• 19.

    אבי לוי

    נורית לוי, 18/09/12 17:37

    אוכל מצוין

    IP: 93.172.28.91דווח על תגובה זו

  • 18.

    בהצלחה

    פלונית אלמונית, 04/07/12 01:00

    אבי אתה גדווווווווווווול
    ראיתי את המתכונים הם מזה תעימים

    IP: 109.67.214.232דווח על תגובה זו

  • 17.

    מסעדת המוציא

    פרדי זך, 04/06/12 23:01

    סעדנו היום ( 4 ביוני 2012 ) במסעדה וליקקנו האצבעות. המנות היו מדהימות ( קציצות הבולט, אצבעות דגים עטופות בבלילה ומושרות ברוטב חריף חמצמץ, סיגרים ממולאים בשקדי עגל , וקינחנו בתה וסיגרים עם פיסטוק.
    תאווה לחיך והמחירים סבירים.
    השירות עדיין איטי ולא מקצועי, אבל מניח שישתפר עם הזמן.
    כל כבוד לאבי לוי

    IP: 80.179.8.11דווח על תגובה זו

  • 16.

    כשרות

    ענת, 30/05/12 11:00

    נשמח מאד אם הבשרים יהיו בכשרות מהדרין, בשר חלק - מאד חשוב לקהל הדתי והחרדי. בבקשה הדר בכשרות כדי שגם אנו נהנה.

    IP: 147.237.73.201דווח על תגובה זו

    • כשרות

      משה, 18/07/12 15:23

      כמקפידי כשרות אנו מקפידים על ''כשרות רבנות''
      ולא נסחפים עם הגלאט/מהדרין/בית יוסף למיניהם היכן שהבשרים מומלחים בד''כ יתר על המידה והמחירים קופצים עקב המשכורות המנופחות למשגיחים והארגונים המפקחים על הכשרויות ה''מהודרות''.מקווים שמסעדת ''המוציא'' בה אכלנו ונהנינו,תשאר ברמה ובכשרות העכשוויים, השפויים ולא תקצין.

      IP: 46.116.113.72 דווח על תגובה זו

  • 15.

    ולא רק בהתחלה כגימיק

    ב''ה נבוא כל הזמן, 23/05/12 18:33

    אתה אדם עם הרבה נשמה וזה חשוב לנו הירושלמים. נבוא במיוחד אליך, גם שמענו שהמחירים יפים. עלה והצלח. מאחלים לך ולמשפחה שלך כל טוב!!!!! דמעות בעיני מהכתבה...

    IP: 79.180.78.204דווח על תגובה זו

  • 14.

    המוציא מסעדה עם לב ונשמה

    רותי, 17/05/12 06:33

    מצפים בכליון עיניים !!! בהצלחה!!!

    IP: 37.60.42.206דווח על תגובה זו

  • 13.

    הרבה הצלחה ובריאות לא לשכוח חנוכת בית של המסעדה (ל''ת)

    שמחה, 13/05/12 09:49


    IP: 85.65.232.81דווח על תגובה זו

  • 12.

    בהצלחה אבי, אנחנו בעדך:) (ל''ת)

    מיה, 13/05/12 08:23


    IP: 192.114.23.18דווח על תגובה זו

  • 11.

    אבי שיהיה לך בהצלחה

    נורית, 12/05/12 22:01

    עשית חכם שפתחת בירושלים המדהימה.
    כל הכבוד וחזק ואמץ
    אוהבים

    IP: 193.106.206.10דווח על תגובה זו

  • 10.

    בטוח שאבוא מתל אביב לאכול אצלך!! והצעה קטנה

    רוני, 12/05/12 17:27

    יש לך הרבה מתכונים שנראים לי מעולים. כיוון שלא אוכל לאכול הכל בבת אחת....יש מצב לארוחת טעימות?

    IP: 84.229.138.124דווח על תגובה זו

  • 9.

    שרק תצליח ותקצור את הפירות - כל הכבוד לך! (ל''ת)

    תמשיך עם הגישה החיובית :), 12/05/12 16:35


    IP: 94.195.185.240דווח על תגובה זו

  • 8.

    זה לא המקרה הראשון של מסעדה אחרי סם-מוזר? (ל''ת)

    זיכרוני, 12/05/12 16:32


    IP: 176.13.20.144דווח על תגובה זו

  • 7.

    שמור על מירי כי זה הכי חשוב

    כל הכבוד אבי, 12/05/12 16:30

    אבי היקר המירי שלי (אמא) הייתה בת 80 כשראתה את התוכנית ונהנתה מאוד לראות אותך
    היא עלתה השמיימה לפני חודש יהי זכרה ברוך תהנה תצליח במסעדה ושמור על מירי כי מירי יש רק אחת ואמא זה הדבר הכי נפלא בהצלחה

    IP: 90.46.105.242דווח על תגובה זו

  • 6.

    בהצלחה, אבי, חיים נפלאים לך ולמשפחתך! כל הכבוד. (ל''ת)

    המשך לשמש דוגמא ולעולם אל תחזור לאופל., 12/05/12 16:08


    IP: 77.126.75.187דווח על תגובה זו

  • 5.

    בהצלחה !! (ל''ת)

    דורון, 12/05/12 16:01


    IP: 84.110.2.61דווח על תגובה זו

  • 4.

    ב''ה נגיע.. אי אפשר אחרת. הצלחה וברכה (ל''ת)

    שושי אל חגי, 12/05/12 14:35


    IP: 93.172.16.139דווח על תגובה זו

  • 3.

    אבי לוי . בהצלחה רבה. מאד אהבנו אותך במסטר שיף וגם כיום

    אילני, 12/05/12 10:13

    שמחים איתך מכל הלב.נגיע מחיפה במיוחד בשבילך.

    IP: 109.186.13.249דווח על תגובה זו

  • 2.

    אבי לוי . בהצלחה רבה. מאד אהבנו אותך במסטר שיף וגם כנים

    אילני, 12/05/12 10:13

    שמחים איתך מכל הלב.נגיע מחיפה במיוחד בשבילך.

    IP: 109.186.13.249דווח על תגובה זו

  • 1.

    יששששששששששששש (ל''ת)

    עמיתוש, 12/05/12 10:04


    IP: 84.94.61.6דווח על תגובה זו