• 26.

    מיסעדות

    יעכבע, 04/05/13 21:01

    המיסעדה אחיחיחיחיחיחיחחיחיחיחחיחיחיחיחיחיחיחיחיחחחיחחיחיחיחיחיחיחיחיחח תעימה שישישישישיש

    IP: 85.250.4.148 דווח על תגובה זו

  • 25.

    החכמה היא לכתוב כתבה שאפשר לדגום ממנה משהו (ל''ת)

    אלפיון בינוני, 10/07/11 14:56


    IP: 79.182.123.233 דווח על תגובה זו

  • 24.

    רול מסכן עם קצת רוטב סויה עולה בכל מסעדה 30 שקל שעולה בקושי 5 להכין (ל''ת)

    אוהב סושי, 23/06/11 21:48


    IP: 85.65.93.182 דווח על תגובה זו

  • 23.

    מי אילו?

    עידן, 12/05/11 19:12

    מי זה הכותב?והעורך?טיפת ידע אין בכתבה הזו.
    מילנזנה זה חציל...משמע:חציל של חציל?
    אחת הכתבות הגרועות.לקרוא לאברקסס מסעדת יוקרה זה בדיחה.
    לקרוא לטאפאס מסעדת יוקרה זו בדיחה,אפילו לא מצחיקה.יש בישראל מסעדת יוקרה אחת,קוראים לה מול ים.לכו לאכול...

    IP: 90.35.69.31 דווח על תגובה זו

  • 22.

    טואוב

    נדב, 30/04/11 08:33

    אני ממליץ על סלע הנוטרים, כפר דרוזי מדהים!

    IP: 79.181.5.171 דווח על תגובה זו

  • 21.

    אכלתי במסעדות של אייל שני והתאכזבתי. האוכל לא טעים

    תמר, 29/04/11 19:55

    האוכל של אייל שני ממש לא טעים, המחירים יקרים, זה נטו דאווין. אל תתקרבו!

    IP: 84.110.223.53 דווח על תגובה זו

    • אני עובד בישביל איל באברקסס והאוכל מדהים. הכי הכי שיש. (ל''ת)

      דן, 30/04/11 02:33


      IP: 84.108.216.145 דווח על תגובה זו

  • 20.

    רשימה לא ברורה

    אופיר, 27/04/11 09:28

    איך נבחרה הרשימה הזאת?? מופיעות פה כמה מסעדות שהשתיקה יפה להן... ובכלל איך לא מופיעות כאן מסעדות כמו פושקין ורפאל?

    IP: 84.229.28.186 דווח על תגובה זו

  • 19.

    יש ברשימה מסעדות שבחו''ל לא נחשבות כקיוסק גרוע

    אחד שמבין באוכל, 24/04/11 14:52

    את מול ים לא הייתי מכניס לשום רשימה- חוסר קשר למקום ולזמן ובעיקר לרוב האנשים.
    אייל שני? תגידו לאורח מחו''ל שה''שף'' הזה מגיש כרובית בתנור בלי כלום אובטטה אפויה ותראו איך הוא יגיב.
    והנסיון הנלוז להרים פה תרבות טאפאס ספרדי ולהתעלם שלכל עדה כמעט יש את ה''טאפאס'' שלה מרגיש כמו מסחטת כספים מלאכותית ומטופשת חיקוי מהוה למקור הלא כל כך זוהר הספרדי.
    יש מסעדות אמיתיות ומצויינות שמתרכזות באוכל ובחוויה נעימה ולא מלאכותית, אסיף,ג'וז ולוז,שילה, ועוד רבים וטעימים.

    IP: 122.105.171.90 דווח על תגובה זו

  • 18.

    ''תרבות אוכל שלמה, שרובה בכלל מתבססת על מטבח אזורי ממוקד ובעל מסורת''?

    חג, 23/04/11 13:28

    בספרד, יש ויש. במקומות רבים יש תערובת של חומרי גלם שאינם בדיוק ''אזוריים''. למה לעשות פוליטיקל-קורקטיזציה של הגסטרונומיה?

    IP: 89.139.46.186 דווח על תגובה זו

  • 17.

    כתבה מושקעת

    טל, 23/04/11 11:17

    אני חושב שהכתבה כתובה נכון לדעתו של הכותב, אני לא מסכים עם כל מה שכתוב אך זו דעתו.
    אכלתי ברוב המסעדות הכתובות כאן, כולן היו הרבה יותר טובות מרוב המסעדות שאכלתי בהן בעולם כי אנחנו משקיעים הרבה יותר ועם חומרי גלם מעולים לא פחות, השירות בישראל מעולה לדעתי ברוב המסעדות הכתובות כאן, ובאשר למחיר - חלק יקרות מדי כמו כתית ומול ים, אך קחו את מל ומישל אחלה מחיר אחלה שירות ומת על האוכל שם!!!

    IP: 85.65.42.15 דווח על תגובה זו

  • 16.

    כתית

    מירי, 23/04/11 09:46

    היינו קבוצה של עשרה חברים שמדי חודש אוכלים במסעדה. הפעם בחרנו בכתית. לא אהבנו. היה ערבוב של צבעים וטעמים ולא הבנו מה אנחנו בעצם אוכלים
    לסיכום: מסעדה פלצנית שלא מצדיקה את המחיר

    IP: 109.186.55.197 דווח על תגובה זו

  • 15.

    לא להתקרב לאייל שני הלא ישר. (ל''ת)

    ליאת, 23/04/11 08:41


    IP: 79.180.0.217 דווח על תגובה זו

  • 14.

    רשימה אכן מטופשת וחסרת כל טעם או ריח (ל''ת)

    כתיבה עילגת ביותר., 23/04/11 05:38


    IP: 209.198.90.52 דווח על תגובה זו

  • 13.

    אף מסעדה כאן לא מצליחה להתקרב למה שמציעי במסעדה בינונית בחו''ל

    א, 22/04/11 18:37

    ישראלים לא יודעים לתת שירות הם יודעים רק לגבות מחירי עתק והעסקת עובדים זולים ולא מוכשרים שמתייחסים ללקוח רע מאוד ולא בכבוד

    IP: 46.117.12.226 דווח על תגובה זו

    • ברור, כי אתה בטח אכלת בכל המסעדות הבינוניות ב''חו''ל'' (ל''ת)

      בכלל ב''חו''ל'' הכל מושלם, נפלא ונהדר., 24/04/11 06:54


      IP: 209.198.90.52 דווח על תגובה זו

  • 12.

    אני לא הצלחתי להבין כלום

    צםצם, 22/04/11 18:05

    הכתיבה של האיש לא ברורה, לא מגובשת, כאילו לא ברור לו עצמו לאן הוא חותר- טוב? רע? ממליץ? לא? ניסוחים מסורבלים ומאולצים שמעוררים בי תהייה לגבי יכולתו לזהות בכלל מהו אוכל טוב וכיצד עליו להיות מוכן/מוגש/מבושל...
    אם איכות זה יכולת שיש לך או אין לך (בכתיבה, בבישול, בביקורת מסעדות ובכל דבר בעצם) אז כנראה שאין לך את זה. סורי

    IP: 85.64.44.205 דווח על תגובה זו

  • 11.

    אייל שני? קודם שהנוכל ישלם את המליונים שהוא חייב.

    אחד שאכל מכיר ולא יחזור לעולם., 22/04/11 16:19

    מי שרוצה לשלם לפיתה עם שוקולד למריחה 50 שח שיהיה לו לבריאות. פראיירים לא מתים רק מתחלפים.
    ואייל שני שיא הפלצנות! מי עשה לנוכל הזה את הכתבה היחצנית הזאת?

    IP: 79.180.0.217 דווח על תגובה זו

  • 10.

    כתבה יחצנית (ל''ת)

    מה אברקסס צפון עושים שם?????, 22/04/11 15:51


    IP: 77.127.229.205 דווח על תגובה זו

  • 9.

    גל

    יכול להיות שאתה מבין בהמון דברים , באוכל קצת פחות, 22/04/11 14:35

    מסכימה איתך ואיך אפשר בכלל להשוות את כתית לשאר ולתת לה ציון 8 באוכל. מצטרפת להצעה שישקול שוב את המקצוע שהוא בחר בו

    IP: 77.126.13.164 דווח על תגובה זו

    • הוא לא מבין כי הוא בכלל את כתית לרשימה שלו. לא שווה את המחיר (ל''ת)

      שבע, 22/04/11 16:09


      IP: 93.173.14.86 דווח על תגובה זו

  • 8.

    מי מבין באוכל?

    רעב, 22/04/11 12:43

    כשמבקר המסעדות מכתיר את יאקימונו ומשתבח בדגה הטריה המיובאת מהולנד צלופח מעושן אני שואל את עצמי האם הבנתו באוכל משתווה להבנתו בעברית

    IP: 84.228.14.250 דווח על תגובה זו

  • 7.

    זה פשוט אוסף של כתבות שהתפרסמו בעבר

    גל, 22/04/11 12:20

    לקחתם את הביקורות על המסעדות הטובות והפכתם לכתבה. עצלנות? מסתבר שהקורא הישראלי ''אוכל'' הכל. אני לא.

    IP: 77.126.129.155 דווח על תגובה זו

  • 6.

    כתיבה יפה, יש רק בעיה אחת

    מישהו, 22/04/11 11:54

    רוב המסעדות כאן לוקחות על כל מנה מחירים שבשביל רובינו הם מעל ומעבר למה שאפשר לשלם

    הדבר הזה בהחלט מעורר אנטיגוניזם, אף בן אדם שפוי לא אוהב מיליארדרים שהולכים למסעדה מוציאים 1000 שקל על ארוחה לזוג וזה שום דבר בשבילם, זה די מגעיל

    יש בכתבה כמה יוצאות דופן -מסעדות טובות שלוקחות מחירים שפוים כמו בית תאילנדי האגדית למשל, הייתי מעדיף לראות כתבות על מסעדות כאלו, כלומר על מסעדות איכותיות באמת אבל עם מחירים שפויים

    IP: 79.183.247.172 דווח על תגובה זו

  • 5.

    הכותב עילג, האוכל פה הוא לא הענין, אלא הפוזה והיחצנות (ל''ת)

    קובי, 22/04/11 11:11


    IP: 109.64.34.231 דווח על תגובה זו

  • 4.

    לובסטר זה פיכסה ובשר בחלב זה קיכסה

    יהודי, 22/04/11 11:10

    מה עם כשרות ? מעריב תפסיקו לזלזל במסורתיים

    IP: 84.229.151.21 דווח על תגובה זו

    • מה זה כשרות ? אתה מתכוון לבלילות התפלות שמגירים ממוללי הזקנים לגרונם?

      EXTRA-שמאל , 22/04/11 16:52

      אז לא, לא תמצא מסעדות גורמה ''כשרות''.

      IP: 46.120.82.43 דווח על תגובה זו

  • 3.

    גיבוב של שטויות ויחסי ציבור - משהו חדש בבקשה? (ל''ת)

    משהו טעים, 22/04/11 10:42


    IP: 89.139.53.160 דווח על תגובה זו

  • 2.

    הכותב מבין באוכל בערך כמו שאני מבין בגקי לוי !! פתאט!! (ל''ת)

    אלטון גון, 22/04/11 10:39


    IP: 188.64.200.6 דווח על תגובה זו

    • לא נכון! אלטון ג'ון מבין בג'קי לוי, הרבה יותר ממה שזה מבין באוכל (ל''ת)

      הרבה הרבה יותר, 23/04/11 05:33


      IP: 209.198.90.52 דווח על תגובה זו

  • 1.

    זלזול אינסופי ב40 אחוז שומרי כשרות ובעוד 20 אחוז מעדיפי כשרות

    אורי, 22/04/11 09:37

    וזה לפי נתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. לא רק שלא כללתם אף מסעדה כשרה (לזה אנחנו כבר רגילים) אלא שגם לא טרחתם לציין את מידע האי-כשרות (בעצם, גם לזה אנחנו רגילים). כלומר, 60 אחוז מהגולשים - לא מעניינים אתכם בכלל.

    IP: 79.176.212.223 דווח על תגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      אתם לא מעניינים, 22/04/11 10:14


      IP: 87.69.38.46 דווח על תגובה זו

    • מהי כשרות אם לא אמצעי סחיטת כספים ממסעדות?

      יענקל'ה, 22/04/11 11:14

      אני מבין שאתה רוצה לאכול כשר, אבל תעשיית הכשרות נופחה מעבר למציאות והפכה מסחטת כספים. בכל מקרה לא הייתי ממליץ ללכת לשום מסעדה הכתובה למעלה. את רוב הארוחות אני אוכל בבית, ומדי פעם בכמה מוכרות.

      IP: 109.64.34.231 דווח על תגובה זו

    • לך לחנויות שהכל מכוסה בהן נייר מכוער לכבוד החג

      אורי אחר, 22/04/11 11:21

      ותראה זלזול אינסופי בקהל מהו.
      מה אכפת לכם, נודניקים כפייתיים ותוחבי אף מקצועיים ממה שאנחנו אוכלים וקונים, מה?

      IP: 77.125.95.113 דווח על תגובה זו

    • אפשר לקבל הפניה למספרים מהלמ''ס?

      סטודנט, 22/04/11 11:27

      חוץ מזה, אולי קשה למצוא מסעדות כשרות שהן מוצלחות כמו המסעדות שצוינו כאן. ממה שאני לפחות מכיר מתל אביב, 80% מהמסעדות הכשרות שהן לא שווארמיות או דוכני פסטה הן מלכודות תיירים עם אוכל עייף ומחירים מופרעים.

      IP: 77.125.164.11 דווח על תגובה זו

      • להלן ההפנייה למספרים- פלוס מספר דברי הסבר

        אורי, 22/04/11 14:25

        http://www.cbs.gov.il/reader/newhodaot/hod
        aa_template.html?hodaa=201019211

        על פי סקר זה - 8% מגדירים עצמם חרדים ו-12% מגדירים עצמם דתיים - (בינתיים 20 אחוז).
        בנוסף, לפי הטבלה בהמשך, 82% אחוז מתוך 13 אחוז המגדירים את עצמם דתיים-מסורתיים, ועוד 43% מתוך 25 אחוז ההמגדירים את עצמם מסורתיים לא כל כך דתיים, ועוד 10% מתוך 42% המגדירים עצמם חילוניים - כל אלה מקפידים לאכול כשר - סך הכל (חישוב פשוט) - 45.55 אחוז מקפידים לאכול כשר. אם תוסיף את מספרם של המסורתיים שאינם מקפידים לאכול כשר - אבל בוודאי כמסורתיים, יעדיפו זאת, תגיע ל62 אחוז מהאוכלוסייה. אין מה לעשות - אבל אוכלי השרצים הם מיעוט ובהחלט יש זלזול עמוק בגולשים, כאשר לא מתייחסים אפילו לשאלת הכשרות. אף אחד לא מונע מכם לפרסם כתבות על מסעדות לא כשרות, אבל מותר להתייחס לפחות למידע הכשרותי - ולציין ליד כל מסעדה, בנוסף לכתובת, את התשובה לשאלה שהיא רלבנטית מאוד לרוב המכריע של הגולשים: האם המסעדה כשרה, כן או לא? וזאת מבלי להכריח אותנו לנבור בטקסט ולחפש את התשובה לשאלה ביו השורות.

        IP: 79.176.212.223 דווח על תגובה זו

    • מסעדות יוקרה לא מיועדות לשומרי כשרות, יש מסעדות כשרות טובות

      אורן, 22/04/11 11:32

      וטעימות, אבל הן לא מסעדות יוקרה (גם אם הן יקרות).

      בכתבה על 10 הסצנות הכי סקסיות בסרטים היית מתלונן שלא הכניסו סצנות צנועות ??? זה אותו דבר - מעצם ההגדרה של אוכל עילי הוא לא יכול להיות כשר

      IP: 93.44.211.90 דווח על תגובה זו

      • תגובה הגובלת בגזענות: "מסעדה כשרה גם היא מעולה, אינה מסעדת יוקרה..." (ל''ת)

        אורי, 22/04/11 14:27


        IP: 79.176.212.223 דווח על תגובה זו

        • די כבר עם ההתניה הפבלובית הזו

          שיראל חלומי, 22/04/11 19:39

          לצווח ''גזענות'' כשמישהו אומר משהו שלא מוצא חן בעיניכם על דתיים או חרדים.
          לכו תאבקו בגזענות בעולם החרדי במקום.

          IP: 173.67.56.38 דווח על תגובה זו

          • באמת, מספיק כבר להגיד ''גזענות'' כל פעם שמישהו מתבטא בגזענות (ל''ת)

            אורי, 24/04/11 00:48


            IP: 79.182.201.61 דווח על תגובה זו

      • במסעדות כשרות, המחיר לא מ'שקף רק את האוכל אלא גם את אוכלי החי.נם

        תושבת בריטניה, 25/04/11 00:01

        מסעדות כשרות בדרך כלל כוללות במחיר גם את משגיחי הכשרות תעודת ההכשר וכל השאר, כספים שהולכים למימסד ולא שייכים כלל לאוכל, וזה כמובן מייקר אותן.
        היה טוב אם המסורתיים לפחות היו הולכם בעקבות יהודי איטליה שאימצו את הביטוי בסגנון כשר. הם ילכו למסעדות בהן יוכלו למצוא אוכל שמתאים להם ולכללי הכשרות, בלי השגחה ותעודות, וזה אפשר למצוא כמעט בכל מסעדה.

        IP: 81.174.166.108 דווח על תגובה זו