• 74.

    קצת נורמליות בעולם המטורף בו אנו חיים..

    אוויר לנשימה, 29/07/12 14:54

    הביקורת השלילית שהכתבת מותחת לאורך הכתבה היא לא בדיוק מעידה על עיתונאות במיטבה..

  • 73.

    אנשים סהרוריים חשוכים ומסכנים. (ל''ת)

    וואוו, 09/05/11 15:35

  • 72.

    איזה קישקוש הזוי... (ל''ת)

    אני, 19/08/10 22:39

  • 71.

    מביך (ל''ת)

    ישעיהו, 19/08/10 21:40

  • 70.

    הזויים לחלוטין... (ל''ת)

    שרלוק, 18/08/10 12:48

  • 69.

    מאין הדפנה נתניהו הזאת שואבת את דברי ההבל שלה?

    הבל וריק, 12/08/10 17:06

    לכל מי שעדיין לא נמחקו לו כל התאים האפורים יש סדר עדיפויות. אדם קרוב אצל עצמו. למה שאישה יהודייה תחוש אמפתיה לפלסטינאית עם בן שאהיד יותר מאשר לבני משפחתה שלה? אם אישה אכן חשה כך זה לא מפני שהיא פמיניסטית, זה משום שקרה משהו לשפיותה. אין פה שום קשר לזכותה של אישה לתשלום שווה על עבודה שווה לעבודת הגבר, ולזכויות נוספות שמגיעות לה.

  • 68.

    הבעיה שזה הפך כמו סרטן הפמניזים

    שובניסט, 12/08/10 13:00

    הבעיה שזה הפך כמו סרטן הפמניזים , הן מחדירות את האג'נדה שלהן , בכל חור , יש ילדות קטנות מדברות על הנושא מבלי להבין בכלל את המשמעות ,
    לא להתחתן , שהגבר יפרנס אותה וכו'

    את חלק מהמשמעויות אנחנו כבר מרגישים , ילדים גודלים מתוסכלים להורים גרושים , כל גבר מקבל באיזה שלב בגרושים ואו כנקמה תלונות שווא ,

    מפחיד לעסיק נשים במגזר הפרטי , אתה חושף עצמך לסכנה של ממש לתביעות ותלונות ,

    גברים איבדו אימון בנשים , איך שלא מסתכלים על זה יש מחיר כבד מאד , והוא יפרק עוד את החברה ואולי את המדינה וחבל מאד , אבל זה הסרטן בחברה הנגוע כבר בנגע הגרוע הזה.

  • 67.

    ברור.

    רחל, 12/08/10 10:31

    חבורה של שוביניסטים שונאי נשים
    גזעניים ידועים
    גיל רונן שיודע להרוס כל מה שהוא נוגע בו ומלא שנאה לנשים באשר הן היה רוצה להפוך אותנו לאיראן.

  • 66.

    סיפור שמשון ודלילה המודרני – מה הפלא שצלצולי השעון מטרידים פה כמה

    רון, 12/08/10 00:51

    ההתנגדות שהכתבה מעוררת לפי התגובות רק מלמדת שיש בה גרעין אמיתי שהזיז משהו
    תחילה של סדק קטן בעמודי הבניין הגדול והמזויף הזה שנקרא פמיניזם
    גברים, תתעוררו!!!אנחנו רדומים והן גוזרות את מחלפות ראשינו בשינה

    סטטיסטית, קרוב למחצית מאיתנו נצטרך לבלות במזדרונות בימש בעת גירושין,
    להיות תחת צו הרחקה, על תקן של רוצחים פוטנציאלים , לעבור תחקיר משפיל כדי לראות את ילדנו
    עיקולים לאבטחת מזונות בעתיד ועוד, - בכיוון ההפוך זה כמובן לא קורה
    יש כאן שעון מעורר שמצלצל ויכול להעיר וזה מפריע פה לכמה להמשיך ''לגזור לנו את השיער''..
    התנועה בכתבה פועלת להשוות זכויות גברים ונשים בעניין זה והתנועה הפמיניסטית כמובן מתנגדת ומתרעמת על כך ונחשפת בזיופה הנוסף.

    סיפור שמשון שאיבד את כוחו כשהוא נרדם ודלילה ניצלה זאת לחבל בכוחו ואשיותו ולמסור אותו לטיפול ''הממסד'' אשר עיוור גם את עיניו .
    זהו משל למה שקורה לגברים היום בתהליך הגירושין
    גברים מתים כשהם בחיים, לרב מבלי הכח להזיז או ליצור סדק בעמודי הממסד
    וכאן מתחיל להיווצר סדק חשוב
    אני מקוה ומאמין שהרעיונות של התנועה בכתבה יתפתחו למשהו טבעי שויוני אמיתי וטוב
    , יישר כח

  • 65.

    המשך

    טומטום, 12/08/10 00:37

    מספיק לילדה ללמוד שנה א' (נו אולי גם ב'). כל היתר אמא שלה בבית כבר תלמד אותה. לא צריך יותר. כך היא באמת תגדל בהבנה שהיא ''מטיבע'' לא יכולה להתחרות באחים שלה. הם הרי יודעים כל כך הרבה (ורצים מהר -זוכרים, ומזגזגים מעולה -פוליטיקיים -זוכרים). זהו זה. מסודר בראש גם ''מדף'' שלי-גברי. עכשיב אני יכול החזור הביתה עם הרבה יותר כסף ולקבל את הכבוד המגיע לי -אני מביא כל אשר יכבלו ילדי בעתיד! לי הכבוד! כל העיניים עלי בבקשה! אשתי האהובה (אימכם) כבר הסבירה לכם שהיא -זה המרק והקציצות? וזה רק בי ''תלוי'' המרק שלכם. אולי אני אוריד לה סתירה -רק כדי שתזכור שאני פה הבעל. ושלא יתערבו לי -זה ביתי.
    אני מפליג...
    למה שניתן לנשים להיות שוות (הן די הוכיחו שלא פחות ''שפיציות'') ונרגיש מושפלים. עם נשפיל אותן נוכל להרגיש או-הו-הו.
    אני הבהרתי הכל ובור לי שכל גבר ואישה הבינו שחובה ערקית, מוסרית וקיומית לחברה האנושית להצתרף לתנועה הנעורה ששמה לה למטרה דבר כו חשוב...
    למה שמי טומטום? כי לא קלטתי מיד: במקום שאני אהיה שווה -לעשות מאישתי אפס (אבל עדיין שלא תשכח בכל ערב לתמוך בי, לכבד אותי ולהודות שאני מאכיל אותה).

  • 64.

    אתה הזוי, עילג ושוביניסט

    יעל, 12/08/10 00:20

    ולמה משפחת נתניהו תמיד צצה באזורים ההזויים האלה?

  • 63.

    חייבים דיון מעמיק יותר

    טומטום, 11/08/10 23:54

    אני לא בטוח מאיזו נקודה עדיף להתחיל, אבל מאוד לא בה לי לפספס איזה משהו חשוב במחשבות שלי בנושא. אז תחרות עם הנשים שלנו -לא ולא נסבול. הן לא בפוליטיקה, לא בעבודה (עדיף), בטח גם לא בספורט (הן הרי לא רצות מהר כמונו -אז למה הן ביכלל צריכות לרוצ?) לא טובות. טוב. הפנמתי. איתן ברור -למטבח, ספונג'ה, כביסות, אפשר גם פרחים במרפסת... שלא תשכחנא גם לחייך אלינו בחיוך חם ותומך... את ''המדף'' שנהן סידרתי בראש (רק קווים כלליים). או! עכשיו עלינו! זה יותר מעניין! חוץ ממני כבר אף אחד לא עובד -זה אומר שעלי להביא יותר פרנסה הביתה ולכסות את הגרעון מאובדן הכנסות של אשתי. לא שלא עבדתי מהבוקר ועד הערב. ולא שאני מתכוון לעבוד מעכשיב גם בלילה ולא להספיק להגיע הביתה ולהתפעל מחום וחיוכים שמפזרת שם אישתי בתיקווה שאני אמצא זמן לחזור בכלל. לא. זה לא יעבוד. אז כנראה (אפילו שלא אעבוד יותר ולא יהיה ממני תוצרת רבה יותר) ''מישהו'' בכל זאת צריך ואף חייב לשלם לי יותר. (מענין מהיכן יהיה לו יותר -לא תהיה שם אישה שעבדה בחצי משכורת בשביל שיהיה לו לתת יותר לגברים). אבל, כחברה אנו יכולים לחסוך המון -אין צורך להשקיע באישה... המשך...

  • 62.

    הצעה לחוק יסוד- ''כל ענייני המשפחה בישראל יכוונו לשיתוף

    וכבוד הדדי של איש ואשה, אבא ואמא.''עקרון זה תקף, 11/08/10 15:54

    בבנוגע לכל הנושאים הנוגעים למשפחה בישראל: חינוך המיני, בהגדרת מי משתמש בפונדקאות, בהגדרת משמורת בקרב הורים גרושים, בהגדרת פרנסת המשפחה ועוד. אחרת גם אתם, הפמיליסטים תתנו יד לתהליך שבו אתם רוצים להלחם: הרס המשפחה. אם תציעו הצעת חוק כזו- רוב העם וגם יהודים ומוסלמים בישראל ילכו אתכם ועם חברי הכנסת שיתמכו בכם.

    כלל זה יגדיר הרבה נושאים הנוגעים למשפחה בישראל וחשוב מאד להעבירו כחוק יסוד שכן אחרת יהיה קרע בעם על יסוד תפיסת המשפחה.

    • חס ושלום לא לערבב משמורת/מזונות ילדים צאן קדושים עם שום נושא אחר בעולם

      תורה&עבודה, 12/08/10 00:19

      כל החוכמה היא להפריד את טובת הילד מכל דבר אחר בעולם, במיוחד מכל הקשור ביחסי ממון בין בני זוג ורכוש משותף!

      הלכך יש סעיף מיוחד 1ד' בחוק הממלכתי המוצע למשמורת ומזונות ילדים (חוק שנתמך עקרונית ע''י הרב יובל שרלו יצ''ו – ראה קומונת תפוז מס'19624), שקובע כי יש להפריד את כל נושאי המשמורת ומזונות ילדים מכל הסכם גירושין או כל הסכם אחר בין בני זוג – לפני אישורם בערכאה המוסמכת.

      חוק מקיף זה המיוחל יסדיר בס''ד בדרכי שלום את חלוקת האחריות ההורית (המשמורת והמזונות) בין המתגרשים (שלא תתלקחנה מלחמות עולם ביניהם ע''ג ילדיהם) - שנאמר הווי מתפלל בשלומה של מלכות וגו', וכך גם לא צפויים הבדלים בתוצאות בין ביה''ד הרבני לכל בית משפט אחר!

      ובכן בואו האבות כל יום ה' שעה 20:30 החל מ 12 אוג' למאהל מחאה והזדהות בעד החקיקה הנ''ל בכניסה (מגשר בני ברק) אל רמת החיל (רח' ראול ולנברג);

      לפרטים 052.677.9565 דרור; 03.6515.408 הראל.

  • 61.

    אפשר לאשפז אותם?? זה נראה לי חיוני. (ל''ת)

    פסיכיאטר, 11/08/10 14:46

  • 60.

    תומך מאד- חבל שזה לא נעשה קודם!

    גרפילד, 11/08/10 13:50

    כך היינו מונעים ממרי קורי לעסוק בפיזיקה ולקחת-פעמיים- פרס נובל מגבר מסכן. גם פרופ' עדה יונת נכנסה לענינים לא לה במקום לשבת במטבח. על אמא טרזה מה יש עוד להגיד- במקום לגדל 10 ילדים משלה עסקה בחולים עניים, ממש בושה. על כל הסופרות שגוזלות פרס נובל מגברים צריך לאסור לכתוב. בכלל, רצוי לסגור את בתי הספר שבנות לומדות בהם מעבר ל-4 כיתות ראשונות, גם זה כי אנחנו נאורים מאד.

  • 59.

    מה זה הטמטום הזה?

    אמיתי, 11/08/10 13:48

    עוד דוס במסווה של משהו אחר, אכן כאשר 50% מהאוכלוסייה מתחרה איתך על עבודה ותשומת לב אז אתה צריך להתאמץ יותר. כנראה שאתה כישלון ולכן אתה בחוץ והנשים בפנים. Tough Luck
    אבל הימניות שלך זה מה שמפריע לי, במסווה של "משפחה גרעינית" אתה דוחף לסתימת פיות והשתקה של אנשים.
    ודפנה נתניהו, למה כבר אפשר לצפות ממישהי שהתחתנה עם אחד מבני משפחת נתניהו.
    איפה הפניסטיות בדיוק מזדהות עם פלסטיניות? אני לא מכיר דבר כזה אבל מה זה משנה.

  • 58.

    תל אביבי ליבראלי

    אסף, 11/08/10 13:41

    אוי כמה שאתה כ"כ צודק, אין לך מושג
    מי לא רואה שקיים עיוות בחברה הישראלית?
    מי שלא הומו או אישה צריך להתנצל על כך...
    עניין של אופנה... לכן אפילו הגברים הסטרייטים ניהיו נשיים, פשוט טמטום.

  • 57.

    משעמם לאנשים (ל''ת)

    צ, 11/08/10 12:48

  • 56.

    אל תצנזרו: מי שמציג עובדות באקדמיה שארגונים פמיניסטים

    והארגונים ההומולסבים רוצים להסתיר- מודח., 11/08/10 12:40

    ראה מקרה לארי סומרס שדיבר על כך שנשים פחות נמשכות לעיסוק במדעים שאינם נוגעים בחיי אנשים ישירות, ראה מקרה ירוחם לויט מאוניברסיטת בן גוריון, ראה מקרה אבשלום אליצור- השניים האחרונים הציגו עובדות המעידות על כך שאדם בעל נטייה מינית הומוסקסואלית לא חייב לחיות אורח חיים הומוסקסואלי וכן שלעתים נטייה מינית משתנה. לויט העלה גם שאלה בנוגע לאתיות של שלילת אב לכתחילה מחיי ילד שמגדלות שתי נשים, או שלילת אם מחיי ילד שמגדלים שני גברים. אליצור הביא עדויות על טיפולים פסיכולוגים שבעקבותיהם אנשים שינוי את נטייתם המינית- כלומר שנטייה מינית היא לא כמו צבע עור או מין מולד. גם הוא הודח מבר אילן בשל כך. הטוטליטריות הזו בעובדות שמותר או אסור להביא לפני הציבור מסוכנת מאד לעתידה של החברה בה אנו חיים.

  • 55.

    כל מילה בסלע ......

    שלומי, 11/08/10 12:36

    העניין הוא לא ליצור שוני בן המינים אלא שכל מין יכיר את מקומו
    ההשוואה לגבי ריצת 100 מטר היא הבסיס לכל זה ..

    • "כל מין יכיר את מקומו"?

      ט, 11/08/10 13:50

      אתה רוצה נשים יכירו את מקומן הרחק מאחורי הגברים, כפופות להם בעבודה, עובדות בעבודות שוליות וזוטרות, לא משפיעות על המתרחש במדינתן, יושבות בשקט ונותנות לגברים להכריע. כי זה ה"טבע"...

      פעם אמרו שטבעו הביולוגי של היהודי הוא להיות רודף בצע. פעם אמרו שמבנה המוח של השחור דומה יותר לקוף, לכן הסדר הטבעי הוא שהשחורים יהיו עבדיהם של הלבנים. פעם אמרו שזה בטבע של המזרחים לעשות עבודות שחורות ופיזיות, כי אין להם יכולות אינטלקטואליות כמו לאשכנזים.

      ברור לי מדוע אתה רוצה שכל מין יכיר את "מקומו". הרי המקום הזה נותן לך הרבה כוח, ואותי - הוא משתיק ומחליש.

      אתה מוזמן לנסוע לאיראן. שם ערכי המשפחה מאד חשובים, והעניינים מתנהלים פחות או יותר לפי ראות עיניך.

    • התאמה חשובה מאוד

      א', 12/08/10 00:53

      וכל גבר ויקח לו אישה טיפה יותר צעירה, יותר נמוכה, יותר רזה, יותר טיפשה, יותר חלשה, פחות יפה... אולי עוד שכחתי?

  • 54.

    אני מאוד מסכים איתו. איך מצטרפים לתנועה?

    שי, 11/08/10 12:09

    יש אתר או משהו?

    • תנועה......

      עודד בריברם, 16/08/10 05:19

      תנועת הפימילסטים תכנס לאינטרנט.......תודה

  • 53.

    הבעיה העקרית שנשים מחנכות את ילדנו וכך נראת מערכת החינוך (ל''ת)

    אבי, 11/08/10 10:17

  • 52.

    צאו גם נגד המתירנות המינית. לשמור מיניות לאחרי החתונה (ל''ת)

    נגד הקמת מועדות פנטהאוז בירושלים ועוד., 11/08/10 10:07

  • 51.

    לשנות את המוטו של התנועה לתנועה לחיזוק הקשר בין

    גברים ונשים. אז רבים יצטרפו. אחרת ימשך ההרס., 11/08/10 10:04

    משפחה בה מעורבים איש ואישה מבוססת על כבוד ההבדלים ביניהם. על כך שההבדלים משלימים אך שיש עומק רוחני ותבוני. גם דפנה נתניהו למדה כדי להיות עורכת דין. נשים תמיד עבדו בסביבת ביתן לצורך פרנסת משפחתן ויחד עם זאת היו אחראיות על קירוב בין חברי המשפחה- ילדים, זקנים, אבא וכו'. הפמיניזם שלל זאת מן הנשים ולא זו בלבד הוא כלי לשליטת האליטה החברתית במוחותיהם של הילדים.

  • 50.

    להעביר חוק שבדיני משפחה שיתוף פעולה בין אב ואם

    הוא עקרון על. לא להרחיק הפמיניסטיות לשתף אותן., 11/08/10 09:57

    יש בעיה אמתית בחברה והיא שגברים ונשים מתייחסים אלו אל אלו בבוז ובחוסר יכולת לשתף פעולה. יש נפגעים משני הצדדים. מדוע לא להקים תנועה עם מסר חיובי שהאינטרס החברתי שלנו הוא שיתוף פעולה בין איש ואשה בנישואין ובהורות וכן, גם במקום העבודה.

    • אכן סעיף3.1 בדו''ח הביניים של ועדת שניט קורא לחקיקה לחלוקת אחריות הורית

      תורה&עבודה, 11/08/10 22:13

      להבדיל מחוק הכשרות משפטית ואפוטרופסות שקובע האם ההורה כשיר בכלל למשמורת על ילדו או לא, הרי ברוב המכריע של מקרים (מעל 95%) כאשר יש שני הורים כשירים ונורמטיבים שנפרדים, אזי מורגש חסרונו (מספר החוקים של מדינת ישראל) של חוק משמורת ומזונות ילדים ממלכתי אשר יסדיר את המתכונת המיטבית לחלוקת האחריות ההורית (קרי המשמורת והמזונות) בין שני ההורים;
      אחרת, בהיעדרו של החוק הנ''ל מספר החוקים, מתלקחת בוודאות מלחמה בין הורים על גבי ילדיהם!

      כב' הרב יובל שרלו יצ''ו תומך עקרונית בחוק המוצע (ראה קומונת תפוז מס'19624), וכך לא צפויים הבדלים בתוצאות של משמורת ומזונות בין ביה''ד הרבני לכל בית משפט אחר (שזו הפרדת דת ממדינה בקטן)!

      בל נשכח חצי מיליון (כ60 ריבוא) ילדים שמנותקים כך או אחרת מ 200,000 אבותם כולל במשפחות טרום גירושין, ומתוך האבות מתאבדים בין 200 ל 300 עשוקים מידי שנה (כ 1.5פרומיל) איום ונורא!

      ובכן בואו האבות כל יום ה' שעה 20:30 החל מ 12 אוג' למאהל מחאה והזדהות בעד החקיקה הנ''ל בכניסה (מגשר בני ברק) אל רמת החיל (רח' ראול ולנברג);

      לפרטים 052.677.9565 דרור; 03.6515.408 הראל.

  • 49.

    הנה "אם תרצו", חדשה - הנושא שונה הדרך, המניפולציה - זהה.

    עמית, 11/08/10 09:51

    אז למי שחשב שהתעמולה המקרתיסטית תשאר רק בתחום הלאומי, הנה מגיעה הדוגמא, והיא מגיעה מאותה קרקע מחשבתית.
    ואפילו כאן הנושא הזה הצליחה הנצר לבית נתניהו למשוך לכיוון הלאומי...

    • המקארתיזם הוא באקדמיה, אדוני. אסור להציג עובדות

      שסותרות את מה שהפמיניסטיות וההומולסבים רוצים שידעו, 11/08/10 14:36

      והיו לכך לא מעט קורבנות שהודחו מתפקידיהם האקדמים בשל "דעות" לא מקובלות. לא מדובר בדעות אלא בעובדות.

  • 48.

    המשך: הפמיניזם- תמיכה בהעלמת אב אחר כך

    בהעלמת אם - אך זה לא מעניין את האליטה, 11/08/10 09:45

    לא מעניין שוק הפונדקאיות העובדות בשביל גברים שלא רוצים אם לילדם. זה לא נחשב רע להיפך,, הן אומרות ולא מסבירות מה ההבדל בין פונדקאות לכל דורש ובין זנות. דווקא זנות נותנת יותר אוטונומיה לאשה מפונדקאות לגבר שלא רוצה אם לבנו. ועוד: לא שמענו את הפמיניסטיות מתבטאות נגד סם האונס, נגד הקמת מועדון פנטהאוז בירושלים, נגד המתירנות המינית רק נגד החרדים. כי הפמיניזם כבר מזמן לא מעונין בחיזוק הקשר בין איש ואשה ובטח לא בהגנה על נשים עניות מפני שעבוד, ובטח שלא בהפסקת הבדידות של הנשים הרווקות על ידי עזרה במציאת בן זוג. מה שחשוב זה לשרת את האליטות הכלכליות על ידי גרימת ניכור בין איש ואשה, על ידי האמירה שאיש ואשה כבר לא צריכים זה את זו וזו את זה. יחי העולם הנאור.

  • 47.

    פמיליזם: יש גרעין של אמת אבל הרבה עוינות שתרחיק תומכים

    אנשים ונשים רוצים בחיזוק הקשר בין איש ואשה בכל, 11/08/10 09:40

    במשפחה, במקומות עבודה ועוד. זה נכון שהפמיניסיטיות מייצרות היום הרבה צביעות ופגיעה בנשים: יש לחץ על נשים לצאת לעבודה ולא לגדל ילדים קטנים, יש לחץ לשהות הרבה שעות מחוץ לבית, לחץ להצליח בעבודה כשההצלחה בחינוך ילדים ובנישואין טובים לא נחשבת משמעותית כלל. יש לחץ על כך שהרומנטיקה תשרור כל הזמן בין זוג נשוי והאמת שזה מעולם לא היה כך: אנשים ונשים נותרו נשואים זה לזו וזו לזה גם בתקופות קשות, שרדו שנים של עוינות ואחר כך הזדקנו ביחד, לא חיפשו אהבה מסעירה. מבוגרים עזרו לצעירים למצוא שידוך והצעירים סמכו על המבוגרים אך היום בלחץ הפמיניסטיות שהן כלי בידי השמאל הדורסני הנישואין אינן ערך ונשים רבות נותרות רווקות ובודדות. אך אסור לומר שזה עצוב, צריך לומר שזו בחירה ואז מופנות הצעירות לשלב הבא הרצוי בעיני הפמיניסטיות העלמת האב מחיי הילד- תרומה מתרומת זרע, או פנייה לזהות מינית חד מינית כך או כך הילד יהיה ללא אב. המדע הסטטיטי בקליפורניה החל לתמוך ברעיון שאב הוא מצרך מיותר לאחרונה פורסם סקר שילדי הלסביות מצליחים מאד. אם כן- לא צריך אב. העובדה שהעלמת האב מן המשפחה יוצרת תקדים להעלמת האם ולשעבוד של נשים

    • כמה סתירות פנימיות, מה יהיה?

      ט, 11/08/10 13:45

      אם העלמות האב מהמשפחה מוכיחה שנשים לא צריכות גברים, איך בדיוק זה יוצר תקדים לשיעבוד האם ולשעבוד של נשים? אם כבר אז להיפך... זה מוכיח שנשים לא צריכות גברים ומסתדרות יופי בלעדיהם.
      אולי קשה לך לחשוב שאתה לא נחוץ.

      מה שיכול להסביר את האימה שנתקפו בה האנשים שעומדים מאחורי התנועה ההזויה הזאת.

      אבל מה רע לכם? אם נשים לא יצטרכו גברים, זה בהחלט יפתור את כל עניין ה"גברים גרושים אומללים", את "השתעבדות הגבר לאשתו" וכל יתר הצרות שאתם מוצאים כל בוקר מחדש (נפתרו כל שאר צרות העולם - נותרו רק גברים גרושים! בו הו).

  • 46.

    עיתון נשים נגד זכויות נשים?

    שושי שמיר, 11/08/10 08:24

    מקומם שדווקא את, מגזין שפונה לנשים, נותן במה נרחבת לקבוצה שחותרת במוצהר נגד זכויות נשים ושוויונן. לא קראתי את הכתבה במלואה כך שאין לי מושג עד כמה התייחסות המערכת היא ביקורתית, אבל הפרומו שמוצג כאן מתאים לרוח הריאקציונית שנושבת בישראל עכשיו.

    • תמים לחשוב שעיתון נשים הוא בעד נשים

      גלית, 11/08/10 10:43

      אבל יכול להיות שהכתבה הזאת היא מן "דע את האויב".

  • 45.

    האמת, מדליק. אבל כמה שטויות על הפוליטיקאיות

    ובכל זאת..., 11/08/10 01:20

    אף פעם לא חשבתי על זה. אבל למה בעצם שיהיה שיוויון בכח? למה לחוקק חוקים שיפריעו לבחירה חופשית? למה דווקא נשים מקבלות העדפה מתקנת ולא למשל רוסים? או אנשי םמעל גיל שישים? גם אלה אוכלוסיות עם קשיים. והשינוי בתפקידים בין גבר ואשה אותי מאד מבלבל. היה פעם יותר נחמד. גם לגברים וגם לנשים

    • רוסים? ואני אקבל העדפה מתקנת ברוסיה חוצפן (ל''ת)

      שמי יליד, 11/08/10 02:10

    • מעולה היה פעם!

      כן, משהו, 11/08/10 11:54

      כן, היה נורא נחמד כשלא היתה זכות בחירה לנשים, ושאלימות במשפחה נחשבה משהו שלא צריך לטפל בו... ושלא היה חינוך לנשים. פעם היה אחלה. באמת!

  • 44.

    נשבר לי מהפמניזם הכוחני, אבל אלה מחליאים אותי פי אלף. (ל''ת)

    שפתי כהן, 11/08/10 00:45

  • 43.

    חלאות

    יעל, 11/08/10 00:38

    כל תנועה אחרת שהבסיס שלה הוא אי הכרה בשיוויון של פלג מסויים באוכלוסייה היו כבר
    נכנסים בהם.
    ממש קל להציג את הגרושים כאומללים, כאילו שאין גרושים שמאמללים את החיים לגרושות שלהם, כמובן שזה לא זוכה לתשומת לב ציבורית חס וחלילה, חייבים תמיד להוציא את הנשים הכלבות מכל הספור, אומללים הבעלים

    ובאשר לכבודה עו''ד דפנה נתניהו, שמרי את דעותייך לעצמך, אם כל מה שאת רואה בתנועה פמיניסטית שכוללת בתוכה כל כך הרבה דעות וזרמים ונשים מכל קצות המישור הפוליטי, ''נשים שמואלניות שמרחמות על אימהות של מחבלים'', באמת שאת לא יודעת דבר,
    ומוטב לך לעשות שיעורי בית לפני שתביאי את דעתך בנושא.

  • 42.

    בסקנדינביה 40% מבית המחוקקים נשים

    לימור, 10/08/10 23:29

    ובלי עין הרע, המצב שלם הלוואי עלינו.
    שנאה נובעת מבורות, כל שנאה. גיל רונן, לך ללמוד פמינזם לפני שהרעל שאתה שופך על הנייר יגרום לעוד שפיכות דמים.
    והנה כמה נתונים מהאתר של משרד ראש הממשלה
    בשנת 2008 חיו בישראל לפחות 145,000 נשים מוכות
    בשנת 2006 נרצחו על ידי בני זוגן 13 נשים
    בשנת 2007 13 נשים בשנת 2008 11 נשים, בשנת 2009 7 נשים עד לספטמבר.
    מה אומרים לך הנתונים הבאים 2838 דיוויחים על אונס, 279 אונס קבוצתי, 1404 גילוי עריות ועוד ועוד..... ואלה רק המקרים המדווחים.

  • 41.

    לא צריך להיות קיצוני כ''כ כדי להבין שלהיות גבר גרוש בישראל זה גיהינום

    דווקא מהמין הנגדי, 10/08/10 22:12

    ולא צריך להיות קיצוני כ''כ כדי לראות שמשהו לא טוב עובר על המשפחה הישראלית.

    אינני שותפה לכל ההשקפות כאן, אבל כמי שנחשפת בימים אלה להתעללות של המערכת באב גרוש שהוא במקרה אחי האהוב וזכל זה קורה שנתיים אחרי שחבר טוב של המשפחה עבר גיהנום שלא יתואר(וזה עדיין לא נגמר) אי אפשר שלא להתרשם שלגבר אין שום סכוי שוויוני בענין של אחזקת ילדים וכו'...

    אני לא חושבת שצריך להחזיר את הנשים למטבח וזה גם בלתי אפשרי לדעתי, אבל אי אפשר להמשיך עם המצב שגברים גרושים נקרעים לגזרים ע''י המערכת ומופלים לרעה כמעט בכל פרמטר.

    • את צודקת לחלוטין בכל מילה שאמרת. (ל''ת)

      גם אשה (וגם גרושה}, 11/08/10 12:42

  • 40.

    כן אנחנו גם ניקח ברצינות מישהו שעובד בערוץ 7!

    ליידי לה לה, 10/08/10 22:07

    זהו מחוז התמהונות.

    • צודק. העיתונות השמאלנית היא היא האמיתית...

      התליין, 10/08/10 22:49

      עשה לי טובה ... תרגיע.

  • 39.

    lol (ל''ת)

    me, 10/08/10 19:44

  • 38.

    CHAZA''L KAVHU: ISHA HEE KAD MALE' TZO'A V'SFATO, DAM

    KVAR LIFNEI ALPAIM SHANA, 10/08/10 19:42

    V'KOL A'MOSIF O MENSE' L'CHADESH -GORE'A

    • וברוח זו: חז''ל שלך, יכולים להכנס לי לתחת. וכך גם אתה. (ל''ת)

      א., 10/08/10 21:07

      • חז''ל - חכמינו זיכרונם לבטלה...! (ל''ת)

        חשכת ימי הביניים, 11/08/10 14:40

  • 37.

    יש משהו בדבריו

    רוניק, 10/08/10 19:06

    אני לא מסכים עם כל מה שנאמר, אבל יש משהו בדבריו.
    אין ספק שמשהו קורה בחברה שלנו, יש יותר גירושים, יותר חד הוריות. יותר הומואים, יותר לסביות, והמון רווקים ורווקות חסרי בן זוג.
    זה עצוב שאנו חיים בחברה כביכול *שוויונית*, שבה הגבר לעתים מרוויח פחות מאישתו, ואז הדרך לגירושים , קצרה.
    יש יותר מדי נשים בשוק העבודה, והגברים נאלצים לבצע עבודות שחורות בשכר מינימום.
    אני לא יודע מה הפתרון לכך...
    אנו חיים בחברה דמוקרטית. אני לא מאמין שיהיה ניתן לקבוע חוקים בלתי דמוקרטיים שמחזקים את ערכי המשפחה הישנים.
    על כל פנים- אני חושב שהעידן הטרום פמיניסטי- היה עידן טוב יותר לגדול בו.

    • יש יותר מדי נשים בשוק העבודה?

      אלונה, 10/08/10 21:37

      והגברים נאלצים לבצע עבודות שחורות בשכר מינימומ?
      סליחה, איבדתי אותך.

    • אין ספק רוניק - אתה גאון!

      לא חשוב, 10/08/10 21:45

      מה פתאום יש כל-כך הרבה נשים בשוק העבודה שרוצות להתפרנס בכבוד?! שהן תבצענה את העבודות השחורות, ותשארנה את העבודות הטובות והמכניסות לגברים, החצופות.
      במקום לחפש עבודה, כדאי שתשקענה במציאת חתן.
      שלא תעבודנה, הבעל ירוויח, מן הסתם, יותר מהן (כי כל משכורת, גבוהה יותר מ- 0, נכון?), ואז, גם אם תרצנה להתגרש - הן לא תוכלנה, כי אין להן מקצוע משלן ואין להן כסף משלן. יופי של חיזוק ל''ערכי המשפחה'' הישנים, נכון רוננוש?
      בכל-אופן, כך או כך, הרי יאשימו את הנשים שהן עם הגבר שלהן, רק בשביל לחלוב את כספו...

      • חחחח, תגובה חזקה ביותר! (ל''ת)

        ט, 11/08/10 13:38

  • 36.

    ארגוני הנשים משקיעות כסף וזמן בהשתלטות על מער' המשפט

    אחד, 10/08/10 19:06

    רק התקציבים של נעמ''ת וארגון ויצו הוא כמה מליוני שקלים בשנה . התקציב כולל הגשת בג''ץ על נושאים שונים פרסומים שונים כולל עריכת כנסים לשופטים וכדומה . נשות התקשורת שגיל רונן מדבר עליהם כגון אילנה דיין, קרן נויבך, מירב מכאלי ויעל דן - הן יד אחת עם ארגוני הנשים בהשתלטות הזאת .

    • ארגוני הנשים גם רצחו את ארלוזרוב

      רן, 11/08/10 12:24

      הרי רוב התקשורת בכלל גברית, אז על מה אתה מדבר?

      • אבל הגברים לא עסוקים בנושא ולא ממוקדים בו כמו הנשים

        אבי, 11/08/10 16:02

        הרי בתי המשפט פועלים בנושא כפי רצונם ומזלזלים בכל תורת הראיות כאשר מדובר בתלונת נשים

  • 35.

    יש שביתת פסיכיאטרים בארץ? אחרת למה הוא מסתובב חופשי? (ל''ת)

    לילי, 10/08/10 18:59

    • גם אני דואגת. לפחות שייקח תרופות הרונן האומלל הזה (ל''ת)

      פסיכיאטרית, 11/08/10 14:42

  • 34.

    נו, עוד גבר מריר שפיתח תיאוריה בגלל שמישהי הוציאה לו את המיץ (ל''ת)

    נעמה, 10/08/10 18:57

  • 33.

    סוף סוף תנועת טאליבן משלנו!! (ל''ת)

    אלה, 10/08/10 18:56

    • נכון! מעולה! (ל''ת)

      רחל!!, 17/08/10 14:03

  • 32.

    אני אומנם גבר, אבל מודאג מאד מהפראנויה המשתלטת עלינו

    מיקי, 10/08/10 18:34

    הבחור עבר גירושין קשים, מרגיש מקופח ובונה תורת קונספירציה שלמה. בתור אב לבנות זה מדאיג אותי מאד אם אנשים כאלה מקבלים במה. לגבי נתניהו, המשפחה שיש לו ממש מעוררת רחמים עליו- אתמול קראנו על הגיס המהולל בן ארצי, היום על הגיסה שפולטת שטויות בלי סוף. שלא נדע!

    • וזה נראה לך מקרי?

      תיאורית הקונספירציה, 10/08/10 21:25

      התקשורת פאסיבית ועצלנית, ואוכלת כל מה שמגישים לה. אם התזמון נראה לך חשוד - הוא ודאי כזה. צריך לבדוק אם אין כאן נסיון להכשיר את הדרך להכנסת קדימה לממשלה, או להפעיל לחץ על נתניהו כדי לרדת מברק וועדת החקירה. לא צריך להיות פרנואיד כדי להבין שיש יד מכוונת בפרסומים על קרובי ראש הממשלה מכל עבר בסמיכות זמנים כזו.

  • 31.

    הנשים מאורגנות. הגברים נשארים מולן לבדם.

    נאבק בשתלטנות פמיניסטית, 10/08/10 18:22

    לאחר שנים רבות של נישואין בהן אשתי שאותה אני עדיין אוהב, עשתה הרבה כדי לדרוס אותי, ולעצב את חייה ואת חיי כל בני-המשפחה לפי ה'מודל' הרצוי לה ומתאים לתכניותיה האישיות, היא הגיעה ל'נקודה' בה כבר אין לה בי צורך. היא בנתה את עצמה, לא מעט על חשבוני ועל חשבון ויתוריי ויכולתי לבנות את עצמי, ומרגע שהתבססה מעשית, תעסוקתית, מקצועית והשכלתית, היא הודיעה לי באופן חד-צדדי (ללא דיאלוג איתי) שהיא רוצה להפרד! מאותו הרגע אני במאבק בלתי פוסק להציל לא רק את חיי-הנישואין, אלא בעיקר את חיי-המשפחה הגדולה (כמה וכמה בנות ובנים), שגם אותם היא הורסת:''אם אתה רוצה לשמור על קשר עם הבנים והבנות שלי, אותם אני רוצה לעצמי בלבד ביחד עם הנכדים, זאת הבעיה שלך!'' כחלק ממהלכיה להשתחרר ממני ויותר לא לראות ולא לשמוע אותי (כך כדבריה), היא מנהלת הליך משפטי מכוער, שבו דמותי מוכפשת, ואני מצוייר בה כאלים, תוקפן, מטריד, טרוריסט, ומבהיל (לא הכרתי את עצמי כאשר ראיתי את דפי-ההאשמות האלו שהוגשו ביחד עם עדויות לכאורה תומכות), רק כדי להפטר ממני. לצידה התייצבה נציגה משפטית של ארגון פמיניסטי, מה שלי אין, שדאגה שמראש אשתי תתקבל כ'חלשה צודקת'

    • זה חדש לך שאשה מתחתנת בשביל אבטחת הכנסה ומסחטה!?

      א, 10/08/10 18:36

      מי שתרצה להתחתן איתי תחתום על גיליון מסמכים לפני שאני אשבור את הכוס גם אם לא יהיה לי הרבה נכסים ומי שלא רוצה לחתום על כזה דבר זה אומר שהיא אשה בעלת כוונת זדוניות זו הדרך לגלות מי היא האשה שאתה מתחתן איתה נשים לא מתאהבות בגברים הם מתאהבות בפוטנציאל שטמון בגבר ועם מה שהוא בא וברגע שהיא סימנה וי על המטרה אתה כחומר ביד היוצר שלה אתה גילית זאת בדרך הקשה והרעה

      • אבל אם נוציא את הנשים משוק העבודה מי יממן אותן?

        אתה מריר, 11/08/10 12:29

        תחליט: אתה רוצה נשות קריירה עצמאיות או נשים תלותיות כלכלית?

  • 30.

    ארגוני נשים נוצרו כתוצאה מגברים זבל ,

    מרדכי, 10/08/10 18:06

    תלכו עם כל הארגונים שלכם וארגוני הגברים וארגוני הילדים וארגוני ההומאוים הלסביות וכל ארגוני החלאות שלכם לכו לאבו גוש תאכלו חומוס עם אבו שוקרי,בעעעעעעע יאאלה תחזרו בתשובה חמורים!!!

  • 29.

    אל תפיל עלינו את כל התסכולים שלך...

    חיים ארבל, 10/08/10 17:56

    אם לא הסתדרת עם אשתך, למה עלינו לסבול ולשמוע את השטויות שלך.

    רד מאיתנו,

    ותן לנשים את הכבוד המגיע להם.

  • 28.

    פמיניזם זה בכלל בולשביזם, חוצה לאומים ומעמדות כלכליים

    כלאמר אנרכיה סופנית מאורגנת, 10/08/10 17:54

    חברה שלא תיפטר מהפמיניזם שמקנן בה,
    תעלם מהעולם וכך ידעך נגע הרע הפמיניסטי.

  • 27.

    כמה שהוא צודק

    רחל, 10/08/10 17:51

    איןלגברים בכלל זכויות חוקיות בגירושים
    אחותי לדוגמא גרה בברזיל ויש להם ויצו ונעמת לעזרתם ולגבריםאין שום ארגון שעוזר בצרה

  • 26.

    זה נכון שהתא המשפחתי מתפרק עקב שינוי מעמד האישה

    גרוש בלי מחפש אישה לפרק ב, 10/08/10 17:37

    אבל לא רק..גם המתירנות המינית הביאה לכך. בואו נודה. גברים עודדו את הנשים (שאינם בנותיהם וכדו') למתירנות מינית. שהיום הגיעה לשיאה (או שעדיין לא). עניין ''כוס החלב אל מול ''הפרה'' (סילחו נא לי בנות זה משפט עתיק יומין) עדיין תקף. אל נא נתבלבל. קצרה היריעה מלהכיל דוגמאות והיבטים נוספים. שורה תחתונה, גם לגברים יש אחריות בפירוק התא המשפחתי.אז מה עושים? ''סוגרים את הריצ'רץ''' ורק אחר כך נראה איך פותרים את הבעיה ביחס לשאלת השיוויון הבין-מיני.
    כבר קשה לי ....מחפש כלה!

  • 25.

    זה לא מקרי ששונא נשים מובהק

    M, 10/08/10 17:34

    שכנראה סובל גם מפרנויות אלו ואחרות (למי שעוקבת אחרי ''הגיגיו'' ההזויים ברחבי האינטרנט) הוא גם ימני קיצוני שונא אדם. וזה גם לא מקרי לחלוטין שאישה ימנית קיצונית מוכנה לקבל עליה תפיסת עולם שמאמינה בנחיתותה האינהרנטית.

  • 24.

    לא במקרה רונן נראה כמו חמסניק.... (ל''ת)

    חשכת ימי הביניים, 10/08/10 16:58

  • 23.

    הפמניסטיות בלי להרגיש הפכו את הנשים ליצורים חסרי תבונה ודעת

    אבי, 10/08/10 16:52

    הפמניסטיות טוענות שהאשה ראויה לכל תפקיד ואמנם הן צודקות.
    אבל כשנוגע למערכות אינטימיות בן בני זוג פתאם האשה הופכת לחסרת תבונה וחסרת אחריות בדומה לחיה תמימה המובלת.
    מותר לה ליזום יחסי מין ולהגיד שנאנסה במרמה,מותר לה להמשיך בקשר רומנטי מרצונה ולטעון למניפולציה,מותר לה לשלוח מכתבי אהבה וזה כמובן טבעי לסיטואציה,מותר לה לא לדייק ולא לספר אמת וכל פסיכולוג יגיד שזה אופיני למצב.ועל הכל אין לה לפי הפמיניזים כל אחריות היום וגם בעתיד

  • 22.

    אבל דפנה נתנייהו תומכת בגברים הפלסטינים..

    בואי שרל'ה., 10/08/10 16:45

    משום מה רק האמהות הפלסטיניות שולחות את הילדים להיות שהידים ולרצוח את אחותן?
    הגברים שם לא בשטח?
    אז אם היא לא מזדהה עם הנשים, אז היא תומכת בגברים שגרועים שם לא פחות מהנשים, לא?
    האם זה לא עושה את זה עוד יותר גרוע?

  • 21.

    למרות שהפמיניסטיות לא אוהבות את ההבדל אבל יש

    alloy, 10/08/10 16:37

    לשים לב בין פמיניזם רדיקלי לפמיניזם פוסטמודרני.
    הפמיניזם הרדיקלי רק הורס לנשים!

    • הפמיניזם הפוסטמודרני אומר שגבר הוא אשה ואשה גבר (ל''ת)

      עיין ערך יהודית בטלר, 11/08/10 10:00

  • 20.

    מזעזע... איך נותנים לו ביטוי ועוד בעיתון עאלק נשי! (ל''ת)

    דינה, 10/08/10 16:31

  • 19.

    גבר בלי אבר !!

    MUSTANG, 10/08/10 16:28

    מי צריך אשה עם ביצים? ואו שפם או שרירים ? או חושבת ואו מיתנהגת כמו גבר !? אני אומר לכם ימיי לילית כבר פה !

  • 18.

    אני מרחמת על האנשים האומללים האלו....

    פטאתי, 10/08/10 16:27

    ברור שלכל אחד מהם יש דפקט אישי שגורם להם לעשות דמוניזציה לתנועה לזכויות הנשים. גיל רונן נכשל אישית (מה הפלא?) והוא מחפש תירוצים לכישלונותיו. ההזויה לבית נתניהו כנראה נולדה דפוקה, אחרת לא הייתה מוצאת דרכה למשפחה ה''מהוללת''... אמנם מדובר בתנועה קיקיונית וזניחה, אך כמה עצוב שרמת הטמטום בחברה שלנו גוברת מיום ליום.

  • 17.

    איך מצטרפים אליכם?? (ל''ת)

    גם אני חודב שאירגוני הנשים הגזימו, 10/08/10 16:25

  • 16.

    בסה''כ הוא צודק האפלייה במדינה הזאת כלפי גברים היא מהחמורות בעולם

    א, 10/08/10 16:17

    מקווה שהוא יצליח לשונות ושזה לא יהפוך לבדיחה כי בסה''כ הכללי הוא צודק

  • 15.

    צודקים במליון אחוז. אני איתכם.. כי אם הטבע אי אפשר לריב. (ל''ת)

    אנונמי, 10/08/10 16:10

  • 14.

    באופן כללי יש צדק בדבריהם. על פרטים מסויימים אפשר וצריך להתווכח. (ל''ת)

    דניאל, 10/08/10 15:57

  • 13.

    חשבתם שאין תמורה בעבור תרומות האוונגלים? טעיתם! (ל''ת)

    משועשע ומודאג, 10/08/10 15:44

  • 12.

    לפני עשור גילו זאת הגברים ומאז לא מתחתנים ונשים מזדקנות רווקות (ל''ת)

    מטומטם מי שמתחתן, 10/08/10 15:43

  • 11.

    אלה מפגרים ואלה מפגרים

    קשקוש בלבוש, 10/08/10 15:32

    פמינזם רדיקלי לא ממש מייצג את הפמיניזם המיינסטרימי. לארגון הנוכחי אין שום סיבה להתקיים כי ממש לא קיים דיכוי מצד נשים. פשוט מגוכך.

  • 10.

    הכתבה הזו היא דוגמה ומופת לביטוי ''הוצא מהקשרו''.

    אורן, 10/08/10 15:28

    שום דבר ממה שצוטט כאן לא הובא בהקשרו, ולא הוצגה הלוגיקה מאחוריי הדברים. לאנשי התנועה - ואני לא חבר בתנועה זו בשום פנים ואופן - יש הרבה מאד דברים חיוביים וחשובים להגיד. מדובר בקבוצה שהיא בהגדרתה נאמנה לערכיי הפמיניזם הקלאסי, מאמינה בשוויון זכויות, בשוויון הזדמנויות, בחיזוק מעמד האישה בציבוריות הישראלית, וכל היתר. היא בפירוש לא מאמינה בפמניזם רדיקאלי המכונה באקדמיה ''פמיניזם שוללני'', היא לא מאמינה בגישה מרקסיסטית או פוסט-קולניאליסטית לפמיניזם הראדיקלי החדש, והיא מתרעמת מאד על ה''חיבוק'' של הפמיניזם הרדיקאלי את הבעיה הפלסטינית. אינני יודע מי העיתונאי שאחראי למאמר זה, אבל דחילק, קצת אחריות חברתית.

    • סליחה?

      גלי, 10/08/10 21:31

      אני מצטערת אבל מה שכתבת פשוט לא נכון. וזה שהשתמשת בעשר מילים לועזיות בכל משפט לא הופך את זה למדויק יותר.

  • 9.

    איזה גיבוב של שטויות!!!!!! (ל''ת)

    יער, 10/08/10 15:26

  • 8.

    קורע! (ל''ת)

    צחקתי מאוד, תודה., 10/08/10 15:25

  • 7.

    התנועה הכי אמיתית ונכונה לדעתי,

    לורה, 10/08/10 15:25

    כל מה שכתוב בכתבה הוא נכון. נשים הפכו לגבריות, גברים הפכו לנשיים, הממשלה דוחפת את האמהות לצאת לעבודה, ומנגד ילדים נשארים לבד וגדלים בידי מטפלות וגננות עד שעות מאוחרות. לא פלא שהדור הזה סובל מהפרעות קשב, ומבעיות אישיות שלפי דעתי באות מחוסר זמן עם ההורים.אני רואה זאת בסביבתי הקרובה.לכן אני מחזקת את ידיכם ואני בטוחה שעוד הרבה כמוני!

    • לורה? על שם ''אינגלס''?

      מרי, 10/08/10 16:43

      זה מסביר למה את חושבת שאת חיה ב''בית קטן בערבה''. מצד אחד את כותבת ''האמהות יוצאות לעבודה והילדים עם מטפלות'' ומצד שני ''ההורים''? בצירוף ''ההורים'' יש גם אבא. למה את לא באה בטענות כאלה לגברים שהם יוצאים לעבודה ומשאירים את הילדים לבד?
      למה אותם את לא מאשימה בתחלואי החברה?

    • איזה בור

      ללא שם, 10/08/10 17:31

      הפרעות קשב היו מאז הוא מתמיד הם תוצאה גנטית רק בשנים האחרונות העלו על זה עד אז ילד עם הפרעת קשב נחשב ''בטלן'' ו''עצלן''.
      יש בעיות שפעם לא גילו אותם הפיסכולוגיה היום יותר מפותחת אז אל תזדיין בשכל

  • 6.

    משפחת נתניהו

    ביבי, 10/08/10 15:17

    חגי בן ארצי ההזוי מצד אחד
    שרלה (כל מילה מיותרת) מצד שני
    ועכשיו ההזויה החדשה דפנה....

    זוהי הסביבה ''הטבעית'' בה חי ומתנהל ראש הממשלה הכושל והמסוכן ביותר בהיסטוריה היהודית...

  • 5.

    איזה מצחיקול, הוא מתרעם על הנשים כי הן פועלות כמקובל בעולם הגברי

    יצחקה, 10/08/10 15:15

    הברית או אחוות הסחבקיה הגברית במקומות עבודה שדואגים זה לישבנו של זה היא פרקטיקה מקובלת מאות שנים, גם בפוליטיקה. איזו חוצפה מצד הנשים להגיע לעמדות מפתח, לנהוג כמותם ולהצליח.

    הוא טוען שנשים לא מסוגלות להתמודד בפוליטיקה כי זו זירה גברית שמנוהלת לפי התפיסה הגברית, אך בכל זאת עליהן להקים משפחה עם גבר - שזו פעולה שדורשת תקשורת והתמודדות יומיומית ואינטנסיבית עם הגבר.
    משונה. מאוד משונה.

    • אתן לא אמורות לפעול כמקובל בעולם הגברי, אתם לא גברים

      גילי, 10/08/10 15:35

      אישה לא אמורה להיות לוחמת, היא רק מזיקה בעצם התרומה שהיא מרימה רק לאגו שלה ולפמניזם ולא לשום דבר חיובי.

      אישה לא אמורה להתנהג כמו זונה. לתת פקודות לגבר או להרוויח יותר ממנו ולהיות אחראית על קידומו.

      הרי בסופו של דבר גברים נבחנים בעיני נשים על יכולת הפרנסה שלהם, גבריותם וכ''ו-ונשים, נשים לא צריכות להיות עשירות או חכמות במיוחד כדי למצוא חתן. לכן, לא הגיוני שאתן תשלטו בחיי גברים.

      אישה מטבעה היא מרוסנת, לא יצירתית, שבלונית-כל החרטה על מימוש עצמי הוא לא פעם חרא שהכניסו לכן לראש.

      • הבעיה הגדולה היא

        גלית, 11/08/10 10:37

        שעד היום, אנשים שוכחים שאישה היא גם בן אדם. והציפיות מנשים להיות "נשיות" כלומר כנועות ולא מאיימות, הן לא טבעיות.
        זה לא גנטי לא לשאוף, להיות מרוסנת, לרצות ולשרת, לוותר על עצמך למען אחרים, לא לרצות סקס. זאת "נורמה" חברתית.
        יש כאלה שנכנעות לזה, ויש כאלה שלא מסוגלות לעמוד בכפיה השרירותית הזאת.
        חלק מהתכונות שאתם מייחסים לגברים הן תכונות אנושיות שקיימות גם בנשים, אבל הגברים כ"כ פוחדים מתחרות שהם טוענים לבלעדיות עליהן.
        אם הגברים כאלה חזקים ומוצלחים, למה הם מאוימים כל כך מנשים שאפתניות?

    • תגובה אינטליגנטית ביותר (ל''ת)

      לייק, 10/08/10 16:04

  • 4.

    כבר אחרי שני משפטים - ''דעותיה הבעיתיות''. את בעייתית. (ל''ת)

    דר קליין, 10/08/10 15:01

  • 3.

    אם צריך פמיניזם כדי למנוע הכאת נשים, ברית מילה שלהן וכאלה, דיינו.

    ק., 10/08/10 14:57

    אבל אם פמיניזם זה התירוץ להתנהג כמו שרמוטות אז שהנשים לא יקטרו בגלל שהגברים חושבים שהפמיניזם מסריח.
    הקיצר - צריך להיות מאוזן, ולא נראה שהפמיליסטים האלה מאוזנים.

  • 2.

    מדובר בשטויות מוחלטות. נכון שגם פמניזם רדיקלי מהסוג שמדברים עליו

    שדורש מנשים הזדהות עם פלסטיניות, 10/08/10 14:54

    ושמעמיד את הזהות הנשית מעל לזהות לאומית או השתייכות ערכית בהכרח הוא מופרך אבל החברה האלה פשוט השתגעו.

  • 1.

    אחוות נשים???? אין חיה כזאת.

    רמי, 10/08/10 14:50

    אני ממליץ על טיפול פסיכיאטרי לרונן הזה.

    • אחוות לסביות ניכרות לעין, חברות ב-'בונים החופשיים', 'בני-ברית'

      וכל שארמסדרי ה'אילומינטי'/'נאורים', 10/08/10 17:59

      לאישה סטרייטית יש עיניים מעוגלות ולחות,
      מבט רך ונעים. הדמויות שהוזכרו הן קיום מוג אחר לחלוטין, כמיטב גישת ה'נאורות' הממאירה