אשתו החדשה היא גם לא צעירה וגם לא יפה - אבל הוא אוהב אותה - וחוץ מזה שאתה לא יודע מה היה בזוגיות שלהם - גם אני לא - רק יש פה סלבריטי שאפשר חופשי לחטט לו בחיים כמו לכל הסלבריטיז.. ותסתכל באנשים מסביבך ואני בטוחה שאתה מכיר מתפרפרים וצבועים שמשחקים אותה עסקים כרגיל - ורק לאלה אני מתכוונת - ותאמין לי שהם לא היו רוצים שהאשה שלהם תעשה להם מה שהם עושים... הענין הוא שההתפרפרות החופשית והמאהבת החוקית נעשו נורמה - כאילו שזה לא פוגע באשה - אלא זה חלק מצרכי הגבר...אבל לפרק חבילה ולהתחיל בריש גלי פרק ב - זאת נבזות - לא לפי דעתי - ... עם הפגיעה בכל הקדוש המשפחתי - פוזה מתמשכת סופה להתפוצץ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק פשוט בגד והסתיר תקופה ארוכ
ל"ת
צפורה.,
03/05/05 15:05
|
|
 |
ברק ,רק לא פרק ב בפוליטיקה.
אזרח.,
30/04/05 18:40
|
|
 |
גם אני מסכימה עם זה...
אווה,
30/04/05 21:11
|
בפוליטיקה - לא הייתי רוצה לראות אותו שוב - בחייו הפרטיים - שיעשה מה שהוא רוצה - פרק ב' בחיים האישיים - זה לא המצאה של ברק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
לנאווה אהובת העם.
נכה,
30/04/05 14:20
|
לא נשכח איך ירדת לנכים היחידה בשטח בעת השביתה. גם לא נשכח את אטימותו של ברק.רוצי לפוליטיקה אין יותר ראויה ממך ומוכשרת ממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
חבר'ה, עזבו אותם במנוחה
Itzik,
30/04/05 13:58
|
|
 |
זה חשוב לעתידנו.לא לברק.
ל"ת
תמי.,
03/05/05 09:32
|
|
 |
עובדה זה כן מענין.
מגיב,
01/05/05 14:38
|
|
 |
שיעזוב אותנו.
עבודה.,
30/04/05 16:23
|
אפשר היה לעזוב אלמלא חזר לפוליטיקה ולא היה עושה מהומות.עליו לעזוב אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אפשר לחרוז ברק עם מרק אבל גם ע
רונן,
אשקלון,
30/04/05 13:07
|
חרק, תלוי איך מסתכלים על האיש אני באמת חושב שהחריזה עם חרק מתארת טוב יותר את הבן אדם הזה שבכל מקום שבו הוא נמצא יש חריקות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מאחלת שיזדקן באלמוניות נעימה
רננה,
אשדוד,
30/04/05 12:59
|
עדיף שיישאר עם אשתו השנייה ויזקן אתה בנעימים בבית אבות יוקרתי! ויעזוב אותנו בשקט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד מרוקאית מקופחת
גיל,
צפוני,
01/05/05 14:52
|
אחרי שהמרוקאים יעופו מהשלטון,ויודו שהם הרסו לנו את כל מה שבנינו פה,תהיה מימונה גדולה וכולכם תיקחואת סילבן וגודי ותחזרו לחסן המלך האמיתי שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
ברק- איש קטן בזוי ורודן
רונן,
חולדה,
30/04/05 12:56
|
ברח מאחריות לאסון צאלים ומאסון המהומות בוואדי עארה. במקום לקחת אחריות על הפשלות האיומות שלו הוא זרק אותה על הכפיפים כך היה בצה''ל וכך בממשלה, הטיל את האחריות על פרופ' להיסטוריה שהבטחון אינו בדיוק תחום התמחותו. ברק הוא טיפוס חסר אחריות כלפי אחרים ומומחה לאחריות כשמדובר בקריירה שלו. עדיף שיישאר עם אשתו השנייה ויזקן אתה בנעימים בבית אבות יוקרתי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא עדיין לא אשתו
צילה.,
30/04/05 16:20
|
|
 |
42.
אהוד היקר .שימותו הקנאים .
ל"ת
שמעון פ,
קנאים,
30/04/05 12:24
|
|
 |
מי מקנא בברק?
שינוי.,
30/04/05 14:17
|
|
 |
41.
פוליטיקאי נבחן בהתנהגויותיו.
עזרתי בעבר לברק,
30/04/05 11:37
|
לפעמים מדור רכילות יש לו חשיבות כאשר הוא חושף התנהגויות של פוליטיקאים.ברק מעיד על עצמו פעם אחר פעם על חוסר רגישותו לבני אדם וחוסר הכבוד שלו אפילו כלפי בני משפחתו.מוכרח היה לשבת מאחורי נאווה? ואיך ישב בשבעה ועשה פרסומת לעצמו? ואיך התיחס לנכים? ואיך פגע בפרס? ואיך זלזל במפלגתו? הרשימה ארוכה והמסקנה לא ראוי להיות פוליטקאי במיוחד אחרי כשלון כה גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם קלינטון - אז מה -
אווה,
30/04/05 21:15
|
לא אוהבים אותו -?.. הענין הוא שקלינטון שובה לב וברק לא - ומה עם דיין וכו' ... אז לנחמדים סולחים מהר מאד - והוא המגעיל - לא מפרגנים שהוא נהנה... זה הטבע האנושי - אלהים ברא אותנו מה זה נחמדים...צבועים ומזויפים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק נמאסת.
אזרח.,
30/04/05 14:25
|
אין רגע דל כל הזמן אתה דואג לפרסם את עצמך. פניך מקשטים כל עיתון מקומי הכי לא נחשב רק פרסומת. קצנו בהתנהגויותיך הגרועות ובכשלונותיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
נילי המכוערת
יוסי מורד,
פ''ת,
30/04/05 10:48
|
איך אפשר להחליף אישה כמו נאוה באישה מכוערת כמו נילי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נילי יפה ונאווה יפה. גם ביבי
פלונית,
01/05/05 12:45
|
יפה, אבל השמין בטירוף. די לכעוס על כל העולם! אתם לא יודעים מה קרה ביניהם ואין טעם בלינץ' הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עשתה מתיחת פנים אולי היא השתפר
רכילאית.,
30/04/05 13:03
|
הוא בחר בה שיהנה ממנה ושימותו הקנאים.הרי זו הסיסמא של שניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכותו של ברק לבחור מכוערת.
סלים.,
30/04/05 12:29
|
הוא מכוער ביחסי אנוש.תמיד הוא חותך תמיד, הוא מתיחס בחוסר כבוד,הציבור הערבי לא סובל אותו ולא יסלח לו כך גם ציבורים אחרים שפגע בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שלא ראיתם אותה ממש
נילי לא צריכה,
טונה מייק אפ,
30/04/05 18:04
|
השתגעתם ? על מה אתם מדברים ?פריאל היא אישה נאה עם טעם נהדר. היא אשת קריירה מצליחה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה היא מסתירה עצמה.
ל"ת
צלם.,
01/05/05 14:40
|
|
 |
אבל שקרה לגבי פגישתם.
ל"ת
רכילאית,
01/05/05 12:35
|
|
 |
39.
רק טריק השינה?,
איה עזריאלנט,
תל אביב,
30/04/05 10:04
|
ומה עם טריק כובע הקש הענק בהלווי ה של עייזר וייצמן?. מה לנילי פריאל ולניחומי ויצמן?,. נראה שעעומדת לצמוח לנו שרהל'ה נתניהו חדשה . זקנה יותר וחולת פרסום. בעצם הכובע הגיע כי היא עשתה פייס ליפטינגכ לא?. זהו אהוד. רגישות אצלו זו מילה גסה. שמישהו פעם ינסה לחטט גם ביחסו לאנישם קרובים אליו, למשפחה למשל. אם הוא לא ברח מצאלים אני צנצנת קוויאר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפלגת העבודה התנערי מברק.
מתי.,
30/04/05 14:48
|
המקרה המתואר מצטרף לעוד ועוד התנהגויות גרועות של ברק.אבל מה מצפצף עלינו.אם אינו רגיש למשפחתו למתים בצאלים, לעובדה שהכשיל את מפלגתו וחבריו,אין לו תקנה.חוצפתו לא יודעת גבול.ונאווה היא לא עוד מספר בסטיסטיקה של גירושין.היא האשה שבזכותה ברק עלה ושעזרה לרבים כולל הנכים.הבעיה של ברק זה אופיו הגרוע לכן אסור לו לשוב לפוליטיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואל חוסר רגישותו הצטרפה החדשה.
אלי.,
01/05/05 14:42
|
|
 |
בורח מאחריות
מוטי.,
30/04/05 12:44
|
לאורך כל הדרך מה שמאפיין את ברק היא בריחה מאחריות.ארוך המצע למנות את הארועים שבהם ברח מאחריות עכשו יש לו שותפה שמצפצפת כמוהו.ברק עזוב אותנו לא רואים בך מנהיג ראוי.עשה כסף שמח בחייך החדשים, תהיה בריא הרי להיסטוריה כבר נכנסת. אבל עזוב אינך מנהיג לו אנו משתוקקים.מקוים שלא תביך שנית את נאווה האשה שהיתה אתך לאורך כל הדרך ובגדת באהבתה ומסירותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איה הרי מכירה את ברק
איש העבודה.,
30/04/05 12:36
|
וצריך להאמין לה.את תכונותיו הגרועות כלם מכירים.לפנינו שני אנשים אגוצנטרים שבשם אהבת נעורים פרקו את משפחותיהם מרב אהבה שקבלו שם מצד בני זוגם.נאווה היא סמל האשה האוהבת ושאיש לא יספר שכביכול היה זה בהסכם.לא היינו מתיחסים לענין אלמלא הרעש והמהומה שעושה ברק כדי לחזור לשלטון שבו הוכיח עד כמה הוא כשלון טוטלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי לנו שזה היה מנהיגנו .
עוזב העבודה.,
30/04/05 12:25
|
ונתנו בו אמון על אף שכבר היו סימנים של אופיו האמיתי.איך הוא נפל והפיל אותנו. זה מקרה פעוט ך דווקא המקרה הפעוט מצטרף לשורה ארוכה של התנהגויות אגוצנטריות של ברק.מפלגת העבודה לא צריכה לתת בו אמון אחרי שהפיל אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זוכרים את התנהגותו במסעדה.
יונה.,
30/04/05 14:15
|
|
 |
נהוג שנשים חובשות כובע בלוויה
עניין ידוע,
ביהדות,
30/04/05 19:12
|
נשים נוהגות לכבד את ההלוייה בחבישת כובע או מטפחת או צעיף (כמו שהיה לצאוורה של הגברת ויצמן ). היו שם עוד נשים עם כובעים כמו אשת הנשיא קצב . יש נשים שגם שומרות על עורן ולכן מעדיפות לחבוש כובע . היא בת זוגו ולכן ראוי היה שתלווה אותו להלוייה . איך בדיוק נאווה הכירה את הנשיא לשעבר ? אה כן היא היתה אשתו של של הרמטכ''ל וראש הממשלה , נו זה , איך קראו לו ,ובנסיבות האלו הכירה את הזוג ויצמן . אז לא הגיוני לכם שברק ראש הממשלה לשעבר יהיה שם עם בת זוגו אבל שנאווה תהיה שם עם בן זוגה החדש זה מסתדר . אולי שניהים היו צריכים להיות שם מחמת היכרותם עם ויצמן וזהו ? למה לחפש את הרע בכל דבר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
הוא סידר לבת הזו להיות ח''כית ?
אהוד אבא רע,
30/04/05 10:03
|
אולי בגלל זה היא כועסת? אולי כי אבא אהוד לא סידר לה כמו לעמרי להיות חברת כנסת ? אולי כי הוא לא דיבר עם החברים שלו לסדר לה עבודה של גלישה באינטרנט תמורת מיליונים ? אולי אם הוא היה דואג לה כך היו סוף סוף אוהבים אותו כמו שאוהבים את אריק שרון ? כי בישראל ככה אוהבים המנהיגים שלנו! מישהו חשב שהיא לא רצתה לעורר תשומת לב עם כל המאבטחים ? שהיא לא רצתה להשאיר את אמא שלה לשבת לבד ? שאולי היא דברה איתו בנייד מאוחר יותר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שטויות.
נירה.,
30/04/05 13:11
|
|
 |
לעזוב את נאווה ובתה.
יורם.,
30/04/05 13:07
|
|
 |
בתו של ברק לא שיכת לענין.
רן.,
30/04/05 12:19
|
הנושא המרכזי הוא ברק וחברתו שמצפצפים על כ ו ל ם!!! כולל על משפחתו של ברק שנשארה פגועה.אדם רגיש היה הולך לקונצרט אחר.ברק ממשיך להמאיס את עצמו עלינו בהתנהגותו הבלתי נסבלת ועכשו הצטרפה אליו בת לוויה כמוהו חסרת רגישות למצב שנוצר באותה סיטואציה.לא עדיף לנו אדם שנכשל ביחסי אנוש לאורך כל הדרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
עדיף רוה''מ גרוש מגנב מושחת !
אהוד ברק הרויח,
כספו בעבודה,
30/04/05 09:59
|
כל שטופי המוח , מוכנים לקבל ראש ממשלה שמסדר לבן שלו 3 מיליון ש''ח מפעיל פוליטי , שחי בחווה של 5000 דונם . אהוד ברק לעומתש שרון עשה את הכסף שלו בשנים האחרונות מעבודה קשה ומזה שהוא בחור מבריק . אבל ישראליים כמו ישראלים - תמיד יעדיפו את המושחת , זה שאומר להם מה שהם רוצים לשמוע . לא משנה שהוא הוביל למלחמה שעלתה ב600 הרוגים ויותר מאלף חיילים פצועים . לא משנה שהוא עושה היום מה שברק ומצנע אמרו שצריך לעשות עוד לפני שנים ויכל לחסוף מאות הרוגים בפיגועים . העיקר שאריק מהליכוד . לא איכפת להם שאין להם מה לאכול -כל עוד אריק וביבי הם שמרעיבים אותם . עלובי נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק לא יהיה ראש ממשלה אל תכתיר
יוסי.,
01/05/05 14:46
|
אתה כל כך בטוח שהוא ראש ממשלה הבא.שיהיה גרוש או רווק או נשוי לא משנה לא מתאים לפוליטיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעריץ שוטה וכסיל
דן,
30/04/05 12:27
|
הגיע הזמן לשים קץ לקישקוש ''שרון עושה עכשיו מה שברק דיבר עליו'' ! 1. ברק היה ראש ממשלה שנה וחצי. מדוע ה-ו-א לא ביצע את מה שהוא מקשקש עליו עכשיו ? 2. כמו שחיים רמון אומר כל הזמן, וכפי שגם אני זוכר היטב, בבחירות 2001 לא נאמר משפט אחד לגבי ההתנתקות מפי ברק. ברק רק דיבר על בחירתו כדי שיעשה ''שלום'' (...). אף מילה על התנתקות חד צדדית. זה הרי נגד רעיון ה''שלום'' של ברק ושותפו הבכיר לקואליציה יוסי ביילין. 3. ברק הבטיח ל''הבעיר את לבנון'' אם אחרי הנסיגה תהיה ולו ''יריה אחת'' מהגבול. חטפו 3 חיילים. מה עשה ברק ? נכון - כלום. מה, ברק הוא מתאבד שיעי שלא רוצה שהערבים יצביעו בשבילו ? לא. אז לא מגיבים בשביל לרצות את הערבים (וקלינטון). 4. ההחלטה על הקמת ועדת אור ההזוייה כבר כתבתי ? 5. עוד ועוד ועוד. אבל מה, אחרי שהאיש הסתכסך עם כל העולם ואישתו, יש לו עוד קומץ קקיוני של מעריצים שוטים שמגנים עליו ברשת. משעשע ? עצוב ? הזוי ? תגידו אתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שמפחיד זה הכסף של ברק.
מתהגד לברק.,
30/04/05 14:13
|
|
 |
כל מילה בסלע.
אחד שאכפת לו,
30/04/05 14:11
|
התןמכים בו מחפשים כמובן טובת הנאה. בייגה למשל.וזה כמובן גרוע כי אסור שיחזור לשלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שחושב אחרת הוא עלוב נפש?
נירה.,
30/04/05 12:10
|
זו לא השוואה בין ברק ושרון. זה גינוי להתנהגויותיו של ברק בהזדמנויות רבות.ברק ברח אחרי כשלון. שרון מעולם לא ברח לחו''ל ל4 שנים אם כבר.ומספיק לגנות אנשים על דעותיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף ראש ממשלה בן אדם.
איכות השלטון.,
30/04/05 13:10
|
לברק אין סיכוי לא מסוגל להשתנות. הוא יהיה רק יותר גרוע.תאוות השלטון והכסף עלו לו לראש וגם לזוגתו החדשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשאלו את אבא של ביבי על ברק
במה נמדד מפקד?,
30/04/05 18:40
|
תשאלו את משפחות של חיילים שלו שנפלו , תשאלו חיילים שלו שיצאו אחריו לפעולות ...בזה נמדד אדם . עלילת הדם שרקמו עליו בידיעות לא הספיקה לכם ? צחי הנגבי כבר התנצל בפניו . מעט מאוד אנשים יש כמוהו . המדינה הזו השתגעה מעריצים אנשים כמו ענבל גבריאלי ועוזי כהן . מה נהיה מהמדינה שלנו אם איש כמו ברק זוכה לגידופים וקללות כאלו ? זה ממש מזעזע . בכל מדינה אחרת שנלחמה ונלחמת על החיים שלה אדם כמו ברק היה זוכה לכבוד ולא לזריקת בוץ על רקע חייו האישיים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הצבא ברק גמר מזמן.
ל"ת
יוסי.,
01/05/05 14:48
|
|
 |
כבודו במקומו מונח לא בפוליטיקה
ל"ת
אדם.,
01/05/05 12:38
|
|
 |
36.
start up
mami,
tami,
30/04/05 09:24
|
|
 |
35.
חוסר רגישות של ברק והנלווית.
קורא מעריב.,
29/04/05 23:00
|
איש בלי טיפה של רגישות. למה צריך היה לגרום לחוסר הנעימות? עצוב לראות אדם כה מאכזב כמו ברק. ואולי זה עוד טריק של פרסומת שהוא עושה לעצמו יחד עם יחצניתו שגנבו את טריק השינה בבתי חברים מקלינטון. ראו ספרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
זכותן להתנהג כפי רצונן.
דן.,
29/04/05 22:34
|
מדוע זה צריך להתפרסם? זה שלברק ולחדשה שלו אין רגישות לא להתישב מאחורי נאווה ובתה לא מפליא.זה האיש שחושב שהוא המדינה.לך הביתה ברק. הראתה את חוסר הרגישות שלך בצאלים ובעוד כמה מקומות.לא פלא שנכשלת!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת רכילות אם אתה לא יודע..
ל"ת
פפ,
29/04/05 23:15
|
|
 |
34 אידיוט,תקרא לפני שאתה מגיב
40%מהזוגות,
מתגרשים,
30/04/05 09:40
|
נאווה ישבה מאחורי אהוד ונילי . נו אז מה הסיפור ? כמעט חצי מהזוגות מתגרשים אז גם אהוד ונאווה נכנסו לסטטיסטיקה .... ביג דיל . ביבי התחתן כבר 3 פעמים , פעם עם גוייה ובגד בשתיים מנשותיו ואף אחד לא אומר מילה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאווה היא לא עוד אחת מהסטיסטיק
גרוש.,
30/04/05 16:04
|
היא אשה שהעם אוהב אותה ותרמה לברק ולמדינה.למעשה הגדישה עצמה לברק.צורת עזיבתו צרמה וגם דרך ההתבטאות שלו.שורה ארוכה של התנהגויות גרועות שלו כשלונותיו, יחסו לסובבים אותו מגבירים את הכעס עליו.לא היינו רוצים לראות אותו שנית בשלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק זה לא כל אחד.
איכות השלטון.,
30/04/05 12:58
|
ברק מתימר לחזור לפוליטיקה. פוליטיקאי נמדד גם ביחסי האנוש שלו. ברק בועט בכל מי שעוזר לו אפילו בחבריו הטובים.נאווה היא לא כל אשה. היא אשה שהקדישה את חייה לקריירה שלו והוא החזיר לה רעה תחת טובה בצורה אכזרית כמו שהוא יודע לעשות.בעצמו העיד שהוא חתך.יש פוליטיקאים שלפחות ניסו כמו כל אדם לשפר יחסים זה לא המקרה של ברק. גם הצורה חשובה.זה איש שמצפצף על כ ו ל ם.ביבי גם קיבל בזמנו מקלחת קרה ומי אמר שהוא ושרלה צדיקים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובאיזה מדור אנחנו נמצאים?פפ
ל"ת
ננו,
30/04/05 08:35
|
|
 |
מה עשה ברק כשהיא הקדישה חייה ?
זו היתה זוגיות,
יפה והוגנת,
30/04/05 18:10
|
מה קורה איתכם ? מה אהוד ברק ישב בבתי קפה בכל אותן שנים שנאווה גידלה את הילדות ? ככה זה כשמתחתנים אם איש שהוא מהגדולים בציוניים שהיו פה בעשורים האחרונים. כשהיא הקדישה את חייה לו , הוא הקדיש חייו למדינה . כשהיא היתה בלילות לבד , הוא היה בצבא עבד לילות וימים למען המדינה . היא נהנתה ממשכורת יפה משירות של צה''ל , נהגים וכו' ומהכבוד הרב שהיה לה להיות נשואה לאיש שהיה אהוב מאוד ונערץ . היא ראתה את העולם , הכירה אנשים שלא היתה מכירה לולא היתה נשואה לו ........ אז בבקשה להיות הוגנים . אתם מורידים מערכה של נאווה כשהופכים אותה לעקרת בית מטומטמת שישבה וחיכתה שנים לבעלה .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
ברק כשלון ביחסי אנוש.
עמי.,
29/04/05 22:13
|
ברק נכשל בכל מערכת יחסי האנוש שהיו לו. התעלם משריו שאלו את יוסי שריד, התעלם ממפלגתו ולא היה מסוגל להדבר עם אויבנו.בגידתו בנאווה צורמת.היא עוד נדבך בשרשרת יחסי האנוש הגרועים שלו.הוא פשוט חתך ולא היה מסוגל אפילו לנסות כמו קלינטון למשל לשקם את נישואיו, ואת יחסי האנוש שלו עם כל סובביו.מפחידה נחישותו לחזור יחד עם כספו הרב הון ושלטון ואני ואפסי עוד. ברק אנחנו לא סובלים אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אולי תסבירו לי יפה ???
מיכאלה,
תל-אביב,
29/04/05 22:10
|
תגידו- בתקופה שבה אנחנו חיים,מה כל כך שערוריתי באדם שמרגיש שהוא רוצה ,בגילו, עוד להספיק שוב לאהוב??? מה אתם יודעים עליו? מה ידוע לכם על נאווה??? לי אין מושג, אני רק לא חושבת שזה חטא להרגיש יבש, עצוב, מתגעגע לאהבה,ולהגיד יפה '' בואי נפרד'' או שאשה תאמר כך לגבר- למה אי אפשר לפרגן אחד לשני קצת אהבה ושמחה?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכאלה
ח.פ,
מרכז,
30/04/05 09:43
|
צודקת בהחלט , אף אחד לא יודע בדיוק את האמת, אז עדיף לשתוק !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה דעתך מכאלה?
נמה.,
30/04/05 08:51
|
שתהיי נשואה שלושים ומשהו שנה באושר ויום אחד יודיע לך בעלך שמצא משהי אחרת? ככה בהפתעה? מה תרגישי? ואת זה את גם ממליצה לכל הבעלים? אין כבר אחריות משפחתית? התחשבות בילדים? ובמיוחד עם אשה כמו נאווה שהקדשה את זמנה וכוחה לברק הכשלון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מאמין שאני מגן על ברק..
מיכאל ברגמן,
30/04/05 12:14
|
אבל לדעתי הוא עשה את המעשה הנכון. אם הוא כבר לא אוהב את נאווה שלא יהיה איתה. זה לא הוגן בשביל אף אחד מהם להיות במערכת יחסים שאין אהבה, או יותר גרוע- אהבה חד כיווניות.
גם הוא וגם היא צעירים מספיק בשביל פרק ב'.
זה שהוא לוזר שהביא עלינו את האינטיפאדה השניה זה סיפור ליום אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכאלה מה את מיתממת?
רכילאית.,
30/04/05 11:26
|
את הרי גרופי של ברק ויודעת היטב שלא זה המקרה. לא שני אנשים שחיו יחד החליטו להפרד, במקרה של ברק זה ברק שחתך.הוא אמר זאת במפורש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה הוא מתישב דווקא מאחוריה
עוזר בעבר.,
30/04/05 08:41
|
מדובר על חוסר רגישות במקרה זה.באשר לברק שיהיה לו לבריאות אבל בגלל כל כשלונותיו ויחסיו הגרועים עם עוזריו וחבריו שיעזב את הפוליטיקה שם הוא לא רצוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקומות מסומנים והוא ישב לפניה
ממתי נאווה,
בעניין פסנתר,
30/04/05 12:23
|
מה לא ברור ? כתוב ''עשר שורות לפני האם ...'' . אז קודם כל הוא לא ישב מאחוריה וחוץ מזה = זה לא שוק שכל אחד יושב הכין שהוא רוצה הוא ישב במקומות המוזמנים עבורו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
נאוה, את מקסימה!!! כל-טוב!!!
ל"ת
שירי,
29/04/05 20:48
|
|
 |
30.
KOL HACAVOD LE'NAVA
LAURIE,
TIBERIAS/USA,
29/04/05 20:18
|
SHE IS THE CLASSIEST WOMAN AND HAS HANDLED HERSELF FABULOUSLY! NOT SO FOR EHUD WHO ALWAYS RUNS AWAY INSTEAD OF TRYING TO SEE THINGS THROUGH IN HIS PERSONAL AS WELL AS PUBLIC LIFE !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
נעל לוחצת
המבין,
29/04/05 20:04
|
קניתי זוג נעליים וכולם אומרים לי אזה נעלים יפות, אבל רק אני יודע שהם לוחצות. נאוה אולי מאוד נחמדה אבל מי יודע............תפסיקו להאשים אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אתה מכנה את עצמך מבין ?
לא מבין,
29/04/05 23:08
|
למי בכלל אכפת מדימויי הנעליים שלך??
לפי הסגנון שלך נראה לי שגם הגרביים שלך מסריחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה תגובה חסרת תרבות
המבין,
30/04/05 02:48
|
אכן הבאתי דימוי, אבל זה לא היה מיועד לחסר בינה כמוך, ברור שאתה לא מבין, תרבות ודרך ארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד- נאוה מטעה, והיא ניב
ל"ת
דידי,
ראש העין,
29/04/05 22:49
|
|
 |
הנעל הלוחצת הוא ברק הבוגד.
מוקיר את נאווה.,
29/04/05 22:27
|
עזיבתו את נאווה היתה בגידה. את הנוכחית הכיר במטוסים. לא פלא. האיש בגד גם בנו אלה שעזרו לו ותמכו בו.הסתלקותו ל4 שנים היא גם בגידה.חוסר יכלתו לקחת אחריות על כשלונותיו מעידה כאלף עדים על אופיו.נחישותו לחזור בעזרת כספו הרב הוא אסון למפלגת העבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחסי האנוש של ברק.
מודי,
29/04/05 22:21
|
כל מה שהיה לברק לומר על נישואיו:''חתכתי''.כך חותך ברק עם כל מי שיש לו יחסי אנוש איתו.האיש זורק כך גם את חבריו הטובים שעזרו לו.נאווה היא סמל לאשה מסורה שעבדה הרבה למען ברק. אפילו ביום נצחונו שכח לומר לה תודה והיה צריך להזכיר לו.האיש אני ואפסי עוד, ותפס גם צפונית שהיא אני ואפסי עוד בלי רגישות לעובדה שנאווה יושבת שם.רק שלא יחזור לפוליטיקה. האיש מאוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
נאוה מס'' 1
מעוז משה,
רחובות,
29/04/05 19:49
|
|
 |
נאוה -היפה בנשים-אהוד-הפסדת!
ל"ת
מלי,
נתניה,
29/04/05 23:26
|
|
 |
מי היה שומע על נאווה ללא אהוד
פתאום נאווה,
הפכה לאלילה,
30/04/05 09:44
|
נאווה , נחמדה או לא , אף אחד לא יודע , היתה מורה לאנגלית . זה שכולם מכירים אותה עכשיו זה בזכות העובדה שהיא היתה אשתו של אהוד ברק . מאיפה יודעים מה היה אצלם בבית ? מאיפה יודעים למה הם נפרדו ? אולי זה נגמר ביניהם כבר מזמן כמו שזה קורה להרבה זוגות בגילם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מבינים גדולים פה ממש ! מה בכלל
S,
אנשים קטנים,
29/04/05 19:38
|
אתם יודעים על גירושים כאלה אחרי עשרות שנים ביחד, מה אתם יודעים על כאב של בגידה ? מי אתם שתשפטו את נאוה ברק או את הבת שלהם ? מה אתם יודעים על מה שהן עברו לפני במהלך ואחרי ? כולם פה חכמים גדולים... נראה אתכם בעוד 20 שנה .... נראה אז את הפה הגדול הזה שרק ביקורת יש לו על כל דבר וכל אחד.
ש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
רחמנות על אהוד מקק
דן,
29/04/05 19:06
|
האיש הזה, או יותר נכון לומר - ראש הממשלה הגרוע ביותר בתולדות מדינת ישראל, הינו ליצן מהלך. תמהני מה עשתה נאווה עם הנאד הנפוח הזה כל כך הרבה שנים. נ.ב. - מודה באשמה: הצבעתי לליצן בבחירות 1999 כך שגם לי יש אחריות מסויימת על עלייתו לשלטון והבאת המדינה לפי פחת בשלהי שלטונו העלוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
איך נאוה
לא סובל את ברק,
ירושלים,
29/04/05 18:33
|
הסתדרה איתו בכל שנות הנשואים שלהם ? הוא כזה יצור ,ביום שהוא נבחר לראש ממשלה העדפתי להחזיר את האזרחות הישראלית שלי ,מסכן , יש יצורים שאלוקים דילג עלהם כשהוא חילק תשכל הוא אחד מהם אולי אלוקים ישלחלו תתפללו עלו מסכן גדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בזכות ה''ייצור'' הזה את חי !
ברק-מקום כבוד,
בקיום ישראל,
30/04/05 09:48
|
איזה מדינה של חארות כפויי טובה . האיש הזה 30 שנים קרע את התחת למען המדינה . עשרות פעמים היה יכול להיהרג והוא המשיך לסכן את החיים שלו למען קיום המדינה הזו . אז איך אפשר לדבר כך על איש כזה ? אפשר להגיד אם לא מסכים לדרך שלו אבל לנבל את הפה כך ? מה גם שזה בד''כ מגיע מלוזרים שלא עשו צבא או מקסימום היו פקידים במשטרה צבאית ....... אפסים כולכם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. מדינה של כפויי טובה
ל"ת
וואלה,
30/04/05 14:12
|
|
 |
24.
אלה הם הפוליטיקאים שלנו
ל"ת
יניב,
29/04/05 18:21
|
|
 |
23.
נאוה אנחנו אוהבים אותך !!!
ל"ת
מלאכית,
29/04/05 17:36
|
|
 |
22.
איזה ייצור מגעיל ה.אהוד הזה..
ל"ת
מיקרופון חטוף,
29/04/05 17:16
|
|
 |
21.
נאוה ועם ישראלי שמחים שברק הלך
ל"ת
יניב רינגוולד,
רחובות,
29/04/05 17:09
|
|
 |
20.
זנאי בוגד
אלי,
גבעתיים,
29/04/05 15:53
|
זה סופם של הפוליטיקאים הבוגדים בנשותיהם. כך נעלמו מהבמה הפוליטית רפי אדרי גד יעקובי שמעון שבס 'ידלין. ללא נאוה ברק אהוד לעולם לא יבחר לראשות הממשלה.העם לא יסלח ולא ישכח על בגידתו באשתו במפלגתו ובחבריו הטובים ביותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע.
צופה.,
29/04/05 23:10
|
לא ניסה אפילו לשפר את יחסי האנוש שלו.פתאום נמאסה עליו נאווה שטיפחה אותו וסבלה בגללו. התאהב יעני בכסף ובחברה מימי הצופים.גרם לפירוק שתי משפחות לירידת מפלגת העבודה ועכשיו יכבוש אותנו בכספו הרב. כל העיר עם מדבקות של ברק מאיפוא הכסף.שוב מהעמותות הלא ברורות? איש עם עור של פיל. רק שלא יפרסם את מכתבי האהבה לנילי מתקופת הצופים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קלינטון לפחות הסכים לטיפול.
מירי.,
29/04/05 22:37
|
בגדת לא רק בנאווה גם בנו בוחריך.אין לך סיכוי אצלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די הרבה דמויות בולטות
בואש קרבי,
29/04/05 22:04
|
שהחסרת מהרשימה שלך, לא בדיוק שמרו אמונים לנשותיהם וכולם פעילים ודומיננטיים, אין לך מושג כמה דומיננטיים. חוץ מזה, איך בדיוק אתה יודע מי בגד במי, ואם בכלל? הסנפת את המצעים שלהם? התקנת אצלם מכשירי האזנה? או שאתה, כמו רכלנים קטנים אחרים מסוגך, מוציא את מררתך על כל מי שבא לך גם אם זה מועיל רק לך להיפטר מהסירחון הפנימי שלך? ואם ככה זה, למה לדעתך מישהו צריך ליהנות מהצחנה שלך? אם אין לך מה לעשות בה - שמור אותה אצלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הם לא השתינו מהמקפצה כברק
ל"ת
לבואש הקרבי,
29/04/05 23:17
|
|
 |
ביב התחתן 3 פעמים בגד בשתיים!
ל"ת
והיה שרון-התחתן,
עם גיסתו,
30/04/05 09:49
|
|
 |
19.
קונצרט?
אובייקטיבי,
29/04/05 15:35
|
איני מכיר את נאוה או אהוד ברק. מספיק לראות את התנהגותו ולזכור איך כשל והכשיל את כולנו כראש ממשלה רק כדי להיות בצד של נאוה. חוץ מזה שאהוד כנראה לא יהיה ראש ממשלה רק משום שהוא גרם לי להתגעגע לביבי (בתקופתו של אהוד כראש ממשלה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי נשוי 3 פעמים ומנוכר לביתו
קונצרט של שנאה,
והסתה סתמית,
29/04/05 16:52
|
הבכורה מנישואיו הראשונים-בהיותו ר''מ שרה אשתו אסרה עליו אפילו לשים תמונה שלה על השולחן אז אם אתה מתגעגע לביבי אז או שאתה ליכודניק צר אופקים ומובטל בזכות ביבי או שאתה עוד אחד מהמתנגדים לברק במפלגה שהוא ייקח בהליכה עוד חודש ויהיה גם יהיה ר''מ עוד פעם ובקרוב(גם ביבי,גם ביבי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל יתהלל חוגר כמפתח.
יוסי.,
29/04/05 22:39
|
רב תומכי העבודה בעם לא רוצים את ברק.בגד במפלגתו בתומכיו בעוזריו ובאשתו. שרשרת של בגידות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
יש מחיר לבגידה של אבא במשפחה
ל"ת
לילי,
29/04/05 15:24
|
|
 |
17.
השיא הוא דווקא בכתבה המופלצת
אייטם מצחין,
29/04/05 15:15
|
הזאת. ''הבת'' כמו שקוראים לה כאן צריכה למצוא את עצמה בעיתון? יש איזה עניין ציבורי במה ש''כתבת'' הצליחה לראות או לא? היא עקבה אחריהם גם אחרי ההופעה? ולטלפון שלהם היא האזינה? כמה גועל נפש יכול לצאת מ''אייטם'' מסריח אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
נאוה
מבין,
29/04/05 14:57
|
|
 |
אתה צודק
דני,
מכמורת,
29/04/05 22:47
|
|
 |
האמנם
אגואיסט,
29/04/05 22:06
|
|
 |
15.
נאוה=אגו
מבין עניין,
29/04/05 14:56
|
|
 |
ל''מבין'' - אתה לא מבין כלום
מבינה יותר,
29/04/05 15:30
|
וגם מספר 16 לא מבין כלום!
יש לכם עוד הרבה מה ללמוד ומה לעבור בחיים כדי להבין משהו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אגו
מבין עניין,
29/04/05 14:55
|
הייתי אומר שלאיש שרוצה להיות רוה''מ יש בעיות אגו חמורות ביותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הבת של אהוד..קבלי ח''ח
ל"ת
פארקר,
רמת השרון,
29/04/05 14:35
|
|
 |
12.
קצת בושה וכבוד עצמי
דוד,
ירושלים,
29/04/05 14:27
|
אהוד ברק הראה רגישות ותממן את כל במה שהמדינה ממנת אותך מאבטחים מכוניות וכל השאר קצת מצפון תראה שהשתנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אגו
תגובה לאגו,
29/04/05 15:44
|
|
 |
11.
חוסר חינוך מצד הבת של ברק
ל"ת
ניר לוי,
נתניה,
29/04/05 14:06
|
|
 |
ניר - ברק דוגמא למחנך ?
נירה,
29/04/05 15:27
|
|
 |
10.
הסתה?
שולה,
29/04/05 13:45
|
טועים אלו הרואים בעובדה שהבת לא התייחסה לאביה תוצאה של הסתת האם נאוה. הבת היא בוגרת ובגילה בודאי שלא ניתן להסית נגד אביה (אם הוא יודע איך להתנהג). כמו כן בודאי הגברת נילי לא מעודדת אותו לגלות יחס חם ואוהב לביתו. מכירים הרבה מקרים כאלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצא מין את מינו
קרן,
חיפה,
29/04/05 22:42
|
|
 |
תגובה
ר.ש.,
יפו,
29/04/05 18:16
|
זו הרי רק חדשה רכילותית,,, מישהו פה בקיא בעובדות?
אני כמו הרוב נוטה להאמין שלנאווה יש סיבה לא לומר לו שלום, וכנראה גם לבת,,,
אהוד הרי בגד בנאווה משך זמן די ממושך ויש לה כל הסיבות,,,
אם גם הבת התנהגה כמוה, יתכן שלא רצתה להביך את אימה,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אני חושבת
סיגלית,
29/04/05 13:37
|
שכל העניין הזה ממש לא נעים ואני בטוחה שלאף אחד שם לא נוח עם זה. זה עניינם הפרטי ובטח לא שלנו. אני מאחלת לכל משפחת ברק שרק יהיו מאושרים, ושיקחו בחשבון שלכל צעד בסגנון הזה יש משמעות - רכילותית ובעיקר אישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
Failure
Ido,
Raanana,
29/04/05 13:22
|
Barak was a failure A waste of time to come back Not a nice person and not sensitve to all around him
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
נאוה - את מלכה והרווח רק שלך!
חגית,
29/04/05 13:15
|
|
 |
6.
מילא נאוה, אבל גם הבת ?
דוד,
נתניה,
29/04/05 12:42
|
|
 |
5.
תוצאה של הסתה של נאוה
דברת,
29/04/05 12:14
|
מהיכרות קרובה עם המשפחה , מדובר בהסתה סמויה ושיטתית של נאוה שלא יכלה לקבל את עזיבתו הפתאומית של אהוד ומשתמשת בילדות ככלי נשק כנגדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה''ילדות''
טלי,
29/04/05 14:27
|
כבר לא כ''כ ילדות, הם עם דיעה ומחשבה עצמאית לחלוטין.
ולאהוד מגיע לאכול את מה שהוא בישל בעצמו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה
שי,
29/04/05 13:23
|
|
 |
דברת - את שקרנית!!!!
יהודית,
29/04/05 13:14
|
|
 |
זה פשוט שיקרי
עמית,
תל אביב,
29/04/05 18:08
|
דברת יקירתי אין לך שום היכרות לא לנאוה ולא לאהוד. נאוה אשה אצילה וראויה לכל הכבוד בהתמודדותה עם עזיבתו של אהוד.כן, היא היתה מופתעת לחלוטיו ואפילו שבורה. אבל בהמשך התנהלותה מולו היתה מכובדת מאד. מעולם לא הסיתה את הבנות שלהם נגדו.נאוה גידלה אותן לבד כל החיים והן אוהבות אותה אהבת נפש. את אהוד בעקבות העזיבה הן פשוט לא מכבדות. ואגב ,כן, אני ידיד המשפחה לכן העובדות ידועות לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני לא היתי סולחת...
אהובה,
קדימה,
29/04/05 23:47
|
אם אבא שלי היהת מתנהג כך כלפי אימי-בתור בת גם אני לא היתי מוכנה לקבל בעיטה כזו-תסלחו לי מאוד! אני חושבת שאהוד פגע מאוד בקדושת המשפחה שלו-המשפחה היא עדיין ערך עליון שאסור לבעוט בו כך-לא מוכנה-שיפגעו ויזרקו את אמא שלי-לאחר שנים רבות של הליכה ביחד! יאללה עם כל הכבוד לחופשיות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשר
אילן,
30/04/05 08:54
|
גם לאבא מותר שיהיו חיים וזו לא פרבילגיה של הבת לשפוט אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאוה נחש מתחת לקש
ירדנה,
תל אביב,
29/04/05 22:46
|
השקט שלה מאוד מטעה.היאסכסכנית,ומנפולטיבית. והרושם הראשוני שלה מאוד מטעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
?
דברת???,
29/04/05 13:11
|
מה זה היכרות קרובה !!!(בציניות ) עדיף לפעמים פשוט לסתום ת'פה ולא לדבר שטויות וגרוע מכך לשקר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אין כמו נאוה!!!
מיכל,
29/04/05 11:52
|
החלק הטוב בחייה רק עוד לפניה. בלי ברק יהיו לה המון המון רעמים וברקים טובים הרבה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
נאוה ברק
מישהו,
רמת גן,
29/04/05 11:32
|
|
 |
2.
בעיות במשפחה = כישלון פוליטי
אזרח מודאג,
29/04/05 11:22
|
אם העובדות המופיעות בכתבה הינן נכונות, ובתו של אהוד ברק התעלמה מאביה... הרי שזה מעיד על כשלון בסיסי מאוד בחייו של ברק, ולכן, הוא *פסול* מכהונה כראש ממשלה....
אחת התכונות החשובות ביותר לאדם בוגר, אחראי ורציני הוא יחסי משפחה תקינים, על אחת כמה וכמה אם הוא מתמודד על תפקיד כה חשוב כראש הממשלה.... אם הוא נכשל בזאת, איך הוא יוכל לנהל מדינה שלמה בצורה בריאה..?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי בוש וקלינטון אנשי משפחה?
האמנם?,
29/04/05 17:07
|
על מה שעשה קלינטון שבגד,ניצל נערה תמימה לסטיות שלו ושיקר לאומה שלמה בשידור חי אין מה להרחיב יותר על בוש שהיה אלכוהליסט ,משתמש בהירואין ונמושה שהתחמק משירות בויאטנם כנ''ל. גם אצלינונתניהו לא היה מופת של חיי אישות כשהתחתן בשלישית(כניראה עקב אולטימטום של שרה שגם בה הוא בגד והודה בכך בפומבי) הגם אתה מ ה מ פ ח ד י ם מברק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קלינטון שיקם את נישואיו
יועץ נישואין.,
29/04/05 22:48
|
במשך שנה הלך יום בשבוע יחד עם הילרילטיפול משפחתי. ונישואיו ניצלו.ברק פשוט אגואיסט ולא היה מוכן לשקם את נישואיו אפילו לא לנסות. כך הוא זורק גם חברים. בושה. איזה חוסר רגישות מצידו ומצד חברתו דווקא להתישב מאחורי נאווה.רק אדם חסר רגישות כמוהו מסוגל לעשות זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביל קלינטון ובוש הורים למופת?
האמנם?,
29/04/05 16:57
|
על מה שעשה קלינטון שבגד,ניצל נערה תמימה לסטיות שלו ושיקר לאומה שלמה בשידור חי אין מה להרחיב יותר על בוש שהיה אלכוהליסט ,משתמש בהירואין ונמושה שהתחמק משירות בויאטנם כנ''ל. גם אצלינונתניהו לא היה מופת של חיי אישות כשהתחתן בשלישית(כניראה עקב אולטימטום של שרה שגם בה הוא בגד והודה בכך בפומבי) הגם אתה מ ה מ פ ח ד י ם מברק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם כל מילה כל מילה בסלע
עורכת דין,
29/04/05 11:51
|
אם הבת מתעלמת ממנו זה כבר אומר דרשני
מילה הגרושה נשארה עם טעם מר וכאב עצום אבל הבת שלך לעזאזלל לא מדברת איתך זה חמור ונראה ממש רע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני שאת כותבת...
אני,
29/04/05 14:49
|
כדאי לך לבדוק שגיאות כתיב וכמובן להוסיף סימני פיסוק (חשבתי שעורכי דין אמורים לדעת דברים כאלו). חוץ מזה - אין קשר בין שני הדברים: נאוה אישה מקסימה לדעתי, ואני לא ממש מתה על אהוד ברק - אבל אי אפשר לדעת מה באמת קרה בחיי הנישואים שלהם, והיחס של בתו אליו ממש לא קשור לכישלון פוליטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמדי לכתוב עורכת דין יקרה
אבשלום קור,
29/04/05 13:13
|
ולענייננו - מה הפלא שהבת לא מדברת עם אביה לאחר שהוא בגד באמה ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבשלום קור
טריפל אדום,
29/04/05 23:00
|
תגיד לי 'הדיוט'. זה כל מה שמטריד אותך? עברית???? מב זה משנה איך זה נכתב. העיקר שהמסר עבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טריפל - כנס
אבשלום קור,
30/04/05 14:18
|
כן, גם העברית מטרידה אותי, במיוחד כשהכותבת היא עורכת דין....
יש לך בעיה עם זה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קלינטון ואשתו שנים לא זוג
תתעוררו כבר,
30/04/05 09:54
|
חבורה של מטומטמים , ביל קלינטון ואשתו עוד לפני מוניקה לא חיים כזוג נאהבים , הם נשארו נשואים למטרות פוליטיות שלו ושלה . הם שותפים לדרך , חברים. לקלינטון היתה מאהבת 12 שנים עוד לפני מוניקה והילרי לא אמרה מילה והמשיכה לחיות איתו . היא אשת קריירה שזה מה שמענין אותה , סיפור ידוע לכל אזרח בארה''ב .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
וזה כאילו אמור לעניין מישו?
ל"ת
משועמם,
29/04/05 11:09
|
|
 |
עובדה שאותך זה מעניין.......
יפית,
29/04/05 13:11
|
ועוד טרחת להגיב לאחר שקראת.......
אז בפעם הבאה - סתום ת'פה המשועמם שלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפית, את בטוחה שאת בחורה ?
נגעל,
29/04/05 15:00
|
|
 |
למה?
מישו,
29/04/05 16:47
|
למה בכל כתבה יש מגיב שרושם שזה לא מעניין אף אחד ואחריו יש את הטמבל שנופל בפח ורושם עובדה שאותך זה מעניין...חומר למחשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הביקורות סתם חסרי רמה
אחת,
מהאו'ם,
30/04/05 17:51
|
אין לאנשים במה להתעסק בחיים - אז מתחילים לכתוב שטויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחת מהאום - כמוך למשל...
ל"ת
ארז,
02/05/05 09:10
|
|