• 7.

    יש פתרון לבעייה

    טלי, 12/09/11 09:02

    שלום לכולם,
    לאחרונה חזרתי מבית מלון מסויים בארץ וחויתי נופש לא נעים בכלל, חיפשתי מקום שבו אני אוכל לכתוב ביקורת אמיתית ומקצועית על בית המלון והגעתי לאתר '' המבקר '' גולשים מרגים בתי מלון
    אני באופן אישי מאוד ממליצה להשתמש באתר לתיירות בישראל, אמין ידידותי ומקצועי.
    ניתן לכתוב ולדרג ביקורות באופן מקצועי וחופשי
    בכל אופן כתבתי ביקורת ולאחר יום אחד חזר אליי נציג ושאל אותי על חווית הנופש ואימת את דבריי מול בית המלון.
    אני מאמינה שהמטרה שלו היתה לבדוק אם אכן הייתי במלון בתאריך שציינתי בביקורת.

    שווה ניסיון . בהצלחה !

  • 6.

    מהנסיון שלי האתר אמין בדר"כ

    שי ש, 08/09/11 12:30

    אין לי מספיק אצבעות לספור את הפעמים שבהם הסתמכתי על האתר, ותמיד היתה התאמה בין הרוח הכללית של הביקורות לבין המצב בשטח. מהנסיון, רוב העסקים (לפחות מלונות) מקבלים לפחות מספר דו ספרתי ביקורות, ולכן ביקורת אחת או שתיים מוזמנות לא ישנו הרבה. לא רק זאת - האתר מאפשר לבעל העסק גם להגיב לביקורות. הלקח הוא שתמיד צריך להפעיל את חוש הביקורת כשקוראים באתר, ולא להתפעל מביקורת אחת או שתיים שיוצאת דופן לחיוב או לשלילה.

    הטענה לגבי זה שמחצית מהביקורות הן בנות פחות משנה ממש מצחיקה - הרי האתר קיים הרבה זמן ולכן יש ביקורות ישנות, מה גם שאפשר לראות מתי ניתנה הביקורת.

  • 5.

    לא למדתם שמסננים את מה שקוראים באינטרנט לטוב ולרע?

    תייר, 06/09/11 20:43

    יש לקרוא בין השורות ולקרוא מגוון של אתרים והמלצות חיוביות ושליליות ולא להאמין למה שקוראים באתר אחד או בתגובה אחת.
    כמו שאימי הייתה אומרת: אם כולם יקפצו מהגג גם אתה תקפוץ?

  • 4.

    אם כולם אומרים שאתה שיכור - לך לישון

    נחום תקום, 06/09/11 18:54

    אין על טריפאדוויזור.

  • 3.

    איזה בעסה.

    אורית, 06/09/11 18:31

    נו,המציאות ממשיכה להרוס את התמימות....
    לפני שנסעתי לזנזיבר,עברתי על הרבה ביקורות למלונות באתר הזה,מקום או מסעדה שקיבלו ביקורות לא טובות,נמחקו אצלי.ואם עסקים נפגעים בגלל ביקורות שיקריות זה לגמרי דורש תביעה!

  • 2.

    לפעמים קשה להם להתמודד עם האמת המרה.

    C-cyclist, 06/09/11 16:53

    יצא לי לשבת בפאב-מסעדה באיילסברי, שעה ממצפון-מערב ללונדון, והשף שם ישב במסעדה והתרברב בפני החברים שלו על כך שהוא משיג דגים טריים במקום שנמצא כל-כך רחוק מהים. הבעיה היתה ששמענו את כל ההתרברבות המטופשת הזאת 45 דקות אחרי שהזמנו את הקינוח ומשום אין סיכוי שהם בישלו את הגלידה אין לכך תירוץ.

    בבריטניה יש תרבות של שפים יומרניים שאוהבים לחשוב שיש להם איכות או במקרה הגרוע ביותר ''חתימה'' (אכלתי פעם במקום שלכל דבר היה טעם של מנטה כי זו היתה ה''חתימה'' של השף). כל זה בא במחיר השירות והאיכות כי כאשר היומרה גבוהה לא שמים לב לפרטים הקטנים.

    במקרה כזה הדימוי העצמי שיש לשפים האלו רחוק מאד מהמציאות, וקשה להם להתמודד עם מי שאומר להם את האמת בפרצוף.

  • 1.

    טריפאדווייזור

    Alfie, 06/09/11 16:49

    Trust your local travel agent - they willprovide you with the best advise since they want you back as a client. And if you have any probelm/s they will be there for you.

    • נכון?

      אתה צוחק, 06/09/11 19:06

      אתה צוחק נכון?