• 60.

    עדכון יולי 2012

    א, 23/11/13 22:55

    "בבדיקה שנערכה לפני כחודש התברר שהסרטן חזר וגם שלח גרורות בגופה של אלמוג, לכבד ולחלל הבטן"
    http://local-blog.co.il/%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%A8-%D7%A2%D7%9D-%D7%90%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%92-%D7%95%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D/

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4237563,00.html

    IP: 77.126.126.230דווח על תגובה זו

  • 59.

    מאז הגידול שלה חזר ועכשיו הוא ממאיר ושלח גרורות לכבד

    מיכל, 05/07/12 21:17

    כל הניו אייג' בולשיט הזה שווה לתחת ומסוכן.

    IP: 62.219.165.24דווח על תגובה זו

  • 58.

    מהות הריפוי

    אלמוג כץ, 11/04/11 15:09

    הכל בעיני המתבונן. התודעה שלנו יכולה לראות ולהכיל את מה שמהדהד איתה. בעיני המהות של הריפוי היא הדרך, היכולת שלנו להיות באור בכל רגע הכי טוב שאנו יכולים. אין שום דבר בחוץ, הריפוי של חולים אחרים או אי ריפוי הוא הריפוי שלנו. כשמישהו אחד נרפא המהשהו בתוכי נרפא. כשאנו נעצבים מול מטען של תודעה קולקטיבית של מחלת סרטן אנו יכולים לבחור עם להדהד איתה או לבחור להתעלות עליה ולאפשר לעצמינו לראות עוד רבדים נוספים. מה נמצא שם מעבר?... לגוף יש תבונה אלוהית לחולל ריפוי, ליצור בריאות. האם אנו מאפשרים לו לעשות זאת? האם אנו מאפשרים לתודעת האל להיות בקדמת הבמה בחיינו? על מנת שזה יקרה עלינו להסיר ולשחרר את מה שידענו קודם, את הדפוסים והתניות בנוגע ל.... עלינו להקשיב ולאפשר לשיתוף הפעולה המקודש עם ההוויה שלנו. האמונה והידיעה ביכולת ההוויה לרפא לא מבקשת הוכחות, לא צמודה לתוצאה, אלא נוכחת בתוכנו בשלווה ואהבה. מי יתן ונפתח את ליבינו יותר ויותר מיום ליום. מי ייתן ונאהב את עצמינו יותר ויותר. מי ייתן ונביא יותר אור וריפוי לחיינו ונראה אותם מעבר להשליה באופן בהיר וצלול!

    IP: 109.253.32.143דווח על תגובה זו

  • 57.

    לחגוג את החיים

    אלמוג כץ, 11/04/11 15:08

    תודה לכל מי ששיתף והביא את עצמו.
    מבהירה את הנתונים היבשים לכל מי שביקש ושאל. לפני כשבע חודשים התגלה בתוכי גידול ממאיר בשד, ללא גרורות, בדרגת אלימות גבוהה. בחרתי לרפא את עצמי ללא ניתוח וטיפולים אחרים של רפואה קונבציאונלית. לפני כחודש בבדיקה שערכתי נמצא שהגידול הפך לשפיר ותודה לאל אין סרטן בגופי.

    IP: 109.253.32.143דווח על תגובה זו

    • תודה רבה

      סיגל, 11/04/11 15:26

      רק חסרים לי פרטים לשם מה צריך תרומות אם ככה.

      מכיוון שאת פונה אלינו כקוראים ומזמינה אותנו להצטרף לחגיגה, ולתרום, נראה לי שמן הראוי שנבין בשביל מה תורמים.

      תודה

      IP: 165.204.72.62 דווח על תגובה זו

      • התרומות

        אלמוג כץ, 11/04/11 17:34

        התרומות מיועדות להמשך הריפוי על מנת ליצור בריאות שלמה. לפרק את הגידול ולשחרר אותו מגופי. במאי אני עוברת תהליך ריפוי המכוון גם למטרה זו, התהליך שמעביר טרנספורמציה עמוקה בכל הרבדים. ויש כרגע צורך בתמיכה כלכלית לשם כך.

        IP: 109.253.32.143 דווח על תגובה זו

      • בבקשה

        אלמוג כץ, 11/04/11 23:55

        התרומות מיועדות להמשך הריפוי ולתמיכה בבריאות שלמה. הצעד הבא במסע זה הוא לשחרר את הגידול מגופי. אני מאמינה שזה אפשרי. לשם כך אני ממשיכה את הריפוי היומי שלי ובנוסף לוקחת תוכנית ריפוי באיטליה שמחוללת טרנספורמציה עמוקה בחיים ומאפשרת לי לקבל טיפולי הילינג אשר מכוונים להוציא את כל מה שמת מהגופים שלנו כמו כן הם מוצאים גידולים מהגוף גם ברמה פיזית. נוצר צורך בתמיכה כלכלית על מנת שאוכל לעבור את התהליך בקלות ובעדינות.

        בהזדמנות זאת מבקשת להוכיר תודה לכל מי שהגיע לחגיגה ותרם ויותר מהכל לכל מי שהסכים לחגוג את החיים שלו.
        המהות האמיתית של האירוע הזה היא פתיחה לראיה בהירה שהחגיגה קורת סביבינו כל רגע גם אם אנו לא מודעים לכך...החיים עצמם הם חגיגה ללא הצמדות לתוצאה, גם כשקל וגם כשקשה.

        IP: 109.253.141.107 דווח על תגובה זו

  • 56.

    אהבה היא בחירה

    נועה מהמעגל, 07/04/11 22:28

    אהבה מרפאת\\
    קולות עולים מהלב הנוכח\\
    מחפשים להתחזק מעבר לכל הקולות הרגילים,\\להתעצם ולהשמיע אמת,\\הלב קורא
    להקשיב
    לשחרר פחדים,\\להתמסר באמונה לדרך חדשה
    כמותה לא היתה, נובעת מתדרים של אהבה המתעצמים בשבילים,
    חופשים להיות מי שאנחנו ככה נולדנו,
    בלי קליפותומעוצרים,
    להיות ראוים,\\להיות אחד שלמים,

    נשמות אהובות מאוחדות, צומחות ביחד ובוחרות להיות בנועם עם עצמם ועם קולם,
    זאת הקריאה לכם
    המבקשים ריפוי,
    ריפוי לנפש אבודה
    ריפוילנשמה מאמינה,
    הצועדת באומץ במסע
    מפלסת את הדרך באפלה,
    אפלה חשוכה של חוסר ודאות וקולות של חוסר אמונה,
    לנשום להיפתח, לשחרר כל חסימה של פחד וחוסר אמונה,
    לפרוח לצמוח,
    להיות,
    לעלות מתוך חשיכה של תודעה ישנה,
    לשנות את התדר,
    ולאפשר למוסס את הכאב,
    ולרפא את הלב,
    לעלות עוד שלב במסע.

    עכשיו זה הזמן לבחור.
    לבחור בחיים,
    ללכת עם לב,
    ללכת עם נשימה.
    עם קול נשמה.
    לקבל את המתנה.
    של אחדות
    שקט
    התמסרות
    ואהבה

    IP: 84.229.93.141דווח על תגובה זו

  • 55.

    למדענים/רופאים בינינו שמחפשים הסבר רציונאלי

    תומר, 07/04/11 18:06

    מומלץ הספר "היקום ההולוגרפי" של מייקל טלבוט.

    המהפכה כבר כאן, אולי הגיע הזמן לבחון מחדש פרדיגמות ישנות לפני שתתעוררו ותגלו שנשארתם מאחור.

    IP: 62.0.106.234דווח על תגובה זו

  • 54.

    את פשוט מדהימה

    שרון, 07/04/11 13:09

    בהצלחה

    IP: 81.218.175.126דווח על תגובה זו

  • 53.

    כמה פחד יש מהלא נודע

    אפרת, 07/04/11 12:20

    אני המומה ממקבץ תגובות האנטי, הלא, החוסר והשליליות... אנשים קטנים.. חסרי אמונה. כל כך ספקנים. בעניני זה מצביע על פחד, פשוט פחד מהמסתורי, מהלא נודע, מכוחות שלא ניתן "למדוד" אותם ולא מעוגנים במדע. אנרגיה? אור? הקשבה ללב? מונחים שאולי נשמעים סתומים לחלקנו. מה לעשות? זו המציאות.
    אבל מה עם פלורליזם? מה עם "איש איש באמונתו יחיה"? הרי לא כולנו עשויים בדיוק מאותו החומר, וזכותו של כל אדם לקבל החלטות על חייו ובריאותו שלו. לא?!
    אז על מה כל המהומה וכל ההתנגדויות?
    וכל הדיבור המטופש על כסף... סתם, פשוט סתם.
    אלמוג יקרה ואהובה,
    אני לא מכירה אותך אישית אבל מרגישה שאני לגמרי חלק מהמעגל הגדול שעוטף אותך ומקבלת ממך הרבה השראה וחוזק. אני כמובן מגיעה בשבת לחגוג את החיים איתך, בדיוק כפי שהם עכשיו!
    אני מברכת אותך על האומץ והעומק שמצויים בתוכך ושמחה לחלוק, לשתף ולספר לעולם סיפור מופלא ואמיתי שהוא הסיפור שלך.
    לבריאות!

    IP: 46.116.33.3דווח על תגובה זו

  • 52.

    אלמוג יקרה

    אני, 07/04/11 11:09

    קודם כל תודה על השיתוף.
    אמיצה הדרך שאת עושה, ואמיץ השיתוף.
    כשאני קוראת את התגובות, אני מתרגזת על הבוטות שלהם,
    אבל אשמח אם את יכולה ורוצה, באמת לשתף אותנו בפרטים קצת יותר מדוייקים, באמת לשם האמת מאחורי הסיפור, וגם כדי באמת להפוך אותו ליותר אחראי, וקצת יותר מכותרת : נרפאתי לבד מסרטן.

    השאלות המתבקשות בשביל באמת להבין טוב יותר לסיפור הבאמת מדהים הזה הן איזה סרטן זה היה, אילו טיפולים אחרים עברת ולשם מה באמת צריך את הכסף בשלב הזה.

    בכל מקרה, גם אם לא בא לך לענות, בטח אחרי המטר המחפיר הזה, תודה רבה רבה לך ורפואה שלמה

    IP: 165.204.72.62דווח על תגובה זו

  • 51.

    מדוע סרטן השד כה נפוץ אצל נשים אופנתיות ------כנסו !!

    Rosa haSapparit, 07/04/11 09:38

    מחקר רציני גילה שנשים שלא מגלחות את בית השחי אינן כמעט נגועות בצרה הזאת .כשאת מגלחת ואחר כך מרססת ב-דיאודורנט ,החומר הזה חודר דרך הנקבוביות ישר לשד .השיער חוסם הדיאודורנט .בדיוק כפי ששערות הנחיריים מגנות בפני חדירת זיהומי אוויר למיניהם.אל תקלו ראש בזה
    GOD GAVE YOU ONE FACE AND YOU TRY TO GIVE TO YRSELF ANOTHER ONE

    IP: 84.110.157.229דווח על תגובה זו

    • אני למשל מגלחת גם ברגליים ובעלי מקבל סחרחורת והוא מתעסק באמנות

      Anna Karinina, 07/04/11 10:19

      ריב תמידי אצלנו בבית בגלל זה .ואצלו לא מסיבה רפואית אלא אסטטית.
      האולי המראה האסטטי מצביע על מצב בריא ?
      ואללה סבבאבא

      IP: 84.110.157.229 דווח על תגובה זו

    • אהה! בגלל זה אצל גברים שמתגלחים ושמים אפטר שייב כה נפוץ סרטן הפנים!

      את פשוט גאונה רפואית מדרגה ראשונה!, 08/04/11 02:59

      פרופסורה צריך לתת לך לאלתר.
      וגם השתלת מוח דחופה.

      IP: 209.198.90.52 דווח על תגובה זו

      • בדיאודורנט יש אלומיניום

        ענת, 09/04/11 17:07

        הדבר הראשון שרופאים ממליצים למי שהתגלה אצלה סרטן שד הוא להפסיק את השימוש בדיאודורנט.

        לציניקן שהגיב וטען להשתלת מוח לזאת שמעליי. אתה מוזמן לקרוא ולהחכים קצת לפני שאתה מגיב ומדבר שטיות

        IP: 93.172.155.173 דווח על תגובה זו

  • 50.

    תגידי אלמוג , יהיה כיבוד נורמאלי במסיבה הזו ? (ל''ת)

    אייל , חולון, 07/04/11 08:16


    IP: 109.65.18.78דווח על תגובה זו

  • 49.

    ההבדל בין האפשרי והבלתי אפשרי נעוץ בנחישות להאמין בבלתי אפשרי

    SIMONA DIMONA, 07/04/11 07:56

    אם אני לא טועה בדיאגנוזה,הגב' ממוצא ברזילי ,שם שאבה השראה תורת השממנים וזאת גם הסיבה מדוע רצתה לנסוע לפורטוגל :ארץ אדוני המושבה הברזילית.
    אלמוג מציעה לך להגות בספר תהילים :(הסולח לכל עונכי,הרופא לכל תחלאיכי,,פסוק103 )
    ובספר ירמיהו:(‏כִּי֩ אַעֲלֶ֨ה אֲרֻכָ֥ה לָ֛ךְ וּמִמַּכֹּותַ֥יִךְ אֶרְפָּאֵ֖ךְ )פסוק 30

    IP: 84.110.157.229דווח על תגובה זו

  • 48.

    אשת חייל מי ימצא.שאפו...כל הכבוד על החיבור והעוז. (ל''ת)

    אחת שאוהבת..., 07/04/11 07:23


    IP: 77.125.129.241דווח על תגובה זו

  • 47.

    הקול הפנימי שלי אמר לי לקנות לוטו בשבוע הבא (ל''ת)

    התקשרתי מיד לבנק לבשר להם שאני מיליונר, 07/04/11 07:08


    IP: 209.198.90.52דווח על תגובה זו

  • 46.

    לא הבנתי למה יש צורך לגייס כספים אם היא בחרה בריפוי עצמי? (ל''ת)

    שש, 07/04/11 03:21


    IP: 46.117.152.110דווח על תגובה זו

    • לשש...כי ישנם טיפולים אלטרנטיביים שעולים כסף. (ל''ת)

      אני, 07/04/11 07:22


      IP: 77.125.129.241 דווח על תגובה זו

      • נו, אז למה לא לפרט באיזה טיפולים מדובר במקום לקשקש על הקול הפנימי? (ל''ת)

        לא מגיע גם לנו לדעת איזה טיפולים עזרו לה?, 08/04/11 03:01


        IP: 209.198.90.52 דווח על תגובה זו

  • 45.

    אם 10,000 חולות בסרטן השד

    סטטיסטיקה, 07/04/11 02:12

    ינהגו כמו הגברת הזו (אם אמנם היה לה מלכתחילה סרטן השד) ולא יעברו ניתוח ו/או טיפולים מקובלים אחרים, 9,999 נשים ימותו מהגידול ואולי אחת תבריא.

    אם לעומת זאת, 10,000 חולות יעברו את הטיפולים המקובלים, מעל 7,000 נשים יבריאו.

    IP: 132.64.32.236דווח על תגובה זו

    • לא סתם אומרים לחולה - את לא סטטיסטיקה

      פנדה, 07/04/11 12:03

      לפי הסטטיסטיקה שלך היא הייתה אמורה למות, אבל עובדה ששרדה, אז כנראה שבאמת אתה לא סטטיסטיקה, אלא הסטטיסטיקה פשוט משקפת את סך כל ההצלחות והכשלונות במלחמה בסרטן.

      IP: 10.236.8.249 דווח על תגובה זו

  • 44.

    המסיבה מתרחשת סביבכם בכל רגע

    אלמוג כץ, 07/04/11 01:57

    ''תמימות של ילד מגיעה מתוך חוסר ניסיון, היא משתנה ככל שהילד גדל והופכת לחוסר אמון, ספקות, והילד לומד שהעולם יכול להיות מסוכן ומאיים. תמימות שנובעת מתוך חיבור להוויה, שנובעת מתוך יכולת לראות את הדברים ללא דעות קדומות או ידע קיים, דומה לתמימות של ילד, אך היא אינה ילדותית, יש בה את החוכמה והקבלה של פלא החיים המשתנה ללא הרף.''

    IP: 95.35.188.118דווח על תגובה זו

    • תודה ! מילים נפלאות ! (ל''ת)

      יוסף, 07/04/11 09:27


      IP: 94.230.85.123 דווח על תגובה זו

  • 43.

    אני מחוברת לרוח של הדגדגן שלי והוא אומר לי מה לעשות (ל''ת)

    דגדן, 07/04/11 00:45


    IP: 69.153.143.26דווח על תגובה זו

  • 42.

    אל תקשיבי לקולות הפחדניים, היהירים, והציניים, אפילו אם הם ''רופאים''.

    כל הכבוד אלמוג!, 06/04/11 23:35

    הם כולם שייכם לעולם הישן, זה של המוח הלינארי שלא מסוגל להודות במגבלות שלו, ובהעדר המגבלה של המציאות. הם כולם גם ככה מצויים בפירפוריי גסיסה, יחד עם התרבות הרקובה הזאת כולה, תרבות השכל. אני מצדיע לאלה שמוכנים ויודעים לחיות באמת, חופשיים מן הפחד, כלל הפחד למות. אני מצדיע לאלה שלהקשיב ללב חשוב להם יותר מאשר לשרוד עוד יום, ולאלה שלא חיים עבור תוצאות בעתיד, אלא למען האמת של העכשיו. כל הכבוד לך!!!

    IP: 85.64.164.95דווח על תגובה זו

    • מסכים עם כל מילה

      אכן, 08/04/11 00:49

      לפי התגובות אפשר לראות שלפחד יש עדיין אחיזה חזקה בפלנטה המשוגעת שלנו, אבל לא לאורך זמן - פירפורי גסיסה זו הגדרה מצויינת :)

      IP: 89.138.227.122 דווח על תגובה זו

  • 41.

    לחגוג את החיים - יום שבת יער הפיות

    אור, 06/04/11 23:10

    אני חברה של אלמוג
    בהתחלה שאלמוג שיתפה אותי, אמרתי לעצמי כל הכבוד אני מאמינה בה שתלך בדרכה, אחרי זה התחלתי לדאוג ורציתי שהיא תעשה את הניתוח, אבל זה לא משנה אמלוג עשתה את הבחירות שלה ותכלס הן אמיצות כל כך, אתם חושבים שהיא לא פחדה? היא עברה דרך הפחד הגדול מכולם, איזה אמיצה את אלמוג.באמת. את.

    אני באה בשבת לחגיגת חיים של אלמוג כי אני רוצה, ואם אצליח לרגע אחד להדבק בתחושת ההודיה וההוקרה ונס החיים הריפוי והאמונה שאלמוג מרגישה עכשיו, אשרי.
    ואשריי כל מי שיבוא ויחגוג את נס החיים איתנו
    תודה אלמוג.

    IP: 84.228.129.60דווח על תגובה זו

  • 40.

    איך מרפאים-עצמית טימטום ???? (ל''ת)

    ברק, 06/04/11 22:22


    IP: 85.64.11.12דווח על תגובה זו

  • 39.

    ב-ו-ל-ש-י-ט (ל''ת)

    סנדי, 06/04/11 21:59


    IP: 93.172.38.251דווח על תגובה זו

  • 38.

    מזור אמיתי

    אפרת, 06/04/11 21:40

    אני קוראת את התגובות כאן ורובן מלאות בציניות וספקנות. וזה צורב לי. אני מאחלת לכולנו להסכים לראות שאפשר גם אחרת, שיש מעבר לנגלה ולמוכר, שככל שנסכים לכך, רק נרוויח.
    דרוש אומץ יוצא דופן בכדי לעבור חשיפה שכזו ולהיות נכון לספוג את כל שלל התגובות הללו. לא כל אחד יכול לעמוד בזה, אני בטוחה שאתם מסכימים איתי. בדיוק באותו האופן, לא כל אחד יכול לעבור תהליך ריפוי שכזה, אבל זה עדיין לא מבטל את היתכנו.
    המון דברים אינם נראים בעין או ניתנים למדידה. אין זה אומר כי אינם אפשריים. כמה נדושה הדוגמא שבעבר חשבו שכדור הארץ שטוח, ואילו היום אמת אחרת ברורה.

    IP: 188.64.200.4דווח על תגובה זו

    • לא טוענים כאן שזה בלתי אפשרי. אבל מבקשים הוכחות יותר ברורות למה בדיוק (ל''ת)

      היה לה ולא סתם ממבו-ג'מבו שכל אחד יכול לקשקש., 06/04/11 23:13


      IP: 209.198.90.52 דווח על תגובה זו

  • 37.

    בריאות

    עמי, 06/04/11 20:48

    מאחלת הרבה בריאות ושמחה

    IP: 207.232.5.204דווח על תגובה זו

  • 36.

    יש לי הצעה לכל מי שמחפש הסבר

    יא, 06/04/11 20:28

    שבו תקראו על הפרעה סכיזוטיפלית, ומחשבה מאגית להבין את האנשים האלה.....

    גיאומטריה מקודשת, ווייז'ן, שאמאנים ולוחמי אור..... לא להאמין שאנחנו במאה ה21.....

    האמת שאני לא יודע איך לאכול כתבות כאלה. הרי מי שיקבל את ה''עצה'' שניתנת פה יסיים את חייו...

    נחיה ונראה... או שהשאמאנית שקרנית מוחלטת והכל זה קידום עסקי עבור אותם מסכנים שרוצים לחשוב על העולם במושגים אינפנטיליים שהיו מביישים את ימי הביניים או שהיא תמות מהגידול שלה תוך כ5 שנים.

    הקול הפנימי הזה.... היא ממש שמעה אותו? כמו בסכיזופרניה?

    IP: 87.69.113.130דווח על תגובה זו

  • 35.

    כתבה מוזרה, מה היא עשתה בדיוק חוץ מלחשוב על חגיגה בסוף?? (ל''ת)

    עדן, 06/04/11 20:17


    IP: 84.228.153.201דווח על תגובה זו

  • 34.

    על בגרות וילדותיות, בורות ונאורות

    יא, 06/04/11 20:06

    מעניין כמה נשים ימותו בגלל משיכתן ל''רוחניות'' שכזו, חסרת אחריות וילדותית.
    כתבה מלאה בהבלים, ניסוחים פסאודו-מדעיים - כאלה שעל פניו נראה שהם רציניים ועיון חוזר מגלה ערימות על ערימות של הבלים.
    איזה סוג סרטן התגלה אצלה? האם LOBULAR או DUCTAL קרצינומה. או אולי בכלל DCIS?
    האם היא עברה הערכה לסטייג'?

    בבקשה לא לערבב אותנו. אתם רוצים להגיד לנו ''יש פה מישהי שאבחנו לה גידול כלשהו החליטה שהיא לא הולכת לרופאים והיא עדיין חיה ונושמת'' - סבבה. אל תגידו שהיה לה גידול אם אתם לא אומרים איזה. אל תגידו שהיא נרפאה אם לא עבר הזמן המקובל עבור סוג הסרטן/גידול.

    למצב התודעתי חשיבות גדולה כשנאבקים במחלה כמו סרטן. חבל שאת הטוב שבעומק נפשי וכוחות נפשיים תמיד צריך לתבל בהבלים של קריסטלים אנרגיות ועוד שטויות.

    ועוד משהו - בלי הרפואה הקונבנציונאלית היא אפילו לא היתה יודעת שיש לה גידול או שקיים דבר כזה גידול. מעניין שאת האבחנה היא מקבלת מהרופא אבל ה''ריפוי'' הוא שלה...

    IP: 87.69.113.130דווח על תגובה זו

  • 33.

    .כי ג'ינגי זה אופי כי ג'י'נגי זה טבע כל הכבוד

    יוסי ג'ינגי, 06/04/11 20:01

    וברצינות, הקב''ה טבע בכל אדם את כח הריפוי העצמי, אלא שהאדם מעדיף לסמוך על רופאים ולא מנסה להסתכל פנימה ולשאול את עצמו כיצד הגיע למצבו.
    כל הכבוד למי שעשתה זאת.
    כדאי גם לקוא את ספרו של ד''ר ברני סיגל על אהבה ובריאות. ד''ר סיגל פיתח שיטה לריפוי עצמי.
    והעיקר הבריאות

    IP: 80.179.40.44דווח על תגובה זו

  • 32.

    זה אפשרי, מנסיון

    איתן, 06/04/11 19:57

    זה לא חדש, אשה בשם ברנדון בייס כתבה על זה ספר והמציאה שיטת טיפול בהתבסס על הנסיון האישי לה בריפוי עצמי מסרטן.
    לי עצמי היו 4 פריצות דיסק עוקבות והייתי לפני ניתוח. בשלב מסוים הופיע אותו קול פנימי שעליו אלמוג מדברת וריפאתי את עצמי. זה סיפור ארוך, אבל התוצאה היא שכבר 6 שנים אין לי אף פריצת דיסק ושום מגבלה, ואני לא היחיד שעשה את זה.
    ויחד עם זה, ללכת על כל הקופה מתאים לאדם בודד. עדיף בהרבה לשלב את זה עם רפואה קונבנציונלית, הרבה יותר אחראי לעשות את זה כך.

    IP: 46.117.116.32דווח על תגובה זו

    • איתן שלום

      סיגל, 07/04/11 11:05

      אני סובלת מאוד מכאבי גב,
      ואשמח לשמוע פרטים,
      אפשר לפנות אליך?

      IP: 165.204.72.62 דווח על תגובה זו

  • 31.

    2 אפשרויות בלבד !

    רופא, 06/04/11 19:47

    או שפיענוח הביופסיה הראשונה היה מוטעה או שפיענוח השניה היה מוטעה. אין עוד אפשרויות. מקוה בשביל המטופלת שאפשרות א נכונה !

    IP: 89.139.221.158דווח על תגובה זו

    • לעיתים נדירות גם גידול סרטני נעלם ללא טיפול

      אפשרות שלישית, 07/04/11 02:03

      ישנם גידולים (בעיקר לא מפושטים) שנעלמים ספונטנית, ללא כל טיפול או מאגיות, בשכיחות של 1 ל 200- 1 ל 2000.

      IP: 132.64.32.236 דווח על תגובה זו

      • גידול סרטני נעלם?מה זה הוקוס פוקוס.?

        אור, 08/04/11 23:36

        סרטן- תבדוק מה הפירוש שלו במילון
        דבר שני, כשאומרים למישהו שיש לו גידול סרטני זה אומר התאים שלו מתחלקים והם קרב לודאי גם שולחים גרורות במקרה הכי גרוע.
        סרטן זו לא מחלת נפש
        סרטן זו לא מחלת רוח
        סרטן זו מחלה שיום אחד ,תאים החליטו להתחלק וזה מה שקרה.
        וכן המציאו תרופות שירפאו את המחלה, עם כל ההרס שלהם אנשים גם מחלימים. אז סליחה, אם עשית כאן טיפול יקר שיכול להציל חיים תשתפי את כלנו כי כבר נחשפת אבל לדבר בקודים? אנשים נלחמים על החיים שלהם ואת מדברת איתנו על מושגים מיותרים.
        סרטן זו מחלה מאוד קשה ויש פרוטוקול בבית חולים ואם יש משהו אחר , תני שם של מקום שטופלת, של התרופות שהצריכו אותך לאסוף כסף.תעזרי לאחרים כי מצפים ממך אחרי שאת נחשפת עם מחלה קשה כזאת.

        IP: 79.183.128.163 דווח על תגובה זו

        • יום אחד תאים החליטו להתחלק ? מה זה הוקוס פוקוס ? (ל''ת)

          לא הבנתי, 09/04/11 15:19


          IP: 62.128.48.42 דווח על תגובה זו

    • 2 אפשרויות נוספות

      החולה המדומה, 07/04/11 11:35

      או שהרופא צודק או שהרופא טועה

      IP: 62.90.35.196 דווח על תגובה זו

      • הוא רופא, אתה לא יודע שרופאים אף פעם לא טועים (ל''ת)

        צודק, 07/04/11 15:04


        IP: 62.0.106.234 דווח על תגובה זו

  • 30.

    לא הייתי בונה על הבדיקה

    המהמר, 06/04/11 19:46

    קודם כל, אני מאחל לך בריאות שלמה.
    אם ההתמודדות הנפשית שלך היא בדרך הזו, תמשיכי כך. את לא חייבת לעשות ניתוח, ועדיף למות שמח ושלם עם עצמך מאשר ללכת לטיפול שאתה לא מאמין בו.

    אבל ביני ובינך, אל תספרי לאנשים במסיבה שהצלחת לרפא את עצמך בעזרת כחות נפש. זה פשוט לא נכון.

    קודם כל, איזו בדיקה עשית? עשית עוד ביופסיה? PET? בהשוואה לאיזו בדיקה?

    חוץ מזה, על סמך בדיקה אחת לא קובעים שום דבר (גם לאבחנת הגידול, וגם לשלילתו).

    ודבר אחרון - זה לא חכמה לחגוג עכשיו. בואי ניפגש עוד שנתיים.

    אני לא מתכוון להיות גס. פשוט, הרבה חולי סרטן מתים בסוף. ואין שום סיבה בעולם לבוא עם כתבה חצופה כזו ולומר ''הייתם מסוגלים לרפא את עצמכם''. או ''תאזרו מספיק כחות נפש ותרפאו את הסרטן''.
    ובכיוון השני, אנשים שרוצים באמת לרפא את עצמם, מאמינים שבעזרת ''הקול הפנימי'' יכולים לאבחן ולרפא את עצמם, מונעים את עצמם מטיפול אמיתי.

    שיהיה לך רפואה שלמה - רפואת הגוף, ובעיקר רפואת הנפש

    IP: 69.27.229.11דווח על תגובה זו

  • 29.

    אני מסתייגת מהכתבה, כפי שאמרו לפני, אבל רוצה להביא סיפור נוסף:

    שרון, 06/04/11 19:35

    החתול שלי (להבדיל) חלה בסרטן. בניתוח הוציאו את הגידול, אבל כמה רופאים אמרו לי שחייבים לעשות לו הקרנות/כימותרפיה, אחרת הגידול יחזור, שזה גידול אלים מאוד, ותוך שנה החתול ימות.
    לא היתה לי כוונה לענות את החתול בטיפולים, ולכן החלטתי לא להמשיך את הטיפולים בשום צורה (לאחר הניתוח).
    מאז - הגידול לא חזר! (טאץ' ווד) כבר עברו שנתיים, והחתול בריא כמו שור.
    בעיני, זה שווה בדיקה. המקרה הזה גרם לי להאמין שאפשר להירפא מסרטן גם בלי כימותרפיה והקרנות.

    IP: 109.66.211.1דווח על תגובה זו

  • 28.

    לא הבנתי. אילו טיפולים הצריכו איסוף כספים? למה לא מפורט בכתבה? (ל''ת)

    שדגכ, 06/04/11 19:29


    IP: 109.66.211.1דווח על תגובה זו

    • תגובה לאילו טיפולים ובשביל מה הכספים

      אביב, 06/04/11 21:50

      אם קראתם היטב, בשום מקום בכתבה לא מצויין כי הדרך היחידה בה היא טופלה או מטופלת היא בדרך ריגשית או בדרך האמונה. נהפוכו, אלמוג מתארת כי בשלב מוקדם יחסית חברותיה תמכו בה כספית כדאי שתוכל לקחת טיפולים מבחוץ. יש הרבה סוגים של טיפולים, בנוסף לדבר הקונבנצינלית... מעבר לכך, כיום הגידול הוא שפיר ולכן יש צורך בהמשך הטיפולים בכדי להגיע לריפוי פיזי שלם.

      IP: 188.64.200.4 דווח על תגובה זו

      • אבל למה לא מספרים בפירוש? למה להתחבא מאחורי המילה ''טיפולים''? (ל''ת)

        שדגכ, 06/04/11 23:36


        IP: 109.66.211.1 דווח על תגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד לך על האמונה העצמית. מאחל לך רק בריאות ואושר (ל''ת)

    ניר, 06/04/11 19:27


    IP: 79.178.210.236דווח על תגובה זו

  • 26.

    כל האנשים המגיבים נגד-הינכם אנשים קטנים ובעלי חוסר אמונה בעצמכם-חבל

    י., 06/04/11 19:26

    ישר כוח אלמוג.. תמשיכי בדרכך ותמשיכי להאמין בעצמך..זוהי תמצית החיים

    IP: 79.181.9.191דווח על תגובה זו

  • 25.

    הסרטן שלי התגלה בשלב 3B

    אחת שיודעת, 06/04/11 19:25

    אני עוסקת ברוח המונמון שנים, ומאד מודעת לעצמי, לקולות הפנימיים שלי ובעיקר ללב.
    מלכתחילה ידעתי שאני אמורה ללמוד משהו מהמחלה הזו שתקפה אותי ביום בהיר.

    יחד עם כל הידע והנסיון שלי, לרגע, אפילו לא לרגע חשבתי לבטל את הטיפול הרפואי, וכן, זה כלל כימו והקרנות.

    היום אני אחרי הסרטן תודה לאלוהים שלי.
    העבודה הפנימית לעולם לא נגמרת, מרגע שנולדנו עד לרגע שנעצום עיניים.

    חשיבה חיובית וכל אלה, אכן עוזרים מאד. אין לבטל אותם בשום אופן, אבל, גם לא להסתמך עליהם בלבד. כבר אמרו לפנינו שמנטרות הן סבבה, אלא שאם אין עשייה של ממש בצידן, אף מנטרה לא תעזור, גם לא מעגלים וחברות.
    העשייה היא חלק מהטיפול. חלק בלתי נפרד!

    עד עכשיו לא הבנתי בעצם מה עשית חביבתי מלבד להקשיב, והקשבה לבדה לא מביאה מזו.
    מי כמוני יודעת...

    IP: 217.132.205.25דווח על תגובה זו

  • 24.

    כל האנשים המגיבים נגד-הינכם אנשים קטנים ובעלי חוסר אמונה בעצמכם-חבל

    י., 06/04/11 19:23

    ישר כוח אלמוג.. תמשיכי בדרכך ותמשיכי להאמין בעצמך..זוהי תמצית החיים

    IP: 79.181.9.191דווח על תגובה זו

    • אתה צודק. אני באמת בעד כתבות כאלה כמה שיותר. (ל''ת)

      צריך דילול של אדיוטים בעולם, וזה עוזר מאוד., 06/04/11 23:10


      IP: 209.198.90.52 דווח על תגובה זו

  • 23.

    הרבה חוליי סרטן נגרמים בגלל מצב נפשי קשה - שתמורה

    חן אדון , 06/04/11 19:12

    בו יכולה לגרום למחלה להרפא, וזה כך עם עוד הרבה מחלות ממאירות - ומכיוון שאלמוג זיהתה איך שהוא שהגורם למחלתה הוא נפשי , היא תקנה את הנפש והצליחה להרפא - ואין אלא לברך על כך וללמוד מניסיונה - אלא שקשה למרבה הצער להטיל גזרה שווה על שאר החולים, שצריכים כדי להרפא הרבה תעצומות נפש - אך גם לא פחות עזרה מהרפואה הקונוונציונלית.

    IP: 89.158.101.214דווח על תגובה זו

    • שטויות כאלה יכולות לגרום למוות רשלני של אנשים

      זה מההוא , 06/04/11 19:27

      מחלת הסרטן לא נגרמת בשום מקרה ע''י מצב נפשי!
      למצב הנפשי יש בהחלט השפעה לא קטנה על המצב הבריאותי, אבל צריך להבין היטב היכן עובר הגבול - והצהרה כזאת שאינה נכונה מן היסוד עלולה (שלא במזיד אני בטוח!) לגרום לאנשים להפעיל שיקול דעת מוטעה שעלול לפגוע בהם בצורה רצינית.
      מי שאינו בקיא במדע שמאחורי הדברים, שלא יצא בהצהרות ללא כיסוי, מדובר בחיי אדם.

      IP: 92.249.193.198 דווח על תגובה זו

  • 22.

    לא סיפרתי לאיש שאני חולה, הבראתי לגמרי, ואני צריכה תרומות להמשך הטיפול

    איתן, 06/04/11 19:06

    נשמע ממש ''אמין''.

    אני רק מקווה שאין איזה מיואש או מיואשת שיימנעו מלקבל טיפול וימותו באמת בגלל הגברת ההזויה הזאת.

    IP: 192.115.248.2דווח על תגובה זו

  • 21.

    הייתי קונה את זה אם היה כאן גם ראיון מעמיק עם הרופא שלה ועם צילום של

    הבדיקות וכל מה שהיא טוענת שנאמר לה., 06/04/11 18:54

    אני בהחלט בעד עבודה עצמית ומאמינה שהאדם אכן יכול לרפא את עצמו מהרבה תחלואים. אבל לצערנו אין אפשרות להירפא מגידולים סרטניים בשלב מתקדם.

    אז יתכן מאוד שהביופסיה הראשונה הראתה שיש כמה תאים סרטניים, אבל ספק אם מדובר באמת בגידול מפושט ובשלב מתקדם.

    בכל מקרה, כמו שאמרו קודם, זה אכן חסר אחריות להביא רק את הסיפור שלה ולתת בכך להרבה אנשים לגיטימציה לא לטפל בסרטן. זה מסר חמור מאוד וחסר אחריות.

    IP: 209.198.90.52דווח על תגובה זו

    • מסכימה איתך. (ל''ת)

      שדגכ, 06/04/11 19:30


      IP: 109.66.211.1 דווח על תגובה זו

    • אחריות אמיתית

      עינבל, 06/04/11 21:31

      נראה לי שבעידן שלנו כולם מכירים וחשופים לסיפורים אחרים- לדרכי הטיפול הקונבציונלי, ולכן מוזרה האמירה ''חוסר אחריות להביא רק את הסיפור שלה...'' לדעתי חוסר אחריות הוא לא להביא את הסיפור הזה וסיפורים דומים לו לידיעת ההמונים, ובכך למנוע מאנשים לדעת שיש מגוון דרכים להרפא.כל אחד צריך לבחור את הדרך בא הוא יכול ורוצה ללכת, וטוב לשמוע על דרכים שונות, גם אם נדירות.

      IP: 188.64.200.4 דווח על תגובה זו

  • 20.

    ניסוחים מעורפלים וכתבה שמשדרת חוסר אמינות

    יעל, 06/04/11 18:35

    ''הקשבתי ללב''?
    לדעניותי הלב הוא משאבת דם. לא יותר.

    חיבור עמוק מאוד ללב,שמיעת קולות פנימיים, אורות,חזיונות-תמהיל של מונחים ניו אייג'יים חסרי משמעות אמיתית.
    ובעיקר-
    אם הבראת,למה את צריכה תרומות להמשך הטיפול?

    IP: 132.64.42.184דווח על תגובה זו

    • Poor Yael

      Shlomi, 06/04/11 19:02

      I feel sorry for you my dear, not because of what you think but for not being able to open up to someone else's ideas. you took her words literally when you really should have just listen and acknoledge
      better luck in the next life...

      IP: 68.165.252.194 דווח על תגובה זו

      • יעל צודקת במאה אחוז. גם אני מבקשת לדעת לשם מה היא צריכה כסף. (ל''ת)

        שדגכ, 06/04/11 19:30


        IP: 109.66.211.1 דווח על תגובה זו

  • 19.

    איזו דמגוגיה

    מתבונן, 06/04/11 18:34

    רבותי, ייתכן מאוד שה''ניתוח'' היה ביופסיה כדי להבין מה הגידול שיש לה בשד ולהחליט אם ואיך לטפל.
    כל השאר זה דברים שהבחורה מוכרת לנו, מן הסתם כדי ש(כאילו דה) יהיו לה יותר לקוחות בתור ''מרפאה שמאנית''.
    אגב, באף צילום אי אפשר לדעת באופן וודאי שאין תאים סרטניים בגוף.
    ובכלל - למה לא מסופר לנו איך היא בדיוק טיפלה בעצמה?
    וכמה פעמים בכתבה אפשר להגיד ''הקשבתי לקול הפנימי שלי''? :-)
    קוראים יקרים, קצת, רק קצת ביקורתיןת לפני שאתם קונים את הסיפור.

    IP: 46.116.106.179דווח על תגובה זו

    • צודק בילבול ביצים

      אני, 06/04/11 20:10

      גם לי אמרו בטוח גידול סרטני 90% שיש לך סרטן דגרו עלי שאחתום שאם תוך כדי ביופסיה זה סרטני כורתים לי את כל השד. אמרתי רק ציסטה אין לי כלום.אז גם לא היה אולטסאונד לבדוק רק ממוגרפיה ולא ראו כלום, אלה שהחזה שלהן בנוי על גושים לא רואים כלום בממוגרפיה. מה שעשו לי בתל- השומר 10 רופאים סביב המיטה ממש לינץ. בסוף התברר שצדקתי אבל עד שפקחתי את העיניים לא ידעתי איך יצאתי מהגרדום.

      IP: 89.138.126.133 דווח על תגובה זו

      • רקמה פיברוציסטית

        פנדה, 07/04/11 12:09

        שד עם רקמה פיבורציסטית, כלומר שד צפוף וגושי, מביא בטווח הארוך להתפתחות סרטן השד. קשה לאתר גידולים בשד כזה בממגורפיה, אבל היום יש MRI ואולטראסאונד ושיטות נוספות כמו TSSCAN ו-MBI שעוזרות לאבחן גם במקרים כאלה. נכון שפעם היו הרבה אבחוני יתר וחסר בנשים עם רקמת שד צפופה.

        IP: 10.236.8.249 דווח על תגובה זו

    • מדהים איך בקלות אפשר להסיט את הנושא לכסף...

      אישה פראית, 08/04/11 02:53

      אני מכירה את אלמוג אישית.
      היא היתה תלמידה שלי בפרויקט העצמה שנמשך מספר שנים.

      כנראה שאני באמת תמימה במיוחד. אני מזדעזעת מתגובות שכל מטרתן רשעות לשמה.
      מאיפה הצורך לפגוע במי שלא עשתה לכם כל רע?
      מה מניע אתכם להכפיש שמו של אדם שמעולם לא פגשתם?
      כל זה מעציב אותי מאד. לראות כמה כאב מסתתר מאחורי הציניות, חוסר האמון וגסות הרוח.

      אני ממליצה לכם, לכל אלה שחושדים ללא כל סיבה אמיתית - בואו לחגיגה רק כדי לזכות להכיר את האישה המדהימה הזו אלמוג, ואם אף תקבלו ממנה חיוך או חיבוק - זכיתם!

      IP: 79.177.110.87 דווח על תגובה זו

  • 18.

    סיפור יפה אבל מסוכן

    גיל, 06/04/11 18:33

    אין ספק שההתמודדות שלה מעוררת השראה, אך לא ניתן להסיק בשום אופן שהיא התרפאה בגלל המחשבות החיוביות בלבד, ויהיה מסוכן אם אנשים יחשבו כך ויימנעו מלקבל טיפולים מצילי חיים.

    ודבר נוסף- אני לא יודע מה זה אומר, אבל בתמונה השיניים שלה צהובות מאד. מקווה שזה בגלל אפקט של המצלמה.

    IP: 192.114.2.48דווח על תגובה זו

  • 17.

    ל 7 הרופא

    קו.ישר, 06/04/11 18:33

    אם הגידול לא היה סרטני מלחתחילה,אז דבר ראשון זו פשלה רפואית,בכל מקרה לגברת נמסר שהגידול סרטני,אז אדוני הרופא כמה ניתוחים מיותרים כבר עשו? וכמה הקרנות אנשים עברו סבלו ואני אגיד לך עוד משהו,לא תמיד החולה מגלה שהרופא טעה.הרופאים לא מספרים על הפשלות.

    IP: 109.64.248.227דווח על תגובה זו

    • רופאים טועים כמו כולם, לא חידשת שום דבר לאף אחד

      זה מההוא , 06/04/11 19:31

      אבל הגיברת הזאת טוענת שהיא התגברה על סרטן בכוחות עצמה, בזכות ''כוחות נפשיים'' ומה לא - דבר שאין לו שחר ועלול לגרום לאנשים עם בעיה אמיתית להזניח טיפול רפואי אמיתי ולהתחיל ''להקשיב לקולות הפנימיים'' שלהם.

      IP: 92.249.193.198 דווח על תגובה זו

  • 16.

    נו באמת! אתם מתעסקים כאן בדיני נפשות

    רונה, 06/04/11 18:30

    אנשים במצוקה עלולים לחשוב שזה כל מה שהם צריכים בשביל להתרפא, ומה לעשות, סרטן לא מתרפא או נעלם לא מלחשים של שאמאנית, לא מקמעות של באבות, לא מתפילות ולא מנעליים.
    לאינדיאנים היו המון שאמאנים שהיו נורא מחוברים לאמא אדמה. עזר להם לא למות בהמוניהם מהשפעת? עם כל הכבוד לאמונות שלכם, הן סבבה כשאתם סתם רוצים לרוץ ביער ולשיר לפיות. כשיש למישהו סרטן או כל מחלה רצינית אחרת, צריך ללכת לבית חולים!

    IP: 173.75.188.160דווח על תגובה זו

  • 15.

    מסיבה ענקית שבה כולם נותנים לך כסף. כמה רוחני. (ל''ת)

    אדם, 06/04/11 18:23


    IP: 79.181.195.193דווח על תגובה זו

    • כסף... מה העיניין?

      ענבל, 06/04/11 21:58

      תגיד אדם, כשאנשים משלמים עבור ארוע/ בגד/ מוצר או שירות כלשהו שהם מקבלים זה כן בסדר?
      בשבת מתקיים ארוע איכותי שנרקם תוך הרבה מחשבה ואיכפתיות. עבור השתתפות בארוע זה מתקבל תשלום סביר ביותר (ואף נושק לנמוך, במיוחד בהרשמה מוקדמת). מי שיגיע ישלם עבור השתתפות בכינוס מיוחד, עבור מסיבה עם תקליטנים מעולים והופעות חיות של אומנים נהדרים ועוד דברים שהכינו המארגנים. הכנסות ארוע זה, במקום להיות רווח שמחולק בין מארגניו- כפי שקורה בדר''כ, מוקדשים להמשך תהליך הריפוי. אז על מה הכעס והציניות? 

      IP: 188.64.200.4 דווח על תגובה זו

      • אין בעיה, רק תסבירו מהו הטיפול הזה שדורש כסף.

        שדגכ, 06/04/11 23:38

        אתם מתיימרים לומר שהאמונה שלה ריפאה אותה.
        פתאום מתברר שהיא עוברת עוד טיפולים.
        הטיפולים האלה דורשים כסף.
        אז השאלה המתבקשת היא מהם הטיפולים האלה שעוזרים לה להבריא.

        IP: 109.66.211.1 דווח על תגובה זו

  • 14.

    בדיוק כמו בסרט ''The guitar''

    א,א, 06/04/11 17:57

    מומלץ מאד לצפות !

    IP: 192.116.187.30דווח על תגובה זו

  • 13.

    מדוע הכנסות המסיבה יועברו להמשך טיפול בגידול?

    ליאור, 06/04/11 17:55

    ראשית, אני מאחל לך רק בריאות וכל טוב ושמח לשמוע שהוכח כי הגידול אינו ממאיר. אך מה שאיני מבין הוא מדוע את זקוקה למימון אם הטיפול כולו הוא עניין של עבודה פנימית?

    IP: 87.68.86.220דווח על תגובה זו

  • 12.

    לא מאמין לה (ל''ת)

    פתי שלא מאמין לה, 06/04/11 17:50


    IP: 217.132.151.132דווח על תגובה זו

    • מסכן.

      צדיקה, 08/04/11 02:56

      נשמע מתגובתך שהחיים שלך קשים.

      IP: 79.177.110.87 דווח על תגובה זו

  • 11.

    סיפור עם השראה לכולנו ! תודה רבה על השיתוף ובהצלחה בדרכך ! (ל''ת)

    יוסף כהן, 06/04/11 17:49


    IP: 94.230.85.123דווח על תגובה זו

  • 10.

    מסוכן מאד

    גל, 06/04/11 17:24

    כתבה כזו עלולה לגרום לאנשים לחשוב שבאמת אפשר לרפא סרטן עם "גיאומטריה מקודשת" ושאר שטויות. חבל שאנשים ימותו רק בשביל שיהיו לה עוד קצת לקוחות.

    IP: 84.108.95.157דווח על תגובה זו

  • 9.

    אתם עושים מצווה בעידוד חולי סרטן להימנע מטיפול רפואי!

    רופא אליל, 06/04/11 17:22

    אם כל חולי הסרטן ילמדו ממקרה זה ויאמינו שיתרפאו מעצמם נחסוך המון כסף לאוצר המדינה על ידי הקטנה דרסטית של מספר הזכאים לגמלאות לעת זקנה.

    הרי רובם המכריע של החולים שיימנעו מניתוח להרחקת הגידול הסרטני יפתחו גרורות ויוותרו על זכויות הפנסיה שלהם.

    כתבות מסוג זה מועילות לאוצר המדינה!

    אבל לכל אלה שרוצים לחיות - ק י ב י נ י מ ט - רוצו לבית חולים!
    אולי הילדים שלכם רוצים עדיין לראות אתכם!

    IP: 194.94.47.130דווח על תגובה זו

  • 8.

    תגידו - אתם השתגעתם ?!

    רופא, 06/04/11 17:20

    אנו מדברים פה על חיים ומוות.

    כנראה שהגידול לא היה סרטני מלכלתחילה - ככל הנראה התשובה הראשונים היתה של "ניקור" בו בודקים תאים בודדים - ואם התשובה חשודה לממאירות צריך לעשות ניתוח.

    אוי ואבוי אם אדם ימות בגלל כתבות הזויות מסוג זה.

    IP: 46.116.173.138דווח על תגובה זו

    • מסכימה איתך, זה חוסר אחריות (ל''ת)

      אזרחית, 06/04/11 18:02


      IP: 94.230.82.99 דווח על תגובה זו

    • אני בעד שקיפות. יש צורך לפרסם גם דברים שאינם מתאימים לראש המדעי. (ל''ת)

      יוסף כהן, 06/04/11 18:19


      IP: 94.230.85.123 דווח על תגובה זו

      • שקיפות? או-קי, אז שישקפו לנו למה היא צריכה כסף. (ל''ת)

        דגשכע, 06/04/11 19:32


        IP: 109.66.211.1 דווח על תגובה זו

      • אז אתה לא מבין איך המדע עובד

        זה מההוא , 06/04/11 19:36

        המדע לא שולל על הסף שום דבר, רק דברים שאין להם ראיות מוצקות.
        להגיד שהדברים האלה לא מתקבלים ע''י המדע זה בעצם להגיד שאין להם שום ראיות נורמליות ואובייקטיביות שיצדיקו אותם.
        למדע אין משוא פנים, לו האישה הזאת הייתה מצליחה להראות תחת תנאים מבוקרים ובצורה קבועה וחוזרת על עצמה כיצד היא מרפאת סרטן בכוחות נפשיים, לא רק שהמדע היה מקבל אותה, הוא היה מריע לה!
        אבל לאנשים האלה אין שום אמינות שנבנת על עובדות ועל כן המדע שולל אותם, לא בגלל שום סיבה אחרת, והנכונות שלך לסמוך על אותם אנשים היא תעודת עניות לך.

        IP: 92.249.193.198 דווח על תגובה זו

        • אז אני ממליץ לך

          יוסף כהן, 07/04/11 00:07

          לקרוא את הספרים של האונקולוג ד''ר ברני סיגל , למשל , שעשה מחקר על קווי האופי של האנשים שמחלימים מסרטן.

          רמאצ'אנדרן , אחד מחוקרי המוח הידועים היום , אומר שכדאי דווקא להתמקד ב''מקרי קצה'' - לא רק בסטטיסטיקות , אלא להתמקד דווקא ביוצאים מהכלל. כי אלו המקרים שיכולים ללמד אותנו הרבה על הנורמלי.

          להמחשת טענה זו הוא מביא דוגמה :
          '' תאר לעצמך שאני מציג חזיר לפני מדען ספקן וטוען שהחזיר יודע לדבר אנגלית. ואז אני מניף את ידי , והנה החזיר מדבר אנגלית. האם יש איזשהו הגיון בטענה של הספקן : ''כן , אבל זה רק חזיר אחד , ראמאצ'אנדרן. תראה לי עוד אחד ואז אולי אאמין לך !'' ?''
          (לקוח מתוך הספר ''המוח הגמיש'' מאת נורמן דוידג').
          קיימים לא מעט אנשים בעולם שנרפאו מסרטן , בדרך שרופאים מכנים אותה ''ריפוי ספונטני'' , בדומה לגברת אלמוג. במקום לחקור איך הם עשו את זה , הדבר היחיד שרופאים מסוימים יודעים להגיד זה ''טעויות מדידה''. כך לא מתנהג חוקר אמיתי.

          IP: 94.230.85.123 דווח על תגובה זו

  • 7.

    אין ספק שאמונה בעצמך וחשיבה חיובית מביאה לתוצאות חיוביות, א ב ל ....

    בעל נסיון, 06/04/11 17:15

    מסכים עם 3, אכן סיפור יפה אבל לא להפוך אותה לסמל...
    עם כל הכבוד לכל בעלי האמונה שביננו - לא אלוהים, לא נעליים ולא שיטת האור הצילו אותה, אלא האמונה החזקה שלה, והמחשבות החיוביות מצד אחד, ובעיקר בעיקר בעיקר גידול שכנראה היה הרבה פחות אלים ממסקנות הרופאים. מכיוון שיקירתי, כשיש לך גידול סרטני בדרגה 4, צר לי אבל כלום לא יעזור. כנראה שהיה לה בדרגה נמוכה יותר.
    שתהיה בריאה.

    IP: 212.143.73.102דווח על תגובה זו

    • כאשר יש תצפית שאינה מתאימה לתיאוריה , החוכמה היא

      יוסף כהן, 06/04/11 18:23

      לא להצדיק את התיאוריה בכל מחיר ולבטל את התצפית. החוכמה היא לחקור גם את המקרים היוצאים מהכלל.
      אני אישית אוסף סיפורי החלמה , ושם להם קישורים באתר שלי. אתה תראה שיש יותר מסיפור אחד כזה.
      החוכמה היא לחקור איך אותם אנשים הצליחו להתרפא , על מנת שנאפשר גם לאחרים ללמוד את הדרך , ולא לבטל אותם.
      https://sites.google.com/site/yosefco3/10-2

      IP: 94.230.85.123 דווח על תגובה זו

      • אחלה מיזם כל הכבוד (ל''ת)

        סיגל, 07/04/11 10:52


        IP: 165.204.72.62 דווח על תגובה זו

  • 6.

    יכול להיות שמלכתחילה היה שפיר... על מה כל המהומה

    סתם, 06/04/11 17:13

    כנראה טעות באבחון...
    המהמלך שעשתי נכון ואמיץ אבל לא בטוח שאת מחוברת למציאות...

    IP: 81.218.12.226דווח על תגובה זו

  • 5.

    גם זו צורה לאסוף מאנשים כסף. רק האמת חסרה כאן. (ל''ת)

    פתי מאמין לכל דבר..., 06/04/11 17:10


    IP: 93.172.169.135דווח על תגובה זו

  • 4.

    הפרסום הזה הוא חוסר אחריות ממדרגה ראשונה. פשוט ביזיון.

    איתי, 06/04/11 17:05

    כמה אנשים, גברים או נשים, ימיתו את עצמם מעכשיו בנסיונות ''לרפא את הסרטן שלהם בעזרת הכח הפנימי''? זה הרי נשמע אטרקטיבי הרבה יותר מכימותרפיה והקרנות!

    אבל כימותרפיה והקרנות באמת עזרו ועוזרים, וליותר מלחולה אחת - נכון, לא תמיד זה מצליח. נכון, השיער נושר, מקיאים וזה כואב. מצד שני, יהיו כאלו שיחשבו שהנה, אחת ''הצליחה'' להפוך את הגידול לשפיר בעזרת ''הכח הפנימי''. אם כך, למה לסבול?

    ואני אומר: Don't try this at home!

    חוץ מזה, אם הגברת לא סיפרה לאיש מלבד החברה הטובה שלה - איך אנחנו יודעים שהסיפור לא מצוץ מהאגודל?

    לסיכום, NRG ינהג בהגינות אם יפרסם את התגובה שלי. ואולי אני גם אציל ככה מישהי ממוות איטי ולא נעים, תוך נסיונות ''לרפא את עצמה בכח המחשבה''.

    IP: 192.115.248.2דווח על תגובה זו

  • 3.

    לא הייתי הופכת אותה לסמל ומופת

    מימי, 06/04/11 16:57

    אני מאוד שמחה בשבילה שהשיטה האלטרנטיבית צלחה עבורה, אבל זה לא אמור לשמש דוגמא מייצגת, שכן רוב הגידולים שמתגלים כממאירים לא נרפאים מעצמם אלא שולחים גרורות

    IP: 217.132.189.63דווח על תגובה זו

  • 2.

    אישה הולכת לבד בדרך

    עוד פעם אני, 06/04/11 14:08

    ופוחדת ולא פוחדת מזה שהיא פוחדת.
    אין לי מילים לתאר את ההשראה שאת משרה עליי.

    IP: 165.204.72.62דווח על תגובה זו

  • 1.

    מרגש מאוד

    צופית, 06/04/11 13:43

    ברוך רופא חולים,
    וברוכה המקשיבה לקולה הפנימי,
    הוספת לי הרבה תקווה למשהו מאוד קשה שאני מתמודדת איתו..


    תודה

    IP: 165.204.72.62דווח על תגובה זו