• 2.

    בגידות??????

    מזיין מהצד, 01/10/10 08:36

    אצלנו כאן באירופה ( שוויץ שבדיה נורווגיה וכו׳) הנשים והגברים מיתנהגים כמו גוש קרח לאחר החתונה כלומר 1 לשבוע.
    אם לא שכחתי לבקש או לחצתי יותר מדי כלומר אם לא הבקש לא הקבל לכן הבגידות כאן חוגגות ואם תישאלו אותי אני אוהב את אשתי אבל
    סקס חייב להיות לפחות 3 פעמים בשבוע.
    בארצות הקור המיקרה די מוכר לכן הנשים פה פתוחות והגברים פדופילים או שיש להם סטיה כל שהיא.
    כמובן תיהייה טמבל או טמבלית אם תילך/י ותספר/י על המקרה לבן או בת הזוג
    כמובן שהם יאריכו את האמיתיות ולסלוח??? שכחו מזה כמובן שהעורכת מזכירה מוות בכתבה אבל לפעמים עדיף עם הסוד למות ולא למות עם אישה או גבר שמירר/ה את חייך על שהיית/ה כנה ואמין/ ה
    אין גירושים שציסתחימים על מיסעדת דגים לחוף הים
    אם את או אתה חוגגים מהצד ולא יודעים איך ל״ שחק״ במישחק הזה!? כלומר רגשי אשם משפיעים עליכם! אז בגידות זה לא בשבילכם
    נ. ב
    הנני בן 32 נשואי כבר 5 שנים משחק כימעט כל יום בחוץ
    אבל אף פעם לא באתי הביתה עייף כלומר שהאישה רצתה היא תמיד קיבלה
    לא החסרתי אף פעם
    זהו כללי המישחק אף פעם לא להגיד לאאאאאא
    יום טוב שבת שלום
    ושנה טובה לכל השחקנים אוהב

    • גדול ! (ל''ת)

      קוגרית בהתהוות, 06/10/10 13:35

  • 1.

    Insightful & concrete

    Hanna, 30/09/10 23:24

    Excellent article. If you were to permit translation into English I am willing to promote it amongst my clients here in New York City. Please send me your contact information through this chat box so we can communicate if you are interested. Thanks.