• 2.

    גם כשיש משרד יח''צ העיתונאים לא תמיד יכתבו

    נעמה, 25/09/11 16:59

    בוא נשים את הדברים על השולחן, גם אם תצלמו קולקציה בסכום של אלפי שקלים לא בטוח שזה יעניין את העיתונאים ויכתבו עליכם וכמובן שיש משרדי יח''צ בעלי קשרים טובים יותר וטובים פחות תלוי בקשרי החברות שלו עם העיתונאים, אה ולא נשכח את המתנות שהעיתונאים אוהבים לקבל...

  • 1.

    מידע כוזב

    קלחת התעשייה, 25/09/11 09:03

    סיגל דקל עבדה שנים עם משרד יחסי ציבור גדול ומוביל
    גם רשת רזילי פעלו עם משרד שילה מגר המתראיין לכתבה!!!!!!

    משרדי הפרסום ממציאים את הכתבות לעיתונאים!!!!! מקווה מאד שהתגובה הזו תפורסם זו זכות הקוראים לדעת!!!!

    • הם עבדו בעבר עם יח"צ, כיום לא. על זה בדיוק מדברת הכתבה.

      אילת, 25/09/11 13:38

      מה פשר ההתלהמות?

      • זה נשמע יפה ומבטיח על הנייר

        אופנה גוססת, 25/09/11 15:08

        אבל התעשייה מאלצת עוד פעם מעצבים טריים, ללא ניסיון להיות One man Show.
        זה חסרון אדיר להיות פה צעיר, עיתונאים אינם מגיבים ללא יחצ - וזה נאמר ללא מעט מעצבים טובים סביבי.

        באשר לרזילי - הם אומנם נותנים במה למעצבים צעירים - אבל בהיותם מונופול העובד בשיטת הקונסיגנציה עם עמלות גבוהות מן הממוצע, יהפכו לבמת מותה של האופנה הישראלית.זה לא יתכן שכל הסיכונים יותלו על כתיפיו של מעצב צעיר.

        יערה אני מאוד מעריכה את כתיבתך אבל כדאי שפעם הבאה תבקדי את מקורותייך לפני שאת זורקת מעצבים צעירים למים אם עיצות סרק בכדי להכניס אייטם על רזילי עטוף בהרבה מילים יפות.