• 35.

    מסכימה ומקבלת

    אודליה, 16/02/10 18:15

    כשאנחנו לא רוצות אז לא בכוח.
    בבוקר הסיכויים גדלים.
    דבר נוסף שעובד נהדר - אחרי שאתם גומרים - אחרי שאתם קמים מהמיטה, תמצאו רגע לעמוד ולחבק אותנו ולהסתכל לנו בעיניים.
    זה גם מראה על סוג של גבריות ללא חת

  • 34.

    למה בדייט ראשון לעלות אליו הביתה? (ל''ת)

    מקדימה תרופה, 16/02/10 14:56

  • 33.

    ל-30: התגובה נשמעת לי מוכרת מאווד..

    מעין, 16/02/10 09:47

    הרי כל גבר יגיד שהאישה מוכנה לסיטואציה הזאת כבר מלידה והכול זה מניפולציה של הנשים נגדם..בואו ואני יגיד לכם ככה, בתור אישה -לאישה עצמה אין כל התנגדות לסקס באשר הוא או בכלל לסיטואציות מיניות כאלו ואחרות אך הטיימינג של העניין יכול לגרום לאישה לשנות את דעתה ולנוס ברגע המכריע..
    האישה מטבעה צריכה להרגיש את הביטחון הזה עם הבחור ולדעת שהוא לא יברח לה דקה אחרי..
    אלא אם כן מדובר בסטוץ שהוא החלטה יזומה וידועה עוד לפניי..

  • 32.

    נערי גבעות נוגעים אחד בשני באהבה (ל''ת)

    אם תירצו, 16/02/10 09:01

  • 31.

    כולן רוצות ומוכנות מלידה השאלה איך אתה מוציא את זה מהן

    א, 16/02/10 08:29

    החכמה לתת להן להרגיש הן רוצות את זה יותר ממך

  • 30.

    כל זה היה נכון לתקופה שלפני המצאת הגלולה / קונדום.

    אבי צנעני, 16/02/10 08:21

    בתקופתנו זה הגבר -בייחוד השווה גנטית - שרוצה שיעזבו אותו בשקט ולא יאנסו אותו (בחורות) על הערב הראשון (מנסיון)

  • 29.

    זה תלוי באישה ובגבר - יש גם גברים עם פחד דומה

    אדום, 16/02/10 07:31

    זה יכול להיות קשור בהרבה פחדים, חוסר בטחון במיניות וכו

  • 28.

    שאלה. הבחורה שבתמונה גם מאילה שאומרות לא? (ל''ת)

    מעופף:, 16/02/10 07:21

  • 27.

    שמור מרחק

    shimon, 16/02/10 06:49

    ככל שתראה לה שאתה מסתדר בלעדיה ככה היא היא תרצה אותך יותר
    וזה מה לעשות סטטיסטיקה בדוקה

  • 26.

    לא כתבת דבר אחד פשוט: כשהיא אומרת לא - פשוט לכבד את זה! (ל''ת)

    בלי קשקושים מיותרים, 16/02/10 04:57

  • 25.

    סטס כמה שזה נכון

    יששכר, 16/02/10 03:25

    והמציאות שלי לפחות מראה לי שתמיכה בבחורה תשיג את האפקט הרצוי, ואפילו באותו ערב...

  • 24.

    סיטואציה מוכרת ונכונה..ואפשר גם להוסיף..

    צופה מהצד, 16/02/10 01:14

    ברגע שהיא מראה סימנים של התנגדות להמשיך עד הסוף..תרפה, זה לא יעזור עם תתעקש, ההפך, כי גם במקרה שתצליח בסופו של דבר הסקס יהיה גרוע מכיוון שהבחורה לא תהיה משוחררת.
    עדיף לשחרר ולחכות לפעם הבאה, גם אתה תהנה יותר וגם הפרטנרית.
    קצת סבלנות, זה משתלם בגדול.

    • שלא לדבר על זה שלמחרת יעצרו אותך על אונס. (ל''ת)

      י.נ.ל, 28/03/10 22:26

  • 23.

    בהחלט נכון,

    סטודנט, 16/02/10 00:51

    נתקלתי לא פעם ולא פעמיים בהתנגדות ברגע האחרון (בד''כ בשלב הסרת בגדים מוקדם), וכמעט תמיד כשהייתי קר רוח ולא לחצתי, בסוף היה סקס, בד''כ תוך שעה שעתיים, לפעמים בפעם הבאה.

    פשוט אין מה להרוויח מלהתעצבן במצבים כאלו.

  • 22.

    הסבר לא משכנע

    קישקוש, 16/02/10 00:41

    הבעיה בהסברים אבולוציונים להתנהגות אנושית, היא שאין שום דרך להפריך אותם. מה שהופך את כל הפסיכולוגיה האבולוציונית למדע מפוקפק משהו. חוצמזה, בני אדם הם יצורים מורכבים, שמושפעים מגורמים רבים - אישיים, חברתיים ותרבותיים. אולי למי שנרתע/ת מקיום יחסים יש היסטוריה של התעללות מינית? אולי יש עכבות שונות בתחום בגלל מסרים פוריטניים עליה התחנכ/ה? אולי ברגע האחרון היא מבינה שלא נוח לה עם אדם שהיא לא מספיק מכירה? אולי המגע שחשבה שיהיה נעים הופך ללא נעים?
    מה שבטוח, ברגע שאחד הפרטנרים אומר ''לא'', יש להפסיק מיד, אחרת מדובר באונס על כל המשתמע מכך - פסיכולוגית ומשפטית.

  • 21.

    הייתי רוצה לקבל הוכחות מדעיות לעניין הזה

    Swedish Josh , 16/02/10 00:23

    אני בהחלט לא מכחיש שמדובר בתופעה שכיחה מאוד שלא מגבילה את עצמה למדינה או תרבות - אבל מכאן ועד לטעון שזה אבולוציוני? אבולוציה עוסקת בהתפתחות גנטית של מינים לאורך מאות אלפי עד מיליוני שנים - לא בתופעות פסיכולוגיות של החמשת אלפים שנים האחרונות.
    אם זה אבולוציוני אז תראה לי את הגן שאחראי על זה? ומה לגבי אותן נשים שלא עוצרות אותך? לא רגע לפני וגם לא רגע או שבוע אחרי?
    אני רואה פה תיאור של תופעה מוכרת עם הסבר פסיכולוגי חצי מתקבל על הדעת, אין פה שום דבר אבולוציוני.

    סתם זורקים את המילה ''אבולוציוני'' כי זה משרה אווירה מדעית של אמינות.

    • אבולוציה מתרחשת כל הזמן

      דור, 16/02/10 01:58

      אני לא טוען לזכותה או להגנתה של הכתבה, אבל אבולוציה מתרחשת כל הזמן, לא רק לאורך מיליוני שנים

      • נכון מאוד,אבל תוצאות של אבולוציה רואים רק לאורך תקופות כאלה

        Swedish Josh , 16/02/10 21:15

        ורואים אותן בצורה גנטית, בטח שלא פסיכולוגית
        וכמו שאמרתי, אני בהחלט מסכים שהתופעה המתוארת קיימת! ללא צל של ספק, כולנו נתקלים בה מדי יום ביומו
        אבל אפשר להגיד שזה פסיכולוגי, התנהגותי, ועוד מיליון דברים שאני לא באמת מבין בהם - אבל באבולוציה אני יודע דבר או שניים וזה לא קשור לאבולוציה.

  • 20.

    זה נכון להתחלה וגם להמשך לא רוצה לא צריך בבוקר היא כבר כל-כך חרמנית אז

    ערניו , 16/02/10 00:23

    לישון טוב בלילה!!!

  • 19.

    כתבה מעולה.

    ארז, 16/02/10 00:02

    בהחלט נכון

  • 18.

    מוצא המינים

    ג'ני, 15/02/10 23:37

    לפי תגובותיהם של כל הבבונים כאן, כנראה שיש אמת בבולשיט היעני אבולוציוניסטי שהוצג לנו בכתבה

  • 17.

    מוזר.....

    איבולציה, 15/02/10 22:59

    כל הנימוק האבולוציוני הזה נשמע מאוד לא הגיוני לאור העובדה שמבחינה אבולוציונית האשה אמורה לשאוף להכנס להריון ולהוליד ילדים, התופעה שנשים נכנסות להיריון בטעות ונשארות לבד לטפל בילדים כי הגבר עוזב אותם היא תופעה די מושרנית ואבולוציה זה דבר של אלפי שנים ולא התפתחות של 100+ שנה.... ככה שהנימוק הסמי מדעי נשמע קצת שטחי.....

  • 16.

    ''אין גבר שלא עמד בסיטואציה דומה''.אתה, כנראה, חי על הירח.

    יוסטוס, 15/02/10 22:42

    הפסק לקשקש שטויות.

  • 15.

    מה שמעניין זה שניתן לבדוק

    חילוני, 15/02/10 22:42

    את התיזה הזו גם בימינו בקרב שבטים פרימיטיביים כמו החרדים.

    • שנון ביותר! חנקת אותי מצחוק.. (ל''ת)

      פפה וואן זנטן, 16/02/10 05:56

  • 14.

    לא קניתי את התאוריה

    אמירה, 15/02/10 22:39

    לא לשכוח שהכל מבוסס על השארות. יכול להיות שכן ויכול להיות שלא. בו נאמר שהענין הוא יותר תרבותי ופחות אבולוציוני. מה שקרה בקופת המערות קשה לי להאמין שישפיע היום.

    חשוב לזכור שמדובר בכתבה הזאת בדעה ואין בה שום אמת מדעית.
    מה שהוא חושב טוב כמו מה שאנחנו חושבים.

    • את בעצם לא מאמינה באבולוציה..

      דור, 16/02/10 01:56

      אם קשה לך להאמין ש''מה שקרה בתקופת המערות, ישפיע היום'' סימן שאת לא מאמינה באבולוציה.
      לא להאמין באבולוציה זה כמו לא להאמין בחולצות- זה לא להאמין במשהו שהוא קיים, ולכן, ''מה שהוא חושב'' טוב הרבה יותר ממה שאת חושבת...

  • 13.

    לכל תופעה והיפוכה יש הסבר ''אבולוציוני''

    העניין הוא, 15/02/10 22:38

    ש

    א. זה לא חייב להיות משהו שהתפתח, אלא משהו הישרדותי שקיים. לא תמיד התגובות הם הישרדויות, אבל גם שהם כן, זה לחלוטין לא בהכרח אבולוציוני-מסבירים את התוצאה ע''י עצמה: הרי אם בעלי חיים לא יהיו שרידים בהתנהגות שלהם הם לא ישרדו ממילא, זה לא אומר שזה התפתח.

    ב. לכל תופעה וגם להפך הגמור שלה אפשר למצוא אלף הסברים. זה לא מדע.

  • 12.

    יפה מאוד! סחטיין עליך (ל''ת)

    מישהו, 15/02/10 22:30

  • 11.

    תמשיכו לתת הסברים מופרכים...תמשיכו (ל''ת)

    עמרם, 15/02/10 22:20

  • 10.

    רדוד ומזלזל באינטלקט, פשוט מדובר בבחורות שאינן בשלות מינית ונפשית.

    EXTRA-שמאל , 15/02/10 22:02

    על הגבר פשוט לברוח ולמצוא בחורה נורמלית ובטוחה במיניותה. הבעיה הנ''ל אופיינית בעיקר לישראליות.

    • עם כמה בנות מחו''ל שכבת? על מה אתה מבסס את המסקנה? בוודאות

      smiley, 16/02/10 03:00

      יכול להגיד שהתופעה קיימת בחו''ל (ארה''ב ואירופה..)

      • לא מצאתי את התופעה נפוצה במרכז אפריקה ואסיה התיכונה (ל''ת)

        גבר ישראלי חולה מין, 16/02/10 08:25

  • 9.

    זה מצב של אונס

    חובב פסיכולוגיה, 15/02/10 21:51

    לידיעת הנשים-כאשר אתן מגיעות עם הבחור להיות עירומים ביחד.והבחור עם השפיץ כבר מוכן.זה יגמר באונס !!
    תקראו עיתונים.ככה מתרחש האונס הנפוץ.

  • 8.

    כן זה בהחלט כך

    אליאור, 15/02/10 21:15

    מנסיוני האישי זה עובד בצורה הפוכה ולא צריך לכעוס על הבחורה אם היא לא מסכימה אלא לכבד ולהבין

  • 7.

    כתבה מצויינת!

    קוזמו, 15/02/10 21:01

    מסכים עם כל מה שנאמר,
    ואהבתי את הרעיון של להציע ללכת לישון ביחד,
    זה נשמע יותר טוב מאשר ''לצאת'' על הבחורה

  • 6.

    הממממ....

    ace, 15/02/10 19:04

    לפעמים יש דברים שסטס כותב שהם פשוט מובנים מאליו והוא מדגיש אותם ושם עליהם את האצבע

  • 5.

    עבודה מעניינת

    ברק, 15/02/10 17:02

    מעניין להבין את האינסטינקטים המולדים שלנו דרך התבוננות על האדם הפרימיטיבי החי בסביבה הטבעית, היום הסביבת מחיה שלנו היא סביבה מלאכותית וקשה לנו להבין תכונות האדם שאינן עולות בקנה אחד עם הסגנון חיים שלנו כיום,

    אני חושב שבעבודה שאתה עושה אתה מביא את החיבור בין התאוריה הפסיכולוגית והקיומית
    לידי השמה בפועל ןיש בזה ראשוניות,

    בכל אופן תודה לך שאתה מחדש ומחדד לי דברים

  • 4.

    מניסיון בשטח זה נכון מהות הכתבה

    שרון לב-ארי, 15/02/10 16:27

    הרעיון כאן הוא למעשה לא ליצור תלות בסיטואציה או בבחורה. אתה כגבר עצמאי ויכול גם לומר לה: זה בסדר גמור, אם את לא חשה בנוח אני לא אתן לעשות את זה. זה בסדר גמור אני מנוסה במצבים האלו, בואי להתכרבל - אבל תבטיחי לי לא לשלוח ידיים, בסדר?''

    זה מוריד את ההגנות ונותן לה שקט נפשי ולו לזמן קצר. בבוקר רוב היא תהיה משוחררת יותר.

  • 3.

    פששש כל הכבוד....

    גיל .ב., 15/02/10 15:39

    כמה שזה נכון,תודה על הידע שאתה נותן לנו...
    המשך כך...

  • 2.

    כל כך נכון

    ארז, 15/02/10 14:46

    אחלה כתבה..
    קורה לכולם גם לי.
    לפעמים הבחורה עושה את זה כמבחן לא במודע.
    אחלה דרך לטיפול, קור רוח.
    ברגע שאתה מראה שלא מפריע לך לא לשכב עם הבחורה, זה כנראה כי יש לך עוד אופציות... וזאת תכונה שבחורות מוצאות כמאוד מושכת. 

    מתי הכתבה הבאה?

    • אתה מנסה לנתח נשים כאילו היו גברים, טעות נפוצה...

      אשה שאוהבת נשים, 05/10/11 16:07

      ''ברגע שאתה מראה שלא מפריע לך לא לשכב עם הבחורה, זה כנראה כי יש לך עוד אופציות... וזאת תכונה שבחורות מוצאות כמאוד מושכת.''

      זאת ממש לא הסיבה... הסיבה היא שאשה שיוצאת לדייט בד''כ מעוניינת לפתח מערכת יחסים רגשית בנוסף לקיום יחסי מין והיא רוצה להרגיש שהגבר שאיתה מתעניין גם בבריאות הנפשית שלה וברצונות שלה ולא רק בשל עצמו.

  • 1.

    כתבה נהדרת!

    וסילי וולפסון, 15/02/10 14:42

    וואו, אחרי סיום הכתבה פשוט בהיתי במסך ואמרתי ''אה - הא'' עם מבט של מיליון דולר - תודה רבה !!

    נ.ב

    מחכה לספר P: