• 3.

    צימצום סוגי המטוסים

    מרק, 10/02/11 12:50

    המטרה היא לא רק להצעיר את הצי, אלא גם לצמצם את המודלים השונים של המטוסים כדי לחסוך בעלויות של החלפים.

  • 2.

    מת על החברה הזאת!!!! (ל''ת)

    ליאור, 10/02/11 09:38

  • 1.

    767 לדרום אפריקה

    ערן, 10/02/11 08:59

    מטוס פשוט בושה,
    אלעל, איפה שאין לה תחרות (הודו,דרום אפריקה,תאילנד) מטיסה במטוסים שהם פשוט בדיחה עצובה,זילזול בנוסעים וכמובן שהמחיר בשמיים.
    כנ''ל ה 757 שלא ברור איך אין להם בושה.
    דווקא ה 737 החדשים מצויינים, אבל זה טיסות קצרות לאירופה- בקוים שיש כמובן תחרות.
    המלצה,
    שווה לשלם עד 200$ יותר ולטוס בחברה אחרת שמתאפשר.

    ערן,
    נוסע מתמיד

    • מסכימה איתך

      Anat, 10/02/11 11:16

      לעיתים יש הרגשה שהמטוסים בקו תל אביב יוהנסבורג מימי "סלח שבאתי" פשוט בושה. אבל מה, זו הטיסה הקצרה ביותר.

      • מה זה משנה

        צביקה, 10/02/11 12:31

        מה משנה גיל המטוס העיקר שהוא מתוחזק ונקי והשירות ברמה טובה בקיצור אל על הכי בבית בעולם טס רק אל על תמורה מלאה על כל שקל.

      • הבעיה היא לא גיל המטוס

        דן, 10/02/11 13:05

        אלא פשוט רמת התחזוקה הפנימית. בהרבה חברות משתמשים במטוסים ישנים והנוסעים לא מרגישים כי פנים המטוס מתוחזק כחדש. לאלעל יש כנראה שיקולי עלות תועלת שונים.