• 87.

    זה שחרצו את דינו ללא משפט זו שערוריה

    פטריוט, 31/05/13 18:56

    אבל לגנות אנשים שמצדדים בו? זה כבר עובר כל גבול. האיש עדיין לא נשפט אין לי מושג מה עשה או לא עשה וגם לא לכותבת אבל יש לי תחושה לא טובה ביחז למשפט השדה שעושים לאדם שטרם נשפט. וזה לא אומר שאני חושב שהוא זכאי. אז תרגיעו!

    IP: 84.108.189.193דווח על תגובה זו

  • 86.

    עזבתי את בעלי לאחר שתמך בעימנואל.

    שולה, 31/05/13 02:27

    לקחתי אתה הדירה את המכונית ואת הילדים ואיימתי שאם הוא ייתקשר ולו פעם אחת אגיש נגדו תלונה במשטרה על התעללות פסיכולוגית.

    IP: 89.128.228.138דווח על תגובה זו

    • עוד רווקה (ל''ת)

      THE SIXTH GATE, 31/05/13 08:55


      IP: 46.120.82.198 דווח על תגובה זו

    • עוד רווקה גלמודה ומתוסכלת עם הזיות על גברים. (ל''ת)

      THE SIXTH GATE, 31/05/13 08:57


      IP: 46.120.82.198 דווח על תגובה זו

  • 85.

    כל הכבוד לבעלך. מסכים עם כל מילה שלו. הוא חכם, מוסרי ולא צבוע

    עו''ד בכיר, 30/05/13 00:08

    קבלי גם את חיזוק חיובי על הנכונות לפרסם את עמדתו ללא כחל וסרק.

    IP: 109.6.242.226דווח על תגובה זו

    • ניסיונכם לבלבל - כביכול עו"ד בכיר התומך

      דניאלה, 30/05/13 12:39

      לאחר שמחקתם את תגובתי מה תקבלו:
      הקמת בלוג שנושאו עיתונאים המגבים מעשים פליליים תחת מעטה של נאורות וחופש.
      דעותיה החשוכות של גב' ארדיטי יככבו בראש הבלוג.
      מדוע גב' ארדיטי אינה מצטטת גם מדבריו של גיא מרוז לפני בעלה, המספר כי רוזן הונה גם את אחותו ועזב אותה לאנחות, רק על מנת להוסיף עוד כיבוש. כי מאותה סיבה שמחקה את תגובתי.
      תתביישו לכם כל אנשי מעריב ששיתף פעולה עם דברי הבלע של הכתבת הרדודה שלכם.

      IP: 79.176.122.189 דווח על תגובה זו

  • 84.

    מישהי כבר הגישה תלונה רשמית?

    אוי, 29/05/13 22:16

    או שהכל עורבא פרח
    סרן שמועתי שעשה לינץ בכיכר העיר
    התובע, השופט והמוציא להורג

    יפה יפה
    החיים והמוות ביד התקשורת והאדם (שפעם היה אדם והיום נחשב חיה) חסר אונים

    IP: 84.229.249.53דווח על תגובה זו

  • 83.

    לכל מעשה יש מחיר

    נעם אדלשטיין, 29/05/13 17:38

    השמת החוק "הטרדה מינית" בידי נשים הוא הפקרות משום שאישה חושבת ופועלת לפי רגש ולא הגיון כך שאם הגבר המפזר לעומתן מילים כגון "את יפה,הרגליים שלך יפות וכו'" הוא גבר נאה הן יהיו בטוחות שזהו נסיון חיזור ואם הגבר המפזר לעומתן מילים כגון "את יפה,הרגליים שלך יפות וכו'" הוא גבר שמראהו החיצוני אינו לטעמן הן יהיהו משוכנעות כי זוהי הטרדה מינית לשמה

    IP: 82.166.29.41דווח על תגובה זו

  • 82.

    לכל מעשה יש מחיר

    נועם אדלשטיין, 29/05/13 17:28

    נשים מתלבשות באופן פרובוקטיבי כדי למשוך את תשומת ליבם של גברים שלעיתים הם לא אותם אלה שהן התכוונו לסובב את ראשם אך עובדה היא שהן עושות זאת. לכל מעשה יש מחיר !!!

    IP: 82.166.29.41דווח על תגובה זו

    • כלומר הנשים אשמות. גברים לא מסוגלים לשלוט בעצמם. כמה עצוב. איזה עלבון (ל''ת)

      עלבון לגברים, 29/05/13 18:14


      IP: 93.172.170.65 דווח על תגובה זו

  • 81.

    רוב אוהדי הבועל כנראה סוטי מין, זה מה יש.... (ל''ת)

    גידי, 29/05/13 15:19


    IP: 192.117.174.106דווח על תגובה זו

  • 80.

    בעלך הוא בטח אוהד הבועל פתטי. אל תייחסי לזה חשיבות. (ל''ת)

    גידי, 29/05/13 15:17


    IP: 192.117.174.106דווח על תגובה זו

  • 79.

    מה השמועות שתקף גם קטינים האם נכון? (ל''ת)

    מלחיץ את החברים, 29/05/13 15:09


    IP: 46.19.81.71דווח על תגובה זו

  • 78.

    נשים נבראו בשביל גברים שיZיינו אותן -- למה לסבך עניינים? (ל''ת)

    גברים נבראו לZיין נשים, 29/05/13 14:43


    IP: 83.212.96.201דווח על תגובה זו

    • כשיש מפגש הדבר הכי טבעי הוא שגבר ינסה לZיין האישה שמולו (ל''ת)

      אם הוא נמשך אליה - והאישה יכולה להעתר או לדחות, 29/05/13 14:45


      IP: 83.212.96.201 דווח על תגובה זו

      • גם גברים וגם נשים מערבבים 1001 שיקולים נוספים ומבלבלים הטבע (ל''ת)

        שהוא פשוט: ראיתי תפשתי Zיינתי, 29/05/13 14:48


        IP: 83.212.96.201 דווח על תגובה זו

        • יש לטבע מסננת ליחסי מין שהיא משיכה הדדית - אם אין הטבע נגד (ל''ת)

          ואז שימוש בכוח הוא נגד הטבע, 29/05/13 14:49


          IP: 83.212.96.201 דווח על תגובה זו

        • תפסתי וכו'

          דניאלה, 29/05/13 15:27

          הכלל הוא לא להתווכח עם מוח גוזל ובטח לא כאשר על המוח הזעיר והעלוב מונחת כיפה.

          IP: 79.176.122.189 דווח על תגובה זו

          • זה לא מוח גוזל נדמה לי שזה המוח הראשוני ליד גזע המוח (ל''ת)

            אין מוח בבולבול ..., 30/05/13 07:16


            IP: 85.24.188.38 דווח על תגובה זו

    • נשים נבראו וכו'

      דניאלה, 29/05/13 15:45

      מעניין מהיכן אתה מביא את דבר החוכמה הזה. אני מקווה שבקטנותך לא ישבתם בשולחן כל המשפחה לפני הקידוש ואביך הנכבד נאם באוזניך, ילדי הטוב, גברים נבראו לזיין נשים ללא אבחנה, וכך יש לשמור על המסורת ולהגן עליה אפילו במחיר ישיבה מאחורי סורג ובריח

      IP: 79.176.122.189 דווח על תגובה זו

      • אשכנזים לא עושים קידושים - זה רק אצל ספרדים (ל''ת)

        אשכנזים שונאים שקרנים ופרענקים, 30/05/13 07:17


        IP: 85.24.188.38 דווח על תגובה זו

  • 77.

    מה קורה כאשר עיתונאית

    דניאלה, 29/05/13 14:40

    בכבודה ובעצמה מנסה לטשטש את העובדות.
    מה קורה כאשר במציאות איומה שבה גברים רבים עדיין מפרשים סירוב של אשה כעלבון אישי,מה קורה כאשר מתפרסמת כתבה המאפשרת שדה דמדומים רחב ומעורפל לשם הגנה על עמית הנחשד בפלילים.

    מה שקורה הוא שניתן לקרוא ברבות מהתגובות את את הרצון והתקווה להתחזקות התופעה.
    וזו לא רק צביעות, זה ממש פשע מכוון שהדברים באים מעל במה ציבורית.

    IP: 79.176.122.189

  • 76.

    היכן עובר הגבול בין מחמאה לבין הטרדה? ניקח מצב שאליו אנו נקלעים

    ורדינה, 29/05/13 02:03

    מדי יום ביומו: אני מתכוננת לעבודה, מתלבשת ומטפחת את עצמי, לבוש לא חושפני אבל אופנת בסגנון ספורט אלגנט. כיצד מגיבים אלה שבסביבתי במקום העבודה? מחמאות כנות שאין מאחוריהן כוונות מיניות (האמינו לי, אנחנו מבחינות) מהנות מאד ורצויות. גם אני מחמיאה הן לנשים והן לגברים על הופעה נאה ולבוש בטעם טוב.מחמאה כזו על הבוקר

    מה מעוררות בי התגובות האלה?

    תלוי איך הדברים נאמרים. אם הם נאמרים
    בטון של מחמאה שלאחריה עוברים לסדר היום - זה בסדר, ואפילו עושה לי את היום.

    גם אני נוהגת לתת מחמאות כאשר לבוש שלו או שלה לטעמי.לא הייתי רוצה להגיע למצב שבו הוא או היא או כולנו נתנתק לחלוטין זה מזו מחשש שהשני יפרש את דברינו כהטרדה. בסיכומו של דבר כדאי לזכור שמרגע שאנו קמות (קמים) בבוקר אנו מכינים את הופעתנו באופן שבו נוכל, לדעתנו, לשווק את עצמנו בצורה הטובה ביותר, ליצור את הרושם וההתרשמות מאישיותנו ומהופעתנו בישיבת צוות, ובפגישת עסקים.

    שיקוץ כמו עמנואל רוזן זה דבר אחר לגמרי
    ויש להרחיקו למקום המיועד לו - מוסד סגור.

    IP: 85.250.36.61דווח על תגובה זו

  • 75.

    הגיע הזמן להיפרד מבעלך (ל''ת)

    שטיפת כלים זה לא תירוץ לפרימיטיביות, 28/05/13 21:56


    IP: 46.120.94.122דווח על תגובה זו

  • 74.

    איזה יופי שהיספקת לעדכן את הפוסט שלך -מושחט -לשעבר -29- (ל''ת)

    נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:16


    IP: 109.65.187.66דווח על תגובה זו

  • 73.

    את אישתי השגתי רק בגלל שלא ויתרתי. 99 לא ופעם אחת כן-זה כל מה שצריך.

    מעניין, 28/05/13 21:04

    היום היו כולאים אותי על הטרדה מינית...

    IP: 79.183.161.105דווח על תגובה זו

    • המצב שונה. שניכם לא הייתם נשואים ואתה חיזרת בכנות ולא בגסות, כך

      ורדינה, 29/05/13 02:33

      אני מניחה. בוודאי ידעת לחזר באופן שינעם לה ולא יטריד אותה. זה נקרא חיזור רומנטי, ואין לו קשר כלשהו להטרדה. לא איימת לפטר אותה אם לא תענה לך ואני משוכנעת שלא זרקת לעברה התבטאויות מיניות גסות, כי אילו עשית זאת היית ודאי אף כמו טיל.

      IP: 85.250.36.61 דווח על תגובה זו

      • אם הבחורה ידעה שהוא נשוי, מדוע הזמינה אותו לביתה? (ל''ת)

        אשה, 29/05/13 04:33


        IP: 99.237.85.201 דווח על תגובה זו

      • אז מה שקובע זה היכולות החברתיות של המחזר? אכן לא זרקתי התבטאויות גסות

        מעניין, 29/05/13 15:04

        (בעצם תלוי. מישהו יכול להחליט שזה גס), ולא איימתי לפטר אותה, אבל מה זה "לא" אם לא חוסר נכונות להיענות למחזר? (והיו לא רק לאווים, היו גם "אין סיכוי", "מספיק" ועוד מילות דחיה). בדיעבד גיליתי שהסירובים לא היו מוחלטים, שצורת התקשורת הייתה משותפת לשנינו ולכן היא לא פירשה אות כמישהו גס ושהתזמון לקראת הסוף היה מוצלח, אבל כל זה הינו מזל בלבד. האינפורמציה שעליה התבססתי במהלך האקט הייתה בדיוק אותה האינפורמציה שמר רוזן התבסס עליה. בחורה אומרת לא, אתה ממשיך להציע, עד שלבסוף אתה מבין שבאמת *לחלוטין ולגמרי* אין לך סיכוי. יש כאלו שקולטים (או מתייאשים) את זה תוך יום ויש תוך שנה.


        ובאשר לכנות החיזור- מה?
        חשבתי שמשטרות מוסר זה באירן. חיזור זה בסדר רק כשהוא למטרות נישואין? אחרת הוא הופך לשלילי?


        אותי חינכו שמעשה רע הוא מעשה רע בגלל המעשה עצמו, לא זהות ויכולות המבצע אותו. מההודעה שלך אני רואה שמה שקובע אצלך(כם) זה מבחן התוצאה. אם גנבתי והצלחתי לברוח סימן שהכל טוב.
        ועל כך נאמר: http://www.youtube.com/watch?v=gBVuAGFcGKY

        (מערכון מצחיק ורלוונטי).

        IP: 79.183.161.105 דווח על תגובה זו

        • מערכון גדול (ל''ת)

          אודי, 29/05/13 15:55


          IP: 62.219.163.131 דווח על תגובה זו

  • 72.

    -29- אתה חתיכת פחדן (ל''ת)

    נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 20:59


    IP: 109.65.187.66

    • כוווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 20:59


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

      • תא העיתונאיות משקר? (ל''ת)

        נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:00


        IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

        • שטייף משקרת? (ל''ת)

          נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:01


          IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

          • אולי אתה משקר? (ל''ת)

            נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:02


            IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

          • שטייף לא משקרת

            דניאלה, 29/05/13 13:28

            וגם סוקניק לא משקר, וגם מרציאנו לא משקרת,וגם לא קרוב למאה מתלוננות לא משקרות.
            היחיד שמשקר לעצמו הוא אתה. כל עוד תמשיך לעשות את זה, אתה מסוגל להסתבך שוב והאמצעי היחיד שלך להוציא אמוציות אלימות יהיה רק באינטרנס, חבל עליך המשיח האחרון בהחלט.

            IP: 79.176.122.189 דווח על תגובה זו

  • 71.

    למגיב -29-אז מה אתה אומר יא מצנזר תגובות מלוכלך (ל''ת)

    נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 20:43


    IP: 109.65.187.66

    • שכוווווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 20:44


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

      • שתא העיתונאיות משקר (ל''ת)

        נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 20:44


        IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

        • שגברת שטייף משקרת ? (ל''ת)

          נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 20:45


          IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

          • ושכול הנשים שקרניות ופרוצות? (ל''ת)

            נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 20:46


            IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

            • אני ,לא מאמין לך ביכלל -נוכל . (ל''ת)

              נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 20:46


              IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

              • אני,מאמין להן .נקודה (ל''ת)

                נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 20:48


                IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 70.

    כל נושא ההטרדות-צביעות אחת גדולה

    שוקי חיפה, 28/05/13 20:20

    נשים רוצות את תשומת לב הגברים ולכן מתלבשות באופן מגרה ומתגרה. פשוט שרמוטות

    IP: 87.69.194.59דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:02


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

      • נחמיה

        דניאלה, 29/05/13 13:22

        התגובה הרגשית שלך מעידה שמישהו שם אותך במקום וכנראה שעשה את זה בדרך שלימדה אותך לקח.
        המנטרה שלך מלמדת שאתה עדיין מלקק את פצעיך תודה לאל.

        IP: 79.176.122.189 דווח על תגובה זו

  • 69.

    כל עוד נשים מתלבשות מגרה כדי שחתיכים יתחילו איתן

    אלן דלון, 28/05/13 19:18

    המוני נשים מתלבשות מגרה כדי שחתיכים יתחילו איתן! וכדי שגברים בעמדת השפעה יתיחסו אליהן יפה.
    המוני נשים משקיעות אחוזים ניכרים מכספן וממירצן כדי להיות יפות ולסובב ראשים!

    נשים קחו בחשבון שלפעמים ההתגנדרות שלכן לא משיגה את המטרה ומדליקה את הבחורים הלא נכונים - תתמודדו!!! אז הטריד אותכן מכוער - לא קרה כלום.

    IP: 109.67.165.149דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:03


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

    • טמבל, אין לך מושג בנשים!

      איציק, 28/05/13 21:20

      אישה אינה מתלבשת על מנת להרשים אותך. הרי אין לך (בתור גבר) ולי מושג בבגדים ושילוב צבעים. אישה מתגנדרת לשם קבלת מחמאות מחברותיה.

      IP: 85.65.128.210 דווח על תגובה זו

  • 68.

    לא רק את בבעיה, יש עוד גברים שחושבים שדפקו את קצב ולא להיפך (ל''ת)

    שובינזם במיטבו, 28/05/13 19:07


    IP: 213.57.58.205דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:03


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 67.

    "אבל היא גם אומרת שהיא פחדה שזה יפגע לה בקריירה...

    יניב יו, 28/05/13 19:06

    או יקדם לה את הקריירה. זה הצד השני של זה."

    חד כתער!

    IP: 70.20.25.18דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:04


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 66.

    למגיב מיספר 30 -אז מה אתה אומר?שהן כולן משקרות? (ל''ת)

    נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 18:47


    IP: 109.65.187.66

    • כי אני מאמין להן !-ו"תא העיתונאיות "גם משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 18:48


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

      • וגברת שטייף גם משקרת?כן?זה מה שאתה אומר? (ל''ת)

        נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 18:49


        IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

        • כי גם לה אני מאמין!-ולך אני לא מאמין ! (ל''ת)

          נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 18:50


          IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

          • מגיב מיספר -30- אני,לא מאמין לך ביכלל ! (ל''ת)

            נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 18:54


            IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 65.

    כשגבר לא מבין מה הבעיה פה..

    ענת, 28/05/13 18:19

    אני לא שואלת מה אם זה היה קורה לאישתך או אחותך. אני שואלת גבר, איך היה מרגיש אם הומו מוצהר, שעיר ושמן, היה מחזר אחריך ככה, והוא הבוס שלך, ועתידך תלוי בו, ואתה יודע שכל מה שהוא רוצה ממך, זה שתחשוף את החור הקטן הזה שיש גם לגברים מאחור, ותתן לו לדחוף שם. איך זה מרגיש גבר?

    IP: 93.173.169.6דווח על תגובה זו

    • הופה ענת, אהבתי את הדיבור. ומה את עושה כשרוצים שתחשפי את החור? הקטן. (ל''ת)

      משועשע, 28/05/13 19:42


      IP: 79.181.34.63 דווח על תגובה זו

    • אומר לו שהוא אטרקטיבי אבל אני בקטע של כבשים. (ל''ת)

      פשוט מאוד, 28/05/13 20:56


      IP: 79.183.161.105 דווח על תגובה זו

      • ואני, מה אני אגיד? שאני בקטע של כלבים ? לא כל דבר מצחיק. (ל''ת)

        מישהי, 29/05/13 05:04


        IP: 209.6.135.137 דווח על תגובה זו

        • הצגתי את זה בנימה מבודחת אבל הכוונה הייתה רצינית לחלוטין.

          פשוט מאוד., 29/05/13 15:35

          אם הומו שמן ושעיר מתחיל לחזר אחרי אז האסטרטגיה הראשונה שלי היא לנסות להוריד את הסקס אפיל שלי בעיניו.

          האסטרטגיה השניה היא להמציא תירוץ שלא יעליב אותו ושבגינו את לא יכולה להיות איתו. יש לך חבר ערס/עבריין שיהרוג אותך אם תעזבי אותו (זה כדי להפחיד את המחזר לא בצורה ישירה), את מגיעה ממשפחה דתית ויכולה להיות רק עם אדם דתי, את בקטע של אתיופים, את בקטע של נשים, יש לך מחלה כלשהי (וזה גם יפחיד אותו), את מאורסת, ועוד אין ספור תירוצים הרבה יותר ריאלים שקשורים לקונטקסט של המצב.


          ושלישית- Ride it through.
          אם הבחור רוצה לנסות להכניס אותי למיטה- שינסה עד שימאס לו.
          מה שכן, כאמור, הדחיה צריכה להיות בטאקט. הוא צריך להרגיש נחשק.


          בפועל, כמו שאמרתי, הייתי עונה לו שאני בקטע של נשים (נכון, לא כבשים).
          להעביר את המסר שהוא חתיך, אבל נסיבות חיצוניות שלא תלויות בו ולא ניתן לשנות- מונעות מאיתנו להיות ביחד(הנטיה המינית שלי).

          IP: 79.183.161.105 דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:04


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

      • מכל המשתמע מהתורה האישית שלך משיח שקר

        דניאלה, 29/05/13 12:58

        עולה שהאשה היא בחזקת "הרשות הנתונה" לכל דיכפין. נוצרה מצלעו כי שעמם לו והוא נתנה לו לשעשועיו. זה מה שאתם מבינים, התורה טירללה אותכם ועשתה אותכם רובוטים מתוכנתים שחושבים שלקחת אשה בכוח זה דברי אלוהים חיים. עכשיו יש אל חדש וחזק אלף מונים, אל מודרני וחכם שקוראים לו קדמה וחוק, האל החדש אינו מאפשר לכם להמשיך להתנהל בחשכה שלכם ומדליק כל יום, פרוזקטור בפרצופכם ולכן לא תהיה עוד ברירה אלא להתעורר משנתכם

        IP: 79.176.122.189 דווח על תגובה זו

  • 64.

    הפתרון למנוע "ייחוד" כמו אצל החרדים. ואפילו יותר מכך

    התנהגות מתבקשת והכרחית בימינו אלה., 28/05/13 18:09

    עפ"י החוק הישראלי, בהעדר עדים, האישה תמיד צודקת, וחובת ההוכחה על ה***נאשם****.
    עולה מכך כי מי שרוצה לשמור על עצמו אסור לו להימצא בשום מצב ביחידות עם אישה במקום מסויים.
    ואפילו כדאי לו שהעדים שהיו בנוכחותו ובנוכחות אישה לא יהו נשים. כי אצל חלק מהנשים אמירות תמימות מתפרשות כהטרדה.

    IP: 84.228.244.45דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:05


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 63.

    הטרדה או התחלה

    עמנואל כדוגמת קיצון, 28/05/13 18:03

    מרוב דיבור על עמנואל כמודל גברי, מפספסים כאן שנשים לא מבינות הרבה בגברים, אולי הן לא חושבות שיש הרבה מה.. כי יש הרבה יותר? (בטוח, בגלל האיכותיים התאפקת לא ללכת עם טנגה גם במשרד)... אז ככה , מרוב ניסיון לגונן על האישה מהטרדה, והיענותו של הגבר לתנועת האזיקים הזאת, תתלונן רבקה כהן, למשל, שגברים ישראלים לא יודעים להתחיל; היא עצמה כבר בהתגוננות מכל פניה גברית שאינה עניינית לטעמה, מלכוד אורתודוכסי? לא, פשוט דרך נשית נפלאה להצדיק תקשורת עם עניינה בלבד, עד כדיהשתלטות 'פמיניסטית' על האיכותי ביותר שבנה לה בית. השאלה המעניינת בכל הספורים האלה היא איך חברה מפותחת קודים/עבודה/שאיפות מצליחה לגדל אינדיבידואלים שמרוב שעבוד לכללים אינם מסוגלים להבדיל בין ישירות לבריונות, בין סגירות ליצירתיות, בין חמלה לחוק.

    IP: 77.125.12.55דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:05


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 62.

    צר לי לומר לך גברת ארדיטי אני היתי מתביישת לפרסם טור כזה

    נורית, 28/05/13 17:50

    אם היית מציירת לבעלך אותו מקרה רק שמדובר על בתכם אחותו בת דודתו שכנתו וכו...היו נחסכים אמרות הכנף שלו

    IP: 79.182.28.248דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:05


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

    • כמה שאת צודקת

      דניאלה, 29/05/13 15:12

      וכמה שזה עצוב וברור שזה נעשה כדי להכשיר את השרץ.

      IP: 79.176.122.189 דווח על תגובה זו

  • 61.

    כתבת יחצנות למען רוזן המעוותת את העובדות. (ל''ת)

    כנראה שאת רווקה עם חלום על בעל בת ימי., 28/05/13 17:28


    IP: 84.228.74.169דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:06


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 60.

    הבעיה זה לא עמנואל ...הבעיה היא שתיקת הכבשים ....

    ביתרי וותיק, 28/05/13 17:24

    שתיקת הכבשים שאפשרה לפסיכופת במקום עבודה לפגוע בנשים ללא רצון למנוע את הקרבן הבא בתור.
    לצערנו הרב קיימים הרבה מאוד פסיכופתים ,שהם מגלומאנים שמפתחים סטיות מיניות כנגד אנשים חלשים ואומללים והכבשים ששותקות לא מונעים מהם את האכזריות .....

    IP: 79.176.222.19דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:06


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 59.

    הרוזן בכלוב חחחחחח (ל''ת)

    מסתגר השפן בביתו, 28/05/13 16:05


    IP: 46.19.81.71דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:06


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 58.

    ""כולם ידעו ושתקו,יונית לוי,אילנה דיין,ירון לונדון,קירשנבאום,קוטלר"""" (ל''ת)

    השמאל הצבוע וסוטי המין, 28/05/13 15:56


    IP: 90.184.201.220דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:07


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 57.

    לא יודע אם זו היתה מטרת המאמר, אבל הסכמתי עם כל מילה של הבעל. (ל''ת)

    את''ע, 28/05/13 15:52


    IP: 87.68.59.58דווח על תגובה זו

    • תגובה

      רחל, 28/05/13 16:10

      גם אני. לגמרי. כאשה.

      IP: 109.67.48.116 דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:07


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 56.

    אני אישה ובעלך יותר משכנע ממך! (ל''ת)

    אישה, 28/05/13 14:58


    IP: 199.203.62.53דווח על תגובה זו

    • זאת בדיוק הבעיה

      לאה, 28/05/13 16:18

      אז אנחנו צריכות לבדוק את הטיעונים שלנו. זו בדיוק הבעיה. טיעונים מושכלים נוספים יתקבלו ברצון.

      IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:07


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 55.

    עוד הסתה נגד תושבי בת ים והכפשת עיר שלמה (ל''ת)

    מעניין אם היית מעיזה לכתוב ''ערבי'' במקום ''בת ימי'', 28/05/13 14:34


    IP: 82.130.103.89דווח על תגובה זו

    • ממתי להיות גבר-גבר כמו בת-ימי זו הכפשה. בעיני זו מחמאה (ל''ת)

      לא בת ימית, 28/05/13 15:26


      IP: 81.218.116.129 דווח על תגובה זו

      • תני לי לנחש ,את המממ....אשדודית במקור והיום בת"א. (ל''ת)

        משועשע, 28/05/13 19:50


        IP: 79.181.34.63 דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:08


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 54.

    כנראה בתוכו שונא נשים. ילד מסורס שלא סופקו

    נחום תשב, 28/05/13 14:32

    צרכיו.

    IP: 46.19.81.71דווח על תגובה זו

    • מתלהם שטחי שכמותך. (ל''ת)

      דליה, 28/05/13 16:19


      IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

      • יש המון זמן פנוי, הא עמנואל? לא עובדים אז כותבים טוקבקים (ל''ת)

        דלילה מאד, 28/05/13 17:10


        IP: 109.186.160.87 דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:08


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 53.

    בטח הפרעת לו באמצע המשחק... (ל''ת)

    עמית, 28/05/13 14:26


    IP: 79.182.174.5דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:08


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 52.

    האם הטריד קטינים/ות

    לבדוק דחוף, 28/05/13 14:12

    מפחיד איך שאנשים כאלה מסתובבים חופשי ו

    IP: 46.19.81.71דווח על תגובה זו

    • לרוזן יש חברים במרחב המוגן שחגגו איתו עם קטינות. (ל''ת)

      חגיגה בסנוקר, 28/05/13 14:14


      IP: 82.237.15.84 דווח על תגובה זו

      • מי חבריו, כתבו שאין לו חברים. (ל''ת)

        מי?, 28/05/13 14:18


        IP: 46.19.81.71 דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:09


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 51.

    היעדתם?צעירה בת 18 לעולם לא תצא עם גבר בן 50,אלה עם היא זונ.ה. (ל''ת)

    לכול הגברים סוטה המין, 28/05/13 14:06


    IP: 82.237.15.84דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:09


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 50.

    לעמנואל רוזן כמו לכל אזרחי ישראל עומדת חזקת החפות

    יניב, 28/05/13 13:40

    ובכלל, פעם היה דבר שנקרא סוביודיצה. התקשורת המשחרת לטרף לא רואה יותר בעיניים. לסיום, כנראה שהאדם רב שגל ורודף שמלות מקצועי. האם זה הופך אותו לאנס? עדיין לא. תנו לאמת להתברר בבית המשפט!

    IP: 77.127.91.89דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:09


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 49.

    לפי הטיעונים כאן בעלך צודק, אלא שהן אמרו "לא" והוא המשיך.

    שדגכ, 28/05/13 13:34

    הטרדה זה כשאומרים "לא" והבן-אדם ממשיך עוד ועוד ועוד.
    לגבי אי-פתיחת דלת, כשמישהו מוכר דופק בדלתך, אתה לא יכול לדעת שהוא ינסה לאנוס אותך. באופן טבעי, אתה פותח את הדלת. כך שפה אני חולקת על דעת בעלך.
    בקיצור, לא הצגת את העובדות בצורה נכונה מספיק.

    IP: 109.64.161.151דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:09


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 48.

    אורלי רביבו אמרה למשה קצב , די אני לא רוצה , אך בכל זאת השכיב אותה והח

    אז כיצד לעצור בעד הגבר מלהחדיר, 28/05/13 13:16

    ואנס אונס מלא לדבריה , היא אומרת לא , והוא יותר מחדיר ,

    IP: 89.139.17.27דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:10


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 47.

    עמנואל נשוי אין לו זמן לחזר או לצאת לפגישות אם הרבה נשים בבת אחת לכן

    קובי, 28/05/13 13:08

    הוא פשוט מתחיל אם הרבה נשים ..ומנסה לקלוע על אחת או שתיים

    IP: 80.230.10.104דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:10


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 46.

    השימוש במילה "בת ימי " כמשהו רע שיוצא מתוכו ...

    efi, 28/05/13 12:57

    למה ברעננה זה לא קורה ?
    אתה אולי עם הגיון לא בריא
    מאשר את פעולות רוזן כהכנה להסביר את שלך.
    לפגיעה בבת ים אין קשר ו-היא לא נסלחת!
    ------------------------------------
    ואת כתבת נכבדה הפגיעה בבת ים לא הפריע לך בכלל רק מה שקראת על רוזן כמעט חיסל אותך מבלי להצדיק את רוזן - דבר שיבדק ויחקר ואולי נדע את האמת .

    IP: 212.235.98.161דווח על תגובה זו

    • כי מינו (להלן: הבעל) בת ימי, וגם גאה בזה (ל''ת)

      חבר של הזוג, 28/05/13 16:47


      IP: 46.117.236.220 דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:10


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 45.

    גברים מגעילים

    מיקי ביתן, 28/05/13 12:56

    שאלה לי לאלו המצדיקים את עמנואל כאילו הוא לא עבר על החוק, לשיטתכם אם מותר לאנוס על פי החוק אז זה לגיטימי לעשות את זה ?,

    IP: 217.5.242.42דווח על תגובה זו

    • נקשה עליך טיפה: ממתי אין לך זכות לחזקת חפות אם נולדת גבר? (ל''ת)

      בני ס, 28/05/13 13:04


      IP: 82.81.29.204 דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:11


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 44.

    מי שאמר לנשים שהן שוות כוח לגברים -שיקר להן! (ל''ת)

    נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 12:51


    IP: 80.179.255.122דווח על תגובה זו

    • שקר גס ומר -מר מאוד ! (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 12:52


      IP: 80.179.255.122 דווח על תגובה זו

    • אז מה אתה אומר -29-כווול המיתלוננות משקרות? (ל''ת)

      נחמיה המשיח האחרון, 28/05/13 21:11


      IP: 109.65.187.66 דווח על תגובה זו

  • 43.

    לא מבין מדוע אם הבוס אומר תגנבי עבורי אז מובן שלא ותשכבי איתי אז מובן

    אבי, 28/05/13 12:51

    אז מובן שכן.
    מדוע אף אחד לא ירחם על אשה שנעתרה לבוס וגנבה אבל כולם מרחמים עליה עם נעתרה ושכבה איתו.
    הצביעות אצל ארגוני הנשים חוגגת.ואני לא מאמין שיש בעל אחד שיאמין לאשתו שהיא שכבה עם הבוס בגלל שחששה לעבודתה

    IP: 93.172.101.70דווח על תגובה זו

    • ראשית, אתה יודע כמוני שהבוס אינו מבקש בד"כ שהעובדת שלו תגנוב

      ורדינה, 29/05/13 02:20

      עבורו. את זה הוא יודע לעשות לבדו. לכן, מה שהוא כן מבקש ו/או דורש זה שהיא תשכב איתו. ההתלבטות איומה כאשר יש לה וותק בעבודה, היא למדה, עברה השתלמויות והקדישה ימים כלילות כדי להשתכלל ולהצליח בקריירה. ולפתע היא מוצאת את עצמה נתונה בסכנה להיות מושלכת ממקור פרנסתה ומהמישרה שאותה השיגה במאמצים של שנות עבודה. מצד שני, אין אל מי לפנות כי כולם נתונים למרותו של הבוס וזקוקים למשרותיהם. אל תשפוט אישה הנמצאת במלכודת כזו עד שבתך, אחותך, אשתך יגיעו למצב כזה. אז תבין. לא הכל היגיון כשאתה מוצא את עצמך במצב כזה. זו מלחמת קיום נוראה. אם היא מסכימה במצב הנורא הזה - הרי מה שהוא עושה זה אונס אכזרי ביותר.

      IP: 85.250.36.61 דווח על תגובה זו

  • 42.

    עמנואל רוזן

    מתפלא, 28/05/13 12:49

    איך פרשת עמנואל רוזן והחשדות נגדו נעלמומעמודי החדשות.אין תגובות,אין מעקב אחרי תפקוד המשטרה,מה, כבר אין ענין לצבור? כמה טוב שיש עמיתים בתקשורת.

    IP: 46.116.107.18דווח על תגובה זו

    • מתפלא על מה? לרוזן יש חברים במרחב המוגן שחגגו איתו עם קטינות. (ל''ת)

      חכה זה רק קצה הקרחון, 28/05/13 14:13


      IP: 82.237.15.84 דווח על תגובה זו

  • 41.

    לאה רודיטי,תבדיקי עם בעליך טס לתאילנד,כמו עמנואל רוזן. (ל''ת)

    קטינות אמרנו, 28/05/13 12:42


    IP: 82.237.15.84דווח על תגובה זו

    • ואת תבדקי למה את מלכלכת על אדם כאשר אין לך מה לומר לעצם העניין (ל''ת)

      מומו, 28/05/13 13:02


      IP: 82.81.29.204 דווח על תגובה זו

      • מומו יקירי,לעצם העניין,גברים שנמשכים לקטינות טסים לתאילנד,כמו רוזן. (ל''ת)

        והמבין יבין, 28/05/13 13:56


        IP: 82.237.15.84 דווח על תגובה זו

        • לעצם העניין אין לך כלום. והמבין יבין. (ל''ת)

          מומו, 28/05/13 14:18


          IP: 82.81.29.204 דווח על תגובה זו

        • כספית טס לתאילנד (ל''ת)

          אבל..., 28/05/13 14:29


          IP: 46.19.81.71 דווח על תגובה זו

    • יש לו חרדת טיסה (ל''ת)

      הכותבת, 28/05/13 13:27


      IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

    • שטויות...מפגשים עם נשים בתאילנד הם גם עם אירופאיות במסיבות ה'פול מון'

      והן לא קטינות, 28/05/13 16:58

      לא נתקלתי באזורי התיירות ב"קטינות". התאילנדים מקפידים על כך שבבארים לא יהיו בחורות מתחת לגיל 18
      למה סתם להכפיש ציבור גדול של רווקים שיוצא לתאילנד לבלות בצורה הוגנת?
      אם יש נשואים שנוסעים לתאילנד כדי לבגוד בנשותיהם החוקיות (ע"י קניית שירותי מן) זה לא משליך על ציבור הרווקים שזכותו לקיים יחסי מין עם רווקות כמותו

      IP: 87.69.199.160 דווח על תגובה זו

  • 40.

    הדרך היחידה שהוא הבין זה שאם היו עושים לך את זה....

    חוה, 28/05/13 12:30

    אז היה יוצא ממנו הערס.

    הדרך היחידה שגברים יהיו מסוגלים להבין מה עובר על נשים מוטרדות זה פשוט לבקש מהם לדמיין שבו הבת/רעייתם/אחותם.
    אחרת שום דבר לא יעזור להם להבין.

    IP: 212.179.226.2דווח על תגובה זו

  • 39.

    בעלך הוא איש הגיוני (ל''ת)

    דימה, 28/05/13 12:20


    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

  • 38.

    עכשיו גם אסור לחשוב באופן עצמאי? רק את מה שהאשה חושבת? (ל''ת)

    יאללה גם כן, 28/05/13 12:15


    IP: 84.109.80.25דווח על תגובה זו

  • 37.

    אי אפשר לקרוא כתבות בלי לעשות לשרמוטות האלה לייק (ל''ת)

    ynet אתר של זונות!!!, 28/05/13 12:12


    IP: 85.64.59.52דווח על תגובה זו

    • כתבה הזקוקה לליק אינה שווה את זמנך. (ל''ת)

      אני פשוט סוגר. אפשר גם לסנן קללה., 28/05/13 13:44


      IP: 84.228.74.169 דווח על תגובה זו

  • 36.

    הצעתי

    James, 28/05/13 12:12

    למה שבמקומות עבודה חוקי הצניעות יהיו מקבילים להלכה היהודית?

    IP: 46.19.81.39דווח על תגובה זו

  • 35.

    בעלך צודק ,רק שאני יודע ,עם איזה איבר חושב שופט ערבי של קצב

    תמהוני, 28/05/13 12:01

    הכל מבויים בחסות האשכנזייה הדפוקה.

    IP: 79.177.218.105דווח על תגובה זו

  • 34.

    עובדות המקרה עדיין לא ידועות, ולכן הדיון בו עקר ומטעה

    בבו, 28/05/13 11:43

    אם רק "התחיל" ותמיד הפסיק אחרי שאמרו לו לא, אז לא היה כלום במישור הפלילי.
    אם קיים יחסים עם אשה שאמרת לו שהיא לא רוצה זאת עילה לאישום.
    אם התנה טובות הנאה מקצועיות בקיום יחסים, או שאיים בשלילת הטבות למי שמסרבת - זה גם עילה לאישום.
    רק שהתחיל עם הרבה בחורות זה לא בלתי חוקי.

    IP: 213.57.71.60דווח על תגובה זו

  • 33.

    למה המשטרה לא עוצרת את עמנואל רוזן,את עמנואל בוזגלו כן היו עוצרים ? (ל''ת)

    נעם, 28/05/13 11:39


    IP: 192.117.54.213דווח על תגובה זו

    • עמנואל רוזן עדיין לא נעצר

      דניאלה, 29/05/13 13:40

      כי בוודאות יש כרגע עשרות האזנות ומעקב כדי לבסס את התיק ולאמת את כל עשרות התלונות הקשות שהוגשו עד עתה. אתה בוודאי מצפה ומייחל לשמוע במהדורת החדשות הקרובה את ההודעה הבאה, "המשטרה הודיעה לפני זמן קצר כי התיק נגד העיתונאי עמנואל רוזן נסגר. מחומר החקירה עולה

      שכל המתלוננות משקרות. תודה למשיח צדקנו שהאיר את עיננו.

      IP: 79.176.122.189 דווח על תגובה זו

  • 32.

    לכותבת המאמר:את שפוייה? מר רוזן לא הואשם עדיין בכלום

    BJ PEN, 28/05/13 11:38

    ואני אפתיע אותך: הוא גם לא יואשם,מדובר בעיתונאי שהפיל רבים וטובים מעולם הכלכלה בישראל והם מנסים עכשיו להחזיר לו
    כל עוד לא הוכח שהוא נאשם בבית משפט כחוק,הוא בחזקת חף מפשע מה שהופך את מאמרך להוצאת דיבה,אני מסרתי לעורך דינו את שמך ואת הלינק לכתבה שלך בתקווה שהם יטפלו במלעיזים כמוך,את עבריינית!

    IP: 212.179.159.253דווח על תגובה זו

    • מאיפה הקביעה שהוא גם לא יואשם בעתיד בכלום? (ל''ת)

      עוד מגיב בלי הרבה שכל, 28/05/13 15:41


      IP: 46.120.28.77 דווח על תגובה זו

  • 31.

    אנשים חסרי נימוס, מוסר, אתיקה וענין חברתי פונים לחקיקה דרקונית. (ל''ת)

    קוראים לזה מדינת משטרה., 28/05/13 11:38


    IP: 84.228.74.169דווח על תגובה זו

  • 30.

    בדיוק השיחה שהייתה לי עם בעלי

    ladykis, 28/05/13 11:36

    כמעט מילה במילה

    IP: 212.199.104.198דווח על תגובה זו

  • 29.

    מה מסתתר בשאלה "אתה לא חושב שהייתי מצליחה להסתדר לבד?"

    בין השורות, 28/05/13 11:23

    אם הסתדרת בעצמך סימן שאין כאן הטרדה פלילית. יש כאן בעיה רק אם לא הסתדרת לבד.

    IP: 212.25.65.226דווח על תגובה זו

  • 28.

    זה לא גבר ואישה (בכתבה). זה סטריאוטיפים של גבר ואישה.

    x, 28/05/13 11:20

    הוא: נורמלי עד שזה לא מגיע לפגיע פיזית.

    היא: בכל סיטואציה שגבר יתחיל עם מישהי, יש 1000 סיבות למה היא מאולצת ולא יכולה להגיד לו לא.

    IP: 82.81.29.204דווח על תגובה זו

  • 27.

    פחד משפיטה...

    שריתי, 28/05/13 11:12

    אני חושבת שזה הפחד הכי גדול, לא כל כך מהר משתפים את הבעל... למזלי אצלי, בעלי תומך ומבין, אבל הפחד משפיטה, של החברה, הקרובים, המשפחה, המורחבת והגרעינית... זה פחד!!! ולפעמים זההגורם הכי מרתיע מלפתוח את כל הסיפור...

    IP: 46.116.79.68דווח על תגובה זו

    • יש לזה שם

      x, 28/05/13 11:22

      חזקת החפות

      IP: 82.81.29.204 דווח על תגובה זו

  • 26.

    נשים יותר אובססיביות מגברים. רק שמתייחסים לזה בסלחנות. וטוב שכך

    נתי, 28/05/13 11:10

    ממתי הגיל והפרשי הגילים משנים משהו?
    למה הצביעות הזו?
    בעלך צודק במיליון אחוז.
    לא כל מטריד הוא סוטה מין ואיפה אפשר להכיר נשים או גברים אם לא במסגרת משותפת כמו עבודה?

    גדעון סער שר האוצר התחתן עם גאולה אבן.
    הוא היה צריך כנראה להתחיל באיזשהו שלב (הוא גם היה נשוי כשזה קרה)
    אני מאמין שבקלות זו יכלה להיות "פרשת סער-אבן" אם הוא היה מנסה יותר מפעם אחת לחזר אחריה.

    נשים, אתן קשות להשגה ולכן גברים מתאמצים יותר. חלק יקראו להם מחזרים וחלק מטרידים. כנראה שזה חשוב איך אתה נראה..
    אתן יותר שיטחיות ממה שאתן מייחצנות.

    IP: 109.186.19.57דווח על תגובה זו

  • 25.

    וואלה קצת הזדהתי עם המילים של בעלך .

    אישה, 28/05/13 11:04

    אם הוא היה כופה עצמו על מישהי לאחר שאמרה לא ! אם היה אונס... אני מבינה .אבל יש לו פשוט דרך מוזרה להראות את זה שהוא מאד רוצה , אובססיבי נקרא לזה ... סבבה .אבל רב הנשים מודות שכשהן לא רצו הוא הפסיק , אולי היה מגעיל , אבל גם זה לא פשע .
    קצת צלבו אותו ,הוא רודף שמלות זה כן . אבל מכאן ועד פושע ,אונס או להושיב אותו בכלא ... זה נראה לי מוגזם ! וכן אני אישה !

    IP: 77.126.195.135דווח על תגובה זו

    • אתם אפילו עוד לא יודעים מה עשה או לא עשה עמנואל רוזן (ל''ת)

      חכו שהמשטרה תזמין אותו לחקירה ואז נראה..., 28/05/13 11:12


      IP: 46.120.28.77 דווח על תגובה זו

  • 24.

    אני במקומך הייתי דואגת

    יעל, 28/05/13 10:48

    תבדקי טוב טוב את מעשיו!

    IP: 46.117.154.30דווח על תגובה זו

  • 23.

    אני מקווה בשבילך שזה לא אמיתי. הבעל שלי שוביניסט ולא חולק ולא משתף

    אחת, 28/05/13 10:44

    אבל אפילו הבעל שלי, הבין מיד שעמנואל רוזן הוא מטריד מינית (אם לא תוקף ואנס) והיה בשוק שהוא ממשיך ככה שנים ואיש לא עצר את זה עד היום.

    התגובה של בעלך מוזרה ואני הייתי חושדת שהוא בעצמו התחיל עם בחורות בעבודה ומנסה להכין כתב הגנה לעניין הזה.

    בן אדם שיש לו דפוס פעולה של לחפש מישהי בעמדת חולשה, זוטרה ממנו, חדשה, או גרושה במצב פגיע, או מישהי שהוא עשה תחקיר על אבא שלה, ולנסות לנצל את הסיטואציה על מנת להוציא טובות הנאה מיניות.

    יש משהו מאוד מרתיע בגבר שפתאום מגיע לבית שלך או שלוחץ על עובדת זוטרה לנהל איתו קשר.

    לסחוט מבחורה שמנסה להגן על שמו הטוב של אבא שלה, יחסי מין- זאת סחיטה ואונס לכל דבר. לאיים או לנקוט בסנקציות במקום העבודה (חברתיות/ מקצועיות) ולתת תחושה מאוד לא נעימה לעובדת זוטרה וחדשה רק כי היא לא הסכימה וביקשה להפסיק את ההצקות, זאת הטרדה מינית לכל דבר.

    אדם אובססיבי- אם אינו מסוגל לשלוט בעצמו ולטפל באובססיות שלו- אין מקומו בחברה אלא בבית הסוהר ושלא יטריד אנשים.

    צריך להטריד אותך למה הבעל שלך כל כך יוצא להגנת סוג כזה של התנהגות. מקווה בשבילך שהוא לא עושה את זה בעבודה שלו.

    IP: 81.218.59.82דווח על תגובה זו

    • בעל שובינסט ולא מתחלק? מרחמת עלייך

      אשה, 28/05/13 11:25

      ולגבי בעלה של הכותבת-הם בסה"כ ניהלו דיון אינלגנטי על מתי חיזור הופך להטרדה. ואין ספק שזו סוגיה שחשוב לברר אותה, אחרת חיוך וטפיחה ידידותית על השכם של עובד לעובדת יחשבו גם להטרדה מינית

      IP: 81.218.116.129 דווח על תגובה זו

      • בעלה של הכותבת סיפק שורה של הצדקות להתנהגות לא ראויה ופלילית בעבודה

        אחת, 28/05/13 12:41

        החוק כבר הבהיר שלאחר ה"לא" הראשון- נגמרת השאלה ואנחנו כבר בגדר החוק למניעת הטרדה מינית.
        יתר המעשים הם לא רק הטרדה מינית אלא תקיפות מיניות ואונס.

        דברי בעלה מנסים לספק הצדקות, להקל ראש, ולהקנות לגיטימציה להתנהגות שגרמה כאב, שאינה ראויה ושהיא פלילית.

        אם את רואה בזה דיון אינטליגנטי את או נוקטת בגישת בת יענה או שיש לנו חילוקי דעות על "אינטליגנציה".

        IP: 81.218.59.82 דווח על תגובה זו

        • לפי המתואר בכתבה- מי שאמרה לו לא- לא כפה עליה

          אשה, 28/05/13 12:49

          הדיון אינטלגנטי כיוון שאינו מדבר בסיסמאות, אלא מביא מבט יותר מורכב על המקרה. איני בעד הטרדות מיניות. לא כאדם ולא כאישה. בעולם שבו גברים ונשים עובדים יחד מותר להעלות תהיות מתי חיזור הופך להטרדה האסורה על פי חוק. עצם הדיון הוא חשוב כי הוא מעלה למודעות את הרגישות של הנשים לחיזור בעבודה.

          IP: 81.218.116.129 דווח על תגובה זו

          • המתואר בכתבה לא נכון. זאת בדיוק הבעיה.

            שדגכ, 28/05/13 13:36

            אמרו לו "לא" והוא המשיך עוד ועוד ועוד.
            עד שממש נתנו לו בנבוט על הראש, ואז הוא עשה "חרם" שהרגישו אותו במקום העבודה.

            IP: 109.64.161.151 דווח על תגובה זו

          • אין שום דבר מורכב בהטרדה מינית, תקיפה מינית ואונס.

            א, 28/05/13 13:59

            אין גם הצדקות אינטליגנטיות.
            לי אישית, היתה נדלקת נורת אזהרה ענקית ואדומה אם בעלי היה מנסה להקל ראש, להצדיק ולהסביר למה אין בעיה עם התנהגות כזו.

            אין שום "רגישות" לנשים בכל הנוגע לחיזור בעבודה. גם גבר היה מרגיש מוטרד אם בוסית בכירה היתה מתחילה להפציץ אותו בימים הראשונים בעבודה שלו בנסיונות חיזור, מגיעה אליו הביתה ואחרי שהיה אומר לא הרבה פעמים, היתה מתייחסת אליו בצורה נוראית בעבודה.

            IP: 81.218.59.82 דווח על תגובה זו

            • יש רק דעה נכונה אחת והיא שלך.

              ,, 28/05/13 14:22

              אין כמובן שום דרך שמישהו יחשוב שונה ממך ודעתו תהיה נכונה.

              וגם - הוא כמובן, מטריד ואנס.

              IP: 82.81.29.204 דווח על תגובה זו

              • יש רק דעה נכונה אחת והיא שלך - נועד לא' (ל''ת)

                ,, 28/05/13 14:22


                IP: 82.81.29.204 דווח על תגובה זו

  • 22.

    אין בעייה אמיתית בחיזוריו הנלהבים של רוזן , בתנאי שלא יתפקד (ל''ת)

    כאיש תקשורת בכיר המטיף מוסר לכולם - טובל ושרץ בידו, 28/05/13 10:32


    IP: 84.94.191.51דווח על תגובה זו

  • 21.

    משה קצב זכאי הכול עלילה עמנואל הטריד 100 בנות והוא לא עצור (ל''ת)

    צדק צדק, 28/05/13 10:26


    IP: 84.228.29.126דווח על תגובה זו

  • 20.

    משתתף בצערך שככה חושב בעלך

    עופר, 28/05/13 10:00

    בטח לא נעים להכנס למיטה עם גבר שמצדד בעימנואל רוזן.

    IP: 87.69.209.180דווח על תגובה זו

    • משתתף בצערה של אישתך (ל''ת)

      לחיות עם ילד שטחי צדקן ומניפולטיבי כמוך, 28/05/13 10:30


      IP: 31.44.128.33 דווח על תגובה זו

    • מסכים לגמרי עם האבחנה של קודמי (ל''ת)

      משתתף בצערה של אישתך 2, 28/05/13 10:52


      IP: 62.219.63.195 דווח על תגובה זו

  • 19.

    אהבתי את ה"מפעיל את הבת-ימי" :)

    משועשעת, 28/05/13 09:59

    יש לך גבר אמיתי. רגיש, אינטילגנט. עד שמעלים לו את הסעיף...

    IP: 81.218.116.129דווח על תגובה זו

    • רגיש? אינטליגנט? גבר אמיתי? מה רגיש בגבר שמספק הצדקות למטרידים בעבודה? (ל''ת)

      תמהני, 28/05/13 10:45


      IP: 81.218.59.82 דווח על תגובה זו

      • מצדיק מטרידים? אומר שאישה צריכה להגיד לא לחיזורים לא רצויים

        משועשעת, 28/05/13 11:20

        במרבית הסיפורים מדובר בנשים שנענו לחיזוריו ובאיזו שהיא נקודה לא היה להן נעים לומר לא. אני מתייחסת למה שנכתב. אין לי מושג מה באמת קרה. למיטב ידיעתי זה עדיין בבירור

        IP: 81.218.116.129 דווח על תגובה זו

        • במרבית הסיפורים הוא לא קיבל "לא" וחזר והציק להן תוך ניצול עמדת כוח

          מהו גבר רגיש ואינטליגנט, 28/05/13 12:37

          שלא לדבר על הסיפור שבו סחט יחסי אמין מבחורה שרצתה להגן על שמו הטוב של אביה והיתה במצוקה (מבחינה משפטית זה לא רק סחיטה אלא אונס לכל דבר, אגב).

          ניתן לבית המשפט לקבוע, אבל אם הסיפורים שפורסמו נכונים הם כולם נעים בין הטרדות מיניות לתקיפות למעשי אונס.

          לא כל כך ברור לי מה רגיש בגבר שמספק הצדקות להתנהגות כזו ועוד במקום עבודה (כלומר יש תלות כלכלית ושל פרנסה של אותן עובדות זוטרות בסיטואציה כזו).

          IP: 81.218.59.82 דווח על תגובה זו

          • אני התייחסתי לנכתב כאן- אין לי את הרקע שיש לך כנראה בנושא

            משועשעת, 28/05/13 12:58

            אם היו אונס או הטרדה-מערכת החוק תפעיל את הסנקציות על פי חוק.

            אני לא קוראת את כל העדכונים של פרשת רוזן, כך שאיני יודעת את מלא העובדות.

            היה פה דיון תאורטי, ואדם רגיש (כולל גברים) הוא בעיני מי שמתייחס בכובד ראש למה שבן זוגו אומר.

            הדיון פה היה על מה ההבדל בין חיזור המותר על פי חוק(גם אם אינו מוסרי כיוון שבוצע ע"י גבר נשוא מול נשים רבות) לבין הטרדה. עצם הדיון הפומבי חשוב בעיני. כיוון שגם לנשים יש כאן תפקיד- לומר לא בזמן.

            IP: 81.218.116.129 דווח על תגובה זו

  • 18.

    רוזן זה שם יפה, קצב זה איכסה. (ל''ת)

    אבי, 28/05/13 09:57


    IP: 87.69.228.59דווח על תגובה זו

    • קצב שיקר וטען שלא היו יחסים בכלל (ל''ת)

      ירון, 28/05/13 13:22


      IP: 82.80.46.178 דווח על תגובה זו

      • גם רוזן טען בהתחלה שמדובר בהכפשות חסרות בסיס. הוא אמר משהו אחר מאז? (ל''ת)

        אבי, 28/05/13 14:10


        IP: 87.69.228.59 דווח על תגובה זו

  • 17.

    הבעל שלך נשמע הרבה יותר חכם מממך

    Jehovah, 28/05/13 09:55

    למרות אני בדעה שלך ולא מבין (כמו בעלך) או מקבל את עמנואל רוזן, אני מאוד התרשמתי ביכולת שלו (להבדיל ממך לנמק עמדה בצורה לוגית לחשוב מחוץ לגבולות שהציבה משטרת המחשבות או להתקע בסיסמאות

    IP: 216.239.44.65דווח על תגובה זו

    • נכון

      לאה, 28/05/13 13:21

      נכון, אני מסכימה. וזה רק מראה שצריך לחדד יותר את הגבולות של מותר ואסור.

      IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

  • 16.

    יש כללים וגבולות של אסור ומותר: איסור נגיעה, איסור ייחוד. הכל ברור- (ל''ת)

    אין אפור. נסו ותווכחו!, 28/05/13 09:53


    IP: 212.179.239.138דווח על תגובה זו

  • 15.

    ללא קשר לרוזן מתעצם בחברה פרדוקס בין אסכולת ה-"שרמוטות" לרגישות להטרדה

    אייל, תל אביב-יפו, 28/05/13 09:52

    שני דברים בולטים לי כיום בהתנהלותן של נשים צעירות:

    1. עמידה תקיפה על הזכות ללבוש כל מה שבא להן, לא משנה כמה חושפני ומגרה.
    2. עמידה תקיפה על הזכות (למרות החשיפה והגירוי המוגבר) לא להיות מוטרדות.

    בקיצור - אני אחשוף מה שבא לי, אם זה מחרמן אותך זו בעיה שלך, אבל אוי ואבוי לך אם תעיז להתייחס אל מה שאני חושפת בפניך עם קונוטציות מיניות. ככה לפחות זה נשמע לי, ובעיני זו אנוכיות נקריסיסטית ממדרגה ראשונה.

    מי שמרגישה את עצמה מוטרדת מינית בעבודה, שתסתובב שם עם מכשיר הקלטה זעיר שפועל כל הזמן, וגם תתדאג להביע התנגדות מילולית לחיזורי המטריד. ברוסיה למדו הנהגים לשים מצלמה באוטו, כדי ששוטרים מושחטים לא ילבישו עליהם תיקים פיקטיביים.

    1. הקלטה חשאית של שיחות בהן משתתף המקליט היא חוקית בארץ.
    2. אף גורם אכיפה נגד הטרדות לא יוכל להתעלם מהוכחות כה ברורות.
    3. גברים יחשבו פעמיים אם יחששו שמעשיהם מוקלטים, ותיווצר הרתעה.

    IP: 132.66.11.212דווח על תגובה זו

  • 14.

    קשה לי להבין את מר רוזן, עלי אף נקבה לא העלילה עלילות זדוניות.

    THE SIXTH GATE, 28/05/13 09:36

    אך אני מרחם עליו, הוא וודאי עובר גיהנום בשל מחול השדים המתוזמר ע״י חבורת נשים פנטיות וממורמרות.

    IP: 46.120.82.198דווח על תגובה זו

  • 13.

    הכלל הוא מאוד ברור ופשוט

    מאיה, 28/05/13 09:36

    כל מה שאתה לא מוכן שיעשו לאישתך, לבת שלך, לאמא שלך ו/או לאחותך.

    IP: 91.199.69.254דווח על תגובה זו

    • התוצאה של ההצעה שלך

      יובל, 28/05/13 09:42

      התוצאה של ההצעה שלך היא סופו של המין האנושי (רוב הגברים לא היו מוכנים שיעשו לבנות משפחתם את מה שנחוץ כדי להתרבות)

      IP: 79.176.171.88 דווח על תגובה זו

  • 12.

    אני מקווה שרוב הגברים חושבים כמוני ולא כמו בעלך

    שגיא, 28/05/13 09:26

    ראשית, אני מקווה שרוב הגברים חושבים כמוני ולא כמו בעלך. התנהגות כפי שהתקשורת הציגה בפנינו היא מגעילה ופוגעת. שנית, על פי החוק כאשר שני אנשים נמצאים באותו מעמד, מותר לחזר עד ה"לא" הראשון. כאשר אחד מהצדדים בכיר מהשני אין אפרות לחיזור כלל. ולכן לכאורה, על פי תיאור האירועים. יש כאן בעיה בהתנהגות שגלשה לבעיה חוקית.

    IP: 194.90.99.193דווח על תגובה זו

  • 11.

    עמנואל רוזן לא אשם שהבנות בערוץ 10 יפות וחתיכות (ל''ת)

    תמר אשת שלום, 28/05/13 09:24


    IP: 109.67.100.165דווח על תגובה זו

    • גם הבנות לא

      אשמה, 28/05/13 13:18

      גם הבנות לא אשמות שהן יפות, וזה לא מתיר לאף אחד להטריד אותן1

      IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

  • 10.

    גברת רודיטי,בעליך סוטה מין,בטוח שהיעד המועדף עליו לטוס לתאילנד. (ל''ת)

    סוטה מין אוהב קטינות, 28/05/13 09:24


    IP: 82.237.15.84דווח על תגובה זו

  • 9.

    עמנואל רוזן איש מבחיל

    ערן, 28/05/13 09:22

    אדם מתנשא - אפס של ממש

    IP: 46.117.226.18דווח על תגובה זו

    • לפי הסגנון שלך אתה פוסל במומך (ל''ת)

      ואולי היית מת שיהיה לך האומץ להיות כמוהו, 28/05/13 10:32


      IP: 31.44.128.33 דווח על תגובה זו

  • 8.

    אממממ..... כנראה יש לו מה להסתיר.... (ל''ת)

    לא לוקחת שבויים, 28/05/13 09:22


    IP: 84.111.255.190דווח על תגובה זו

    • לא מצליחה להתמודד עניינית בלי לרדת לפסים אישיים? (ל''ת)

      מומו, 28/05/13 13:10


      IP: 82.81.29.204 דווח על תגובה זו

  • 7.

    גברת רודיטי את זקוקה לטיפול (ל''ת)

    פסיכולוג, 28/05/13 09:04


    IP: 46.188.7.2דווח על תגובה זו

    • כמה אתה לוקח לשעה?

      לאה, 28/05/13 13:14

      כמה אתה לוקח לשעה?

      IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

  • 6.

    ומה עם אבא שלך (ל''ת)

    צופית, 28/05/13 09:03


    IP: 46.188.7.2דווח על תגובה זו

  • 5.

    הבעל שלך מגעיל. לצערנו הוא לא היחיד.

    ., 28/05/13 09:01

    הפתרון ליצורים מסוגו של עמנואל רוזן הוא התנגדות באלימות.
    לדאוג לפגוע בו פיזית כדי שיתרחק. פשוט צריך לתת לנשים רשיון לנשק. זה יפתור הרבה בעיות.

    IP: 85.64.171.99דווח על תגובה זו

    • את מתכוונת שאישה תנסה לרצוח מי שמציק לה ? (ל''ת)

      לדעתי את זקוקה לאשפוז הגנתי - להגנת הסובבים אותך, 28/05/13 09:14


      IP: 82.81.208.125 דווח על תגובה זו

    • הכנה למוח יש?

      ג׳נארו, 28/05/13 09:44

      רשיון נשק לנשים? רעיון מצויין עכשיו צריך למצוא גבר שילמד אותך לירות...

      IP: 87.210.88.109 דווח על תגובה זו

    • את יורה בכל מי שמתחיל איתך? (ל''ת)

      דימה, 28/05/13 12:21


      IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

  • 4.

    מספיק לטחון לנו יש חקירה די נמאסתם (ל''ת)

    נתי, 28/05/13 09:00


    IP: 46.188.7.2דווח על תגובה זו

  • 3.

    מה יגידו אזובי הקיר, את שואלת? ובכן, יש לך אזוב קיר משלך

    ההוא, 28/05/13 08:58

    כי מרבית הגברים בסביבתי, כמוני, רואים בהטרדה זו מעשה חמור מאוד!
    חיזור, במסגרת המותרת (יש חוק!), מסתיים כשאשה אומרת "לא".
    וכשמתברר כי בחלק מהמקרים, כפי שפורסם, נעשה ניצול של נסיבות לסחיטת טובות הנאה מיניות - נו, זה כבר עבירה לכול דבר ועניין, ולא גבולי לעניין ההצקה/הטרדה. לא מזכירים שמות מפורשים, אבל המידע מפעפע בשטח.

    IP: 212.29.203.226דווח על תגובה זו

  • 2.

    הבעל שלך הוא לא יחיד

    אני, 28/05/13 08:57

    הכי טוב כדי להמחיש, תני לו לדמיין
    שיש לו מישהו בעבודה שכל פעם שהוא עובר לידו
    מעיר לו משהו על הישבן שלו.

    גברים נוטים להבין את הנושא, רק כשמתארים להם מצב לא רצוי מבחינתם,
    כמו לדוגמה, גבר שמתחיל איתם בעבודה כשהם לא מעוניינים.

    IP: 37.142.70.194דווח על תגובה זו

    • האמת, היא שהבעל שלה הוא אחד היחידים. אני לא נתקלתי בגבר שהצדיק אותו

      אחת, 28/05/13 10:48

      ואם כבר כולם די מתחלחלים מההתנהגות שתוארה.

      IP: 81.218.59.82 דווח על תגובה זו

      • אהה. כי מה יקרה אם אלו שמצדיקים אותו יודו שהם כאלו? (ל''ת)

        שוטר מחשבות, 28/05/13 21:00


        IP: 79.183.161.105 דווח על תגובה זו

        • למזלנו, חזקת החפות לא דורשת את האישור שלך. (ל''ת)

          ., 29/05/13 01:13


          IP: 82.81.29.204 דווח על תגובה זו

          • את האישור שלי היא לא דורשת אבל את האישוק של כל החברה בסביבה של המגיבה-

            שוטר מחשבות, 29/05/13 22:50

            היא כן.

            כשההמון מתנפל- חזקת החפות נעלמת.

            IP: 79.183.161.105 דווח על תגובה זו

  • 1.

    עמנואל רוזן צודק

    אבי, 28/05/13 08:54

    לכו למועדונים , ותבינו גם למה

    IP: 79.182.24.204דווח על תגובה זו

    • מדברים על מקום עבודה. לא על מועדון. יש הבדל. אין ניצול מרות. (ל''ת)

      רחל, 29/05/13 04:59


      IP: 209.6.135.137 דווח על תגובה זו