• 105.

    איזה מרגש! גורם לדמוע! (ל''ת)

    דלית, 12/08/10 16:20

  • 104.

    זו ההוכחה הסופית שחתולים הם שליחי מלאך המוות (ל''ת)

    מפיסטו, 06/07/10 20:28

  • 103.

    רק שיתקרב אלי.... (ל''ת)

    כלב, 05/07/10 05:53

  • 102.

    מענין מה החתול מרוויח מזה. (ל''ת)

    משה, 03/07/10 17:57

  • 101.

    לכל הטפשים המאשימים את החתול: זה רגע של חסד, אף אחד לא מחבק גוססים (ל''ת)

    סיפור מצמרר, 02/07/10 22:54

  • 100.

    מתי יופיע הספר בעברית? אני רוצה לקנות (ל''ת)

    מיאו, 02/07/10 22:53

  • 99.

    חתולים הם בעלי כישורים על טבעיים שעדיין לא נחקרו (ל''ת)

    חתולאית, 02/07/10 22:53

  • 98.

    חתולים בדרך כללי בורחים כאשר הם מריחים מוות

    מצמרר, 02/07/10 22:44

    ידוע שחתולים מריחים מוות, אך לרוב הם בורחים במצב כזה

  • 97.

    אוסקר בחיים

    יוליה, 15/03/10 16:40

    חבר''ה סרקתי קצת את העיתונות ולא ראיתי שום מודעת אבל על אוסקר אז אל תספידו אותו לפני הזמן

  • 96.

    להוציא להורג את רוצחי החתולים

    יוליה, 09/03/10 20:12

    אני בעד להוציא להורג את מי שרצח את אוסקר ואת השף שהציע מתכון לחתול ברוטב!!!!!!!!!

  • 95.

    יצור גאון שכמותו

    יוליה, 09/03/10 20:11

    חתול זו חיה מופלאה אני חושבת שהמצאה הבאה צריכה להיות:1 חתול שמזה הריון
    2 חתול שמגלה סמים ( במקום כלב )
    3 חתול על גלגליות שמחלק עיתונים ( במקום דוור)

  • 94.

    יצור גאון שכמותו

    יוליה, 09/03/10 20:07

    חתול זו חיה מופלאה אני חושבת שהמצאה הבאה צריכה להיות:1 חתול שמזה הריון
    2 חתול שמגלה סמים ( במקום כלב )
    3 חתול על גלגליות שמחלק עיתונים ( במקום דוור)

  • 93.

    מי אינטיליגנטי עכשיו? הא? (ל''ת)

    להפסיק להצדיק את הניצול על ידי טיעון האינטיליגנצי, 23/02/10 10:01

  • 92.

    קראתי את הכתבה שבקישור של מס' 90... כל כך עצוב....

    אורלי, 11/02/10 19:24

    בני אדם מטומטמים!
    כל כך כואב. הלוואי ואותו מחזיק מחבת שהרג את אוסקר יפגוש בו מהר מאוד למעלה! אולי שם אוסקר יידע לזהות מי הולך לגן עדן, ומי הולך לגיהינום! 

  • 91.

    חבל שאף אחד לא כתב שזה היה בהאוס לפני כמה שבועות! (ל''ת)

    חה, 09/02/10 12:38

  • 90.

    למרבה הצער החתול כבר אינו בחיים

    אוהבת חיות, רמת גן, 09/02/10 12:00

    שלשום בבוקר נמצא החתול המסכן מת, כשלידו מונחת מחבת. כפי הנראה מישהו לא אהב את ה''דיאגנוזה'' שלו ובחר להמיתו. עצוב מאוד. יהי זכרו ברוך.

    קישור לכתבה: http://www.dailyredundancy.com/archives/1031.html

  • 89.

    מלאך קטן וחמוד. (ל''ת)

    מיצי, 09/02/10 10:05

  • 88.

    אולי אוסקר הורג אותם... (ל''ת)

    עכבר, 09/02/10 08:59

  • 87.

    yesh mtzav

    miau miau, 09/02/10 08:07

    sheadon hatul yeshev al hamita shel ahmadingihad?

  • 86.

    החתול הולך לשכב היכן שזזים הכי פחות , זה הכל ;) (ל''ת)

    ד., 09/02/10 06:14

  • 85.

    החיות טורפות רק חיות,או בני אדם בעלי חטאים,שפגעו בצלמם.

    על כן כאשר חשדו אחיו של יוסף בטעות שהוא חוטא-, 09/02/10 01:43

    והתקשו להכריע את הדין,הורידו אותו אל הבור.
    ואומרת התורה:והבור ריק אין בו מים.
    וכידוע כל מילה מיותרת כאורה בתורה,באה ללמד דבר.ובמקרה זה:והבור ריק-[אין בו מים] לכאורה מיותר,שהרי נכתב כבר כי הוא ריק..
    ודורשים חז''ל:אין בו מים,אבל נחשים ועקרבים יש בו !!
    כל מטרת הורדתו אל הבור הייתה לבדוק ע''י כך את צידקותו.שכן אם הוא אכם צדיק הוא לא ינזק.

    במשך הדורות היו עוד סיפורים על רבנים גדולים,כמו המעשה עם אור החיים הקדוש,בו נראו ניסים ונפלאות כאשר ניצל מאיצטדיון אליו הוכנס עם אריות מורעבים-אז קיבל כבוד רב מן המושל לאחר שהבין כי הוא מתעסק עם אדם קדוש.

  • 84.

    עפ''י תורת הסוד,לחיות יש ראייה שונה משלנו.הן רואות דברים נסתרים באופן

    טבעי.כך גם הן חשות באסון טבע הרבה לפני ההתרחשות, 09/02/10 01:03

    בפועל.
    ההסבר לכך דורש לימוד רב,כמו גם הסיבה להתנהגות ''חריגה'' של חתול זה,ואין כאן המקום לפרט.

  • 83.

    צריך לציין כי אם הסיפור הזה מגובה בראיות חותכות יש כאן שער לנשמה

    רב חתול, 08/02/10 23:50

    כמי שמחפש דרך לדברר נשמות בדרך כלל ללא גוף או מחוצה לו, אבל עם הזמן חשבתי גם על נשמות הקיימות בגוף כמונו..יש כאן איזה מן רמז לכך שהחתול מצליח לראות נשמות וכך הוא ''יודע'' איזו נשמה עומדת לעזוב את הגוף..בעצם לא מספיק לראות נשמות צריך גם להיות מתורגל בידיעת והבנת סימנים של נשמה העומדת לעזוב את הגוף והחתול המחוכם גם מבין כי גוף בלי נשמה הוא גוף מת ! למה הוא מחליט לעשות את הצעד וללכת לשכב עליו גם זה מעניין!
    נזכרתי שדיברו פעם על רב צדיק מרוקאי שידע מי עומד למות רק ממבט! סיפרו שלא פעם הוזמן לבקר חולים קשים שבני משפחתם היו בטוחים שהם עומדים למות כדי לומר קריאת שמע או משהו (אני לא דתי) אבל הצדיק ממבט חטוף קבע בהחלטיות כי ''הגוסס/ת'' יחיה עוד שנים ארוכות, וכך היה! והפוך אנשים שנראו רק קצת חולים הוא ידע כי מצבם סופני וכי לא נשאר להם הרבה לחיות! מסתבר שהוא גם ידע מתי הוא עומד למות וכמובן צדק!
    אז אולי הפתרון לתעלומה ולכל התהיות שלי למה לחתול לרצות וכו בתוספת תגובה 76 ..בחתול נכנסה נשמת רב צדיק לשעבר !!

  • 82.

    חתול זו חיה מאוד מיוחדת לפי ההיסטוריה שלנו

    אהבה, 08/02/10 21:10

    לא סתם חתולים היו ממש חיה קדושה בתרבות המצרית ... יש להם יכולות והם משדרים דברים שלנו כבני אדם עדין קשה להבין

  • 81.

    מדובר בידיעה ישנה בת לכל הפחות 4 שנים

    Gillian, 08/02/10 20:46

    תמוה מדוע מצאו NRG לנכון למחזר אותה כעת.

  • 80.

    וראו!

    פומית קטנה, 08/02/10 19:33

    כתבה אודות חתול שלא תשכח לעולם

  • 79.

    יש גם סיפורים אמיתיים על חתולים שהצילו חיים. זיהו סמני התקף ובכך הצילו (ל''ת)

    את האדם., 08/02/10 18:14

  • 78.

    היה פרק בדיוק כזה ב''האוס''

    דורון, 08/02/10 17:42

    החתול ''ידע'' מי הולך למות לפי החום שיצא מאותו אדם, כלומר החתול רק חיפש מקום חם לישון.

  • 77.

    החתול רק מסמן למי לעשות המתת חסד

    יש רופא או אחות מהצוות, 08/02/10 17:34

    רוצחים

  • 76.

    אני לא מופתעת! יש לי חברה שהבת שלה נהרגה ובאותו יום באה אליה הביתה

    אשרי המאמין, 08/02/10 17:27

    חתולה ומאז לא עזבה.

    • וזו הוכחה? ? (ל''ת)

      לא. זה לא., 08/02/10 22:51

  • 75.

    לכל מי שכותב שאולי החתול הוא גורם המוות

    אוהבת חיות, רמת גן, 08/02/10 17:18

    אנשים יקרים - חתולים לא מעבירים כמעט שום וירוסים לבני אדם, בוודאי שלא דרך האוויר. יש מעט מאוד מחלות/טפילים שעוברים מחתול לאדם. היות והחתול הנ''ל בריא, ברור שהוא לא העביר שום וירוס.

    הדיעה הזו שהחתול מעביר מחלות היא דיעה קדומה שמתאימה הרבה יותר לימי הביניים מאשר למאה ה-21, וחושפת את הבורות הרבה של כל מי שאינו אוהב חתולים.

    ההשערה שלי היא: או שהחתול מזהה ירידה בדופק ובנשימה של האדם, או שהוא מריח חומרים מסוימים שגוף האדם מפריש לפני מותו. אלה ההסברים ההגיוניים ביותר, ואין לתופעה זו שום קשר עם כוחות מיסטיים שכביכול יש לחתול.

    • טעות בידך

      מלכה, 08/02/10 23:02

      חתולי רחוב מעבירים קרציות, הקרציות קטנטנות ושחורות. העקיצות כואבות מאד. מנסיון.

      • מלכה - לפני שאת מגיבה

        יוקה, 09/02/10 07:15

        כדאי שתכיני שיעורי בית
        קרציות אינן שחורות אלא אדמדמות כשהן ''ריקות'' ואפורות בהירות כשהן מלאות דם, והן באמת מעבירות מחלות.
        יחד עם זה, כלבים יותר מצטיינים בנשיאת קרציות מחתולים.
        את מתכוונת כנראה לפרעושים.
        אלה נושאי מחלות, תולעים בעיקר, שמזיקים לחתולים עצמם. לבני אדם הם יותר מעצבנים מאשר מזיקים, כי העקיצות שלהם ממש לא נעימות וגם קשה להיפטר מהם ללא התערבות כימית.
        אוהבת חיות צודקת לגבי העברת מחלות. חתול הוא החיה הנקיה ביותר ומכיוון שהם משמידים חולדות ועכברים, הם משמשים עובדי תברואה בחינם למי שבסביבתם. קאפיש?

  • 74.

    החתול

    אוסקר, 08/02/10 17:06

    זה היה בעונה החמישית של האוס, פרק שמבוסס על הסיפור של אוסקר

  • 73.

    הדבר המעניין

    בננה נגד החלקה, 08/02/10 17:05

    הדבר המעניין בתגובות רבות כאן ובהקשרים דומים במקומות אחרים הוא הצורך הכמעט אובססיבי של קוראים רבים לבטל, לשלול, לפוגג את ה''קסם'' ולחשוף את הרמאות. למה? משום שהיכולת של החתול מאיימת. יש במקום עוד חתולים, ואף אחד לא מתנהג כך. נתון זה אומר לנו שיש כאן דבר מעניין בכל מקרה - בין שיש לנו הסבר ובין שלא, בין שאנו מפרשים אותו נכון ובין שלא. רוב הסיכויים שמלכתחילה אין כאן ''קסם'' מיוחד, אלא יכולת מסוימת שלחתול יש ולנו אין, כגון היכולת להריח גזים מסוימים שמשתחררים מהגוף ברגעים שלפני המוות וכו'. זו יכולת מעניינת, ובטח השערה שיש לבדוק. אז מדוע לבטל כל כך מהר? כי כפי שכבר אמרתי, היכולת הזו מאיימת עלינו.

  • 72.

    איזה פחד אם מישהו/י בריא נבחר פתאום ע''י אוסקר לשבת עליו!!

    אוסקר אל תשב עליי, 08/02/10 17:01

    הבן אדם רק מהפחד מתעלף!

    • וואו, גמאני חשבתי על זה... (ל''ת)

      רחלי, 08/02/10 17:50

    • אז האדם חולה

      חוה, 08/02/10 23:04

      אם אוסקר מזהה אדם כזה, סופו לתליה. זהירות מאוסקר.......... חה חה חה.

  • 71.

    זה היה בהאוס

    יוסי, 08/02/10 16:57

    זה היה בהאוס

  • 70.

    מישהו יכול לומר לי באיזו סידרת טלוויזיה היה משהו כזה על חתול??? (ל''ת)

    קר ציה, 08/02/10 16:50

    • האוס

      א, 08/02/10 17:03

      האוס. לפני חודש בערך בערוץ שלוש.

    • לקרציה אני חושב שבאקס פיילס (ל''ת)

      ירון, 08/02/10 17:05

  • 69.

    ממש מקורי. זה היה בפרק של האוס (ל''ת)

    אני, 08/02/10 16:36

    • צודק מאה אחוז (ל''ת)

      מימי, 08/02/10 17:45

  • 68.

    צר לי לנתץ אשליות...

    דולי, 08/02/10 16:35

    אני סבורה שהתנהגותו של החתול הזה באה ממקום אחר לגמרי ממה שהוזכר כאן.
    החתולה שלי, למשל, אדישה במקרה הטוב ומפנה עורף במקרה הפחות טוב לכל אורח שמנסה לכרכר סביבה או ללכוד את תשומת לבה. מצד שני, היא נמשכת לכל מי שאדיש כלפיה ולא קורא לה או שם לב אליה. אחד ממאפייני העצמאות החתוליים.
    יתכן שלחתול בו עוסקת הכתבה תכונות דומות, ווהסיבה שהוא הולך לנוטים למות היא שהם פשוט תשושים מכדי להציק/להתחנף אליו. זה משמש לרופאים ''ההם'' סוג של סמן או סוג של ניבוי, שבדרך כלל מצליחים, אבל בהחלט לא מדעיים למעט שאריות האינסטינקטים, שלא להתקרב למי שמתחנף אליך, פן יבולע לך בסופו של דבר. והם כאן, הרי כדי לשרוד ולהציל מה שיותר נשמות שלהם.

    • החתולה שלך-רגישה כמוך כנראה (ל''ת)

      ענת, 08/02/10 16:53

  • 67.

    אנשים אוהבים להמציא סיפורים ולהאמין בהם.

    ספי, 08/02/10 16:32

    החתול הזה ממש מנבא את העתיד, יש לו כוחות אלוהיים, הוא מלאך. כמה דרמטי. נחמד לא לבדוק את המקרה בצורה מדעית אלא להמין לסיפורים דרמטיים כאלו. נסתרות הן דרכי החתול.

  • 66.

    שני צללים וצלם

    גד, 08/02/10 16:28

    ידוע ליודעי ח''ן כי בגוף האדם יש שני צללים וצלפ אחד שהם למעשה אלמנטים רוחניים הנמצאים עם האדם.

    לפני המוות מסתלקים בהדרגה אותם האלמנטים,עד שהאדם נפטר מהעולם הזה.

    אותם אלמנטים מהווים את את האדם האמיתי שאינו מת לעולם.

    לבעלי חיים יש יכולות לזהות את אותם האלמנטים.

    • נשמע כמו עוד המצאה של פרשנים אקראיים כלשהם

      הוכחות? או שדברים כאלו לא צריך להוכיח., 08/02/10 16:35

      לטקסט אקראי חסר בסיס, שכל מה שאנחנו יודעים עליו הוא שהוא עתיק.

  • 65.

    אולי פשוט להעיף משם את החתול?

    סוזי, 08/02/10 16:22

    ואז אנשים לא יצטרכו לפחד ולחשוב ''הנה אני מת''.בדומה לפלצבו, יש לזה השפעה על אנשים שמאמינים בזה. נו באמת.

    • מה זו הפרימטיביות הזו ?כולה חתול! (ל''ת)

      א, 08/02/10 16:52

      • אבל תרא\\י איך הוא גורם לאנשים להתחרפן

        סוזי, 08/02/10 22:49

        שמישהי מהעובדות הנחמדות תיקח אותו הביתה ותחסוך מהחולים הקשישים שם פחד מוות מילולית. אם כבר פרימיטיביות, זה האנשים שעובדים שם שמאמינים בשטויות כאלו שהם פרמיטיביים.

  • 64.

    ועוד הסבר

    מדענית, 08/02/10 16:08

    יתכן שיש לחיות אינסטינקט והן יודעות מי הכי חלש והן מחכות לטרף קל. אצל החתול זה בודאי שאריות מאותו אינסטינקט.
    היתה גם כתבה על החתול ב CNN

  • 63.

    a beautiful cat

    Julian, 08/02/10 16:04

    My we have more like him to comfort people in their last hours...

  • 62.

    נבואה שמגשימה את עצמה

    בני, 08/02/10 15:50

    החולה שמודע לכך שהחתול מנבא מוות
    מת מפחד וכך הנבואה מגשימה את עצמה.

    • לא שמת לב שבמקרים רבים מדובר באנשים מחוסרי הכרה שכמובן לא יודעים כלום.

      אייל, תל אביב, 08/02/10 16:14

      כדי להבין איך עושה את זה החתול צריך להבין\\להאמין בנושא ההילה שעופפת כל אדם, ולמעשה כל ייצור חי. למי שמנותק או מתכחש לעולם הרוחני, נושא הילת האור הבלתי נראית לעין שמקיפה כל ייצור חי, נשמע כמו בולשיט מוחלט. אלה שיש כאלו שטוענים שהצליחו גם לצלם אותה ויש כאלו שגם יכולים לראות אותה.

      אומרים שחיות מסויימות יכולות לראות הילות. אומרים גם שבהילה יש צבעים שונים שמשתנים בהתאם למצב הרוח, אופי המחשבות והמצב הבריאותי של בעליה. יש כאלו שמאמינים שניתן גם לראות בצבעי ההילה את המוות המתקרב.

      אם החתול סורק ויזואלית את השטח ובוחר את החולה שעומד למות בקרוב, ייתכן והוא עושה את זה על פי תוכן ההילה של אותו אדם. למה הוא הולך להתכרבל דווקא אצלו? את זה צריך לשאול אותו.

  • 61.

    המטרה היא להגיע ל-100 אנשים שכותבים ''זה כבר היה בהאוס!'' (ל''ת)

    למי שלא הבין, 08/02/10 15:46

  • 60.

    אפשר להשאיל את החלתול לעבודה

    שמעון, 08/02/10 15:33

    יש 2 זבלים שאני רוצה שהוא ישב להם על הכיסא

    • חחחחחחחחחחחחחה (ל''ת)

      !, 08/02/10 18:16

  • 59.

    המספידה בעלת 4 הרגליים

    שלום, 08/02/10 15:25

    ממש חתולת ''חברה קדישא''.
    (שנדע רק חיים ארוכים,אמן).

  • 58.

    נראה לי שהחתול נגוע באיזה וירוס, שגורם למוות של אלו שהוא התכרבל בחיקם (ל''ת)

    ולא ההפך, 08/02/10 15:18

  • 57.

    כנסו הפתרון מאוד פשוט

    היגיון, 08/02/10 15:18

    החתול הוא נשא של נגיף / וירוס / חידק שמי שיש לו מערכת חיסונית חלשה נפגע ממנו לא נראה לי שיש לחתול יכולות על טבעיות

    • אתה בור ועם הארץ

      דולי, 08/02/10 16:30

      וירוס (נגיף) של חתול לא עובר לבני אדם.
      אפילו לגבי הטוקסופלזמוזיס שחתול עלול להעביר לנשים בהריון חתול הוא רק נשא והמקור לנגיף בצואת בע''ח אחרים (חולדות, עכברים, ארנבות).
      כך שאתה לא ממש חכם בלשון המעטה.

    • הבל הבלים

      וטרינרית, 08/02/10 20:48

      חתולים אינם מדביקים בני אדם, ודאי שלא ללא מגע - בד''כ המצב הוא הפוך ובני אדם הם אלו המדביקים חתולים.

    • אתה פשוט מטומטם (ל''ת)

      מיצי, 02/07/10 22:50

  • 56.

    עוד מישהו רוצה לרשום שהיה על זה פרק בהאוס????

    אההההה, 08/02/10 15:13

    כן?

    • היה על זה פרק בהאוס! (ל''ת)

      אני, 08/02/10 16:18

  • 55.

    אם הוא היה בא להתכרבל איתי הייתי מתה מפחד באותו רגע (ל''ת)

    חחח, 08/02/10 15:06

  • 54.

    חתולים הם מדהימים

    לת, 08/02/10 15:00

    אני מגדלת חתולים כבר 20 שנה ויש להם הרבה חושים ויכולות חיזוי שאין לנו. אני לא יודעת אם זה חוש שישי, או פשוט רגישות לסימנים שבני אדם מתקשים לזהות - אבל זו עובדה.

    החתול שלי יודע שאני חולה ולא ניגש אלי לליטוף. החתול יודע לזהות עצב ותמיד בא לתת יחס כשהוא חש עצבות ממני או מכל אדם אחר.

    החתול יודע מי אוהב חתולים ומי אינו אוהב חתולים. החתול מזהה אנשים ''רעים''. היו מקרים רבים שהחתול סלד מאנשים שאני מאד חיבבתי ורק אחר כך גיליתי שהם לא טובים לי. החתול ידע זאת, לעיתים שנים לפני שידעתי אני. אין כמעט אדם שהחתול חיבב וניגש אליו שהתברר כאדם שלישי. כל האנשים שהחתול סלד מהם התגלו ככאלה

  • 53.

    חשבתי שאני מקורי.....( :

    גיא, 08/02/10 14:56

    כשחשבתי שאולי החתול הוא הגורם למוות ולא זה שמסמן מי ימות ....שנהיה בראים כולם !

  • 52.

    חתול שלא מסתפק ב-7 נשמות............................ (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 08/02/10 14:55

  • 51.

    נקודה למחשבה

    אחד שחושב, 08/02/10 14:49

    יכול להיות שעצם נוכחותו של החתול בקרבת חולה סופני
    או הסתובבות החתול ליד אנשים חולים
    גורמת למוות של האנשים ע''י הדבקת החולים בכל מיני מחלות

    • אבל הדבקה (פייסט?) לוקחת הרבה זמן. כמה ימים לפחות , ולא שעות (ל''ת)

      רונית, 08/02/10 18:08

    • עזוב, עדיף שלא תחשוב (ל''ת)

      t, 08/02/10 20:15

    • ישר כוח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      החתול, 09/02/10 19:20

    • צריך חתול

      אחד שלומד חשבונאות, 09/02/10 19:22

      אפשר להצמיד את החתול אליי ,לתקופה

  • 50.

    לא חשבו על זה שאולי החתול גורם למותו של החולה???

    פחח, 08/02/10 14:47

    וכדאי להוציא את החתולים שלהם מבית החולים...

    • פחח אתה בטח יותר חכם וידען מהרופאים. ממש ביזבוז איתך (ל''ת)

      רונית, 08/02/10 18:11

  • 49.

    היה פרק של האוס בהשראת הסיפור הזה (ל''ת)

    1, 08/02/10 14:39

  • 48.

    החתול שבתמונה הוא בודאות נקבה

    שונא ממחזרי סיפורים, 08/02/10 14:35

    אופס... הלכה האמינות

  • 47.

    היה פרק כזה בסידרה ''האוס''! (ל''ת)

    פרק מומלץ, 08/02/10 14:35

  • 46.

    סיפור כ''כ אמיתי שהוא היה בהאוס לפני שלוש עונות !!!

    עמית, 08/02/10 14:32

    תבדקו את המקורות שלכם להבא.

  • 45.

    היה פרק כזה בהאוס

    מה קדם למה, 08/02/10 14:29

    חפשו מה משותף לכל מי שהולך למות ותמצאו למה החתול עליהם

  • 44.

    היה פרק כזה ב-HOUSE (ל''ת)

    אני, 08/02/10 14:29

  • 43.

    אולי הם בכלל מתו בגלל החתול? (ל''ת)

    בן, 08/02/10 14:28

  • 42.

    מישהו חשב לבדוק אם אולי הוא הגורם למוות?

    אנה, 08/02/10 14:27

    לא יותר הגיוני להניח שלחתול יש איזה וירוס שהורג את הקשישים החלשים??? :)

    • תוך שעות? (ל''ת)

      רונית, 08/02/10 18:13

  • 41.

    גירגור חתולים הוא שיטה טבעית של ריפוי אנרגטי

    דרור, 08/02/10 14:25

    חתולים מגרגרים לא רק כשהם נהנים, אלא גם לאחר שעברו טראומה. הגירגור נועד לסייע להם להחלים, מאחר שיש לו תדר קולי שמעודד ריפוי (נפשי וגופני, עד כמה שניתן).
    הרבה חתולים מפעילים את היכולת הזו גם לטובת הסובבים אותם, אוסקר עושה זאת בצורה מאוד ממוקדת וככל הנראה מודעת, מתוך מטרה לעזור.
    התדר המרפא של הגירגור ודאי מקל על המעבר של המטופלים מחיים בגוף פיזי להמשך דרכן של הנשמות מחוץ לגוף פיזי.

    • אבויה, נסחפת. חזור אלינו לכדור הארץ, נחמד פה (ל''ת)

      גרגרן, 08/02/10 15:35

    • יפה!!! (ל''ת)

      אני אתצפת על החתולים שלי בנדון., 08/02/10 18:18

  • 40.

    הוא לא יודע מתי אלא פשוט גורם לזה (ל''ת)

    מיאו, 08/02/10 14:19

  • 39.

    נבואה שמגשימה את עצמה?

    ראול רנדומלי, 08/02/10 14:18

    אולי החתול לא מנבא את המוות אלא, גורם למות החולה?

  • 38.

    מישהו בדק אם החתול פשוט אוהב אנשים עם ריח מסוים והוא נושא מחלה?

    ואולי, 08/02/10 14:18

    כי זאת גם אופציה

  • 37.

    אולי החתול גורם למותם...

    אפרת, 08/02/10 14:16

    מישהו חשב על זה..

  • 36.

    מישהו בדק אם הגורם למוות הוא בעצם החתול???? (ל''ת)

    מלאך המוות., 08/02/10 14:16

  • 35.

    חתול שחוזה מוות זו בעיה בסטטיסטיקה ניסויית נטו

    חגי מירושלים, 08/02/10 14:14

    חתול, נקי ככל שיהיה, מסתובב בין חולים אנושים המפרפרים למוות, חולים שהמערכת החיסונית שלהם קרסה והם פגיעים לכל חיידק, החתול אוסף מחלות מכולם ומסתובב באופן חופשי ביניהם, ואולי מקצר את ימיו של זה שהוא מתרפק עליו - האם האפשרות הזו נבדקה ?
    וזה מחקר רציני סטטיסטי...
    ואני אוהב חתולים...

  • 34.

    זה לא חתולת זה מלאך המוות (ל''ת)

    שמוליק, 08/02/10 14:12

  • 33.

    היה פרק של אותו נושא....

    אסף, 08/02/10 14:11

    בתוכנית ''האוס'', גם שם היה חתול במחלקה גריאטרית ''שניבא'' מוות של פציינטים....המציאות שעולה על כל דמיון

  • 32.

    הוא נמשך לחום,בדר''כ אנשים חולים מאוד סובלים מחום גבוה (ל''ת)

    איתי, 08/02/10 14:04

  • 31.

    כבר היה פרק כזה ב''האוס''...

    בת-שבע טובה , 08/02/10 14:04

    התברר שמי שהיה קרוב למות לא הצליח לשמור על חום גופו, אז חיממו את המיטה שלו, והחתול פשוט התכרבל איפה שהיה לו חם ונעים.

  • 30.

    הוא נמשך לחום,בדר''כ אנשים חולים מאוד סובלים מחום גבוה (ל''ת)

    איתי, 08/02/10 14:04

  • 29.

    מה היה האוס אומר על זה? (ל''ת)

    גדי, 08/02/10 14:03

  • 28.

    גנבתם לי את הרעיון

    ד''ר האוס, 08/02/10 14:02

    זה הופיע בפרק מהעונה החמישית של האוס...

    החתול נמשך לחולים שנוטים למות ושחום הגוף שלהם עולה.

  • 27.

    היה פרק כזה בהאוס

    בוקרב פילמישמיש , 08/02/10 14:01

    הוא מחפש את החולה שחום הגוף שלו הכי גבוה, ורובץ שם.

    • כן, הפרק הזה נכתב בהשראת הסיפור על החתול. (ל''ת)

      raquel, 08/02/10 14:43

  • 26.

    היי ראיתי את הפרק הזה בסדרה האוס.

    אחלה פרק, 08/02/10 14:01

    תבדקו אם החתול לא רוצה בסה''כ להתחמם. ויושב על אנשים שקודחים מחום. ככה זה היה בסדרה.

  • 25.

    13

    שירה, 08/02/10 14:01

    פרק מהעונה האחרונה של האוס?
    העל טבעי לא באמת קיים, אנחנו רק בוחרים ליצור אותו בראשנו

  • 24.

    חתולים יודעים הרבה דברים

    דנה, 08/02/10 14:01

    כבעלת חתול, החתול ידע מתי אני בהריון לפני, בכך לפשוט הפסיק לשבת לי על הבטן ולא הסכים לשבת גם כשניסיתי להושיב אותו.
    פעם אחרת הוא ממש קרא לעזרתי כשהוא הותקף ( בלי קול).
    כל חתולי הרחוב בשכונה מדברים איתו, וכשיש בעיה עם חתול מסויים קרה לא פעם שהחתול שלנו כנראה אמר לחתול הרחוב להתיישב לנו בחנייה ולא להסכים לזוז, וזאת כדי שניקח אותו לוטרינר כי הוא היה חולה וגם זה קרה כמה פעמים אם חתולים שלא הכרנו אבל ראינו שהחתול שלנו מדבר איתם ביללות מהחלון...

    • יופי של חתול! (ל''ת)

      ., 08/02/10 18:19

  • 23.

    האוס כבר פתר את החידה הזו (ל''ת)

    יעל, 08/02/10 14:00

  • 22.

    הם אשכרה מתקשרים לאנשים ואומרים ''נא בואו לבי''ח, החתול יושב על סבתא''? (ל''ת)

    יוסי, 08/02/10 13:57

  • 21.

    לא היה על זה פרק בהאוס העונה?? (ל''ת)

    אור, 08/02/10 13:56

  • 20.

    אשמח לדעת אם הספר תורגם לעיברית, תודה! (ל''ת)

    חתולת רחוב, 08/02/10 13:55

  • 19.

    היה פרק כזה (ל''ת)

    בהאוס!!, 08/02/10 13:55

  • 18.

    האוס

    רון, 08/02/10 13:51

    היה בהאוס פרק עם מקרה דומה. לא זוכר מה היה הפיתרון, נדמה לי שהחתול העביר איזה מיקרוב.....

  • 17.

    בדיוק על זה היה פרק בהאוס לפני מספר פרקים (ל''ת)

    החתול מרגיש לפי חום הגוף, 08/02/10 13:49

  • 16.

    יש על זה ב''האוס'' (ל''ת)

    חחחחחחח, 08/02/10 13:48

  • 15.

    ממה הם מתים? טוקסופלסמוזיס?

    מלאך המוות, 08/02/10 13:44

    יש בית חולים בהודו שבו מסתובב קוברה עם יכולת דומה. כל חולה שלמטתו נכנס הקוברה, מת באותו יום. מדהים ממש.

  • 14.

    או שאולי הטמפרטורה שלהם גבוהה יותר משל החולים האחרים??? (ל''ת)

    יוסי, 08/02/10 13:40

  • 13.

    ממה הם מתים? טוקסופלסמוזיס?

    מלאך המוות, 08/02/10 13:40

    יש בית חולים בהודו שבו מסתובב קוברה עם יכולת דומה. כל חולה שלמטתו נכנס הקוברה, מת באותו יום. מדהים ממש.

  • 12.

    נו באמת, אולי לחתול פשוט נוח לשבת על האנשים שזזים הכי פחות???? (ל''ת)

    יוסי, 08/02/10 13:39

  • 11.

    סיבת המוות האמיתית: כנסו

    אוסקר הקרציה, 08/02/10 13:39

    האמת היא שהחתול מעביר להם קרציה שמעבירה להם קדחת והורגת אותם.
    החתול הוא רוצח !!!!


    סתם,תירגעו.סיפור מעניין,קצת הזוי ואם לא אמריקאים היו מספרים אותו, אולי הייתי אפילו מאמין לו.

    • קרעת אותי...לא נושם מצחוק..משו אתה! (ל''ת)

      אוסקר, 08/02/10 17:52

  • 10.

    חתול מדהים! איזו חיה נהדרת!! :) (ל''ת)

    בר, 08/02/10 13:31

  • 9.

    יכול להיות שאוסקר הוא זה שגורם להם למות?

    אבי, 08/02/10 13:30

    אולי יש לו איזה מחלה או זיהום או משהו דומה?

  • 8.

    החתול נושא נגיף מסוכן שממית את מי שמתכרבל איתו (ל''ת)

    חיים, 08/02/10 13:28

  • 7.

    יש להם את זה, לחתולים , ולכלבים,!

    בהחלט נכון, 08/02/10 13:26

    חושיהם מפותחים, חדים, טבעיים, בניגוד לאדם שהולך ומאבד את הקשר לטבע, לרייחות, ולשאר המרכיבים שהופכים את החיה לבעלת יכולת רגשית חזקה ,!

  • 6.

    היה על זה פרק של ''האוס''

    כמה לא מקורי, 08/02/10 13:26

    זה לא יכולת ולא כלום, זה פשוט החום שהגוף פולט...

  • 5.

    גם בפרק התואם בסדרה ''האוס'' גילו את הסיבה האמיתית להתנהגותו של החתול.

    דר. קוטנר, 08/02/10 13:26

    החתול פשוט מחפש את המקום החם להתכרבל בו. כנראה אנשים גוססים פולטים הרבה חום.

  • 4.

    אפשר להסתכל על זה אחרת.

    שאול, 08/02/10 13:22

    כל מי שהחתול מתכרבל איתו מת תוך כמה שעות.
    החתול הורג אותם...

  • 3.

    יותר מלאך המוות מחתול (ל''ת)

    טעות, 08/02/10 13:22

  • 2.

    ייתכן שהוא פשוט הורג אותם?

    טל, רמה''ש, 08/02/10 13:20

    למה לנבא את העתיד כשאפשר לקבוע אותו?

  • 1.

    היה על זה פרק ב''האוס''

    אלונה, 08/02/10 13:18

    החתול שכב בחיק מי שעלה לו החום.

    • נכון!! הזכרתי מאיפה היה לי מוכר הסיפור (ל''ת)

      פגוסטה, 08/02/10 18:58