• 17.

    תגידו איך יוצרים קצת חושך בכדי לישון קצת?

    Avi Ecuador, 27/06/11 05:09

    הנוסעים ישתגעו, המטוס הזה בכלל לא פרקטי!

  • 16.

    לאחר הצמצום בכמות התושבים שאולי תשרוד בשנים אלה

    Avi Ecuador, 27/06/11 05:05

    יהיה השג יפה שלא נחזור למערות

  • 15.

    חחח, כשהמטוס הזה עם תקלה והוא צולל קצת

    Avi Ecuador, 27/06/11 05:02

    אפשר להרגיש כמו ברכבת הרים, כמובן לא לחולי לב או כאלה שיש להם פחד גבהים.
    כנראה למספר אנשים סיוט.

  • 14.

    במטוס הזה צריך להביא משחות שיזוף ומשחות להגנה אולטרוויולט וגם קובעים

    Avi Ecuador, 27/06/11 05:00

    כשיש לך חלון קטן אתה לפחות יכול לסגור כשהשמש מסנוורת אותך.
    טיסת סיוט, עם כל כך הרבה אור אפילו המסך של המחשב כמעט ואי אפשר לראות את האותיות.

  • 13.

    כן, מזכיר לי את התכנון של מגדל בבל

    Avi Ecuador, 27/06/11 04:56

    קודם שנעבור את אחמנדינז'ד ואת המוסלמים ואחר כך כמה רעידות אדמה בלוס אנז'לס וכמה הוריקנים ונמשיך לדלג על עוד צרות למינהם והכל יהיה בסדר.
    כן, מסכנים היפנים, צריכים לחפש ארץ אחרת, אולי במטוסים החדשים יש מקום.

  • 12.

    זה ב first class

    אורן, 16/06/11 04:44

    במחלקת coach עדיין נדחס כמו סרדינים במושבים עם הריפוד מ 1980, ועדיין הדיילות יפריעו לנו עם עגלה מתכתית מכוערת ומוצרי duty.
    אל על תקנה מטוסים כאלו בערך בשנת 2200.

  • 11.

    מחכה בקוצר רוח לגיל 80. יש קטטר במטוס למקרה הצורך? (ל''ת)

    מישהו, 16/06/11 02:50

    • עזוב, אתה תחכה ותפסיד את החיים שלך

      Avi Ecuador, 27/06/11 05:17

      תהנה מהגינה המשפחה והטבע, כמעט הכל זבל וסטרס...

  • 10.

    אבוי!!!

    יוסף, 16/06/11 02:44

    אבוי!!!
    ב 2050, אם אחיה בכלל אהיה בן מאה!!!

    לא שווה לי שום דבר, המטוס הזה. רק עצבים.

  • 9.

    אם מבנה המטוס ביוני ולא ביולי אז הכל בסדר

    סטיב, 15/06/11 21:52

    כתבה שאין בה כלום מלבד שטויות.

  • 8.

    והמטוס הזה יכול לנחות גם בהרצליה אצל כספי בסימולטור (ל''ת)

    עמית רווח האמיץ, 15/06/11 19:19

    • מה נשמע עמית (ל''ת)

      יאיר, 15/06/11 22:18

  • 7.

    כליה אחת ומטר וחצי מעי דק מרופא (ל''ת)

    דן הקטן, 15/06/11 18:57

  • 6.

    ''אפילו את חום הגוף של הנוסעים ירתמו כדי להפעיל את המערכות באזורי הנוסע

    מתמיד, 15/06/11 18:25

    מגניב. להלן קריאה של הקפטן לאחר שחלק מהמערכות הפסיקו לפעול:
    ''נוסעים נכבדים, למערכת המטוס חסר כוח, אנא שבו במקומותיכם והתחילו להפליץ. ברגע זה עוברת הדיילת החיננית ומחלקת שימורי שועית לכל דורש וחמין למתקדמים. אנא אל תשכחו את סיסמתנו: ''נוד חזק- מטוס תקין''. תודה וטיסה נעימה.''

  • 5.

    והמחיר??? (ל''ת)

    טוק טוק מי אני, 15/06/11 18:20

  • 4.

    מקווה שנוסעי האיירבוס החדש ימרחו על עצמם הרבה קרם שיזוף ויבטחו עצמם

    כבשה פועה, 15/06/11 18:03

    כנגד סרטן העור אליו יחשפו במהלך הטיסה ''השקופה'' הזאת

    • סרטן עור נגרם מקרינה אולטרא סגולה הנחסמת בקלות ע''י זכוכית (ל''ת)

      סתם שתדע, 15/06/11 20:02

      • לא כל הקרינה האולטרא סגולית נחסמת

        תום, 15/06/11 23:10

        זה נכון שעבור אורכי הגל הקצרים מאוד (UVB) יש הנחתה מאוד גדולה (לכן מי שכל היום נמצא באוטו סגור לא ישתזף), אבל גם אוכי הגל באולטרא סגול הקרוב (UVA) יכולים לגרום לסרטן העור.
        השאלה היא מאילו חומרים יבנו את שלדת המטוס, כך שיהיה סינון טוב בUV. בטוח לא זכוכית!

  • 3.

    מי צריך את השטויות האלה!? כל מה שאני רוצה במטוס שנגיע בשלום ליעד

    א, 15/06/11 16:25

    מה זה השטויות האלה מי צריך גג שקוף כל הטיסה שנתבשל מהשמש!? איזה שטויות. טוב שלא עושים גם מקלחות וזהו

  • 2.

    נו טוב, אחלה בדיחה

    גגג, 15/06/11 16:21

    אויר מלא בויטמינים; מושב מותאם לנוסע; מבנה של ציפור...
    מישהו חי יותר מדי זמן בממלכת הsci-fi.

    אני מוכן להתערב שגם בשנת 2100 תהיה מחלקת תיירים בה הנוסעים יהיו דחוסים כמו סרדינים.

  • 1.

    ועדיין, באלעל יצליחו לדחוס 3,500 נוסעים בארבעים וחמש תתי מחלקות (ל''ת)

    איירבס או לא איירבס, 15/06/11 15:46