• 75.

    לכל המגיבים נגד המקווה .

    גלי, 23/07/12 12:44

    תתביישו לכם אתם לא יודעים שום דבר.
    במיוחד הנשים שיוצאות נגד אתן אף פעם לא הייתן במקווה אז עדיף שלא תגידו כלום עד שתהיו לפחות פעם אחת.
    אני חילונית והולכת למקווה ואני לא רואה בזה שום דבר פסול.

    IP: 85.64.103.183דווח על תגובה זו

  • 74.

    בתנאי שלא יחכו שבוע אחרי סוף המחזור (ל''ת)

    בעד טבילה, 02/02/12 15:16


    IP: 212.76.108.212דווח על תגובה זו

  • 73.

    תסלחו לי שאני נטפל לפרטים שוליים,אבל כתוב שרחלי הזאת בת 40

    Swedish Josh , 09/01/10 13:28

    היא אמרה שהיא התחתנה בגיל 31 והיא נשואה כבר חמש עשרה שנים, מהחשבון שלי זה יוצא 46
    חחח או שאולי היא כל כך נהנתה בימי ההולדת שלה בגיל 30 שהיא חזרה עליהם כמה פעמים

    IP: 77.234.74.151דווח על תגובה זו

  • 72.

    חבל שמיקמתם את הכתבה במדור יהדות - זה צריך היה להיות במדור המדע

    אמיר, 09/01/10 07:45

    ללא ספק כתבה מפליאה באיכותה המדעית - מחקר אמפירי מתקדם, עם תוצאות מוכחות, מראה שיש עליה דרמטית בשימוש במקוואות. כן בטח.

    IP: 109.160.157.4דווח על תגובה זו

  • 71.

    גם אני התחלתי לטבול לפני שנים ושמעו מה קרה...

    שלדגית, 05/01/10 09:57

    התחלתי ללכת למקווה של כפר חב''ד שהוא ממש כמו ספא מפואר(באותם הימים) ומשם עברתי למקווה השכונתית(החילונית) שנבנתהה בלא פחות פאר. עם הבעל היה מאוד קשה בהתחלה.(כאנשים חילוניים)כיום 15 שנים לאחר מכן אם תשאלו אותו, הוא לא מוותר על כך בעצמו. ואשר ליחסים, אינני יודעת אם זה מה שהעצים אותם, אולם, נישואינו יציבים, חזקים ומלאי אהבה.

    IP: 84.229.8.170דווח על תגובה זו

  • 70.

    גם אני התחלתי לטבול לפני שנים ושמעו מה קרה...

    שלדגית, 05/01/10 09:46

    התחלתי ללכת למקווה של כפר חב''ד שהוא ממש כמו ספא מפואר(באותם הימים) ומשם עברתי למקווה השכונתית(החילונית) שנבנתהה בלא פחות פאר. עם הבעל היה מאוד קשה בהתחלה.(כאנשים חילוניים)כיום 15 שנים לאחר מכן אם תשאלו אותו, הוא לא מוותר על כך בעצמו. ואשר ליחסים, אינני יודעת אם זה מה שהעצים אותם, אולם, נישואינו יציבים, חזקים ומלאי אהבה.

    IP: 84.229.8.170דווח על תגובה זו

  • 69.

    מעניין כמה החרדים שלמו לגברת פדרבוש על הכתבה הזו. (ל''ת)

    נסים, 04/01/10 16:05


    IP: 80.179.185.115דווח על תגובה זו

  • 68.

    חבל שגם את חלקת האלוהים הטהורה הזו.. יציפו עכשיו חילונים.. (ל''ת)

    טומי, 03/01/10 16:59


    IP: 89.139.202.156דווח על תגובה זו

    • בזה לתגובה שלך בוז עמוק.

      אליה, 05/01/10 09:41

      יהודי, הוא יהודי, הוא יהודי.

      IP: 84.229.8.170 דווח על תגובה זו

  • 67.

    טרנד בזמן האחרון???

    שם, 03/01/10 16:25

    מאז שאני נשואה (כ-7 שנים)אני מקפידה לטבול כהלכה, תמיד יש במקווה חילוניות,אפילו יש פעמים שמספר החילוניות שפוקד את המקום גבוהה ממספר הבנות שמגיעות עם כיסוי ראש.
    הבלנית מקבלת את כולם באופן הולם וצנוע!!

    IP: 77.126.184.2דווח על תגובה זו

  • 66.

    מעניין מה האחוז של הנשים החילוניות שהולכות למקווה? (ל''ת)

    אזרח, 03/01/10 16:12


    IP: 212.143.122.16דווח על תגובה זו

  • 65.

    סוף סוף מבינים שהיהדות באה לסייע לנו

    יהודי, 03/01/10 15:47

    התורה מבינה ומתחשבת ברגשותינו וכל החוקים שהתורה עושה היא למעננו.
    אם יש לך בעיה עם מקווה מסוים אז בשביל זה יש מבחר מקוואות וחפשי את הטוב ביותר.
    בזכות הטהרה נשמר מאויבינו ותבוא הגאולה.

    IP: 94.178.22.152דווח על תגובה זו

  • 64.

    נישמע חזון אחרית הימים- נהדר! אני בעד ! מוכן להתאפק אפילו רוצה!

    יואב, 03/01/10 14:22

    סוף סוף הדת לבינה והולכת לקראת הנשים ובכלל צריך ללכת לקראת ייתר הקהילה בנושאים שונים - גם גירושין. אני מציע שנישואים יהיו כמו חידוש רישיון נהיגה - לא חידשת לא נהגת. אם זוג לא מחדש רישיון נישואים הוא לא נשוי. נשארים לו רק חובות כלפי הילדים וזהו.

    IP: 89.138.223.26דווח על תגובה זו

  • 63.

    מקור הנידה איסור המגע והצורך בהטהרות במקוה הוא שדם ימי

    חיה בסרט, 03/01/10 14:16

    המחזור הוא טמא, כלומר האישה בימים אלה טמאה. איך זה מתקשר עם : ''המקווה הוא מעוז הפמיניזם ומקור אדיר להעצמה נשית.''?
    גם אצל הנוצרים יש עכשיו מודה של המנעות מיחסי מין. מצדי המנעו, קיבעו ימים ומועדים, וטכננו טכסים כאוות נפשכם. אבל האיצטלה המיסטית של מי המקווה מצחיקה במקרה הטוב וגובלת בעבודת אלילים במקרה הרע.

    IP: 132.74.56.29דווח על תגובה זו

  • 62.

    ''פרו ורבו '' זו אחת המצוות הגדולות בתורה ולכן זו צביעות שאישה תיטהר

    ורד, 03/01/10 14:07

    מהיותה אישה. דבר שני... שבועיים? אם בן זוגי היה מכריח אותי לחכות שבועיים בכל חודש, הייתי מוצאת אלטרנטיבה. מי שקורא את הכתבה עלול לטעות ולחשוב שסקס נועד לשרת את הגבר ושלאישה אין חשק משלה. כמה שטויות בדף אחד.

    IP: 194.90.236.146

    • צודקת לחלוטין. במקרה שלי אני הוא זה שרוצה שקט!! (ל''ת)

      ירום, 03/01/10 17:16


      IP: 82.81.2.211 דווח על תגובה זו

  • 61.

    לכל החילונים/יות המתנגדים/ות בזעם קדוש למקווה

    מגיבה מגניבה, 03/01/10 12:38

    לא צרררייייךךךךך!!!! אל תבואו למקווה הפגאני והפרמיטיבי הזה!
    תישארו בבית, תקיימו יחסים כמו שפנים, תגוונו אותו כפי שבא לכם, טוב לכם ככה? יופי. מצויין.
    אנחנו באמת לא צריכים שתבואו להוסיף עוד בקטריות לחיטוי במקווה. אתם לא עושים טובה לאף אחד. באמת.
    אני לא מבין את הטוקבקים שמנסים לשכנע/להסביר/למשוך ולומר כמה זה טוב, וכמה חילוניות שלא- מפסידות, וכמה המתנגדים הם אנטישמיים. מי צריך אותם??? מי שרוצה, מוזמנת בשמחה רבה אחר כבוד. מי שלא- לא. לא לכולם מפריע אם יש אנשים שבטוחים שזה עבודת אלילים/ פרמיטיביות.
    ולכל הגברים שתמהים בפליאה: מה, לא לקיים יחסים שבועיים??? במילה אחת: בהמות! האשה היא לא חפץ שלכם!

    IP: 212.76.109.53דווח על תגובה זו

    • היא רוצה כל החודש, ואני בהמה? (ל''ת)

      אני רק רוצה מה שהיא רוצה, 03/01/10 15:34


      IP: 62.219.46.100 דווח על תגובה זו

  • 60.

    מוכנה לנסות - אך מי מבטיח שאכן יותר טוב?

    אסנת, 03/01/10 10:59

    לא יודעת איך בעלי יגיב לכל העניין.
    לכל אלו שאומרות שיותר טוב - תוכלו בבקשה להיות יותר ברורות?

    IP: 95.86.120.220דווח על תגובה זו

    • אסנת יקרה!

      ליאת, 05/01/10 09:51

      בעלי לא רק התנגד, אלא ממש בז לעניין ואיים בכל מיני איומים. זה הוביל משבר עמוק ביננו שלדעתי המקווה ושמירת השבת שהתחלתי בה לפני שנים, רק העצים. עברתי תקופה איומה אולם עמדתי על שלי. לקח המון זמן אולם לבסוף הוא התרגל. משהו קרה, השתנה בו ובי במקביל והעצים את הזוגיות והביא אותה למקום חדש טוב ויפה. היום , שנים רבות לאחר מכן, כשרוב חברינו גרושים או חיים יחדיו באילוץ ובשקר, אנחנו חיים בהרמוניה, אהבה והבנה נדירות. ומה עם המקווה?בעלי הוא זה שלא מוכן כיום לשמוע על אופציה אחרת.

      IP: 84.229.8.170 דווח על תגובה זו

  • 59.

    סוף סוף

    רוי, 03/01/10 10:41

    סוף סוף כתבה נורמלית כל הכבוד לעורכים,מי שלא ניסה לא יודע מה הוא מפסיד.

    IP: 77.127.238.209דווח על תגובה זו

  • 58.

    מה זה אומר אחרי 7 ימים???

    לילך, 03/01/10 10:41

    רצית לדעת למה הכוונה לאחר 7 ימים ניתן לטבול? זה אומר שעושים רק יום-יומיים בדיקה ואז ניתן ללכת?

    IP: 194.90.126.1דווח על תגובה זו

    • ממליצה לפנות בדיסקרטיות לאתרים העונים על שאלות בנושא

      רבנית, 03/01/10 11:05

      ארגון צוהר
      ארגון פועה
      ערכים
      הידברות
      ועוד

      IP: 95.86.120.220 דווח על תגובה זו

    • ללילך

      אשת איש, 04/01/10 12:44

      תיכנסי לאתר ''מקווה נט'' (תחפשי בגוגל) הוא מיד יעלה לך אותו. שם יהיו לך את כל ההסברים והפרטים, אתר מאוד מיוחד לנשים יפה ומתוק, עם מאגר מקוואות בכל הארץ. בהצלחה!

      IP: 77.125.146.90 דווח על תגובה זו

  • 57.

    מומלץ - בניגוד לכל ההפחדות ולאינטרסים של גברים

    רוית גולדשטיין-מזרחי, עו''ד, 03/01/10 10:10

    לכל אשה שטרם התנסתה בטבילה - מומלץ בחום.
    מן הסתם לא מעט גברים לא אוהבים את חוסר הזמינות של מין בבית - מאידך, אני מסכימה שאכן הטבילה שלאחר ההפסקה תורמת לקשר, לייחודיות וכן, גם ליחסים עצמם.
    אישי טוען שאמנם ויתר על כמות אך מקבל איכות... לי אין ספק שמתאים יותר כך.
    מעבר לכך, מי שמתחברת לפן הרוחני של העניין - חבל''ז...תחושת הטהרה שאחרי - אין כדוגמתה והמפגש המחודש בהתרגשות שלא היית קודם - מזרים דם חדש ליחסים.

    IP: 95.86.120.220דווח על תגובה זו

    • כל הכבוד על האומץ - עוד ידברו עלייך בלשכה

      ענת, 03/01/10 10:43

      אני יותר זהירה ופחדנית.
      IM IMPRESSED
      ענת - שם בדוי

      IP: 95.86.120.220 דווח על תגובה זו

  • 56.

    שטויות

    ליאור, 03/01/10 09:26

    חבל על הכסף שמבזבזים על השטות הזאת.
    עוד שיטה שהטפילים מנצלים כדי להוציא כסף.

    IP: 77.125.135.67דווח על תגובה זו

    • אתה אנטישמי.

      יהודי, 03/01/10 10:34

      (או אוטו-אנטישמי בהנחה שאתה יהודי)

      זה שרק כסף מעניין אותך , לא אומר שזה מה שמעניין גם את ה''טפילים'' או שמא אתה ושכמותך הם הם הטפילים, מעלה ''ניחוחות'' עזים מגרמניה בימיה ה''יפים''.

      IP: 194.90.25.27 דווח על תגובה זו

    • 10 ש''ח זה כסף שטפילים מוציאים ??

      ענת, 03/01/10 10:46

      כמה כסף מוציאים במספרה או אצל הקוסמטיקאית?
      נשמע כמו טיעון של מיואש כשכבר אין לו מה לטעון

      IP: 95.86.120.220 דווח על תגובה זו

  • 55.

    רק תראו כמה התורה דאגה לנו לכל דבר...! (ל''ת)

    כתבה יפה, 03/01/10 06:25


    IP: 93.172.177.230דווח על תגובה זו

  • 54.

    מתי תבינו שכל חק,פסק,ומצווה שכתובים בתורה הם מועילים לנו יותר מהכל!! (ל''ת)

    איש ימיני, 03/01/10 02:02


    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

    • כשתצליחו להוכיח שזה ככה. כרגע, נראה שדווקא ההיפך הוא הנכון (ל''ת)

      ארז, 03/01/10 16:33


      IP: 62.219.46.100 דווח על תגובה זו

  • 53.

    כל יהודי/ה שעושה מצווה זה טוב לכלל ישראל

    טוב שהולכות למקווה - אני מרוויח מזה משהו גם כן, 03/01/10 01:51

    זה הקטע המיוחד של היהדות שכל ישראל ערבים זה לזה ... אחד עושה טוב כולם מרוויחים אחד עושה רע כולם נדפקים...
    זה גם קשור סתם בין אדם לחברו...

    IP: 89.138.101.51דווח על תגובה זו

    • מזל שזה לא ככה (ל''ת)

      ארז, 03/01/10 16:33


      IP: 62.219.46.100 דווח על תגובה זו

  • 52.

    ישנן נשים דתיות רבות בשוהם שאינן טובלות

    לרב סתיו, 03/01/10 00:46

    אולי יש תופעה של נשים חילוניות שטובלות במקווה אם כדי לברוח מבעליהן ואם מסיבות אחרות. אבל ישנן יותר ויותר נשים דתיות שאינן מקבלות על עצמן את גזירת המקווה ואני אחת מהן. אני גרה בשוהם ויש לי חברות נוספות שכך מרגישות וכך נוהגות.

    יש לי תחושה שזו פעם ראשונה שאתה שומע על תופעה זו.... אני צודקת?

    IP: 192.118.11.112דווח על תגובה זו

    • יש גם הרבה דתיים שלא שומרים שבת וכשרות

      יהודי, 03/01/10 09:15

      ולא מקיימים תורה ומצוות.

      הם פשוט שייכים לדת אחרת, או לדת החברתית או לנצרות/איסלם/רפורמים וכו'.

      IP: 194.90.25.27 דווח על תגובה זו

    • על תתייחס לתגובה זו - ברור כי אין אישה דתיה שתוותר על המקווה

      לרב סתיו, 03/01/10 10:13

      סתם תגובה לנסות לקעקע את היופי של הבילה

      IP: 95.86.120.220 דווח על תגובה זו

  • 51.

    הכתבה מדוייקת וכל אלו שלא ניסו בגלל דעות קדומות מפסידות

    חגית, 03/01/10 00:32

    ממש לא ברור לי למה כל שוחרות החופש שמוכנות לנסות כל מיני דברים - בגלל קושי עקרוני דווקא על המקווה מוותרות.
    אתן מפסידות והאיש שלכן גם - אם יהיה מוכן להתאפק - יקבל אתכן ובגדול!!!
    לכל החוששות מכפייה דתית - תתבגרו! מי כופה עליכן משהו שם??

    IP: 95.86.120.220דווח על תגובה זו

  • 50.

    מחקר.המים במקווה הרבה יותר נקיים מהברז.. (ל''ת)

    יהודי, 02/01/10 23:17


    IP: 79.180.204.186דווח על תגובה זו

  • 49.

    מעניין אם אפשר אפשר לקבל פיצוי בשבועיים האסורים ?.. (ל''ת)

    'גיסנו', 02/01/10 22:44


    IP: 84.108.159.137דווח על תגובה זו

    • האמת - נכון. יש פיצוי? (ל''ת)

      אמנון, 03/01/10 10:52


      IP: 95.86.120.220 דווח על תגובה זו

  • 48.

    חזרה לנעורים

    עופר, 02/01/10 22:14

    בתחילה חשבנו מה נגביל את עצמינו?
    היום אני אומר לכם החיים שלנו השתנו ולטובה משום שאני שנים לא זוכר את עצמי מתגעגע אליה בכזה טירוף (כמו בתיכון) והלילה של הטבילה אחרי שבועיים זה מטורף תעצמו את העניים ולא תחלמו על שמינית מההשתוללות שלנו ואנחנו לא ילדים כבר שנתיים שאני לא חולם על אחרות.במבט לאחור לא חלמתי שעוד יהיו לי כאלה ימים תודה לך (זה בא ממנה)

    IP: 95.35.157.242דווח על תגובה זו

  • 47.

    אלה יהיו הכתבות במדינת ההלכה שתקום פה. (ל''ת)

    אבי, 02/01/10 21:48


    IP: 80.178.27.159דווח על תגובה זו

    • הלוואי :))

      יוסי, 03/01/10 00:49

      מה, עדיפות כתבות על שחיתות פוליטית?

      IP: 95.86.120.220 דווח על תגובה זו

      • יהיה גם זה וגם זה... (-: (ל''ת)

        רפורמיסט, 03/01/10 11:14


        IP: 192.115.177.220 דווח על תגובה זו

  • 46.

    כל אחת שתעשה כטוב בעיניה, אבל את הכלות מכריחים לטבול - וזו חוצפה (ל''ת)

    הרבנות דורשת אישור טבילה במקווה!!!, 02/01/10 21:18


    IP: 77.126.140.240דווח על תגובה זו

  • 45.

    למיכל 41 קיום יחסי מין במחזור אינו פרימיטיבי/פולשני/משפיל? (ל''ת)

    נסי להמנע מכך, 02/01/10 14:41


    IP: 77.127.132.6דווח על תגובה זו

  • 44.

    מתגובות הנשים למד כי פחות מפרומיל מהן מגיעות לאורגזמה (ל''ת)

    גבר בתדהמה!, 02/01/10 14:08


    IP: 77.127.132.6דווח על תגובה זו

  • 43.

    נדפק לכן המוח - אבל חזק ! (ל''ת)

    פשוט עצוב איזו השפלה, 02/01/10 12:39


    IP: 93.173.82.30דווח על תגובה זו

  • 42.

    התחלתי לשמור -וחיי המין השתפרו, שווה לנסות (ל''ת)

    חילונית, 02/01/10 11:40


    IP: 217.132.45.40דווח על תגובה זו

  • 41.

    אקט משפיל; פרימיטיבי; ופולשני!! - נשים, קראו בבקשה:

    מיכל, 02/01/10 08:50

    לכל הנשים החילוניות - התעוררו! די לתשובות הנלוזות כמו ''זו מסורת'' ; ''כך נהוג''. תנו ליום שאמור להיות, לכל הפחות, אירוע זכיר בחייכן באמת לבטא את המנטאליות שלכן. להפסיק לתת לכפיה הדתית האורתודוקסית הקשה על מוסד הנישואין להשפיע! יש אופציות אחרות!! רק כח נשי יכול לשנות את סטאטוס הנשים בימים אלה - בין היתר, לשנות את מנהג המקווה אשר לא רק שצריך היה לחלוף מן העולם - מוטב היה אילו מעולם הוא לא היה קיים - עולם חשוך ואפל!!!!

    IP: 93.172.175.82דווח על תגובה זו

    • מבחינתי המקווה היה רע הכרחי בדרך לחופה

      נשואה 40 שנה, 02/01/10 13:46

      ואתן יודעות מה, היום לא הייתי הולכת למקווה ולא לחופה... במקום זה הייתי הולכת לעורך דין טוב שיערוך חוזה ודי.

      IP: 79.183.237.41 דווח על תגובה זו

      • יכלת ליטבול בים במקום במקווה, כך אחותי עשתה (ל''ת)

        אבי, 02/01/10 21:46


        IP: 77.126.189.87 דווח על תגובה זו

        • אם את מדברת כך, אז את זו שנמצאת בעולם שפל חשוך ופרמיטיבי (ל''ת)

          ולכן כל שני וחמישי מישהו אחר בוגד באישתו, 03/01/10 02:07


          IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

    • חחח אז מה שאת מנסה לומר זה שאת... לסבית?! (ל''ת)

      ירדנה, 03/01/10 03:11


      IP: 93.172.59.32 דווח על תגובה זו

    • בשם הקידמה והחופש - מיכל מוכנה להכפיש דרך אחרת...

      ריקי, 03/01/10 11:12

      מי חי כאן בעולם חשוך ואפל???

      IP: 95.86.120.220 דווח על תגובה זו

  • 40.

    כל יום מחליפים את המים?????ומה עשו לנו????

    חקלאי, 02/01/10 07:09

    הרסו אותנו גנבו לנו את המים למקווה!

    כל יןם????????

    IP: 79.176.28.91דווח על תגובה זו

  • 39.

    טבילה במקווה זה לא יהדות, אלא סתם דרך מיושנת להתרחץ,

    אבי צנעני, 02/01/10 05:52

    שריד מהעולם בו לא היו ברוב הבתים מקלחות ואמבטיות. דוגמא קלאסית לחלק החשוך והפרימיטיבי של הדת, המשמרת ומקדשת מסורות מיושנות מתוך בערות וקנאות אטומה. מנהג דומה ניתן למצוא ב''סנטו'' היפני או ה''חמאם'' הטורקי, אבל לפחות הסנטו היפני עבר תהליך מודרניזציה ושדרוג, מה שיאהוד לא יעשו , מן הסתם, כי זה לא כתוב ב''שולחן ערוך''.

    IP: 189.78.123.70דווח על תגובה זו

    • מאיפה המחשבה ההזויה שצצה לך???? (ל''ת)

      סנופי, 02/01/10 11:01


      IP: 217.132.45.40 דווח על תגובה זו

    • משמדי..ואינת מן חגאנה? (ל''ת)

      סעדה בינת דאווד, 02/01/10 21:37


      IP: 217.132.124.40 דווח על תגובה זו

    • צנעני - תבדוק עם סבתא שלך לפני שאתה כותב שטויות

      תימני, 03/01/10 00:53

      אתה לא אשם - גם אני לא ידעתי על זה כמעט כלום

      IP: 95.86.120.220 דווח על תגובה זו

    • תימני מתיפייף משהו כמו פרימטיבי שנחת מהמערה (ל''ת)

      לך לישון, 03/01/10 02:13


      IP: 93.157.72.201 דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד

      התגובה הכי ראויה, 29/10/13 14:15

      נכון אבי..

      IP: 109.64.208.38 דווח על תגובה זו

  • 38.

    מעניין מאוד

    יוסף רום-אל , 02/01/10 01:12

    כמי שגדל בבית חילוני למהדרין ואישית רחוק מרחק שנות אור מאמונה באלוהים, אני לאט לאט מבין שעוצמתה של היהדות הוא לא בפילוסופית חיים אלא ברגולציה שלהם בצורה שמין הסתם עבדה לא רע במהלך הדורות לאבותינו עד המהפך האלים של המאה שעברה.

    IP: 98.203.251.81דווח על תגובה זו

    • רגולציה - בדיוק כך, רק לשם שינוי מבורא העולם

      יוסי, 03/01/10 00:38

      מי שברא את החשק, מי שברא את הרצון להיות במיטה עם בן הזוג, נתן לעם ישראל גם את הכלים איך לעשות זאת. אם ברגולציה ושליטת הגברים בהלכה עסקינן - נראה לך הגיוני שגבר ימנע מעצמו סקס שבועיים???

      IP: 95.86.120.220 דווח על תגובה זו

  • 37.

    שטיפת מוח שמראה לאן ישראל צועדת (ל''ת)

    גועל נפש, 02/01/10 00:20


    IP: 79.183.33.53דווח על תגובה זו

  • 36.

    שבועיים מנוחה מהבעל, ואחר כך פור- פליי. זה הטריק.

    שרה, 01/01/10 23:07

    שבועיים שקט. הוא לא לוחץ, לא נעלב. אחר כך הולכים למקווה, יודעים למה, הראש מתחיל לעבוד ולדמיין.יש התכוונות. זה הפור פליי. יתכן ויש גם הרגשה של הטהרות, בגלל המסורת. אם זה עובד- אז למה לא? חילונים מובהקים צרכים להמציא לעצמם את החוקים לבד, וזה יותר קשה. קשה לשכנע בעל להתאפק שבועיים בלי להעלב. כאן המסורת עוזרת.

    IP: 216.15.115.128דווח על תגובה זו

  • 35.

    תמונה מדהימה של מנהג פרימיטבי - ככה צריך למשוך אנשים לדת!! (ל''ת)

    אמיר, 01/01/10 22:36


    IP: 195.252.53.232דווח על תגובה זו

  • 34.

    האמת שבין השורות-עוד דרך להתחמק ממין לחופשה של שבועיים בחודש

    עם מה התחתנו ומה קיבלנו..., 01/01/10 21:47

    תפסיקו לצנזר תגובות ...

    IP: 87.69.231.9דווח על תגובה זו

  • 33.

    הטבילה במקווה הפכה לעוד ערוץ לגלגל כספים - כנסו

    לא טובלת ולא נעליים, 01/01/10 19:41

    ברגע שראו הרבנים כי החילוניות שמאמצות לעצמן כל טרנד אפשרי (כי זה הרי באופנה ללכת למקווה לא גלית?אז יאללה נלך) וברגע שראו רבנו כי למה לא לגלגל עוד כסף ולפתות את החילוניות באיזה מקווה עלק ספא כי אם כבר טרנד אז שיהיה גם עם מותג לא גלית?

    אם לאמץ דפוס כזה ולהצהיר קבל עם ועדה שזה מעלה אןתך דרגה ברוחניות ושלא נשכח חלילה סקס משופר למה לא לטבול בים התיכון???? באגם הכינרת? לקחת ברכה שכתבת לעצמך או בקשה מאלוהים ולהתייחד איתו במקור מים טהור יותר? כי רק עכשיו את יודעת שהבלנית מחליקה פינות ומחליקה גם כמה ציפורנים בנויות למים ןפירסינגים אז המים לא ממש נקיים

    תעשו לעץמכם טובה תפסיקו לרדוף אחרי טרנדים רק כי שימרית החילונית הקולית עושה אותם
    ותחשבו על זה...... לשנה אזרחית טובה ללא כפייה דתית

    IP: 24.150.231.251דווח על תגובה זו

    • אכן, לפי ההלכה מומלץ לטבול בנהר או בים. או במקווה מים בטבע. (ל''ת)

      קוראת, 02/01/10 21:37


      IP: 79.182.235.159 דווח על תגובה זו

  • 32.

    אני גבר וחיי המין שלי השתפרו מאז שאני במקווה.

    מזיין במקווה., 01/01/10 19:19

    אני מכיר שם המון בחורים צעירים,ולוקח אותם
    הביתה מהמקווה,איזה תענוג.

    IP: 93.172.169.183דווח על תגובה זו

  • 31.

    שטויות במיץ מיקווה.

    פרימיטיבי וחשוך, 01/01/10 19:05

    ההנחה שחילונים מקיימים יחסי מין גם בתקופת המחזור החודשי של האשה, היא הנחה מטופשת ומוטעת מיסודה.
    אף חילונית לא מקיימת יחסי מין בימי הווסת. כך שמי שבונה על יצירת מתח בעקבות ריחוק פיזי, יכול לעשות זאת בלי קשר לדת.

    כדי להרגיש נקי וטהור ניתן להיכנס לאמבטיה הפרטית והנקייה בבית. אין צורך במיקווה שהוא למעשה אמבטיה ציבורית.

    ההליכה למיקווה להיטהרות נוצרה בתקופות קדומות בהן לא היה לכל אחד מקלחת פרטית עם מים זורמים בביתה.
    היום זה בכלל לא רלוונטי ומיותר לחלוטין.

    הנשים שתארו איך השתפרו להן חיי המין בעקבות ההליכה למיקווה, למעשה מתארות הליך של אילוף הבעל. שיחכה ויכמה ויתאווה אליהן ויבין שהן לא זמינות כל הזמן. הן יכולות לעשות זאת בדרכים אחרות באם אילוף הסורר הוא הלך מחשבתן ורצונן.

    IP: 173.74.218.3דווח על תגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה- המקווה זו אמבטיה ציבורית

      חילונית שומרת נידה, 02/01/10 13:46

      פעם לא היו אמבטיות בבתים אז הלכו למקווה. פעם בחודש. היום מתקלחים כל יום אז המקווה הזה זו כזאת שטות וסתם טרנד מטומטם של חילוניות שרצות אחרי כל מותג ובדל של ''רוחניות''

      ממש פאטתי

      IP: 93.173.233.97 דווח על תגובה זו

      • המים במקוה, זה מי גשמים לא שאובים

        לא מים מהברז, 03/01/10 11:39

        ולא מים מהברז. כל המיסטיקה נובעת מזה שזה מים מהבריאה ולא מים מהברז

        IP: 217.132.163.118 דווח על תגובה זו

        • והמים מהברז לא הגיעו מהבריאה? או שאלוהים יושב בשמיים וזה הפ (ל''ת)

          לא חשוב ההמשך, 03/01/10 16:35


          IP: 62.219.46.100 דווח על תגובה זו

      • די כבר עם השטות הזאת שמקוה זה כמו אמבטיה

        עצבנית, 06/01/10 12:35

        זה אולי נשמע לך הגיוני, אבל מה לעשות שהיסטורית זה לא נכון? נראה לך שבארץ ישראל התקלחו רק פעם בחודש? אז הם היו מסריחים כמו חזירים, זה אולי יכול להיות נכון בארופה. וחוץ מזה מה עם הגברים? הם לא היו צריכים להתקלח? למה רק הנשים פעם בחודש? ולמה דווקא במי גשמים ולא במים שאובים? ולמה מותר לטבול במים מלוכלכים? בקיצור, שטויות במיץ.

        IP: 84.110.139.123 דווח על תגובה זו

    • אני דווקא כן

      אפרסמון, 02/01/10 14:25

      תקופת הוסת היא התקופה ''החמה'' שלי. אני לא מתכוונת לוותר עלי.
      משום מה עד עכשיו אף גבר לא התנגד לזה.

      IP: 87.70.13.144 דווח על תגובה זו

    • תקופת הנידה היא מעבר לימי הוסת

      נורית, 03/01/10 11:30

      חוץ מימי הדימום עצמו הדתיות לא מקיימות יחסי מין 7 ימים אחרי היום האחרון של הדימום.

      IP: 84.109.117.197 דווח על תגובה זו

  • 30.

    שישרף העולם ואני לא אעמוד ערומה ומושפלת מול זרה.

    אחת, 01/01/10 18:58

    ואם זה אומר שלא אוכל להנשא חתונה יהודית - שיהיה.

    IP: 109.65.147.210דווח על תגובה זו

    • איך התקלחת בצבא?

      חני, 02/01/10 21:56

      שם לא היית ערומה? ואת לא חייבת להיות ערומה ליד הבלנית. את יכולה להיכנס מיד למים. היא לא מסתכלת. זה לא ממש מעניין אותה

      IP: 84.108.97.228 דווח על תגובה זו

  • 29.

    איך שלא תקראו לזה, איך שלא תהפכו את זה - זה עדיין פרימיטיביות לשמה

    דורון, 01/01/10 18:12

    בדיוק כשם ששחיטה של תרנגולת בחנוכת בית, היא מעשה ברברי ופרימיטיבי להחריד, שמציג את הדת שלנו כדת נבערת, בדיוק כמו דת האסלאם.

    IP: 212.235.111.5דווח על תגובה זו

    • חבל שאתה מרגיש ככה (ל''ת)

      oz, 01/01/10 19:35


      IP: 72.28.223.58 דווח על תגובה זו

    • תרנגולת בחנוכת בית ?

      יהודי דתי, 02/01/10 23:11

      יש משהו שלא סיפרו לי עליו ?

      לא שמעתי על המנהג הזה , ובודאי שזו לא הלכה מחייבת. (בכלל חנוכת בית זה לא הלכה מחייבת אגב)

      IP: 95.86.76.228 דווח על תגובה זו

  • 28.

    היגיינה אכן משפרת את המין. (ל''ת)

    אבי, 01/01/10 18:04


    IP: 80.178.0.241דווח על תגובה זו

  • 27.

    מה עם מקווה לגברים?

    דויד ויהונתן, 01/01/10 18:01

    נמאס לטוס לתורכיה בשביל זה

    IP: 192.117.105.217דווח על תגובה זו

    • יש - משתמשים בו לטהרת הגוף

      יוסי, 03/01/10 00:42

      למשל - סןפרי סת''ם לפני שכותבים ספר קודש.
      אם את תורכיה אתה מחפש - לך לשם, התרחק מיהודים כשרים והשמר ממחלות

      IP: 95.86.120.220 דווח על תגובה זו

  • 26.

    ynet עוקפים אותכם בסיבוב אז החלטתם להיות מסיונרים?

    ד''ר און, 01/01/10 18:00

    מקווה וחיי מין? השתגעתם? מה לגבי סדין עם חור ואיידס? זה גם קשור?

    IP: 192.117.105.217דווח על תגובה זו

    • הצחקת אותי

      יוסי, 03/01/10 00:46

      אתא באמת מאמין לסיפורי החור בסדין??? חשבתי שבדור שלנו אנשים פחות תמימים!!
      אגב חיי מין - נראה לך ששיטה שעובדת כ''כ הרבה זמן - יכולה להיות כ''כ דפוקה???

      IP: 95.86.120.220 דווח על תגובה זו

  • 25.

    נשבר הז...ן

    יו הפנר, 01/01/10 17:55

    נמאס מעובדי האלילים למיניהם... ההומניזם
    ינצח!!!

    IP: 82.81.66.174דווח על תגובה זו

  • 24.

    למה ה'כתבה' הזו לא במדור דת?

    דודי, 01/01/10 17:54

    שם הלוא מקומה, היא מנסה לשכנע את הנשים החילוניות חלשות השכל כמה נהדרת המסורת. וההוכחה? גם אחרות עושות את השטות הזו - מיקווה.

    IP: 84.109.165.244דווח על תגובה זו

  • 23.

    פרימיטיבים

    שפוי, 01/01/10 17:41

    יופי, אנחנו ואירן יחד...

    מה יהיה אתכם דתיים פרימיטיבים? בכל העולם יש אתרי ספא משותפים לנשים וגברים,ופה?

    מקווה טהרה - בזיון!

    IP: 152.62.109.164דווח על תגובה זו

  • 22.

    הדרך להבנה האישית עוברת דרך ההבנה האנושית ! (ל''ת)

    שומר החותם!, 01/01/10 16:40


    IP: 79.183.128.173דווח על תגובה זו

  • 21.

    התמונה למעלה היא בכלל נוצרית

    חרדי שמתמצא, 01/01/10 16:21

    נראה לי שזה שאסף את התמונות לכתבה היה צריך להסתכל פעמיים
    התמונה למעלה יש מעל האשה גבר שמחזיק חלה בידיו. וזה משהו נוצרי כמדומני
    ביהדות אף גבר לא יכנס למקווה נשים שטובלות לטהרן וכן אף אחת לא מחזיקה חלה

    IP: 87.177.214.228דווח על תגובה זו

    • זה לא גבר... זו הבלנית... מזמן לא צחקתי ככה (ל''ת)

      באמת רולה לא קטנה, 03/01/10 16:37


      IP: 62.219.46.100 דווח על תגובה זו

  • 20.

    תגובה ל- 18

    רחלי, 01/01/10 16:09

    רק שתדע אדון נחמד - שלמקווה באות דווקא הרבה רוסיות....
    מצטערת שפיצצתי לך את הבועה....

    IP: 79.177.30.202דווח על תגובה זו

    • רחלי, אומרים פוצצתי, ואין לי בועה יש לי רוסיה. (ל''ת)

      EXTRA-שמאל, 04/01/10 02:09


      IP: 78.86.169.98 דווח על תגובה זו

  • 19.

    עדיף מאוחר מאשר מעולם לא! ...שמלרת מצוות משפרת אח האושר בכלל!!! (ל''ת)

    בבא ברוך, 01/01/10 15:18


    IP: 77.126.22.204דווח על תגובה זו

  • 18.

    הישראליות כבר מזמן יצאו מדעתן, אמרתי לכם רק רוסיות, וצדקתי.

    EXTRA-שמאל , 01/01/10 14:29

    טהורות יותר, מחונכות יותר, משכילות יותר, נפשן בריאה יותר, חמות במיטה והרבה הרבה יותר יפות. אני יודע זאת ממקור ראשון, אשתי היא זאת שאינכם מפסיקים לסובב אחריה את הראש ברחוב ולהזיל ריר.

    IP: 78.86.169.98דווח על תגובה זו

  • 17.

    יפה חזרה למסורת.בדרך העדינה.

    ניר זלצר, 01/01/10 14:06

    זה דבר יפה מבורך.אני מאמין שכול אחד יעשה מה שיכול לעשות לשמירת יהודת .לשמירת מסורת.אם אתה לא שומר שבת זה לא אומר שאתה לא יכול לקחת חלקים ???
    כול אחד בכיכולת שלו.
    עדיף מכולם.
    יפה אהבתי. לברוח זה הכי קל . לחבר זה יותר קשה..
    באהבת ישראל.

    IP: 85.65.48.246דווח על תגובה זו

  • 16.

    מיקוה-לנפש ולנשמה. שמירת נידה- הכרח בריאותי.

    נמאס מהפרימיטיביות המודרנית, 01/01/10 13:26

    שמעתי הרצאה של רופא, שהרחם צריך לעבור תהליך ריפוי של עוד שבוע אחרי השתחררות הביצית והדימום הוא סוג של פציעה פנימית שדרוש שבוע להגלדתה. מי שלא שומרת מעלה את הסיכון לפגיעה ברחם (זיהומים שמובילים לסרטן). בעל שלא שומר הוא רוצח מנוול בפוטנציה. תורת ישראל = תורת חיים.

    IP: 84.228.187.87דווח על תגובה זו

    • לא נסחפת קצת? בוא נתערב שאתה דוס!!! (ל''ת)

      תמנון, 01/01/10 14:28


      IP: 82.81.42.187 דווח על תגובה זו

    • לא רק שנספחת בהיסטריה, במקום לקרב אתה מרחיק. עשה טובה ואל תהרוס (ל''ת)

      מיי, 01/01/10 16:46


      IP: 93.172.242.99 דווח על תגובה זו

    • הוא בטח היה רב ולא רופא, כי זה שטויות (ל''ת)

      וחבל, 03/01/10 16:38


      IP: 62.219.46.100 דווח על תגובה זו

  • 15.

    אפשר גם ללכת לים בלילה !!! (ל''ת)

    לי, 01/01/10 13:21


    IP: 77.125.110.158דווח על תגובה זו

  • 14.

    גם חיי המין שלי השתפרו מאז שאישתי הולכת למקווה.

    לא מתאפק, 01/01/10 13:21

    היא הולכת למיקווה אני הולך לרויטל. ואם רויטל בתקופת איסור אז אני הולך לתמי. תמיד אחת משתיהן פנויה וחיי המין שלי לא היו ככה מאז ימי רווקותי.

    IP: 212.235.98.140דווח על תגובה זו

    • כל ישראל חברים (ל''ת)

      דא, 01/01/10 14:59


      IP: 85.250.110.108 דווח על תגובה זו

    • איש מלא באור..אני מקווה שהן לא מעבירות לך ''מתנות'' (ל''ת)

      מיי, 01/01/10 16:47


      IP: 93.172.242.99 דווח על תגובה זו

  • 13.

    טהרת הםשפחה מביאה ילדים טובים.

    ממליץ בחום., 01/01/10 13:01

    אני שומר על טהרת המשפחה. כמובן שזה גם תורם לחיי האישות שלנו.

    IP: 77.125.162.242דווח על תגובה זו

  • 12.

    פסק הזמן+מקווה (לא אמבט/מקלחת) מצית מחדש המין והזוגיות (ל''ת)

    יעל, 01/01/10 12:56


    IP: 87.68.213.234דווח על תגובה זו

    • יעל=ruti=מהפח אל הפחת - כולם אותו הדוס...

      לא מתרשם מטוקבקיסטים, 01/01/10 13:23

      לאישה חילונית, איך בדיוק המקווה עוזר יותר מאמבטיה חמה ומפנקת?

      וחוץ מזה למה אתה מגיב שוב ושוב בשמות שונים (ועוד בשמות של נשים). לא שמעת שהרבי לא מרשה אינטרנעט? אותך לרבי!!

      IP: 120.152.106.86 דווח על תגובה זו

      • זה בא לידי ביטוי ברוח ובמיטה

        חברה של יעל, 03/01/10 10:22

        מקוה בשבילך שפעם תצליח להבין

        IP: 95.86.120.220 דווח על תגובה זו

  • 11.

    אי אפשר לעשות הפסקה של שבועיים בלי המקווה ? (ל''ת)

    א, 01/01/10 12:42


    IP: 85.64.209.151דווח על תגובה זו

    • לא ...כפי הידועה לי צריך מקווה (ל''ת)

      אורית, 01/01/10 13:59


      IP: 93.172.17.124 דווח על תגובה זו

      • מה לא? בטח שכן. מקווה זה רק טקס של דוסיות. אפשר להנות מהפסקה בלי קשר

        עובד יותר טוב בלי הטקסים הפאגאניים, 03/01/10 16:17

        יש הגיון בהפסקה הזאת, והיא לא חייבת להיות שבועיים - גם שבוע שבוע עובד. את מאות השנים של פסיקות מוזרות שמלוות את ההגיון הזה אפשר למחוק. הטקסים, התפילות, הבלניות והרבנים לא נחוצים כלל.

        IP: 62.219.46.100 דווח על תגובה זו

    • זה תלוי,ממי את מבקשת רשות?יימצאו בקלות כאלה שישמחו לקבוע לךלפי השקפתם (ל''ת)

      חוה, 01/01/10 15:56


      IP: 132.68.248.163 דווח על תגובה זו

    • אפשר להתחיל ככה

      oz, 01/01/10 19:39

      למצוא מקווה טוב ונקי ולהתנסות

      IP: 72.28.223.58 דווח על תגובה זו

  • 10.

    גם אני ניסיתי והחוויה מדהימה!!! (ל''ת)

    ruti, 01/01/10 12:13


    IP: 79.180.225.214דווח על תגובה זו

  • 9.

    הכול שטויות. אמבטיה טובה ומקלחת ולא צריך את שאר הקשקושים. (ל''ת)

    עמית, 01/01/10 11:51


    IP: 85.65.72.102דווח על תגובה זו

  • 8.

    במיוחד אחרי שנולדים הילדים. נותן לך שקט מסקס לשבועיים (ל''ת)

    מהפח אל הפחת, 01/01/10 11:34


    IP: 132.68.248.163דווח על תגובה זו

  • 7.

    קשקוש אינטרסנטי - זה לא טרנד ולא נעליים!

    לא מאמינה לך, 01/01/10 11:31

    ברור לחלוטין שיש לך אינטרס להתחנף למקוואות ולבלניות - אותם ארגונים ממש שגורמים במשך עשרות שנים לאנשים רבים להתרחק מהדת כמו מאש.

    הליכה למקווה בקרב חילוניות זה לא "טרנד" ולא פופולארי רק בגלל שכתבו על זה באינטרנט. אני לא מכירה אפילו בחורה אחת שפויה בדעתה שתחשוב אפילו ללכת למקווה. זה מקום מתועב ומשוקץ וכמו שכתוב בפיסקה הראשונה - אני וכמעט כל החברות שלי לא מוכנות לשקול אפילו להיכנס שוב למקום הארור הזה אחרי החוויות הקשות שעברנו לפני החתונה. גם אם מצאתם איזה בחורה הזויה או שתיים שכן עושות זאת, אני עדיין טוענת שמדובר במקרים בודדים מאוד. רוצים לשכנע אותי אחרת? הראו לי בבקשה נתונים מוכחים ומבוססים על כמות החילוניות שהולכות למקווה מרצונן באופן קבוע ללא קשר לחתונה. אניבטוחה שלא מדובר על יותר מחלקיק אחוז מהנשים החילוניות.

    אז תעשו לי טובה - אל תשקרו לנו בפנים. אנחנו יודעות להפעיל את הראש בעצמנו (בניגוד לנשים החרדיות למשל...).

    IP: 120.152.106.86דווח על תגובה זו

    • למה את נישמעת לי אכולת קינאה

      ר., 01/01/10 13:37

      ומפוחדת.

      IP: 173.71.115.103 דווח על תגובה זו

      • תגידי, היית חייבת לכתוב משהו למרות שלא היה לך מה?? (ל''ת)

        ענת, 01/01/10 18:56


        IP: 109.65.147.210 דווח על תגובה זו

      • דווקא את נשמעת ככה - קנאה בחילוניות על החופש ופחד ממה יגידו הסובבים (ל''ת)

        אלה הם חייך, 03/01/10 15:42


        IP: 62.219.46.100 דווח על תגובה זו

  • 6.

    כאחד שאוהב סקס...

    דון ז'ואן, 01/01/10 11:18

    אני יוכל להעיד על עצמי שאני רחוק מלהיות דתי, אבל את אשתי אני שולח למקוה בכל חודש ותאמינו לי שאני נמשך אליה יותר ומצפה לה שבועיים עם הלשון בחוץ פשוט כל חודש חתונה מחדש...

    IP: 95.86.113.43דווח על תגובה זו

    • ברור... אתה לא דתי. וגם המקווה גרם לך להיות מליארדר, לא?

      מנשה מבני ברק, 01/01/10 11:52

      אני רחוק מלהיות חילוני. למעשה אני חרדי מבנני ברק. אבל אצלי המקווה הפך להיות בעייה קשה. היחסים ביני ובין אישתי הפכו למתחוים מאוד בגלל המקווה ואנחנו שוקלים להתגרש.

      אני באמת חרדי. מה, הרי כתבתי שאני חרדי. אתה לא מאמין לי?

      אגב, זה נכון שהמקווה גרם לך להיות מליארדר? וגם בעל כוחות על? אתה יכול לראות דרך קירות ולירות לייזר מהעיניים??

      IP: 120.152.106.86 דווח על תגובה זו

    • צודק, בשבועיים האלו היא איתי ובאמת נמרה, (ל''ת)

      מומי, 01/01/10 17:03


      IP: 84.229.65.135 דווח על תגובה זו

    • גם אני רציתי שאשתי תלך למקווה לפני הריונות

      שלום, 03/01/10 00:59

      וזה, הרבה לפני שהבנתי בנושא והרבה לפני שחזרנו בתשובה. ברוך השם - הילדים שלי כולם ילדי מקווה.
      המפוחדים. המבוהלים ימשיכו לרטון - ובינתיים יהיו ילדים (של אחרים) שיוולדו בטהרה

      IP: 95.86.120.220 דווח על תגובה זו

  • 5.

    מה זה משפרת, אישתי הפכה לנמרה במיטה!! (ל''ת)

    אוסף הבלים למשועממות, 01/01/10 11:14


    IP: 89.139.175.83דווח על תגובה זו

  • 4.

    תמונה חשופה ולא לעניין (ל''ת)

    חם ויפת, 01/01/10 11:05


    IP: 84.108.82.123דווח על תגובה זו

  • 3.

    מרעיבו משביעו-משביעו מרעיבו,כה פשוט.

    גפן,אבל לא ליין, 01/01/10 10:52

    הפוך גוטה הפוך....
    הזוי משהו הבחור...

    IP: 193.37.128.47דווח על תגובה זו

  • 2.

    כתבה יפה ומרתקת

    שושו, 01/01/10 10:42

    תכלס..סטייק כל יום נמאס בסוף אבל אחרי שבועיים אנחנו הגברים רעבים.........:) וגם סומכים יותר טוב על הנשים שלא יעשו שטויות עם אחרים לפחות חצי חודש
    חח

    IP: 84.229.110.59דווח על תגובה זו

    • סבבה. אז תתאפק שבועיים. למה צריך ללכת לביצת הזיעה שנקראת מקווה??

      לא ברור, 01/01/10 11:54

      רוצה לחכות שבועיםי? לך על זה. תחכה אפילו שנתיים מצידי. אבל איך אתה מציע לנשים ללכת למקום המגעיל והמזעזע הזה שנקרא מקווה? זה דוחה ברמות!!!

      IP: 120.152.106.86 דווח על תגובה זו

      • זו התרבות של היהודים תלעג לעם שלך שרוחצים רגליים מסריחות (ל''ת)

        ביצת הזעה אלק ומה הסאונה ביצת סרחון?, 01/01/10 12:59


        IP: 212.25.77.118 דווח על תגובה זו

      • ביצת זיעה????????????? לא יפה!

        נעלבנו, 01/01/10 13:00

        מה דוחה? זה כמו בריכה בדיוק, רק לפני שנכנסים לשם חייבים להתקלח יסודי!

        באמת באמת לא יפה לדבר או לכתוב ככה.

        IP: 95.86.70.161 דווח על תגובה זו

        • כמו בריכה מלאה בדוסים. או במילים אחרות: ביצת זיעה (ל''ת)

          דא, 01/01/10 14:32


          IP: 79.176.14.22 דווח על תגובה זו

          • או במילים אחרות אוטואנטישמיות.

            יהודי, 02/01/10 23:16

            בגרמנית זה נשמע יותר טוב.

            IP: 95.86.76.228 דווח על תגובה זו

      • מקווה נקי בהרבה מכל בריכת שחיה

        דנה, 03/01/10 01:05

        המים מוחלפים ברוב המקוואות כל יום, משתמשים בכלור ונשים נכנסות כשהן נקיות בהרבה מכל יום אחר... מעבר לכך - אין שתן במים כמו בבריכה וכמות האנשים לכל ליטר מים קטנה מכל בריכה. אגב - מי שלא מוטרדת מקור המים - שתטבול בים!

        IP: 95.86.120.220 דווח על תגובה זו

      • ר

        ר, 27/12/10 12:07

        רואים שאין לך מושג קלוש על איך מיראה המקוה, הבלה

        IP: 84.108.92.101 דווח על תגובה זו

  • 1.

    הגמרא

    משה, 01/01/10 10:41

    אומרת למה אמרה תורה נדה אסורה לבעלה בשביל שתהא חביבה עליו כשעת כניסתה לחופה

    IP: 95.86.93.234דווח על תגובה זו

    • קראת בכלל דף אחד גמרא אחד?אפשר לצטט פתגמים כמו תוכי גם מאודטה. (ל''ת)

      מיכל, 01/01/10 11:39


      IP: 132.68.248.163 דווח על תגובה זו

      • ר

        ר, 27/12/10 12:04

        ואת יודעת איך ניראית גמרא?

        IP: 84.108.92.101 דווח על תגובה זו