• 113.

    עורכי דין,אנשים איכותיים.... מצחיק מאוד.

    עידן, 02/09/13 08:17

    די לאכול את אל על. יש להם בסך הכל מטוסים בסדר וטייסים כמו גם שרות טוב. נכון...פרגון כמו לרוב הישראלים, חסר בכמויות....כמו גם סתם עזרה אדיבה. אבל מכאן ועד השחיטה שמתבצתעת המרחק הגון.
    אל על, שפרו את היחס לנוסע ובדחיפות, כמו כן לרוב המחירים שלכם גבוהים מידי.

    IP: 93.172.1.65דווח על תגובה זו

  • 112.

    אימה בשחקים

    הראל שמעון, 01/09/13 23:53

    טמבל מי שטס אל על. כל יום יש תקלות תזהרו!!

    IP: 79.179.9.34דווח על תגובה זו

  • 111.

    על ההתחלה ראיתי שזה פרסומת שיווקית... (ל''ת)

    היחצ''ן לא חכם, 27/08/13 11:03


    IP: 89.139.13.32דווח על תגובה זו

  • 110.

    סמינריון

    סטיבן המלך, 22/08/13 15:20

    כשפניתי לראשונה ל www.freeacademic.com מאגר עבודות אקדמיות, חיפשתי כותב מקצועי מאתר עבודות אקדמאיות גוף לכתיבת סמינריונים ותיזות על מנת שיעזור לי בכתיבת העבודה מייד קיבלתי תחושת בטחון שזה הבן אדם עליו אוכל לסמוך בכתיבת העבודה הסמינריונית. ידעתי שאני משאירה את נושא העבודה שלי בידיים טובות - עבודות אקדמיות גוף לכתיבת סמינריונים ותיזות מבין עניין, מקצועי, אדיב וישר עבודות אקדמיות גוף לכתיבת סמינריונים ותיזות תיקתק את "העבודה" המשיך להיות איתי בקשר רציף בזמן תהליך כתיבת העבודה. והראה נכונות לעזור בכל שלב

    IP: 79.183.176.162

  • 109.

    רוב התגובות הן קשקושים

    מיכו, 22/08/13 06:33

    הסיפור הזה עלה לאלעל הון תועפות (בדלק, שעות צוות וכו) ובכל זאת הם החזירו את המטוס למרות שכפי שהבנתי מדובר בתקלה ברמה שולית כאשר הסיבה היחידה לכך היא בטיחותית. אז מי פה המופקר? מי שמחליט לטוס למרות הכל ומפגין זלזול בבטיחות או מי שנוחת שוב ושוב עד שהוא משתכנע שהמטוס תקין לחלוטין? מה קורה בחברות אחרות? מוטב לפעמים לא לדעת.
    הכותב הוא פנסיונר שעבד בתעשייה האוירית ואין לו כל קשר ישיר או עקיף לאלעל!!

    IP: 83.180.174.119דווח על תגובה זו

  • 108.

    מתי ילמדו את הצוות כיצד לנהוג ואיך להתייחס לנוסעים . (ל''ת)

    רונית, 21/08/13 14:13


    IP: 93.172.106.59דווח על תגובה זו

  • 107.

    זה סיפור על קבוצה של "איכותיים" שנסעו לגרמניה ולצערנו גם חזרו לארץ

    איל, 20/08/13 16:29

    אולי המטוס זיהה שהם כאלה איכותיים והעדיף להשאיר אותם בגרמניה ארצם של האיכותיים.

    IP: 79.180.160.102דווח על תגובה זו

  • 106.

    מצער אבל כך נראות כל הנעשה בתחום,לכן עדיף חו"ל בחופשה. (ל''ת)

    בר דרור דוד, 18/08/13 04:38


    IP: 109.186.45.189דווח על תגובה זו

  • 105.

    לא מפתיע, זה מאוד נהוג ומקובל בחברות תעופה ישראליות. אין פה שום דבר

    מושיקו, 17/08/13 18:33

    חדש.

    IP: 192.168.10.226דווח על תגובה זו

  • 104.

    אל על

    ג.ח., 16/08/13 15:35

    אם אתה נוסע באל על - למה אתה מצפה?

    IP: 37.142.135.34דווח על תגובה זו

  • 103.

    בקשר להערות בנוגע לכישרון הכתיבה של הכותבת: זה כלל אינו רלבנטי.

    ורדינה, 16/08/13 10:09

    היא לא כתבת מקצועית. בסך הכל הביאה לידיעת הציבור ידיעה חשובה ברך שבה היא יכולה לעשות זאת. איך הייתם מרגישים אילו הייתם במקומה? יתרה מכך: כמה טוב שהיא הביאה לידיעתכם את האירוע, אחרת אל על לא הייתה מתאמצת לתקן דבר כלשהו באנרכייה חסרת האחריות שמתחוללת בתוכה. נוסע משלם תמורת כרטיס ואין לו ביטחון שהוא לא יתרסק בדרך, כשכל מה שנועד לנחם אותו בטיסה זו לחמניה ענקית מגעילה שעולה אגורות ותגרום לו רק בחילה או כאבי בטן, במקרה הטוב.
    ורדינה

    IP: 93.173.255.166דווח על תגובה זו

  • 102.

    יש אלטרנטיבות

    אלי, 15/08/13 17:47

    לפני חצי שנה הפסקתי לטוס באלעל לאחר כ25 שנה הייתי נוסע מתמיד וכו אני פשוט רוצה להכות את עצמי על כך שלא חדלתי לטוס עם אלעל לפני 20 שנה

    IP: 217.92.224.88דווח על תגובה זו

  • 101.

    Writing

    Max Stern, 15/08/13 12:15

    I am not a writer but, in our digital world, the number of words are not important anymore....you wrote so much, had probably good intentions but I got lost so many times...make is short next time

    IP: 87.176.156.230דווח על תגובה זו

  • 100.

    מגיע לכם. אני טס מהעבודה 15 פעם בשנה, כבר לא איתם (ל''ת)

    עונשו של מי שטס עם אל על, 15/08/13 09:22


    IP: 109.65.117.110דווח על תגובה זו

  • 99.

    עם דלתא זה היה סבוב הסעה בשדה וחזרה לנקודת המוצא

    תובע כרוני, 14/08/13 15:55

    כך לילה שלם, לא נתנו לרדת מהמטוס, כל שעתיים אמרו שממריאים, יוצאים לסבוב בשדה וחוזרים.
    הסיבה האמיתית - אסור היה להמריא בגלל מגבלות שינה של צוות המטוס.אז כך טרטרו אותנו כל הלילה, בבוקר לקחו אותנו למלון - ובלילה הבא הספור חזר על עצמו - יצאנו בשש בערב מהמלון, כל הלילה במטוס שיוצא לסבוב הסעה בשדה, בחמש בבוקר של הלילה השני טסתי עם אלאיטליה דרך רומא.וגם זה אחרי דחיפות וצעקות.
    דלתא - אחרי תביעה - החזירו את מלוא מחיר הכרטיס 1,300$ לכל אחד + 150$ פיצוי.
    לדעתי לתבוע.
    שיהיה בהצלחה

    IP: 77.127.36.245דווח על תגובה זו

  • 98.

    למה אימה זה דבר טוב --מי רוצה להגיע למדינה הדפוקה הזאת !!! (ל''ת)

    אבי, 14/08/13 12:43


    IP: 81.218.33.2דווח על תגובה זו

  • 97.

    סוף טוב - הכל טוב! העיקר שהגעתם בשלום ארצה בריאים ושלמים. (ל''ת)

    מזדהה איתכם, 13/08/13 13:42


    IP: 84.109.249.143דווח על תגובה זו

  • 96.

    כנרת את לא יודעת לכתוב -היה מעיף (ל''ת)

    , 12/08/13 16:35


    IP: 84.228.80.19דווח על תגובה זו

  • 95.

    מה אתם בוכים? "אל על, הכי בבית בעולם".

    איציק, 12/08/13 12:40

    הרי ככה החיים מתנהלים במדינה הזאת. רכבת, שיפוץ גשרים וכו' - תגידו תודה ותסתמו כבר.

    IP: 46.116.177.65דווח על תגובה זו

  • 94.

    רק דרישת פיצויים תמנע תקלות ויחס בעתיד!!!

    שומר ישראל, 12/08/13 02:29

    when money talks - bulsh--- walks!!!

    IP: 10.1.1.186דווח על תגובה זו

  • 93.

    לפי התאור - האויר הגרמני השתיק את האופי הישראלי - אנשים הבליגו והמתינו

    אסתר, 11/08/13 14:38

    בשקט בלי דרישות , התנהגות לא אופיינית לישראלים

    IP: 84.229.20.218דווח על תגובה זו

  • 92.

    חייזרים אשמים בכך (ל''ת)

    פקק תנועה, 11/08/13 11:04


    IP: 132.68.4.115דווח על תגובה זו

  • 91.

    מספר מילים על הארוחות באל על: לחמניה ענקית עם תוכן מזופל. מלא

    , 11/08/13 08:23

    קלוריות ללא איכות תזונתית.בשום חברה אחרת לא קיבלתי ארוחת צהריים מגעילה כזו.מדובר בטיסה לא מוזלת במחלקת תיירים. החזירים האלה חוסכים אפילו את ארוחת הצהרים מהנוסעים.

    IP: 93.173.255.166דווח על תגובה זו

  • 90.

    זה הכל? אלעל מתנצלת? ומה עם פיצויים?

    , 11/08/13 08:19

    הנוסעים צריכים להגיש תביעות.

    IP: 93.173.255.166דווח על תגובה זו

  • 89.

    כשאתה טס באל על הם אף פעם לא מגלים לך את סוג המטוס וגילו

    שבץ חלובה, 11/08/13 07:00

    את הסוג אפשר לקבל רק אחרי שמתחקרים את הדיילת אבל בחיים היא לא תדע את גילו וזה הכי חשוב לגבי בטיחות הטיסה. כי טיסה במטוס בן 30 היא אחרת מבחינה בטיחותית מאשר במטוס בן 5-10 שזה גיל צעיר יחסית. אל על חברה לא שקופה שמשקרת את הנוסעים בלבן שבעין. ואם יש נוסע שרוצה לדעת את היסטורית התקלות של מטוס אין מי שיספר לו על זה. רמאים גנבים. נכון לא כל הנוסעים הם מהנדסי מטוסים או מכונאים אבל יש כמה כאלה שזכותם לדעת.

    IP: 93.172.185.82דווח על תגובה זו

    • צודק. חשוב לפרסם סוג וגיל המטוס.

      עידן, 02/09/13 08:23

      זכותנו ולדעתי חובתנו לדעת במה מסיעים אותנו, ממש כפי ששוכרים רכב.....

      IP: 93.172.1.65 דווח על תגובה זו

  • 88.

    המרווח בין הכסאות במטוסי אל על הוא בלתי נסבל. אל על חייבים להשתפר. (ל''ת)

    שיביטו ב AEGEAN AIRLINES וילמדו..., 10/08/13 18:43


    IP: 79.183.188.15דווח על תגובה זו

  • 87.

    מה את רוצה מהקפטן ומצוות הדיילים?

    מאור, 10/08/13 13:59

    מה את מצפה לשמוע מהם?

    יש צוות קרקע שהיה זמין ויכולת לדבר איתם- הם אנשי הקשר בין המכונאים לבין צוות האויר בכל מקרה.

    סתם להתבכיין ולהאשים את הקפטן שהוא לא הופיע?
    אהיה בוטה- צאי לו מהוריד- הוא לא חייב לך כלום.

    אבל, אם הרגשת שכל כך חסר לך מידע, אני יכול לחפש את האשם בשני גורמים בלבד- בך- שלא נאבקת לקבל תשובות לשאלות שהיו לך ושמרת אותן בבטן עד שיתאפשר לך לשפוך הכל על דפי האינטרנט, וצוות הקרקע שכנראה לא עדכן אותכם לגבי מה בדיוק מתרחש.

    שתי הנקודות האחרונות גם את וגם אל על צריכים לבחון.

    אבל תרדי מהקפטן- תפקידו להטיס את המטוס, וגם צוות הדיילים- תפקידם לטפל בך כשאת בתוך המטוס, לא כשאת בידיים של צוות אחר( שאגב, הוא זה שדואג גם להם).

    ונקודה חשובה- אל על היתה חייבת לשמור על צוות האויר רגוע וכשיר ככל הניתן- זה אומר שייתכן והם בכלל שהו במקום בו הם יכולים לישון.

    IP: 85.65.93.71דווח על תגובה זו

    • שטיות .הקפטן היה צריך להתייצב ולהסביר שכחת הוא

      , 11/08/13 15:15

      מתפרנס מהנוסעים שאתה תוקף...ה..שכחתי אתה חושב שהנוסעים נמצאים שם כדי שהוא ומשפחתו יחיו בעושר ויטוסו על חשבונם....

      IP: 85.250.156.186 דווח על תגובה זו

    • אתה בטח עובד אלעל, כמה טיפוסי וישראלי לא להודיע ללקוחות שלך

      בונו, 26/08/13 23:36

      את מהות התקלה. תודעת השירות הישראלית שואפת לאפס! הנוסעים הם לא עדר כבשים או פיקודים בצבא של "הקפטן", הנוסעים הם לקוחותיו! הם אלו שמשלמים את משכורתו ובהחלט מגיע להם דין וחשבון מדוע קיבלו מוצר פגום. אני ומשפחתי טסנו לפני שנתיים ב'אולימפיק' היוונית. הקפטן הודיע לנו כי הוא חוזר לשדה התעופה מאחר והתגלתה בעיה במטוס, אומנם הוא לנכנס לפרטים טכניים אבל הוא גם לא הסתיר שום דבר. תקלות קורות והן חלק מהחיים וברוך השם שלא קרה כלום, אבל לדווח ולהסביר צריך.

      IP: 213.57.53.221 דווח על תגובה זו

  • 86.

    ניתוח התנהלות הקפטן שלך הוא דפוק

    , 10/08/13 07:57

    הוא לא המכונאי וסביר להניח שלא היה לו מה לבשר לך, אחרת היה עושה זאת. וכמו במצבי כשל אחרים בחיים, כמו בבריאות, מכונית, אהבה וכו', אין תמיד תשובה ברגע שרוצים.

    IP: 81.198.117.163דווח על תגובה זו

    • עוד טייס נפוח או בן משפחה (ל''ת)

      , 11/08/13 15:16


      IP: 85.250.156.186 דווח על תגובה זו

    • הנוסעים לא מכירים את חלוקת העבודה באלעל ובטח בחו"ל

      שולה, 13/08/13 09:39

      כשהצוות הטכני הוא מקומי וזר (ונותן שירותים לחברה); שצוות האוויר נמצא באותו חוסר ודאות; שצוות הקרקע השירותי מעורב וגם לר לגמרי מיודע.

      התנהלות חכמה יותר הייתה להבהיר זאת + נוכחות פיזית של צוות הטיסה הבכיר.

      IP: 194.90.241.71 דווח על תגובה זו

  • 85.

    I opine

    2024, 09/08/13 22:13

    El Al is way over due for a disaster.
    that has nothing to do with terrorism.

    I recommend to STOP flying El Al, their PM sucks and their pilots have scant experience in comparison to prior generations.

    Remember, in case of a disaster you leave behind people who care about you that will have to live with the tragedy until their last day.
    Is this a legacy you want to leave behind???

    Fly Delta, United, and BA

    IP: 161.185.158.23דווח על תגובה זו

    • Not so fast...they are also very bad airlines (ל''ת)

      Old airplanes, bad food, no space, 12/08/13 23:38


      IP: 67.177.93.105 דווח על תגובה זו

  • 84.

    לילה אחד מנכ"ל אל על יקבל טלפון על התרסקות מטוס שלו

    אסא הראל, 09/08/13 10:05

    ואז תתחיל הפאניקה והצעקות גוועלד שוחטים אותנו. זה הולך לקרות בקרוב מאוד. תזכרו מה אני אומר אותכם. ההפקרות התחזוקתית הולכת לעלות להם ביוקר. הם באל על חושבים שמטוסים זה כמו מכונית "חיפושית" מכניסים דלק וטסים.

    IP: 93.172.185.82דווח על תגובה זו

  • 83.

    כתבה מיגעת למרוט שערות ! (ל''ת)

    אילן, 09/08/13 02:39


    IP: 46.120.147.119דווח על תגובה זו

  • 82.

    די כבר "לרדת" על אל-על,לפחות כל טיסותיה הגיעו ליעדם,מה שאי

    אבו עלי, 08/08/13 21:41

    אפשר לומר על חברות תעופה אחרות,כגון אייר
    קנדה,טורקיש,אייר פרנס,דלתא,אמריקן,איתיופיאן,
    אייר ג'פן,אאנא,קוריאן,בריטיש,ועוד,ועוד,ועוד,
    ואת השירות באל-על אני מעדיף על השירות שנותנות רוב החברות האמריקאיות,והאירופאיות,
    החברות הכי מועדפות עלי הן מהמזרח הרחוק :
    ג'פאן,סינגפור,קואנטס,תאיי,קוריאן,ניו זילאנד
    ועוד קומץ,
    אז תפסיקו כבר להתבכיין על אל-על,

    IP: 95.98.86.203דווח על תגובה זו

    • נכון אבל העינוי והסבל שעוברים הנוסעים מקצר את חייהם ! (ל''ת)

      עדיף כבר למות, 09/08/13 11:23


      IP: 31.210.185.158 דווח על תגובה זו

  • 81.

    אפשר להרחיב בענין המאבטחת

    פיני, 08/08/13 19:28

    והחיפוש המדוקדק?

    IP: 212.143.134.129דווח על תגובה זו

  • 80.

    תאונה באל על זה רק ענין של זמן

    אוונטי פופולו, 08/08/13 19:02

    עם מטוסים כאלה טייסים כאלה ושדה תעופה מסוכן כזה אז תאונה קטסרופלית זה רק ענין של זמן. גזור ושמור. כבר היתה להם אחת כזאת ב 1992 . היה להם מזל שאז לא היו נוסעים על המטוס אחרת היו הולכים 450 נוסעים פייפן. הם לא למדו את הלקח של התאונה ההיא ושוב פעם מתגרים בגורל.

    IP: 93.172.185.82דווח על תגובה זו

    • נו באמת...

      11, 09/08/13 16:42

      כבר הוכח (ואפשר לראות את זה גם בתחקיר שנעשה ב"עובדה" וגם בזה של National Geographic בתעופה בחקירה) שמקורו של האסון ב1992 הוא בליקוי תכנוני של היצרן (וגם כל מטוסי ה747 בעולם קורקעו לאחר האירוע עד התיקון).

      ומכיון שאתה כל כך בטוח שמקור הבעיה ברמת התחזוקה של אל על - אני בטוח ששמעת שרק השבוע היה מקרה זהה בטיסה של בריטיש אירוויס מריאד ללונדון (המטוס חזר פעמיים לנחיתה לפני שהמריא בשלישית). או שיש לך טענות גם לגבי רמת התחזוקה של בריטיש?

      בקיצור, עוד ישראלי מצוי שמחפש איפה להתלהם...

      IP: 69.241.45.20 דווח על תגובה זו

      • אתה מנסה להצדיק את הכשלים באל על בכשלים בחברות אחרות

        אוונטי פופולו, 11/08/13 06:47

        וזה לא מחזיק מים. כשתיקרה התקלה הקטסטרופלית ממנה אני חושש אז תעמדו בודדים בצריח ותתמודדו עם יגונכם ועם דעת הקהל ואז לא תוכלו להגיד ששם בבריטיש יש בעיות דומות. התקלה שקרתה ב 1992 היתה תחזוקתית ולא רק הנדסית כי תקלה דומה קרתה כמה חודשים לפני זה בחברת התעופה הסינית של טאיוון ומאז כל חברות התעופה בדקו תקופתית את הפינים של המנועים חוץ מאל על שהתחכמה וחשבה שהיא יותר חכמה מכולם. בדיקת הפינים והתושבות ומתלים היתה חיונית ביחוד לגבי מטוסי מטען שהיו ממריאים עם 120 טון ואז הלחץ על המתלים היה גדול במיוחד מה שגרם לסדקים. באל על תמיד חשבו שהם המציאו את הגלגל ואף פעם לא היו בקשרים עם חברות אחרות. תמיד זלזלו בהוראות תחזוקה דחו עבודות ועיגלו פינות העיקר לחסוך בכסף. האסון של 1992 לא לימד אותכם לקח ואתם ממשיכים להטיל את האשמה על אחרים ביחוד על בואינג. תזכרו שמה שקרה פעם יכול לחזור על עצמו וכל המטוס זה מלכודת אחת גדולה שיכולה להפתיע ולא לטובה. אני מציע לכם כבר עכשיו להתחיל להמציא מלאי של תרוצים לתאונה הבאה. חוץ מזה אני מציע לך לא להתחצף אלי....בינתיים לי לא קרתה תאונה אלא לכם.

        IP: 93.172.185.82 דווח על תגובה זו

      • יפה שבן אדם מגן על מקום העבודה שלו אבל למה לשקר?

        אילן דרויאן, 11/08/13 07:15

        מה שייך בריטיש לצרות של אל על?

        IP: 93.172.185.82 דווח על תגובה זו

  • 79.

    יש למישו להגיד מילה טובה על אל על?

    שבת חלובה, 08/08/13 18:56

    כניראה שאין אחד כזה ופה קבור הכלב. מי שעדיין טס אל על שלא יתפלא אם זה מה שהוא מקבל.

    IP: 93.172.185.82דווח על תגובה זו

  • 78.

    כנרת, את עושה נזק לתעופה.מציע לך לא לכתוב על נושא שאת לא מבינה בהם

    עזר מציון, 08/08/13 18:08

    אולי אף אחד לא חיכה לך בסופו של שטיח אדום
    ושאל לשלומך, אבל זאת לא סיבה לחפש בכוח על מה לכתוב.
    לצערי בישראל התקשורת בשפל של הרבה שנים, כל כתב דרגה ג' כותב בכוח על נושאים שהוא לא מבין בהם והכי גרוע שעוד הוא מקצין. בדיוק כפי שנעשה בכתבה הזאת. בעקבות הכתוב אנשים רבים עלולים לפתח חרדת טיסה ולהכנס ללחץ מכל שטות קטנה. עשי טובה על תכתבי כתבות על נושאים שאת רחוקה מהם שנות אור בשבילך לייצר תוכן.

    IP: 109.65.193.85דווח על תגובה זו

    • מה הפלא שהחברה בבעיות כאשר חלק מהעובדים עסוקים בספורים ולא מתמודדים עם (ל''ת)

      , 11/08/13 15:06


      IP: 85.250.156.186 דווח על תגובה זו

  • 77.

    טענות קנטרניות של עיתונאית נואשת שרוצה קצת חשיפה

    , 08/08/13 16:36

    ועוד לבוא ולומר שאל על עושה טיסות ניסוי? מגיע לך לחטוף תביעה.

    IP: 79.179.224.223דווח על תגובה זו

    • כנרת סגנון הכתיבה שלך,כשקוראים אותו הוא מכתיב קצב קריאה מונוטוני

      h, 08/08/13 17:44

      ואחיד אין בו עליות או ירידות למרות המצבים הלא נעימים שהיית בהם,וזה לא טוב,הקריאה הופכת להיות מייגעת ומשעממת

      IP: 109.65.165.118 דווח על תגובה זו

    • אם אדיוט מתנשא כמוך עובד באל-על לא מפליא שהיא כושלת ונכשלת. (ל''ת)

      , 11/08/13 15:03


      IP: 85.250.156.186 דווח על תגובה זו

  • 76.

    בחברה שמנהל תחום שירות לקוחות בקושי מדבר

    מכיר את הבעיות מבפנים, 08/08/13 15:53

    אנגלית (ברמה של כיתה ז...) וקיבל את הג׳וב החלומי רק בשל העובדה שהוא חבר של חיים רומנו (שניהם קציני צבא בעברם) כשהלה היה מנכ״ל החברה - למה כבר אפשר לצפות?
    הפיתרון פשוט ביותר ואימצתי אותו לפני שנים רבות - לא טסים באל על יותר, חד וחלק.
    מי שינסה ולו פעם אחת לטוס בחברה אחרת ופתאום יתחיל לחוש כבן אדם מכל זוית כהיא - הנוחיות והמרחב האישי, יחס צוות הדיילות והדיילים לצרכי הנוסעים, בקרקע ובאויר, התחושה הטובה שמקבלים כל הנוסעים מהעובדה הפשוטה בתכלית שקברניט המטוס הענק טורח, לאחר טיסה ארוכה ותובענית ללבוש ז׳קט, לעמוד ביציאה מהמטוס, ללחוץ יד חמה לכל נוסעת ונוסע - כולל לילדים! ולתת את התחושה כי הוא אינו מורם מעם, כמו שחש כל טייס מתחיל באל על

    IP: 68.36.85.89דווח על תגובה זו

    • לא לשכוח רובם אשכנזים זאת התרבות שהביאו מהבית, אני ואפסי עוד! (ל''ת)

      מזרחי שנותן שירות טוב נחשב למפגר, 09/08/13 11:30


      IP: 31.210.185.158 דווח על תגובה זו

  • 75.

    לא צריך להיות חכם גדול

    מרק, 08/08/13 13:25

    אני טס די הרבה לחו"ל , עם כל מיני חברות וגם עם חברתנו הלאומית. מעולם , אבל מעולם לא יצא הטיסה של אל על בזמן. גם כאשר הם יוצאים מבן גוריון שהוא נמל הבית. תוסיפו לזה צי מטוסים מיושן , חוסר התייחסות לנוסעים , דברי ההבל המוקלטים של המנכ"ל שקדי שמקשקש על הכי קרוב לבית כאשר אני נוסע לחו"ל ורוצה קצת להתרחק מהבית ותקבלו תמונה של חברה המודבקת ברוק שרק מזל ואלוהים שבשמיים מצליחים לשמור על קרדיט נקי מתאונה קטלנית. אז רק אם מוכרחים.

    IP: 109.64.103.13

  • 74.

    ומה יעזור דיבור עם הקפטן?

    פיקרד, 08/08/13 02:55

    אישה קטרנית כמותך לאחר שהיית מדברת עם הקפטן היית מתחילה ישר להתלונן ולבקש לדבר עם מנכל החברה ולאחר מכן עם שר התחבורה.

    תקלה תכנית זה כמו ניתוח - הרופא לא יוצא לדבר עד שהוא בטוח שהניתוח הסתיים - כמה זמן זה יקח? לא ידוע אבל יקח כמה זמן שיקח עד שיתוקן.

    IP: 85.65.64.122דווח על תגובה זו

    • איזה תקלה?

      ארי, 08/08/13 20:50

      תקלה תכנית או תקלה טכנית או אולי טכלא תחניט

      IP: 71.204.215.150 דווח על תגובה זו

      • טכני או תכני- זו מילה לועזית. אין פה שגיאה. (ל''ת)

        חזי, 10/08/13 14:02


        IP: 85.65.93.71 דווח על תגובה זו

        • כללי התעתיק מלועזית לעברית לא מסכימים איתך

          בודק, 11/08/13 09:59

          כשמבטאים T או TH כ-T, בתעתיק משתמשים בט'. כשמבטאים TH כת', כמו THOR, משתמשים בת'. אי אפשר להשתמש בבלבול של טורקיה או תורכיה במקרה הזה כי תורכיה הוא תעתיק מאותיות ערביות וטורקיה זה תעתיק מאותיות לטיניות.

          IP: 93.173.238.65 דווח על תגובה זו

  • 73.

    ואמא שלי ז"ל היתה אומרת "מי שחמור שיאכל קש"

    טסה בלופטהנזה, 07/08/13 23:41

    ומי שטס אל-על מקבל בדיוק את מה שמגיע לו

    IP: 46.117.240.217דווח על תגובה זו

  • 72.

    בין אם זו תבתנרגנת ובין אם זה עורך דין ו הייטקיסט (ל''ת)

    מי שנוסע לגרמניה -שיאכל את שהוא מבשל, 07/08/13 22:46


    IP: 76.76.180.79דווח על תגובה זו

  • 71.

    כנרת, מתי את כותבת ספר ? כשרון כתיבה (ל''ת)

    רונית, 07/08/13 20:31


    IP: 79.176.153.117דווח על תגובה זו

  • 70.

    נו בטח, טייסי אל-על....השתן עלה לרובם המוחץ למוח.. טייסים ממוצעים (ל''ת)

    במקרה הטוב., 07/08/13 15:30


    IP: 79.181.66.112דווח על תגובה זו

  • 69.

    חברה חרה שמזה זמן רב מחוץ לרפרטואר שלי (ל''ת)

    מזל שיש אלטרנטיבות, 07/08/13 08:21


    IP: 80.249.167.101דווח על תגובה זו

  • 68.

    כנרת את מגעילה (ל''ת)

    דליה, 07/08/13 06:32


    IP: 46.116.204.165

  • 67.

    Fix..the bug-I have just deleted 3 comments here by mistake! (ל''ת)

    Monty, 07/08/13 03:47


    IP: 85.167.227.131

  • 66.

    אתם לגמרי דפוקים במעריב ! כל תגובה ניתנת למחיקה ע"י קוראים אחרים בקלות (ל''ת)

    תתאפסו על עצמכם עורכי מעריב ותשנו את זה !, 07/08/13 03:26


    IP: 84.229.148.247

  • 65.

    כנרת רוזנבלום, יש לך כושר כתיבה מדהים וחוש הומור עוד יותר מדהים!!! (ל''ת)

    אפרים קישון., 07/08/13 01:22


    IP: 71.202.214.110

  • 64.

    נתקענו לפני שנים בלונדון כי הטייסים אחרו לטיסת הערב

    , 06/08/13 23:37

    היה גשם ופקקים אבל כל הנוסעים לקחו מרווח ביטחון והגיעו בזמן והצוות אוויר ניתקע - לא אושרה טיסה מאוחרת בגלל השעה,היה בלגן אימים בסידורי הלינה ממש סיוט, שלחו אותנו למלון גרוע ובארץ מכרו לנו סיפור שהטייס חשד בנהג המונית וסרב לעלות עליה - בושה לאינטליגנציה - לא טס יותר אל על

    IP: 79.182.67.6

  • 63.

    מטוסי אלעל ישנים מאוד בכל הטיסות למעט NYC ו HKG (ל''ת)

    אחד שיודע, 06/08/13 22:09


    IP: 46.120.199.163דווח על תגובה זו

  • 62.

    כנרת המקטרת. תודה לאל על שמקפידים על בטיחות. נראה מתי מעריב מוריד

    נעה, 06/08/13 22:07

    תגובה זו

    IP: 79.183.107.188

  • 61.

    אגב, גם הכותרת מטעה. הם לא היו תקועים במטוס 30 שעות!!!

    שדגכ, 06/08/13 21:09

    הורידו אותם מהמטוס, הם היו בשדה התעופה, בחלק מהזמן הם היו במלון. למה סתם להוציא את דיבתה של אל-על? (וממש אין לי שום מניות בחברה הזאת!)
    אי אפשר לעשות עיתונות בכוח!!! אי אפשר לשקר כדי לעשות כתבה!!!

    IP: 79.183.220.19דווח על תגובה זו

  • 60.

    כדאי גם לזכור את טיסת אלעל מבנגקוק ב 7 בנובמבר..

    אבי שרון, 06/08/13 19:52

    המטוס היה תקוע במשך 6 שעות על המסלול (ניסו לפתור התקלה)
    לאחר מכו נגרר לטרמינול ואז התחיל הבלגן
    מול למעלה מ300 נוסעים עמדו שתי נציגות שאינן מדברות אנגלית.
    הקברניט וכל הצוות נעלמו
    כעבור 5 שעות נוספות (יום ששי בערב) הסתיימה החלוקה לבתי מלון

    IP: 93.173.247.148דווח על תגובה זו

    • 2024

      So you're an IDIOT, 06/08/13 20:22

      for flying El Al while you have many other options for the same security (or BETTER) at lower prices. Do I need to say anything else??

      The last time I flew El Al was in 1976 and I never looked back!

      IP: 108.41.9.26 דווח על תגובה זו

  • 59.

    טייסי אלעל השחצנים

    יהודה, 06/08/13 19:50

    כל טייסי אל על הם יוצאי חיל האור והשחצנות בנויה בדי. אן. אי שלהם. משכורותיהם מופרזות לחלוטין כי הלא הם חלק ממערכת הביטחון הקובעת מה תקציבה ומי יהיה מנכ"ל אל על. מי שמצפה שהם בכלל ידברו אתו שוגה באשליות. לפני כחודש טסתי מספר פעמים עם איר קנדה. בגמר כל טיסה הקברניט ניצב בפתח המטוס וברך לשלום את הנוסעים והודה להם. ראיתי תופעה כזו בלא מעט חברות זרות וזה חימם את הלב. אל תחלמו על כך משחצני אלעל.

    IP: 79.179.148.234דווח על תגובה זו

    • כל הישראלים שחצנים, לא רק טייסי אלעל.

      אז מה אתה מחדש פה ?, 07/08/13 14:09

      גם מזרחיים שגמרו 4 כיתות מתגאים בבורותם!

      IP: 37.142.150.221 דווח על תגובה זו

      • אל תגזים, לא כולם גסי רוח, שחצנים וגזענים כמוך (ל''ת)

        ישראלי מצוי, 08/08/13 16:11


        IP: 93.172.50.192 דווח על תגובה זו

  • 58.

    לטוס אל על ציפור הכסף הגדולה הנה נוסקת ועולה לה מעבר ים (ל''ת)

    אבי, 06/08/13 19:19


    IP: 87.68.241.88

  • 57.

    גבר שנשוי לאישה איכותית,לא ישן במטוס בזמן המראת מטוס. (ל''ת)

    עם אישה איכותית כזאת,עדיף למות ., 06/08/13 18:39


    IP: 82.237.15.84דווח על תגובה זו

  • 56.

    השאלה צ"ל "איך להיות תקוע עם אל על 65 שנה?" (ל''ת)

    קופיקו, 06/08/13 18:33


    IP: 96.246.12.84דווח על תגובה זו

  • 55.

    Yuval

    2024, 06/08/13 18:00

    El Al is way over due for a disaster.
    that has nothing to do with terrorism.

    I recommend to STOP flying with El Al, their PM sucks and their pilots have scant experience in comparison to prior generations.

    Remember, in case of disaster you leave behind people who care about you that will have to live with the tragedy until their last day.
    Is this a legacy you want to leave behind???

    Fly Delta, United, and BA

    IP: 108.41.9.26

  • 54.

    מדוע אתם מוחקים תגובות של קוראים ?

    רפול, 06/08/13 17:50

    אחר כך מתקשרים אל ביתי ומנסים לשכנע אותי לעשות מנוי למעריב.
    עם רמה מטומטמת של כותבים כמו כינרת רוזנבלום לא פלא שהציבור מתרחק מעיתון מעריב.

    אני בטוח שתמחקו גם את תגובתי זו.

    IP: 62.128.41.133

    • נכון. כל תגובה שמצדיקה את אל-על - הם מוחקים! מדהים!!!

      שדגכ, 06/08/13 21:10

      כנראה שמישהו החליט להיכנס באל-על בכל הכוח, ולא משנה מי ומה.
      כותרת שקרית. עיתונאית היסטרית. מה עוד היה לנו כאן?

      IP: 79.183.220.19 דווח על תגובה זו

      • כל מי שלוחץ על "דווח על תגובה זו" – מוחק את התגובה. (ל''ת)

        לידיעתכם., 07/08/13 01:25


        IP: 71.202.214.110 דווח על תגובה זו

    • זה לא מעריב מוחקים. כל אחד יכול למחוק ב"דווח על תגובה זו" (ל''ת)

      חושם, 07/08/13 00:07


      IP: 109.67.183.119 דווח על תגובה זו

  • 53.

    תלמדו מלופטהאנזה

    שלש, 06/08/13 17:19

    אצלם הנוסע מעל הכל והיחס אליו פשוט תענוג, אפילו שזה לא מחלקה ראשונה. אל על סתם נהנים מתדמית שכל דבר ישראלי זה טוב.

    IP: 80.74.97.128דווח על תגובה זו

    • ראשית: "לימדו" יהיה נכון יותר לכתוב. שנית:...

      ארבע, 07/08/13 01:31

      כבר מזמן למדנו שכל דבר ישראלי הוא בעצם ממש לא טוב.

      שלישית: מסכים איתך בהחלט!!! לופטנזה חברת תעופה מעולה.

      IP: 71.202.214.110 דווח על תגובה זו

  • 52.

    אנחנו "סתם" המתנו שעה וחצי בעיכוב שגרתי של אל-על מרומא (ל''ת)

    איחורים זו כבר שגרה באל-על, 06/08/13 17:05


    IP: 85.250.32.107דווח על תגובה זו

    • 2024

      Buzaglo, 06/08/13 20:25

      so stop whining and do something about it: DO NOT FLY EL AL. THERE ARE OTHER OPTIONS!!

      Also, why doing the same thing and expect different results.

      IP: 108.41.9.26 דווח על תגובה זו

    • רק לא סיפרת שהציעו לך כרטיס טיסה חינם לכל יעד באירופה..

      איתן, 06/08/13 23:59

      ומלון לכל הסוף שבוע..

      IP: 89.139.161.82 דווח על תגובה זו

    • וחברות אחרות טסות בדיוק בזמן נכון ? יא בכיין נבער. (ל''ת)

      אם היית טס הרבה היית יודע, 07/08/13 14:11


      IP: 37.142.150.221 דווח על תגובה זו

      • מה התפקיד החדש שלך באלעל, שאני יבין... (ל''ת)

        נוסע לשעבר, 08/08/13 16:11


        IP: 93.172.50.192 דווח על תגובה זו

  • 51.

    מטוסי אל על ישנים ומסוכנים

    נוסע אל על לשעבר, 06/08/13 17:05

    אף אחד לא מספר לכם אבל אלעל לא מחליפה את צי המטוסים הזקן שלה אלה מהמרת על תיקונים תכופים
    אל תטוסו באלעל אם אתם לא רוצים להמר על חייכם

    IP: 93.173.253.182דווח על תגובה זו

  • 50.

    EL-AL =ARKIA= AIR NIGERIA (ל''ת)

    dany, 06/08/13 16:59


    IP: 10.2.147.81

  • 49.

    כנרת את מגעילה - תודה לאל על שדואגת לבטחון הנוסעים (ל''ת)

    נעה, 06/08/13 16:52


    IP: 82.166.24.136

  • 48.

    שרות באל על

    רוני, 06/08/13 16:48

    טייסי אל על הם מחוץ לשרות ואל על לא עושה כלום לחנך אותם. בטיסה מניורק לישראל הייתה תקלה לאחר ההמראה חגנו שעות מעל השדה ונחתנו ולא נאמר לנו כלום, חוץ מדיילת מפוחדת שאמרה שיש תקלה והפחידה עוד יותר את כולם. אז אין מה לצפות מאל על בהקשר לשרות, תלונות על טייסים לא נענות בכלל. אבל המזל שיש חברות טיסה אחרות

    IP: 79.176.170.198דווח על תגובה זו

  • 47.

    מצחיק, עד לפני שעה היו פה עשרות תגובות.

    נמרוד, 06/08/13 16:39

    וכולן נמחקו, אחרי שמישהו ב- nrg כתב לי היום שאין צנזורה פה.
    עתון רשת בולשביקי, יותר גרוע מ- YNET.
    אני מחרים את וואינט כבר שנה, עכשיו NRG סותם הפיות גם הוא יורד מרשימת הקריאה שלי.

    IP: 212.199.71.70

    • כן, 3 תגובות שלי נמחקו. מרגיז.

      שמעון המבין, 06/08/13 17:15

      מישו אמר לי שאם אתה מסמן תגובה היא נמחקת אוטומטית.

      IP: 71.59.155.244 דווח על תגובה זו

  • 46.

    סיפור אמיתי על גיהנום עם ארקיע.......

    סיפור אמיתי, 06/08/13 16:31

    הייתי אמור לחזור ארצה מפריז עם אחת הטיסות "המוזלות" של ארקיע.
    כשהגעתי לטרמינל לא הייתה עמדת בידוק ולא נפש חייה.
    כשלבסוף מצאתי איפה אמורה הייתה להיות העמדה הסתבר לי שהם סגרו אותה 35 דקות! לפני הזמן ונעלמו. פיספסתי את הטיסה!!!

    נאלצתי להשאר בטרמינל 26 שעות עד למחרת בלילה, ולמחרת בלילה הסתבר לי שאנשי ארקיע שם דורשים קניית כרטיס חדש - 288יורו!! ולא רק זה, הטיסה הזו, לדיברהם אינה בתנאים של טיסה מוזלה ועלי לשלם על עודף משקל 11יורו לכל קילוגרם נוסף, כ300יורו תוספת עלות, וזאת למרות שכבר שילמתי על עודף מטען מראש...

    שום וויכוח לא הועיל - היות ולא נשאר לי כסף נאלצתי להשאיר בעמדה ציוד וחפצים אישיים בשווי של 700שקל!!, תוך כדי גיהנום של שעה וחצי של פירוק מזוודות ושקילה לסרוגין, לפי דרישתם, והמנוולים עם חיוך של אושר על הפנים.
    (ועוד מנהלת הדלפק אומרת לי: "נחלק את זה עם יתר העובדים...")

    לאחר שסופסוף התאפשר לי לעבור את עמדת הבידוק הסתבר לי שהם הדביקו בזדון מדבקה "ביטחונית" על הדרכון.
    "ארקיע" - גיהנום מוזל שעולה ביוקר רב .
    תת-רמה!!!

    אם כבר לוקחים טיסת "אוטובוס" אז רק חב' התעופה easyjet

    IP: 79.180.138.69דווח על תגובה זו

    • מקווה שתבעת אותם... (ל''ת)

      אני היא, 06/08/13 17:11


      IP: 46.116.53.213 דווח על תגובה זו

    • חיכית 26 שעות? היית טס בחברה אחרת ותובע את ארקיע המזלזלת והרקובה!

      טוב לדעת, 09/08/13 11:44

      מעניין למה כאשר מדובר בחברה שרוב עובדיה אשכנזים אין תגובות על התנהגות של ערסים למרות הזלזול המוחלט בנוסע אבל כאשר הכתבה על איחור של רכבת מייד נשפכות תגובות גזעניות מכוערות ומכלילות !

      IP: 31.210.185.158 דווח על תגובה זו

  • 45.

    זה תלוי.. אם הטיסה מלאה דתיים זה יכול להיות אסון. (ל''ת)

    ''צדיק, תשלים מניין'' ''יכולה לעבור אחורה! כאן גברים'', 06/08/13 16:27


    IP: 37.142.20.112

  • 44.

    אל על

    חיים, 06/08/13 16:07

    מה קורה לאל על ? פחד !!!!

    IP: 79.179.97.161

  • 43.

    איך זה להיות תקוע עם אותם כתבים משעממים

    יובל, 06/08/13 16:04

    במשך שנים? שאלה לעורך.

    למה זה אייטם?

    IP: 109.226.32.246

  • 42.

    כנרת, מצטערת אבל אני לא מבינה מה את רוצה.

    שדגכ, 06/08/13 16:02

    מה שהיה חסר לך בכל העניין - שהקפטן יופיע לפנייך? מה הוא, אלוהים? זה מה שהיה פותר לך את הבעיות? האם הוא היה יכול לספק לך הסבר טכני מעמיק יותר? (הרי הוא בסך הכול הנהג של המטוס, הוא לא נכנס שם לתוך מערכת החשמל. הטכנאים עושים את זה.)
    אז קיבלת בית מלון, הציעו לך אפילו לעבור לטיסה אחרת, אבל את העדפת להסתגר בהיסטריה שלך ולכתוב על זה כתבה? אז סליחה, זה לא כל כך מעניין (אף על פי שקראתי עד הסוף, כי חשבתי שאולי סוף סוף אבין את הפואנטה).

    IP: 79.183.220.19

  • 41.

    סיפור אמיתי על גיהנום עם ארקיע.......

    סיפור אמיתי, 06/08/13 16:02

    הייתי אמור לחזור ארצה מפריז עם אחת הטיסות "המוזלות" של ארקיע.
    כשהגעתי לטרמינל לא הייתה עמדת בידוק ולא נפש חייה.
    כשלבסוף מצאתי איפה אמורה הייתה להיות העמדה הסתבר לי שהם סגרו אותה 35 דקות! לפני הזמן ונעלמו. פיספסתי את הטיסה!!!

    נאלצתי להשאר בטרמינל 26 שעות עד למחרת בלילה, ולמחרת בלילה הסתבר לי שאנשי ארקיע שם דורשים קניית כרטיס חדש - 288יורו!! ולא רק זה, הטיסה הזו, לדיברהם אינה בתנאים של טיסה מוזלה ועלי לשלם על עודף משקל 11יורו לכל קילוגרם נוסף, כ300יורו תוספת עלות, וזאת למרות שכבר שילמתי על עודף מטען מראש...

    שום וויכוח לא הועיל - היות ולא נשאר לי כסף נאלצתי להשאיר בעמדה ציוד וחפצים אישיים בשווי של 700שקל!!, תוך כדי גיהנום של שעה וחצי של פירוק מזוודות ושקילה לסרוגין, לפי דרישתם, והמנוולים עם חיוך של אושר על הפנים.
    (ועוד מנהלת הדלפק אומרת לי: "נחלק את זה עם יתר העובדים...")

    לאחר שסופסוף התאפשר לי לעבור את עמדת הבידוק הסתבר לי שהם הדביקו בזדון מדבקה "ביטחונית" על הדרכון, שגרמה לכך שבדרך למטוס נעצרתי שוב לבדיקת סרק ביטחונית טורדנית ומשפילה...

    אם כבר לוקחים טיסת "אוטובוס" אז רק easyjet.

    IP: 62.90.202.180

  • 40.

    משהו רע, רע מאוד , קורה באל על

    מאיר, 06/08/13 15:47

    נכון שמצמצמים באל על. נכון שהטיסות לא יוצאות בזמן. נכון שיש יותר מידי תקלות בשנה האחרונה. נכון שאל על מגישה אוכל ממסעדת פועלים. נכון שהמטוסים על הפנים...

    אז למה אנחנו ממשיכים לטוס אלעל?

    עד מתי ינצלו ראשי החברה את הרגש הפטריוטי שלנו?

    IP: 37.142.39.107

  • 39.

    אבל למה כל כך א ר ו ך ............... (ל''ת)

    אלון, 06/08/13 15:46


    IP: 37.142.215.208

  • 38.

    Hell-Al. מסתמן שזו חברת התעופה הגרועה בעולם. (ל''ת)

    בוקיסריקי, 06/08/13 15:46


    IP: 77.127.178.83

  • 37.

    איזה שיעמום

    גיל תמיר, 06/08/13 15:43

    הגעתי ואמצע הכתבה ונרדמתי.

    IP: 62.128.48.30

  • 36.

    סיפור אמיתי על התנהגות קברניט ארקיע בטיסה מאילת

    רון, 06/08/13 15:28

    חזרנו מאילת לנתב"ג, משפחה עם שלושה ילדים קטנים, תשע בערב, אחר הנחיתה אני נאבק עם הטיולון, על המסלול, תינוקת ישנה על הידים ושני הטייסים ה"מהוללים" עומדים מטר ממני משוחחים ולא חושבים אפילו לעזור.. פניתי לקברניט שיעזור לי, הוא לא ענה שאלתי את הקברניט אם הוא עיוור בנוסף לזה שהוא כנראה חרש, , הוא הסתכל עלי בשאט נפש והלך...

    IP: 82.166.32.218

  • 35.

    אני חוויתי חויה דומה עם ארקיע וגם היא בברלין

    נח, 06/08/13 15:19

    בסופו של דבר גם הטייס רוצה לחזור הבייתה בשלום לכן רוב הסיכויים שהוא
    לא יוותר על נושא בטיחותי.

    IP: 80.179.190.242

  • 34.

    למה מחקתם את תגובתי?

    שמעון המבין, 06/08/13 15:19

    ממש לה יפה. הקדשתי זמן לתגובה נאה ומנומסת והלכתך ומחקתם. נעלבתי ולא אגיב יותר וגם אחפש מקום אחר לקרוא חדשות.

    IP: 71.59.155.244

    • לא בטוח

      DD, 06/08/13 15:40

      כל אחד יכול למחוק כאן תגובות על ידי לחיצה על דווח על תגובה זו. סביר יותר להניח שטוקבקיסט עם אינטרס מחק לך אותה

      IP: 87.210.220.250 דווח על תגובה זו

      • תודה... דמוקרטיה ישראלית בפעולה. כל אחד מלך. (ל''ת)

        שמעון המבין, 06/08/13 15:48


        IP: 71.59.155.244 דווח על תגובה זו

    • איזה כיף! אפשר למחוק תגובות ככה בשביל הכיף (ל''ת)

      שמעון המבין, 06/08/13 15:54


      IP: 71.59.155.244 דווח על תגובה זו

    • טכנולוגיה ישראלית מבריקה

      שמעון המבין, 06/08/13 15:57

      אתה מדווח על תגובה והיא נאלמת... נחמד. איזה פטנטים הישראלים יודעים לעשות!

      IP: 71.59.155.244 דווח על תגובה זו

    • לא שמעון בבקשה אל תלך... (ל''ת)

      צדוק המבין, 06/08/13 15:57


      IP: 64.103.113.143 דווח על תגובה זו

      • ביקשת יפה אז אני נשאר (ל''ת)

        שמעון המבין, 06/08/13 16:03


        IP: 71.59.155.244 דווח על תגובה זו

  • 33.

    חברת אל על אינה בטוחה לטיסה - אי אפשר לערער על עובדה זו!!! (ל''ת)

    יובל, 06/08/13 15:12


    IP: 79.179.165.195

  • 32.

    א ר ו ך מ א ד . כאורך הגלות. שעמום מהתחת. (ל''ת)

    משועשע, 06/08/13 15:03


    IP: 46.19.81.8

  • 31.

    אנשים איכותיים

    Nימי, 06/08/13 14:55

    לידיעתך כנרת לא חייבים להיות סופרים או אנשי היי טק
    הסנוביזם פה מרקיע אל (על)שחקים

    IP: 37.142.174.150

  • 30.

    שטויות, יהיה בסדר

    שמעון המבין, 06/08/13 14:51

    מה את רוצה, ביזבוזים על בטיחות ושירות כמו בלופטהנזה או סינגפור אייר? בחייך, עם כל הדאווין של כל החברות האלו, אצלנו הישראלים מבינים יותר, חכמים יותר, וגיבורים יותר. במקום להרגע ולחשוב כמה שטוב שאת בידיים של אל על את סטם יוצרת פניקה וגישה שלילית לשירות ולבטיחות. תרגעי והכל יהיה בסדר! אנחנו הישראלים או טופ אוף איט ועזבי את הציפיות כאילו שאת טסה באיזה חברה זרה מנופחת.

    IP: 71.59.155.244

  • 29.

    כמה טמטום בכתבה מטומטומת !

    Rרפול שרגא, 06/08/13 14:50

    הכותבת לא ניחנה בכושר ביטוי אלא בכושר יצירת פאניקה על כלום. הייתי ממליץ לכותבת הפאניקאית להשתמש בשרותי רכבות, אוניות או מוניות ולא בשרותי תעופה.
    אם היה לה מעט שכל בקודקוד החלול שלה כפי שזה בא לידי ביטוי בכתבה הייתה מבינה שמטוס שטס בחלל עם נוסעים נדרש לבטיחות מקסימלית על מנת לשמור על חיי הנוסעים. אין פשרות בתעופה, תקלות יכולות לצוץ כל רגע נתון ועל הקברניט לקבל החלטות בהתאם.
    וזה מה שקרה במקרה המתואר כסרט אימים, נראה לי שהכותבת חושבת קדימה איך לתבוע את חברת אל-על.שהרי מקרים כאלו חוזרים על עצמם לעיתים תכופות מפאת דרישת הביטחון של רשויות התעופה של כל מדינה ומדינה.

    IP: 2.55.128.62

    • שרגא....התקלות באלעל חוזרות ונישנות מעל הממוצע

      מאיר, 06/08/13 15:49

      תפסיק ללמד אחרים איך להתנהג. בשנה האחרונה,טסתי 5 פעמים . מתוכם 4 פעמים באלעל. בכל הטיסות האלו היו תקלות וזה גרם לנוסעים לנטוש את החברה לעד

      לא טסים בחברה שמטוסיה לא מתוחזקים עקב מחסור בכסף

      IP: 213.57.155.249 דווח על תגובה זו

  • 28.

    ערבי אובייקטיבי

    ערבי אובייקטיבי, 06/08/13 14:45

    בטור ערבי שכן סובל בטיסות של אלעל בגלל הבדיקות וההשפלות של אנשי הביטחון. נראה לי במקרה הזה אלעל פעלו נכון ועל פי כללי הביטחון. יש לי תחושה שישראלים מחפשים תמיד את הרע בכל סיפור ובכל מקרה ומתעלמים מהצד השני הטוב.

    IP: 195.57.42.1

    • כל הכבוד לך

      שמעון המבין, 06/08/13 15:13

      כנראה שהטירטורים שאתה חוטף בשדה התעופה מעלים את רמת התפיסה הביטחונית שלך. האמת היא שהטירטורים לא נועדו להעלת את הביטחון, אלא נועדו להיות כאילו. מה אני מתכוון זה שאם אכן אתה מרגיש בטוח, אז באופן אוטומטי הבטיחות עולה. הבנת? זה היטה הישראלית ומילת הקוד שלה זה ״יהיה בסדר.״ הבנת? וסתם בסודיות מוחלטת אומר לך שהרמה הביטחונית עולה עוד יותר כשמטרטרים ערבי וכולם רואים. אז תודה לך ידידי על תרומתך לבטיחות של הכלל!

      IP: 71.59.155.244 דווח על תגובה זו

    • רק מילה קטנה אחי

      מנייעשי עליק יא עארבי, 06/08/13 15:44

      אנחנו סובלים באל על בגלל שהאחים שלנו הדפוקים ניסו כמה פעמים להביל מטוסים של אל על לא ? או שזו עוד עפליה...

      IP: 79.179.150.224 דווח על תגובה זו

  • 27.

    עדיין לא הבנתי למה הקברניט היה צריך לצאת אלייך?? על זה ואקום מנהיגותי

    את מדברת? מדובר בנהג לא של אוטובוס אלא מטוס, 06/08/13 14:30

    ובזה מסתכם העניין.

    גם דיילת יכולה להגיד מה קורה.

    IP: 84.110.231.71

  • 26.

    סיפור אמיתי של גיהנום עם ארקיע.......

    סיפור אמיתי, 06/08/13 13:57

    הייתי אמור לחזור ארצה מפריז עם אחת הטיסות "המוזלות" של ארקיע.
    כשהגעתי לטרמינל לא הייתה עמדת בידוק ולא נפש חייה.
    כשלבסוף מצאתי איפה אמורה הייתה להיות העמדה הסתבר לי שהם סגרו אותה 35 דקות! לפני הזמן ונעלמו. פיספסתי את הטיסה!!!

    נאלצתי להשאר בטרמינל 26 שעות עד למחרת בלילה, ולמחרת בלילה הסתבר לי שאנשי ארקיע שם דורשים קניית כרטיס חדש - 288יורו!! ולא רק זה, הטיסה הזו, לדיברהם אינה בתנאים של טיסה מוזלה ועלי לשלם על עודף משקל 11יורו לכל קילוגרם נוסף, כ300יורו תוספת עלות, וזאת למרות שכבר שילמתי על עודף מטען מראש...

    שום וויכוח לא הועיל - היות ולא נשאר לי כסף נאלצתי להשאיר בעמדה ציוד וחפצים אישיים בשווי של 700שקל!!, תוך כדי גיהנום של שעה וחצי של פירוק מזוודות ושקילה לסרוגין, לפי דרישתם, והמנוולים עם חיוך של אושר על הפנים.
    (ועוד מנהלת הדלפק אומרת לי: "נחלק את זה עם יתר העובדים...")

    לאחר שסופסוף התאפשר לי לעבור את עמדת הבידוק הסתבר לי שהם הדביקו בזדון מדבקה "ביטחונית" על הדרכון, שגרמה לכך שבדרך למטוס נעצרתי שוב לבדיקת סרק ביטחונית טורדנית ומשפילה...

    יש אלטרנטיבה לטיסות מוזלות - easyjet.

    IP: 109.67.183.119

    • עיין ערך 29

      שמעון המבין, 06/08/13 15:05

      עוד אחד עם צפיות מטופשות. חייך ותאכל אותה כמו הערבי האובייקטיבי מלמעלה וכל הישראלים (הערבים ולא ערבים) שבצדק אומרים שיהיה בסדר ויש על מי לסמוך. אז אל תיקח ללב וסתם תחשוב כמה שטוב האתה בידיים של ישראלים חכמים, נבונים וגיבורים.

      IP: 71.59.155.244 דווח על תגובה זו

    • ארקיע זו חברה של מנוולים, טמבל מי שטס איתם

      , 06/08/13 15:17

      גם אותי הם העבירו ויה דלורוזה בטיסה חזרה מברצלונה, נשבעתי שלעולם לא אטוס איתם שוב

      IP: 80.179.200.37 דווח על תגובה זו

  • 25.

    איזה חוסר כשרון בכתיבה, כמה מלל מיותר ללא פואנטה (ל''ת)

    , 06/08/13 13:55


    IP: 147.236.34.110

  • 24.

    ברלין,עיר מקוללת שבא התחילה השואה,מחלון המטוס הנוף הגרמני (ל''ת)

    הוא שונא יהודים,ואנטישמי ולא ירוק מאוד., 06/08/13 13:53


    IP: 82.237.15.84

  • 23.

    אישה איכותית הייתה דורשת מצנח,הרי המטוס עמד להתרסק בכול רגע. (ל''ת)

    היעדתם?המוח מפסיק לפעול,בגובה של 3 ק''מ., 06/08/13 13:47


    IP: 82.237.15.84

  • 22.

    למה שלא תסתכלי על הצד החיובי?

    Zאביק השועל, 06/08/13 13:44

    אכלת את האוכל הכשר למהדרין של חברת אל על , ושרדת גם את זה.

    IP: 89.139.33.97

  • 21.

    בטוח שהגברת כנרת רוזנבלום אינה אישה איכותית. (ל''ת)

    אף קברניט לא מתלהב להמריא כדי לחזור., 06/08/13 13:38


    IP: 82.237.15.84

  • 20.

    הקברניט

    יצחק, 06/08/13 12:32

    גברת נכבדה:הקברניט הוא לא יחצ"ן.תפקידו להביא הנוסעים בבטחה למחוז חפצם.לא צריך לנהל קבוצות דיון עם כל אחד מהנוסעים ולהסביר בפרטי פרטים מהות התקלות.
    מאמר סתמי שנועד למלא דף עיתון.
    נראה לי שחפשת פרסום לכתוב רפטיטיבי,בורדינג וכו'.פלצנות וטרחנות יחדיו.

    IP: 84.108.186.123

    • אדון נכבד : ראה תגובתי ל - 13.

      אייל, 06/08/13 13:14

      תלמד איך צריך לתת שירות ולא סתם לנפנף את כולם. מרגע שאתה על המטוס, הטייס הוא הפנים של החברה.

      IP: 79.177.218.225 דווח על תגובה זו

  • 19.

    טסת אל על?

    , 06/08/13 12:09

    מ ג י ע ל ך!!!

    IP: 194.114.146.227

    • אוהב לירוק לעצמו בפנים

      סתם אזרח זקן, 06/08/13 14:30

      האם קראת מה הולך בחברות תעופה אחרות וותיקות.
      לאל על לפחות טייסים מנוסים העושים הכל על מנת להביא הנוסעים בבטחה ובבטחון.
      תקלות תמיד תהיינה - וחבל שאנו מגיבים כמוך.

      IP: 46.120.174.179 דווח על תגובה זו

  • 18.

    התנהגות הקפטנים לא מפתיע ואפילו מחפירה ( אחד שטס הרבה באל על)

    שרוליק, 06/08/13 11:45

    אותם חברה של "הטובות לטייסים" לא "מכזיבים" הם בעצם עושים לכולנו טובה גדולה שהם מסכימים שפיגורות בסדר גודל שלהם יטיסו עמך כמונו.... תסתכלו איזה כותרת מקבלות תאונות בח"א בהם נפגעים ( לצערנו) אנשי צוות אויר מול תאונת אימונים בצאלים בה נפגעים מילואימניקים "רגילים", חלקם בעלי משפחות ותבינו לבד מאיפה ההיבריס המטורף שלהם.

    IP: 147.234.56.21

  • 17.

    תגיעי כבר לעניין

    הכתבה ארוכה מהטיסה, 06/08/13 11:42

    כל כך הרבה מילים, התחכמויות ודימויים... אבל אולי איזה פיסקה אחת שתתאר במדויק מה קרה?

    אין.

    IP: 31.221.2.61

  • 16.

    חברה נורמאלית הייתה מביאה מטוס חלופי (ל''ת)

    זה אלמנטרי, 06/08/13 11:30


    IP: 212.199.69.1

  • 15.

    כמה מגיבים של אל על (ל''ת)

    פתטי, 06/08/13 11:25


    IP: 80.178.158.133

  • 14.

    נוסעים טרחנים שכמותכם

    טייס, 06/08/13 11:18

    מה אתם מעדיפים להתרסק באוויר???? או לחזור גם אם צריך 5 פעמיים כדי לתקן את התקלה???. בשעת תקלה מסוג זה על הטייס להיות בקוקפיט ולא לשמוע קיטורים מנוסעים . מה גם שזה לא תפקידו. אז הגעת הביתה אחרי 30 שעות. נו ומה קרה לך??? אה כן הגעת בשלום....

    IP: 147.237.70.62

    • תקשיב לי, פרח טייס של אמא

      אייל, 06/08/13 13:12

      נכון, תקלות קורות , נכון, נוסעים מתעכבים
      וזה קורה המון. נכון : הטייסים בישראל שותקים ולא מיידעים את הנוסעים, נכון , התעכבתי על טיסה של אמריקן אירלינס וכל 10 דקות הטייס עדכן את כולם ואמר שהוא מתנצל בשמו ובשם החברה. נכון, כשהעיכוב באמריקן אירלינס עמד על שעה הכניסו סנדביצ'ים על חשבון החברה, נכון , נתנו לי הרגשה טובה למרות שהיה איחור ב- 4 שעות ואני 195 ס"מ ולכן סובל מאד ב- COACH , כל זה נכון , ומה אתה עושה ? אה, כן הגעתי בשלום. לו היה אפשר לתבוע אתכם על כל איחור של מעל 5 שעות כבר הייתם מתנהלים אחרת. הבעיה הגדולה : בשבוע הבא אני צריך לטוס איתכם ואחרי נחיתה אחת עם מנוע אחד, מליון עיכובים בצ'ארטרים שלכם , ה 30 שעות האלה , אני רועד מפחד מה יהיה אצלי. הרי אם אני מאחר לטיסה לך, פרח טייס מתוק שלי , אף אחד לא יקנוס אותי ואף אחד לא יחכה לי . ואם אתה מאחר לטיסה שלי - לך הכל מותר - חוץ מלשמוע קיטורים של נוסעים.... חיים טבים וארוכים.

      IP: 82.80.168.23 דווח על תגובה זו

      • קשה לי להאמין שזו תגובה של טייס. ממש לא!!!!! (ל''ת)

        נתי, 06/08/13 15:52


        IP: 213.57.155.249 דווח על תגובה זו

  • 13.

    כתבה קוטרית, ארוכה ומייגעת

    שירקעס, 06/08/13 11:12

    למה כל כך ארוכה ?
    אי אפשר לתמצת קצת ?
    נשברתי אחרי רבע כתבה

    IP: 80.179.201.238

  • 12.

    גם אני טורטרתי 30 שעות

    מטורטר, 06/08/13 10:52

    בלקרוא כתבה כ"כ משעממת ומרוחה כמו מסטיק.
    אפשר לתמצת ולקצר ל 3-4 פסקאות והמסר היה עובר טוב יותר.
    חבל.... כואב לי הראש.
    לישון.

    IP: 77.125.160.133

  • 11.

    תפסיקי לילל בעיתון. זה קורה כל הזמן ובכל החברות.

    נוסע תמידי (לצערי), 06/08/13 10:45

    לבתי לקח 3 ימים ו-5 טיסות להגיע מסן פרנסיסקו לת"א עם UNITED. בד"כ זה 24 שעות.
    הסיבה : הצוות לא הגיע לטיסה (זה היה בחג המולד).

    היא קיבלה $1000 מהחברה רק בזכות החוק הישראלי. איך אני יודע? - כי UNITED כתבה לה שהפיצוי הוא בהתאם לחוק הישראלי. בהתאם לחוק האמריקאי היא היתה מקבלת כלום!!!
    ל"זכותה" של UNITED יאמר שהיתה ישרה והלכה ע"פ החוק. אני לא בטוח שאל על היתה עושה זאת ללא בית משפט.

    הקפטן לא רצה לדבר לנוסעים ? - מה רצית שיגיד? הוא לא יכול לתקן מטוס ולא ידע כמה זמן זה יקח. ובכלל, למה את מתיחסת אליו יותר מאשר נהג אוטובוס ? העבודה שלו זה לנהוג מטוס והנוסעים מענינים אותו בערך כמו שלקוחות נמל אשדוד מענינים את יו"ר הועד בנמל.

    IP: 37.142.150.221

    • חבל שלא כל החברות

      אלי, 06/08/13 11:00

      מתנהגות כמו חברת UNITED. אני לצערי הרב חוויתי את אותו הסיפור על בשרי עם חברה אוקראינית. על פיצוי לא היה מה לדבר. כל ניסיונותיה של עורכת דין שהייתה על הטיסה חזרה ארצה, לאסוף פרטים של כל הנוסעים על מנת להגיש תביעה יצוגית טורפדו על ידי צוות הדיילים. חוק ישראלי הוא משום מה בגדר המלצה להרבה חברות תעופה שמזלזלות בנוסע. לנו לא נשאר כלום אלא להצביע ברגליים ולא לרכוש מהם שירותים בעתיד כי האלטרנטיבה המשפטית והסחבת הביורוקרטית הן בהחלט לא עסק שאני הייתי רוצה להיכנס אליו.

      IP: 176.13.65.202 דווח על תגובה זו

  • 10.

    הגברת קצת התבלבלה בין ''נימוס'' לבין ''זכויות צרכן''.

    , 06/08/13 10:34

    שלא לדבר על זהירות.

    IP: 89.139.2.62

  • 9.

    מה עדיף?

    מציאותי, 06/08/13 10:32

    הבכיינות, הפינוק והציניות נשקפים בכל אות שכתבת... עד מתי יימשך המנהג העגום של לחבוט ולהלום בכל מה שמהווה גאווה ישראלית רק על שום שהוא ''ישראלי''... האם היה עדיף כי התקלה לא היתה נחשפת לנוסעים כלל והטיסה היתה ממשיכה כסידרה ונוחתת או שלא? ומה אז? היו צצים משמיצנים עלובים כמו ''יוסי'' שכתב כאן למטה על רקורד הבטיחות של אלעל בשנים האחרונות (אגב, אחד הגבוהים בעולם. טפו טפו טפו)... במקום לשמוח ולהבין (כמצופה מאשה בוגרת ואמא לילדים) שטוב שהנוסעים ''טורטרו'' ככל שנדרש רק כדי לא לסכן את שלומם, בוחרת הכותבת להתבכיין. אני אישית רוצה לדעת שהקפטן שמטיס את המטוס עליו אני נמצא יקבל כל החלטה נדרשת ולא ימריא/ינחת במידה ויש סיכוי קלוש ביותר לפגיעה בשלומי.

    IP: 192.118.10.10

    • אל על גאווה ישראלית איזה גאווה אתה מציאותי ????. (ל''ת)

      חברה של גנבים, 06/08/13 11:31


      IP: 84.94.121.186 דווח על תגובה זו

    • אתה עיוור

      משה, 06/08/13 13:46

      במקום שתשאל את עצמך מדוע מטוס מתקלקל כל כך הרבה פעמים אתה מקבל את טענת אלעל בדבר "בטיחות טיסה"? כמה אתה יכול להיות עיוור? אתה טס במטוסים ישנים מדי, בחברה כושלת שלא מכבדת את נוסעיה, ובמקום לדרוש טוב יותר אתה משתף איתם פעןלה? תתעורר !

      IP: 82.80.111.149 דווח על תגובה זו

      • כן, כולכם פה צודקים לגמרי, מטוסים אחרים לא מתקלקלים תדיר

        זיו_! , 06/08/13 14:04

        גם ידוע שאל-על מייצרת עצמאית את המטוסים שלה בישראל..

        אלוהים איזה חבורה של טרחנים חסרי בינה.

        טוסה בקזאחסטן איירליינס ותעזבו אותנו עם הקיטורים התינוקיים שלכם

        IP: 10.30.101.123 דווח על תגובה זו

  • 8.

    לא מתאים לאל על ובמיוחד מטיסה יוצאת מגרמניה לכזו בעיה

    אנונימי, 06/08/13 10:17

    תקלות טכניות קורות כל הזמן אבל יש מערכות גיבוי ולא מתאים לאל על לייצר כזו פרובלמה ! אבל אם כבר קרה שיפצו את הנוסעים

    IP: 195.200.205.70

  • 7.

    ואל על עדיין לא הבינה, שהבעיה היא חוסר הזמינות שלהם לנוסעים. (ל''ת)

    , 06/08/13 10:17


    IP: 85.250.152.49

    • על "ניהול משברים" הם לא שמעו.

      , 06/08/13 10:19

      א,ב, בשרות לקוחות.

      IP: 85.250.152.49 דווח על תגובה זו

  • 6.

    בכיינות בכיינות בכיינות מגעילה (ל''ת)

    נאוה, 06/08/13 10:06


    IP: 85.64.116.225

  • 5.

    מה שמדהים הוא שיש אנשים שטסים אלעל כי ''זה יותר בטוח''

    יוסי, 06/08/13 09:57

    אם מסתכלים על רקורד הבטיחות של אלעל בשנים האחרונות, זה רק נס שעדיין לא התרסק להם מטוס.

    IP: 37.142.200.208

  • 4.

    לקרוא את הכתבה יותר קשה!

    ממש הרוג., 06/08/13 09:57

    שעשועי המילים המתוחכמים והמלל האינסופי צריך להצחיק או להראות את רוחב האופקים האינטלקטואלי של הכותבת. רצוי שתלמדי קצרנות.

    IP: 109.64.111.175

    • צודק, היה קשה. (ל''ת)

      dypsi, 06/08/13 10:06


      IP: 90.238.37.200 דווח על תגובה זו

    • אשה , מה אתה מצפה מאשה ... חחחחח (ל''ת)

      גבר, 09/08/13 15:28


      IP: 109.160.244.15 דווח על תגובה זו

  • 3.

    ישראלים זה עם בכיין, אוף! (ל''ת)

    רוני, 06/08/13 09:40


    IP: 46.117.150.10

    • מה התפקיד החדש שלך באלעל, שאני יבין... (ל''ת)

      נוסע לשעבר, 08/08/13 16:13


      IP: 93.172.50.192 דווח על תגובה זו

  • 2.

    בכל מקרה, זה עדיף על התרסקות במטוס הראשון. לא?? (ל''ת)

    זמירה הכט, 06/08/13 09:37


    IP: 85.64.187.94

  • 1.

    אני נתקעת במטוסים כל הזמן. שמעתם אותי מתלוננת?! (ל''ת)

    הדיילת חבצלת, 06/08/13 09:34


    IP: 77.127.189.98

    • חחחחחחחחחחח רגע רגע חחחחחחחחחחח שנייה חחחחחחחחחח (ל''ת)

      היפטייה, 06/08/13 14:33


      IP: 80.179.16.82 דווח על תגובה זו

    • אפשר להרשם למייל היי שלך (mile high) (ל''ת)

      זוביל חימאר, 06/08/13 14:48


      IP: 14.200.135.217 דווח על תגובה זו

    • מה התפקיד החדש שלך באלעל, שאני יבין... (ל''ת)

      נוסע לשעבר, 08/08/13 16:14


      IP: 93.172.50.192 דווח על תגובה זו

    • את הרי רגילה שתוקעים אותך אז מה הבעיה

      אוונטי פופולו, 09/08/13 10:00

      אצלך זה הרי מקצוע. את מקבלת כסף עבור זה אצלם זה תמורת כסף שהם משלמים.

      IP: 93.172.185.82 דווח על תגובה זו

    • בפעם הראשונה כולם מתלוננים. אח"כ מתרגלים. (ל''ת)

      נוסע מתמיד, 03/09/13 14:37


      IP: 193.46.64.93 דווח על תגובה זו