• 40.

    אם הבעל שלי היה מבלה 20 דקות עם הילד - הוא היה גבר חלומותי (ל''ת)

    שירית, 22/08/10 20:13


    IP: 85.64.8.124דווח על תגובה זו

  • 39.

    היכנעות להכתבות חברתיות

    דני, 25/04/10 19:46

    בכתבה לוקחים כמובן מאליו שתפקידן של נשים בחברה הוא להתחתן ולהביא ילדים לעולם, וכמה שיותר מהר. לא עוצרים על מנת לבחון אושר והגשמה. לא חושבים לרגע שאולי גם גברים מחפשים להינשא ולהקים משפחה. נשים מוצגות כמחפשות הבעל האולטימטיביות והגברים פשוט נענים לרצונן.
    הסופרת מתארת את חיפושה אחר בעל כמשהו חומרי כמעט, היא מתייחסת לגבר כאל מוצר ששאפה לקבל ללא ''פגמים'' אנושיים כלשהם. כמו היחס המשטח כלפי גברים, הסופרת רואה גם נשים כבאות מאותו פס ייצור, כולן רוצות בעל, היא יודעת כי היא אישה, אז כנראה שהיא יודעת מה כל הנשים בעולם רוצות, כי כולן הרי אותו דבר. באותה נשימה, היא תולה את כל ה''קסם'' של נשים במראה צעיר והיעדר קמטים, כל יתר המאפיינים פחות חשובים.
    במקום לעודד נשים לחפש אחר מה שטוב להן, הסופרת מעודדת נשים להיכנע עוד יותר להכתבות החברתיות, שאותן היא מחזקת. להתפשר על מנת להתאים לקודים החברתיים, של נישואים לפני גיל 30 (היא אפילו קובעת אותו כדד ליין). והצבת ''השגת'' בעל וילדים כמטרות האמיתיות אליהן נשים חותרות, כאשר כל שאר הדברים בחיים כמו קריירה, השכלה והגשמה בדרכים אחרות, רק מסיחים נשים ממטרתן.

    IP: 89.139.14.213דווח על תגובה זו

    • כן.. אין ספק שנכנענו

      לילה בלי שינה, 28/04/10 00:35

      עוד לילה של חוסר שינה...
      אני לבד במיטה.
      כבר לא צעירה או ילדה
      רק רוצה שינה עמוקה
      הבעייה היא שכל חברותי טוענות ששינה טובה זה עם בן זוג.
      אז המ לעשות? את הקודם זרקתי כבר לפני יותר משנה ומאז לא מצאתי אף אחד שיחמם אותי בלילה.
      אני אישית נכנעת... הבא בתור שיגיע יהיה זה- ורק כדי שיהי לי עם מי לישון!!!

      IP: 84.229.121.60 דווח על תגובה זו

  • 38.

    כמה שאלות...?

    אילן, 24/04/10 17:56

    להתחתן עם מי שהוא ''טוב מספיק'', לטענתה של לורי גוטליב זאת הדרך לחיות חיים מאושרים, האומנם? מי טוב מספיק? איך נגדיר את זה? האם אהבת אמת נכללת בקריטריונים או שניתן לוותר עליה? האם ביסוס כלכלי חשוב יותר מסקס טוב או קשר בינאישי ונושאי עניין משותפים?
    חבר שלי ואני בקשר כבר למעלה משלוש שנים, כרגע לא נראה לנו שנתחתן זה עם זו. כנראה משהו חסר בקשר, אני לא יודעת לשים עליו את האצבע (אחרת היינו משפרים את זה, או לפחות נפרדים בשל סיבה מסויימת), תחושת בטן שכזו. לפי המאמר, אני עכשיו אמורה להבין שתחושת הבטן שלי נובעת מהמדיה ששטפה לי את המוח וגרמה לי לרצות קשר מושלם, לחוש פרפרים בכל פגישה. האם המדיה היא זו שגרמה לנשים לחשוב שמגיע לנו את הטוב ביותר? לדעתי זה נבע קודם מהרצון הנשי.
    האם ללמוד מטעויות של אחרים ולהתחתן עם גבר ''כמעט חלומותי''? בעיני חתונה ונישואין זה לחיים. איך אני יכולה לבחור להתחתן עם מישהו שכבר עכשיו אני לא בטוחה ב100% לגביו? לורי גוטליב טוענת שאין סיכון, נישואין או גירושין- הכל טוב יותר מאשר להיות רווקה. לפיה נשים כיום צריכות גבר כדי להרגיש טוב לגבי עצמן? לדעתי זו גישה מיושנת.

    IP: 79.176.110.157דווח על תגובה זו

    • כמה תשובות

      לילה בלי שינה, 28/04/10 00:40

      אילן.. את/אתה??? לא ברור לי. בכל מקרה..
      כן! תתחתן עם מי שהוא טוב מספיק.
      ממרומי גיל 37 אני יכולה לספר לך שזה סיוט
      להיות לבד! אתה מרגיש שאין התקדמות בחיים, אין עם מי לבלות את הזמן הפנוי כי כל החברים עם המשפחות שלהם/אין להם זמן כוח או בייביסיטר. רק אני יושבת ומגיבה לכתבות. אז כן! תתחתן ואל תתן לו לברוח. תחושת בטן.. אולי קלקול קיבה. תתעלם וזה יעבור.
      בהצלחה.

      IP: 84.229.121.60 דווח על תגובה זו

  • 37.

    עצוב...

    אסף, 21/04/10 10:12

    מדוע בחורה שנשארת רווקה מוצגת כסחורה פגומה ולא כאישה חזקה ועצמאית?
    האם באמת זה מה שחשוב- להתחתן? ומה עם נשים בנות 40 שמעולם לא למדו או בנו לעצמן קריירה? בעיניי זהו פספוס גדול יותר...
    רווקות מוצגות כנואשות, ומה עם הגברים? האם גם רווקים בני 40 מוצגים כנואשים? כנראה שלא.

    מה החוכמה להחליף ''סבל'' אחד של להיות לבד, בסבל שני של לבלות את החיים עם מישהו שלא באמת רוצים?

    IP: 79.177.126.164דווח על תגובה זו

  • 36.

    מי מתפשרת יותר: זו שיולדת מבנק הזרע או זו שבוחרת בעל טוב?

    פשר, 21/04/10 08:04

    זו שיולדת מבנק הזרע. איזה פשרות היא והילד שלה יעשו כל החיים? האם לבד זה לא פשרה? בנות יקרות! כל החיים הם פשרה. ומי שלא יודע להתפשר נשאר בחוץ. האם העבודה שלכן היא לא פשרה באיזשהו מקום? או שמדובר בעבודה מושלמת? ממש מהאגדות? האם היחסים שלכם עם אמא מושלמים? האם תוותרו עליהם? פקחו עיניים ותפסיקו להאמין לטלוויזיה. תאמינו לסבתא שלכן שרצתה בטובתכן.

    IP: 109.160.170.125דווח על תגובה זו

  • 35.

    סוף סוף מישהי אומרת את האמת. כל הקידמה זה בולשיט!

    סבתא שולה, 21/04/10 08:01

    מה שנשים באמת באמת רוצות זה מה שהסבתא רבה שלהן רצתה - למצוא בן זוג בסדר, התחתן וללדת. זה הכל. לא חייבים להעמיס על זה את כל אגדות הפיות והרומן הרומנטי. נישואים זה משהו פרקטי. זה נוח, זה מחזק וזה טוב לילדים. שני הורים הם קרקע יציבה מבחינה כלכלית ורגשית לילדים. אין דרך אחרת ואופצית הללדת מבנק הזרע העיקר לא להתפשר חלילה על מישהו שהוא פחות ממושלם - עצובה.

    IP: 109.160.170.125דווח על תגובה זו

  • 34.

    היכנעות להכתבות חברתיות

    דנה, 20/04/10 23:59

    בכתבה לוקחים כמובן מאליו שתפקידן של נשים בחברה הוא להתחתן ולהביא ילדים לעולם, וכמה שיותר מהר. לא עוצרים על מנת לבחון אושר והגשמה. לא חושבים לרגע שאולי גם גברים מחפשים להינשא ולהקים משפחה. נשים מוצגות כמחפשות הבעל האולטימטיביות והגברים פשוט נענים לרצונן.

    הסופרת מתארת את חיפושה אחר בעל כמשהו חומרי כמעט, היא מתייחסת לגבר כאל מוצר ששאפה לקבל ללא ''פגמים'' אנושיים כלשהם. כמו היחס המשטח כלפי גברים, הסופרת רואה גם נשים כבאות מאותו פס ייצור, כולן רוצות בעל, היא יודעת כי היא אישה, אז כנראה שהיא יודעת מה כל הנשים בעולם רוצות, כי כולן הרי אותו דבר. באותה נשימה, היא תולה את כל ה''קסם'' של נשים במראה צעיר והיעדר קמטים, כל יתר המאפיינים פחות חשובים.

    במקום לעודד נשים לחפש אחר מה שטוב להן, הסופרת מעודדת נשים להיכנע עוד יותר להכתבות החברתיות, שאותן היא מחזקת. להתפשר על מנת להתאים לקודים החברתיים, של נישואים לפני גיל 30 (היא אפילו קובעת אותו כדד ליין). והצבת ''השגת'' בעל וילדים כמטרות האמיתיות אליהן נשים חותרות, כאשר כל שאר הדברים בחיים כמו קריירה, השכלה והגשמה בדרכים אחרות, רק מסיחים נשים ממטרתן.

    IP: 89.139.14.213דווח על תגובה זו

  • 33.

    למה להתפשר?!

    אני יותר מ- 10, 20/04/10 17:45

    למה אני צריכה להתפשר? אני כן 10 ואפילו יותר. מוצלחת עם חוש הומור, ידענית ודעתנית, נאה, חכמה - מ ו צ ל חת ! אה , כן, יש חיסרון - אין לי הרבה כסף... לכן - מחפשת גבר מוצלח ביותר ו... עם כסף. כן - אתה , נא להתקשר אלי...

    IP: 85.159.160.200דווח על תגובה זו

  • 32.

    ממש אוי אוי אוי

    יעל, 18/04/10 14:16

    מדוע בחורה שנשארת רווקה מוצגת כסחורה פגומה ולא כאישה חזקה ועצמאית?
    האם באמת זה מה שחשוב- להתחתן? ומה עם נשים בנות 40 שמעולם לא למדו או בנו לעצמן קריירה? בעיניי זהו פספוס גדול יותר...
    רווקות מוצגות כנואשות, ומה עם הגברים? האם גם רווקים בני 40 מוצגים כנואשים? כנראה שלא.

    מה החוכמה להחליף ''סבל'' אחד של להיות לבד, בסבל שני של לבלות את החיים עם מישהו שלא באמת רוצים?

    IP: 79.182.123.46דווח על תגובה זו

  • 31.

    זו התוצאה של חתונה עם גבר ככהככה

    חיים של אומללות, 18/04/10 12:27

    חתונה בכל מחיר איננה הפתרון. אישה צריכה להיות שלמה עם עצמה.

    IP: 109.160.170.125דווח על תגובה זו

  • 30.

    לא להתחתן

    עקרב, 17/04/10 21:45

    כל הקידמה וההתפתחות משנה את סידרי הטבע . האשה כבר לא אשה והגבר כבר לא גבר - כל הסדר הלך ויש רק בלגן וזה תורם לדרישות המופרזות של 2 הצדדים.
    גם שיקולים כלכליים להכנס לתוך הבוץ הזה ...

    IP: 199.203.172.65דווח על תגובה זו

  • 29.

    כשקוראים את תגובות הגברים כאן אפשר להיזכר למה התחיל הפמיניזם

    גליה, 17/04/10 21:33

    אני גם חושבת שהיום יותר מדי שבויים במיתוס האחד או האחת שכמעט ולא קיימים. וגם כשמוצאים כאלו הנישואים לא תמיד מושלמים ועם האכזבה באים הגירושין. אבל כששני בני הזוג מודעים לכך שזוגיות היא חברות ומשפחה יש סיכוי רב שהעמידה על קרקע המציאות תועיל להם.

    מצד שני כאשר מאיזושהי סיבה האשה לא נישאת או כאשר הנישואין קשים, אז היא לא צריכה להתפשר ויש לה הרבה יותר אופציות מאשר לחיות עם בעל שלא מתאים לה או שונא נשים כמו שרואים כאן, היא יכולה להתפרנס, היא יכולה ללדת בלעדיו, היא יכולה למצוא לה עיסוקים וחברים ואין עליה אות קין של אשה לא נשואה.

    IP: 87.69.72.130דווח על תגובה זו

  • 28.

    גבר ''כמעט חלומותי''

    דורית, 17/04/10 21:05

    להתחתן עם מי שהוא ''טוב מספיק'', לטענתה של לורי גוטליב זאת הדרך לחיות חיים מאושרים, האומנם? מי טוב מספיק? איך נגדיר את זה? האם אהבת אמת נכללת בקריטריונים או שניתן לוותר עליה? האם ביסוס כלכלי חשוב יותר מסקס טוב או קשר בינאישי ונושאי עניין משותפים?
    חבר שלי ואני בקשר כבר למעלה משלוש שנים, כרגע לא נראה לנו שנתחתן זה עם זו. כנראה משהו חסר בקשר, אני לא יודעת לשים עליו את האצבע (אחרת היינו משפרים את זה, או לפחות נפרדים בשל סיבה מסויימת), תחושת בטן שכזו. לפי המאמר, אני עכשיו אמורה להבין שתחושת הבטן שלי נובעת מהמדיה ששטפה לי את המוח וגרמה לי לרצות קשר מושלם, לחוש פרפרים בכל פגישה. האם המדיה היא זו שגרמה לנשים לחשוב שמגיע לנו את הטוב ביותר? לדעתי זה נבע קודם מהרצון הנשי.
    האם ללמוד מטעויות של אחרים ולהתחתן עם גבר ''כמעט חלומותי''? בעיני חתונה ונישואין זה לחיים. איך אני יכולה לבחור להתחתן עם מישהו שכבר עכשיו אני לא בטוחה ב100% לגביו? לורי גוטליב טוענת שאין סיכון, נישואין או גירושין- הכל טוב יותר מאשר להיות רווקה. לפיה נשים כיום צריכות גבר כדי להרגיש טוב לגבי עצמן? לדעתי זו גישה מיושנת.

    IP: 84.228.63.175דווח על תגובה זו

  • 27.

    בשביל טבעת צריך לשרת את הגבר, לא ככה?

    רווק הולל, 17/04/10 20:27

    למה שנתחתן סתם?

    IP: 109.160.170.125דווח על תגובה זו

  • 26.

    הגברים חוגגים בענק

    אישה, 17/04/10 19:35

    מכל כוון אפשרי הגברים חוגגים בענק.
    המבחר עצום, הסחורה יותר ממשובחת, הסקס חופשי וקל ומה לעשות יש עודף נשים. על כל זה נשים בגדול, זקוקות וכמהות יותר למסגרת המשפחתית

    IP: 85.64.24.166דווח על תגובה זו

  • 25.

    עלבון לפמינזם. אתם מחזירים אותנו לשנות ה-50!

    רווקה בת 42 ומאושרת, 17/04/10 16:38

    היום אישה יכולה להשאר רווקה (כמוני) עם ילד ולהיות מאושרת. למה אני צריכה טבעת?

    IP: 109.160.170.125דווח על תגובה זו

  • 24.

    מעדיף להשאר רווק

    תומר, 17/04/10 16:04

    הנשים המתוארות בכתבה לעולם לא יהיו מאושרות. בעצם הגבר לתפיסתן הוא יצור שמטרתו להגשים סטטוסים וריגושים אישיים, בדרך כלל מדובר בכסף. אני לא חושב שזה יהיה להן פשוט ''להתפשר'' כי לא מדובר בפשרה, מדובר בצורך להבין שנישואין זה לא חובה, זה רק במידה ואפשר ליצר עולם משותף. נשים שלא מסוגלות לכך לא יהיו מאושרות מתוך ''פשרה'' בלבד כי לא זאת הבעייה שלהן. יותר טוב להן להמשיך לבד רק עם המודעות שאין להן כל חובה לממש זוגיות במובן של לבנות משפחה, הן יכולות בעולם המערבי להסתדר לבד בלי הצורך לסבול ולקונן ולהתמרמר ולהציק בכך לסביבה.

    IP: 79.183.32.253דווח על תגובה זו

  • 23.

    מה יותר גרוע מבחורה עם כלב?

    חידון נושא פרסים, 17/04/10 15:18

    תשובה: בחורה עם שני כלבים.

    את בחורה וניחשת נכון? איזה פרס את רוצה?

    ואם אתה גבר שרוצה פרס - מצטער, אני לא בקטע הזה..

    IP: 93.173.206.134דווח על תגובה זו

  • 22.

    הפמניסטיות שחררו את הגברים ממוסד הנישואין. (ל''ת)

    ישראל, 17/04/10 12:52


    IP: 84.108.233.26דווח על תגובה זו

  • 21.

    לקדם נשים סלקטיבית דחוף

    ר, 17/04/10 11:44

    לדעתי רוב הנשים שלא נישאות אינן עושות את זה מתוך הערכה עצמית גבוהה, אלא להפך, מתוך הערכה עצמית נמוכה:
    1. הן שוכבות עם גברים רבים כי הן מאמינות שרק כך יוכלו למצוא אהבה, ולא מתוך תכונות אופי. כתוצאה מכך הן תמיד בין מערכות יחסים כושלות ושטחיות. אין להן אומץ להודות שהן רוצות מחוייבות, הן אינן מסוגלות לעמוד על שלן מול גבר.
    2. רבות באות מבית פטריאכלי שבו מעמדן היה נמוך ביותר, והן חוששות לעבור את אותו דבר בבית הבעל. הן מאמינות שרק לבד תוכלנה לעמוד על זכויותיהן ולהצליח, ברירת מחדל עצובה, אך אולי הן אינן רואות אופציה אחרת ''שפויה''.
    3. נשים אינן מקודמות מקצועית כמו גברים, מאבקן לצמרת הוא קשה ומייגע פי כמה, והן נתקעות מאחור פעמים רבות, ומתעוררות מאוחר מדי. בקיצור, נראה שהסוסים ברחו מהאורווה. אין להשיג את מעמד האשה אחורה, אלא להפך, לעודד ילדות מגיל צעיר להגשמה עצמית וצמיחה, כך שבבגרותן, ידעו מי הן, ויהיו פנויות ליצור קשר. אמן על כולן.

    IP: 79.177.22.88דווח על תגובה זו

  • 20.

    אפשר להתפשר על תכונות - לא על רגשות

    ניקולה, 17/04/10 10:56

    תני צ'אנס גם לבחור שחשבת שבחיים לא יעשה לך את זה. אם יש לך קליק עם מישהו, אל תפסלי אותו רק בגלל שאין לו מספיק כסף או שהוא לא עשה דוקטורט בתחום שמועדף עליך. תתפשרי על תכונות, אבל לא על איך שאת מרגישה כלפיו.

    IP: 85.64.42.233דווח על תגובה זו

  • 19.

    איזה גיבוב של שטויות

    בחורה, 17/04/10 10:47

    כמו שיש גברים שמחפשים את המושלמת, כך יש נשים שמחפשות את המושלם. ובאותו אופן יש כאלו (גברים ונשים) שמתאהבים ללא חוקים ויש גם כאלו שמתפשרים ומתחתנים ללא משיכה ו/או אהבה.
    די כבר עם ההכללות, זה מתחיל להמאס.

    IP: 79.178.147.25דווח על תגובה זו

  • 18.

    חשבתם למה רק גברים רצים להתחתן עם פיליפיניות ?

    אסי, 17/04/10 10:45

    הם מחפשים את המטפלת הכנועה והצייטנית.

    IP: 89.139.27.3דווח על תגובה זו

  • 17.

    העיקר לסמן וי על משבצת?

    עדי, 17/04/10 10:13

    עלוב, ובעיקר פתטי.
    עדיף לחיות לבד עם חיים מלאים מאשר בנישואים אומללים בכל מחיר.

    IP: 132.72.213.14דווח על תגובה זו

  • 16.

    לא להתפשר!

    אחת שהתפשרה, 17/04/10 09:54

    אמרתי לו כן והתחתנו לפני 40 שנה. אנחנו עדיין ביחד אבל איזה סבל!

    IP: 79.181.130.219דווח על תגובה זו

    • כמו בלעם - באת לקלל ויצאת מברכת

      אפכא מסתברא, 17/04/10 10:46

      אם כל כך רע למה את עדיין איתו 40 שנה? כנראה שעשית חשבון שהסבל בלהיות לבד יותר גדול מלהשאר איתו, ובעצם הוכחת שעדיף להתפשר (בניגוד לכותרת שנתת)

      IP: 134.191.232.69 דווח על תגובה זו

      • יש נשים שאין להן ברירה

        עדי, 17/04/10 11:21

        כמו הרבה נשים בעולם- נישואים זו הדרך היחידה שלהן לצאת מבית ההורים וכך להיות כביכול עצמאיות.
        לא עדיף להתפשר, מדובר באילוץ.

        IP: 132.72.213.14 דווח על תגובה זו

        • אילוץ - פיצוץ - עדין מדובר בניצול הזולת לפתרון מצוקותיך (ל''ת)

          נשים תמיד בטוחות שמותר להן ליפול על מישהו, 17/04/10 14:06


          IP: 85.64.31.13 דווח על תגובה זו

        • אבל כעבור שנה היא כבר היתה מחוץ לבית ההורים. למה סחבה עוד 39 שנים? (ל''ת)

          מישהו, 17/04/10 14:24


          IP: 93.173.206.134 דווח על תגובה זו

      • התשובה הרגילה והשיגרתית: כ-ס-ף (ל''ת)

        ובתשובה הנדושה הזאת אני לא מחדש כלום, 17/04/10 14:25


        IP: 93.173.206.134 דווח על תגובה זו

  • 15.

    השטחיות שלה ממש מקוממת...!

    מקווה שרוב נשים לא טיפשות כמוה, 17/04/10 09:19

    כל המהות שלה היא באמת ''שק ביציות''. אחרת אין היגיון בדבריה. השורה התחתונה היא: ''כך תמכרי את עצמך למען נוחות גידול ילד''. ההסבר לכך שגברים פשרניים יותר במציאת בת זוג לנישואין, נעוץ בכך שהם פחות טוטאליים. קל יותר לגבר להחזיק עוד מישהי בצד, או להתגרש. סטאטיסטית יותר גברים עושים זאת. והדילמה של נשים היא לא בין גבר 9 לגבר 10. הטיפשות שמתפשרות עושות זאת גם עם גבר עם ציון 5. עצוב לחשוב שיש קהל כזה לאמירות המקוממות שלה.

    IP: 217.132.171.95דווח על תגובה זו

  • 14.

    שטויות אפילו שיש רשימה ארוכה ברגע שמתאהבים זורקים את הרשימה לפח (ל''ת)

    נכון ולא נכון, 17/04/10 05:03


    IP: 79.177.164.7דווח על תגובה זו

    • התגובה הכי נורמאלית ונכונה כאן (ל''ת)

      ע, 17/04/10 10:46


      IP: 79.178.147.25 דווח על תגובה זו

    • צודק צודק צודק

      חן, 18/04/10 10:49

      אתה לא בוחר במי להתאהב. וכשאתה מתאהב, כבר לא אכפת לך מדברים קטנים שקודם היו בבחינת ''ייהרג ובל יעבור''.
      לא צריך להתפשר על התאהבות כמו שלא צריך להתפשר על חברות טובה.

      IP: 62.219.131.130 דווח על תגובה זו

  • 13.

    דירוג בן/בת זוג לפי סקאלה חד-מימדית: 10, 9, 5, אני לא מתחבר לזה

    גבר, 17/04/10 04:24

    אני לא מתפשר, או יותר נכון לא רואה עצמי מתפשר. אבל זה כשמדובר בעניינים עקרוניים.

    לדוגמא, אני גבוה מאד, 1.94. ומרגיש נוח עם בחורות גבוהות, נאמר מ-1.80 ומעלה. אבל אם אמצא מישהי 1.65, עם כל התכונות האחרות שאני נמשך אליהן, והיא תרצה בי, אקח אותה בלי שום היסוס ולא אראה בך פשרה. ונראה לי תמוה איך הכותבת רצתה מישהו מעל 1.70, אבל לא מעל 1.85. כזאת בררנות קיצונית אני לא רואה אצל בחורות.

    IP: 89.139.35.211דווח על תגובה זו

    • לכותבת היתה פנטזיה לכן היא לא נישאה

      ששה, 17/04/10 08:19

      אני לעומתה נישאתי לגבר הנמוך ממני ב-12 סמ' אני חיה איתו 33 שנים יש לי 3 ילדים ו3 נכדים ואני מאושרת כי!
      1. בחרתי את הטוב ביותר בשבילי!!
      2. בחרתי חבר נאמן ואמיתי
      3. בחרתי גבר מדליק מכל הבחינות ויפה תואר!
      ואני מאושרת ובזכות זה עדיין חיה. כי בשעות הכי קשות של הסרטן הוא ורק הוא היה לצידי ושמר עלי

      IP: 109.66.132.188 דווח על תגובה זו

      • תגובה נהדרת. איחולי בריאות ואושר

        גבר, 18/04/10 08:09

        כי זה העיקר.

        IP: 93.173.133.53 דווח על תגובה זו

  • 12.

    קיימות שתיי אפשרויות קריירה + כלב/חתול או משפחה

    אורי ברמן, 17/04/10 03:51

    כל ניסיון לשנות את הכללים הללו (כפי שנקבות תמיד מנסות) יוביל לאכזבות מרות.

    IP: 98.242.234.193דווח על תגובה זו

    • כשמישהי מוצאת חן בעיני, ואח''כ מופיע הכלב עם מבטי ערגה מצידה

      יורד לי שלושה רבעים מהחשק, 17/04/10 14:34

      ושלא תבינו לא נכון - אני אוהב כלבים.

      IP: 93.173.206.134 דווח על תגובה זו

  • 11.

    להתפשר ??? ולמה מי היא בכלל ? שתלך להתחתן עם כלב או חתול

    מיכה שלמון, 17/04/10 03:37

    המכה של העידן המודרני זה שהנקבה רוצה גם קריירה וגם חיי משפחה - זה לא הולך יחד נקודה !!! מתכון מדויק לגירושים

    IP: 98.242.234.193דווח על תגובה זו

  • 10.

    צודקת

    אורי, 17/04/10 02:10

    הבחורות של היום פשוט מחפשות את הכול מושלם זה לא יאמן בדייטים על מה הן כביכול פוסלות את הבחור
    בסופו של דבר שבחורה פוגשת מישהו שנחמד לה איתו גם אם הוא לא מה שהיא חלמה עליו בגיל 15 שתיקח אותו .דייטים כמו בסרטים יש רק בסרטים וחבל שבחורות לא מבינות את זה.
    בסופו של דבר השעון הביולוגי שלהן עובד ואף בחורה לא נעשית בגיל 35 -40 יותר יפה מגיל 25.

    IP: 89.139.16.191דווח על תגובה זו

    • אורי אין לך מושג כמה אתה צודק

      ערן, 17/04/10 11:58

      הנה כרטיס לדוגמא של אשה באתר היכרות:

      אני אוהבת לטייל בארץ ובחו''ל, צימרים, מסעדות ובתי קפה, תיאטרון ומופעי סטנד אפ.

      מה כתבה הגברת בסעיף ''מצב כלכלי''?

      ''חסרת אמצעים''.


      אשה אחרת אמרה לי כי '' גברים מרוויחים יותר מנשים''...אז מה?
      אני אמור להיות המתקן של הכלכלה הישראלית עבורך?
      אני אשם כי גבר מרוויח בממוצע יותר?מה שכלל איננו נכון כי בעבודתי יש נשים המרוויחות הרבה יותר מגברים!
      מה הקשר בכלל לזה ולזוגיות?
      אתן רוצות להיות בקשר ?
      תוציאו גם אתן את הארנק כמוני ואל תהיו נצלניות, או שתמשיכו לגדל חתולים ולחיות איתם בביתכן.

      IP: 77.126.45.225 דווח על תגובה זו

  • 9.

    הבעיה שגברים לא מוכנים להתפשר (ל''ת)

    נשואה טריה, 17/04/10 00:54


    IP: 79.183.116.162דווח על תגובה זו

    • אני לא מוכן להתפשר ו''לזכות'' בנצלנית שמחפשת כספומט צמוד

      יאיר, 17/04/10 18:58

      אני מחפש קשר טוב, ומוכן עבורו להשקיע הרבה.
      ואני אומר ה-ר-ב-ה.

      קניתי דירה באופן עצמאי אחרי שנכנסתי לחובות אישיים ניכרים, משכנתא וכולי, עובד מהבוקר עד הערב , והגעתי לעצמאות כלכלית בה אינני מתכוון לנצל אף אדם.

      לא מוכן כעת להתפשר על פקאצה נצלנית שמחפשת דירה בחינם , נהג פרטי , וכרטיס אשראי צמוד לכל הבילויים ההזויים שלה.

      גברת יקרה- את רוצה בקשר זוגי?
      תשקיעי לא פחות ממני, אחרת אינך אלא נצלנית וקמצנית, ואלייך בוודאי שלא אתייחס.

      אגב, רוב הנשים בארץ כאלו, ולכן יש לחפש היטב אשה טובה שמעוניינת בי, באופי שלי, בעצמי, בחברות עימי ובקשר - ולא כמה שוקל הארנק שלי, מה הרכב שלי, באיזו דירה אני חי ומהי משכורתי.
      אני אהיה אך ורק עם אשה בקשר עתידי לאחר חתימת הסכם ממון.

      IP: 77.126.45.225 דווח על תגובה זו

  • 8.

    בוקר טוב גברת אמריקה

    The_G_Force, 17/04/10 00:17

    לא גילית שום דבר חדש זה דבר ידוע רק חבל שסדרות כמו סקס והעיר הגדולה העבירו נשים על דעתן כשהציגה פנטזיה שהיוותה מודל חיקוי למליוני נשים בעולם ועכשיו המציאות טופחת על פניהן הקמוטים כאשר חוזרות הביתה לדירה ריקה עם ארבעה קירות.

    IP: 85.250.164.181דווח על תגובה זו

  • 7.

    קיראו נשים והבינו כי גם אתן לא מציאה כל כך ...

    יריב, 16/04/10 23:33

    נשים בארץ בטוחות כי הן נזר הבריאה וכי השמש זורחת מהגוף שלהן.
    כל גבר אותן הן פוגשות לדייט הופך להיות הכספומט שלהן, נהג, מממן וכמובן ספונסר, כי הן צריכות ''ג'נטלמן''....
    קודם תהיי את ליידי ואז תברברי לי על המקביל הגברי...
    אני גבר שנראה מצויין, אינטליגנטי וחרוץ, יודע להשקיע בזוגיות טובה, עובד ומרוויח, בעל דירה ורכב, ללא חובות ועם רצון להכיר ולחיות עם אישה איכותית ברמתי- אך לא מוכן להיות המממן, הנהג והספונסר של כל אשה הבטוחה כי ''מגיע לה'' שאהיה העוזר הפיליפיני שלה, שאם אסרב להיות אחד מהמרכיבים הדוחים אותן ציינתי, היא כמובן תשתמש בביטוי ''קמצן''.
    כמה פאתטי לראות כל כך הרבה נשים בארץ ממשפחת ''מגיע לי''....
    השורה התחתונה היא כי לבסוף תהיו רווקות או גרושות ממורמרות המגדלות חתולים בבית, ולא חיות בזוגיות טובה עם גבר איכותי.

    חישבו לרגע- הרי זו המציאות המרה, ואני כגבר לא מוכן לקבל אשה אשר מראש תגיע אלי עם דרישות מכאן ועד הודעה חדשה...

    IP: 77.126.45.225דווח על תגובה זו

    • אחי, נראה לי שאם טרחת כל כך לכתוב

      נאני, 17/04/10 01:14

      אתה כנראה באמת קמצן.

      IP: 79.177.2.80 דווח על תגובה זו

      • אם אינך חושב שאתה קמצן, ומישהי קוראת לך קמצן

        שלח אותה לקיבינימט, 17/04/10 03:53

        אבל היה אובייקטיבי וישר עם עצמך כמה שאפשר.

        לדוגמא, אם עבדת בהייטק, פוטרת עקב צימצומים (קורה), יצאת עם בחורה שבעצמה עובדת כשאתה מובטל, יצאת איתה, הגיע חשבון והיא אפילו לא מציעה לשלם את חלקה כי ''מקובל שהגבר ישלם'', ומעלה את הכינוי ''קמצן'', שלם בחיוך ובנימוס, צאו מהקפה, והוצא לה את צו הגירוש בנונשלאנטיות.

        הכלבה לא שווה את חיזוריך.

        IP: 89.139.35.211 דווח על תגובה זו

        • אני עובד , ולא מוכן שאהיה המממן היחידי בזוגיות

          יריב, 17/04/10 11:28

          זוגיות מתבססת על הדדיות , ולא על ניצול חד צדדי, אחרת זו איננה זוגיות אלא ניצול פאר אקסלאנס.
          אשה אשר בטוחה כי ''מגיע לה'' , שתלך מצידי לכל הרוחות ולא תברבר על זוגיות , קשר רציני וכולי, כאשר אני משמש ככרטיס אשראי ונהג פרטי עבורה.
          גברים- אל תהיו סמרטוטים חסרי אופי- אל תתנו להן לנסות עליכן את ההתחנחנויות שלהן, ואל תבהלו מהבטוי אשר כל כך שגור על לשונן- ''קמצן'' כי על ''ראש הגנבת בוער הכובע''.

          IP: 77.126.45.225 דווח על תגובה זו

          • יריב, אתה צודק. פשוט לקחתי את העניינים לקצה להעברת המסר

            המגיב שהגבת לו, 17/04/10 15:10

            כדי למנוע ויכוחים מיותרים מצד אלה שבכל זאת ינסו למצוא סיבות מתחת לאדמה למה הבן אדם הוא בכל זאת קמצן...

            בקשר להדדיות ונשיאה משותפת בעול כלכלי, אני מסכים איתך בהחלט.

            IP: 93.173.206.134 דווח על תגובה זו

          • PARSI,when u ask her out, PAY. OR TAKE HER 4 A WALK (ל''ת)

            mr,katunga, 17/04/10 15:55


            IP: 72.208.192.191 דווח על תגובה זו

            • מר קטונגה,אתה לך חפש למי להיות מממן וספונסר- אני גבר ולא בנק!

              ניר, 17/04/10 18:47

              פרסי?
              מה השטות הזו?
              מי הפרסית אם לא האשה הישראלית הרגילה אשר לעולם תדרוש מהגבר( אפילו כזה שרק הכירה כעת ) להיות הכרטיס אשראי זהב - פלטינה שלה, הנהג שלה, המממן....
              אני עובד קשה ולא מוצא את הכסף על המדרכה.

              היא רוצה קשר זוגי? שתשתתף בהוצאות הזוגיות, פעם אני ופעם היא לסירוגין.
              אני לא מוכן להיות נהג פרטי לכל פלצנית קמצנית אשר חושבת עצמה לנסיכה.

              העניין בקשר הוא החברות, השיתוף, ההדדיות והרצון לעזור זה לזה.
              אין קשר פירושו ניצול ,אלא שיתוף מלא.

              זוגיות היא בראש וראשונה הדדיות, ומי שלא מבינה זאת שתישאר לבד...(או עם החתולים....)

              IP: 77.126.45.225 דווח על תגובה זו

      • נאני בטח לך אין כלום חחחח

        Avi Shriki , 17/04/10 04:04

        יכול להיות שיריב הוא לא בזבזן כמוני הלואי ויכולתי להיות כזה.

        IP: 68.45.216.53 דווח על תגובה זו

      • גדול... (ל''ת)

        שי, 17/04/10 05:01


        IP: 79.177.164.7 דווח על תגובה זו

      • הבחור יריב דובר אמת רהוטה-ואני אשה ומאשרת זאת בצער רב

        יעל, 17/04/10 11:24

        מנסיוני- כל גבר אותו אני פוגשת, לאחר שניפתח מעט מצידו, מספר סיפורי זוועה על נשים המנצלות, חולבות אותם כספית, דורשות ודורשות עוד ועוד וזה נראה להן מקובל ונורמלי שגבר יהיה הצד היחידי שמוציא כספים או נוהג ברכבו- כי ''זה תפקיד הגבר''.

        אני שומעת שיחות בארוחת הצהריים בחדר האוכל בעבודה מעמיתות לעבודה ואני מצטמררת מגודל הנצלנות שאתן מפגינות כלפי גברים המעוניינים להיות איתכן בזוגיות.

        לי עצמי אתן הורסות, לי!!!
        אני מתביישת בכן!!!

        IP: 77.126.45.225 דווח על תגובה זו

        • YAEL good luck, you are 10 (ל''ת)

          mr,slik, 17/04/10 15:50


          IP: 72.208.192.191 דווח על תגובה זו

  • 6.

    הפמניסטיות שחררו את הגברים ממוסד הנישואין. (ל''ת)

    רווק, 16/04/10 23:06


    IP: 84.108.233.26דווח על תגובה זו

    • ותודה רבה להן... פקחו לנו את העיניים. (ל''ת)

      רווק מושבע., 17/04/10 01:15


      IP: 67.161.71.107 דווח על תגובה זו

  • 5.

    כל כך נכון

    גבר גבר, 16/04/10 22:38

    נשים היום מצפות שתהיה הכל מהכל. חזק אבל רגיש, חכם אבל חברותי, מאצ'ו אבל עדין, אסרטיבי אבל צנוע, רומנטי ומוכשר וסקסי ויפה...ומה לא בעצם? שתסחוף אותן מהרגליים באיזו אהבה קלישאתית שקיימת רק בקומדיות רומנטיות שנוצרו בהוליווד.
    אין גבר מתחת לגיל 30 שלא נתקל בבחורה שהחליטה שזה לא מתקדם לשום מקום כי הוא כבר לא ''מרגש'' אותה, או שקר בסיגנון.

    גבירותי, נתראה בסיבוב. אנחנו בסוף נמצא את האחת שמספיק טובה בשבילנו. כל אותן רווקות מושבעות שזורקות בחורים טובים על, אפעס, כלום, בסוף מוצאות עצמן רווקות ממורמרות גם בגיל 50. וכשהלוק כבר לא אותו דבר, וכל הגברים ה''טובים'' עם טבעת על האצבע, אתן בבעיה...

    IP: 109.64.12.248דווח על תגובה זו

    • וואוו גבר גבר- אתה ממורמר. אתה שייך לקרחים, שמנים או סתם מכוער?

      אישה אישה, 17/04/10 00:04

      בהצלחה במציאת הטובה מספיק

      IP: 134.191.232.68 דווח על תגובה זו

      • נראה לי שהוא ממש מתאמץ, וקרציות לא מעריכות את זה, ועולות לו על הראש (ל''ת)

        כי הן מתחברות וראויות לערס/מניאק שיציב להן גבולות, 17/04/10 03:59


        IP: 89.139.35.211 דווח על תגובה זו

      • הגבר גבר צודק במאה אחוזים

        Avi Shriki , 17/04/10 04:13

        כשהיתי מוכן לחתונה נפשית ועים אמצעים דור הנשים הישתנה רוב מי שפגשתי חשבה את עצמה מינימום נסיכה אז עשיתי חצי סיבוב ומצאתי אישה 10 אירופאית בעלת השכלה גבוהה שיודעת מזה גבר ומה זה אישה. מעל 20 שנה בארה''ב אני יכול להגיד שהספר פוגע בול וישראל היא מראה של ארה''ב. ורק טעות אחת לא כול הגברים מקריחים ומשמינים חחחח שיהיה במזל לכולם

        IP: 68.45.216.53 דווח על תגובה זו

      • אולי הוא ממורמר אבל צודק לגמרי.כנראה שאת לא מסכימה עם

        פפה וואן זנטן, 17/04/10 05:40

        הספר,אין ספק שהסופרת עלתה על משהו.למה לא להקשיב לה? אני חושד שאולי את פמניסטית,ואם כך הוא אנא קראי את תגובה 3.

        IP: 79.176.109.189 דווח על תגובה זו

    • אתה צריך להוריד אותה מהעץ עוד הרבה קודם, או לשלוח אותה קיבינימט

      אל תיתן לה להעביד אותך כל כך קשה מלכתחילה, 17/04/10 03:57

      כאלה שאין להן גבולות בדרישותיהן, לא שוות את המאמץ. ככל שתקדים בהצבת עמדתך זו - כן ייטב.

      IP: 89.139.35.211 דווח על תגובה זו

  • 4.

    כתבה מעניינת, היא צודקת לגבי הרבה דברים. (ל''ת)

    מיכל, 16/04/10 22:32


    IP: 87.69.251.55דווח על תגובה זו

  • 3.

    הפמניסטיות הרסו למיליוני נשים את החיים ואני רואה זאת כאן בארה''ב

    גימלאי צעיר., 16/04/10 22:06

    יום יום כשאני לוקח את שני הכלבים שלי לטיול של שעתיים בחוף של סן–פרנסיסקו שנקרא קריסי פילד, ומשום מה אני הגבר היחידי שמטייל עם כלביו בתוך ''ים'' של נשים לא כ''כ צעירות שלא התחתנו ולא הביאו ילדים לעולם וכל מה שיש להם כעת זה כלב שממלא את מקומו של הילד והבעל שאינם וכבר לא יהיו...
    עצוב, אבל הן הביאו זאת על עצמן.

    IP: 67.161.71.107דווח על תגובה זו

    • סע כמה עשרות מייל דרומה משם לעמק הסיליקון

      ושם כמעט כולם גברים - כמו שלוחה של הטכניון, 17/04/10 04:02

      תופעה די ידועה באזור מפרץ סן פרנציסקו.

      IP: 89.139.35.211 דווח על תגובה זו

  • 2.

    קראו בנות ישראל והפנימו !!! (ל''ת)

    רז, 16/04/10 21:56


    IP: 77.126.206.246דווח על תגובה זו

  • 1.

    מלחיץ! (ל''ת)

    רווקה בת 36, 16/04/10 20:14


    IP: 79.176.97.161דווח על תגובה זו

    • שאלה

      אורי, 17/04/10 02:11

      את גם כמו הבחורות שמחפשות את המושלם שלא קיים?

      IP: 89.139.16.191 דווח על תגובה זו

    • במקום להשמיע קולות מצוקה, עדיף שתשמרי קור רוח ותחפשי פיתרון (ל''ת)

      שוחר טוב, 17/04/10 14:49


      IP: 93.173.206.134 דווח על תגובה זו