בסה''כ אפשר לספור על יד אחת את חברות האופנה או המעצבים שבאמת מרעננים, באים עם הקונספט והבשורה החדשה בכל עונה. סביר שרובם יהיו מותגי-על מחו''ל שאינם קצרים בתקציב הפקה....לואי ויטון יכול להרשות לעצמו לקחת את בונו כפרזנטור ולצלם שוט בשדה פתוח, עם ויז'ואל של מסוק שהושתל בפוטושופ ועדיין ייראה כשוט אמיתי. דולצ'ה וגבאנה יעניקו למדונה את התקציב והנעליים הנכונות, כדי שתואיל להיות הפרזנטורית הראויה. ובכל זאת, לא צריך להעריך מקוריות יתר-על המידה. העיקר שהתוצר ייצא שווה וראוי, כן, גם אם קהל היעד בדרך להופעה של משה-קובי פרץ ושיראל בקיסריה, יעצור בחנות ויקנה את הסחורה.לייק על הקטלוג של קסטרו מ2004!