• 47.

    שוכנעתי סופית. תודה תומר

    מיכל, 27/02/13 17:22

    בן זוגי (הגרוש) ואני מתעתדים להתחתן, לאורך כל הדרך הוא אמר שאינו מוכן לחזור ולהתחתן במוסד הזה והסיבה העיקרית(אם כי יש עוד רבות) לכך היא תהליך הגירושין הצורם שעבר או יותר נכון מה שגרושתו נאלצה לעבור במהלכו. בתחושת הבטן כמו גם בהשקפת עולמי נטיתי להסכים לבקשתו, אך עדיין משהו בי התקשה להרפות מחתונה דתית. לא עוד. בחתונתי יהיו סממנים שקשורים ליהדותי ולמורשתי כמו גם להיותי אדם חופשי וליברלי שאינו יכול לקבל את עיוותי ואפליית הגוף הזה. אז תודה רבה לך תומר על כך שחלקתך את דעותיך ונימוקיך עימי. עתה אני בטוחה.

    IP: 87.69.251.194דווח על תגובה זו

  • 46.

    טוב שיש עוד אנשים שפויים במדינת ישראל כדוגמת תומר. (ל''ת)

    דודו, 20/12/12 09:35


    IP: 82.81.149.174דווח על תגובה זו

  • 45.

    כל מילה בסלע!!

    אייל, 26/01/11 23:28

    כל מילה בסלע! כל כך נכון!!
    ממסד הרבנות ניזון מהכוח הרב שנותנים לו האנשים, סתם כי לא בא להם להסתכל רגע מעבר למסלול העדר.
    איזה טעם יש לכבול את עצמך בשרשראות מיותרות??
    מסורת? ערכים? יהדות? נהדר!
    רק בלי להכניס את הרבנות לעסק!
    תומר, אחלה כתבה-יישר כוח!!

    IP: 84.108.100.109דווח על תגובה זו

  • 44.

    זה ביוק מה שאני מתכנן (ל''ת)

    יפה, 24/01/11 21:41


    IP: 79.181.48.120דווח על תגובה זו

  • 43.

    רב אזרחי ארצות הברית בוחרים להינשא בטקס דתי.

    תמר, 24/01/11 18:51

    תומר פרסיקו הוא אדם מאמין, הוא לא נגד היהדות, הוא לא נגד חתונה יהודית הוא מתריע על המונופול שיש לרבנות
    על הרגעים החשובים ביותר לאדם בחיו, ובמדינה דמוקרטית הרבנות אינה שומרת על הצביון היהודי של ישראל. להיפך היא משניאה אותו. רבים הישראלים שמתקרבים ליהדות ומגדלים אותה מחדש ואין להם קשר לבירוקרטיה הפקידותית הרבנית העושה תורה קרדום לחפור בה. לכן צריך לקרוא בין השורות ולהפריד ולהשכיל ולהבין שחייבת להיות הפרדה בין דת ומדינה.

    IP: 74.108.240.40דווח על תגובה זו

  • 42.

    כל הכבוד על האומץ

    מסכימה, 24/01/11 17:19

    תומר אומר בקול רם - ועושה - את מה שהרבה אנשים אחרים לא מעזים להגיד בקול רם (אבל בהחלט חושבים כך), ואם מעזים להגיד בקול רם, לא מעזים לעשות.
    כל הכבוד על האומץ ועל הנאמנות שלכם לעצמכם ולמה שאתם מאמינים בו, ועל כך שאתם לא נותנים למוסדות כלשהם להתערב ברגעים המשמעותיים בחייכם.

    IP: 93.173.14.199דווח על תגובה זו

  • 41.

    תומר אתה אידיוט גמור

    גיא, 24/01/11 12:51

    מתחת לכל התלבושת האיטלקטואלית רוחנית שלך יושב מסית ומדיח ללא הפסק כנגד מסורת ישראל .

    IP: 79.181.17.219דווח על תגובה זו

  • 40.

    מאמר מוקצן ומכוער

    ליה, 24/01/11 10:56

    התחתנו כדת וכדין ולא היה שום דבר מכוער בכל הנוגע לרבנות. לא לקחנו רב מהרבנות אלא בחרנו רב של אגודת צוהר שטרח להיפגש עימנו לפני הטקס וסיפר והסביר עליו רבות מה שעשה את החופה יותר מרגשת.

    IP: 79.177.32.69דווח על תגובה זו

  • 39.

    מי שלא עובר דרך הרבנות בעצם מוציא עצמו מכלל

    שינשין, 24/01/11 09:27

    העם היהודי! הרבנות נועדה לשמור על העם היהודי,גם אם הוא יהיה קטן ומצומצם.
    על אחריות כל אחד אם רצונו להישאר שייך הוא וילדיו וצאצאיו לעם הזה או להןציא עצמו ממנו!

    IP: 147.237.70.107דווח על תגובה זו

  • 38.

    כמה שינאה טוביי האנטישמיים לא היו מתביישים מבורות חסרת בסיס יהודי!!! (ל''ת)

    יובל, 24/01/11 00:48


    IP: 109.65.25.243דווח על תגובה זו

    • בול (ל''ת)

      100%, 25/01/11 05:55


      IP: 79.181.17.219 דווח על תגובה זו

  • 37.

    כל הכבוד עמידה על עקרונות משמעותיים, ואם מישהוא קורא לכם טיפש (ל''ת)

    לתבוע אותו אפילו אם זה יעלה עשרות אלפים ויקח שנים, 23/01/11 16:56


    IP: 98.216.35.234דווח על תגובה זו

  • 36.

    ברוך שובך תומר, ישר כוח, כתבה יפה וחשובה (ל''ת)

    אורי יריב, 23/01/11 15:39


    IP: 82.76.59.113דווח על תגובה זו

  • 35.

    לא להתייאש

    נח, 23/01/11 14:18

    ברור לי שכל התהליך ברבנות הוא פיספוס אמיתי.הרעיון של ידועים בצבור טוב אולי
    לבודדים הוא לא מתאים לרוב הצבור.
    יש היום רבנים מארגון צוהר שיכולים לתת מענה סביר לאנשים חילוניים שכן מעונינים
    בחתונה דתית גם אם הם לא דתיים.
    אני חושב שהדרך הטובה לפתור את הבעיה היא
    נישואין אזרחיים בצד נישואין דתיים
    כלומר כאופציה למי שירצה
    כאשר לעומת זאת הגירושין יהיו חייבים
    לקבל גם גושפנקא של הרבנות (מעבר לגרושין אזרחיים)רק כדי לא לפגוע בדור הבא.

    IP: 207.232.62.50דווח על תגובה זו

  • 34.

    תומר פרסיקו אני מסכים אתך

    טומי החילוני, 23/01/11 12:05

    הרצון לנישואים וקבורה אזרחים אינו נוסע מהשנאה לחרדי אלא מפני שאני לא מאמין בדברים האלו ולא אכפת לי במקרה של נישואים מהמסיבה אחרי, המסיבה האמיתי היא להתחתן איך שאני רוצה בארץ. אני כבר לא אוסי על מסכת העינויים שעוברים/ות המתגיירים/ות. אנחנו חוטפים סטירות מהרבנות ואני לא צוחק באדישות שלנו אנחנו נותנים את הלחי השנייה. נמאס לכם/ן מהמצב הנוכחי חפשו את תנועת ישראל חופשית בפייסבוק.

    IP: 212.143.220.157דווח על תגובה זו

  • 33.

    כזה אני, פראייר שאוהב לחטוף

    אודי, 23/01/11 11:51

    אני חוטף במילואים, בשכר הלימוד, בדיור ובכל דבר בחיים. אני אוהב את זה. אחרת הייתי יוצא לרחובות ומפגין.
    תוציאו את זה גם אתם - הצטרפו לקמפיין הסטירות של ישראל חופשית. למה אתם מסכימים שיתנו לכם סטירות במדינה הזאת? למה אתם לא יוצאים להפגין? ספרו לנו בטוקבקים ובדף של ישראל חופשית בפייסבוק.

    IP: 84.229.59.140דווח על תגובה זו

  • 32.

    כמה בורות יש אצל המגיבים

    ירושלמית, 23/01/11 11:43

    כדי לערוך חופה וקידושין כהלכתם לא צריך את הרבנות צריך רק רב. הרבנות היא רק חותמת גומי בירוקרטית שמאשרת שהטקס התקיים.
    הקשר שלנו עם הדת היהודית לא צריך ולא חייב לעבור דרך מוסד פקידותי עבש שכופה דרך אחת של יהדות על כל היהודים בישראל.

    IP: 199.203.123.245דווח על תגובה זו

    • בורות-גם רב לא צריך (ל''ת)

      בורות, 23/01/11 19:09


      IP: 77.124.170.42 דווח על תגובה זו

  • 31.

    נמאס לי לקבל סטירות מהממשלה

    אזרח מוכה, 23/01/11 11:30

    כל הזמן מתעללים בנו: בדיור, בגיוס לצבא, במיסים, בכפייה הדתית, ובכלל בחיים. לא הגיע הזמן להפסיק את זה?

    * גם אני חלק מקמפיין הסטירות של ישראל חופשית. כתבו גם אתם למה נמאס לכם לקבל סטירות, בטוקבקים ובדף הפייסבוק של ישראל חופשית.

    IP: 84.110.243.62דווח על תגובה זו

  • 30.

    יפה אמרת חבר אבל למי יש כוח להלחם בכל זה? (ל''ת)

    ויק, 23/01/11 11:28


    IP: 87.69.204.222דווח על תגובה זו

  • 29.

    מקווה שהילדים שלי יאמצו את הדרך שלכם

    אמא דתיה, 23/01/11 11:26

    ולא ירשמו בכלל לנישואים, מזל טוב לכם !

    IP: 46.117.119.232דווח על תגובה זו

  • 28.

    הכי כיף לקבל סטירות ולהישאר בבית

    רוני, 23/01/11 11:23

    ככה הכי נוח - לחטוף מכולם ולהתלונן, אבל אף פעם לא לצאת להפגנה. הכורסא בבית נוחה יותר, גם אם חוטפים קצת מכות. אנחנו מתלוננים בלי סוף\ אבל לא עושים כלום כדי לשנות את המצב.
    אבל אם במקרה כן בא לכם לעשות משהו - תנועת ישראל חופשית מארגנת מחאה ארצית בפייסבוק, בטוקבקים, וכן - גם ברחובות. הצטרפו לקמפיין הסטירות והסבירו למה גם אתם חוטפים. לאחר מכן צאו מהבית והצטרפו לפעילות כדי לשנות את המצב.

    IP: 84.110.243.62דווח על תגובה זו

  • 27.

    גם אני מקבלת סטירות מהממשלה

    יעל, 23/01/11 11:01

    ככה אני אוהבת את זה - שמרביצים לי. אני אוהבת לשלם מיסים כדי לממן את הממסד הרבני, בזמן שהוא מפלה אותי בגלל שאני אישה. זה כיף לחיות באדישות ולתת לאחרים לדרוך עלי.
    נראה לכם מוזר מה שכתבתי? תסתכלו על עצמכם - יושבים בבית ולא עושים כלום, למרות שנותנים לכם סטירות כל היום.

    IP: 79.182.6.138דווח על תגובה זו

  • 26.

    די! אני חוטף כל היום סטירות ושותק

    קורבן מדינת ההלכה, 23/01/11 10:57

    כל הזמן מחטיפים לי: ברבנות, בקצבאות לאברכים, בחוסר תחבורה ציבורית בשבת ואפילו כשאמות יקברו אותי בקבורה דתית שלא לפי אמונתי. כנראה שעד היום הייתי מזוכיסט. לא עוד! נמאס! חייבים לקום, לצאת מהבית ולהתעורר!
    תנועת ישראל חופשית פתחה בקמפיין להוצאת האזרחים מהאדישות. אי אפשר להמשיך ככה ולחטוף. חפשו את ישראל חופשית בפייסבוק, בגוגל ובכל מקום ברשת. אנחנו הולכים להעיר את המדינה!

    IP: 89.139.44.102דווח על תגובה זו

  • 25.

    עצוב שזה נכון

    מאמינה באלוהי היהדות, 23/01/11 10:45

    שהיהדות היפה והחכמה מנוהלת ע''י מוסד משתלט ורודן שמרחיק אותנו מהיופי וחושף לקושי ואטימות.. עבד כי ימלוך.חבל

    IP: 77.125.76.228דווח על תגובה זו

  • 24.

    ל-8

    יהודיה, 23/01/11 10:41

    זו ממש לא שנאה עצמית - יש יותר מדרך אחת להיות יהודי - המארג החילוני-דתי-חרדי מוכיח את זה מדי יום - זכותו לממש את היהדות שלו איך הוא שרואה ולא איך שאת רוצה להכתיב לו. אהבתי את הכתוב !

    IP: 212.143.63.50דווח על תגובה זו

  • 23.

    יאללה ישראל חופשית! לטיפולכם!

    ניב, 23/01/11 10:38

    משחררים את המדינה מהכפייה הדתית! היהדות היא לא רק של החרדים - היא של כולנו!

    IP: 77.124.183.156דווח על תגובה זו

  • 22.

    במקום לקרוא טוקבקים, עדיף לעשות משהו

    ויש מה לעשות, 23/01/11 10:38

    לאחרונה קמה תנועה בשם ''ישראל חופשית'' שמטרתה היא להבטיח חופש דת וחופש מדת ושוויון בחובות ובזכויות לכל אזרחי המדינה. התנועה פועלת באופן אינטנסיבי באינטרנט (למשל בפייסבוק) וגם בשטח בהפגנות ובפעילויות נוספות. אם אתם רוצים להפסיק להתלונן ולהתחיל לעשות, אף אחד לא יעשה את זה במקומכם. הגיע הזמן להצטרף לפעילות ולהפסיק להיות רוב דומם.

    IP: 79.182.6.138דווח על תגובה זו

  • 21.

    כולנו מעדיפים להישאר בבית ולהתלונן

    אבל הזמן הולך ואוזל, 23/01/11 10:38

    אם לא נילחם על דמותה של המדינה, לא תהיה לנו בסוף מדינה. זה הזמן להצטרף לתנועת ישראל חופשית ולקחת חלק בהצלת מדינת ישראל. אפשר למצוא את הדף של ישראל חופשית בפייסבוק ולקבל שם פרטים נוספים.

    IP: 89.139.44.102דווח על תגובה זו

  • 20.

    זהו מצב חירום - קריאת גיוס להצלת המדינה

    ישראל חופשית, 23/01/11 10:38

    חברים, אנו עומדים בפני קרב על עתידה של המדינה. אף אחד לא ילחם בשבילנו. עוד כמה שנים תהיה כאן מדינת הלכה אם לא נעצור את זה כאן ועכשיו. עזרתכם דרושה באופן דחוף. כנסו לדף של ישראל חופשית בפייסבוק והצטרפו לפעילות. אל תדחו זאת למחר - אנחנו עומדים לאבד את המדינה שלנו.

    IP: 77.124.183.156דווח על תגובה זו

  • 19.

    חבל שהחרדים ועסקניהם משניאים עלינו את היהדות (ל''ת)

    גד, 23/01/11 10:33


    IP: 79.182.118.22דווח על תגובה זו

  • 18.

    לא מתאים לך חוקים וכללים.תסלול לעצמך כבישים.צבא משטרה.אגואיסט

    אהרן, 23/01/11 10:31

    לא חייב לחיות בחברה. תהיה אמיץ עד הסוף.. תבתר על כל מה שהחברה נתנה לך.. לך למדבר.. תקים חברה חדשה. אתה מיוחד מגיע לך.. בהצלחה.

    IP: 84.228.69.35דווח על תגובה זו

  • 17.

    פטרון לבעיות חיתון - חיסול סוציאליזם!

    אזרח, 23/01/11 10:29

    אכן כן - הרי מה הבעיה, הבעיה היא בזכויות יתר לזוגות נשואים. ואם נבטל את מס ירושה, ניתן יכולת לאמץ ילדים ולקבל משכנתא לכל אחד - לא יהיה טעם בנייר מטונף!

    IP: 217.132.16.9דווח על תגובה זו

  • 16.

    ברור שאתה צודק, אבל מי יעשה את השינוי?

    רוני, 23/01/11 10:29

    ברור שהחרדים יגייסו מייד את כל כוחותיהם שממילא מתבטלים ולא עסוקים במיוחד כדי לנגח אותך. רוב הציבור יודע שאתה צודק. אבל לך תבצע שינוי במדינה השמרנית והמקובעת הזאת...

    IP: 89.139.53.186דווח על תגובה זו

  • 15.

    הרבנות היא גוף מושחת ומסכימה שאין להתחתן דרכו. (ל''ת)

    ס.ה, 23/01/11 10:27


    IP: 46.117.225.170דווח על תגובה זו

  • 14.

    אה מצחיק אתה

    יוסי, 23/01/11 10:20

    בקרוב יהיה סוף לכל החגיגה האנטי יהודית והציונית.
    העבר הוכיח לנו שכל אלו הבוגדים במורשתם ובעברם יעלמו תוך דור או שניים מהעולם.
    הריבויי של המשפחות החרדיות הן מין הספרדים והאשכנזים ידאגו להיעלמות תופעות כאלה של מתריסים ומתחנפי אוייב .
    בעצם כתב יקר אתה יהודי ביכלל?!

    IP: 84.228.151.40דווח על תגובה זו

  • 13.

    מזל טוב תומר ויעל

    אחד מהחבר'ה, 23/01/11 10:14

    תזכו להרבה שנים טובות ומאושרות
    (קצת פחות אנטי יעשה אותן הרבה יותר מאושרות בעזרת השם)

    IP: 62.219.138.146דווח על תגובה זו

  • 12.

    יורים ובוכים

    בשמת, 23/01/11 10:14

    כשהגעתי לראשונה למשרדי הרבנות כדי להוציא תעודת רווקות נוכחתי שאכן, כל פרוצדורה כרוכה בסכום סמלי. יש צורך באישור טרחני ממדריכת כלות ויש צורך ברב מקדש, וגם לו נהוג לשלם כך וכך בשוך הקרבות.
    הרב שקידש אותנו יצק מים על ידי רב שלמה זלמן אויירבך(יודע מי זה?) וסרב לקבל שקל. הוא לא היחיד. יש את רבני צהר המסבירנים שרק מחכים שתקרא להם. רבני חב''ד - כנ''ל. הם לא מסיונרים, לא תאכל לחם קדוש בתום המיסה.
    בכל אופן, כיצד יכול להיות שהאגף הליבראלי בממסד הרבנות ובתי הדין - מושתק והאגף השמרני/לא מאוד ציוני - מאוד נשמע? התשובה היא שיש חוקרי דת,כמוך למשל, שחיים כבר למעלה מ60 שנה עם גט כריתות ביד, רובם, אגב בוגרי יחידות חסידיות. סיבותיהם חקוקות על לב ושורשיהן במעשנות פולין. מאז הם לא רוצים יותר ולא רוצים שאף אחד ירצה. אי לכך הם מטפחים ללא לאות את האלמנטים הכי אנרכוניסטים/חובבי בצע/אנטי ציונים כדי שישניאו את כל מה שקשור במסורת ישראל. המוטו הוא : עדיף לחיות גוי ולא לראות איך שורפים לסבא את הזקן.קשה לשפוט.

    IP: 79.178.17.51דווח על תגובה זו

  • 11.

    אל תעשה טובות

    חילוני, 23/01/11 10:08

    לא יודע איפה אתה היית,
    אני לא עברתי את המסלול הזה אלא משהו הרבה יותר קל ונעים. אז לא אצל כולם זה ככה.

    ומסגנון דבריך אני מסיק שאתה חוזר בשאלה או מישהו דומה שגדל בבית דתי והיה דתי כי ''ככה זה וככה צריך לעשות'' והיהדות מעולם לא היתה עבורך יותר מאשר חובה מעיקה.
    אז אתה מוציא את העצבים.

    אם היית מכיר את הסובלנות של עדות המזרח והיופי שבמסורת לא היית מדבר כך.

    IP: 77.126.211.244דווח על תגובה זו

    • נכון! נכון!

      מזרחית, 23/01/11 14:30

      רק האשכנזים צריכים לריב ולכפות דת.

      וגם ש"ס שהתבלבלו ושכחו את היופי במקורות שלהם.

      IP: 62.90.153.222 דווח על תגובה זו

  • 10.

    אתה מבייש אותי בסילופים שלך. (ל''ת)

    ישראלי., 23/01/11 10:05


    IP: 132.68.28.60דווח על תגובה זו

  • 9.

    כתבה טועה ומטעה

    אשר, 23/01/11 10:02

    הרבנות קמה כדי להמשיך את המורשת היהודית של אלפי שנים, היא עוזרת, ומלווה את היהודי בכל שלב בחיים,נכון,לא הכל מושלם,אבל ישנם אנשים שמוסרים את הנפש בשביל כל יהודי-לא הכל כסף כמו שמנסים לתאר...

    IP: 147.237.70.103דווח על תגובה זו

  • 8.

    שנאה עצמית

    ליברלית, 23/01/11 09:56

    שנאת היהדות נוטפת בכל אות ואות שכתבת בכתבה זו.
    כפי שלהתקבל לאוניברסיטה יש כללים כך גם להיות יהודי יש כללים.
    יתרה מכך, בבקשה אל תטעה את הציבור - לידועים בציבור אין את כל הפריבילגיות!!! בבקשה ברר זאת לפני שאתה כותב כתבה כזו מלומדת וידענית.

    IP: 192.115.102.112דווח על תגובה זו

    • רק לידיעתך, קצת מאוד על תומר

      יעקב, 23/01/11 10:04

      הבחור חובש כיסוי ראש, בקי מאוד ברזי התורה ומלמד על יהדות באוניברסיטה ובתיכון תנך

      IP: 87.69.7.34 דווח על תגובה זו

      • עם הכיסוי ראש שלו הוא אחד השונאים הגדולים של היהדות

        כל מאמר - שנאה נוטפת, 23/01/11 14:49

        והכל באיצטלא של ליברליות - אני לא שונא מתנחלים - רק חושב שהם הורסים את המדינה
        אני לא שונא חרדים - רק רוצה שהם לא יהיו כאן.
        שנאמר עם לא שונאים כאלו - מי צריך אויבים...

        IP: 84.228.201.102 דווח על תגובה זו

    • אהבה מתוך בחירה

      עדי, 23/01/11 15:35

      גם האהבה לעם ולדת היהודית לא צריכה להיות עיוורת.
      אם ניקח לרבנות את הבלעדיות על הטקסים הדתיים, אולי גם הם יואילו בטובם לקחת צעד לכיווננו. ואם לא - אז לא !
      לפחות נישאר נאמנים לעצמנו ולאמונתנו, ולא צבועים ומגוחכים.

      IP: 77.127.222.181 דווח על תגובה זו

  • 7.

    פילוג העם

    משה, 23/01/11 09:50

    לפי הצעתך העם יתפלג לשני חלקים,לאלה שיתחנו ברבנות ולאלה שלא.
    יהודים שומרי מסורת לא יוכלו להתחתן עם כאלה שהתחתנו בלי הרבנות ,בגלל חשש לממזרות. וכפי הידוע לך פגם של ממזרות לא ניתן לתקן.ממזר (שנולד לאשה נשואה מגבר זר)גם ילדיו ממזרים עד סוף הדורות.

    IP: 199.203.111.253דווח על תגובה זו

    • איזו תגובה מגעילה. למי אכפת בכלל אם מישהו ממזר או לא ממזר. (ל''ת)

      אכפת לי אם הוא פרימיטיב., 23/06/14 19:45


      IP: 79.179.54.194 דווח על תגובה זו

  • 6.

    לא רוצים לא צריך

    גלעד, 23/01/11 09:41

    לא רוצים להיות שייכים למועדון, מבחינתי לכו למסגד או לכנסיה הקרובה שיחתנו אותך.

    אני יהודי. וגאה להיות יהודי. נכון זה לא קל, אבל זה מה שיש.
    וכדי שהילדים שלך יהיו יהודים, והמשפחה היהודית שלך תמשיך תרשם ברבנות כמו ילד טוב או שתעוף לי מהעיניים.

    IP: 212.117.154.106דווח על תגובה זו

  • 5.

    בעיניי הממסד הדתי מחפף בענק בחתונה!! יש להקפיד ולהחמיר

    על כל תג ופסיק!!, 23/01/11 09:35

    א. איך הם יודעים שבאמת כל אחד יהודי?
    ב. בכתובות רושמים בתולה לאחת שהזדיינה מגיל 14 ועד גיל 30 עברה עשרות
    ג. לא מקפידים בכשרות האירוע
    ד. לא דורשים הפרדה בין גברים ונשים
    ה. לא ממש מקפידים בכל שלבי וסמלי טכס החופה

    אם הייתי עושה זאת הייתי, עושה חתונה בבית כנסת בעד 10000 ש"ח במקום בעשרות רבות של אלפים..

    ככה חתונה זה אירוע בכיף בבית כנסת
    זול יעיל קדוש
    מקסימום איזו סעודה גלאט בסגנון בני ברק - זול מאד - אלפים בודדים
    רב שנותן דרשה
    מביאים תלמידי חכמים לסעודה

    כיף לא נורמאלי - זול - יעיל - קדוש - מהיר - בלי כאב ראש

    ככה עשיתי ברית - וזה הכי טוב לכל אירוע דתי!

    אנשים הולכים לאירוע פלצני בסגנון אמריקני + נערות ליווי למסיבות רווקים קודם ... בקיצור גועל צרוף!!!

    לדעתי חרדים היום הם כמו חילונים בת"א בזמן הקמתה... פחות או יותר..

    IP: 89.138.122.243דווח על תגובה זו

  • 4.

    זה באמת רק על קצה המזלג (ל''ת)

    מושבניק, 23/01/11 09:35


    IP: 213.8.123.224דווח על תגובה זו

  • 3.

    בושה וחרפה (ל''ת)

    וואלה תת רמה, 23/01/11 09:30


    IP: 46.116.244.93דווח על תגובה זו

  • 2.

    אסור לרבנות לחתן אותך. עבןר זהות יהודית צריך להתאמץ. (ל''ת)

    אתה צודק במאה אחוז, 23/01/11 09:30


    IP: 91.135.102.198דווח על תגובה זו

  • 1.

    תתחתנו רק בנישואין אזרחיים ותחתימו את האשה על הסכם טרום נישואין

    א, 23/01/11 09:29

    גם הרבנות החלו משקשקים מנשים בזמן האחרון ופוסקים לטובת האשה ברוב המקרים.

    IP: 46.117.150.10דווח על תגובה זו