• 9.

    נכון, לא אורגזמה

    מבקרת, 16/02/11 23:02

    הייתי במלון לא מזמן ודווקא התרשמתי מההקפדה על הפרטים הקטנים. נעלי הבית, פירות, עיתון יומי, ספרון לאורח, הלופה הזוגית.
    נכון, עדיין לא אורגזמה ובטח שיש מקום לשיפור... עם זאת, את האורגזמה כדאי שהכותבת תמצא בתוך החדר ולא מחוצה לו.

  • 8.

    איך מלון קראון פלאזה? (ל''ת)

    שאלה, 16/02/11 08:19

  • 7.

    ובקיצור ערסים בכל מקום כולל העובדים (ל''ת)

    ומה המחיר לכזה נופש?, 16/02/11 06:12

  • 6.

    אואזיס וספא קלאב מלונות איומים

    טל, 15/02/11 21:30

    שירות מתחת לכל רמה

  • 5.

    הייתי שם לפני שבועיים-שירות איום!! (ל''ת)

    אבי, 15/02/11 21:28

  • 4.

    עזרת לי מאוד. בחודש הבא נסע לים המלח ובוודאות לא למלון הזה. (ל''ת)

    בר, 15/02/11 13:36

  • 3.

    BAD SERVICE

    ET, 14/02/11 23:17

    We were staying at this hotel a few months ago and the service was terrible, employees have bad attitude and it was very unpleasant to stay there. Also, the spa pictures provided here are real, however, thats not how it looks like (no candles or covered chairs). The spa pool at times was very noise and crowded....lots of very laud people. I think that the owners should make a better job. Also, our room was dirty and stinky when we arrive AND THERE WAS A FOLDED BED IN THE MIDDLE OF THE ROOM. vERY UNPROFFESSIONAL....YOU WANT MORE TOURISTS ? START IMPROVING !!

  • 2.

    ביקורת מדויקת

    גלית מונצז, 14/02/11 17:51

    ביקרתי עם בן זוג לפני כחודש וחשנו בדיוק ככה, הדברים הקטנים הם הכי משמעותיים.

  • 1.

    מקסימים! (ל''ת)

    עומר, 14/02/11 16:32