• 14.

    תודות לישרוטל אנו מבלים תמיד בחו''ל יותר בזול ויותר טוב (ל''ת)

    זוג קשישים (קצת), 20/08/11 01:41

  • 13.

    לא רבים איתם,פשוט טסים ליעד קרוב בזול יותר !! (ל''ת)

    אזרח, 31/01/11 19:06

  • 12.

    לא נמאס לישראל לנסות לסחוט - לא פלא שלא סובלים אותנו

    גפני, 17/11/09 10:27

    החברה נתנה מחיר של 0 ש''ח ושל 450 ש''ח ל-3 לילות לזוג כולל הכל, זה הרי ברור שזה טעות. אז אם העיתונאית אומרת שהתקשרו אחרי שעתיים כבר מהמלון להסביר על הטעות - אז למה סתם..... לא פלא שלא סובלים אותנו. אנחנו כזה עם של סחטנים

  • 11.

    ישרוטל יכולה לפרגן

    גלית לוי, 17/11/09 06:03

    אתם יכולים לעמוד בטעות שלכם לא יקרה כלום. להפך ישרוטל תצאו גדולים

  • 10.

    שלא יוותרו להם כי אם זה היה ההיפך הבחורות היו מתקשות לבטל עסקה

    א, 16/11/09 21:37

    ואף היו מחייבים אותן ב 100 ביטול. זאת מדינה של יהודים שקרנים גנבים רמאים ונוכלים

  • 9.

    שילכו לעזאזל... (ל''ת)

    .., 16/11/09 20:48

  • 8.

    להחרים את רשת ישרוטל

    אביגייל, 16/11/09 17:55

    אנו פונים לכל הישראלים להחרים את הרשצ הנ''ל מאחר והיא גובה מחירים יקרים במיוחד !!!

  • 7.

    אינה מחייבת את שני הצדדים! ניתן לבטל עיסקה מרחוק כזו !! (ל''ת)

    עיסקה במסמך חסר, 16/11/09 17:44

  • 6.

    ללא בושה

    מענף התיירות, 16/11/09 17:29

    הם נורא מתפארים ב''אתר'' החדש שלהם, שלכאורה, לא עובד!
    הם כנראה מעדיפים שהחדרים במלונות יהיו ריקים .
    אנחנו לא יודעים מה הם עושים לתיירים שבאים!

    ואח''כ בוכים שאין תפוסה ורווח.

    קוראים לזה תאוות בצע!

    זה לא מתאים לענף התיירות!

    הענף בארץ מתדרדר!

    • עובד גם עובד - הזמנתי לאגמים והלך חלק

      ירון, 17/11/09 11:22

      תקלות יכולות לקרות. זה לא נעים.
      אני הזמנתי חדר למלון אגמים באתר החדש של ישרוטל וזה הלך ממש בקלות ובמהירות.

  • 5.

    היה על ישרוטל לקיים העיסקאות

    aviku, 16/11/09 17:19

    מכח רצון טוב והוגנות עסקים. שהרי במה מדובר? 100 עיסקאות בהנחה של שליש מחיר. זה לא בשמיים!

  • 4.

    אז למה הכתב לא שואל עו''ד

    עצבן, 16/11/09 16:12

    תשאלו עו''ד או במועצה לצרכנות ותגידו לנו אם זה חוקי או לא.

  • 3.

    בזכות המחירים הגבוהים של ישרוטל אנו טסים פעמיים בשנה (ל''ת)

    לנופש בחו''ל, 16/11/09 15:09

    • חו''ל זה כאן

      avron , 16/11/09 17:47

      ישרוטל היא הרשת הטובה ביותר בארץ. נכון הם לא זולים, אבל השרות שלהם שווה כל אגורה. התאכסנתי בכל המלונות החל ביערות הכרמת וכלה בים המלח וכמובן אילת (בעיקר רויאל ביצ') זה עשרות בשנים ואף פעם אחת לא היית לי ולו תלונה אחת.
      אני מבלה הרבה בחו''ל ובמלונות טובים והרמה של ישרוטל אינה נופלת מהם, לעיתים קרובות בדיוק להפך.
      לפני שבעויים ביליתי יומיים ביערות הכרמל וזה ממש אוירת חו''ל מכל ההבטים.
      טעות לעולם חוזרת ואם המחיר היה בלתי סביר, זכותה של הרשת לבטל, אם כי היא צרחכה להציע אלטרנטיבה גם במחיר העלות העצמית.

  • 2.

    כסף קל - לבית משפט (ל''ת)

    א., 16/11/09 14:14

  • 1.

    טעות סופר או סופר טעות...התחייבתם? תקיימו!

    צרכן נבון, 16/11/09 13:00

    ותפטרו את המסכן התורן שהעלה נתונים שגויים באתר האינטרנט שלכם