• 79.

    יוני אחלה גבר

    אורן, 12/12/13 16:29

    ערדניק לתפארת, גאווה :)

    IP: 62.90.76.107דווח על תגובה זו

  • 78.

    באתי בגלל יונתן וגמן

    קצת בשוק, 17/08/12 18:53

    הלכתי בגלל ליטל ויליגר.

    IP: 85.64.99.203דווח על תגובה זו

  • 77.

    יצאת רדודה וטיפשה והאימרות שלך רדודות והמראיינת לא הוסיפה לך

    ליאור, 09/11/11 00:58

    מראיינת ממורמרת ובחורה עשירה וטיפשה= אסון וכתבה משעממת ורדודה. לא ידעתי שילדים שגדלים בבית קרקע יוצאים יותר טוב מילדים בגרים בבנין ... טוב לדעת.. סייג לחוכמה שתיקה מותק. ובאמת ירדת פה יותר מידי על החבר פודל שלך... או יותר נכון הבעל פודל שלך שלפי דעתי התחתן איתך רק בשביל הכסף. נקודה.

    IP: 82.81.209.63דווח על תגובה זו

  • 76.

    או שהרופא אידיוט או שהוא סתם ריקני מסכן

    אביחי ש, 29/10/11 13:32

    שהלך אחרי הכסף

    IP: 46.116.51.131דווח על תגובה זו

  • 75.

    סתומה נדירה

    אינשם, 23/10/11 02:40

    אויש אויש כמה פלצנות בבחורה אחת...עצוב. איך רופא (מן סתם עם לא מעט אנטליגנציה) מתקשר עם בחורה רדודה לחלוטין??? גו פיגור.

    IP: 98.203.109.213דווח על תגובה זו

  • 74.

    בחורה שפשוט לא יודעת להתראיין! יצאה סתומה (ל''ת)

    מיכל, 25/09/11 08:42


    IP: 46.117.120.217דווח על תגובה זו

  • 73.

    לא סתומה אבל גם לא הכי חכמה

    חסוי, 10/04/11 18:42

    נכון שגבר צריך להתגייס לצה''ל.. אבל מה קשור לוחם?!..כאילו זה חשוב להיות לוחם אבל המטרה בלהתגייס זה לעזור למדינה שלנו..ות'כלס בלי כל היחידות האחרות בצה''ל כמו מודיעין,הנדסה קרבית וכו'..אז לוחם לא יכול להילחם...

    IP: 83.130.103.124דווח על תגובה זו

  • 72.

    תנוחי חמודה לא רק הכסף מדבר בעד אנשים ולא כ"כ ברור שאת מבינה את זה (ל''ת)

    ררותם, 30/01/11 18:46


    IP: 217.132.43.159דווח על תגובה זו

  • 71.

    תנוחי חמודה לא רק הכסף מדבר בעד אנשים ולא כ"כ ברור שאת מבינה את זה (ל''ת)

    ררותם, 30/01/11 18:46


    IP: 217.132.43.159דווח על תגובה זו

  • 70.

    אוכלת יותר מיונתן?? ברור הוא דוגמן

    שרון, 25/05/10 22:10

    בטח לא אוכל כלום אז זה לא בעיה לאכול יותר ממנו

    IP: 192.118.78.57דווח על תגובה זו

  • 69.

    חילוף חומרים מהיר. ממש..

    יעל, 25/05/10 22:06

    משקל כזה של 48 קילו זה 500 קלוריות ליום ושלא יעבדו עליכם.
    אין כזה דבר רק אם שותים תה משלשל.
    נו באמת שתגיד שהיא לא אוכלת וזהו. זה לא בושה.
    אחת שיודעת...

    IP: 192.118.78.57דווח על תגובה זו

  • 68.

    ליטל היא בחורה אייכותית ומקסימה ועשו לה בכתבה רצח אופי

    לילך, 24/05/10 16:57

    מי שיודע לקרוא קריאה ביקורתית יכול לראות שהכתבת סילפה ושרבטה שטויות, אני מכירה את ליטל והיא בחורה מקסימה, גועל נפש של כתבת

    IP: 85.64.175.51דווח על תגובה זו

  • 67.

    מבחור שמצטייר איכותי

    מירי, 24/05/10 12:36

    כמו יונתן ווגמן, היה מקום לצפות
    ליותר...

    IP: 79.183.16.231דווח על תגובה זו

  • 66.

    זו הדוגמה לבורות יאפיות וניתוק מהמציאות

    תלמדו משהו על החיים, 23/05/10 23:23

    הדבר הזה מוכיח למה נהפכה המדינה שלנו
    לפח זבל אמיתי
    אנשים מנותקים מהמציאות מרוכזים בעצמם
    דוגמה מובהקת למה שאסור שתהפכו
    לכן מי שקרא את הכתבה הזאת ומבין משהו על החיים
    מוזמן לחזור למציאות
    להבא אל תבזבזו דקות יקרות מחייכם על
    כתבה שכזאת שמראה איך זה ללוות במשך יום שלם יצור חלול וחסר משמעות

    IP: 109.64.17.68דווח על תגובה זו

  • 65.

    אויש,תנוחי!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שמישהו יגיד לה להוציא את המקל מה...!!!!, 23/05/10 20:55


    IP: 85.65.139.167דווח על תגובה זו

  • 64.

    נקודה למחשבה

    לא אוהבת מגזינים, 23/05/10 18:51

    זה שהיא כך וכל או כזו וכזו זה דבר אחד. יש הרבה בחורות כמוה בעולם ובארץ.

    השאלה היא בעצם - למה היא אמורה לעניין את ציבור קוראות 'את' ומה זו החנופה הסתמית הזו לבחורה שאין לה ערך מוסף מלבד היותה עשירה ומפונקת?

    זו אחת מהסיבות שהפסקתי לקרוא את המגזין המטופש הזה. כולה מעריב לנוער בתחפושת.

    IP: 79.182.125.3דווח על תגובה זו

  • 63.

    קצת סתומה ובעיקר שטחית ורדודה

    מעצבת לפרנסתי, 23/05/10 14:02

    לא הייתי מתחלפת איתה, היא חיה בגבולות הטמטום שלה.

    IP: 62.219.127.124דווח על תגובה זו

  • 62.

    איזה שטחיתתתתתתתת (ל''ת)

    נוני, 23/05/10 13:11


    IP: 62.219.163.220דווח על תגובה זו

  • 61.

    ננטרל אותה לרגע מהכסף של המשפחה ומה קיבלנו? לא הרבה, מסתבר... (ל''ת)

    לזה קוראים סירחון מכסף, אין הרבה תוכן מעבר לכך., 23/05/10 12:11


    IP: 213.57.7.4דווח על תגובה זו

  • 60.

    ורדודה למרות ההצהרות של עצמה... (ל''ת)

    איזה קלפטע, 23/05/10 11:15


    IP: 82.166.205.242דווח על תגובה זו

  • 59.

    איזו ריקנות. תעשי טובה תשבי בשקט.איך כל הביצ'יות תופסות בחורים טובים?? (ל''ת)

    וגמן - מה מצאת בה???, 23/05/10 10:47


    IP: 62.90.139.244דווח על תגובה זו

  • 58.

    מה אמר אבא שלך על ניקור עיניים?!

    יעל, 23/05/10 10:17

    ''אני לא אוהבת ורסאצ'ה וקבאלי... אני מעדיפה בלנסיאגה, שאנל ופראדה....יש לנו בבית שני חדרים עם ארונות, ויש המון תיקים ונעליים. אני אוהבת נעליים של קואוץ‭,'‬ ויש לי גם שאנל ומארק ג'ייקובס...

    (אבל העיקר ש:) אני לא אוהבת למשוך הרבה תשומת לב‭.'' ‬

    IP: 62.90.17.130דווח על תגובה זו

    • לגמריייייייי נכון (ל''ת)

      עדי, 23/05/10 15:43


      IP: 194.90.156.40 דווח על תגובה זו

  • 57.

    צפונית מפונקת

    איך הוא יוצא איתה? אני עם בחורה כזאת מחזיק 5 דק', 23/05/10 09:59

    בזבוז זמן הכתבות האלא נותנים במה לאנשים חסרי תוכן

    IP: 212.179.28.215דווח על תגובה זו

  • 56.

    פשוט נעל ולא סתם נעל אלא גוצ'י

    הסנדלר היחף, 23/05/10 09:58

    כסף - יש
    מראה - אפשר להתווכח על זה
    שכל- ממנה והלאה

    עד הכתבה מעולם לא שמעתי עלייך ואחרי הכתבה אני מבין גם למה. לא היה לך שום דבר חכם להגיד ויתר על כך המלל באנגלית שלך גרם לצאת טיפשה. את הדוגמאות את יכולה לקרוא
    בתגובות הקודמות.

    את בעצם כל מה זאת מתיימרת לא להיות... חבל על הראיון הלא אינטליגנטי אבל כנראה כמו שאומרים מה שאדם יכול לעשות לעצמו שום אויב לא יעשה.

    IP: 84.228.80.174דווח על תגובה זו

    • אכן, הבחורה פשוט טפשה

      נטלי, 23/05/10 11:38

      ממש נורא כשאת פוגשת חברה עם אותה שמלה... איזו שטות. כל הזמן מדברת רק על כסף וכסף וטוענת שזה לא אכפת לה. אבל כנראה שגם וגמן לא גאון אם הוא מסתובב עם אחת כזו ויכול לסבול אותה

      IP: 95.86.73.96 דווח על תגובה זו

  • 55.

    אוי ואוי........ (ל''ת)

    טוב לפחות יש לה כסף!, 23/05/10 09:58


    IP: 85.250.63.249דווח על תגובה זו

  • 54.

    אלוהים כמה סתימות. פשוט מביך (ל''ת)

    שרול, 23/05/10 09:42


    IP: 212.199.106.194דווח על תגובה זו

  • 53.

    אוי ואבוי. החיים הם לא תחרות ולא נתייחס לכך שאני בגיל 26

    כפר סבאית, 23/05/10 09:39

    עשיתי כך או אחרת. מה שבטוח, בגיל 26 היתה לי פרספקטיבה הרבה יותר רחבה ועמוקה על החיים, צניעות וענווה. כבר לא חשבתי שאני יודעת הכל ואני הכי מוצלחת - זה הסתיים בגיל 16. והאמת גם בגיל 16 הייתי מספיק בוגרת כדי לא לפלוט שטויות כאלו.
    שאפו לעיתונאית מלי זיידמן על הכשרון להוציא ממיס ויליגר את המיטב.

    IP: 85.250.157.119דווח על תגובה זו

  • 52.

    נו, אזזזזזזז יש לך כסף, סוווווו, תכנסי ותלמדי משהו, יקירתי.

    שירן, 23/05/10 09:17

    מה את בדיוק רוצה להוכיח? מתי עבדת בשבילו ולמה את כל כך מתרברבת. את לא יודעת שהשם מגביה שפלים ומשפיל גאים. אם בכלל את מבינה מה שאני מתכוונת. אולי תכלי לחפש בכתובים. ולא, אני ממש לא כותבת מתוך קנאה,חלילה מכיוון שכסף יש לי מספיק. אבל מצניעה כמה שאפשר לא להאכיל לאחרים את הלב. תלמדי משהו.

    IP: 213.8.164.249דווח על תגובה זו

  • 51.

    בת 26 ועדיין כזו אהבלה? (ל''ת)

    מיקה, 23/05/10 07:03


    IP: 89.138.39.27דווח על תגובה זו

  • 50.

    ממי אבא שלי לא וילינגר ויש לי יותר תיקים ונעלים שווים משלך (ל''ת)

    אא, 23/05/10 05:41


    IP: 119.236.157.103דווח על תגובה זו

  • 49.

    יש לך מספיק כסף בשביל

    שיר, 23/05/10 03:18

    לשכור מורה ללשון.
    השפה שלך דלה, עלובה וקלוקלת.

    IP: 79.182.27.200דווח על תגובה זו

  • 48.

    דומה לגליה אלבין. (ל''ת)

    ציון, 23/05/10 02:57


    IP: 84.228.141.67דווח על תגובה זו

    • כשראיתי את התמונות גם אני חשבתי שהיא דומה לגליה אלבין (ל''ת)

      סיגל, 23/05/10 11:40


      IP: 95.86.73.96 דווח על תגובה זו

    • אכן, לא רק במראה אלא גם ברדידות. (ל''ת)

      טל, 23/05/10 15:00


      IP: 87.69.250.223 דווח על תגובה זו

  • 47.

    נעל, עשירה, אבל נעל (ל''ת)

    נ, 23/05/10 01:31


    IP: 109.65.5.242דווח על תגובה זו

  • 46.

    תנחומי, יצאת ממש גרוע. סייג לחוכמה - שתיקה (ל''ת)

    רחל, 23/05/10 01:12


    IP: 132.66.236.46דווח על תגובה זו

  • 45.

    חמודה (ל''ת)

    קוראת, 23/05/10 00:34


    IP: 109.65.97.70דווח על תגובה זו

  • 44.

    אם היא עובדת במשרד יחס''צ וזו הצורה שהיא יצאה בכתבה זה אומר דרשני (ל''ת)

    אממ, 23/05/10 00:30


    IP: 84.228.149.145דווח על תגובה זו

  • 43.

    ביקורת כתבה - תהנו.

    חסוי, 22/05/10 23:48

    מלי יקרה, לאן הגענו? על מה ולמה? מוטב היה לדברים להשאר בדלתיים סגורות ולא לעלות על הכתב. הבחורה חמודה ותו לא. המעמד הכלכלי משפחתי שלה, כשלעצמו חסר כל ייחוד או ייחוס, כלל לא מעניין איש, ובטח שלא מצדיק כתבה כל כך רדודה וגסה כמו זו שכתבת. היה מוטב לחסוך מאיתנו את דקות הקריאה, וממנה את הבושה.
    באמת, יש גבול לכל דבר. אגב, הכותב הוא בחור עשיר (מאוד) בזכות עצמו. רוצה לכתוב עלי?

    IP: 79.176.119.112דווח על תגובה זו

    • אחת, שלצערה, לא עשירה (ל''ת)

      יפה כתבת !, 23/05/10 11:16


      IP: 82.166.205.242 דווח על תגובה זו

  • 42.

    בדבר אחד היא צדקה. היא באמתלא יכולה לסתום את הפה. נישמעת בלבוסטה לא ק

    ליאת, 22/05/10 23:35

    קטנה.וגם לא צנועה במיוחד. אני ואני ואני ואני.

    IP: 80.179.78.252דווח על תגובה זו

  • 41.

    איזה פוסטמה (ל''ת)

    חכם, 22/05/10 23:13


    IP: 87.68.150.38דווח על תגובה זו

  • 40.

    לא צריך להגיד הכל לא נורא תלמדי עם הזמן לשמור על

    כ, 22/05/10 23:09

    פרטיות...

    IP: 79.177.28.132דווח על תגובה זו

  • 39.

    USA

    lola, 22/05/10 23:07

    oh my lord i just have to know the scientific terminology for the kids who lives in houses or apartments.u r so lucky to have money because u dont have to much brain

    IP: 24.44.53.248דווח על תגובה זו

  • 38.

    ג'זס...לא יצאה העיפרון הכי חד בקלמר.. (ל''ת)

    הממ, 22/05/10 22:48


    IP: 132.64.33.195דווח על תגובה זו

  • 37.

    אוייש תנוחי 'סייג לחכמה -ש תיקה אני ואני.......... (ל''ת)

    טיפוס.........., 22/05/10 22:38


    IP: 99.180.15.164דווח על תגובה זו

  • 36.

    אני מקווה בשבילה שהכתבה לא מציגה את האופי האמיתי שלה

    אחת, 22/05/10 19:13

    היא נשמעת איום ונורא - מתנשאת, טיפשה וילדותית באופן קיצוני לגילה.

    IP: 79.179.149.22דווח על תגובה זו

  • 35.

    הסבא היה גר ברמת קמצן טיכו.ואבא שלה קמצן כמהוא (ל''ת)

    שכן של הסבא.מתל גנים ברמת גן, 22/05/10 18:57


    IP: 89.138.127.30דווח על תגובה זו

  • 34.

    טוב ליטל-גיבשתי דיעה לגבייך.בעקרון את בחורה טובה

    שוקי, 22/05/10 18:37

    ולא רק בעקרון.לא רוצה לנחס אבל נראה לי שלא תתחתני עם בן זוגך הנוכחי.אמנם אני מתרשם שאת אוהבת אותו באמת אבל באותה נשימה גם שלא אהבת קודם,והדבר החדש הזה גורם לך לחשוב שגילית את בחיר ליבך עלי אדמות אבל עם הזמן אולי תיווכחי שלא כך.ואולי כן.אני לא נביא ולא מתיימר להיות נביא.רק עצה אחת לי אלייך חמודה:עם הלב ימשיך להרגיש כך תקופה שמעל שנה- לכי איתו.אני התחתנתי עם אישה תאילנדית כנגד כל מה שהסביבה שידרה.ואני חי חיים הרבה יותר טובים מבחינת ההנאה הפנימית -זו שבלב-מכל חבריי.ברוך השם יש לי ילד עוד מעט בן שנתיים ותוך שבועיים תבוא גם ילדה חדשה ולכן אני אומר לך: על תוותרי על ההליכה עם הלב כשיבוא המיוחד.כי אחר כך חיים איתו כל החיים.

    IP: 79.181.37.126דווח על תגובה זו

  • 33.

    תנחתי כבר.. זה שיש לך כסף לא עושה אותך לממיינת המין האנושי (ל''ת)

    שי, 22/05/10 17:45


    IP: 109.160.175.134דווח על תגובה זו

  • 32.

    זה הראיון הכי מצחיק ב עולם - אני בטוחה שהיא לא שטחית כמו שהיא נשמעת (ל''ת)

    רונה, 22/05/10 17:42


    IP: 93.172.67.82דווח על תגובה זו

  • 31.

    וואו. למה אף אחד לא מנע ממנה להתראיין?

    שאול, 22/05/10 17:11

    אני מכיר את וגמן מהיחידה ואם הוא התאהב בה היא כנראה שווה את זה. אבל, היא יוצאת על הפנים בראיון הזה.

    IP: 142.157.30.7דווח על תגובה זו

    • ליטל שווה את זה רק מהבחינה הכספית. הבחורה יצאה טיפשה ברמות בכתבה

      מישהי לא עשירה אבל לפחות חכמה, 22/05/10 22:10

      לא מיוחדת לא חכמה לא יפה לא מעניינת. כלומניקית שאלמלא אבא שלה והייחוס שלה לא היו משתינים לכיוונה. אני מרחמת עליה כי היא תמיד תתהלך עם תחושה שהיא קיימת לא בזכות עצמה וכל החיים שלה הם בועה אחת גדולה שתלויה בכסף ובייחוס.

      ודרך אגב - להגיד שהזוגיות שלך זה כמו בחלף עם הרוח זה טיפשי לחלוטין כי הרומן בחלף עם הרוח הוא חד צדדי ולא ממומש - על זה מדבר הספר (והסרט, כי בטוח שלא קראת את הספר) - אהבה חד צדדית ולא ממומשת...

      IP: 117.242.240.7 דווח על תגובה זו

  • 30.

    מסכן ווגמן 'הפשוט' ו'העני'.... (ל''ת)

    ממש מעתוקית.., 22/05/10 16:02


    IP: 217.132.130.226דווח על תגובה זו

  • 29.

    את תקרא לה עשירה. קרא לה בת עשירים

    יעלי ברלין, 22/05/10 16:02

    קראתי וקראתי חיכיתי לקטע שיהיה עליה איזה מידע מענין. ולא מצאתי.
    שעמומון כזה יכלתם לכתוב גם עלי. רק בלי לספר על המשפחה העשירה.
    היא כנראה בת עשירים טיפוסית (מקווה שלא). קחו ממנה את הכסף של ההורים ונשארתם עם אישה שלא מסגלת להרויח שקל לבד.ושלא מבינה מה זה החיים.
    והצעה לליטל לחיים: אם אי פעם את רוצה לא לחיות על חשבון אבא -ולחיות טוב, את חייבת בעל עשיר. כי אם השכל שלך שכונת עוני עוד יהיה מותרות.....

    IP: 89.139.23.147דווח על תגובה זו

  • 28.

    קחי טיפ חינם

    תפרנית אבל נדיבה, 22/05/10 15:17

    ליטל היקרה, מהכתבה הזאת אולי תביני שלפעמים עדיף לא לדבר. משהו שעוד לא אמרת לא יכול להזיק לך, אבל מרגע שאמרת יש סיכוי שיזיק לך (או לתדמית שלך) - כמו הכתבה הזאת שהוציאה אותך רע בלשון המעטה. שיהיה לך בהצלחה, ושתגשימי את חלומך ללבוש תמיד בגד יחיד מסוגו וכן את חלומך לגדל ילד בבית על הקרקע.

    IP: 82.166.112.254דווח על תגובה זו

    • 29 את תפרנית נדיבה ולדעתי גם מבריקה אני אשתדל ללמוד ממה שכתבת (ל''ת)

      לריסה, 22/05/10 16:26


      IP: 79.183.8.102 דווח על תגובה זו

  • 27.

    ברור שיש לה זמן לבלות...

    סטודנט רציני למשפטים וכלכלה, 22/05/10 14:41

    אין לה תואר רציני, אין לה עבודה רצינית...
    טוב, גם אם לי היה את הכסף והזמן הייתי כל הזמן מבלה- אבל כל סופ''ש צימר??? כל הזמן מסעדות??? שני חדרי-ארונות???
    סתם כתבה להוציא את העיינים...
    רבאק, מה זה תואר בתקשורת? חראטה בארטה.
    חוץ מזה, לא מבין איך לסטודנט לרפואה יש זמן לכל הבליינות הזו... אח שלי למד רפואה ובקושי יצא מהמעבדה ובקושי היו לו חיים.

    IP: 84.110.184.152דווח על תגובה זו

  • 26.

    מדוע הוחלט לראיין אותה? מה מיוחד בה?

    מישהו שמחפש אנשים עם הישגים אמיתיים, 22/05/10 14:35

    האם היא בנתה את עצמה בתחום מסויים? האם יש לה יכולות מיוחדות יותר מאשר האדם הרגיל?
    בסך הכל למדה תקשורת בבינתחומי- ביג דיל. לא נשמע פה שהיא בעצמה הייתה קצינה, או מצטיינת בלימודים או תרמה לקהילה באופן מרגש.
    שום דבר לא היה מרגש בכתבה הזו, והיא הציגה דעות מאוד צרות ולא נעים להגיד אבל... פשוט נפלה לתוך הסטריאוטיפ הכי קלאסי של בת עשירים. אין בה משהו מסקרן או הישג להתגאות בו.
    כתבה מאכזבת, באותה מידה יכלו לראיין את יוסי הפיל מהספארי.

    IP: 84.110.184.152דווח על תגובה זו

    • צודק לגמרי - כל ה''ייחוד'' בחיים שלה הוא ההיכרות שלה עם בני עשירים אחרים

      רונה, 22/05/10 18:18

      וזה שיש לה אבא עשיר וחבר דוגמן. כתבה משעממת וחסרת טעם.

      IP: 87.69.250.223 דווח על תגובה זו

      • עובדה שקראת אותה (ל''ת)

        גלי, 23/05/10 14:41


        IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

  • 25.

    אמירת ליטל שאי אפשר להשוות בין ילד שגר בבניין קומות לילד שגר על הקרקע

    גולדה, 22/05/10 14:33

    ליטל חמודה הרבה מאוד אנשים שהצליחו מאוד מאוד בחיים גרו בתנאים קשים!!! כך שמה שאמרת בכתבה לא מבוסס הוא רק מהתחושה שלך.

    IP: 79.183.8.102דווח על תגובה זו

  • 24.

    למה שיעניין אותה כסף? (ל''ת)

    רוני, 22/05/10 12:10


    IP: 93.172.94.29דווח על תגובה זו

  • 23.

    נו בטח שלא אכפת לה מכסף. כי יש לה אותו. למה שיהיה לה אכפת?

    מ, 22/05/10 11:32

    היא מסודרת וגם ילדיה יהיו. אז למה שהיא בכלל תתעניין בזה?

    IP: 109.65.12.147דווח על תגובה זו

  • 22.

    חכמה כמו סנדל קרוקס

    ניחא, 22/05/10 11:13

    טוב, לפחות יש לה כסף, כנראה שזה מספיק בימינו.

    IP: 87.68.232.227דווח על תגובה זו

    • ל-23 למה אתה כל כך שלילי?

      מוטי, 22/05/10 15:02

      ליטל ביטאה דעות שלא נשמעות חכמות,אבל להגיב כמו שאתה הגבת זה בלי לחשוב,זהזו לא תגובה ברמה סבירה,חבל! מיותר!

      IP: 79.183.8.102 דווח על תגובה זו

  • 21.

    עוד בן-אדם שחושב שהוא יודע משהו (ל''ת)

    מתי תעשי משהו בשביל משהו אחר בלי לקבל מדליה, 22/05/10 10:47


    IP: 84.229.23.165דווח על תגובה זו

  • 20.

    אין חדש תחת השמש - כל דור מוליד את הדור הבא שמדבר באותה שפה (ל''ת)

    לפחות תפסיקו לבלבל את המוח!, 22/05/10 10:33


    IP: 84.229.23.165דווח על תגובה זו

  • 19.

    עם אבא כמו שלה הייתי מחליף שם משפחה.... (ל''ת)

    יצחק, 22/05/10 10:11


    IP: 109.65.129.203דווח על תגובה זו

  • 18.

    סוף סוף בחורה איכותית

    עמוס תא, 22/05/10 09:49

    סוף סוף בחורה איכותית , מעבר לכסף, אהבתי מאוד שאמרה שהיא לא הייתה יוצאת עם משתמט,זה מראה על ערכים טובים שקיבלה בבית.
    גם יפה , גם עם ערכים, וגם עם כסף.
    שתהיי בריאה ומאושרת, ושתצליחי בכל מה שתעשי.

    IP: 89.139.45.163דווח על תגובה זו

    • מצטרפת (ל''ת)

      קוראת, 23/05/10 00:31


      IP: 109.65.97.70 דווח על תגובה זו

    • איכותית??? הצחקת אותה (ל''ת)

      חסרת קלאס, 23/05/10 09:53


      IP: 84.228.80.174 דווח על תגובה זו

    • עצם הדברים שאמרה בכתבה, כבר מראה עד כמה היא ''איכותית''. (ל''ת)

      הכתבה לא עושה לה טוב בכלל. אם היתה חכמה היתה שותקת, 23/05/10 12:14


      IP: 213.57.7.4 דווח על תגובה זו

    • נכון. בחורה עם ערכים. יצאה קצת שטותניקית בכתבה. אבל בקטנה

      מיטל, 17/11/13 10:09

      רואים שהיא בחורה טובה עם לב טוב. זה מה שחשוב.

      IP: 62.0.41.2 דווח על תגובה זו

  • 17.

    ל-12 את צודקת .ולמען הדיוק נראה מהכתבה שלליטל יש הבנה מצומצמת של

    חנה, 22/05/10 05:03

    האפשרויות בתחום ההתפתחותי והתפקודי של אנשים,ילדים כלומר בני אדם.בשבילה וגם לחברה נקווה שתגשר על הבעיה הזו ותתבגר בהבנותיה.ליטל אל תפגעי זה מה שאני רואה בכתבה!קחי בקלות!אף אחד לא מושלם!וההתקרבות ליותר טוב ויותר מספק היא שיפור עצמי אצל כולנו,ללא יוצא מן הכלל!!!אני מאחלת לך רק טוב בכל תחום!אמן!

    IP: 79.178.1.76דווח על תגובה זו

  • 16.

    תגובה הומוריסטית ומרמזת על המשתמע מהכתבה:

    שמוליק, 22/05/10 04:36

    השם שלה ליטל והכיתוב הזה באנגלית בהגייה אחרת מהגיית שמה פירושו קטן.ואולי זה סימן מאלוהים שתזהר,את ומשפחתך עשירים,והעושר הזה טוב מאוד ועושה את החיים החומריים קלים ויפים,אך תהיי צנועה בהתבטאותייך על הכסף שיש לכם,ושהכסף שיש למשפחתך עלול לגרום לך לעודף ביטחון שלילי שימנע ממך להבין תובנות חיים חשובות כמו צניעות,כבוד וכו...כי את כמו כולם בתחום של הבנת החיים ואת מתחילה בקטן!כמו כולם ושהכסף שיש למשפחתך לא יסנוור אותך!כי את כמו כולם בתחום הבנת החיים!וזה מה שהשתקף בכתבה יש למשפחתך הרבה כסף אך הבנתך של חלק מהדברים שלא קשורים בכסף היא הבנה בקטן לכן כדאי לך לזנוח את הדיבור בקצת הגזמה על הכסף של משפחתך ותשקיעי בהבנה של עוד חלק חשוב בחיים(כבוד לכל אדם,צניעות ועוד...

    IP: 79.181.1.51דווח על תגובה זו

  • 15.

    שאלה טכנית:מה פרוש הכתוב (ל''ת) בסוף חלק מהתגובות? (ל''ת)

    שושנה צחורה, 22/05/10 03:32


    IP: 79.181.1.51דווח על תגובה זו

    • ללא תגובה=ל''ת בראשי תיבות (ל''ת)

      עמוס תא, 22/05/10 09:45


      IP: 89.139.45.163 דווח על תגובה זו

    • ל''ת = ללא תוכן נוסף , גוף ההודעה ריק מתוכן. יש רק את הכותרת. (ל''ת)

      חיפאית, 21/02/11 22:54


      IP: 89.139.31.51 דווח על תגובה זו

  • 14.

    אל תפגעי מתגובות שליליות,לימדי מהתגובות מה שאת יכולה ללמוד (ל''ת)

    גד, 22/05/10 03:28


    IP: 79.181.1.51דווח על תגובה זו

  • 13.

    הכתבה מחזקת את העובדה שכסף מביא עושר ולפעמים עודף ביטחון אבל

    אושרת, 22/05/10 03:23

    את שאר הדברים הערכיים וההתנהגותים צריך ללמוד מהחיים!וליטל עדיין לא רכשה חלק מההבנות של החיים! וזה כמו הרבה מאיתנו בגילאים שלה (26).אז נקווה שהיא תצליח להיות פחות נוקשה בדעות שלה.לסיום אני מאחלת לה רק טוב!

    IP: 79.181.1.51דווח על תגובה זו

  • 12.

    נראה שאצל ליטל יש קצת מהמשפט הכסף מעוור עיני אנשים (ל''ת)

    דנה, 22/05/10 03:07


    IP: 79.181.1.51דווח על תגובה זו

  • 11.

    חלק מהדעות של ליטל הם הבנה מצומצמת של האפשרויות

    יפעת, 22/05/10 02:46

    דוגמה לאמירה בכותרת היא:ליטל אני רוצה לגור בבית על הקרקע לא בבנין קומות.אי אפשר להשוות בין ילד שגר בבנין קומות לבין ילד שגר בבית על הקרקע,ליטל תוכן והוויית החיים בבית היא שבונה את האדם ולא בהכרח סוג הבית שבו גרים.בנוסף ליטל אמרה,ששתי חברות שלה נפגשן עם אותה שמלה וזה זוועה!והיא לא יודעת שבגדים יפים ויחודיים זה יפה ,נחמד ומרשים אבל זה לא הכי חשוב!ואם שתי חברות נפגשות עם אותו לבוש זה לא נורא ואני מכירה הרבה שזה קרה להם והם צחקו ולקחו את בקלילות ובפרגון הדדי.אבל ליטל צעירה ואלה הם דברים שלומדים מהחיים.ואני מקווה בשבילה שהיא תבין מהחיים את הדברים האלה וכמובן עוד הבנות ערכיות של עיקר לתפל וכו'... לצערי יש הרבה אנשים שנעולים בגישות צרות ותפלות.אני לא באה ללמד אותה,אני רק מביעה את דעתי ואני מאחלת לה הצלחה בכל שתרצה.

    IP: 79.181.1.51דווח על תגובה זו

  • 10.

    רפיוטשן (מוניטין) לא רפרטואר. רפרטואר זה מושג מאמנויות הבמה

    hand made arts and crafts, 22/05/10 02:04

    כשאת אומרת יחסי ציבור את מתכוונת ל reputation.

    למה כל המכלליסטיות מתעקשות להשתמש במילים באנגלית שהן לא מבינות.

    IP: 71.235.88.82דווח על תגובה זו

  • 9.

    ''הנד מייד מן''? נסי ''סלף מייד מן'', חמודה. ולא את לא ממש אשת העולם הגדול

    אינגליש, 22/05/10 01:44

    ולא, את לא ממשפחת אצולה.

    להגיד 15 פעם שאת באה מבית עם כסף, לא ממש עוזר.

    אולי ללמוד קצת יותר אנגלית, יעזור לא לעשות פאדיחות.

    IP: 71.235.88.82דווח על תגובה זו

    • בדיוק התכוונתי לכתוב את התגובה. תודה, חסכת לי. (ל''ת)

      שי, 22/05/10 08:27


      IP: 79.180.26.235 דווח על תגובה זו

    • לגביי הנד מייד מן אולי היא התכוונה לתרגום חופשי

      אורן התורן, 22/05/10 15:08

      אדם שנעשה ביד....

      IP: 212.235.34.63 דווח על תגובה זו

      • מצחיק

        self made looser, 22/05/10 19:35

        חשבתי על זה בדיוק

        IP: 109.65.26.87 דווח על תגובה זו

      • hand made לכל המכלליסטים שלא יודעים אנגלית- כנסו

        הסבר למתקשים באנגלית, 22/05/10 21:23

        זהו מושג שמתייחס לעבודת יד- מוצר שלהבדיל מייצור תעשייתי או המוני- אומן ישב ויצר אותו.

        אין קשר ל''בן אדם'' (man(

        ביטוי אחר לגמרי הוא self made man שמתייחס לאדם שבנה את עצמו במו ידיו להבדיל מיורש או אדם שהתחתן עם בת עשירים.
        הגברת ככל הנראה התכוונה לביטוי סלף מייד מן- כלומר אדם שהצליח בזכות עצמו. דבר שאי אפשר להגיד לא עליה ולא על הגולד דיגר שהיא יוצאת איתו.

        IP: 71.235.88.82 דווח על תגובה זו

        • אתה מאלה שהורסים מסיבות הא...............? (ל''ת)

          מה מפריע לך שנהנים על חשבון קרש היהלומים מחיפה, 23/05/10 08:48


          IP: 87.68.70.4 דווח על תגובה זו

        • בדיוק רציתי לכתוב את זה...

          עדי, 23/05/10 09:33

          אוי אוי, העלגות של אנשים שניתנת להם במה.

          IP: 85.250.157.119 דווח על תגובה זו

        • איך אני אוהבת בוגרי אוניברסיטאות שחושבים שהשמש זורחת להם..

          חן, 23/05/10 11:26

          מאותו מקום ידוע. זה נראה לך הגיוני שבמדינה של 7 מיליון איש יהיו בסך הכל 5 מוסדות אקדמיים (ת''א, י-ם, חיפה, בר אילן וב''ש)? אם זה באמת היה כך ולא היו נפתחות אותן מכללות, יש לי תחושה חזקה ביותר שגם אתה לא היית זוכה ללימודים אקדמיים.
          ולידיעתך, רוב המרכז הבינתחומי דובר אנגלית ברמה יותר גבוהה משלך.

          IP: 62.219.131.130 דווח על תגובה זו

          • במדינה של 7 מיליון לא כולם יכולים וצריכים להיות אקדמאים

            אורן, 23/05/10 14:59

            בגלל זה מייבאים לפה פיליפינים וסינים, בגלל שכמה מפונקים שאבא שלהם מממן את הלימודים שלהם יוכלו לקנות את התואר שלהם ולהשתלב במשרד של אבא או של חבר שלו. חן היקרה, אם לא התקבלת לאוניברסיטה - כנראה שיש סיבה ואת פשוט לא טובה מספיק. כנראה שהיית צריכה לחמם את הכסא בתיכון ולהשקיע קצת יותר בלימודים במקום בשופינג. כבוגר אוניברסיטה אני לא צריך לסבול מהרעת תנאים בגלל שהשוק מוצף במכלליסטים כמוך שמורידים את הרמה.

            IP: 87.69.250.223 דווח על תגובה זו

          • ראשית, שכחת את הטכניון, ומוסדות יעודיים נוספים שתמיד היו קיימים

            לחן, 23/05/10 21:06

            לדוגמא- מוסדות להכשרת מורים, וינגייט לאנשים שרוצים לעסוק בספורט ואימון כמקצוע, וסמינר הקיבוצים למשל בשביל הכשרת אמנים או אנשים שעוסקים בתרפיה באמנות ומרכזים להכשרת שמאי מקרקעין וכו'.

            שנית 6 אוניברסיטאות ובנוסף סמינרים להכשרות ספציפיות זה המון בשביל 7 מליון אנשים.

            שנית, התקבלתי ללימודים אקדמיים הרבה לפני שהיו מכללות, ולא ברורה לי התחושה שלך בעניין זה.

            ולסיום, הכרתי רק 4 בוגרים של המרכז הבינתחומי כולל הבחורה בכתבה הזאת, וארבעתם משום מה דאגו לשלב מושגים שאמורים להיות באנגלית, בצורה עילגת שמעידה יותר על הבורות והיעדר שליטה בסיסית בשפה.

            מכיוון ששמתי לב לכך, שבוגרים של מכללה זו, נוהגים לעשות זאת, ובכל פעם יורים לעצמם ברגל (בשפה שאתה תבין: עושים לעצמם פאדיחות), אולי ראוי להסב את תשומת ליבם לכך שלפעמים עדיף להתשמש בשפת האם: עברית ולא להביך את עצמך ולחשוף את הפער בין הרמה שאתה חושב שבה אתה מבין אנגלית, לבין היכולת האמיתית שלך.

            בספק רק אם רוב תלמידי המרכז הבינתחומי דוברים אנגלית ברמה גבוהה.

            IP: 71.235.88.82 דווח על תגובה זו

        • סתומממים התכוונתי הנדי מן!!!!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

          ליטל טונה, 23/05/10 16:21


          IP: 147.237.70.107 דווח על תגובה זו

  • 8.

    מסכימה עם המשפט האחרון. חה חה (ל''ת)

    מית נמש, 22/05/10 01:29


    IP: 24.16.42.168דווח על תגובה זו

  • 7.

    למה הדברים השגרתיים האלה אמורים לעניין את הציבור? מה יש בזה? (ל''ת)

    אופיום להמונים. שטויות במיץ., 22/05/10 00:27


    IP: 77.126.237.144דווח על תגובה זו

  • 6.

    תנחומיי

    ירדן, 21/05/10 23:31

    יונתן מצפים ממך לקצת יותר מזה ושלא תסתנוור מרק כסף

    IP: 84.229.186.241דווח על תגובה זו

  • 5.

    עשירה כן או לא. יפה מהממת הלוואי עלי פצצה. (ל''ת)

    יעקב י-ם, 21/05/10 22:51


    IP: 77.127.174.199דווח על תגובה זו

    • מה יפה בה? פוזלת לגמרי, חוץ מצבע העיניים וטונות של טיפוח אין בה כלום (ל''ת)

      גיא, 22/05/10 18:19


      IP: 87.69.250.223 דווח על תגובה זו

  • 4.

    סבבה את מליינית, את שייכת למעמד הגבוההה וכו'...

    שי, 21/05/10 22:06

    אבל למה שזה יעניין מישו?
    כאילו מה הפואנטה של הכתבה?
    את מי את מעניינת?

    IP: 87.69.189.1דווח על תגובה זו

    • היא לא שייכת לשום ''מעמד גבוה''.היא לא סופר, מדען, משורר או מוסיקאי.

      בן דוד. לא היא ולא אבא שלה חשובים., 22/05/10 00:32

      היא רק אחת שלאבא שלה יש כסף. זה הכל.
      אבא שלה גם הוא לא תורם לאנושות שום דבר. הוא לא סופר, ולא מדען, ולא פיזיקאי, ולא רב, ולא מדען.
      הוא בסך הכל כמו איזה בעל מכולת, רק בהיקף גדול. אז יש לו הרבה כסף. אבל הוא בסך הכל מין רובוט. באישיותו וברוחניותו אין שום חשיבות וערך מוסף.

      IP: 77.126.237.144 דווח על תגובה זו

  • 3.

    ליטל כנסי

    ביבי, 21/05/10 19:36

    אז ככה, ראשית רואים שיש לך קלאס - את זה אי אפשר לקחת ממך.
    דבר שני, רואים מהראיון שאת מפוצצת בכסף (לא שזה רע) ואת נשמעת קצת כמו ההיא מהסרט קלולס...
    דבר אחרון, אף גבר לא אוהב שיורדים עליו ואת ירדת קצת על יונתן - לא יודע לרקוד, שלא ייכנס למטבח, לא ישנה איתו באוהל וכו...
    בסוף הוא ייברח למישהי שתגיב אליו באופן יותר חיובי...

    IP: 85.222.86.21דווח על תגובה זו

    • מכסף לא בורחים כ''כ מהר (ל''ת)

      טל, 23/05/10 00:24


      IP: 84.228.149.145 דווח על תגובה זו

  • 2.

    כפרה - תתעוררי

    שאולי, 21/05/10 18:52

    את חיה במדינת ישראל.
    את לא רוצה להיות סלב ומתראיינת בשביל יחסי ציבור...
    נו באמת !!
    את יוצאת עם דוגמן מפורסם ולא רוצה להיות מפורסמת...
    זכותך להיות סלב או מיני סלב, אבל אל תגידי שאת לא רוצה להיות בתשקורת אם את מופיעה בכתבה כזאת.

    IP: 109.66.24.102דווח על תגובה זו

  • 1.

    איזה בחורה מעצבנת (ל''ת)

    שלי, 21/05/10 18:09


    IP: 87.69.228.143דווח על תגובה זו

    • לפחות עשתה צבא, גם משהו.. (ל''ת)

      אנה, 22/05/10 00:45


      IP: 95.35.173.100 דווח על תגובה זו

      • בתור רלשי''ת............... (ל''ת)

        נו טוב, 23/05/10 00:24


        IP: 84.228.149.145 דווח על תגובה זו

        • ראל''ש בחיל הים = פרוטקציה (ל''ת)

          זה עוזר לדעת לארגן יומנים כיבוד 2 פקידות והדפסות, 23/05/10 08:50


          IP: 87.68.70.4 דווח על תגובה זו