סיפור אמיתי:
שנה שעברה קניתי בנעמה בצלאל בסניף בירושלים 2 שמלות שדרשו תיקון. הקניה נעשתה בפורים. בפסח לאחר 4 פעמים שהשמלות תוקנו באופן חאפרי (חזרו באופן סיסטמטי עם גיבנת בגב..ולא אני לא עקטומה באופן טבעי ) מצאתי את עצמי מתחננת לקבל זיכוי על כספי שלי. את הזיכוי קיבלתי לאחר שבועיים מבקשתי ולאחר שגם בהקשר זה הוציאו לי את הנשמה. סך כל ביקורי בחנות מפורים עד פסח על מנת לפתור את הבעיה: 8 !!!
מעולם לא ניתקלתי בכזאת ערימה של אנשים שמתימרים להיות אנשי מקצוע והם כל כך חסרי מקצועיות !