• 17.

    קקלאים מפסידי קידמה

    דורוני, 13/08/11 18:35

    איך להסביר חוסר קידמה
    איך להסביר קיבעון
    איך להסביר אבדן תעסוקה עתידית בטוחה
    איך להסביר הפסד לטובת המרכז או הדרום
    איך להסביר פחד מחיי קידמה
    פשוט מאוד
    מועצה אזורית יזרעאלים יודעת להסביר
    ולהפסיד את עתיד תושביה בקלות.... חבל.

  • 16.

    לא ניתן להרוס את העמק (ל''ת)

    צוף, 10/08/11 23:48

  • 15.

    זה הגיוני מידי, אז בטח תתקבל החלטה הפוכה.

    erez, 10/08/11 23:21

    מה יותר הגיוני מאשר להקים את השדה במקום שיכול לעזור ולהצמיח במקום במקום שבו זה יהרוס ויקלקל? הצרה היא שלמקבלי החלטות שיקולים זרים. את זרע השחיתות כבר טמנו שאול מופז ובודינגר - קומבינות על גב תושבי העמק.

  • 14.

    מעניין שחיל האוויר טוען ל"צפיפות" בנגב, ושוכח את רמת דוד!

    יצחק, 10/08/11 13:05

    אצלנו יש צבא שיש לו מדינה. למה בארצות הברית הענקית אפשר שחיל האוויר וה- Air National Guard יהיו יחד באותו שדה, ורק אצלנו חיל האוויר לא מסכים? הרי ברמת דוד יכול לנחות כמעט כל מטוס, ודי בקלות אפשר להפריד בין המסוף האזרחי לבסיס חיל האוויר. ועוד משהו: מה עם תשתית תחבורה לשדה? בנתב"ג יש סוף-סוף גם תחנת רכבת, גם כביש רב- מסלולי. בעמק אין!

  • 13.

    שדה תעופה מגידו

    אהוד, 10/08/11 12:08

    כמה שכולם לא צודקים
    שדה התעופה במגידו נבנה כשדה תעופה צבאי בריטי , שימש ככזה גם את צה"ל .
    כנראה כולם שכחו שגם מיג סורי נחת בו בעבר .
    ההשקעה לא תהיה גדולה במיוחד.
    מה היו התושבים אומרים אם צה"ל היה אומר שהוא מחדש את הפעילות בשדה זה , האם גם אז היינו שומעים את כל הטענות ?

  • 12.

    מפגרים. במקום לשדרג את השדה בחיפה שממילא צמוד לרכבת

    כ''ץ תתעורר, 10/08/11 01:37

    הורסים נוף בתולי של חלקי מולדת. סה''כ צריך להאריך בחיפה את המסלול ולשדרג את שדה התעופה ששוכן בצמוד לים ולא בתוך אוכלוסייה. תחנת רכבת צמודה כבר יש שזה חשוב מאוד בנמל בינלאומי. התושבים שם לא יסבלו מרעש לחלוטין וחיפה תקבל שדרוג מטורף לתיירות ותושבי הצפון (רבים משמעותית מתושבי הנגב) יהיה מענה טוב.

    • בשדה של חיפה אין מקום למסלולים ארוכים מספיק. (ל''ת)

      מישהו, 10/08/11 09:52

      • אפשר להאריך לכיוון הים (ל''ת)

        יניב, 10/08/11 12:27

        • גם אם יבנו מסלול מהים עד לכביש,

          מישהו, 10/08/11 16:15

          יצא מסלול של 2.2 קילומטר. בנתב"ג לשם השוואה יש מסלולים של 3.1 קילומטר ו-3.6 קילומטר. בנבטים האורך של המסלול הארוץ הוא 3.9 קילומטרים.

  • 11.

    שר התחבורה

    מוקי, 10/08/11 00:39

    ישראל כץ, שר התחבורה, היה שר החקלאות. אותו זמן, היו החלטותיו הגרועות ביותר שאדם יכול להבין או לתאר. כלל לא רצוי לסמוך עליו בנושא.

  • 10.

    לא להרוס את הטבע המועט שיש לנו בצפון

    מלכה, 09/08/11 23:26

    יישר כוח לשלומית על הכתבה, בתקווה שאכן שדה תעופה בב״ש יביא לפיתוח הדרום ופיזור טוב יותר של האוכלוסיה בארץ.גם להם מגיע שדה תעופה.

  • 9.

    צפון

    אמיר, 09/08/11 16:32

    הפיכת מנחת מגידו לשדה תעופה משמעותה נזק בלתי הפיך לנוף, לסביבה ולחיי התושבים בסביבה..החל מחיפה וכלה בעפולה.

    חיל האוויר יכול להשמיע תירוצים עד מחר.
    ''צפיפות בשמיים'' היא בדיחה כאשר כבר היום פועלים ברדיוס של 50 ק''מ גם שדה התעופה בחיפה, גם מנחת מגידו עצמו וגם בסיס רמת דוד שנמצא יריקה ממנו...

    הסתדרנו עד היום בלי שדה, לא קרה לנו כלום
    בבאר שבע נורא רוצים...אז בבקשה.

  • 8.

    עדיפות לנגב בתנאי שיבנו רכבת מהירה לקשר למרכז (ל''ת)

    ישראלי, 09/08/11 14:43

  • 7.

    חלם בהתגשמותו

    בני תושב הנגב, 09/08/11 14:17

    איני מאמין למה שקראתי אין עוררין כי יש צורך להקים שדה תעופה נוסף .איזה תועלת המיקום בעמק יזראל שהוא שטח חקלאי פרופר .הטם מי שהחליט חשב על הנזק שיגרם לחקלאות +נזקים סביבתים אחרים .הרי מיקומו בנגב יפתור בעיות רבות עקב הזנחת הפריריה קרי הנגב מבחינת תעסוקה במספר מעגלים .האם חיל האוויר מנהל את המדינה ??כמה שידוע לי לא !!בבקשה שר התחבורה וראש הממשלה ביחד עם שר נהטחון תעשו את המעשה הנדרש.

  • 6.

    למה בנבטים? אפשר להסתפק באילת. מה לעשות, הצפון צפוף יותר

    אריק, 09/08/11 14:04

    נראה את בצר נוחת בנבטים ומגיע הביתה אחרי שלוש שעות נסיעה מפרכות. מי שכן יהנה בנבטים זה הבדואים, שהם כידוע הנוסעים המתמידים ביותר.
    בקיצור, שדה תעופה בונים ליד האוכלוסיה, לא במקום מרוחק אבל פנוי.

  • 5.

    אייל בצר ראש מוצת יזרעאל

    טל, 09/08/11 13:37

    אנירוצה לחזק את ידיו של אייל בצר.למרות שהוא אחד מאלה שדחפו את הקמת השדה במגידו.ידע לשנות את דעתו ולקבל את דעת תושבי העמק ולהתנגד נחרצות להקמת השדה.זו לא בושה לקבל את דעת הציבור וליצגה זה תפקידו.

  • 4.

    בעקבות שיטת השקשוקה הנהוגה באיזורנו

    תושב הצפון, 09/08/11 11:15

    יש לי הרגשה שמישהו יבנה את האימפריה שלו
    אם יוקם הטרמינל בעמק יזרעאל.
    ההשקעות בבניה של שד''ת מאפס היא לא מיליונים כי אם מיליארדים...
    המסלולים במגידו הוקמו על ידי הבריטים לפני 70 שנה והם טובים היום לכל היתר למטוסי ריסוס.
    חוץ מזה המיקום נמצא בטווח מרגמה 81 מ''מ מהגבול עם הרשות (3 ק''מ)
    בקיצור תנו לחיות בעמק

    • לא ! לא ! לא !

      עמינדב א2, 09/08/11 12:40

      אותך לאמא.
      רוצה שדה תעופה קרוב לבית.
      אני אוהב לראות מטוסים ממריאים ונוחתים.

  • 3.

    רוצים שדה תעופה במגידו !!!......

    בשם כמה תושבים מרמת ישי, 09/08/11 11:06

    ואם אפשר היה,עדיף שדה תעופה בתוך רמת ישי.

  • 2.

    ביבי, אל תקשיב להם - רק במגידו (ל''ת)

    זה אינטרס של כל תושבי הצפון, 09/08/11 10:24

    • יש לכם סיבה להסתתר

      נעמה, 10/08/11 09:47

      האנטרס של כל תושבי הצפון הוא שלא יוקם שדה תעופה מרעיש מזהם והורס באזור העמק. מעניין בשם מי האלמוני הפחדן (שכמובן אינו כותב את שמו) כותב. שדה התעופה בעמק רק יזיק. את הרווחים כלכליים לא נרגיש בדיוק כמו שרמלה ולוד לא מרויחות כלל מנתב''ג.

      • חבל וטיפשי להרוס את אחד האזורים היפים בארץ

        שרון, 10/08/11 12:14

        איפה יש עצומה נגד שדה התעופה הזה? אני אחתום וגם מוכנה להפגין בשביל זה

  • 1.

    היוגב זה מושב (ל''ת)

    דורון, 09/08/11 09:15