אמנם אינני בטוח שיש להסביר את ''וילך'', כסוג נוסף של מדיטציה, שהרי זו כבר קיימת ב''ניצבים'' (ומבלי לחלוק על רעיון המדיטציה בתנועה,שניתן למצוא לה מקבילות בחסידות).
ייתכן וצריך לחבר את ''וילך'' לאותה מדיטציה, לאמור שכל העשייה נובעת וקשורה לתודעת המקור, לנקודת הלב, אותה האדם מוצא בשלב של הניצבות מול האל.
עמידה מול האל מלמדת את האדם על עצמו והוויתו, בבחינת ''דע מי אתה'' מעבר ל'אני' היום יומי.
ומתוך כך פועל האדם בעולם, וחוזר חלילה, מתוך העשייה הוא חוזר לעמוד בביתו וכו' וכו'