• 116.

    לכל מי שמתחתן - תגדירו בהסכם את תלונות השווא במשטרה

    כ, 21/10/14 16:20

    תכתבו בהסכם לגבי תלונת שווא מבשטרה

    שאם היא מגישה תלונת שווא במשטרה וזה מוכח כשקר בבית משפט - היא מאבדת הכול.

    תגדירו את זה בחוזה ואז היא לא תאץ להעליל עליכם במשטרה והיא תדע שיש עונש אם היא תתפס.

    IP: 192.114.1.155דווח על תגובה זו

  • 115.

    תגידו תלונה ללשכה נגד העו"ד ולא יקרה לכם כלום

    יהודי, 01/04/14 13:27

    http://divorcefalsepolice.wordpress.com/

    IP: 198.144.116.223דווח על תגובה זו

  • 114.

    גישור גירושין - שווה לנסות

    מיכל, 23/10/13 09:19

    במקום מלחמות, גישור מאפשר הידברות ופתרון מהיר והוגן של הסכסוך. פנינו אל עורך דין מגשר גירושין עמית ורד בראשון לציון, סיימנו בהסכם גירושין וגט בתוך כחודש וחסכנו המון כסף.

    http://www.amitvered.co.il/%D7%92%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A8-%D7%92%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%9F

    IP: 109.186.238.33דווח על תגובה זו

  • 113.

    יש כ-100000 תלונות שווא בשנה הנחלקות כך:בין שכנים/קרובי

    , 24/07/13 11:44

    משפחה מדרגה שניה ואילך/שותפים לעסק-סה"כ כ-80%.שאר התלונות הינן חוזרות בעיקר נשים בעת תהליך גרושין-10%והשאר מקרב בעלי עיניין כגון מוסדות חינוך/רווחה.בשנתיים האחרונות יש לחץ על הגורמים האחרונים (מטעם אירגוני נשים רדיקליות)להראות תוצאות ונחיצות קיומן ולצורך מילוי מכסות מוסדות סגורים והצדקת המנגנון גם שם וכן מתן מענה ללחץ של משפחות חשוכות ילדים/דתיות המעוניינות להחזיר בתשובה.היות וכיום הביקוש הינו פי 20 מההיצע.וכך נוצר מצב שגם ראשי למשפחה נורמטיבית ומעלה מכל הבחינות וללא סיכסוך עם האשה מעוכבים בחקירות שוב ושוב עקב תלונה של נניח עו"ס זרה...

    IP: 192.114.177.190דווח על תגובה זו

  • 112.

    המשך ל–109...

    הרסה לי ולילדים את החיים., 17/06/13 01:16

    אז השופט סירק לבטל את הקייס שלי והכריז (תוך שהוא מביט בי בעין חדה וכולו מתוח) שעיקב זאת שאנאשם מסרב לקבל קצין מבחן ל–3 שנים הרי הוא נאלץ לשלוח אותי ל–3 שנים ו–4 חודשים לכלא... ואז הוא עצר והמתין לתגובתי וציפה כניראה שאכנס לשוק ואסכים מיידית לקבלת קצין מבחן, אבל אני הישרתי את מבטי אליו וחייכתי.
    כשהוא ראה שאני עקשן הוא המשיך ואמר שהיות ואני "אדם טוב שהתנהג בצורה מכובדת בהיותי במעצר" הרי הוא חותך לי חצי מעונשי על התנהגות טובה והוריד גם את 5 חודשי המעצר וכך יצא שנישלחתי לכלא למשך שנה ו–3 חודשים.

    למחרת שלחו אלי סגנית של הפרקליטה הראשית, צעירונת יהודיה ומאוד חמודה, שהתחננה אלי שאסכיםלקבל קצין מבחן אחרת מחר אשלח לכלא... אבל כמובן סירבתי!

    והסיפור כמובן עדיין לא נגמר כאן...

    IP: 63.151.118.123דווח על תגובה זו

    • איך זה נגמר? (ל''ת)

      נו תמשיך, 19/06/13 14:06


      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

    • דווקא רציתי להמשיך לשמוע עוד (ל''ת)

      חבל שהפסקת, 23/06/13 21:03


      IP: 94.159.187.184 דווח על תגובה זו

    • צריך להבין את דינמיקת החשיבה של אמהות שמתנהלות ממש

      , 24/07/13 18:37

      בקבוצות תמיכהוייעוץ,בעבודה ומחוצה להלסיפוק מאוויהן למול הבעל כאובייקט הברור והעיקרי לניצול -מכל הבחינות.כיום יש שיפור ביכולת הניצול והתיחכום כך שהאיזוןבין המינים מתקרב,אולם פגיעה כלכלית בכל כך הרבה בעלים במאסרם ללא צידוק משמעו גם פגיעה בתוצר הלאומי ולבסוף הן נחשפות לנקמנות דרך שלילת זכות הכתובה ותוספיה בביהמ"ש.(האמת מזה שנים רבות שמתוך היהודיותצבריות)נירצחת אחת בשנה ולרוב גם בן הזוג מנסה להתאבד -לרב בהצלחה.כפמיניסט אני נגד אלימות וחושב שמממוצע -נשים יותר שקולות ומוסריות ייתכן שבהשפעת אורח חייהן מקדמא דנא(לא מאבק בטרף אלא טיפול בצאצאים).לסיכום:אני לא מבין למה הגברים לא יוזמים תלונת שווא דומה -נקודתית משפטית- כנגד נניח בנה של בייניש!?באם יש לה....אגב:מה קורה אם חברה מתלוננת על בן הזוג שהכניס אותה לדירתו?

      IP: 192.114.177.190 דווח על תגובה זו

  • 111.

    המשך ל–105...

    הרסה לי ולילדים את החיים., 17/06/13 00:53

    השופט סירב לבטל את התיק שלי על אף שאישתי הודתה שהיא שיקרה למשטרה, וסירב מהסיבה הפשוטה שהיא: שהשופט בעצמו, התובעת הראשית והסניגור הציבורי שלי שבעצם מונה ליצג אותי בידי השופט עצמו – (אתם מבינים את עומק הקנוניה כאן, ואגב, המצב הזה עובד כך לכל הבעלים העצורים, לא רק במקרה שלי, ומדוע? כי הנשים שולטות כאן אצלנו במערכת המשפט. נקודה.) – עברו בעצמם על החוק וזרקו את זכויות האזרח שלי על הרצפה ורמסו אותם ללא שום היסוס,
    אז כעת, באם השופט יחליט לבטל את התיק שלי אזי אוכל לתבוע את התובעת הראשית (כאן בארה"ב זה אפשרי) ולא רק שזה יהרוס לה, ובעקיפין גם לשופט, את הקריירה, אלא גם שאם אתבע ואנצח אזי התביעה תהייה על ס"ך מיליוני דולרים כנהוג כאן.

    IP: 63.151.118.123דווח על תגובה זו

  • 110.

    אני מנסה לספר לכם את סיפורי בסדר כרונולוגי אבל NRG משנים מספרי התגובות

    הרסה לי ולילדים את החיים., 17/06/13 00:36

    וגורמים לבילבול הקוראים. אמש תגובתי (מס' 107) נעלמה וחזרה כתגובה 105.
    מה קורה כאן לעזאזל?

    IP: 63.151.118.173דווח על תגובה זו

  • 109.

    ויברטור היה יכול לעזור להרבה נשים

    לינה, 16/06/13 13:50

    במצב הזה.
    מה שהיה חוסך את הסבל. ויברטור וגם אביזרי מין יכולים לעשות נפלאות עבור אשה www.supertoys.co.il
    וכך לשפר את המצב עבור כולם. אז בהצלחה.

    IP: 46.33.75.148דווח על תגובה זו

  • 108.

    חייבים מהפכה

    אבי, 14/06/13 12:48

    נמאס מרשויות החוק ואירגוני הטרור הנשים שהופכות אותנו לקורבנות בגוף ובנפש הסיפורים הזוועתיים האלה מתרבים ומבחילים מיום ליום עד שמסוכן היום להתחתן ולהקים מערכת זוגית חייבים לעצור את הזוועה והחוקים של המדינה הגזענית שמפלה גברים לרעה . אבקש כדי ליצור מהפכה בלי לפחד אנחנו צריכים להתארגן משפטית לפחות עם כמה עשרות חברים שנפגעו להקים אירגון כזה שישנה ב180 מעלות את החוקים והיחס המפלה לגברים במדינה מקווה לבשורה שתצא מקריאה זו

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 107.

    המשך ל–106...

    הרסה לי ולילדים את החיים, 14/06/13 07:40

    לאחר שהתישבתי בכסא הנאשמים נכנס השופט וסגן השריף ביקש מכולם לעמוד. אני סרבתי.
    השופט ניראה מאוד מאוד מתוח וישר פנה אלי ואמר שהוא ''מעניק'' לי ''לפנים משורת הדין'' שיחרור ומעביר אותי לקצין מבחן למשך 3 שנים.
    הודעתי לו באופן ברור והחלטי שאינני מוכן לקבל זאת ומצידי שישלח אותי לשלוש שנים וארבעה חודשים לכלא.
    התובע, שהיה ילדון שרק כעת סיים לימודים וזה היה הקייס הראשון שלו, קפץ על רגליו ואמר לשופט שהוא מזמין את ה''נפגעת'' (The victem) לשאת את דבריה בפני השופט.

    אישתי היקרה נעמדה והפילה פצצה לאולם!!! היא אמרה שהיא מאוד מאוד מצטערת ששיקרה למשטרה והסבירה שעשתה זאת בזמן שסבלה מדיכאון רציני ושהשפעת הפרוזק יחד עם האלכוהול גרמו לה לאי–שפיות זמנית, ושהיא פחדה שאעזוב אותה ואת הילדים ואברח לישראל...

    כששמעתי זאת פרצתי בצחוק משחרר אבל כראיתי את הבעת פניהם של השופט והתובע הבנתי שהם הבינו שהם הכניסו את עצמם לברוך רציני ביותר...

    לאחר שאישתי יצאה נקייה פניתי לשופט וביקשתי ממנו לבטל באופן מיידי את הקייס שלי ולשחרר אותי ללא שום תנאים ישר על המקום... אבל השופט סירב!!!

    רוצים שאמשיך בסיפור?

    IP: 208.34.250.87דווח על תגובה זו

    • דווקא מאוד מעניין (ל''ת)

      תמשיך תמשיך, 15/06/13 10:44


      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

  • 106.

    המשך ל–100...

    הרסה לי ולילדים את החיים, 14/06/13 07:10

    בשעה 9 בבוקר הוכנסתי להיכל המשפט, לבוש באוברול אדום ואזוק בידי ורגלי. כל שאר האסירים לבושים בד"כ בחולצת כפתורים בצבע תכלת ומכנסי ג'ינס אבל אלה שיושבים בבידוד נחשבים למסוכנים ביותר ולכן האוברול האדום והאזיקים.

    לאחר 5 חודשים במעצר כולם כבר הכירו אותי או שמעו עלי. שלושת ילדי למדו בשלושה בתי ספר שונים ולכן המון אנשים הכירו את אישתי ואותי. בנוסף, רוב פרקליטי התביעה היו יהודים (ובעיקר יהודיות) ועצם היותי ישראלי היה עבורם אטרקציה. גם זה שאני 1.86מ' גובה,שיער שטני, חנון עם משקפי ג'ון לנון וניראה יותר כדוקטור אירופאי מאשר ישראלי מהמזרח התיכון, עשה את שלו והיו הרבה לחישות וסיפורים שאני איש מוסד... וכמובן עקב כך שהייתי הבעל הראשון (מבין כל האמריקאים) שלא הסכים לקבל את מרות הפרקליטות והשופט והעדיף ללכת לכלא כמחאה — עשה את שלו...

    IP: 208.34.250.87דווח על תגובה זו

  • 105.

    עיוות דין

    ליאור, 13/06/13 18:19

    לפי דעתי התלונות האמתיות על אלימות הן שוליות ורוב התלונות הן תלונות שווא.
    והעובדה שתופעת אלימות במשפחה רק מתרחבת אומרת שהמערכת לא פועלת נכון מעוותת וחסרת כל צדק או היגיון.

    IP: 46.33.75.111דווח על תגובה זו

  • 104.

    רק מאסר בפועל על תלונת שווא יפתור את זה. (ל''ת)

    אזרח-1, 13/06/13 14:39


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 103.

    פסיכולוגיה בגרוש על אלימות גברים...

    מבין עניין, 13/06/13 10:37

    גבר שיחשוב לפגוע בבת זוגו, ויודע כי הדין על פגיעה כזו הוא מאסר עולם..האם הוא ירתע מצו הרחקה כדי לא לפגוע..? הרי הוא לוקח בחשבון שישב במאסר עולם או יתאבד..?
    אני חושב שהמצב מביא לתופעה הפוכה.. כיוון שדוחקים באדם לפינה, הוא הופך מיואש, מרגיש כי אינו יכול להתמודד עם מערכת שאינה צודקת ונדחף למקום קיצוני.
    המקרים הבודדים של אלימות נגד נשים בהן יש הצדקה ולרשויות יש דרך להתערב ולמנוע, הן זניחות לעומת הנזק שנגרם לאוכלוסיה שלמה, ופוטנציאל הנזק שיכול להגרם ע"י אנשים שהמצב מוביל אותם למעשה קיצוני, שבסיטואציה רגילה כלל לא היו מגיעים אליו.

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 102.

    גם גרושתי הגישה נגדי תלונת שווא במשטרה...ולא נענשה... (ל''ת)

    גרוש, 13/06/13 10:32


    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 101.

    הטוקבקיסטים מוכיחים כמה אלימים ונקמנים הם הגברים

    ענת, 13/06/13 08:15

    במיוחד בעת גירושים.שנאת הנשים פה חוגגת

    IP: 195.27.154.84

    • קראתי את כל הפוסטים ומצאתי בעיקר תגובות עניניות ועובדות. (ל''ת)

      הנקמנות דווקא מצד הנשים, 13/06/13 12:21


      IP: 195.27.154.85 דווח על תגובה זו

  • 100.

    המשך ל–84...

    הרסה לי ולילדים את החיים, 13/06/13 02:24

    לאחר שהשופט דחה את בקשתי לביטול עיסקת הטיעון ואת הבעת רצוני לגעת למשפט (עם חבר מושבעים), העבירו אותי לאחר כחודשיים במעצר לבידוד מוחלט בכדי לשבור אותי.
    כל שבוע עורך הדין הציבורי שלי היה בא "לבקר" אותי ומנסה לשכנע אותי שאקבל את אופציית "קצין המבחן ל–3 שנים) ושאז אשתחרר ואחזור הביתה (איזה "הביתה"? השופט נתן לאישתי יפוי כוח גם על הבית בנוסף לצו הרחקה)...

    כמובן שסירבתי ועמדתי על שלי ובסופו של דבר ישבתי בבידוד 3 חודשים שבהן כל שעשיתי היו 3000 שכיבות סמיכה ו–2000 כפיפות בטן ביממה והספר היחידי שהיה לי היה מילון אוקספורד האנגלי שעזר לי מאוד להעשיר את השפה האנגלית שלי וגם יצאתי משם ככפילו של שוורצנגר שאגב, היה אז מושל קליפורניה.
    בסופו של דבר ישבתי במעצר במשך 5 חודשים עד שהגיע יום מתן פסק הדין...

    IP: 63.151.118.173דווח על תגובה זו

    • תמשיך את הסיפור. מה היה בפסק הדין? (ל''ת)

      מאוד מעניין, 13/06/13 22:07


      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

  • 99.

    היום זו כבר מגפה של ממש. לאשה (בינתיים ) יש רק מה להרויח אם תעשה זאת

    אין חכם כבעל ניסיון, 12/06/13 20:46

    נכון שזו עבירה פלילית אבל בפרקליטות ישנה הוראה לא לחקור חשד לתלונות שווא כך שאין סכוי שזה יקרה. ומה תרויח אשה? אוהו....

    קודם כל נוק אאוט פסיכולוגי קשה מאד. הגבר נזרק החוצה ולפעמים נאלץ לישון ברחוב, הוא לא יכול ליצור שום קשר עם ילדיו שלא מבינים איפה הוא. הוא נעלם מהעבודה וגם שם קורה שאחרי שהוא משתחרר הוא מפוטר.

    הוא לא יכול להוציא כסף מחשבונו ונשאר בלי אגורה. לפעמים אין לו בגדים להחליף וצריך ללוות כסף מההורים (אם יש) והמשפחה לקנות בגדים. צריך למצוא מקום לגור. איך? איפה? עם איזה כסף? בעלי המזל ישנים אצל חברים ומשפחה. האחרים ברחוב ובגינות ציבוריות.

    אם ימצא אשם הוא ישלח גם למאסר!!!

    במשפט הגירושין הוא יכול לשכוח ממשמורת או משמורת משותפת או הסדרי ראיה רחבים ובעצם גוזלים ממנו את ילדיו. בגלל שהוא "אלים" אז את ילדיו יראה מעתה והלאה לשנים הבאות רק במרכזי קשר מיוחדים ותחת השגחה של עובדים סוציאליים

    גם פירוק השיתוף בדירה מתעכב ויכול לקחת זמן רב ביותר ועוד ... ועוד.. ואם יגמר הצו ויחזור הביתה תמיד תחכה לו תלונה נוספת

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

    • אכן בדיוק כך!!! (ל''ת)

      מפחיד ביותר!!!, 13/06/13 02:54


      IP: 23.61.195.86 דווח על תגובה זו

  • 98.

    כל הכבוד למעריב לע פרסום הכתבה (ל''ת)

    אזרח-1, 12/06/13 18:05


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 97.

    הפיתרון הוא מאסר בפועל על תונת שווא. (ל''ת)

    רודף צדק, 12/06/13 18:05


    IP: 46.33.75.148דווח על תגובה זו

  • 96.

    הפיתרון: מאסר בפועל על תלונת שווא. (ל''ת)

    אחרת זה לא ייפסק., 12/06/13 17:44


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 95.

    בת זוגתי גם התלוננה שהכתי אותה ואת הילדים

    בר דעת, 12/06/13 14:39

    לאחר סבל רב הוכח שלא היה ולא נברא ,אך אני לא רציתי לגור יותר במחיצתה..היום כשהילדים גדלו והפכו לנערים בוגרים, הם עברו לגור ,מרצון איתי ולא רוצים לדעת מאמא שלהם....זה העונש שלה.

    IP: 208.34.250.87דווח על תגובה זו

  • 94.

    חלאות

    באדן באדן, 12/06/13 13:00

    לצערי ברוב המקרים עורכי הדין מסיתים את הנשים להמציא על הגברים סיפורים ומעשיות..
    עורכי הדין הם החלאות הכי גדולים בנושא
    הגירושין.........
    לא כולם..רובם..

    IP: 212.199.202.47דווח על תגובה זו

  • 93.

    גבר אמיתי נשאר רווק - עד לשינוי מהותי בחוקים הקיימים. בנוסף

    עצה מרווק, 12/06/13 12:45

    בנוסף , מי שנפגע מתלונת שווא היה עושה בהיגיון אם היה מפסיק ביוזמתו כל פעילות יצרנית , כל ביצוע עבודה , כל תרומה בכל צורה שהיא לייצור / שירותים / מסחר / פשוט לשכב בחוסר מעש מוחלט ולא לבצע שום פעולה.

    אז נראה מה יעשו כל אלה שנשענים על העבודה של הגבר ועל התרומה שלו לחברה.

    פשוט חוסר פעולה מוחלט בכל תחום - עד לשביתת רעב טוטלית.

    לא לשתף פעולה, לא לעבוד, לא ליצור, לא לתפקד חברתית ובאף מובן אחר, אלא רק לשבות בצורה טוטלית, עד הסוף.

    נראה איך המערכת תתמודד עם 800 - 1000 מתים מרעב בכל שנה , ממילא הם מתאבדים , מדוע לא להפוך את זה גם להכרזה גלויה על חוסר הצדק ועל האפליה ?

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

    • אם לא אכפת למערכת מ-200 גברים גרושים שמתאבדים בשנה

      בני, 12/06/13 15:32

      אז גם 800 לא ישנו כלום.

      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

      • תשובה ל - בני : גם GHANDI היה בן אדם אחד ... הכל מתחיל ב

        תשובה ל - בני, 12/06/13 17:37

        הכל מתחיל באיזה שהוא שלב ... אפילו אם בן אדם אחד ...

        תחשוב טוב למשמעות המילים שלי, אל תמהר לענות, אם בכלל.

        כל טוב.

        IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

  • 92.

    תלונת שווא להזכירכם אינה סתם עלילה היא עבירה פלילית על כל המשתמע מכך

    משפטן, 12/06/13 12:37

    גבר שגרושתו העלילה עליו תלונת שווא והיא תורשע במשפט פלילי (שכרגע זה בלתי אפשרי בגלל פרקליטות המדינה הוראה 2.5 של עדנה ארבל) יוכל לתבוע ממנה אח"כ פיצויי נזיקין במשפט אזרחי על כל מה שנגרם לו , מאסר, הרחקת ילדיו פיטורין מעבודה ומה לא. רק זה יפסיק את התופעה!

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

    • ומה לגבי אשה שהוגשה נגדה תלונה כוזבת על תקיפה?

      אשה פגועה, 14/06/13 00:43

      האם היא יכולה להגיש נגד הבעל תביעת פיצויים על עוגמת נפש?

      IP: 212.199.202.47 דווח על תגובה זו

  • 91.

    תלונות שוא של נשים

    איציק, 12/06/13 12:36

    עו"ד גליה עציון
    את כותבת :"להערכתי, תופעת תלונות השווא נמצאת בשוליים"
    או שאת יודעת את העובדות וטומנת את ראשך בחול או שאת חיה בסרט.
    מרבית הגברים המבקשים להתגרש אם לא כולם אינם גברים אלימים .
    קל מאוד לזהות תלונות שווא של נשים . בכל המקרים בהם הגבר הוא המבקש להתגרש תצוץ במהרה תלונת שווא של האשה בין אם ביוזמתה ובין אם בהמלצת עורכי דין תאווי בצע העושים קופה מהליך הגירושים.
    חייבים לשנות את החקיקיה ולו רק בנושא ענישה של נשים שתלונתן נמצאה כתלונת שוא.

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 90.

    בעל עם 40 תלונות שווא

    בעל עם 40 תלונות שווא, 12/06/13 11:54

    שימו לב
    תלונות שווא של נשים יוצרות ומעודדות אלימות גם בבתי הספר.
    הילדים רואים שהאמא שהיא רוב הזמן עם הילדים מגישה נגד האבא תלונות שווא על אלימות.
    הילד מחכה את האם בבית הספר מפעיל אלימות על חברים בידיעה כי תמיד יכול לשקר ולהגיש נגד חברו תלונה למנהלת תלונת שווא.
    כוון שבית הספר יש 100% מורות הם רואות ילדים שמתלוננים לשווא וכך הם מתבגרים ובמיוחד הילדות ולומדות שניתן להגיש תלונות
    ולא מצליחות למגר את האלימות כי הם מעודדות אותה ידוע שהחינוך בא מהביית .
    יש פה מעגל אין סופי של אלימות פיקטיבית שלבסוף הופכת לאלימות מאחר וכל נפגע מתלונת שווא הרי יחפש נקמה
    התוצאה יותר אלימות
    יותר תלונות שווא
    חוסר יכולת להתמודד עם התופעה
    הנפגעים האמיתיים לא מטופלים .
    עורכי הדין והנשים שנוטות לשמוע ולקצר את הדרך ע"י הגשת תלונת שווא נגד הבעל הם רעה חולה ונראה שהמערכת איבדה את השליטה ולכן כל גבר שמתגרש ימצא עצמו במעצר.
    אשתי הגישה נגדי 40 תלונות שווא לא עשו לה כלום, אותי עצרו במשך 4 חודשים ו 4 חודשים נוספים במעצר ביית .
    למזלי משמיים עזר לי והעניש את אשתי שלקתה במחלה ואושפזה בבית חולים, ואז שוחחרתי
    לבית

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 89.

    משטרה/פרקליטות

    גילי, 12/06/13 10:21

    אני אישית עברתי את זה חזק מאוד אפילו אמרתי שעשיתי כשלא עשיתי כלום רק כדי לצאת "חכם"ולא צודק וזאת לפי מה שבקש ממני העו"ד לעשות למשטרה ולפרקליטות מאוד קל להאשים גברים ככה התיק נסגר מהר מאוד וחבל שכך חייבים לחוקר כאן חוק שיגן על הגברים שבאמת סובלים וסבלו מהנשים שלהם ובעצם עד היום סובלים גם על גב הילדים שבצער רב גם אני אחד כזה....אשמח לתת מלא מלא מידע במייל כולל לעיתון gilkk@017.net.il

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 88.

    חייבים להעניש נשים שמתלוננות תלונות שווא

    U235, 12/06/13 08:16

    בעיקר כי זה פוגע באלה שבאמת נפגעות.

    עו"ד גלי עציון כנראה חיה בכוכב אחר כי כמעט כל יום יש פרסום על גבר שנעצר בגלל תלונות שווא.

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 87.

    עברתי התעללות דומה בחסות המדינה אני אבא טוב אזרח וטוב ובן זוג טוב ובכל

    חוסר שיוויון, 12/06/13 08:05

    זאת המדינה החליטה לזרוק אותי מהבית כי האשה רצתה זאת

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 86.

    נכון שנשים קרבנות אמת נפגעות- אבל מה עם הגברים שנפגעים? חייהם נהרסים!!

    ?, 12/06/13 07:40

    פיטורין מעבודה, בושה ברחוב,ובמשפחה מעצרים ומאסר צווי הרחקה דרקוניים מהבית ניתוק מהילדים ללא הסדרי ראיה ואם כן אז מאד מצומצמים ורק ב"מרכזי קשר" שזה לפי בן דודי שעובר את זה זה כמו מתקן כליאה עם השגחת סוהרות. כולם יודעים שפרודתו משקרת ולאף אחד לא אכפת. אני נשבר רק כשאני רואה את הגבר הגדול והבריון הזה שאני מכיר שנים פורץ בבכי כמו ילד קטן מולי.

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 85.

    עצם השיח על אלימות נגד נשים פסול !

    אב גרוש, 12/06/13 07:31

    האלימות במשפחה שווה בין המינים . כפי שהוכיח בעשרות מחקרים פרופסור מורי שטראוס . ארגוני הטרור הנשיים ויצו נעמת ודומיהם ״רוקדות על הדם ״ ולוקחות מקרים סופר נדירים על מנת לייצר אינדוקטרינציה שקרית . הנשים הפושעות הללו פוגעות בנשים , פוגעות בגברים שמאות מהם נרצחים בכל שנה על ידי מערכת נפשעת , פוגעות במאות אלפים של ילדים להורים גרושים שנהפכים ליתומים ויתומים למחצה לאבא בחיים !

    IP: 212.199.202.33דווח על תגובה זו

  • 84.

    המשך ל–81...

    הרסה י ולילדים את חיים., 12/06/13 07:03

    ללא יעוץ כל שהוא וללא ידיעת החוק הסכמתי "להצעתו" של ערך דיני (אגב, הוא היה שחור) וחתמתי על עיסקת טיעון, ועשיתי זאת במחשבה שברגע שאצא מהמעצר אלך לשכור את שרותיו של עו"ד מעולה ואפנה לבית המשפט לעירעורים כי היה ברור לי שאצליח לערער ולנצח.
    לדאבוני למדתי שמי שחותם על עיסקת טיעון אינו יכול לערער. מילאתי טופס בקשה להופיע לפני השופט בכדי לבטל את עיסקת הטיעון אבל השופט דחה זאת אבל לא נתן סיבה לכך.

    עקב זאת הודעתי לעו"ד ודרכו לתובעת ולשופט שאייני מתכונן לחתום על שיחרור של "קצין מבחן ל–3 שנים" ושאני מעדיף את האלטרנטיבה השניה שהיא 3 שנים ו–4 חודשים בכלא!!!
    אז כעת המצב לא כ"כ הסתדר לתובעת ולשופט היות וכל מה שהם רצו היה שאדאג פיננסית לרווחתה של אישתי העומדת להיות גרושתי, וזאת עקב זאת שהיא לעולם לא עבדה ונותרה, היא והילדים, ללא שום הכנסה, וזאת בשעה שאני הייתי מכניס כ–12 אלף דולר בחודש בממוצע.

    חבריקוס, אם הסיפור הזה מעניין אתכם אנא הודיעו לי ואמשיך... סוף הסיפור הוא די מעניין.

    IP: 208.34.250.174דווח על תגובה זו

    • תמשיך תמשיך... (ל''ת)

      דנה, 12/06/13 12:58


      IP: 46.33.75.111 דווח על תגובה זו

  • 83.

    המשך ל–79...

    הרסה לי ולילדים את החיים., 12/06/13 06:49

    הקנוניה של בית המשפט היתה כזו:
    לפי החוק באם הנאשם אינו מסכים לכך אזי בית המשפט חייב לשפוט אותו במשך לא יותר מ–16 יום או לשחררו וזאת לפי החוקה האמריקאית.
    העו"ד הציבורי שלי בא לי בתרגיל וטען שהוא אינו מסוגל לבנות תיק הגנה במשך שבועיים ולכן "יעץ" שאסכים להארכת מעצרי.
    ללא יעוץ מהימן – הסכמתי וכך נפלתי בפח היות וכעת השופט יכול להחזיק אותי במעצר במשך שנה שלמה.
    מה שהתברר לי לאחר מכן הוא שזה "תרגיל" שעושים לכול מי שאינו בקיא בחוקי זכויות האזרח ולכן כמעט כולם מסכימים שמעצרם יוארך...
    לאחר כחודשיים במעצר העו"ד "שלי" בא אלי בהצעה והיא שאים אסכים ל"עיסקת טיעון" אזי 5 מתוך 6 האשמות (הכאה, איומים, התאכזרות, וכול שאר הירקות) יבוטלו ואז אקבל "קצין מבחן" למשך 3 שנים שבהן גרושתי תוכל להוליך אותי כתרנגולת לשחיטה...

    IP: 208.34.250.174דווח על תגובה זו

  • 82.

    יש לי שני חברים שאחרי מספר שנים שהנשים זרקו אותם הן הבינו שעשו טעות

    אבי, 12/06/13 06:35

    וניסו חזור לבעלים בהתחנחנות של חתולה מיוחמת

    IP: 212.199.202.47דווח על תגובה זו

  • 81.

    המשך הסיפור (תגובה 72+76)...

    הרסה לי ולילדים את החיים., 12/06/13 03:06

    המשך...
    לאחר שנעצרתי והושלכתי לבנית המעצר (שהיה דווקא מאוד מודרני, נקי ואיכותי וסגני השריף השומרים היו אנשים מאוד אינטיליגנטים וחביבים), קרו שני דברים איומים:
    1. שמו עלי דמי שיחרור בערבות בסכום של מיליון$!!!
    2. נתנו לאישתי יפוי כוח לכל השייך לנו כולל חשבונות בנק, ומשמעות הדבר היתה שלא היתה לי גישה לכספי ולכן לא יכולתי לשכור את שרותיו של עו"ד פרטי וכתוצאה מכך השופט "העניק" לי את שרותיו בחינם של עו"ד שהוא בתאכלס עובד ציבור ועובד יחדיו עם הפרקליטות והשופט בקנוניה שאינה מביישת אפילו את המאפיה הרוסית.

    IP: 63.151.118.123דווח על תגובה זו

  • 80.

    חוץ מזה מהכתבה ובכלל מתחזקת התדמית השלילית הידועה של עורכי דין.

    בעעע.. כיכר החתולות, 12/06/13 01:37

    צריך שיהיה חוק בבתי משפט על איסור דבר שקר.
    מי שמשקר כולל עורך דין זוהי עבירה פלילית בבית משפט.

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 79.

    רק אשה יכולה להבין באמת מה אישה אחרת חושבת. (ל''ת)

    גברים לא יכולים להבין., 12/06/13 01:31


    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 78.

    המשך לסיפור... (תגובה 72)...

    הרסה לי ולילדינו את החיים, 12/06/13 01:19

    אז נמשיך...
    באותו יום שאישתי הלכה למשטרה בעיירה הציורית והמאוד שלווה שלנו (צפונית לגשר שער הזהב באם מישהו אכן מכיר), חזרתי הביתה עם ביתי הצעירה (גיל 6) מבית הספר שלה ולתדהמתי מצאתי 2 ניידות משטרה חונות בפתח ביתי.
    המחשבה הראשונה היתה שאישתי – שבשבועיים האחרונים מאז שהודעתי לה שאני עוזב אותה איימה להתאבד באם אעזוב אותה ולאחר מכן באם אקח ממנה את הילדים – אכן שמה קץ לחייה...
    לפני שעזבתי את המכונית הורתי לביתי להשאר במכונית ויצאתי וצעדתי לכיוון הבית. כשהגעתי לשער הגיחו לפתע משני צידיו 2 שוטרים צעירים לבושים בסרבלים ומצוידים מכל הבא ליד כלוחמי טרור, כיוונו את אקדחיהם לעברי וציוו עלי לשלב את זרועותי מאחרוי ראשי ולשכב על שביל הכניסה לבית. ביתי הצעירה ניבהלה מאוד ויצאה מהמכונית והחלה לצרוח!!! גם הכלב שלנו יצא מהמכונית והחל לנבוח על השוטרים... אחד השוטרים כיוון את אקדחו אל הכלב ואם אישתי לא היתה יוצת בריצה מהבית ואוחזת בכלב אזי הם היו יורים בו לעיני ביתי...

    IP: 63.151.118.173דווח על תגובה זו

  • 77.

    נשים הן המעמד העליון מבחינה משפטית בכל הקשור לדיני המשפחה. (ל''ת)

    ג, 11/06/13 23:54


    IP: 212.199.202.47דווח על תגובה זו

  • 76.

    מכירים מאהב, זורקים את הבעל ולוקחים את הרכוש !

    השיטה הפמיניסטית, 11/06/13 23:50

    אז מתלוננים במשטרה על הבעל כדי שיעוף מהבית שלו כמו כלב ויקבל צו הרחקה , תובעים אותו מזונות, לוקחים לו את הרכוש ...ומביאים את המאהב החדש לדירה שידפוק אותה על המיטה שהבעל המיסכן קנה . וגם הוא לא יראה את הילדים ...ואם יתלונן נכניס אותו לכלא וניקח לו גם את הרכב ...שילך ברגל האומלל ! אם מתעללים בעלוב שיסבול עד הסוף...אני רק הרווחתי מיכול הסיפור !

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

    • זה בדיוק מה שעשתה אשתו של בן דודי היקר שלא ראה את ילדיו תקופה ארוכה

      ?, 12/06/13 07:29

      גם היום בעקבות תלונות שגם במשטרה וגם העו"ס יודעים שהיא מצוצה מן האצבע הוא נאלץ לפגוש את ילדיו רק במקום שנקרא "מרכז קשר". ברור שהילדים סובלים מזה ויום אחד זה יתפוצץ. איך? אני לא יודע.

      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 75.

    תלונות שווא

    אזרח, 11/06/13 23:49

    אני כל יום הייתי מוזמן למשטרה בגין תלונות שווא. הפתרון מצלמה נסתרת שאמורה לתעד את מעלליה האשה.
    גם אז אתה רק מקטין את הסיכוי להרשעה.
    כי הנשים עושות זאת כדי לפגוע בבעל ולהשתלט על הדירה והרכוש.
    אך למשטרה הכי קל ללהרחיק את הבעל גם כאשר הם יודעים שהאשה משקרת.

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 74.

    ישבתי שנתיים בכלא סן–קוונטין בקליפורניה בגלל הבעיה הזאת!!!

    הרסה לי ולילדינו ת'חיים!, 11/06/13 23:21

    לאחר 16 שנות נישואים לאמריקאית יפייפיה, חיננית, צחקנית ו...אלכוהוליסטית מפונקת שגדלה בבית עשיר עם טבחות ושתי משרתות ושאינה יודעת לעשות שום כלום חוץ מאשר לצאת לקניות – החלטתי להתגרש ממנה.
    היא אפילו חדלה לקחת את שלושת ילדינו בבוקר לבית הספר עקב בעיות השתיה שלה ובקיצור: אני הייתי גם המפרנס היחידי, גם האב ולצערי גם האם.
    ניסיתי "להבריא" אותה ולקחתי אותה לטיפול פסיכיאטרי שבו הפסיכיאטר נתן לה פרוזק שרק דפק לה את המוח יותר מפני שאלכוהול ופרוזק אינם הולכים יד ביד וזאת בלשון המעטה.

    לקחתי אותה גם ליועצת נישואין ושנינו לחצנו על אישתי להסכים ללכת לגמילה אבל היא סרבה.

    כשאזלו כל הקיצין הודעתי לאישתי שאני מותח בהליכי גרושין. תחילה היא לא האמינה אבל כשנפל לה האסימון היא קמה בוקר אחד, שכרה עורכת דין (לסבית) שיעצה לה ללכת למשטרה ולתקוע בי תלונה שלא רק שהכתי אותה והתעללתי בה במשך השנים אלא גם (וזה הכי חמור כאן) איימתי על חייה...

    באם תירצו שאמשיך בסיפורי זה אנא הודיעו לי על כך ואשמח להמשיך.

    IP: 23.61.195.86דווח על תגובה זו

    • תמשיך חבר (ל''ת)

      1, 12/06/13 00:43


      IP: 46.33.75.148 דווח על תגובה זו

  • 73.

    ובעידודה של הטינופת רבקה מקייס. (ל''ת)

    אב גרוש., 11/06/13 22:00


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 72.

    בדיוק מה שקרה לחבר שלי

    ליאור ש, 11/06/13 21:51

    אשתו זרקה עליו נעל והוא החזיר לה נתנה לו סתירה והוא החזיר לה בתמימותו כשחקרו אותו הוא אמר את העובדות הללו כפי שהם מיד הכניסו אותו לכלא ל 60 יום ומשפט הגירושים והאיום באישום פלילי גרם לו לשלם הרבה יותר מזונות כדמי כופר - אני לא אומר שגברים צדיקים אבל באם מתברר שזו תלונת שוא יש לגרום לאשה לאבד את המשמורת ואת המזונות שלה זה לא מה שימנע מנשים להתלונן זה סתם פמניזם קיצוני....

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 71.

    "כל עוד נשות מר"ץ שולטות בתקשורת זה לא ישתנה",,, (ל''ת)

    נתניהו העניק לנשות מר''ץ את השליטה בתקשורת, 11/06/13 21:43


    IP: 46.33.75.111דווח על תגובה זו

  • 70.

    האם מישהו הגיש תביעה?

    רועי, 11/06/13 20:46

    הייתי רוצה לדעת האם מישהו שעבר את ה"חווייה" הזו של תלונת שקר, הורחק מביתו ללא סיבה, ועוד כהנה וכהנה הגיש על כך אי פעם תביעה לפיצויים?

    לפני כשבועיים עשיתי זאת עם הגשת תביעה כנגד משטרת ישראל, לשכת הרווחה וגרושתי.
    כולי תקווה כי אצליח לעורר את המדינה שלנו בנושא זה ויהיה שופט אחד אמיץ שישים סוף סוף קץ לתופעה הבזוייה הזו במדינתנו...

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 69.

    ואפילו לא מס שפתיים על נשים אלימות וגברים מוכים

    לפחות קצת מתחייסים לעיוות הדין הפמיניסטי, 11/06/13 20:36

    לפי כל מחקר אובייקטיבי, שלא מניח מראש שנשים הן תמיד הקורבן, וגברים הם תמיד הפושעים, מגלים שאלימות במשפחה היא לרוב הדדית, וגם כשהיא לא, יש שיווין בין המינים בכל הקשור למי הוא קורבן ומי התוקף (תוקפת). למרות זאת, אין עזרה לגברים מוכים או שעברו התעללות מינית/פיזית/נפשית ע"י נשים.

    האלימות המדווחת הכי נמוכה היא בזוג של שני גברים, והכי גבוהה - זוג לסביות. זוג הטרו אי שם באמצע. אלימות נגד ילדים - מופעלת הכי הרבה ע"י נשים.

    אם אתה גבר יש לך יותר סיכוי להיות קורבן לאלימות באופן כללי, אך זה כבר נושא אחר.

    IP: 46.33.75.148דווח על תגובה זו

    • זה די פשוט- על גברים מוכים צוחקים. (ל''ת)

      ד, 12/06/13 01:22


      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 68.

    ההמלצה של ויצו,"תעצבני אותו עד שירים עליך יד,זה אמת,,מטריד. (ל''ת)

    שקד,ירושלים, 11/06/13 20:05


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 67.

    ואחר-כך מתפלאים למה כל-כל הרבה נשים נרצחות.............

    נדב, 11/06/13 19:53

    ...הרבה נשים נרצחות בגלל שהגברים מרגישים שאין להם סיכוי לקבל דין-צדק. הגבר מרגיש שאין לו מה להפסיד כי כל המערכת הפכה להיות אנטי-גברית וחשוכה.

    IP: 46.33.75.111דווח על תגובה זו

    • היאוש דוחף את האנשים למעשים קיצוניים !

      רצח במשפחה, 12/06/13 00:00

      לא שאני מצדיק חלילה את זה ...אבל שגבר כול כך מושפל ...ושאישה הורסת את חיו עד שכבר אין לו טעם לחיים . שהוא נישאר בלי כלום והיא צוחקת עליו ביחד עם המאהב החדש ...זה מטריף את הגבר וגורם אחר כך למעשים מטורפים......

      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

  • 66.

    עד שלא יעמידו לדין נשים על אשמת שוא לא ישתנה כלום.

    ציפורה, 11/06/13 19:00

    כל אישה שרוצה להפיל גבר יכולה לעשות זאת בהבל פיה...

    IP: 212.199.202.47דווח על תגובה זו

  • 65.

    מי אמר שנשים לא אונסות גברים

    אבי, 11/06/13 18:32

    ניסיון סחיטה שאני עברתי הוא איום לכל אוזן ששומעת...זה התחיל במשטרות על שטויות ונגמר במכות שהאשה נתנה בהכוונת עו"ד כדי שהבעל יחזיר..אבל אני לא מגיב למכות... אח"כ זה סתם הרחקות ולבסוף ניסיון סחיטה עם הילדה...הבעל ביצעה מעשים מגונים בילדה ככה טענה האשה בשקר מול בית הדין...שקלט את העניין כמו כל הנשים ושאל מדוע רק אחרי שלושה חודשים את נזכרת להתלונן האשה בלעה את הלשון...אבל זה לא נגמר כן גם בבית משפט אותו הדבר אבל למה מענישים את המתלונן על תלונת שוא ועגמת נפש...כליאה לחינם והכפשת שמי...אז מי אמר שנשים לא אונסות???

    IP: 46.33.75.111דווח על תגובה זו

    • נשים ועוד איך אונסות - לך פעם לקבוצת תמיכה של גברים שנאנסו (ל''ת)

      אין שיוויון בפני החוק, 11/06/13 20:37


      IP: 46.33.75.148 דווח על תגובה זו

  • 64.

    משנוצר העולם אדם וחוה ...חווה הלכה ובגדה עם הנחש והשתגלה איתו ומאז

    העולם ככדור שלג שמתגלגל .נשים שק של נחשים ., 11/06/13 18:16

    גברים היזהרו ולעולם אל תיתחתנו .ברבנות ואם כבר להתחתן רק אחרי עריכת הסכמים על הכל עולל הסכמי ממון כמובן .ואז אם משהו משתבש תגידו לאשה שתלך ותמצוץ את הידית של הדלת כשיצא משם משהו ...אז גם מהם תוכל להוציא נשים נצלניות עדיף לדפוק ולזרוק ולא לשכוח קונדומים .שלא יגנבו את זרעכם ותשלמו דמי חסות וסחיטת דמי מזונות שהם למעשה דמי ם וזנות האשה יחד...

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 63.

    גבר, אם הצבעת למפלגת העבודה אזי אין לך זכות תגובה

    אחד, 11/06/13 17:47

    אתה פשוט טמבל...

    אתה רק מעודד חקיקה אנטי-גברית ומקרים מסוג זה .

    IP: 212.199.202.33דווח על תגובה זו

  • 62.

    יותר קל להוציא את הבעל מהבית מאשר להזמין פיצה.

    באמת לא משנה, 11/06/13 16:26

    פשוט מתקשרים מתלוננים על אלמ"ב (אלימות במשפחה). תוך פחות מחצי שעה יש שני שוטרים אצלך בבית. קח איתך כמה בגדים וצא. אין צורך לתת טיפ לשוטר.
    האישה אפילו לא נדרשת להגיע לתחנה לתת עדות. חבל לטרטר אותה. אתה מצד שני תישן את הלילה בתחנה.

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 61.

    ממש לא מפתיע. קצין המשטרה אפילו לא רצה לשמוע הקלטה

    לא משנה, 11/06/13 16:22

    שבה אישתי (לשעעבר תודה לאל) אומרת שהיא "תתלונן כמה שהיא רוצה ותעיף אותי לכל הרוחות מתי שמתחשק לה"

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 60.

    הבן שלי משלם מזונות על ילד לא שלו, יש הפלייה רבה נגד גברים

    גילה, 11/06/13 16:13

    קצת על הסיפור שלי, הבן שלי התגרש מאשתו שהגישה נגדו תלונות שווא, והפכה אותו לשבר כלי. כשניסיתי להסביר לשוטרים הם אמרו שהם מאמינים לנו אבל אין להם ברירה. מעבר לזה יש לנו חשד סביר שהוא משלם מזונות על ילד שלא שלו, אבל לפי החוק בישראל בדיקת אבהות תכניס אותו לכלא לשלוש שנים.

    גבר חייב לשלם מזונות על ילדים שאינם שלו, לכאורה בגלל החשש מממזרות, בפועל זה בגלל לחץ פמיניסטי ולא בגלל לחץ דתי, יש המון פתרונות הלכתיים שהגבר לא יחויב במזונות בלי הכרזה על ממזרות.

    ישנה משמורת כמעט אוטומטית של הילד לאימא עד גיל 6 ובדרך כלל גם אחרי גיל 6, למרות השינוי הקוסמטי בחוק עדיין אין אפילו גבר אחד שקיבל משמורת על הילד.

    גם במקרה הנדיר שבית המשפט מסכים למשמורת משותפת הגבר חייב ב"מדור" כלומר לשלם לאישה על הבית ומקום המגורים.

    גובה המזונות לילד הוא הכי גבוה בעולם, יחסית לשכר!

    רכוש, תמיד יחולק לרעת הגבר גם אם הוא הביא הכל, אפילו הסכמי ממון אינם מכובדים ע"י בתי המשפט.

    IP: 212.199.202.33דווח על תגובה זו

    • לכל מה שאמרת יש להוסיף חקיקה מרחיבה באופן דרקוני בנושא עבירות מין

      חמודון, 11/06/13 16:31

      אהבתי את התגובה שלך, ואני רוצה להרחיב בנושא משלים...
      שתדעו שרוב מוחלט של הגברים מתנגדים לאונס!! וגם לכל הצורות של כפייה בכוח פיזי..
      לא הגענו לכדור הארץ עם איזה ספינת חלל של גזע גברי והחלטנו להילחם בגזע הנשי; להיפך כולנו אבות לילדות, אחים לאחיות, ובנים של אימהות מדהימות. בעלי המזל כמוני גם התברכו בבת זוג מקסימה שאגב תומכת בדעותיי, והיא לא לבד.
      אבל אנחנו כן נגד ההרחבה הדרקונית שקיימת בישראל ורק בישראל של החוקים שנוגעים לעבירות מין.

      דוגמאות: ההגדרה המרחיבה של אונס שאפשרה להכניס ערבי לכלא שקיים יחסי מין בהסכמה והזדהה כיהודי, מעסיק שהורשה בהטרדה מינית למרות שהאישה יזמה את הקשר הרומנטי ולמרות שהאישה הודתה בכך, העובדה שבישראל ורק בישראל עבירת ההטרדה המינית כולל בתוכה שיחה ללא מגע בין אישה לגבר ללא כל יחסי מרות בניהם, על כך בישראל אישה שמקיימת יחסי מין עם ילד לא מואשמת באונס כי אונס מחייב חדירה, על כך שעל סמך מילה מול מילה כמאמינים לאישה, על כך שגם במקרים שהוכח בהם והאישה הודתה שהיא העלילה, היא לא נשלחה למאסר... ואילו הן רק דוגמאות חלקיות למה שקורה בישראל ולא קורה בשאר בעולם המערבי.

      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

  • 59.

    סירטון שממחיש את התופעה שנתקלתי בו

    מנשה גוזל, 11/06/13 15:58

    מובן שמדובר בסאטירה בלבד, אך נוקבת ומדוייקת

    http://www.youtube.com/watch?v=trkjcrt-wO0

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 58.

    תופעה מגעילה ומבישה, אבל נשים פיתחו "ארגז כלים" כזה לאור נחיתותן בבית (ל''ת)

    הדין הרבני. חילוני לא צריך ללכת לבין דין רבני, 11/06/13 15:17


    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 57.

    אני מצטט מהכתבה : "עוד נקבע כי אשה לא תעמוד לדין בגין תלונת שווא" אני (ל''ת)

    שואל למה? למה אדם פושע שנותן עדות שקר הולך לדרכו?, 11/06/13 15:11


    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 56.

    צריך לשים את עדנה ארבל בכלא - שתתבייש לה !!!!

    xukh, 11/06/13 14:57

    בושה וחירפה שיש "דבר" כזה בארץ !!!

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 55.

    גברים כאלה גם מאבדים לפעמים את עבודתם חבריהם ומשפחתם ובנוסף:

    משפטן, 11/06/13 14:02

    תלונות השווא מאפשרות יתרון עצום לנשים המתלוננות - הן יכולות לנטרל תביעות למשמורת ו/או משמורת משותפת ולצמצם הסדרי ראיה וכמובן הן יכולות להמשיך ולהחזיק בדירה "עד שימצא מקום אחר" (וזה יכול לקחת שנים ארוכות) ועוד שלל הטבות שרובן יתרונות דיוניים במשפט.

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 54.

    והכי גרוע שמקבלים על זה מעצר, זה הסיוט שלי. (ל''ת)

    שמו, 11/06/13 13:29


    IP: 46.33.75.111דווח על תגובה זו

  • 53.

    זה למה אני שונה את המדינה הזאת בדם ואני יהיה נגד המדינה לנצח

    שמו, 11/06/13 13:25

    בושה של מדינה אני מקווה שהמדינה תענש קשות ולהתחלה אני מקווה שהיא תהיה מחוץ לאומות המאוחדות
    ישראל לא יודעת מזה אחדות ולעולם לא תהיה לה
    אישה שפוגעת ככה בילדים מגיע גענום ומסכן הילד ,
    והמדינה תומכת ונותנת לזה לגדול
    זה רק מראה כמה המערכת פה כושלת מתמיד
    ועם משטר ומשטרה לא למשכילה והמצב רק יחמיר וכך נולד עוד דור של פשע מכל הסוגים
    אני מחכה ליום שאני יסיר מעלי את צו עיקוב היציאה שלי ואז אני יבטל את האזחות שלי במדינה אם היא מדינה בכלל
    אסור לחיות או לתמוך במדינה שכזאת.

    IP: 46.33.75.85דווח על תגובה זו

  • 52.

    בושה.

    אישה, 11/06/13 13:07

    יש להעניש בחומרה את השקרניות!

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 51.

    הבאה לשלום בית ושינוי הרגלים על מנת ליצור חיים טובים

    אנונימי מסביר פנים, 11/06/13 13:04

    זוהי חובה של בני זוג להביא לשלום בית למען הילדים , ילד שגודל בשלום בית עם הוריו אחיו ואחיותיו מגיע להשיגים יותר טובים בחיים ובנוסף מצליח בכל אשר הוא בוחר !

    יש היום המון דרכים למצוא את היפה בזוגיות !

    IP: 212.199.202.47דווח על תגובה זו

  • 50.

    התקשורת והפרקליטות אשמים במצב !

    אריק, 11/06/13 12:44

    וכול אותן פוליטיקאיות מנוולות כגלאון יחימוביץ ליבני שהמפמינסטיות שלהן גרמה לנשים ליהיות מפלצות...אני זוכר מקרה ששוטר סיפר לי שקבל קריאה על אלימות במשפחה כשהגיע הבין בחושיו שהאישה מעלילה על הבעל...והבעל המסכן ממש בכה שהיא משקרת אבל השוטר אמר לו שאירגוני הנשים שולטים בהם והוא מפחד ולכן לקח אותו למעצר

    IP: 94.159.212.79דווח על תגובה זו

  • 49.

    בוקר טוב.... נזכרתם לכסות את הנושא?

    פטריוט, 11/06/13 12:39

    הרי המציאות אותה חווים גברים בתהליך גירושין היא נוראית. הקלות הבלתי נסבלת של הפללתם היא רק אחת הבעיות. לקיחת המשמורת (הכמעט אוטומטית). תשלומי המזונות (בתנאי סחיטה) ועוד ועוד......

    IP: 195.27.154.98דווח על תגובה זו

  • 48.

    מנסיון אישי

    ליאור הררי, 11/06/13 12:37

    רישתתי את כל הבית במצלמות וגם בחוץ והקלטתי כל מה שקורה בבית .עשו כך ותצילו את עצמכם מהנוכלות והשקרניות

    IP: 84.95.206.105דווח על תגובה זו

  • 47.

    אין לתופעת תלונות השווא פתרון, זה עונש משמיים ואין מה לעשות (ל''ת)

    נופר, 11/06/13 12:34


    IP: 192.117.143.174דווח על תגובה זו

  • 46.

    אם כבר אני אשם בכל מקרה, אז להכניס לה מכות נוראיות שיהיה כיסוי לתלונה (ל''ת)

    לא ברור, 11/06/13 12:24


    IP: 212.235.98.153דווח על תגובה זו

  • 45.

    עדנה ארבל החליטה: "אשה לא תעמוד לדין בגין תלונת שווא"

    כנניהו המיסר, 11/06/13 12:21

    ועוד כותבים שהמטרה של החלטה זו טובה.

    הלוואי ואשתו של הבן שלה תגיש נגדו תלונת שווא.

    בזיון.

    IP: 87.68.82.192דווח על תגובה זו

  • 44.

    השיטה, תכנון מראש.

    כמו כל דבר, 11/06/13 12:20

    פתח חשבון אישי שלך והעבר את המשכורת לשם.
    מצא דירה בשכירות ותעבור לשם, רצוי בעיר אחרת.
    פתח תיק ברבנות לפני שהיא יודעת על זה שאתה מתכונן לעשות את זה.
    כל זה לפני שהיא מספיקה ללכת למשטרה.

    IP: 212.235.98.153דווח על תגובה זו

  • 43.

    במסגרת חקירה סמויה מאתמול.... שמעתי 4 נשים....

    חוקר., 11/06/13 12:00

    "מתכננות" לחברתם איך לזרוק את הבעל מהבית כמו שהם עשו...!!! לא יאומן לאיזה שפל הגענו.לדעתי האישית רק עונש קנס של כמה מאות אלפים ישים סוף לתופעה האומללה.

    IP: 109.67.50.128דווח על תגובה זו

    • חוויה אישית

      יעקב, 11/06/13 12:14

      למה ללכת רחוק, אני חוויתי מעצר, האשמות שווא, דיונים בבית משפט פלילי ולבסוף הצלחתי להוכיח באמצעות הוכחות חוקיות כי הכל היה תרמית, מתוכנן כדי להוציא אותי מהבית ולרוקן תכולה של כ 500,000 ש"ח.
      התיקים נסגרו אך מה זה הועיל ?...המשטרה האמינה רק לה, אני הייתי גורם מפריע למשטרה ואף אחד לא טרח לבצע חקירה בפוליגרף למרות שביקשתי.
      נו...אגב, הכל בחסות הנחיות ועזרת נעמ"ת.
      האם כעת יפתחו תיקי אישום בגין שקר לגברת..?? לא, כי זה לא לעניין הציבור בודאי יאמרו.

      היזהרו מנשים בכל מצב על ציר הזמן של הנישואין כי ברגע האמת הן לא רואות אותנו ממטר !!! והמשטרה, עוזרת להן.

      IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

    • יש מאהב , אפשר לזרוק את הבעל וגם לזכות בכסף, מזונות ודירה ו.....

      שיחת נשים, 12/06/13 00:10

      מה את צריכה אותו ? תיראי את המאהב שלך איזה חתיך...תיתקשרי למשטרה ותיתלונני עליו , הוא יעוף מהבית כמו טיל לאמא שלו ... ככה תוכלי להכניס את המאהב לגור איתך ועם הילדים , וגם תקבלי את הדירה + מזונות...מה איכפת לך ? מה את מפסידה ...שילך לאזעזל!

      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

  • 42.

    לזרוק נשים כאלו לכלא!!!!!

    יחפנית, 11/06/13 11:58

    כל הנשים שמתלוננות תלונות שוא על אונס, אלימות וכל דבר שהתברר כתלונת שוא, צריך לזרוק אותן לכלא להרבה שנים, לשלול בהן ע"י כך את האפשרות להיות הורה נורמטיבי ובעיקר להשאיר אותן ללא בסיס כלכלי, רק כשנשים יבינו שהחוק לא עומד אוטומטית לצידן ושיש מחיר כבד לתלונות שוא, ירד מפלס תלונות השוא.

    הנשים האלו עושות עוול לנשים מוכות ולנאנסות באמת, אז הגיע הזמן שאנחנו כנשים נוקיע אותן ונדרוש את חקיקת החוק נגדן, לטובתנו אנו.

    IP: 89.139.159.204דווח על תגובה זו

    • אי- אפשר ישנה הוראה 2.5 של פרקליטת המדינה לשעבר עדנה ארבל האוסרת זאת

      משפטן, 11/06/13 14:05

      אין אפשרות לחקור אשה במשטרה על תלונת שווא.

      IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

      • אז לעשות אותה נכה אם לא כלא! וגם זה יהיה ב"חסות ארבל" (ל''ת)

        רוני, 11/06/13 15:23


        IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

  • 41.

    עורכות הדין דוחפות את הנשים לתלונות שווא

    רמי, 11/06/13 11:57

    זה מתחיל בכתבי תביעה מלאי שקרים לגבי אלימות מילולית, מעקב, פריצה למחשב ועוד. ומסתיים בעצות להגיש תביעות שווא.
    למזלי עברתי הכל, אבל יצאתי מצולק כעבור מס' שנים.
    אין פלא שיש 200 גברים גרושים המתאבדים בשנה. לעומת זאת נרצחות מספר קטן של נשים ישראליות יהודיות (בערך 3-5 נשים בשנה). כאשר רוב הנרצחות הן ערביות ועולות חדשות.
    מערכת המשפט אינה מגינה על הגברים במדינה.

    IP: 93.172.56.227דווח על תגובה זו

  • 40.

    מילא התלוננה, יכול לסבול לילה במעצר...אבל ההרחקה מהילד היא קשה מנשוא

    zar, 11/06/13 11:52

    ישנם מיקרים, לא להכליל, שנשים הרבה יותר אכזריות מגברים בייחוד בכל מה שקשור בהרחקה מהילד. ונגד אכזריות כזו אין לגבר הרבה מה לעשות. הכי כואב היה שהרחיקו אותי מהילד. בכיתי ימים שלמים. אכזריות לשמה.

    IP: 82.166.159.10דווח על תגובה זו

  • 39.

    לא סתם נאמר על נשים!!

    מפי בושת, 11/06/13 11:52

    נשים נשים ,שק של נחשים.
    אם ניתקלים במצב כזה יש להכין לפני שיעורי בית .במכירת הבית עלידי שיכנוע .ליפתוח חשבון אישי להעביר לשם את חלקיך בבית לחשבונך הפרטי או לבני משפחה קרובה ואז להתחיל המאבק!!
    ראו הוזהרתם מהנחשים שניקראות נשים!!!

    IP: 84.108.224.95דווח על תגובה זו

  • 38.

    גם תשלום מזונות אוטומטי לנשים גרושות הוא עוול לאבות ולילדים

    כל מקרה לגופו!, 11/06/13 11:46

    מכירה מקרוב אבות שמשלמים את כל ההוצאות של ועל הילדים (המשמורת משותפת ולפעמים הילדים נמצאים הרבה יותר אצל האבא) כולל אגרות ביה"ס, חוגים, מתנות לחברים לימי הולדת, בגדים, ציוד לביהס ועוד ועוד - ובנוסף גם מזונות. האמא לא מוציאה כמעט כלום על הילדים אבל מקבלת מזונות. כל מקרה צריך להיות לגופו בלי העדפה אוטומטית לאמא.

    IP: 91.197.103.1דווח על תגובה זו

  • 37.

    הגרושה שלי גם עשתה לי את זה לפני שנים חשפתי אותה ולא עשו לה כלום (ל''ת)

    ברוכים הבאים למועדון, 11/06/13 11:46


    IP: 109.65.20.227דווח על תגובה זו

  • 36.

    אלה הם חוקי השריעה בפמניסטאן. גברים מנוצלים מוכים נשדדים ונעקרים

    נאפו, 11/06/13 11:41

    מדינת ישראל... כל כך סדום כל כך עמורה.

    IP: 93.172.77.36דווח על תגובה זו

    • הגבר בישראל סמרטוט ואומלל....

      זורקת אותו לכלבים, 11/06/13 23:53

      צריך להיתפלל שאישתו תהיה טובה ורחמנית...אחרת הוא אומלל !
      היא גם תיבגוד, גם תעיף אותו מהבית וגם תביא את המאהב לדירה...והוא יצתרך גם לשלם על הכול ולהישאר בלי כלום...איזה חיה מיסכנה הגבר הישראלי ....!

      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 35.

    וכמה נשים המציאו "הטרדה מינית" כדי לנקום בגברים (ל''ת)

    שי, 11/06/13 11:34


    IP: 79.183.216.100דווח על תגובה זו

    • מאות אם לא עשרות

      אבי, 11/06/13 18:36

      אני יוכיח לכל הנשים שיש סוף לדבר
      בתביעה שאני הגשתי על גרושתי שהמציאו שבצעתי מעשים מגונים בילדה...תוך כדי שהיא מנסה להקליט אותה...ההקלטה הזו בדיים שלי והיא תדבר בבית משפט...נראה את השופט-ת האדישה
      אם זה לא יעבוד זה יהיה בכותרות
      יש גבול להתעללות בגברים

      IP: 46.33.75.148 דווח על תגובה זו

  • 34.

    בוקר טוב אליהו

    דוד הכהן, 11/06/13 11:31

    באמת בוקר טוב אליהו חזיתי זאת על בשרי שנים רבות קודם אשתי בעצת עורכת דינה כבר לפני 20 שנה הגישה תלונות חוזרות במשטרה שלא היו ולא נבראו ואחותי כדי לרכוב על הסוס הזה הגישה תלונות נגד בעלה ואמרה זאת במפורש שהתברר שלא היו ולא נבראו בעצת עורך דינה ומה הפלא שגברים נשברים ועושים את שהם עושים ואע"פ שאיני מצדיק זאת. המצב קשה מאוד ומחייב תיקון מיידי וברור שזה פוגע גם בנשים וזה פופולרי להגיד
    כי מי כיום אכפת לו מסבלם של הגברים וצדקה הכותבת הנשים הם גם אחיות של גברים והגברים הם גם אחים לנשים.ואין לתת יתרון לאף אחד ולנהוג ע"פ הצדק בלבד.

    IP: 24.90.241.215דווח על תגובה זו

    • תלונות שווא אינן הצדקה לאלימות. אין מתקנים עוול בעוול (ל''ת)

      משהו מהמרכז, 11/06/13 11:35


      IP: 46.116.227.35 דווח על תגובה זו

      • ומה אתה מציע?

        אחד, 12/06/13 17:56

        אם היה חוק וצדק בישראל - אדם היה נכנס למאסר בפועל על תלונת שווא.

        ומה הפיתרון שלך למצב בו אין חוק ואין צדק?

        IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 33.

    200 divorced men commit suicide every year

    Ron, 11/06/13 11:27

    And the feminist lawyers call this "marginal phenomena"...
    Stop the feminist terror!!!

    IP: 203.58.120.11דווח על תגובה זו

  • 32.

    עורכי הדין מסכסכים במקום לגשר (ל''ת)

    מירב, 11/06/13 11:23


    IP: 84.111.138.219דווח על תגובה זו

  • 31.

    אלימות נשים נגד גברים

    גבי, 11/06/13 11:22

    לפני 3 שנים חוויתי אלימות קשה מאשתי לשעבר עת זו האחרונה דקרה אותי באמת ידי באמצעות שבר זכוכית. התקשרתי למשטרה כקורבן ניסיון רצח בעודי מדמם תוך ערפול חושים, ומיד שהגיעו השוטרים התייחסו אלי כפושע תוקפן בקבלם את גירסת השקר של הדוקרת שכאילו הטחתי את ידי בזכוכית הארון תוך כדי ניסיון לתקפה.למותר לציין שאקדחי האישי נתפס מהכספת הורחקתי מהבית נפתחו נגדי עוד תיקים והדוקרת מעולם לא הועמדה לדין בגין דקירתי!! לתפארת משטרת הרשע והפשע!!!

    IP: 2.55.129.92דווח על תגובה זו

    • לכן,שהגברת הודיעה לי שברצונה להתגרש, החזרתי מיד הנשק מהבית למשא"ז.

      משהו מהמרכז, 11/06/13 11:33

      כן גם אותי היא פצעה ואלא עשו לה כלום.
      ואני אפילו באצבע לא נגעתי בה.
      אז מה?

      IP: 46.116.227.35 דווח על תגובה זו

    • למה למשטרה קודם?!אדםנורמלי מתקשר לאמבולנס ומנסה לצלם

      , 24/07/13 15:37

      את התקיפה !

      IP: 192.114.177.190 דווח על תגובה זו

  • 30.

    רוב הנשים צודקות זה אצל הגברים הבעיה (ל''ת)

    נקודה, 11/06/13 11:16


    IP: 93.172.161.174דווח על תגובה זו

  • 29.

    בשוליים?? הבל הבלים

    א.י., 11/06/13 11:16

    כל מי שלא עוצם את עיניו ולא מתעלם מהמציאות יודע שמדובר למעשה בפרקטיקה סטנדרטית של עורכי דין (מנסיוני בעיקר עורכות דין) שממליצות על הגשת תלונה כחלק ממאבק אמיתי או דמיוני על רכוש והסדרי ראייה, במטרה "להוריד נקודות" לגבר.

    IP: 132.72.216.152דווח על תגובה זו

    • ממש כך (ל''ת)

      משהו מהמרכז, 11/06/13 11:29


      IP: 46.116.227.35 דווח על תגובה זו

  • 28.

    אישה לא תגיש תלונת שווא ללא גב!!!

    צ.ג., 11/06/13 11:11

    העבריינים האמיתיים הם-
    משרד הרווחה על מחלקותיו בכל הארץ.
    מערכת החינוך והשפ"ח ברחבי הארץ.
    מערכת הבריאות.
    מערכת החוק והמשפט בישראל.

    אז איך האישה לא תחגוג?

    ולאישה שסובלת מאלימות מוכחת אין גב כזה.

    IP: 84.110.126.217דווח על תגובה זו

    • שכחת לציין את ארגוני-הנשים!!! (ל''ת)

      אישה, 11/06/13 13:22


      IP: 46.33.75.118 דווח על תגובה זו

  • 27.

    200 גרושים מתאבדים כל שנה. רוצות לעשות חשבון מוות דוקא?

    אור, 11/06/13 11:05

    http://man.walla.co.il/?w=%2F486%2F2504933

    מה זה אם לא רצח?! לתלונות שוא יש השלכות קטלניות, זה לא "חקירה של כמה דקות".

    IP: 79.179.178.94דווח על תגובה זו

  • 26.

    עיתונאי השמאל יעשו הכל כדי לפגוע בילדי יהודים (ל''ת)

    האלימות היחידה של עיתונאי השמאל, 11/06/13 11:04


    IP: 79.180.210.3דווח על תגובה זו

  • 25.

    מדהים ועצוב לגלות, שבעיני נשים, השלכת גבר לכלא, פיטוריו

    עמית, 11/06/13 11:03

    הם "נושאים שוליים".
    המגננה האוטונמטית של ארגוני המגדר כלפי פשעי נשים היא נפשעת כשלעצמה. יש למגר כל פשע וכל אלימות, והשלכת גבר חף מפשע לכלא זו אלימות. הרחקתו מילידיו שלא כדין זו אלימות.
    מדהים איך הארגונים האלה הפכו לארגונים תומכי פשע, ועוד זוכים לכתבה נרחבת לשטות את משנת הפשיעה שלהן.

    שווה לאטומות האלה לברר כמה גברים מתאבדים כל שנה. מספרי מהוות האלה אולי יעוררו את מצפונן הישן.

    IP: 79.179.178.94דווח על תגובה זו

  • 24.

    לא, הסובלים באמת מתלונות שוא הם הגברים המושלכים לכלא

    אור, 11/06/13 10:56

    על לא עוול בכפם, והילדים שלהם.
    כן, גברים הם קורבן של נשים. תתרגלי לאפשרות הזו. נמאס מהכתיבה המגדרית שלא רואה את הגברים ממטר!

    IP: 79.179.178.94דווח על תגובה זו

  • 23.

    מי שלוקח לסבא ולסבתא את הקיצבה מגרמניה (ל''ת)

    אז קטן עליו להתלונן במשטרה, 11/06/13 10:54


    IP: 79.177.97.157דווח על תגובה זו

  • 22.

    תלונות שווא אינן בשוליים, אלא יסוד במאבק אצל נשים כי זה מקנה להם יתרון

    משהו מהמרכז, 11/06/13 10:53

    גם אני נפגעתי. עורכת הדין שלה למדה אותה להדהד לעצמה שאני אויב. למדה אותה להפוך דברים ולשקר.
    המגוחך, שאחרי שהעידה במטרה על אין אלימות העמידו אותי למשפט על אירוע שכביכול דחפתי אותה כחצי שנה לפני שהעידה שאין אלימות.
    הפיכת מקרה שאישה פועלת באלימות ומשנה רק את הפרט הקטן מי תקף ומי לא הגיב לתקיפה.

    IP: 46.116.227.35דווח על תגובה זו

  • 21.

    עצות אחיתופל

    ט, 11/06/13 10:49

    של עורכי דין ושל חברות גרושות ומתוסכלות שרוצות להכניס למעגל שלהן גם את אותה אחת שעדיין נשואה ויש לה עדיין סיכוי להציל את הנישואין.
    "תעשי לו ככה וככה, תעצבני אותו שירביץ לך, אם לא ירביץ תגידי שהרביץ או במינימום תגידי שאת מרגישה מאויימת, בית המשפט כבר יעיף אותו מהבית..."
    חבורת נבלות שבמקום לנסות והציל עוד משפחה הורסות אותה סופית.
    הבעל נפגע, הילדים נפגעים, הנשים שבאמת מוכות נפגעות וגם האישה המתלוננת שווא נפגעת בסופו של דבר - אין מנצחים במלחמה הזו.

    IP: 84.111.19.93דווח על תגובה זו

  • 20.

    כתבה בעייתית מאד!

    אני, 11/06/13 10:47

    מתחילת השנה נירצחו 11 נשים ע"י בני זוגן ופה מדברים על חקירה של מספר דקות במשטרה.
    איך למען השם אתם משווים רצח/מכות ו/או התעללות לתלונה במישטרה??
    תמיד יהיו כאלה שינצלו חוק כזה או אחר לטובתתם. יש מספיק עורכי דין עם עצות רעות ומזעזעות.
    עדיין יש כמות גדולה של נשים שניפגעות מבני זוגן ומפחדות להתלונן.
    קצת פרופורציות לא יזיקו!

    IP: 81.218.71.68דווח על תגובה זו

    • כי זו כתבה מאד מעודנת. זו "לא חקירה של כמה דקות"

      אור, 11/06/13 10:58

      זה גבר שמורחק מילדיו, מפוטר מעבודתו כי יש נגדו תלונה על הראת ילדים ונשים, ויש מקרים רבים של גברים שמתאבדים בשל המצב הבלתי אפשרי הזה, בו הם , למרות הכל, עוד נאלצים לשלם מזונות לאשה שהביאה לפיטוריהם .

      IP: 79.179.178.94 דווח על תגובה זו

    • אכן, לצערי העמוק יש נשים מוכות ונרצחות בידי בן זוגן. גם ילדים מוכים

      משהו מהמרכז, 11/06/13 11:21

      מנגד יש יותר מדי נשים ציניות שמנצלות את המאבק באלימות של גברים נגד נשים כדי לעשות הון במאבק הגירושין. לא! זו לא תופעה שולית
      ואין דבר אחד נוגד את השני

      IP: 46.116.227.35 דווח על תגובה זו

    • וכמה גברים הושפלו הוקעו מחשבון הבנק הפרטי שלהם, מהדירה ומילדיהם? (ל''ת)

      אור, 11/06/13 11:26


      IP: 199.203.63.167 דווח על תגובה זו

    • לך לא תזיק פרופורציה. אלפי גברים מדי שנה נחקרים על דברים שלא עשו!! (ל''ת)

      דימה, 11/06/13 13:04


      IP: 46.33.75.111 דווח על תגובה זו

      • אוקיי, אז אני מבינה שעדיף לך להרצח (ל''ת)

        לשם הפרופורציה - לדימה, 11/06/13 19:09


        IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

  • 19.

    נשים כאלה צריכות טיפול באישון לילה כשהגבר עטור במסכה.. (ל''ת)

    אילן, 11/06/13 10:46


    IP: 95.35.51.161דווח על תגובה זו

    • תזהר!! אפשר לדעת מי אתה. כדאי שתך לטיפול להפגת אלימות! (ל''ת)

      משהו מהמרכז, 11/06/13 11:23


      IP: 46.116.227.35 דווח על תגובה זו

  • 18.

    אני מכיר אישית כמה מקרים כאלה,זו עצתו של העו"ד

    א, 11/06/13 10:34

    בכדי להתיש את הבעל ולזכות בדירה ובילדים.ולצערם של הגברים אני עד שהן הצליחו.

    IP: 79.183.17.104דווח על תגובה זו

  • 17.

    החמרת ענישה עם מתלוננות שווא תמגר את התופעה! (ל''ת)

    s, 11/06/13 10:32


    IP: 62.219.208.186דווח על תגובה זו

  • 16.

    "הנפגעות העיקריות הן הנשים שבאמת סובלות מאלימות"

    הקיפוד הגדול, 11/06/13 10:25

    ואני חושב שהנפגעים העיקראים מהתופעה הזו הם הגברים שנגדם התלוננו.
    כמובן שנשים המוכות נפגעות ואפילו פעמיים אבל הנפגע העיקרי מתלונת שווא כזו הוא מי שמואשם.

    IP: 194.90.220.64דווח על תגובה זו

    • הפמניסטיות לא סופרות סבל של גברים (ל''ת)

      גבר סובל, 11/06/13 21:09


      IP: 85.65.63.191 דווח על תגובה זו

  • 15.

    היום כל הגברים סובלים מזה

    בושה, 11/06/13 10:20

    אני נאלצתי לסגור את עצמי בחדר עבודה 24/7 עם מכשיר הקלטה במשך שבועיים
    הגיע הזמן שיכנסו למעצר את כל המתלוננת שווא + נזק כספי

    IP: 84.228.176.155דווח על תגובה זו

    • זה לא מספיק להוכיח שלא הכית את האשה

      האלמונית., 11/06/13 10:36

      צריך להטיל עונש חמור על אלה שמתלוננות לשווא כדי להרוי רווח חומרי. פשוט לסלק אותן מהבית ולא לתת להן לראות את הילדים. נשים כאלה הן דוגמא רעה לחינוך ילדים.

      IP: 77.127.116.51 דווח על תגובה זו

  • 14.

    להוציא מהמשטרה את הקלות של הרחקה רק בצו שופט ועם ראיות (ל''ת)

    סירוס הגברים נגד טובת הנשים, 11/06/13 10:13


    IP: 93.173.189.21דווח על תגובה זו

  • 13.

    כשם שנוגים ביד קשה נגד אלימות, יש לנהוג ביד קשה נגד תלונות שווא (ל''ת)

    של נשים - בכך תיפתר הבעיה, 11/06/13 10:10


    IP: 212.25.70.130דווח על תגובה זו

  • 12.

    תופעה: מדינת ישראל מתעלמת בכוונה מעלילות כזב של נשים ואינה כולאת אותן.

    EXTRA-שמאל , 11/06/13 10:05

    רוב מכריע של תלונות הנשים על אלימות או אונס הן עלילות זדון מפוברקות, הנשים עושות זאת משום שהמדינה נוקטת במדיניות מכוונת של התעלמות וסלחנות כלפיהן במקום להושיב את הפושעות בכלא לשנים רבות.

    IP: 2.55.121.161דווח על תגובה זו

    • שמואל אתה טועה בעניין אונס, רבות לא מתלוננות.

      משהו מהמרכז, 11/06/13 11:17

      פגשתי יותר מידי נשים שנאנסו ולא התלוננו.

      IP: 46.116.227.35 דווח על תגובה זו

    • פעם ראשונה שאני מסכים איתך ומחזק אותך! (ל''ת)

      אור, 11/06/13 11:24


      IP: 199.203.63.167 דווח על תגובה זו

  • 11.

    מי שעושה כזה דבר היא חולת נפש.

    הדס, 11/06/13 10:02

    איך אפשר לעשות כזה דבר??? להרוס לבן אדם את החיים, ועוד למישהו שפעם אהבת, שהיית איו בכל הרגעים הכי יפים שהיו בחייך?? שעמד איתו מתחת לחופה...

    לא נתפס!

    מצד שני, אני לא מבינה גם איך אפשר להרביץ חלילה או לדבר לא יפה למישהי בפעם אהבת, ככה שאולי אני פשוט חיה בבועה של אנשים נורמלים...

    IP: 194.114.146.227דווח על תגובה זו

    • צודקת כ"כ

      אבי, 11/06/13 11:14

      הלוואי שעוד ועוד נשים ילמדו ממך, מה המטרה שאישה רוצה להשיג במהלך שכזה, הרי זה ידוע שהכח ביד האישה בכל מה שקשור חלילה לאלימות במשפחה, אבל להשתמש במשטרה כדי לקדם לעצמה מהלך אסטרטגי לגירושין שלה, עד כאן!
      זו חוצפה במדרגה ראשונה, ובאמת לאדם שהיה אהבת חייה, שעמד איתה בחופה, לא הולך אז מתגרשים וזה טבעי וזה בסדר גמור, אבל לא להרוס לבנאדם את החיים מהגירושין האלו, ושוב חלילה שהגבר באמת לא הרים יד או פעל באלימות כזו או אחרת, כי אז זה מוצדק ומחייב.

      IP: 194.90.7.35 דווח על תגובה זו

    • הדס, אני מסכים עמך. איך אפשר להכות אדם/אישה אחר? גם תלונת שקר היא מכה.

      משהו מהמרכז, 11/06/13 11:15

      במקרה שלי יש לי תחושה שמדובר באישה עם במחלת נפש או פסיכופתיה.

      IP: 46.116.227.35 דווח על תגובה זו

  • 10.

    בגלל זה לעולם אסור לפתוח חשבון משותף עם האשה.

    רוני, 11/06/13 09:59

    האשה היא שטן וגם שמתחתנים תמיד כדאי להשאיר חשבון אישי פרטי לימי שלג. לא צריך ואף חובה לא לרחם על תחנוני האשה והמניפולציות של "אני אוהבת אותך" ו"חייב חשבון משותף לילדים ולמשכנתא..." אל תפלו בפח הזה! אשה רואה בבעל ככלי לעשיית כסף בלבד. אשה לא מתאהבת בגבר אלא בנכסים ובכסף שיש לו. אומרים על גברים שהם בוגדניים אבל האשה היא זאת שלא נאמנה. גם אם היא תהיה איתך 20 שנה ופתאום יחד תמצא גבר שנותן לה 10 שקל יותר היא תקום ותלך מבלי להסתכל אחורה ולזכור מי אתה ומה אתה

    IP: 46.117.150.10

    • תראו איזה עידוד כל הגברים האלימים שואבים מהכתבה הזאת.

      תקראו ותבינו הכל, 11/06/13 10:04

      אם ללמוד משהו מהתגובות לכתבה, זה שיש הרבה גברים עם שינאה יוקדת לנשים ונטיה לתוקפנות.

      IP: 81.218.59.82 דווח על תגובה זו

      • די לשטויות, די להגן על פשעי נשים בכל מחיר.

        אור, 11/06/13 10:59

        ממתי זו שנאה להתנגד לפשע?!

        IP: 79.179.178.94 דווח על תגובה זו

      • בדיוק הפוך. כאדם מאוד לא אלים, זה מאוד מאוד מפחיד.

        אור, 11/06/13 11:27

        יום אחד כל עולמי יכול להיחרב בגלל קפריזה.

        IP: 199.203.63.167 דווח על תגובה זו

  • 9.

    תגובה ליועמ"ש של נעמ"ת

    לא חשוב, 11/06/13 09:58

    נכון. את צודקת. ישנן נשים רבות החוטפות אלימות קשה בבית, ואינן מתלוננות.
    מדוע?
    כי אם יתלוננו, יחטפו פעם שניה, מהחוקרים, מעוה"ד, מבתי המשפט...
    מדוע?
    כי ישנן כל כך הרבה תלונות שווא, כך שלא מאמינים כלל לאישה!
    מגיעה אישה לתת תלונה על אלימות. מראש מניחים שהתלונה עשויה - ברמת סבירות גבוהה למדי- להיות תלונת שווא. אז חוקרים...מפשיטים...בזים...
    אם האישה אכן מגישה תלונת שווא, לא יזיז לה! היא תיתן את התלונה בהצגה אחת מושלמת, שכן - באה לעשות "צחוקים ושיגועים", אך אם האישה מדברת מדם לבה? או! אז, כבר לא יאמינו לה...
    ויצא שכרנו בהפסדנו...
    אומרת זאת מניסיון מקצועי ואישי.

    IP: 217.132.14.244דווח על תגובה זו

    • ואני מכיר אחרת. תלונות שווא של אישה אלימה הופכות לאישום פלילי

      משהו מהמרכז, 11/06/13 11:11

      ואילו האלימה יוצאת נקייה.

      IP: 46.116.227.35 דווח על תגובה זו

  • 8.

    מאיפה בדיוק הכתבת יודעת שהגברים לא תקפו אותן? יש לך מושג מה זה לעבור

    דיעה של אחת, 11/06/13 09:57

    אני הייתי נשואה לילד טוב ירושלים ושקט שכולם חשבו שהכי לא אלים ותוקפני.

    יש אנשים שיודעים יפה מאוד להיראות תרבותיים ושקטים ליד אחרים, אבל מרשים לעצמם להתפרץ ולהיות אלימים כשהם מתעצבנים או תחת לחץ גדול.

    נראה אותך עוברת גירושים מגבר כזה.
    שיהיה לך בהצלחה עם הכתבות שלך. רק תזכרי לפעמים שזה נוגע לחיים של אנשים אחרים שצריכים גם להתמודד עם הדברים עצמם.

    אישה לא תתלונן כל כך מהר על אלימות. להיפך. אם מישהי הלכה למשטרה כנראה שהיתה לה סיבה.

    IP: 81.218.59.82דווח על תגובה זו

    • את מדברת על עצמך! בטעות חושבת שאת זה כולן. אז לא!!!!!! מניסיון כואב!!!

      משהו מהמרכז, 11/06/13 11:09

      האקסית יזמה את הגירושין לאחר 21 שנים+ שנתיים מגורים. בהנחיית עורכת הדין (שהגדירה אותי אויב) רצה להתלונן פעמים רבות ובשקר מוחלט. היו 3 מקרים של אלימות מצידה שלא הגבתי והייתי פסיבי (חברים שלה ספרו לי שהיא התלוננה שהיא לא מצליחה לחמם אותי לאלימות). זה לא עזר לי. לה לא עשו כלום ואותי העמידו למשפט. אני בטוח שנשים רבות בהליך גירושין מתלוננות שווא

      IP: 46.116.227.35 דווח על תגובה זו

    • אני בטוחה שיש נשים רעות והן צריכות לקבל עונש על תלונות שווא. אבל

      אחת שרוצה להיפרד אחרי 37 שנים!!!!!!!!!, 11/06/13 11:35

      אבל הרי כל יומיים שלושה אנחנו שומעים על רצח אישה. צריכים להרחיב בתקשורת על גברים מנפולטיבים שמתנהגים כאנשים הכי נהדרים בחוץ אבל עם הנשים שלהם שהן עובדות בחוץ ולהרוויח טוב, לחזור הביתהת לעשות את כל העבודות וגם להיות אלמת או לומר אמן על כל מה שהגבר אומר. אם תעני לו אז תקבלי סטירות או מכות או קללות. אבל כשבבוקר הוא יוצא החוצה אז כמה שהוא מתוק עם הזרים. הגברים המתאללים (אני מסכימה שיש גם נשים) הם כל כך חכמים ששום הסבר שלי לא יעזור למי שלא משוכנע. צריכים לראות ולעבור את זה כדי להאמין.
      הנשים שלהם הן אך ורק כדי להביא להם ילדים ולהיות המטפלות של הגברים שלהן. וכשהאישה מגיעה למסקנה שזהו, לא לתת יותר לזה להמשיך אז הגבר אומר שלא יחתום על גירושין. עכשיו לכי תמשיכי עם הפרצוף הזה גם להמשיך לחיות ולפחד מכל דבר קטן שהוא יעשה שאולי הוא מתכוון להרוג אותך. בגלל החובות וילדים אי אפשר פשוט לקום וללכתלפעמים גם אין לאן כי אין לך משפחה. כל ידיעה בתקשורת של גבר רצח אישה כי רצתה להיפרד ממנו, הופכת את הבטן שאולי הגבר שלך לא יקבל את הרעיון הזה. אז אנא מכם, אל תשפטו את הנשים שבאמת רוצות את הגט מהגברים שלהן.

      IP: 79.180.179.37 דווח על תגובה זו

      • כל יומיים שלושה? יש מעל מאה נרצחות בשנה? לא הגזמת-? (ל''ת)

        משהו מהמרכז, 11/06/13 12:11


        IP: 46.116.227.35 דווח על תגובה זו

      • בד"כ אלימות לא מתגלה אחרי שנים.לכן עם סימן של אלימות/כוחניות ליצור נתק

        משהו מהמרכז, 11/06/13 12:16

        הדברים עולים כבר בשלב ההיכרות עוד לפני חתונה. וגם אחרי אם יש אלימות הכי קטנה איום וכו' עוד בהתחלה כבר צריך לפרק את החבילה לפני ילדים חובת ועוד. אבל גם אם יש כבר ילדים צריך להתעופף, למה שהילדים יגדלו בצל אלימות?

        IP: 46.116.227.35 דווח על תגובה זו

        • אתה צודק אבל כשהאישה צעירה ומאוהבת, חושבת שתוכל לשנות אותו

          שרה, 11/06/13 12:56

          אחרי האלימות הבעל\\החבר מגיע לבקש סליחה אבל איך הוא מתחיל? אם לא היית עונה לי אז לא הייתי מתרגז - את אשמה שהלכת לומר לו משהו שלא מצא חן בעיניו.

          אהה, הכעס שלו שווה מכות לאישה. אימפוטנטים שכמוכם.

          IP: 46.33.75.148 דווח על תגובה זו

  • 7.

    לכל הגברים - זה פשוט טירוף להתחתן כיום !!! רק עם הסכם מראש ואם היא

    אמיר, 11/06/13 09:57

    לא רוצה - לנטוש אותה מיידית - גם אם זו אהבת חייכם ...

    IP: 109.64.174.87דווח על תגובה זו

    • אמיר!

      דר. ח., 11/06/13 11:55

      אחי. אתה מלך! כל מילה בסלע! לא יכולתי לנסח זאת טוב יותר!

      IP: 87.68.55.15 דווח על תגובה זו

    • חחח, הסכם טרום נישואין לא שווה כמעט כלום. לא אפס מוחלט, אבל שופטים מבט

      חחח, 12/06/13 01:03

      מבטלים את ההסכמים הללו הרבה פעמים.

      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

  • 6.

    רוב הנשים במיוחד מזרחיות קיבלו מכות או כל אלימות כל שהוא בחייהם

    אם רווקות או נשואות, 11/06/13 09:56

    הכל בגלל כסף ובגידות לרוב של הגברים וכיעור של הגברים והנשים יחד

    IP: 93.172.161.174דווח על תגובה זו

    • אני מכיר אשכנזים שהיכו וחלכם נימצאים בתיקשורת אז אתה סתם סוג של גיזען (ל''ת)

      חיים, 12/06/13 14:52


      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

    • מי שמתבטא כך שייך לסוג נחות תרבותית וגם לרוב עם תסביכים

      אחד, 13/06/13 08:15

      הסביבה לא פשוטה לו, כי הוא כנראה גם מוגבל באיי-קיו שלו, אז הוא צריך שחלק מהאוכלוסיה תיחשב 'רעה' והוא כמובן שייך לחלק ה'טוב'.

      IP: 212.199.202.33 דווח על תגובה זו

  • 5.

    "עוד נקבע כי אשה לא תעמוד לדין בגין תלונת שווא" זה אומר הכל

    רוני, 11/06/13 09:55

    עצם העובדה שקיים חוק כזה נותן לאשה להתלונן תלונות שווא וכח רב. אחר כך לא מבינים למה גברים מפרקים לחתיכות את הנשים שלהן. הם מעדיפים להיות בכלא כל החיים בידיעה שהאשה מתחת לאדמה.

    IP: 46.117.150.10דווח על תגובה זו

    • התגובה שלך אומרת הכל. לכתוב "לפרק לחתיכות את האישה שלהם" מעיד עליך

      מזעזע, 11/06/13 10:02

      אתה פשוט אדם אלים והיה עדיף שלא היית מתחתן לעולם.
      איזה בן אדם מעדיף להיות בכלא בידיעה שהוא רצח את אשתו?

      איזה בן אדם כותב כזה משפט בטוקבק לכתבה על תלונות (שווא) נגד גברים.

      כנראה שבמקרה שלך לא ממש היה מדובר בתלונת שווא, נכון?

      תראו את מי הכתבה הזאת משרתת.

      IP: 81.218.59.82 דווח על תגובה זו

      • הבן אדם מביע כעסו.....

        גון, 11/06/13 14:59

        זאת דעתו האישית --יש לך בעיה יש האח הגדול בשידור ישיר !!!

        IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

  • 4.

    זה כבר קיים שנים ובעידוד העובדות הסוציאליות!

    רוני, 11/06/13 09:49

    אשה היא שטן ובמיוחד האשה הישראלית הן פרחות תתי רמה שכל כוחן הוא רק למטה

    IP: 46.117.150.10דווח על תגובה זו

  • 3.

    אתם החילונים תמשיכו לקרטע מחוק לחוק במטרה להתהולל וגם להשאיר עוגה שלימ

    זה לא יקרה בטטות, 11/06/13 09:44

    סתומים נבערים עמי ארצות
    תורת היהודים ירדה לעולם לפני 3300 שנה ואתם מתקרבים בצעדי צב אחרי מכות והשפלות

    IP: 203.145.92.115דווח על תגובה זו

    • מה שכתוב בתגובה 3 הוא שטות ורוע יחד

      אדם, 11/06/13 10:46

      תפסיק עם האלימות המילולית שלך. אני דתיה , לצערי בציבור הדתי , במשפחות לא מעטות, יש גם כן אלימות. התורה לא מחסנת ממידות רעות את מי שלא רוצה.

      IP: 212.76.111.129 דווח על תגובה זו

    • בשם האל נאנסו ונרצחו מיליונים. וגברים חרדים מכים נשים וילדים. כך שאת צ (ל''ת)

      צבוע. יום טוב. אלעד, 11/06/13 11:00


      IP: 82.171.94.236 דווח על תגובה זו

  • 2.

    נשים הם מכה ! מתעב אותן. (ל''ת)

    אני צודק, 11/06/13 09:43


    IP: 85.250.161.19דווח על תגובה זו

    • גברים הם נצלנים שקרנים בוגדניים ואלימים (ל''ת)

      מתעבת אותם, 11/06/13 19:10


      IP: 195.27.154.98 דווח על תגובה זו

      • שניכם תילכו דחוף לטיפול נפשי (ל''ת)

        קיכוב, 12/06/13 14:53


        IP: 195.27.154.84 דווח על תגובה זו

  • 1.

    לאשה יש רווח רכושי רב בתלונות - כגון משמורת ,הסדרי ראיה וגם הדירה (ל''ת)

    משפטן, 11/06/13 09:42


    IP: 95.86.106.113דווח על תגובה זו