ארז,
אני איתך בעניין המאבק (אם יש כזה) למען התרנגולות ושאר יצורים חיים, אבל בענייני בודהיזם ותפיסות פילוסופיות מזרחיות ומערביות אחרות, קיימות אצלך מספר טעויות בסיסיות.
הקיום אינו ''תופעה שלילית'' עפ''י הבודהא, אלא מנותח ומובן על ידיו וע''י ממשיכיו האותנטיים כפי שהוא: כ''סבל'', שאינו תופעה חיובית, אך גם לא שלילית; כולנו נקראים למנוע סבל (כדי לפתח חמלה, לצבור קארמה חיובית וכו') אך בד בבד, נדרשים להבין כי דווקא הסבל - כפי שטענו, אגב, גם היוונים העתיקים - מביא לשחרור וככזה, ודאי שאינו יכול להיות שלילי.
בעניין האונטולוגי אתה מבולבל לחלוטין. קודם כל, לאונטולוגיה אין שום קשר לאתיקה (היא קודמת לה) ולכן, מושגים כמו ''יש חיובי'' ו''אין שלילי'' זרים לה מכל וכל. היפוך מושגים (''יש שלילי'' ו''אין חיובי''), אינו מהווה שוני רדיקאלי, כי הוא משאיר את הפרמטרים הישנים על כנם: את ה''יש'' צריך להכחיד ואז ההכחדה, המתרחשת במישור הפנומנאלי הופכת חיובית והרי לך שוב ''יש חיובי''.
קצרה היריעה מלהסביר הכל בפרטים אבל אינך מדייק בהבנת המונחים הפילוסופיים והבודהיסטים.