• 73.

    שרי אנסקי - כותבת שטויות בעיתון כבר (לפחות) 6 שנים.

    על הפנים, 16/12/15 16:15

    האמת הרבה יותר אבל ואוו איזה מאמר מופרך ורצוף באגודות אורבניות ומסקנות שגויות. אם את שומעת את הדפיקה בדלת זה המדע שבא ללמד אותך לחפש מחקרים בגוגל.

    IP: 62.219.224.203דווח על תגובה זו

  • 72.

    ריח רע

    דינה חייקין, 03/12/13 07:22

    למדתי משהו, אני בזה אפסיק עם שמן קנולה אך, אל תשללי לעולם באופן מוחלט דבר מסוים כמו, 'אם אוכל מריח רע לא להשתמש בו' בזה טעית לחלוטין, קחי דוגמא, החלבה ידועה כמסריחה את הגוף, ובכל זאת זה הכי בריא וגם טעם גן עדן.

    IP: 93.173.237.15דווח על תגובה זו

  • 71.

    הסיבות האמיתיות להימנע מקנולה

    מבין דבר, 23/10/12 14:47

    רוב הקנולה בעולם מהונדסת גנטית ומכילה בתוכה קוטלי עשבים, אף אחד לא עוקב אחרי ההשפעות של המזון המהונדס גנטית לאורך שנים כי יצרני הזרעים בארה''ב מונעים כל בדיקה כזו.
    מחקרים עצמאיים על עכברים שאכלו זרעים מהונדסים גילו שהוולדות סבלו מפגמים מולדים.
    אם נגרם נזק נדע רק לאורך שנים.

    IP: 213.57.217.148דווח על תגובה זו

  • 70.

    מילה אחת

    אנונימי, 16/07/12 19:55

    את מטומטמת. למה לא מורידים את זה ואותך מהאתר?! ומתנצלים לפחות?!?!

    IP: 84.228.255.194דווח על תגובה זו

  • 69.

    מה לגבי בריאות מחבתות ניאופלם אותן מפרסמת ביתך? (ל''ת)

    רון, 27/12/11 12:20


    IP: 213.57.223.160דווח על תגובה זו

  • 68.

    שמן קנולה

    אבי, 03/03/10 16:39

    השמן הכי טעים ופחות מסריח שיש.
    וגם הכי בריאלדעת מדענים ורופאים.
    איך אפשר לכתוב כלכך הרבה שטויות.

    IP: 194.90.192.10דווח על תגובה זו

  • 67.

    שרי את רושמת על מגרעות השמן ועל כך שהציבור

    שרון, 15/02/10 19:20

    לא יודע להבדיל בן מזון בריא ללא בריא ובאותה נשימה בדיוק את נותנת לנו מתכונים עם קמח לבן וסוכר לבן, הידועים כמזיקים מאוד לבריאות........

    IP: 109.67.11.235דווח על תגובה זו

  • 66.

    איזו פאדיחה!!! לפחות שיורידו את זה מהאתר ויתנצלו!! (ל''ת)

    לס, 30/12/09 00:26


    IP: 77.125.150.225דווח על תגובה זו

  • 65.

    עצוב שלפחות העורך לא בדק עובדות

    אהובה, 28/12/09 22:49

    שרי היקרה,
    אם יוצא לך לקרוא את זה, אמנם את לא עיתונאית ממש אלא כותבת טור על בישול, אך את עדיין נחשבת סוג של עיתונאית וכותבת בעיתון מכובד, וזה פשוט בושה שאת מפרסמת מיילים טיפשיים בלי אפילו לבדוק לרגע בגוגל אם יש אמת מאחורי. האגדה על שמן קנולה הופרכה עוד בשנת 2005. אני מאוד מקווה שהעובדה שההפרכה התפרסמה באנגלית - לא זו הסיבה שלא טרחת לקרוא אותה.
    מקווה שהפאדיחה הזו לימדה אותך משהו לעתיד.

    IP: 80.230.56.216דווח על תגובה זו

  • 64.

    נו, שוין...

    גבי, 21/12/09 21:52

    זה נכון ששרי ניזונה, כמו כולנו, משמועות, חדשות, כאילו מחקרים וזרגים מלוחים בשמן עמוק. וזו כתבה של מישהו שיותר מלחפש קצת בגוגל לא יודע לעשות הרבה.
    ושלא נדע ממה עשוי הגז המדמיע - למרות שמקריאת הכתבה הזו דמעתי מצחוק וגעיתי מבכי יותר מהגז שלא התיזו עלי, שלא ליבב מהתגובות הפסאודו אינטלקטואליות/כימיות/ביולוגיות שנמצצו כאן עד היסוד.

    IP: 85.250.163.45דווח על תגובה זו

  • 63.

    לא להאמין - כתבה המבוססת על מיתוס מלפני עשור

    אמיר, 21/12/09 18:13

    והמצחיק הוא שהכותבת מזכירה שאסור להאמין לכל מה שכתוב ברשת, ואז טוענת שיש קשר בין קנולה לבין מחלת הפרה המשוגעת... מה יש להוסיף? בינה ממנה והלאה.

    IP: 145.236.215.117דווח על תגובה זו

  • 62.

    תודה רבה!

    שרון, 20/12/09 06:59

    שרי יקרה,
    המון תודה.
    כנראה שגם לי יש את הנטייה להאמין שמה שמוכרז כבריא הוא אכן כזה... אכן ריח השמן הוא ריח כבד ודי דוחה מה שבאמת היה אמור לגרום להרמת גבה.
    שוב תודה חוזרת בשמחה לשמנים הוותיקים חמניות ותירס...
    מזל שבמטבחינו שמן הזית הוא המלך! וטיגונים רק בעוד שנה!

    IP: 109.65.28.254דווח על תגובה זו

  • 61.

    תודה רבה!

    שרון, 19/12/09 22:43

    שרי יקרה,
    המון תודה.
    כנראה שגם לי יש את הנטייה להאמין שמה שמוכרז כבריא הוא אכן כזה... אכן ריח השמן הוא ריח כבד ודי דוחה מה שבאמת היה אמור לגרום להרמת גבה.
    שוב תודה חוזרת בשמחה לשמנים הוותיקים חמניות ותירס...
    מזל שבמטבחינו שמן הזית הוא המלך! וטיגונים רק בעוד שנה!

    IP: 109.65.28.254דווח על תגובה זו

  • 60.

    הסופגניות סופר טעימות! גם בקנולה! הכי פשוטות והכי טעימות שיצאו לי! (ל''ת)

    חן, 17/12/09 15:41


    IP: 85.64.164.27דווח על תגובה זו

  • 59.

    כמה שטויות כתבה אחת

    דור, 17/12/09 02:38

    מיתוס שהופרך מלפני שנים...חפשו בעצמכם באינטרנט ותראו לבד

    ושרי היקרה , יש הבדל עצום בין הנדסה גנטית להכלאה , והקנולה אינה תוצר של הנדסה גנטית !

    IP: 84.228.185.217דווח על תגובה זו

  • 58.

    כמו שאומרים, עם מטומטמים לא מתווכחים... :) (ל''ת)

    מהנדס מזון בהסמכה, 16/12/09 11:48


    IP: 84.108.252.14דווח על תגובה זו

  • 57.

    קנו קמח מאורז מלא, נמכר בכל בתי הטבע (ל''ת)

    שלומית, 14/12/09 13:14


    IP: 217.132.147.78דווח על תגובה זו

  • 56.

    קמח לבן+סוכר לבן- הכי לא בריאים בעולם (ל''ת)

    שירן, 14/12/09 13:14


    IP: 217.132.147.78דווח על תגובה זו

  • 55.

    קמח אורז נמכר בכל בתי הטבע (ל''ת)

    מיצי, 14/12/09 13:13


    IP: 217.132.147.78דווח על תגובה זו

  • 54.

    הכתבה ישנה והופרכה כבר ב2005

    אורה, 14/12/09 11:55

    http://www.healthcentral.com/drdean/408/16307.html

    מי שמעניין אותו שיחפש בלינק

    IP: 195.62.18.107דווח על תגובה זו

  • 53.

    מידע בוטני על שמן הקנולה

    שרה גולד, 13/12/09 22:47

    באתר ''צמח השדה''
    http://www.wildflowers.co.il/hebrew/
    תוכלו לקרוא בצורה ידידותית ומובנת את האמת המדעית על שמן הקנולה.
    את שמן הקנולה מכינים מצמח ששמו: כרוב הנאפוס....
    ולא מצמח הלפתית.
    חפשו את שני הצמחים, קראו ותבינו ששרי טעטה כאן.

    IP: 89.138.30.52דווח על תגובה זו

    • זו בדיוק הטענה: את הקנולה לא מייצרים מליפתית אלא מצמחים אחרים,

      מי שטועה ומטעה הנו את....., 14/12/09 09:38

      מה שמצטרף לטענות האחרות שבקנולה התעשייתית אין שום יתרונות לעומת כל שמן תעשייתי אחר.
      המחקר על הקנולה אשר בוצע במעבדות הקנדיות נעשה אמנם על הליפתית אך אין בעולם כמויות מסחריות מספקות לייצור קנולה בדרך ההיא.
      רוב הקנולה הנמכרת בעולם הנה מסוג ''קוזלה'' שהוא מוצר הזהה לקנולה בדרך הפקתו אך ה PH שלו נמוך בהרבה.

      IP: 85.96.199.225 דווח על תגובה זו

    • לפתית זה שם אחר לכרוב הנאפוס! (ל''ת)

      את מאוד חכמה, 16/07/12 19:56


      IP: 84.228.255.194 דווח על תגובה זו

  • 52.

    אם ה''החיות או הזבובים...לא התקרבו אליו'' אז איך הלפתית שגשגה?

    16, 13/12/09 14:18

    אם ה''החיות או הזבובים...לא התקרבו אליו'' אז איך הלפתית שגשגה?
    מה האביק אותה?!

    IP: 79.179.240.118דווח על תגובה זו

    • המאביקות העקריות בטבע הן הדבורים,ולא כל צמח זקוק להאבקה.

      פטריות למשל?, 13/12/09 14:54

      אבל סחתיין על הבקיאות....

      IP: 78.188.167.13 דווח על תגובה זו

      • פטריות אינן צמח.

        אסף, 16/12/09 16:29

        אבל סחטיין על הבקיאות.

        IP: 192.114.91.226 דווח על תגובה זו

  • 51.

    הפחדת אותי, אז בדקתי

    אורן, 13/12/09 13:59

    והספיק לי להכנס לויקיפדיה כדי להירגע...
    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%9E%D7%9F_%D7%A7%D7%A0%D7%95%D7%9C%D7%94

    IP: 84.228.226.81

    • עם כל הכבוד לי ולאחיותי מה שאיננו מספרות לכן זה שיש הבדל עצום באיכויות

      ויקי, 13/12/09 15:14

      שמן הקנולה שפותח ע''י מעבדות בקנדה, מוצה בכבישה קרה.
      לעומת זאת, השמן המופק בכמויות הסטריות בתעשיה ממוצה בע''י תהליך תרמי הדורש מליוני טונות של קיטור. כל תכונותיו הטובות של הקנולה נהרסות בתהליך הזה.
      ויחי ההבדל הקטן...

      IP: 78.188.167.13 דווח על תגובה זו

      • צודק

        איתן, 13/12/09 17:26

        עד כמה שאני יודע

        IP: 192.118.0.2 דווח על תגובה זו

        • ''צודקת'' יקירי ותודה עבור התמיכה.

          ויקי, 14/12/09 09:40

          אנחנו אנציקלופדיות, לא אנציקלופדיים....

          IP: 85.96.199.225 דווח על תגובה זו

      • כל השמנים מופקים בדרך זו גם שמן סויה

        אבי, 03/03/10 16:42

        הם לא נדפקים ושום תכונות לא הולכות לאיבוד.
        כל התכונות נבדקות במעבדה.

        IP: 194.90.192.10 דווח על תגובה זו

  • 50.

    החליקה על כתם שמן...

    טובה, 13/12/09 13:52

    אני תוהה מה גרם לגב' אנסקי לתקוף את הקנולה לי. גב' אנסקי, שסובלת מעודף משקל (על פי דבריה) ומבשלת בשר עם חמאה ושמנת ( על פי מתכוניה)- היא האדם האחרון שיכול ליעץ לי בעניני בריאות.
    אני ממליצה לגב' אנסקי להתרכז במה שהיא יודעת לעשות: בישול וסיפורי פולקלור, ולעזוב את הקנולה שלי בשקט

    IP: 91.143.235.218דווח על תגובה זו

    • שטויות, את ''מסובבת''. השתמשי במה שתרצי, אך אל תסלפי. (ל''ת)

      היא מעדיפה שמן חמניות, אני לא משתמשת באף שמן., 13/12/09 14:57


      IP: 78.188.167.13 דווח על תגובה זו

  • 49.

    אם יצרניות או יבואניות שמן קנולה לא יגישו תביעת דיבה, אז נדע שזה נכון (ל''ת)

    מבחן התביעה..., 13/12/09 12:12


    IP: 79.181.49.214דווח על תגובה זו

    • בחח, ''מבחן התביעה''. באמת מצאת הוכחה מושלמת.

      .........גם אנחנו יודעים להקליד נקודות......., 13/12/09 13:58

      אבל מעניין מה יש למשרד הבריאות לאמר בהקשר.

      IP: 78.188.167.13 דווח על תגובה זו

      • נו, אז תברר ותגיד מה יש למשרד הבריאות להגיד על זה

        במקום להקליד עוד נקודות..........................., 13/12/09 15:05

        כי בינתיים יש לשמן הזה אישור לשימוש בכל ארצות העולם.
        אבל כנראה שכ-ו-ל-ם טועים ורק המדענית אנסקי צודקת...................................

        IP: 79.181.49.214 דווח על תגובה זו

        • אז מה עם אושר לשימוש? זה עושה אותו טוב או ''בריא'' יותר משמנים אחרים? (ל''ת)

          זה הפח שכולכם נפלתם בו., 13/12/09 15:26


          IP: 78.188.167.13 דווח על תגובה זו

          • ךא טוב ולא בריא יותר מאחרים. זה בדיוק העניין - בניגוד לנטען בכתבה (ל''ת)

            הבנת הנקרא, 13/12/09 23:31


            IP: 79.181.49.214 דווח על תגובה זו

            • בדיוק - לא טוב ולא רע יותר ושכל ה''שפים'' יפסיקו לפרסם את ''סגולותיו''. (ל''ת)

              מסכימים אם כן?, 14/12/09 09:42


              IP: 85.96.199.225 דווח על תגובה זו

  • 48.

    תגידו מי המטורף שעדיין בכלל משתמש בשמן צמחי או טיגון עמוק

    חוויאר, 13/12/09 11:49

    רק שמן זית, וגם לא בטיגון עמוק (כי הוא נשרף מהר)

    מזילים ריר?
    עם של שמנים

    IP: 85.250.244.126דווח על תגובה זו

    • אני המטורף, שחושב שהחיים קצרים מדי מכדי לבזבז אותם על דאגות ללא סוף (ל''ת)

      ואתה אולי תחיה יותר - אם אתה קורא לזה חיים..., 13/12/09 12:13


      IP: 79.181.49.214 דווח על תגובה זו

      • אתה באמת מטורף

        באמת?, 13/12/09 16:45

        למה להרוס חיים בלי דאגות ומלאים בריאות
        בשביל אנשים אדישים שבסוף כן יחלו בכל מיני מחלות וגם בדרך יראו את כולם מודאגים מסביבם.

        IP: 78.52.102.82 דווח על תגובה זו

        • תמשיך לא לאכול כלום ולדאוג, ואני אמשיך לאכול אוכל מטוגן כמו שעשו מאות (ל''ת)

          שנים לפני, ונראה מי יחיה יותר טוב..., 13/12/09 23:32


          IP: 79.181.49.214 דווח על תגובה זו

  • 47.

    אני לא סובלת את הריח של הקנולה

    שם, 13/12/09 08:51

    ולכן לא משתמשת בו - ויגידו שזה בריא כמה שרוצים.
    משתמשת מעט בשמן חמניות (רצוי בכבישה קרה)
    ובשמן זית טוב.

    IP: 209.88.187.126דווח על תגובה זו

  • 46.

    שרי כל בר דעת שם לב ש-80% מהתגובות פה

    אופיר, 13/12/09 08:12

    זה של אנשים ששילמו להם.. וכל מה שהם כותבים זה השמצות חסרות שחר ובסיס.
    סחטיין על הפירסום האמיץ ועל הדאגה לזולת.

    IP: 84.111.20.48דווח על תגובה זו

    • כל בר דעת יודע אנגלית ויכול לבדוק בעצמו שמה שכתוב כאן זה שטויות

      ירון, 13/12/09 11:51

      אנסקי מבססת את כל טענותיה על מתיחת רשת שהופרכה כבר מזמן. חבל שאתה פתי מאמין לכל דבר, אופיר.

      IP: 78.92.80.118 דווח על תגובה זו

  • 45.

    הטרגדיה של אנסקי ....

    אפי, 13/12/09 05:36

    היא הפטאטיות שלה, הצורך העז להיות מקורית ומיוחדת, טקסטים ''ספרותיים'' מביכים, ''מחקרים''-כי היא עיתונאית חוקרת הרי, וכאילו קצת סקס אפיל.
    הלו,את כולה כותבת טור אוכל, תעשי את העבודה שלך, ותעזבי אותנו מהיומרה המביכה שלך. או שמא התעייפת,אז לכיהביתה ושיביאו מישהו אחר במקומך.

    IP: 93.173.129.73דווח על תגובה זו

    • אנסקי כותבת נפלא (ל''ת)

      אורי, 13/12/09 08:39


      IP: 84.228.10.210 דווח על תגובה זו

    • הקומדיה של אפי ... -

      שהוא נקבה מתלהמת וגסת רוח, 13/12/09 09:06

      וגם זה בתשלום, כמובן.
      בדיחה.

      IP: 62.90.194.122 דווח על תגובה זו

      • ברור. (ל''ת)

        ומובן. אולי הוא אפילו הראש לשועלים., 13/12/09 09:54


        IP: 78.188.167.13 דווח על תגובה זו

      • כמובן, רק נקבה יכולה להיות מתלהמת וגסת רוח... (ל''ת)

        האם גם כבודה נקבה במקרה?, 13/12/09 15:06


        IP: 79.181.49.214 דווח על תגובה זו

  • 44.

    ''שמנים כאלה גם מכילים את החומצות האלוהיות שהגוף אינו יכול לייצר בעצמו''

    ציטוט מה''מחקר''... חומצות אלוהיות!, 13/12/09 03:52

    אלוהים אדירים, כמה שטויות, כמה!

    IP: 79.181.49.214דווח על תגובה זו

  • 43.

    להזהר ממתיחות רשת - א.ב. של אינטרנט

    א, 13/12/09 00:56

    מדהים כמה קישקושים בכתבה אחת, כמה השמצות, סילופים, עובדות לא נכונות, ועוד יותר מדהים שהכותבת מאמינה למתיחת רשת. עם עיתונאים כאלה, ועורכים כאלה, מה הפלא שהתקשורת שלנו נעשית מטומטמת יותר מיום ליום.

    IP: 85.168.59.5דווח על תגובה זו

  • 42.

    דווק לשמן קנולה אין ריח גרוע כמו זה של שמן הסויה. כל השאר שטויות במיץ

    אבל זה עובד - סוף סוף יש לאנסקי הרבה תגובות. .., 13/12/09 00:04

    נכון שהשמן המקורי היה מיועד למשהו אחר לגמרי, אבל השמן הקיים מופק מצמח שאכן עבר שינויים, אבל זה משהו שאפילו תפוח עובר...

    אז עכשיו כולם נגד הקנולה. נו טוב, מחר ימצאו שגם שמן זית הוא מזיק.

    אין סוף לשטויות.

    IP: 79.181.49.214דווח על תגובה זו

  • 41.

    ייצרני מזון משתמשים בקנולה כי הוא הכי זול. נקודה. ולא כי הוא

    י, 12/12/09 23:46

    בריא כי הוא לא. שימוש בקנולה דרך להוזיל עליות ייצור של מזון מוכן.

    IP: 79.177.0.3דווח על תגובה זו

    • אכן נקודה. (ל''ת)

      שמן הוא שמן הוא שמן הוא שמן. שמם לא בריא!, 13/12/09 09:23


      IP: 78.188.167.13 דווח על תגובה זו

  • 40.

    בסוף רק מים נוכל לאכול (ל''ת)

    כל יום מחקר חדש, 12/12/09 23:39


    IP: 91.135.102.200דווח על תגובה זו

  • 39.

    היא חומצה Erucic acid שנמצאת ב RAPE SEED

    הבעיה, 12/12/09 23:21

    בהשבחת מינים יצרו את הקנולה ובה הורידו את כמות החומצה למינימום שהוא פחות מזיק ואף בעל תכונות טובות,
    לא צריך להגזים עם קנולה ולהשתדל לא ליפול לקנולה של MONSANTO שעושה באמת מניפולציות גנטיות ומוסיפה רעלים לצמח, זאת חברה שבלשון המעטה אי אפשר לסמוך עליה
    הקנולה בישראל זה הדבר הכי דוחה שראיתי בחיים שלי בכל מקרה.

    IP: 78.52.102.150דווח על תגובה זו

  • 38.

    קוליפורמים בחומוס ושווארמות פיגולים הולכים טוב עם קנולה. (ל''ת)

    ואללה, אשכרה ''שבוע סוף'' נהיה פה., 12/12/09 23:08


    IP: 79.183.205.11דווח על תגובה זו

  • 37.

    אחת הכתבות החזקות ! קבלי ח''ח ממני (ל''ת)

    טופי, 12/12/09 22:41


    IP: 81.218.145.251דווח על תגובה זו

  • 36.

    פתי (שרי) מאמין לכל דבר

    יעל, 12/12/09 22:34

    הייתי מצפה מעיתון רציני לבדוק את העובדות ולהתייעץ ים מומחים לפני שמפרסמים כזה טור לא מדויק, לא אחראי, ולא מהימן.

    אבל בעצם, מעריב אינו עיתון רציני...

    IP: 79.176.137.59דווח על תגובה זו

    • וההיפך. (ל''ת)

      שמן הוא שמן הוא שמן הוא שמן. שמן לא בריא!, 13/12/09 15:28


      IP: 78.188.167.13 דווח על תגובה זו

  • 35.

    הכתבה הזו עברה בדיקה משפטית? גיבוב שטויות - פשוט שערוריה

    בירנית גורן, 12/12/09 20:20

    נתקלתי בכתבה אחרי שהשמועה בבלוגי הבישול בישראל פשטה כבשדה קוצים - שרי אנסקי חושפת ששמן קנולה מזיק לבריאות.

    אני בהלם מוחלט מגיבוב השטויות שאנסקי אספה בכתבה הזו - צ'יזבט מלפני שמונה שנים שכבר מזמן הוכח ונפסל כלא נכון.

    מדענים ברחבי העולם הוכיחו מזמן ששמן קנולה הוא שמן הבישול הבריא ביותר. אבל מה יש לאנסקי כהוכחה נגד זה? משפטים כמו ''נדמה לי'' ו''לדעתי''.

    ובכן, לדעתי אנסקי פנטזיונרית ונדמה לי שעורכיה חסרי אחריות. ודעתי ומה שנדמה לי כאן מבוססים רק במעט יותר ממה שנדמה ולדעתה של אנסקי.

    IP: 192.118.0.231דווח על תגובה זו

    • הקישקושים שלך הם באמת שערורעה של טימטום,

      אין שום ''הוכחת מדענים ברחבי העולם'' לבריאות השמן, 12/12/09 21:09

      יש רק מחקרים שתומכים בסיווג השמן כ''בדרך כלל לא מזיק'' וגם על כך הדעות חלוקות.

      לפני שאת יוצאת בשצף קישקושים רעיל, נא לציין
      מקור של ה''מחקרים'' שאליהם את מתייחסת, כדי שכולם יוכלו לקרוא כמה ולמה השמן הזה בריא.

      IP: 82.81.104.135 דווח על תגובה זו

      • קשה לעשות חיפוש? הנה שני לינקים לדוגמא שאפשר למצוא בלי מאמץ

        בירנית גורן, 12/12/09 22:23

        http://www.sciencedaily.com/releases/2007/10/071001102430.htm

        http://www.naturalnews.com/020722_health_canola_oil_heart_health.html

        IP: 192.118.0.231 דווח על תגובה זו

    • לא רק זה מקרוד זה בכלל על בסיס סולט וזלאביה בכלל לא דומה שסופגניה.

      טוניסאי אסלי, 12/12/09 22:04

      אם כבר אז בצרפתית הוא נקרא beignet

      IP: 87.68.251.108 דווח על תגובה זו

      • מה לטוניסאי ולמקרוד?

        אליהו, 18/03/10 03:17

        בנייה זה משהו אחר.
        אל תביך את עצמך :)

        IP: 77.127.66.79 דווח על תגובה זו

    • תגובה מצויינת, אהבתי (ל''ת)

      אורן האתאיסט, 12/12/09 22:19


      IP: 78.92.80.118 דווח על תגובה זו

    • ואני חשבתי שלכל היחצ''נים והטוקבקיסטים בתשלום קוראים משה כהן המקורי (ל''ת)

      כמה שאני טועה לפעמים, 12/12/09 22:25


      IP: 79.176.143.98 דווח על תגובה זו

      • ואולי אתה יחצן סמוי של השמן אותו מפארים בכתבה? (ל''ת)

        שמן חמניות, למשל..., 13/12/09 00:05


        IP: 79.181.49.214 דווח על תגובה זו

    • אפשר לקבל לינק למחקר כזה (ל''ת)

      דורון, 13/12/09 08:31


      IP: 134.191.232.69 דווח על תגובה זו

      • כבר פעמיים הגבתי עם לינקים - ומשום מה צנזרו את זה

        בירנית גורן, 13/12/09 10:24

        אולי אסור לפרסם לינקים חיצוניים, לא יודעת.

        בכל מקרה, תעשה חיפוש בגוגל

        canola oil FDA

        בתוצאות הראשונות תקבל לינקים מ:

        Truth or Fiction
        Mayo Clinic
        Snopes(אתר מפורסם לחשיפת והפרכת תרמיות אינטרנט)
        Medical News Today

        וכו'

        אתה יכול לחפש גם

        Canola oil studies

        ולמצוא את כל האתרים הקוקואים שנפלו כמו אנסקי - כמו גם ממצאים של ה-FDA על יתרונות שמן הקנולה בהקשר של מחלות לב, וכו'.

        IP: 192.118.0.231 דווח על תגובה זו

  • 34.

    Safflower oil!~ (ל''ת)

    ornit, 12/12/09 20:18


    IP: 71.189.24.14דווח על תגובה זו

  • 33.

    הכל יפה

    חסיה, 12/12/09 20:03

    אבל מה עם הרשימות השבועיות שלך שמהללות אכילת חיות מתות, כי דמן מותר. לא בריא, ולא הוגן.

    IP: 98.248.160.51דווח על תגובה זו

  • 32.

    כל הכבוד,ועכשיו צריך להכניס אותה לתוכנית להגנת עדים.

    *, 12/12/09 19:08

    יותר מדי אינטרסים כלכלים עלולים להיפגע.

    IP: 80.179.11.183דווח על תגובה זו

    • אם שמת לב האינטרסנטים כבר מגיבים פה. שרי בצרות. (ל''ת)

      אנטי אינטרסנטים, 12/12/09 20:24


      IP: 78.188.167.13 דווח על תגובה זו

      • כן הרבה איטרסנטים יש כאן, כולל אני - בעל חברת קנולית לשיווק קנולה

        אורן האתאיסט, 12/12/09 22:21

        המוטו שלנו זה ''קנולה - טוב יותר מגרנולה''. וגם ''קנלה - כדי שלא תהיה מיגרנה''. קנלה זה המוצר העתידי שלנו שמופק מנפט גולמי.

        IP: 78.92.80.118 דווח על תגובה זו

  • 31.

    לא יזיק לדייק

    ספינג', 12/12/09 18:36

    שרי אנסקי חביבה, לסופגניות האלג'יראיות קוראים באלג'ר ''ספינג''' הפלא ופלא, והמתכון הוא אותו מתכון בטוניס, מרוקו ואלג'יר והספינג' הוא אותו הספינג'. ובאי סרדיניה אוכלים את אותו ספינג', אך קוראים להן ''sfingi'' ובאיטליה שמם הוא ''zapoli

    IP: 72.229.181.191דווח על תגובה זו

  • 30.

    חוץ מהפחדות, יש הוכחה מדעית שזה רע? (ל''ת)

    יוסי, 12/12/09 18:29


    IP: 94.159.215.235דווח על תגובה זו

    • ההפך הוא הנכון! ההוכחות המדעיות הן לטובת הקנולה! (ל''ת)

      agapornis , 12/12/09 19:44


      IP: 79.176.197.220 דווח על תגובה זו

      • ממש לא! יש מספיק מאמרים מדעיים באינטרנט שמראים להיפך (ל''ת)

        שמן זית, 12/12/09 20:09


        IP: 85.250.158.176 דווח על תגובה זו

      • FDA אוסר שימוש בשמן קנולה במזון ילדים, זה קל לבדוק. (ל''ת)

        באמת? חוץ מסימני קריאה יש לך משהו לגלות לעולם?, 12/12/09 20:29


        IP: 82.81.104.135 דווח על תגובה זו

  • 29.

    איגרונאמוס (ל''ת)

    ספינג'י, 12/12/09 18:18


    IP: 72.229.181.191דווח על תגובה זו

  • 28.

    חשבתי להתמיד בשמן הקנולה ''היותר בריא'' (יחסית לשמן מכונות..) (ל''ת)

    תודה לכותבת שהאירה את עיני. אבדוק יותר לעומק..., 12/12/09 18:06


    IP: 93.172.61.88דווח על תגובה זו

  • 27.

    CANOLA

    ניסים, 12/12/09 17:50

    ...לא גרנולה....ולא חרוזים.. של קנולה.....תירס שמן יותר טוב ? מישהו אכל תירס והרגיש ''שמן'' בתירס? רוב השמנים מיוצרים כתוצאה מתהליך כימי ''לא טיבעי ''
    קנולה ,שמן תירס ,שמן סויה,ואחרים בראים באותה מידה....הכל במידה

    CANadian Oil, Low Acid

    IP: 77.126.71.14דווח על תגובה זו

  • 26.

    איך זה שאף אחד לא התייחס לתהליך עצמו? טיגון מזיק!

    חני, 12/12/09 17:43

    הטיגון הוא מטבעו פעולה מזיקה בו המזון סופח לתוכו כמויות של שומן.
    עדיף לאפות
    או לאייד
    או לבשל
    או לקלות
    או לייבש במכונה מיוחדת.
    מספיק שיטות כדי לא להציף את העורקים שלנו בשמן ולחסום אותם?

    IP: 217.132.28.11דווח על תגובה זו

    • אייסברג , רוזנברג

      שמנא וסלתא, 12/12/09 18:16

      איזה סלט עשית משמן ושומן שהם שני חומרים שונים לחלוטין. אז מה שמת בסלט: שמן או שומן? כמו בבדיחה הידועה: אייסברג, רוזנברג - מה זה משנה, היהודים תמיד אשמים.

      IP: 77.124.132.195 דווח על תגובה זו

  • 25.

    שמן קנולה הוא רעל?

    אברהם ששוני, 12/12/09 17:34

    אז מדוע לא מורידים אותו ממדפי המרכולים וכו

    IP: 85.250.124.135דווח על תגובה זו

    • כי הוא לא רעל, הוא דווקא טוב. בדוק בויקיפדיה.

      דוד, 12/12/09 19:32

      רשויות הבריאות האמריקאיות ממליצות על שמן קנולה. למי אתה מאמין? לשרי אנסקי או לרשויות הבריאות?

      IP: 78.92.80.118 דווח על תגובה זו

      • אחנו מוזנות ע''י מי שמזין אותנו, והרבה פעמים ע''י חברות מסחריות, לידיעתך (ל''ת)

        ויקי, 12/12/09 20:22


        IP: 78.188.167.13 דווח על תגובה זו

      • ללא קשר לתוכן הכתבה ,ממתי אנחנו מאמינים לממסד ?

        בי'זו הטריפולטני שאוהב ספינ'ג, 12/12/09 22:45

        בטח ובטח שלא לממסד האמריקאי

        IP: 81.218.145.251 דווח על תגובה זו

  • 24.

    אחלה כתבה .... (ל''ת)

    זלוביה, 12/12/09 17:26


    IP: 79.181.45.61דווח על תגובה זו

  • 23.

    שרי, בהחלט כל הכבוד על האומץ, גם אם הצגת הבעיה קצת שטוחה.

    כל השמנים התעשיתיים לא ממש ''בריאים'' יותר., 12/12/09 16:39

    הבעיה האמיתית עם שמן קנולה נעוצה בתהליך הייצור שלו, הדורש חום עצום וכולל שימוש בממיסים תעשיתיים. חום עצום משמיד כליל את ה''יתרונות הבריאותיים'' של השמן הזה, והממיסים לא נעלמים מהשמן גם אחרי שטיפות רבות שהוא עובר. הנזק הוא מצטבר וממשי, לרבות פגיעות במערכת העצבים. רשות המזון האמריקאית מתירה שימוש כללי בשמן קנולה ומגדירה אותו כ''בטוח'', אך אוסרת להשתמש בו במזון תינוקות וילדים.

    סטטיסטית, הנזק המצטבר מתפתח לבעיות שונות בגוף בדרך-כלל אחרי כ-10 שנים של שימוש בשמן קנולה, אך סטטיסטיקה היא בדיוק מה שהיא - סטטיסטיקה. הנתונים בסטטיסטיקה הזאת הם בעיות בריאותיות והופעתם בהתאם לתקופת השימוש בשמן קנולה, ולא פלאי ה''בריאות'' המצטברת מהשמן הזה.

    שורה תחתונה מפוקחת: כל השמנים האחרים על המדף, באותה קבוצת מחיר ובייצור תעשייתי - הם לא ''בריאים'' יותר, כל אחד מהסיבות שלו.

    ולא נשכח את בקבוקי הפלסטיק הרעילים, שנמסים עם הזמן לתוך התכולה שלהם.

    הרבה אגדות ''בריאות'' מופצות מסביב למה שאנו אוכלים. נסיים בכך, שחמאת בוטנים האגדית, לחלוטין לא בריאה ואף יכולה להיות מסוכנת, בגלל מה שהיא מייצרת בגוף.

    נתנחם בסופגניות לחנוכה.

    IP: 82.81.104.135דווח על תגובה זו

  • 22.

    שקר האומגה 3

    ש, 12/12/09 16:34

    אומגה 3 רגיש מאוד לחום ונהרס בקלות:

    1. בתהליך היצור של השמן (אלא אם מדובר בכבישה קרה) האומגה 3 נהרס בחימום.
    2. האיחסון של השמן בטמפ' חדר ובבקבוקים שקופים, הורסת גם היא את האומגה 3 (לא שנשאר מה להרוס, אבל בכל זאת).
    3. ואם אחרי כל זה נשאר משהו מהאומגה 3 שהתחלנו איתו, הטיגון לבטח ישמיד כל שריד שלו.

    ''שמן לטיגון מועשר באוגמה 3'' - בחיי שצחקתי בקול רם בפעם הראשונה שראיתי את זה על המדף בסופר. פרייארים לא מתים הם רק מתחלפים.

    IP: 212.199.123.178דווח על תגובה זו

    • אורן האתאיסט - קרא היטב והפסק להאמין לסיפורים!

      זה בשבילך, 12/12/09 20:20

      אני קורא תמיד את התגובות שלך, אתה בחור ישר וחושב עצמאית, אבל הפעם הולכת שולל כמו הרבה אחרים.
      ראה סיפור ההתחממות הגלובלית.
      אורן: לכל דבר מחיר.
      אם הקנולה היה כז ''בריא'' ,מחירו היה גבוה בהרבה.
      בטורקיה שבה אני חי מחיר הקנולה כמחצית ממחירי השמנים האחרים...
      מעט הגיון, לא צריך דוקטורט להבין ענין.

      IP: 78.188.167.13 דווח על תגובה זו

  • 21.

    אלבר קאמי סופר טוניסאי והתאור של הספינג' הטוניסאי ולא את סופגניות (ל''ת)

    האלג'יראיות. איפה שיעורי הבית???!!!, 12/12/09 15:32


    IP: 192.118.11.120דווח על תגובה זו

    • אלבר קאמי נולד בשנת 1913 במונדובי שבאלג'יר. המשך השלמות באנציקלופדיות (ל''ת)

      כניראה שלא הכנת שיעורים כמו שרי, 12/12/09 18:02


      IP: 93.172.61.88 דווח על תגובה זו

      • אלג'יראי. נקודה. (ל''ת)

        עצבנית מאוד...., 12/12/09 19:10


        IP: 192.115.113.249 דווח על תגובה זו

  • 20.

    בעניין הריח

    שנוזל, 12/12/09 15:22

    לא כל מה שמסריח הוא רע ,גם לשום יש ריח נוראי אבל הוא מאוד בריא.

    IP: 94.159.165.103דווח על תגובה זו

    • צודק מאוד. האיסלנדים שמתים על ריח של כריש רקוב ישמחו לדעת

      וכך גם מי שמת על גבינות בשלות ומסריחות..., 13/12/09 03:57

      גם כן טיעון.

      IP: 79.181.49.214 דווח על תגובה זו

  • 19.

    נו זה היה כל כך ברור..מאחר והבדיקה מאוד קלה..פשוט לערבב

    חוזליטו, 12/12/09 15:16

    שמן קנולה עם מים..והתוצאה מדברת בעד עצמה..

    זה השמן היחיד,שהמים צפים מעלה..

    IP: 79.183.224.210דווח על תגובה זו

    • נראה לי ששתית לא מעט שמן קנביס משובח. מה השטות הזאת??

      ארי שנסקי, 12/12/09 17:32

      כמה טיפשות אפשר להציף על בקבוק מסכן של שמן?

      IP: 212.116.169.135 דווח על תגובה זו

      • ארי שנסקי.... אני מקבל רק 20 ש''ח לכל טוקבק בתשלום, ואתה ?? (ל''ת)

        מושיקו, 12/12/09 22:27


        IP: 79.176.143.98 דווח על תגובה זו

        • קצת פחות...תן לי את הטלפון של המעסיק שלך.(כתוב תגובות) (ל''ת)

          מטקבק, 13/12/09 02:24


          IP: 79.181.252.241 דווח על תגובה זו

  • 18.

    חשש לתביעה יצוגית

    דוד, 12/12/09 14:34

    1.רק שמן קנולה מתאים לתיגון 2.מכיל אומגה 6 3 חסר טעם וריח.3.כתבה מאד מוזרה

    IP: 84.108.206.186דווח על תגובה זו

  • 17.

    תודה על כתבה מאירת עיניים. אשמח לשמוע עוד על גילוייך (ל''ת)

    תודה, 12/12/09 14:20


    IP: 93.173.100.114דווח על תגובה זו

  • 16.

    וגם מים ואויר

    אחד שיודע, 12/12/09 13:43

    ממים אפשר לייצר מימן לפצצת מימן. אויר מכיל חמצן שיחד עם חומרי דלק גורם לשרפות ולפיצוץ. אז המסקנה: תפסיקו לנשום אויר ולשתות מים! כל הכבוד לשרי אנסקי שמוציאה אותנו מהבורות ומביאה לנו את כל המידע החשוב הזה. ומלה אחרונה לשרי אנסקי: נראה לי שכשאת כותבת על מתכונים את עושה עבודה הרבה יותר טובה. אולי כדאי שתחזרי לעסוק במה שאת באמת יודעת לעשות טוב ותשאירי את תחום הכתבות המדעיות למי שבאמת מבין בזה?

    IP: 77.124.132.195דווח על תגובה זו

  • 15.

    מה שטוב למנוע טוב גם בשבילי

    אנרג'ייזר, 12/12/09 13:11

    אם זה טוב טעמיד בחום שיוצר מנוע אז בשבילי זה מעולה.
    אגב, מומלץ לא להשתמש בגם מים שמעתי שגם איתם משתמשים במנועים ואפילו בבתי שימוש מורידים איתם את הקקי

    IP: 93.173.180.118דווח על תגובה זו

  • 14.

    שמן קנולה מצויין ובריא - אנסקי נפלה קורבן למתיחת רשת (HOAX)

    אורן האתאיסט, 12/12/09 12:09

    בזמנו נשלח אימייל שרשרת שקרי שמייחס לקנולה תכונות מזיקות. הקנולה הוא אכן השמן הבריא ביותר. בידקו בויקיפדיה באנגלית.

    IP: 78.92.80.118דווח על תגובה זו

    • מי שנפל פה קורבן למתיחה, זה אתה (ל''ת)

      אורית, 12/12/09 12:59


      IP: 89.138.12.157 דווח על תגובה זו

      • אורית את לא יודעת לקרוא אנגלית, אז אוכלת את מה שאנסקי רושמת בעברית (ל''ת)

        אורן האתאיסט, 12/12/09 15:30


        IP: 78.92.80.118 דווח על תגובה זו

    • אחותי האנגלית לא מעודכנת, ואין דבר כזה ''שמן בריא''. שמן אינו בריא

      ויקי, 12/12/09 13:59

      ולא משנה איך תקרא לו.

      IP: 78.188.167.13 דווח על תגובה זו

    • אורן האתאיסט אתה משווק את שמן הקנולה? כי אם לא. (ל''ת)

      לא היינו מוצאים כו''כ הרבה תגובות נילהבות שלך לשמן!, 12/12/09 18:04


      IP: 93.172.61.88 דווח על תגובה זו

      • כן אני בעל חברת קנולית לשיווק שמן קנולה - איך נחשת?

        אורן האתאיסט, 12/12/09 19:19

        מתי אנשים יקבלו שכל ויתחלו לבדוק בעצמם את העובדות במקום להאמין לכל מה שמגישת מתכונים ובעל חברת לחמים כותבים?

        IP: 78.92.80.118 דווח על תגובה זו

  • 13.

    הבה נפסיק לאכול גם חרדל וכרובית וצנון כי ייצרו גז חרדל מצמח דומה?

    אריה, 12/12/09 11:45

    התפלאתי שהכותבת המכובדת מצטטת אימייל הפחדה שמתרוצץ ברשת מזה זמן רב ומשלב חצאי אמיתות עם טענות לא נכונות. הייתי מצפה ממישהי כמו שרי ליותר אחריות. עד לפני שעה לא היתה לי כל דיעה בנושא. כפי שיעצה שרי הלכתי וחיפשתי באינטרנט. בויקיפדיה לא מצאתי שמץ טענה בדבר סכנה בריאותית אבל היה שם קישור לאימייל שקרי שהופץ ברשת בשעתו. להפתעתי כל הטענות של שרי נלקחו מאימייל זה. מי שמעונין בהפרכה שלו יכול לגשת ל-
    http://www.snopes.com/medical/toxins/canola.asp
    אני מתכוון להמשיך להשתמש בקנולה אבל לפחות למדתי דבר אחד חשוב מהמחקרון הזה - למען בריאותנו, מומלץ להנמיך את טמפרטורת הטיגון מ- 250 ל- 180 מעלות, כי רב התהליכים המייצרים רעלנים (בכל שמן) מתרחשים בטמפ' גבוהות.

    IP: 87.70.121.209דווח על תגובה זו

    • מר ברז''ל היקר, שרי לא הטיפה להפסקת השימוש, אלא שעדיף לה ש.חמניות,

      לא הפחדות ולא נעליים., 12/12/09 13:58

      ובדרך האירה לכולנו כמה עובדות, כמו במקרה שלך-כפי שכתבת למדת דבר חשוב שאין להקל בחשיבותו.
      חג שמח לכל תושבי טירה והסביבה.

      IP: 78.188.167.13 דווח על תגובה זו

      • אנסקי הטעתה את הציבור

        אורן האתאיסט, 12/12/09 15:59

        ומה שאריה למד לגבי טמפרטורת הטיגון זה לא מאנסקי, אלא ממחקר פרטי שלו באינטרנט.

        IP: 78.92.80.118 דווח על תגובה זו

      • ומי שם אותה לקבוע שדווקא שמן חמניות או תירס טוב ובריא יותר? (ל''ת)

        הכל חארטה, 13/12/09 03:58


        IP: 79.181.49.214 דווח על תגובה זו

  • 12.

    רק חבל שבמגזין G של גלובס פרסמו את כל הסיפור כבר לפני שבוע.

    אחת שיודעת, 12/12/09 10:42

    לו לפחות היית נמנעת מלקחת את קרדיט העיתונאית החוקרת לעצמך...

    IP: 77.125.3.87דווח על תגובה זו

    • וזה משנה את העובדות? להיפך, גב' אנסקי רק חיזקה את המחקר ההוא,

      ''אחת שיודעת'' כן....וכמה משלמים עבור הידע???, 12/12/09 13:54

      ועל כך מגיע לה ישר כח!

      IP: 78.188.167.13 דווח על תגובה זו

      • על איזה ''מחקר'' אתם מדברים? לא היה שום מחקר שמוכיח שהשמן מזיק - ההפך!

        אורן האתאיסט, 12/12/09 16:00

        כל המחקרים מראים עד כמה השמן בריא. תפתחו את העיניים, למדו קצת אנגלית, ובדקו בעצמכם בויקיפדיה, באתרים רפואים ובמקומות אחרים מהימנים, ולא במדור בישול...

        IP: 78.92.80.118 דווח על תגובה זו

        • מתה עלייך אורן האתאיסט טוקבקיסט !! תעשה לי ילד !! (ל''ת)

          רוצה מסאז' בשמן קנולה ??, 12/12/09 22:29


          IP: 79.176.143.98 דווח על תגובה זו

    • נכון, ארז קומרובסקי כבר פרסם זאת בטור המדהים שלו (ל''ת)

      8, 12/12/09 18:06


      IP: 109.66.109.153 דווח על תגובה זו

  • 11.

    סופגניות בשמן תיבת הילוכים- הכי טעים. (ל''ת)

    גריזי, 12/12/09 10:35


    IP: 93.173.163.87דווח על תגובה זו

  • 10.

    אנסקי מדהימה ואמיצה כתמיד ! (ל''ת)

    זה מדור !, 12/12/09 10:27


    IP: 93.172.104.234דווח על תגובה זו

  • 9.

    תתעוררי

    בוקר טוב, 12/12/09 10:24

    שרי בוקר טוב הגיע זמן שתיתעוררי אנשים אוכלים אוכל בריא היום ללא שמן קמח לבן וכן גם ללא בשר בוקר טוב שרי או שזה כבר מאוחר מדי בשבלך

    IP: 90.184.6.70דווח על תגובה זו

    • למה לוותר על שמן? שמן זה בריא ונחוץ. (ל''ת)

      רונית, 12/12/09 11:06


      IP: 192.117.253.41 דווח על תגובה זו

    • הכל במידה! (ל''ת)

      טיפ טיפה, 12/12/09 13:54


      IP: 78.188.167.13 דווח על תגובה זו

  • 8.

    וואו - כתבה מדהימה!

    גלית, 12/12/09 10:08

    אותי שכנעת!
    אין אצלי בבית שמן מלבד זית, אבל כשאצטרך לטגן בשמן עמוק אקנה שמן שהוא לא קנולה.

    IP: 84.229.92.181דווח על תגובה זו

  • 7.

    שרי תודה, בעבר השתמשתי רק בשמן חמניות והעפתי אותו לטובת שמן קנולה (ל''ת)

    אך היום העפתי את הקנולה ואני חוזר לשמן חמניות הישן, 12/12/09 09:59


    IP: 84.229.13.138דווח על תגובה זו

    • 7 היקרה

      וואוו, 12/12/09 11:00

      אני פשוט חסרת עמוד שדרה. מחר אקרא שטות אחרת ואאמץ אותה וכך גם מחרתיים וביום שאחרי זה...

      IP: 89.139.60.247 דווח על תגובה זו

      • הלו! כנראה שרבים שמעו על הנזקים של קנולה, את אף פעם לא שינית את דעתך? (ל''ת)

        יעל, 12/12/09 12:03


        IP: 84.228.132.174 דווח על תגובה זו

    • עדיף בחורף לעבור לשמן עם צמיגות נמוכה יותר כמו 15/40

      גוגו, 12/12/09 17:29

      בקיץ אין בעיה להשתמש ב 20/50.
      אני מקווה שעכשיו שקראת את השורות האלו תעיפי את שמן החמניות לטובת שמנים חצי סינטטיים.

      IP: 84.108.213.43 דווח על תגובה זו

    • זו היתה כנרא מטרת הכתבה, לכן אני סקרן לדעת מי מימן אותה! (ל''ת)

      agapornis , 12/12/09 19:39


      IP: 79.176.197.220 דווח על תגובה זו

  • 6.

    אני די בשוק. הייתי בטוחה ששמן קנולה הוא סמל לבריאות ...

    אישה, 12/12/09 09:59

    אתמול ראתה אותי מישהי בסופר קונה שמן תירס. היא הזדעזעה ממני. כמעט והחזרתי אותו למדף ...תודה. תודה על שהארת את עיני.

    IP: 89.138.131.213דווח על תגובה זו

    • אחי יצרן מזון מוביל אי שם בעולם (לא נפרסם פרטים) :

      אריק ג., 12/12/09 10:14

      המפעל שלו המייצר בין השאר חומוס צורך כאלף טון בשנה מהדבר הזה.
      גבקרתי אצלו לא מזמן טעמתי את המוצרים, כולם ללא יוצא מהכלל לא היו טעימים כפי שזכרתי אותם. כשהערתי לו בעדינות הוא סיפר שהם עברו לקנולה בשנה שעברה, אחרי שלפני כן השתמשו בחמניות.
      מדוע? שאלתי, והוא ענה בחיוך רחב:
      ''חצי מחיר ופרסומת חינם'', צריך עוד סיבות?
      והטעם? מה עם הטעם?
      ''שטויות, הלקוחות לא מבינים מהחיים שלהם, הם בטוחים גם שהסלטים בריאים יותר''...
      איך בריאים יותר אם כל השמנים הנוזלים משמינים באותה מידה, כלומר 900 קלוריות לכל 100 גר או 8100 קלוריות לליטר שמן, איך בריא איך?
      וזה כל הבלוף.

      IP: 78.188.167.13 דווח על תגובה זו

      • ללא ספק הוא מביא כבוד למשפחה

        גוגו, 12/12/09 17:30

        כאדם ללא אג'נדה למעט עשיית כסף.

        IP: 84.108.213.43 דווח על תגובה זו

      • איך 8100?

        אבי, 12/12/09 19:33

        אמרת 900 ל 100 גרם.
        מה הבעייה לכפול ב 10.
        מקבלים 9000 ולא 8100 לק''ג.

        IP: 79.179.46.118 דווח על תגובה זו

        • 1 ליטר= 0.9 ק''ג בערך, 9000 כפול 0.9 = 8100 , חג שמח. (ל''ת)

          אריק ג., 12/12/09 20:10


          IP: 78.188.167.13 דווח על תגובה זו

  • 5.

    מה ההבדל בין סופגניות אלג'ראיות לספינג' המוכר והידוע?? (ל''ת)

    גלי, 12/12/09 09:39


    IP: 77.124.229.138דווח על תגובה זו

    • כנראה השקיפות של החור באמצע הסופגניה

      גל, 12/12/09 19:34

      דרל אגב במרוקאיות מוסיפים מעט ערק לבצק

      IP: 95.86.118.76 דווח על תגובה זו

  • 4.

    אם כך, מדובר בהונאה עצומה של הציבור (ל''ת)

    מצנפת לילה, 12/12/09 09:35


    IP: 77.126.134.73דווח על תגובה זו

    • יותר מדי ''מבינים'' מפרסמים את המוצר הנחות הזה,ועדר הכבשים נוהה... (ל''ת)

      אריק ג., 12/12/09 10:08


      IP: 78.188.167.13 דווח על תגובה זו

  • 3.

    שמן קנולה

    הילית, 12/12/09 09:31

    הייתי שמחה לשמוע מה כן עושים עם שמן קנולה שכבר קניתי.
    תודה וחג אורים שמח.

    IP: 79.179.106.129דווח על תגובה זו

    • טיפול 10000 באוטו (ל''ת)

      elish , 12/12/09 12:28


      IP: 84.228.244.126 דווח על תגובה זו

      • שמן קנולה

        הילית, 12/12/09 19:19

        זאת היתה תגובה בהחלט צפויה.
        תודה וחג אורים שמח.

        IP: 109.66.51.88 דווח על תגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד!!!!

    רועי, 12/12/09 09:20

    סוף סוף. מישהו אומר את האמת.

    IP: 85.250.155.55דווח על תגובה זו

  • 1.

    שרי תודה רבה עבור ההסבר המקיף והנכון על הבלוף הגדול של תעשית המזון.

    אריק ג., 12/12/09 09:08

    אני נלחם מדי יום עם כל המומחים למיניהם, כולל ''שפים מלמדים'' נגד הרמאות שנקראת קנולה, וסוף סוף נמצא לי תימוכין בדמות אשה סמכותית כמותך.
    חכסמח, ושוב תודה!

    IP: 78.188.167.13דווח על תגובה זו

    • עוד קשקשן... במדע מוכחים טענה ע''י מחקרים ועובדות! יש לך כאלה ??

      אביתר, 12/12/09 15:14

      כנראה שאת והכתובת עובדים באותו המקום...

      IP: 88.22.154.192 דווח על תגובה זו

      • שמן חמניות מסרטן (ל''ת)

        מדע, 13/12/09 12:09


        IP: 85.250.156.218 דווח על תגובה זו

        • אולי. אף שמן מאכל תעשייתי אינו בריא וזה כולל את הקנולה. (ל''ת)

          אריק ג., 13/12/09 14:01


          IP: 78.188.167.13 דווח על תגובה זו

          • אז מה אתה בא ומחרטט על נפלאות שמן החמניות? (ל''ת)

            אתה קשקשן חסר תקנה, 13/12/09 15:08


            IP: 79.181.49.214 דווח על תגובה זו

            • אני? אתה מבולבל חסר תקנה. איפה? (ל''ת)

              אריק ג., 13/12/09 16:57


              IP: 78.188.167.13 דווח על תגובה זו

              • בסיפור המצוץ מן האצבע בתגובה מס' 6 זה בדיוק מה שרשמת (ל''ת)

                אבל אולי כבר שכחת..., 13/12/09 23:35


                IP: 79.181.49.214 דווח על תגובה זו

                • איפה כתוב שם משהו מהשטויות שאתה מפמפם פה?

                  אותך אולי עשו מהאצבע, 14/12/09 07:10

                  זה לא סיפור זו האמת.

                  IP: 78.188.167.13 דווח על תגובה זו

                • לא תקבל יותר אינפורמציה אני מציע שתפסיק לחפור. (ל''ת)

                  אריק ג., 14/12/09 09:32


                  IP: 85.96.199.225 דווח על תגובה זו

                  • האינפורמציה היחידה שברורה כאן זה שאתה מקשקש ומספר סיפורים דמיוניים (ל''ת)

                    וכנראה יש לך משהו לקדם בנושא. זה כל מה שצריך לדעת, 14/12/09 13:36


                    IP: 79.181.49.214 דווח על תגובה זו