וכך לא להיחשף לשטיפת המוח שמנסים להפעיל עלינו, שנחשוב תמיד שמה שיש לנו הוא לא טוב, לא יפה, לא עדכני, לא אופנתי, ואילו מה שיש בחנות - הוא דווקא עונה על כל הנ''ל.
אם היו משתמשים בארון הבגדים של הישראלי/ת הממוצע/ת (לא הדברים הממש בלויים, אבל אפילו בגדי היומיום) להקמת חלון ראווה של חנות בגדים, ניתן היה לשכנע המון אנשים שמדובר בשיא האופנה, ולקנות את הבגדים האלה במחירי תקרה - וזה לא משנה אם הם נרכשו אתמול, לפני חודשיים או לפני חמש שנים.
קונים כשצריך, לא כש''בא'', וכך נמנעים מצרכנות יתר. (חריג אחד הוא כשיש מבצע באמת משתלם, על משהו שברור שבעתיד הקרוב ממילא יהיה בו צורך, גם אם כרגע הצורך לא באמת קיים.)