• 3.

    שאלה לי אליך נתן

    עופר,נפגשנו פעם אני ואתה אצל ראובן, 18/02/11 13:00

    האם כשאתה(והדגש הוא על אתה) פגשת את הפרחים האלה הם עררו בך את התגובות האלה,ואתה פשוט 'משליך' אותם על כולנו?

    ועוד שאלה,
    אם אני לא מסכים איתך בעניין תמצית X או Y
    זה אומר שאני מדחיק,מתנגד,או שמא,הפרשנות שלך מוטעית?!?

    אשמח אם תענה..
    עופר

    • תשובה לעופר

      נתן, 20/02/11 23:09

      הי עופר מה שלומ,

      כל תדרי תמציות הפרחים נבדקו על מאות אנשים, ולא רק כאלו שאני בדקתי אלא יש קרוב לחמישים איש שלמדו את השיטה, ומטפלים בה, וגם להם אותם התוצאות.

      יש בדיקה מאוד ברורה, כאשר מקרבים תמצית לאדם ונוגעים בו זמנית בדופק, כאשר האדם זקוק לתמצית מרגישים שינוי ברור בדופק, אתה צריך לחוות את זה כדי שהספקות שלך יעלמו עד אז, זה ישאר בבחינת תיאוריה.

      קריאת התכונות של הפרחים היא כמו כישרון למוסיקה, או למתמטיקה, שיש לי.

      לגבי ההשלכה על כולם, הטענה שלך היא נכונה, אבל רק אם אנחנו נפרדים אחד מהשני.
      אבל אם אינך נפרד ממני, אם יש רובד בו אנחנו מחוברים, אז במקום הזה אין אני ואתה ועל תפיסת ההפרדה פועלות תמציות הפרחים של ארץ-ישראל.

      כדי להסכים, או לא להסכים, עליך לעבור אבחון מלא. האבחון אינו אני אומר לך ואתה צריך לעשות אנחנו מנהלים דיאלוג כשהפרחים מכוונים אותנו.

      לגבי אי הסכמה, בהחלט זה דבר שיכול לקרות, אם לא מסכימים על תמצית לא לוקחים אותה. זו עבודה משותפת לא אני יודע ואתה לא, בסופו של דבר אתה הוא זה שמרפא את עצמך, התמציות רק מראות כיוון איך.

      • שאלות נוספות

        reuvenholzer, 21/02/11 22:18

        - ''כל תדרי תמציות הפרחים'' - מה זה ''תדר'' ?
        - ''כאשר האדם זקוק לתמצית מרגישים שינוי ברור בדופק'' - ואיך אתה יודע שהדופק לא משתנה גם כשהוא לא ''צריך'' את התמצית ? מה זאת אומרת צריך ?
        -''קריאת התכונות של הפרחים היא כמו כישרון '' - כלומר שכל התיאורים המפורטים האלה , והתובנות השונות המפורטות בסידרה הזאת נובעים מ''כישרון'' ? אתה שומע את זה במילים מהפרחים ? ואם לא - איך אתה לומד על המידע המפורט הזה ? איך ה''כישרון'' הזה בא מתגלם במציאות ?
        ואם אני אומר שיש לי ''כישרון'' לזהות בבל''ת אז זה אומר שתמיד כשאני אומר על משהוא שהוא ''בבל''ת'' אז זה ישר נכון בגלל שיש לי כישרון לזה ?

        • תשובה לראובן

          נתן, 22/02/11 09:11

          מה זה תדר?
          תדר בתמציות הפרחים הוא כוח החיים של הצמח, הגורם לו לצמוח מזרע ופקעת לצמח, ושיא כוחו בא לידי ביטוי בפרח וניתן לשמר חותם של אנרגיה זו באלכוהול ובמיים.

          כשאתה נמצא ברגיעה, ואירוע מלחיץ מתרחש ומהירות הדופק שלך משתנה האם אתה יכול להבחין בשינוי בדופק שלך או לא?
          האם אתה יכול לקשר בין האירוע לשינוי הדופק?
          אני יכול.

          צריך, מתיחס רק מצב בו האדם מגיע ומבקש עזרה בתמציות הפרחים ומוכן לעבור אבחון ולקחת תמציות.

          קביעת תכונות הפרחים היא כישרון. אבל כישרון בלי אימון ממושך ובלי בדיקה אינו נחשב. למרות שקבעתי מה המשמעות של תמצית המופקת מהפרחים, הן נבדקו אלפי פעמים ולא רק על ידי, אלא גם על ידי אנשים אחרים (תלמידים שלמדו את השיטה) והוכחו כנכונים. חלקם מבטא זאת בטוקבקים שמהם אתה מתעלם.

          הכישרון הזה מתגלם במציאות בשיטת טיפול ואבחון של תמציות פרחי ארץ ישראל אותה אני מלמד, בחוברת הדרכה, בקופסת תמציות של 20 סמ"ק כל תמצית, בנסיון אישי של יותר מ 8000 שעות טיפול בבני אדם ומאות אנשים מרוצים.

          ולגבי הכישרון שלך לזהות בבל"ת נאמר במסורת שלנו "יהללך זר ולא פיך".

          שיהיה לך יום נפלא

          נתן

          • אני לא מתעלם מתגובות אוהדות.

            reuvenholzer, 22/02/11 14:17

            אני
            1. חשדן - אולי זה תגובות מ"טעם"
            2. לכל נוכל מצליח יש שובל של מעריצים שנפלו ברישתו. אם הם לא היו, הוא לא היה מצליח (ואני חס וחלילה לא מנסה לרמוז שאתה נוכל, אני רק אומר שלכל טענה שתהיה יש מעריצים שמסכימים איתה)
            3. יש הרבה סיבות שהדופק משתנה. למשל כשהמטפל מגלה איזה שהיא ציפייה שזה יקרה (אתה יכול לבדוק את זה גם כן - זה עובד), או כשחולפת בראשו של המטופל מחשבה טורדנית (גם את זה אתה יכול לבדוק), או סתם בגלל התנהגות עצבנית שלו או של הסובבים אותו, או כי נעשה פתאום קר.חם, או בגלל ריח מסוים.
            4. ההסברים שלך לגבי תמציות הפרחים הם מסובכים ונפתלים כל כך, עד שאני תמהה, איזה כישרון יכול לחשוף סיפורים כאלה ארוכים, אלה אם כן הפרחים התחילו לדבר בלשון אדם והם גם עשו תואר ראשון בפסיכולוגיה (בגרוש).

            בברכה

            • תשובה שניה לראובן

              נתן, 23/02/11 07:31

              לגבי סעיף אחד ושתיים, אני מבין אותך ואת חשדנותך אבל מצד שני אנשים לא מרוצים שכותבים טוקבקים באלה לא חושדים שהם מטעם, מה שמותיר אותי בעמדת נחיתות תמידית, לך תוכיח שאין לך אחות.

              מצד שני לא תדע את האמת אם לא תתנסה בשיטה.

              לגבי סעיף שלוש אני מסכים איתך.אכן הדופק יכול להשתנות מגורמים רבים. כדי לאבחן יש צורך במיומנות גבוהה. (לא המצאתי פה דבר צרפתי בשם פול נוגר המציא את שיטת האבחון) הכישרון באבחון דופק הוא בפענוח. בפעימות הלב, או יותר נכון בפעילות החשמלית של הלב יש המון מידע, אני לא קרדיולוג, אבל אני יודע לא משנה אם אתה מתרגש או לא אם יש לך בעיה באחד מהחדרים של הלב ניתן לראות אותה ללא קשר אם קצב הלב שלך השתנה. בנוסף לא רק קצב שינו הלב מעיד על תגובה לתמצית יש חמש תגובות שונות שאני מלמד ואחת שאין לה קשר לדופק..

              לגבי סעיף ארבע ראובן, נפתל ומסובך, זו דעתך, וזה לגיטימי שתחשוב כך זכותך, אחרים חושבים אחרת וזה לא הופך את גישתך לנכונה ואת שלהם לשגויה.

              אין לי בעיה להמשיך ולדון איתך על תמציות הפרחים שאל ואשתדל לענות כמיטב יכולתי.
              יום טוב
              נתן

              • דוגמא להסבר מפותל ומסובך

                reuvenholzer , 23/02/11 11:04

                ציטוט:
                ''האנרגיה של התמצית מכוונת את האדם לעשייה, הגשמה, ולהבנה שלהיות פרקטי זו בחירה הנתונה להחלטתו הבלעדית. התמצית מאפשרת לו לראות שהחלימה בהקיץ לא משרתת אותו, שהיא אינה טובה בכל מקום ובכל מצב ושבמקרה שלו היא אפילו רע, הפוגע בו ומרחיק אותו מיכולתו ליהנות מהחיים.
                התמצית מכוונת את האדם לראות שחלימה בהקיץ היא הרגל שניתן לשנוי בדיוק כפי שמעשנים מפסיקים לעשן. הרגל קשה לשינוי אך אינו בלתי אפשרי, אם האדם מכיר בכך שההרגל מזיק לו.
                ''
                איך כל זה קשור לפרח ?
                איך אפשר בכלל להגיע להסבר כל כך מפורט ומורכב שקשור לפרח מסוים. דרוש כאן מחקר של שנים כדי לבודד את כל הפרטים האלה ולשייך אותם לפרח מסוים.
                אני חושש ש''אדם חושב'' לא יכול לקבל דבר כזה מהסיבה הפשוטה - זה לא הגיוני. אי אפשר לגלות דברים כאלה ביחס לפרח מסוים.
                בודאי ובודאי כשיש כל כך הרבה פרחים והפרטים לגביהם כל כך מפורטים ומורכבים.
                זה נראה יותר כמו ''היה לי אחד כזה שאמר לי פעם שהפרח ממש - אבל ממש עזר לו - אז בוא נעשה הכללה ונגיד שזה משהוא כללי''.

  • 2.

    האתגר הרגליים על הקרקע הראש בעננים

    מור לנל, 17/02/11 14:23

    אכן נתן מאד מעניין כיצד יוצרים איזון בין הקרקע לעננים. כיצד להיות מחובר לקרקע בכל עת ובו בזמן לאפשר גם לדמיון לעבוד ולהיות יצירתי

  • 1.

    התמצית מכוונת את האדם לראות שחלימה בהקיץ היא הרגל שניתן לשנוי

    reuvenholzer, 16/02/11 12:59

    -- איך הגעת לזה ?
    -- ובכלל איך אתה יודע את כל הסילבוס שקשור לפרחים השונים ?
    "האנרגיה של התמצית מכוונת את האדם לעשייה, הגשמה, ולהבנה שלהיות פרקטי זו בחירה הנתונה להחלטתו הבלעדית."
    --- מאיפה לך כל זה ? הפרח אמר לך ?