• 57.

    נכון. אנחנו מחנכים את הילדים שלנו וכל מה שסביבם משפיע

    , 30/10/14 22:01

    לכן את יכולה להיתמם ולקחת אותם לשם, או שאת יכולה להקיף אותם בתכנים טובים יותר.
    תאמיני לי שיש

    IP: 109.66.97.224דווח על תגובה זו

  • 56.

    ענית לעצמך במשפט הראשון.....

    , 21/10/14 20:41

    "הפסטיגלים של השנים האחרונות הם מיצג של תרבות נמוכה, צעקנית, וולגרית, חסרת טעם וריח. אף שיר לא יצא משם וייזכר, הכוכבנים יוחלפו כמו גרביים"
    אני אישית בוחר לעבוד יותר קשה ולספק לילדיי תחליף ראוי פי כמה. בואי לא נזלזל באינטיליגנציה של ילדינו, בוא ננסה לאתגר אותם במשהו איכותי יותר

    IP: 46.120.231.155דווח על תגובה זו

  • 55.

    איך הם יבחינו בין טוב ורע

    מישהי, 19/10/14 18:20

    וילמדו לסנן בעצמם? אולי את תהיי מוכנה להראות להם גם רצח? סקס? איפה עובר הגבול? הם ילדים. הם לא יודעים לסנן את התכנים האלה, זה תפקיד ההורה. לחשוף אותם לכל תוכן לא יתן להם כלום חוץ מבלבול. כשהם יגדלו כמובן, שיראו מה שמתחשק להם, אבל כרגע? נשמע שפשוט אין לך כוח לקחת אחריות ולהבין שאת הורה.

    IP: 46.116.248.15דווח על תגובה זו

  • 54.

    סליחה, לגברת רויטל תורג'מן זכות מלאה להשמיע את דעתה !!!

    עמרי, 16/10/14 17:57

    בעיקר כאשר היא נמצאת לבדה בשירותים.
    תעזבו אותה בשקט.
    טוב שיש אחת כזאת שתגדל כמה בנות פרחות שבעתיד ינקו את תאי השירותים בהם יחרבנו הילדים שיבואו עם הוריהם לפסטיגל של 2030.
    העיקר הבנות שלה יזכו לראות את הפסטיגל בחינם, לא ככה ?

    IP: 79.182.152.159דווח על תגובה זו

  • 53.

    "...אנחנו אולי צורכים אבל לא מכניסים לתוך הנשמה."

    ., 15/10/14 11:08

    אם הילדים שלךנחשפים לתכנים כאלו כל הזמן, זה ועוד איך יכנס להם לתוך הנשמה.

    IP: 192.114.91.245דווח על תגובה זו

  • 52.

    פיספסת הזדמנות

    ניסו, 15/10/14 02:59

    העניין אינו האם הפסטיגל מחנך או לא , וגם לא מי אשם במצב הנוכחי.

    העניין הוא בהזדמנות הנדירה , בשעת הכושר לעשות מעשה.לשנות.

    אם הילד בן ה 10 שלי "חייב" אייפון 5 לפחות...אם המכנס שילדה בת 10 קונה "חייב" להיות מזארה ..ואם ילדה בת 12 היא בלוגרית של איפור וצרכנית של מייק אפ - יש לנו בעיה קשה.

    אז גם אם הפסטיגל הוא מאד איכותי (והוא לא) בואו נאחד כוחות לנסות להציל את הדור הבא מעצמו.

    כי הפסטיגל הזה מייצג את איבוד הערך לכסף...לא כולם יכולים להשתתף בחגיגה הזו -המפיק גובה הרבה מאד כסף על כרטיס - רק כי הוא יכול.. (שלא לדבר על מה קורה באולם עצמו - תעשייה) , הוא מייצג את איבוד העומק ואת הסגידה לרדידות.את ההתמסחרות והחומרנות.
    תן לבן שלך אייפון..רצוי 6 שיעשה סלפי כל היום.אם יהיה לך מזל - שכח ממנו בשבועות הקרובים ותוכל להיות אבא וירטואלי.
    אם יהיה לך פחות מזל - תיפגשו בנסיבות לא מעודדות...בקרוב.

    IP: 46.120.62.140דווח על תגובה זו

  • 51.

    לא מיתממים, להפך, דברנו בדיוק על אנשים כמוך

    אמא ל-3, 15/10/14 01:07

    כל מה שיוני ברק רצה להראות זה שהפסטיגל נוצר לאנשים כמוך, וכמה שאת בעייתית.
    כן, חינוך מתחיל מהבית, והורה שמאפשר לילד שלו לראות פסטיגל כזה הוא רק סימפטום. הבעיה מתחילה מזה שאת בכלל חושבת שזה חלק מהחיים, פסטיגל כזה.
    לא מתנצלת? לא ביקשנו שתתנצלי בפנינו. אבל לילדים שלך, ביום מן הימים, תהיי חייבת התנצלות עמוקה. השאלה היא האם יש בך מספיק תבונה שתשכילי אי אז להבין זאת.
    ולא, אני לא באייפון כל היום. לא "עפה על עצמי" ולא משתמשת בביטוי הזה (רק ציטטתי אותך) וכך, אגב, גם חברותי האמהות. השירים המגעילים האלה ממש לא משקפים אותי ועוד מספיק הורים שפויים שאני מכירה, ונראה שאת פשוט לא מצליחה להבין את זה שלא, לא כל הדור שלנו הוא כזה, ושהמוחים כנראה ממש לא כמוך.

    IP: 89.139.160.92דווח על תגובה זו

  • 50.

    כל אחד ועולם התוכן שלו...

    אבא, 15/10/14 00:02

    חוסר מודעות בשילוב של תרבות נמוכה מצמיח ילדים כאלו.
    את ממש לא אמא טובה, מצטער.
    את לא מוכנה להתאמץ בכלום למען ילדיך, סתם שועטת קדימה עם העדר וחושבת שאפשר לפתור את הנזקים בכמה תירוצים קלושים.
    במקביל לפסטיגל יש גם הצגות איכותיות לילדים, אבל חייבים לכבות בכניסה את הסלולרי...

    IP: 5.29.243.211דווח על תגובה זו

  • 49.

    "מותק של פסטיבל" קצת יותר נורמלי.

    ניר, 14/10/14 18:26

    אנחנו עשינו מעשים. אין לנו כבלים ומה שהילדים רואים עובר סינון. בת ה-4 מתה על פרפר נחמד של שנות השמונים, אבל גם דורה ודייגו. בנות וינקס למשל - אסור.
    לגבי הפסטיגל - לא הולכים. במקום זה נלך להצגת ילדים קצת יותר תרבותית ופחות ממוסחרת.
    אנחנו לא מסתירים מהילדים שום דבר, עם זאת לא צריך לחשוף את הילדים לכל לכל תעשיית הבידור הזאת שכל מטרתה לעשות כסף על חשבונם של הילדים.

    IP: 134.191.232.70דווח על תגובה זו

  • 48.

    צודקת בדבר אחד. אלה שאובמה הוא הגורו שלהם שעשה מהסלפי הון (ל''ת)

    הם אותם אלה שהסלפי נמוך להם עכשו. בוק יותר קלאסי., 14/10/14 17:01


    IP: 77.127.13.234דווח על תגובה זו

  • 47.

    לא התפקיד של רינת גבאי לקבוע, אבל התפקיד שלך לבחור לו. (ל''ת)

    כנראה שלא לימדתם אותם לסנן אם הם רוצים פסטיגל, 14/10/14 16:57


    IP: 77.127.13.234דווח על תגובה זו

  • 46.

    זכותך להיות ערסית, זכותנו להזדעזע מזה (ל''ת)

    , 14/10/14 15:33


    IP: 82.80.132.4דווח על תגובה זו

  • 45.

    איזה גזענות מזעזעת !

    מזרחי, 14/10/14 15:08

    לא משנה מה אתם חושבים על החינוך שלה ועל הפסטיגל, לרשום שהיא סתומה רק בגלל שהיא ״תורג׳מן״ מראה גם המון עליכם.

    מסתבר שיש גם אנשים גזענים וחשוכים שלא הולכים לפסטיגל.

    IP: 192.116.165.226דווח על תגובה זו

    • פגעו לך "בכבוד"? כווצת את שרירי הישבן? (ל''ת)

      , 14/10/14 20:02


      IP: 85.65.37.50 דווח על תגובה זו

    • חלאס לנגן על המזרחיות בכל דבר. היא סתומה, בלי קשר (ל''ת)

      , 14/10/14 23:06


      IP: 77.125.76.49 דווח על תגובה זו

  • 44.

    יש לי חדשות בשבילך - כשאני עם הילדים, אני עם הילדים

    ירושלמית, 14/10/14 15:07

    לא מצטלמת איתם סלפי.
    יש גם הורים אחרים ולכן יש גם ילדים אחרים.
    הילדים שלך לא יהיו ראויים מספיק ותמיד יהיו נחותים, וכל זאת בזכות אמא דפוקה כמוך!

    IP: 79.179.143.199דווח על תגובה זו

    • כמוני כמוך. (ל''ת)

      עוד ירושלמית, 15/10/14 01:09


      IP: 89.139.160.92 דווח על תגובה זו

  • 43.

    "הם יהנו מהרעש, התזזיתיות, השפה הנמוכה, הביגוד הצעקני"

    ,, 14/10/14 14:51

    הגדרת תרבות מזרחית מצוין.

    IP: 85.65.37.50דווח על תגובה זו

    • אימרה שטחית. הערסיות חוצה מגדרים. (ל''ת)

      , 14/10/14 23:07


      IP: 77.125.76.49 דווח על תגובה זו

  • 42.

    רק אנשים רדודים וצרי אופקים הולכים לפסטיגל

    תכבדו את הילדים שלכם. תנו להם תרבות איכותית!, 14/10/14 14:14

    וגם אם זה בחינם לא צריך ללכת. כי אם אתם הולכים לזה אז אתם נותנים לגיטימיות להמשיך את ההפקות הבזויות האלה. כדי שיהיה שינוי צריך להצביע ברגליים.

    IP: 109.186.2.220דווח על תגובה זו

  • 41.

    תהני את ושאר הג׳וחות בפסטיגל

    מיקי, 14/10/14 14:02

    אגב תתפלאי שלא רק אוכלי עדשים אורגניות קפוצי תחת כהגדרתך מחפשים משהו קצת מעבר למכנה המשותף הכי נמוך...
    ולא, אני לא ״עפה על עצמי״ או עושה סלפי ומעלה לאינסטוש כל דקות ימים. חינוך טוב ודרך ארץ לעומת זאת אני כן מלמדת.

    IP: 37.142.121.15דווח על תגובה זו

  • 40.

    למה אני לא מופתע גברת תורג'מן???? (ל''ת)

    דני, 14/10/14 13:46


    IP: 82.166.183.86דווח על תגובה זו

  • 39.

    תפקידך כאמא זה לחנך ולדאוג לתרבות הולמת לילדך!

    דנה, 14/10/14 13:24

    עצוב מאוד מה שכתבת.
    איפה התפקיד שלך כאמא?

    IP: 79.180.138.141דווח על תגובה זו

  • 38.

    הילדה הג'ינג'ית השמנמנה??

    מסביר הרבה, 14/10/14 12:03

    זה מה שאת זוכרת ממנה ? מסביר את שאר הגישה שלך אם ככה את מתייחסת לילדה ומגדירה אותה .. לא חמודה, לא מוכשרת, לא סחפה את כולם.. שמנמנה

    IP: 81.218.82.194דווח על תגובה זו

    • צודקת (ל''ת)

      אני, 14/10/14 16:42


      IP: 109.160.178.132 דווח על תגובה זו

    • אבחנה יפה (ל''ת)

      , 14/10/14 18:51


      IP: 109.64.141.254 דווח על תגובה זו

  • 37.

    עם שם כמו "תורג'מן", זה לא מפתיע. (ל''ת)

    T, 14/10/14 11:42


    IP: 31.168.198.122דווח על תגובה זו

  • 36.

    אחלה. אני מאשים אותך. את האמא הזוועה, עם הסלפי והאינסטוש ושאר הטינופת.

    רם, 14/10/14 11:39

    ממש לא מתכוון להאשים את עצמי על כך שגדל כאן דור רקוב להורים רקובים.

    IP: 79.179.120.101דווח על תגובה זו

  • 35.

    האם האישה הזאת רצינית? האם היא קשורה להפקת הפסטיגל?

    , 14/10/14 11:23

    נראה קצת לא אמיתי

    IP: 194.90.119.72דווח על תגובה זו

  • 34.

    לא מבינה את מניעי הכותבת ,וגם את העמדה הילדותית

    , 14/10/14 11:19

    זה רע מאד שאת לא מסננת לילדייך כלום.
    מעולם לא לקחתי את בנותיי לפסטיבל והן גם לא רואות טלוויזיה ללא בקרה .
    לא חייבים לעשות מה שכולם עושים

    IP: 5.29.106.162דווח על תגובה זו

    • צודקת לגמרי. לא חייבים לעשות מה שכל העדר עושה.

      ציפורה, 14/10/14 14:09

      שיקול דעת הוא חלק חשוב בהורות ולא להגיד כן על כל דבר שהילדים רוצים.

      IP: 37.142.63.168 דווח על תגובה זו

  • 33.

    תורג'מן

    ליאור, 14/10/14 10:35

    משום מה אני לא מופתע

    IP: 163.166.8.27דווח על תגובה זו

  • 32.

    המאמר הזה נתאים למדור סאטירה :-) (ל''ת)

    , 14/10/14 10:24


    IP: 62.17.146.151דווח על תגובה זו

  • 31.

    בדיוק! להורים צחצחים יצאו ילדים צחצחים

    , 14/10/14 10:06

    אנו חיים במדינה שכולם אשמים חוץ ממך. חברה שמעבירה הכול לעובדי קבלן (גם את חינוך הילדים). אני עובד במקום עבודה מכובד ובמשרד מה שומעים? חם אש (תחנת רדיו תת רמה עם שירים תת רמה ושדרנים עלגים שהקשר שלהם לעברית הוא מקרי בהחלט). בטלויזיה היחיד שמדבר עברית זה זוהיר באלולו מוצא ערבי למי שלא מכיר). אני הולך ברחוב והורים עם פה ג'ורה צועקים ליד הילדים. מי אשם? הפסטיגל!

    IP: 138.134.102.15דווח על תגובה זו

  • 30.

    איזה מאמר מטופש.

    יניב, 14/10/14 10:05

    אם זה הכי טוב שיכולתם למצוא במטרה לתמוך בתרבות הרדודה הזאת, כנראה שזו הרמה.

    IP: 87.69.245.218דווח על תגובה זו

  • 29.

    כוויית - פשוט נכנעת !!!! ויתרתי על הילדים !!![

    א., 14/10/14 09:36

    עצוב על כך שבמו ידי ידייך את הורסת את עתידם !!! הם לא יודו לך על כך, גם לא בבגרותם.

    IP: 84.229.196.17דווח על תגובה זו

  • 28.

    שיא התרבות לערסים ופרחות מצויים.. (ל''ת)

    אופסי, 14/10/14 09:08


    IP: 93.172.65.45דווח על תגובה זו

  • 27.

    כמו האמא ככה הילדים. תהני עם הרפש

    , 14/10/14 08:40

    רדוד רדוד רדוד. כי זה מה שהילדים שלי אוהבים.. יופי של חינוך

    IP: 81.218.26.138דווח על תגובה זו

  • 26.

    לא נורא ילדים, אז אמא לא מפותחת

    אסי, 14/10/14 07:56

    שום דבר ששעות של חינוך מחדש וטיפול פסיכיאטרי לא יכולים לתקן.

    IP: 123.231.111.34דווח על תגובה זו

  • 25.

    למה אנחנו מבזבזים אנרגיות על הדיון המיותר

    עוד טבעוני שנעלב..., 14/10/14 00:55

    השיר הזה, ועוד איך מעודד שובניזם, תרבות שיטחית של נרקסיזם ובכלליגועל נפש,
    אני מסכים איתך שצריך תיווך של הורים מול התכנים, אבל לא נרצה שהילד שלנו יתעניין מלכתחילה במסחטת כסף שטחית לא מעניינת נטולת חן או הצדקה קיומית.
    למה אנחנו בכלל מבזבזים אנרגיות על הדיון המיותר הזה,
    אני לא ארצה שהילדים ירצו אפילו להפנות מבט חטוף לעבר השטויות האלה,
    ניסית פעם עדשים אורגניות שאת מלכלכת ככה?!

    IP: 79.181.39.199דווח על תגובה זו

  • 24.

    מספיק לקרוא את מה שכתבת כדי להבין

    דנה, 13/10/14 22:16

    מאיזה חומר קורצת ולמה את כן הולכת....

    IP: 89.139.5.50דווח על תגובה זו

  • 23.

    יש משהו בדברים, ובכל זאת, צריך לעצור ולחשוב.

    ., 13/10/14 22:15

    באמת יש הורים שנמצאים באייפון כל היום ומזדהים עם הרבה דברים שנאמרו בשיר. אם כך, אין *להם* מה להזדעזע- זו התרבות שבה הם גדלים, מבחירה וברצון.

    אבל יש הרבה הורים שלא מחנכים את ילדיהם ככה. לא נמצאים באייפון כל היום, לא חושבים על סלפי כל רגע, כן מסננים את התכנים שנכנסים הביתה- ועוד.
    זן נדיר? לא בהכרח. ולהורים כאלה, לא מתאים לחשוף את הילדים שלהם לפסטיגל כזה. נכון שהשתנו הדורות והציפיה שמה שעניין ילדים לפני 30 שנה יעניין אותם גם היום היא חסרת אחיזה במציאות. ובכל זאת- לא צריך להידרדר עד כדי כך.
    אפשר גם לקחת את הילדים להופעה ערכית יותר (ערכים זה לא מילה גסה, גם אם ברור לכולנו שההורה הוא המחנך הראשי של הילד), ולהטמיע התנהגות חיובית יותר.
    אלא אם בוחרים להשאיר לילד לתרבת את עצמו בהמשך חייו, שגם זו אפשרות...

    IP: 46.117.137.4דווח על תגובה זו

    • תגובה יפה

      , 14/10/14 03:56

      מקווה שגברת תורגמן תקרא אותה.

      IP: 99.226.128.142 דווח על תגובה זו

  • 22.

    זה מה שהוא בעצם אומר שכבר התרגלו לזה... (ל''ת)

    , 13/10/14 21:38


    IP: 164.138.119.82דווח על תגובה זו

  • 21.

    מסכנים הילדים , אמא סתומה (ל''ת)

    אחת, 13/10/14 19:32


    IP: 37.142.63.51דווח על תגובה זו

  • 20.

    כל מי שהולך הוא אכן תת רמה שלא מבין למה לא ללכת (ל''ת)

    תלכי רויטל מקווה שתהיי שם לבד, 13/10/14 19:12


    IP: 5.29.69.183דווח על תגובה זו

  • 19.

    לא המילקי אלא את הסיבה שירדתי מישראל. בהצלחה לך עם ילדי הממו'ששש שלך (ל''ת)

    , 13/10/14 18:57


    IP: 207.237.92.180דווח על תגובה זו

  • 18.

    ומתי גם תתני לילדים לצפות בסרט פורנו?

    עלוב כל כך, 13/10/14 18:35

    הרי את רוצה שהם ידעו לסנן לא?..

    IP: 198.0.211.193דווח על תגובה זו

  • 17.

    יש כמה אמירות שמעידות עלייך...

    י., 13/10/14 17:50

    "ביקור ערכי ורם מעלה בקונצרט של הפילהרמונית".

    "כל משפחה קפוצת ישבן".

    זה בא מרגשי נחיתות?

    IP: 80.179.115.198דווח על תגובה זו

    • היא התחנכה על ידי הפסטיגל אז אין סיכוי שיהיה שם שכל כלשהו (ל''ת)

      , 13/10/14 18:36


      IP: 198.0.211.193 דווח על תגובה זו

    • חחח! תגובה כל כך נכונה (ל''ת)

      , 14/10/14 03:57


      IP: 99.226.128.142 דווח על תגובה זו

  • 16.

    לא מיתמם-אלה ממש לא החיים שלנו ולא של הילדים שלנו!

    צחוקים איתך, 13/10/14 17:45

    מה שאת לא מבינה זה דבר פשוט:
    כמו שאת נראית ככה מתייחסים אלייך.
    את מקרינה תת רמה וככה מתייחסים אליך.

    IP: 46.117.248.33דווח על תגובה זו

  • 15.

    נכון לא הפסטיגל מחנך אלא ההורים שחושפים את הילדים אליו (ל''ת)

    תורגמן מייצגת את ההורים של היום - תת רמה, 13/10/14 17:41


    IP: 79.176.2.174דווח על תגובה זו

  • 14.

    יחסית לפרחה צפון אפריקאית התורג'מן הזו כותבת לא רע (ל''ת)

    מת על עצמי, 13/10/14 17:36


    IP: 81.218.68.210דווח על תגובה זו

  • 13.

    אפשר לראות בסרטון ההשוואה שהתפרסם

    , 13/10/14 17:32

    שהפסטיגל לפני שלושים שנה ניסה לחנך את הילדים,
    והפסטיגל היום נותן לילדים לחנך ולהוביל אותו.
    וזה ההבדל גם בין הגישות החינוכיות ששלטו בעבר לגישות ששולטות היום.
    הגישה המודרנית היא חסרת עמוד שידרה ונוטה לאינפנטיליות. מצד שני מי אמר שהיא גורעה יותר מהגישה שחינכה את הדור הקודם? הרי הגישה הקודמת הפיקה את המחנכים של היום.

    IP: 2.102.201.213דווח על תגובה זו

  • 12.

    קחי אותם לטיול בארץ האבות (ל''ת)

    , 13/10/14 17:31


    IP: 109.186.50.193דווח על תגובה זו

    • ותביאי איתך חריימה, מופלטות וגרעינים שיפצחו וירקו את הקליפות ישר מהפה (ל''ת)

      , 13/10/14 17:57


      IP: 85.65.37.50 דווח על תגובה זו

      • אתה הקיצון מהצד השני. היהיר, המתנשא, הגזען. אז במה אתה טוב ממנה? (ל''ת)

        , 14/10/14 23:13


        IP: 77.125.76.49 דווח על תגובה זו

  • 11.

    להחרים את הפסטיגל, זו כתבה בתשלום (ל''ת)

    שי, 13/10/14 17:24


    IP: 31.168.204.49דווח על תגובה זו

    • לא יודע אם להחרים... פשוט לא ללכת. (ל''ת)

      , 13/10/14 21:25


      IP: 79.176.3.157 דווח על תגובה זו

  • 10.

    אנחנו השנה לא נלך לפסטיגל

    גילי, 13/10/14 17:21

    כי הילדים שלי בני ה-6 לא רוצים. זה משעמם אותם. אומנות אמורה לגרות את המחשבה, לאתגר אותה, בשאיפה לייצר מציאות נעלה יותר. היא לא אמורה לשקף את המציאות. את זה יש לנו מספיק מסביבנו 24 שעות ביום.

    אבל כנראה שהילדים שלי בני ה-6 חכמים יותר ממך גברת תורג'מן. צר לי לומר זאת אבל 2000שנה של סטנדרטים גבוהים נזרקו לפח האשפה תוך 66 שנים בלבד.

    IP: 5.102.246.176דווח על תגובה זו

    • הרבה זמן לא הסכמתי כ"כ עם טוקבק (ל''ת)

      , 14/10/14 00:37


      IP: 46.210.152.75 דווח על תגובה זו

    • צודק גילי

      י, 14/10/14 03:58

      תורגמן-- עדיף שלא היית מפרסמת את דברי ההבלים!

      IP: 99.226.128.142 דווח על תגובה זו

  • 9.

    לא הבנתי את הטיעון

    נח, 13/10/14 17:16

    את טוענת שלא הפסטיגל צריך לחנך את הילדים אלא את כהורה, אבל אם את לוקחת את הילדים לפסטיגל ואת מסכימה שהוא לא הדבר הכי חינוכי אז איפה האחריות שלך כהורה? איך את מצפה שהם יידעו לסנן אם את לא עוזרת להם? איזה מסר הם מקבלים כשגיבורי הילדות שלהם הן הדמויות הלא כ"כ חינוכיות שהיום הן פה ומחר שם?
    דרך אגב, אין דבר כזה לצרוך ולא להכניס לנשמה. אם את צורכת (ולא רק חולפת ליד) זה נכנס עמוק לנשמה, בדיוק כמו המעשנים הכבדים שמשכנעים את עצמם שהם לא לוקחים לריאות ולא מכורים ובכל רגע שיירצו הם מפסיקים.

    IP: 85.65.86.92

  • 8.

    איפה שיש נשים יש אחוז גבוה של טמטום

    שובניסט מטומוטם?, 13/10/14 17:10

    נשים הביאו לנו את הסלפי
    נשים הביאו עלינו את קללת הפייסבוק
    נשים לוקחות את ילדיהן לבררה הזה ונהנות בו מעצמן!
    אף אבא לא "יתנדב" לקנות כרטיסים לתת רמה הזאת. כנראה שאיזו מכשפה הכריחה אותו.

    IP: 109.66.143.160

  • 7.

    מאמר חסר הגיון עד כדי חשד שיש קשר למארגני הפסטיגל (ל''ת)

    שרון, 13/10/14 17:07


    IP: 109.66.143.160דווח על תגובה זו

  • 6.

    Quod erat demonstrandum אבל אין סיכוי שתביני מה הכוונה (ל''ת)

    גילי, 13/10/14 17:01


    IP: 79.253.60.69דווח על תגובה זו

  • 5.

    אל תתנצלי, זו פשוט הרמה התרבותית שלך ובכתיד גם של ילדייך (ל''ת)

    איציק, 13/10/14 17:00


    IP: 79.181.14.122דווח על תגובה זו

  • 4.

    לי זה ברור, אקסטרה זמן מול המסך וצבעי מאכל הגבירו אצלי...

    דרך, 13/10/14 15:56

    בעיות קשב וריכוז.

    IP: 79.180.170.22דווח על תגובה זו

  • 3.

    את צריכה להתנצל. בפני ילדייך. זו האחריות ההורית שלך ללמד מה ראוי (ל''ת)

    די, 13/10/14 15:38


    IP: 149.78.104.174דווח על תגובה זו

  • 2.

    מטומטמים לא מתים

    עצמי, 13/10/14 14:20

    הם כתבים במעריב.

    IP: 62.90.192.62דווח על תגובה זו

    • תגובה מעולה רק חבל שהם משכימים את כולם למטה לביוב (ל''ת)

      נחכה לילדים, 13/10/14 19:04


      IP: 109.156.115.87 דווח על תגובה זו

  • 1.

    ועם כל הזעזוע מהפסטיגל, אני יותר חזקה מזה וגם הילדים שלי.

    טבעונית קפוצת תחת., 13/10/14 13:33

    אז למה שלא תחסכי מהם וממך את זה? את כל הדברים שמנית אפשר לראות ברחוב ובטלויזיה, אז למה לשלם עבור זה? זאת לא חוכמה גדולה לדחוף להם הכל לפרצוף ואז להסביר שזה לא בסדר.זה לא עושה אותך אמא "קולית" כדי שהילדים "יעופו עלייך".

    IP: 132.64.163.208דווח על תגובה זו

    • ב-ד-יוק! (ל''ת)

      , 13/10/14 16:06


      IP: 149.78.104.174 דווח על תגובה זו