ושהבלוגרית הזאת לא השתווה את עצמה לרומי האגדית מ Fashion toast. רומי הפכה לאייקון אופנה בין לאומי ובגלל כל הסיבות הנכונות: הסגנון המקורי והמכתיב טרנדים. המראה המהמם והאקזוטי. הבחירות האמיצות והמרעננות. התמונות היפהפיות שנראות כמו הפקה מגיליון של Harper's bazaar. אז למה לא לפרגן להכרה המוצדקת שהיא מקבלת מעולם האופנה במקום לעסוק בהשוואות ובקנאה אינפנטלית? עפת...
כל אחת יכולה ללבוש שמלה דהויה ולצלם את עצמה בפלאפון מול המראה, לקרוא לזה ''בלוג אופנה''. רק לקומץ זעיר (ורומי היא דוגמה טובה, גם קארלה מ Karla's closet) יש את הערך המוסף שמשאיר קוראים בפה פעור וממנו נובע פוטנציאל מסחרי...
באותו טון, אני חייבת לשבח את דר אפונה שממשיכה לספק סחורה איכותית מזה תקופה ארוכה. ח''ח...