• 40.

    מכירה באופן אישי את שי

    נורית, 06/04/11 10:01

    אני מכירה באופן אישי את שי, ואני ממש מזועזעת מהתקשורת. איך מנסים להפוך כל דבר לבשר, עיקר שיהיה עניין ציבורי. כאילו, אנשים- מצאו לכם חיים משלכם.

    כמי שהייתה בקהילה באותה תקופה, זו הייתה אחת התקופות היפות ביותר בחיי. שי תמיד גילם בפעולותיו, תשומת לב, איכפתיות, ואהבה כלפיי כולם. הוא לא היה גורו במובן הרגיל. כולנו יחד היינו שם מבחינה אישית, בוגרת ואחראית, וביקשנו ללמוד דברים פשוטים.

    דברים כמו : מהי אהבה? אחד הדברים שעלו במהלך החקירה, אם אתם באמת מעוניינים לדעת את האמת, שלפעמים בני זוג חיים אחד עם השני מתוך פחד ולא מתוך אהבה, מתוך תלות ושממה.
    כן, ראייה נוקבת זו על עצמך, גם אם יש לך תינוקת בבטן, היא לפעמים הכרחית. זה לא תמוהה.. זה קורה בכל מקום. שי העלה שאלות, וכל אחד פנה לעבר עצמו. להתבוננות. הוא לא היה אבא שלנו שיאמר לנו מה לעשות.

    הזוגות שהתפרקו, התרפקו כי לא היה להם טוב יחד. ראינו את זה כולנו במו עיינינו. לא היה להם טוב, והם נמשכו לאנשים אחרים, אלו שהם חיים איתם היום. זו האמת לאמיתה. גירושין קורים בכל מקום.. אז מה הסיפור.

    כשהשאלה מהי אהבה עלתה, אותם אנשים התבוננו על החיים שלהם, ו

  • 39.

    זה הכל כי טובלי לא רוצה שיקראו לו הומו

    ניסה, 05/04/11 05:19

    בשביל לקבל את עצמך (כגיי) לא צריך ללכת לבית משפט. נראה לי כי כל החיים שלך הם סביב העניין הזה - אז די. מספיק. שחרר. אתה יכול להיות אדם רגיל, לא מואר, לא מורה רוחני, לא משיח, לא בודהה, פשוט אדם (גיי) ועדיין מדהים ונהדר ויקבלו אותך, באמת!!! זה קורה להרבה אנשים (גם אם יש בעיות עם ההורים).

    באשר לקבוצה ולשאר המאמינים - זו הסביבה שטובלי יצר לעצמו כדי להרגיש טוב וכדי לספק את מאווייו בלי שיפוט. מה לא ברור?

  • 38.

    מסתבר שקיבוץ נדבות משתלם

    בועז סמיט, 02/04/11 21:27

    ''אני שמח שההיגיון והשכל הישר נצחו, ושעדיין אפשר לפרסם דברי הזהרה על מורים רוחניים שלא ממלאים את שליחותם נאמנה בלשון המעטה''.


    כן, בתנאי שהאזהרה לא באה על מורים שקשורים לNRG או לעורך, אזהרות כאלה מצונזרות מיד.

    יש הרבה צביעות בהתבכינות של תומר על חופש הדיבור כביכול, כשהמערכת כאן סותמת פיות לאלו שמבקרים אותה.

    רק בכדי שתומר יחווה על בשרו סתימת פיות, אני מאחל לטובלי הצלחה.

  • 37.

    למה טובלי לא עונה בשמו?

    לא מבין, 02/04/11 20:47

    מה הטעם לענות בשמות שונים כמו בתגובות למאמרים שהוא כותב לעצמו, תכתוב ותענה בשמך, זה כבר צעד אחד בטוח אל עבר האמת.

  • 36.

    כמי שהיתה חלק מהקהילה ועזבה

    אחת שהיתה שם, 02/04/11 18:22

    קודם אענה לסנונית בתגובה 20: אפשר לענות בחיוב על סעיפים:1,4 ו-8. 6 חלקי שכן הוא קיבל מאיתנו כספים, דמי חבר בסך 450 שקל בחודש. וכעת לטענות של פריסקו בבלוג - חלקן אינן נכונות וחלקן כן. לפי תפישתי שי לא נמשך מינית לאף אחד אחר מלבד אילון ועם כל המטמורפוזות שלו קשה לי להאמין ששינה את גישתו לגבי מונוגמיה. כן, היו הרבה דברים מעוותים, אך דבר אחד בלט במיוחד באופן מהותי ועל זה לא אסלח לשי והוא פירוק משפחתם האוהבת והחמה עם התינוקת שזה עתה נולדה - משפחתם של ציפי ואילון. אין שום הצדקה ולא תהיה למעשה שטני זה. ולדעתי על כך בעיקר הוא משלם היום. וטוב שכך.

    • וגם זוג נוסף, נשוי טרי, עם תינוקת בבטן

      אחד שהיה שם, 04/04/11 00:06

      כחלק מחילופי הזוגות, הזוג נפרד וההריון הופסק. הבעל הפך להיות בן זוגה החדש של אשתו לשעבר של שי. האשה עברה לזרועותיו של רווק בקהילה.
      חשוב להדגיש ששי לא הכריח אף אחד ואפילו לא כיוון את האנשים לשם. זה פשוט קרה תחת עינו הפקוחה והמאפשרת. הוא לא ראה בפירוק מבנים משפחתיים אסון, אם הם מובילים למבנים חדשים, טובים יותר. והוא גם צודק בזה לדעתי.
      חשוב גם להדגיש, שלמיטב ידיעתי, למרות הבלאגן העצום שעשו המשפחות סביב זה, עד היום אף אחד מהמעורבים הישירים בפרשה לא רואה בה משהו שלילי. להיפך. המבנים הזוגיים שנוצרו שם לפני ארבע שנים, מחזיקים באושר (טפו טפו טפו) עד היום. שזה מעיד שלא היה מדובר במשהו שרירותי.
      מאחל בהצלחה לכולם. בעיקר לשי, שבאמת, אבל באמת, מלא כוונות טובות.

  • 35.

    אני לא מבינה אתכם. עכשיו משמיצים את תומר ? תנו לו הזדמנות להגיב. לא

    סנונית, 02/04/11 11:25

    לזה היתה כוונתי. ניסיתי להראות לו שיש צד נוסף לגבי הכסף, אולי צד שהוא לא חשב עליו מספיק. זה לא הופך אותו לכל מיני דברים שליליים. האיש עושה עבודה חשובה למען כולנו, למען אלו ש'נפלו' לכתות, למען משפחותיהם. הוא מזהיר מפני אנשים כמו אלו שהוזכרו. לא יפה העליהום הזה שעושים עליו.
    והוא חף מכל מיני דברים שהוזכרו פה, ובאמת ניסה להעביר לנו בצורה עיתונאית מידע שחשוב שכולנו נדע.
    תומר הוא לא האיש ה'רע' פה. צריך לזכור את זה. הוא מביא את המידע הזה למען כולנו.
    תנו לו הזדמנות להגיב.

  • 34.

    גועל נפש... ממש להקיא מכל הפרשה הזו! (ל''ת)

    רחל, 02/04/11 09:54

  • 33.

    העובדה היא

    ירין, 02/04/11 05:04

    שבמשך שנים מגיעות תלונות למרכז לנפגעי כתות
    ולגופים נוספים על פעילותו של טובלי וחבריו
    כולל מהורים שילדיהם נמצאים בכת.

    • לגבי המרכז לנפגעי כתות

      אייל, צפון הארץ, 02/04/11 09:18

      כדאי לקרוא את הכתבה שפורסמה במדור 7 ימים לפני כשבועיים. אותו 'מרכז לנפגעי כתות' כרגע עומד בפני תביעת לשון הרע של המרכז לקבלה (ולפי מיטב הפרסומים גם הולך לשלם על כך סכום נאה ביותר) שגם הוא בין המותקפים הקבועים של המרכז הזה, ובנוסף מרכז זה משים עצמו למעין סמכות שבוראת את כוחה שלה עצמה על גבי דפי האינטרנט. שוב, כדאי תמיד לבדוק את המקור ומי עומד מאחורי הדברים, במקרה זה ככל הנראה מדובר במיליארדרים יהודיים שכל מה שנמצא מחוץ לטווח היהדות מאיים על אמונתם. מזלנו שהעידן הנוכחי מאפשר פלורליזם אמוני וחופש יחסי בהקשר הזה.

      • אז מה אתה אומר?

        ירין, 03/04/11 16:19

        שההורים של נ.ב לא התלוננו?

        • ההורים לא משנים

          מצחיקול, 03/04/11 20:43

          משנה מה טוב לילד

  • 32.

    החלטתנו מס' 51300291

    המועצה העליונה של אוריון, 02/04/11 00:19

    אנשי כדוה''א היקרים!
    ראינו כיצד שליחנו יצר בלבול רב בקרבכם, ואף על פי שרצינו לתת זמן לתרבותכם לעכל לבד את מסרינו, נוכחנו לדעת שעלינו להתערב.

    לפיכך התכנסנו אתמול בשעה 12:00 (זמנינו, אשר נקבע לפי השמש השלישית בגלקסיה שלנו תורגם ל''זמן'' המוכר לכם לפי שעון ''ארץ'', GMT+2) וקבענו כדלקמן:

    1. הננו שוללים בזאת את התואר ''הבודהא של אוריון'' ממר שי טובלי, יליד ''ארץ''.
    2. אנו מביעים בזאת את תסכולנו מאי הצלחתו של הבודהא מאוריון לשעבר להשכין שלום ופיוס בין תושבי ''ארץ''.
    3. הננו מעניקים בזאת למר תומר פרסיקו את התואר ''אביר מסדר אוריון''. זהו אות הכבוד הגדול ביותר שישות אשר לא נולדה באוריון יכולה לקבל.
    4. האות ניתן למר תומר פרסיקו כהערכה על פועלו בחיפוש האמת.

    5. על מנת לנצל כל הזכויות המגיעות לאביר המסדר החדש, עליו לפנות לא מאוחר מתאריך שקיעת השמש הרביעית של אוריון לגזברות המועצה העליונה של אוריון.
    אין לראות הענקת בתואר זה כהסכם העסקה, ולא יחולו כל קשרי מעסיק-מועסק בין המועצה העליונה של אוריון לאביר המסדר.

    LIVE LONG AND PROSPER!

    • בעקבות שינוי השעון ביום חמישי זה: GMT PLUS 3 . תגידו את זה ל'מועצה' (ל''ת)

      סנונית, 02/04/11 11:19

  • 31.

    מה לא אמרו עלינו?

    הלה אשחר, 01/04/11 16:20

    שאנחנו כת
    שנתאבד
    שאנחנו נותנים בלי סוף כספים
    ששי כפה עלינו יחסים מיניים....לפחות על הגברים

    נמאס לי גם לקבל ''עצות'' להתבוננות. תודה

    השבוע האחרון לימד אותי שאין טעם לצעוק ''שאין לי אחות'', למרות שיהיה מישהו שינסה שוב ושוב להדביק לי אחת.
    אני יודעת מה מניע את פעולותיי והחלטותיי, אני יודעת איפה ליבי נמצא
    ואני יודעת שמעולם אני, חברי היקרים או שי, לא פגענו באף אחד. בטח שלא בזדון או במתכוון... ואם עשיתי זאת- סליחה מראש, בכנות.
    מי שרוצה לשמוח לאידו של שי או לאידנו- שיבושם לו. חבל

  • 30.

    מה לא אמרו עלינו? (ל''ת)

    הלה אשחר, 01/04/11 16:10

  • 29.

    כל דבר שטובלי נוגע בו

    קארין, 01/04/11 15:24

    הופך אתם יודעים למה.
    למה? כי הוא נוגע עם אגו.
    טובלי שם את עצמו במרכז, חושב שהוא הבודהה מאוריון והוא ילמד את כל האנושות מה טוב.
    מגלומניה, קוראים לזה במחלקה הסגורה באברבנל.
    כל עוד הוא ימשיך עם האגו, הוא ת מ י ד יכשל.

  • 28.

    לגבי הכספים שנאספו

    סנונית, 01/04/11 13:00

    אולי מוקדם עוד להגיד, ואני מקווה שזהו סוף הפרשה הזו.
    אבל תומר, מי שתרם את הכסף, אולי לא היה תורם אם היה יודע שהוא מיועד לצורך קיום הבלוג או מחקרים. אנשים תרמו לך כי חשו במצוקה שהיית שרוי בה.
    לדעתי הכסף הזה לא אמור לשרת את מטרותיך האחרות, אלא אמור לשרת אחרים שנקלעו למצוקה משפטית או אחרת והם יכולים להיעזר בכסף הזה.
    רוצה להזכירך שאנשים גם תורמים בידיעה שהם עושים מצווה לאדם במצוקתו. והם רוצים לדעת שהכסף הלך למטרות של צדקה והם עשו מעשה טוב.
    אם היו יודעים שהכסף מיועד למחקר, סביר שלפחות חלקם היו שומרים את הכסף בכיסם.
    יתכן שהתורמים לא יסכימו איתי, אינני יודעת, אך אם אני הייתי במקום הזה והייתי מוצאת שהגיע אלי כסף שכבר אין בו צורך - הייתי מעבירה אותו למי שזקוק לו, ולא מנכסת אותו אלי כי אנשים העבירו אותו לרשותי.
    ואם הייתי בין אלו שתרמו לך, הייתי רוצה לשמוע ממך שהעברת את יתרת הכסף למי שזקוק לו באמת, כי הסיבה שהייתי תורמת - היא הרצון לעזור למישהו בצרה.ולא הוגן שהכסף ישמש למטרותיך הפרטיות, רק כי הוא ברשותך כרגע.
    מה גם שהכסף הגיע ללא רישום כעמותה וללא מיסוי.
    נשארתי עם תחושה לא טובה בסוף.

    • צודקת במאה אחוז! (ל''ת)

      ד., 01/04/11 14:20

      • מסכים! (ל''ת)

        י, 01/04/11 14:51

        • זה בסדר

          מנהל בנק, 01/04/11 16:01

          בכל מקרה ישארו לתומר ה-5000 של טובלי, ואני בטוח שהכסף הזה ישמח אות ויותר מכל...

          • לא מדוייק. הוא כתב שע''פ הסכמה מוקדמת, הכסף הזה בכל מקרה הולך לעו''ד (ל''ת)

            א.ב., 30/04/11 17:34

    • תרומות

      דן, 01/04/11 16:55

      אבל בסופו של דבר לא תרמת. את מבקרת את מה שתומר יעשה עם הכסף למרות שלא תרמת בעצמך. זה קצת צדקני, לא?

    • תומר הבטיח שקיפות והודיע

      תמר, 01/04/11 17:32

      שיפרסם בבלוג שלו כל תרומה שקיבל , כרגע הוא שומר את הכסף למקרה שטובלי יבחר להמשיך למשפט למרות המלצתה הנמרצת של השופטת, חכי ליום ראשון וקראי את הבלוג של תומר

    • פרסיקו מראה את פרצופו האמיתי והלא ישר גם במקרה זה

      לימור, 01/04/11 17:38

      לאורך תקופה ארוכה הוא משמיץ, פוגע, מכפיש. לדידו אין דין ואין דיין הן לגבי שי טובלי והן לגבי אחרים.מר פרסיקו משתמש באינטרנט לניצול לרעה של חופש הביטוי וכעת גם לגביית כספים במסווה של מסכנות. יש מספר לא מועט של אנשים שהגיעו למפגשים עם טובלי, מצאו כלי מפרה ועוזר בסדנאות וכיתות הלימוד שהעביר ובספרים הרבים שכתב. מה עשה פרסיקו מלבד לזרוע שנאה? לצערי בגלל שכאלה האינטרנט הופך עם הזמן לזירה חשוכה ואפלה שחופש הביזוי הוא הדבר העיקרי העולה ממנה.

    • הכסף הולך לאגו של תומר (ל''ת)

      גועל נפש, 01/04/11 22:53

      • תנו לתומר לחשוב על זה, ואולי זה משהו שהוא לא שם לב אליו. לא צריך

        סנונית, 02/04/11 00:54

        להוציא כל כך הרבה מרירות.
        אני מאמינה שתומר יעשה את הדבר הנכון. זה אפשרי שהוא לא חשב מספיק על איך זה נראה, והוא יסוג בו מדבריו. קצת סבלנות.

    • נכון גם לי זה הפריע!

      על הכסף לחזור לתורמים, 02/04/11 01:54

      על הכסף לחזור לתורמים במידה ולא תשתמש בו למטרה שלשמה הוא נתרם, והיא הגנה משפטית.

      • זו עבירה על החוק במדינת ישראל

        נ., 02/04/11 02:47

        ואמר מי שאמר שזו התנהגות של ראש כת...שלוקח לעצמו כספים בתואנה שהוא מגן על האינטרסים של התורה שהוא מעביר ומממן אותה. אותם אנשים שתומר פרסיקו ממהר כל כך לתקוף.

        • ואומר מה שהוא רוצה

          תומר עושה מה שהוא רוצה, 02/04/11 04:16

          יש עוד 7-8 אנשים וגופים שהוא במשך שנים רק מטיל רפש עליהם בבלוג שלו

          ועכשיו - הוא עשה על זה קופה

    • למה לסלף - תומר הציע לכל מי שרוצה לקבל את תרומתו בחזרה לאלתר

      אהרון, 04/04/11 09:05

      ראו את הדברים מפורשים בבלוג שלו.
      ואני שתרמתי לו, רואה בכסף הזה תרומה ראויה לאדם שמשקיע מזמנו וממרצו למען הרחבת ידיעותי ואופקי.
      כל לחי- תומר.

    • לא יודע מה אתם מקשקשים

      תורם, 12/04/11 16:51

      תרמתי לתומר את הכסף בעקבות התביעה. עשיתי את זה מכל הסיבות המצוינות שהוא בעצמו נתן בפניה שלו לעזרה, ואני לא רואה צורך לחזור עליהן כאן.
      אני שמח שהפרשה הסתיימה במהירות כזאת ובלי נזקים, ושמח שתרמתי את הכסף.

      אין לי שום צורך לקבל אף שקל בחזרה.

      מעבר לזה, תומר כבר הודיע שהוא תורם הלאה חלק ניכר מהכסף, ושהוא יחזיר לכל תורם שמעוניין את כספו בחזרה.

      בקיצור, תמצאו משהו אחר להתעסק בו.

    • פרסיקו כתב במפורש-שכל מי שיבקש, יקבל את כספו בחזרה (ל''ת)

      א.ב, 30/04/11 17:35

  • 27.

    שי מתנהג כמו ביבי

    שרה נ., 01/04/11 12:25

    שתו לי אכלו לי כולם רודפים אותי כל המדינה נגדי.

    יאללה, זה מורה רוחני?
    זה ישו? זה בודהה? זה אושו? זה קרישנמורטי? סליחה, אבל אף אחד מהם לא היה בכיין.

  • 26.

    פשוט בושה

    מישהו שהיה שם, 01/04/11 11:27

    אתם מכירים את כל האנשים האלה שיוצאים מבית המשפט ואומרים לעצמם - אני לא מאמין שזו המערכת שאמורה להגן עלי כשמנסים לפגוע בי?!
    אז זה בדיוק מה שהיה שם

    מאחל לכל אלה שמזשלזלים להגיע למצב הזה בעצמם
    ומאחל לפרסיקו בעצמו - להגיע למצב בו הוא מבקש מבית המשפט להגן על שמו הטוב - ומקבל מהשופטת סטירת לחי מצלצלת שאומרת בעצם - אם אתה כותב על עצמך באינטרנט, תצפה שיכתבו עליך גם דברים רעים

    אהרון ברק אמר שהזכות לשם טוב היא אפילו מעל לזכות לחיות, והשופטת הלא אינטיליגנטית הזאת נתנה רישיון להרוג

  • 25.

    שהבודהה מאוריון יתייעץ עם חברו ישו מנצרת בקשר למשפטים

    reuvenholzer, 01/04/11 11:05

    מי אם לא ישו מנצרת מבין מה זה אומר להפסיד במשפט.
    ובמילים אחרות : קודם אלוהים דיבר ועכשיו השופטת מדברת וכל ה folowers מאוכזבים.
    היה הרבה יותר טוב כשאלוהים דיבר , נכון חברהל''ך ?
    ואם מישהוא רוצה לעשות הקבלות '' 12 שליחים יש, בוגד יש, משפט יש, פונטיוס פילטוס(ית) יש, מה שחסר זה רק צלב.
    Always look at the bright side of life
    (Monty Python)

  • 24.

    תומר ושי בוראים כאב

    אחד, 01/04/11 10:57

    כל אושר שיש, בכל התבל,
    נגרם מלרצות באושרו של אחר.
    כל סבל שיש, בכל התבל,
    נגרם מלרצות רק באושר שלי.

  • 23.

    שי טובלי מפיץ כל כך הרבה חושך ושנאה בעולם

    מיכאל, 01/04/11 09:18

    והדבר הזה עוד קורא לעצמו מורה רוחני? איזה גועל.

  • 22.

    טכניקת האור הלבן כדרך לצאת מהמצב הפגוע שלכם

    אור, 01/04/11 07:06

    שלום חברי כת יקרים ופגועים
    ראיתי שיש טכניקה לצאת מהסבל שאתם שורים בו, ואני מצטטת
    ''אין כל צורך בסבל בחיינו! סבל הינו נוכחות מיותרת כאשר יש בידינו את הכלים המדויקים שבאמצעותם נוכל לגלות בכל רגע ורגע מי אנחנו ובשביל מה אנחנו כאן. לאחר שלומדים את הטכנולוגיה הפשוטה של טכניקות האור הלבן, ניתן לזנק בכל רגע מתוך מצב של סבל אל מצב של אושר וביטחון גמור לגבי הצעד הבא שאותו אנו אמורים לעשות, וכל זאת תוך זמן קצר ביותר!''
    הכותב הבטיח שלאחר שתלמדו זאת תוכלו כל רגע לצאת מהסבל לאושר גדול - כנראה שכל רגע לא כולל כשמפסידים בבית המשפט.
    או שאתם תלמידים לא ככ טובים... תחזרו למורה שילמד אתכם שוב או שתחליפו מורה
    צר לי עליכם

    • צודקת

      מיכאל, 01/04/11 15:15

      אני באמת מופתעת שככה מגיבים אנשים שאמורים להיות רוחניים
      ציפיץח שיהיה להם אושר וביטחון

  • 21.

    כולם אשמים רק אני טהור וקדוש

    טי שובלי, 01/04/11 06:54

    יאללה יאללה, תתעורר ותבחן את עצמך במראה, אדון בודהה מאוריון. אין אדם שעשה כל כך הרבה נזק לעצמו כמוך, אתה ממש לא צריך את פומר תרסיקו שיאמר עליך משהו רע, אתה בעצמך אמרת עליך את הדברים הכי רעים, בעיקר כשטענת שאתה תשנה את ההיסטוריה ושכל האנושות חיכתה רק לך. ואל תגיד לי שלא אמרת כי אני הייתי בערב ההוא של ''אלוהים מדבר''. זאת היתה תחילת ההתדרדרות שלך, ומאז כולם אשמים רק לא אתה. תתבגר.

  • 20.

    הגדרות של כת (ויקיפדיה)

    סנונית, 31/03/11 23:21

    1. מנהיג: בדרך כלל מרוכזת הכת סביב אדם כריזמטי בעל כושר מנהיגות יוצא דופן, שמסוגל לסחוף אנשים אחרי רעיונותיו. לפעמים מנהיג כזה מכונה גורו.
    2. סודיות: המתקבלים לכת עוברים לרוב טקס חניכה, שבו הם מתחייבים להיות נאמנים לכת ולשמור על הסודיות של הנעשה בה.
    3. התנתקות: דחיפה לנתק קשרים חברתיים ישנים, הסתגרות והתבדלות של אנשי הכת מפני העולם החיצוני.
    4. אדיקות: תביעה לאדיקות פולחנית עזה.
    ציות: בקשת ציות וכפיפות מוחלטת מחברי הכת למנהיגיה, והטלת סנקציות ועונשים בעקבות אי מילויה.
    5. מיסיונריות: ניסיון לגייס חברים נוספים לכת.
    6. ויתור על רכוש: תביעה להקדשת הרכוש הפרטי לכת או למנהיגה.
    7. סולידריות בין חברי הכת: עידוד חברי הכת וגילויי אמפתיה חריגים.
    8. דוקטרינה המסבירה את העולם באופן חדשי.
    טקסיות המקשרת בין החברים ומשווה חגיגיות לאירועים.
    עכשיו שכל אחד יבדוק טוב טוב בציציותיו וידע האם שי טובלי מנהל כת, אם לאו. להבנתי כל 8 הסעיפים עונים על הגדרה בשיוך לכת, למרות שאם יש הסכמה לגבי 6 סעיפים - זוהי כת.

  • 19.

    הומוסקסואליות - רוחניות! מה הקשר בכלל? (ל''ת)

    בת-יה, 31/03/11 22:15

  • 18.

    מציעה לקבוצה של שי טובלי

    ביירון קייטי, 31/03/11 21:01

    לשאול ''האם זה אמיתי'' שבית המשפט לא צודק, שתומר הוא רשע, וששי טובלי הוא מורה מושלם שאין בו פגם שנצלב על לא עוול בכפו.

    וזאת כיוון שישנה אופציה סבירה שזאת הייתה פשוט תביעה עלובה ומגוחכת לחלוטין, והשופטת צדקה בכך ששאם שי טובלי פרסם רשימות על הכת שלו ועל היחסים ההומוסקסואליים שהוא עודד, אין מה לבוא בטענות על דיבה או צנעת הפרט לאדם נוסף המדווח עליהן.

    ישנה אופציה נוספת, חברי כת יקרים, והיא שהאמת והאור אינם באופן בלבדי בצד שלכם וזאת למרות שחלקכם חוויתם חדירה מצדו של בורא גלקטי.

    שימו לב שטובלי אוהב מאד תשומת לב ציבורית ומאז שמאמריו הפסיקו לעורר עניין הוא מחפש דרכים אחרות לעשות גלים.

    בהצלחה בהמשך.

  • 17.

    לפחות מהתמונות, פרסיקו נראה איש שרע לו וטובלי איש שטוב לו.

    מה זה אומר?, 31/03/11 19:21

    אולי זה אומר שטובלי עושה עם עצמו משהו טוב.
    בכל מקרה לא מגרה אותי להיפגש עם פרסיקו, נראה לי שאני אצא מזה מישהו יותר מבועס.
    עם טובלי יותר מגרה אותי להיפגש, יש לי הרגשה שאני אצא מזה עם יותר אור.
    נו מילא, מה זה משנה.
    אני לא עומד להיפגש עם אף אחד מהם לעולם.

    • עם טובלי יותר מ ג ר ה אותך להיפגש (ל''ת)

      יהושוע הקרוע, 31/03/11 22:08

    • על זה נאמר המשפט

      קומקום, 01/04/11 05:27

      כי האדם יראה לעיניים, והא-לקים יראה ללבב.
      ובמלים אחרות, רושם חיצוני, מראית עין. זה דבר שאינו בהכרח מעיד על תוכן הקנקן.

    • זה אומר שאתה שטחי ותו לא. (ל''ת)

      זה מה שזה אומר, 04/04/11 13:59

  • 16.

    הצדק ניצח - כל הכבוד לתומר פריסקו

    אפי, 31/03/11 17:28

    שמח שבית המשפט דחה על הסף את התביעה המרושעת של שי טובלי ובן זוגו.

  • 15.

    בסדר

    נדב, 31/03/11 17:22

    גם ראש כת גונסטאון שבסופה התאבדה טען שהם לא כת

  • 14.

    שי טובלי אינו מורה רוחני

    לולי, 31/03/11 16:25

    שי טובלי אינו מורה רוחני אלה זיקית המחליפה זהויות רוחניות מפוברקות ...

    • תעקבי אחרייך במשך היום, ותראי שאת מתארת את עצמך. (ל''ת)

      עוד זיקית, 31/03/11 19:18

      • פשששש...עמוק (ל''ת)

        יהושוע הקרוע, 31/03/11 22:09

  • 13.

    ניר, ירון, אורן, טובלי וחברי הקבוצה היקרים

    יעל בן דב, אחת לא מהקבוצה, 31/03/11 16:12

    וואו אלו תגובות,
    כואב לקרוא את הדברים שכתבתם, נראה שאתם מאד פגועים מהדיון בבית המשפט, וכשפגועים יש יצר חזק לפגוע,
    כמי שהעולם הרוחני קרוב אליה, נראה לי שזו לא תגובה ראויה לאנשים שנמצאים בדרך רוחנית. למדנו מהמורים שלנו לא לפגוע בחזרה, אלא להתבונן בפגיעה, לראות מה היא עושה, על אלו מקומות היא מתיישבת ולאיזה חשבון נפש היא מזמינה.
    זה באמת לא נעים להיפגע
    אך כמי שעקבה אחר הדברים בשבועות האחרונים - אני חושבת שפגיעה זו באה להזהיר אתכם ולערער את הביטחון שלכם ביחס לטובלי.
    ממה שהתרשמתי, תומר הוא רק שליח ולא ראיתי שהוא רוצה לפגוע בכם או בשי, הבנתי שהוא לא רצה בכלל את המשפט, נראה לי שיש לו דברים אחרים להשקיע בהם את זמנו
    אבל אולי הוא מזמין אתכם להסתכל שוב על הדרך שלכם ולראות אם היא נכונה
    בהצלחה

    • האם את מתכוונת לאותו תומר

      ניר, 31/03/11 16:32

      שכתב בסיום הבלוג שלו שהוא מתכוון להרוס את שי ואת הקבוצה שלו??? אגב אותה קבוצה שאינה קיימת כבר שנתיים.

      • שקר גס

        יעל, 31/03/11 16:57

        הראתם את פרצופכם האמיתי. תומר כתב שאם שי יאלץ אותו לבוא לבית משפט, הוא כבר ינצל את ההזדמנות כדי לקבור את הכת של טובלי. זה לא בדיוק אותו דבר, נכון?

        ושוב: התבוננו לתוככם. מה שקרה לכם לא קרה סתם. אני מציעה שתשאלו את עצמכם איך כל דבר שטובלי עושה משתבש והופך למקור לבושה.

        • כשמישהו מנצל הזדמנות להרוס מראה שהוא בכל מקרה מעוניין להרוס (ל''ת)

          לכיתה ג בהבנת הנקרא, 01/04/11 01:52

      • הרס? (ל''ת)

        דש, 31/03/11 22:00

      • הרס?

        דש, 31/03/11 22:05

        הדבר האמיתי שיכול לההרס הוא מה שלא אמיתי האגו שלנו...,זה לא מה ששי אומר שהוא מלמד?,רק אגו ינסה להצדיק את עצמו הוא תמיד יהיה קורבן...

    • אמת

      מתבונן, 31/03/11 19:51

      תמיד החיים מזמנים לנו מראה לעצמנו אין אפשרות אחרת!,טובלי ואילון היקרים,אף אחד לא פוגע ולא אוהב אתכם אלה רק האגו שלכם שמוסתר בכסות של אנשים רוחניים.כשתראו בתומר מלאך שבא לשרת אתכם ולא אחר מאשר פניה של האהבה,העולם ישנה פניו ,איפה כל התובנות הרוחניות שלכם והכלים הנפלאים שיצרתם אם לא לשמש אותנו במקומות מעין אלו...,החיים אף פעם לא משקרים.וכמו שביירון קיטי אומרת defense is the first act of war.כשהלב שלכם יפתח לגמרי כלפי תומר תוכלו לומר לו תודה על אהבה שלימד אתכם.

    • תודה על ההצעה. דעי שזה לא פשוט

      אורן, 01/04/11 03:06

      להיות מותקף ע''י שקרים וסילופים במשך שנים. נורא נחמד להציע הצעות פסאדו רוחניות כאלה.

      אני בן אדם.

      ואם תקראי את דברי תוכלי לראות שאני בסך הכל מביע את האופן שבו אני ראיתי את הדברים בלי לפגוע ובטח בלי כוונה לפגוע.חוץ מזה, זה שאת מציינת את יצר האדם לפגוע כשפוגעים בו לא אומר שאני פועל מתוך היצר הזה.

      • מסכים איתך אורן

        נ., 02/04/11 02:57

        יש מין תפיסה כאילו רוחנית שבה אסור לכעוס, אסור להרגיש, ובטח שאסור להגן על כבודך. חקירה עצמית בנוסח ביירון קייטי היא רק גישה אחת אפשרית למציאות. לאדם מותר להביע את תחושותיו לגבי חוסר צדק שהוא חש שנעשה לו, ואין בכך משום הפחתה ממידת הרוחניות שלו. כל מקרה הוא לגופו, בכל פעם גישה אחרת עובדת, ודווקא האימוץ והיכולת לחבוק את כל המימדים בחיים הוא שהופך אותנו לאנשי רוח אמיתיים. כיוון שהאמת היא מורכבת יותר מתפיסה אחת ויחידה, היא הכל בבת אחת!

  • 12.

    שגיאות כתיב

    א.ג, 31/03/11 16:09

    היה חביב אם מישהו היה מגיה ומתקן שגיאות כתיב. יש כמה.

  • 11.

    תודה תומר

    דליה, 31/03/11 16:04

    תומר, אתה מלמד אותנו שיעור חשוב בכך שהעיקר הוא לא לפחד כלל. תודה

  • 10.

    לא מתאים לכם להתדיין בבתי משפט-הכי טוב היה באם הייתם נפגשים ומכירים

    חברה, 31/03/11 15:55

    הפחד מהלא נודע מנהל לצערי הרבה אנשים. לדעתי אם הייתם נפגשים ובאמת מדברים זה עם זה, בגובה העיניים, ללא דעות קדומות- הייתם רואים שהשד אינו נורא כל כך - משני הצדדים..
    תומר ושי - אתם הרבה יותר חכמים מהטוקבקיסטים שמנוהלים ע''י בורות. אנא, צרו קשר אמיתי ותראו כיצד בשיחה אחת, בתקשורת פתוחה - הכל ייפתר.

    בהצלחה.

  • 9.

    תנשום אוויר

    אפי פז, 31/03/11 15:42

    רואים שכל התגובות נגד תומר נכתבו על ידי אותו אדם, אפילו לא היה נבון מספיק לנוח קצת בין תגובה לתגובה, וכנראה לזה הם התכנוונו כשאמרו ש''בית המשפט החזיר אותנו אל השיח האינטרנטי'', אבל בטוקבקים מוזמנים ומתוזמרים לא בונים נוכחות אינטרנטית.

  • 8.

    שוב

    נו יופי, 31/03/11 15:41

    שוב פעם התעוררו הרובוטים של טובלי

  • 7.

    עוד פעם

    הרוח נושבת, 31/03/11 15:16

    שוב אתם מתבכיינים אכלו לי שתן לי כל העולם
    נגד המאסטר שלי חאלס כבר יצורים מסכנים חסרי עמוד שידרה תמשיכו לעשות תורנויות כביסה לשי ואיילון ותפסיקו להתבכיין אתם נראים רע

  • 6.

    אתם ממש פאטתיים

    המלאך הגואל, 31/03/11 15:08

    כת הזויה נישארת כת הזויה
    קדאפי יותר אמין מהמורה שלכם והצדק יצא לאור

  • 5.

    כל הכבוד. תומר טוב שלא נכנעת לבודהה מאוריון

    שמח בשמחתך, 31/03/11 15:04

    ילך טובלי לביתו ויחשוב למה כל זה נופל עליו. חשבון נפש לא יזיק לו.

  • 4.

    האמת לא יצאה לאור

    ניר ברוש, 31/03/11 13:53

    נכחתי בדיון האמור לעיל, ויצאתי ממנו מזועזע עד עמקי נשמתי. לתומי חשבתי כי מערכת המשפט בארצנו מבוססת על צדק ואמת, אך נדמה היה כי מופע האימים של השופטת הוכיח כי ההפך הוא הנכון, לפחות במקרה זה. לתחושתי היא הגיעה מראש עם עמדה מוצקה וברורה על נושא היחסים החד מיניים לשלילה, באופן גורף, הסיטה את הדיון מהשאלות המרכזיות והאמיתיות שבמרכזו, והפגינה אגרסיוביות בניהול התיק שהזכירה לי קלגסים וימים חשוכים בהיסטוריה. לצערי הרב התחושה הייתה כי לא נעשה צדק, והאמת לא יצאה לאור בדיון זה. מי שנחל מפלה גורפת במשפט זה היא מערכת הצדק בישראל שככל הנראה מבוססת על דעות קדומות שקודמות לאמת ולדין הישר. מקווה שהאמת תצא לאור בדרכים אחרות, ושהטווח הארוך יראה היכן נמצאת האמת- באמת!

    • לא ברור לי מאיפה השנאה הזאת

      משהו, 31/03/11 16:53

      כלפי שי טובלי והקבוצה שלו
      היה עדיף שתומר פרסיקו יתייחס לספרים של שי ולתוכן במקום למתג את שי כראש כת שסופה התאבדות המונית

    • מבין ללבך אבל...

      ההוא משם, 31/03/11 20:21

      ניר היקר.מי אמר שהחיים צודקים?,על ההולך במסע הרוחני יש למצוא את הצדק בתוך עצמו ולהיות דוגמא לאלה שילכו אחריו.ואין לו צורך לכפות את הצדק שלו על אחרים.לשי טובלי או לך אין בעלות על האמת אלה רק לחיים עצמם.לא נראה לי שהמעשה של שי לתבוע את תומר בא מתוך חמלה אלה מתוך מגננה של שי על עצמו.והחיים תמיד צודקים!.הוויה שהתעוררה למי שהיא באמת תקבל בברכה רוע כמו טוב ותראה בכולם ילדיה.הרי הכול במיינד שלנו...,מה שקורה לכם כרגע בא ללמד אותכם שיעור עמוק על עצמכם...

  • 3.

    בלתי נתפס

    ירון, 31/03/11 13:41

    כחבר ותיק שמלווה את שי ואיילון במשך שנים ארוכות הגעתי אתמול לדיון בבית המשפט על מנת להביע את תמיכתי במאבק הצודק שהם מנהלים כנגד אדם אשר במשך שנים מנסה לפגוע בשי ובפועלו בכל דרך אפשרית ללא כל הצדקה. מיד אתייחס לאופי התמוה והמקומם, לטעמי, של הדיון בבית משפט השלום ולהחלטה שקיבלה השופטת שהותירה אותי המום, אבל תחילה ברצוני לומר כמה דברים מקדימים. בתור אדם שמכיר את שי ואת פועלו מקרוב, נדהמתי לקרוא את הדברים שכתב תומר פרסיקו בבלוג שלו שהתבססו כולם על ''עדות'' של אדם שטוען שהיה חלק מהקבוצה של שי. על פי אותו ''עד'' או ''חבר קבוצה לשעבר'', שי, מוביל אנשים רבים שבאים לסדנאותיו והרצאותיו, אותם פרסיקו מכנה בכינוי המשפיל והמבזה ''כת'', אל עבר התאבדות קולקטיבית!!!!!! ו ''''מנצל מינית'''' אנשים שהשתתפו בסדנאות ובפעילויות שערך. עוד טען פרסיקו בבלוג שלו כי שי טובלי הוא אדם ''מסוכן לציבור'' שנוהג לקחת מתלמידיו סכום של 2000 ש''ח לחודש. אני לא יכול להסביר לכם עד כמה הדברים האלה מעוותים והפוכים לחלוטין ממה שקורה במציאות. קודם כל, בתור אדם שהתמיד והגיע כמעט לכל סדנא שערך שי בשנים האחרונות ומכיר אותו מקרוב, אני יכול להעיד

    • בלתי נתפס- המשך

      ירון, 31/03/11 23:28

      ...באופן ישיר שהוא מעולם לא ניצל מינית אף אחד, שי הוא אדם עדין ואוהב אדם, וכל ''חטאו'' בתחום המיני היה שהעז להעביר, כנראה לראשונה בארץ, סדנת טנטרה שמיועדת לגברים בלבד (ירחם השם). קיום סדנאות שכאלה אינו מנוגד לחוק, לא בישראל, ולא בכל מדינה שמחשיבה את עצמה נאורה ברחבי העולם, אבל כנראה שבעיני הגורמים השמרניים ושטופי השנאה שרודפים אחרי שי זה לא ממש מצא חן. אבל פרסיקו לא הסתפק בזה והעז לכתוב, שוב בשם אותו ''עד מהימן'', שהקבוצה, שמורכבת רובה ככולה מאנשים נורמטיביים בעלי מקצועות חופשיים (רופאים, מטפלים, יוצרים, אנשי טלוויזיה, שחקנים ועוד') ומשפחות אוהבות נמצאת בדרכה להתאבדות קולקטיבית. אתם קולטים את גודל השערורייה וחוסר האחריות?!!! ההאשמות החמורות האלה מופצות ברשת לעיני כל, וכולנו יודעים איזה כוח יש למילים, אפילו כשהן בוקעות מפיהם של אנשים הזויים שמונעים על ידי קנאות ושנאה שלוחת רסן. תארו לכם שאימא שלכם או הילד שלכם, או הבוס שלכם בעבודה היו קוראים עליכם דבר כזה... כבוד השופט אהרון ברק כתב פעם: ''כבוד האדם ושמו הטוב חשובים לאדם כחיים עצמם'', וכמה שהוא צודק.

      • לירון הגאון

        שלום שמחון, 01/04/11 00:04

        תומר לא מבקר את טובלי על היותו הומוסקסואל (למרות שטובלי עצמו בעבר הגדיר את ההומוסקסולאיות כמחלה רוחנית ונכנס לפורומים של גייז כדי לגאול את המסכנים). הוא מבקר אותו על כך שהוא גורו הפכפך ומגלומן, שהצהיר שהוא ההתגלמות של בורא גלקטי, שביכולתו להציל חולים חשוכי מרפא בעזרת נוזלי גופו - בקיצור שהוא קשקשן. זה שהוא מנהיג כת - זה די ברור. טובלי עצמו דיבר בזכות כתות, והעובדה שהוא עכשיו מנסה להציג תמונה הפוכה היא שקרנית.

        בקיצור, הביקורת של תומר על שי, המופיעה אחת לשנה בערך, היא לא ''רדיפה בכל דרך אפשרית''. אלא, למיטב הבנתי, סקירה משועשעת על מורה שנפל קרבן לגאוותנותו ודמיונו המפותח.

        ועתה נותר לשאול אם שי כן או לא שכב עם תלמידים שלו ואם הוא כן או לא לוקח מהם כסף על זה שהוא משקה אותם בשיקויים העשויים מזרעו.

      • שני דברים: 1- התבונן על תגובה 21. 2-יום אחד יעשו תחקיר

        סנונית, 01/04/11 16:25

        על שי טובלי ומן הסתם האמת תצא לאור.
        יותר מדי אנשים שהיו אצלו כבר העידו נגדו.
        כולם לא דוברי אמת ?
        סיפורים כבר יצאו החוצה מלפני שנים.
        זה קצת פטתי לנסות להציג אותו כ'נפש הטובה מסצ'ואן'.
        ועליך, ירון, חבל לי. חבל לי שאתה עדיין שבוי בקסמיו ולא מבין שהאיש יכול להיות דמות השנויה במחלוקת שמאלצת אותך להתבונן במשקפים מסולפות על המציאות (זאת בהנחה שאתה באמת ירון, ולא אחד משליחיו... שלפתע יש לי הרגשה שאתה הוא אחד משניהם....)

    • ולמה אתה מתנסח כמו הומו (ל''ת)

      קרציון, 01/04/11 01:44

      • מה הוא אומר לעצמו כשהוא מתבונן במראה, אחרי שהוא מגיב כמו סוציומט ? (ל''ת)

        סנונית, 04/04/11 09:53

  • 2.

    תומר משקר

    אחת מהקבוצה, 31/03/11 13:34

    כמה אפשר לאכול את השקרים שלך תומר? עד מתי תמשיך להכפיש שמם של אנשים שלא פגעו בך בשום צורה, ושבהנאתך כי רבה אתה ממשיך לקחת חצאי אמיתות ולהפוך אותן ל''אמת'' לכאורה???
    כנראה שכל עוד אתה פופולרי זה יימשך. מעניין מה זה אומר על מצבה המביש של התודעה האנושית שהיא יכולה להאמין לבלוגר ולא לאנשים עצמם, כמוני, שמכירים את שי אישית ויודעים שפעולותיו ומעשיו רחוקים מרחק שנות אור מהטענות נגדו.

    אז בתור אחת מהקבוצה - אני מעידה בצורה ברורה ובהירה ששי מעולם לא שכב עם תלמידים, מעולם לא עודד התאבדות קולקטיבית, וכל מה שלימד במהלך השנים - בא להעיר את האנושות לעבר יותר ויותר שמחה, חכמה ואהבה.

    ניצחון בבית משפט - הוא ממש לא משהו להתגאות בו בעידן שלנו. אבל לאנשים כמוך תומר שלא מעוניינים באמת - זה בטח מרגיש ממש טוב.

    • באמת מזעזע

      ישעיהו, 31/03/11 16:22

      אנשים מאמינים לבלוגר ששמו ופרטיו ידועים והוא עומד מאחרי דבריו יותר מאשר לטוקבקיסטית שמתחבאת מאחורי שם בדוי (סליחה, אפילו זה לא). לאן הגענו? כמה נמוך עוד תרד התודעה האנושית?

    • אם את רוצה שיאמינו לך כמו לתומר - בבקשה - ספרי מי את, ועדי הכל שקוף

      תם וישר, 31/03/11 17:05

      תומר שקוף. אצלכם יש הצטדקויות.
      את רוצה שנאמין לסיפור שלך על שי? בבקשה: ספרי לנו מי את, שם, תמונה, מה טיב ההכרות שלך עם הפעילות של שי ומה עברת שם. זה באמת מעניין. כמי שאין לו שום דבר כנגד שי באופן אישי או כנגד תומר באופן אישי - ואני מניח שהרוב כאן הם ככה, אני פשוט רוצה לקרוא סיפורים אישיים, שהם בגדר עובדות.
      אבל אם את מתחבאה מאחורי זהות בדויה, למה שנאמין לך?

    • אז יש קבוצה? כלמר כת?

      בתום לב, 31/03/11 17:36

      ''אז בתור אחת מהקבוצה - אני מעידה בצורה ברורה ובהירה ששי מעולם לא שכב עם תלמידים, מעולם לא עודד התאבדות קולקטיבית, וכל מה שלימד במהלך השנים - בא להעיר את האנושות לעבר יותר ויותר שמחה, חכמה ואהבה.''

      • זה שהקבוצה פורקה במובן שאין ביננו את אותו קשר אינטנסיבי

        אורן, 01/04/11 01:58

        עם שי לא אומר שאיננו קבוצת חברים. בכל זאת היינו מאוד קרובים במשך מספר שנים.

        • אורן, שאלה קטנה להבהרה - ונראה אם תעז לענות

          אני רק שאלה, 02/04/11 02:15

          משלמים דמי קבוצה/לימוד חודשיים, או לא?

          • לא.

            אורן, 09/04/11 11:38

            תתעניין בסדנאות שמוצעות מידי פעם ותראה שזה כל מה שיש.

  • 1.

    החלפת הדברים ביחס להומוסקסואליות לא הובנה על ידי אף אחד

    אורן, 31/03/11 13:10

    מהנוכחים באולם. השופטת שהינה דתיה לשעבר הניחה ששי ואילון מתנגדים לכך שתומר מתייחס אליהם אישית כהומוסקסואליים. כאילו שיש מה להתבייש בנטייתם המינית ומאחר ששי עצמו כתב על נטיותיו אז מה הוא מתלונן על כך.

    בקיצור השופטת הייתה מבובלת וגם עורכי הדין משני הצדדים. והפרוטוקול שמצוטט בכתבה רק מראה עד כמה הדיון בבית משפט בכלל לא נסב על תוכן התביעה עצמו שהוא שפרסקו כל הזמן מתייחס אל שי כראש כת מסוכן לציבור אפילו שהקבוצה מלאת האהבה שהיינו פורקה מזמן.

    אני חבר של שי והייתי חבר בקבוצה שהייתה וזוכר ממנה רק דברים טובים.

    ברור לי שאלה שמתנגדים לכל דבר השונה מהמקובל יתייחסו לדברי בזלזול וצער על כך שאני איזה דפוק שהולך כעיוור מטומטם אחרי אדם שלילי. אך אני כותב זאת עבור אלה שלא ממהרים לחרוץ דעה גם היא פופולרית.