• 2.

    ולמי שלא מתחשק לצאת

    יהודית, 31/12/13 06:30

    מציעה להיכנס לפוך ולקרוא ספר טוב-"כחומה בצורה"-רומן היסטורי מרתק אודות שבויה יהודיה בזמן חורבן בית שני, הנלקחת לרומא ונרכשת על ידי רופא רומאי. היא מאבדת את הוריה וכל משפחתה אך בביתו היא מוצאת נחמה ועוברת שלל הרפתקאות יחד עם שאר עבדיו היהודים. לקריאה חינמית של הפרק הראשון הקליקו בגוגל "כחומה בצורה פרק 1".

    IP: 77.127.60.37דווח על תגובה זו

  • 1.

    אפילו בתמונות זה לא נראה יפה.

    מישי, 30/12/13 13:26

    הבעיה בארץ שהטבע כל כך "קטן" ורמוס, שבאמת כבר אין לאן לטייל. הכול כבר "מתורבת".

    IP: 212.29.198.117דווח על תגובה זו