• 5.

    סיגנון כתיבה נעים וכנה . (ל''ת)

    הגר, 28/09/10 03:31

  • 4.

    מאמר יפה, והדבר העיקרי שאני לוקח

    עמיר, 07/08/10 22:30

    ממנו הוא השאלה בפסקה האחרונה - האם אנו כמהים דיינו להתעורר?
    רק כאשר הרצון להתעורר יהיה לרצון המרכזי בחיינו נוצר הסיכוי שזה יתרחש. הדרך להתעוררות פשוטה, לא נדרש תחכום. כל מה שנדרש זו נחישות והתמדה.

  • 3.

    התעוררות

    יוש, 04/08/10 00:56

    התעוררות זה לאבד את כל הדעות וההמשגות שיש לנו בחיים, התעוררות זה לא לקבל משהו אלא לוותר על הכל ולראות שאין ''אני'' אינדיבידואלי (התניה חברתית) אלא יש רק את החיים עצמם את ה ALIVENESS ויש גם גוף נפש אבל הוא לא שלנו, אנחנו לא רואים דרכו, אנחנו לא זה שרואה, אלא הראיה עצמה.
    מי שרוצה להבין מהי התעוררות, שיחפש את ההקלטות של TONY PARSONS, הוא לא מרחם עלינו
    ומנער את מי שרוצה בלי פשרות

  • 2.

    לילה יקרה

    יובל, 03/08/10 23:45

    יפה ומעורר השראה, תודה.

  • 1.

    ללילה.

    א., 03/08/10 11:39

    את כותבת ''אז מה מבדיל בינינו, הישנים, לבינו, הער?
    היתכנות השאלה- היא המבדילה. עבור הער השאלה הזאת חסרת משמעות ולא תעלה. זו שאלה שעולה מתוך אינדיבידואל...
    ואת כותבת ''החיפוש הוא מתמיד, אינסופי''... נכון, אינסופי, אינסופי, אינסופי...עד שהוא מסתיים, כפי שאת כותבת מאוחר יותר. את כותבת על הקשר בין הרפיה לבין היזכרות- אפשר לומר שכשיש intention כוונה, אז יש מתח, לחץ, אי נינוחות כי in-tention אולם כאשר יש קשב פשוט- טבעי- תשומת לב- attention יש היעדר מתח, היעדר לחץ, היעדר אי נינוחות - a- ttention. את ממשיכה וכותבת על ''הצצה לעומק הדברים'' זאת הוראה מזוית ראיתו של האינדיבידואל... המנסה גם להשיג את עומק הדברים אך בו זמנית לשמר את מה שמונע ממנו 'להציץ' לעומק הדברים- לשמר את 'המציץ'... ברכות (blessings) וברכות (tenderness), א.

    • מעריץ קרבת אנונימיים.למה אתה חושב שאתה צודק?

      ל- א. האנונימי היקר, 03/08/10 17:34

      השאלה לטעמי הצריכה להישאל
      האם ההתעוררות הרוחנית הינה דווקה האנטי תזה של כל הידוע לנו מן הבחוץ או שמא הזרימה עם מה שכבר הבנת לבדך?
      או שמא אולי לא קשור אף לא כחוט השערה בכל מה שבכבר ידוע והמטרה הרוחנית הינה ההשתחררות מהמתח ומההרפייה כאחד
      וכמו שאמר קרישנמורטי
      ידע ההארה הינו ידע מיוחד במינו ולא ניתן להעברה (''Freedom and its conditins'')
      מה שבטח הוא שתמיד חם..ואיך שהוא הלעשות יוגה אינטראקטיבית בעז''ה יקרר.

    • יפה ההבחנה

      זו, 04/08/10 09:36

      ובכול זאת בעיברית אנו אומרים כוונה מלשון כיוון ויש בכך קצ פחות מתח וקצת יותר רכות לא ?

      • כוונה מלשון כיוון.

        א., 04/08/10 09:50

        יפה. לא חשבתי על כך אבל כוונה מלשון כיוון-כאילו יש לאן להגיע... תמיד 'זה' שם ומחר...ואז מתח וכו'...