• 18.

    אני נהנת ממסאז טנטרי הנאה מלאה וממליצה על מסגיסט טנטרי מעולה

    נינה, 11/06/15 20:48

    עבורי המסאז הוא מתנה ענקית לגוף ולנפש.נהנת,ממליצה ומעבירה הלאה. www.vipmassage.co.il או בטלפון 0522958156 ושתהנו.

    IP: 84.228.171.168דווח על תגובה זו

  • 17.

    כל מילה בסלע !!

    אקילה, 13/08/13 12:55

    כמורה ותיקה לטנטרה-יוגה, וכמי שהגיעה למורים ולמלומדים העוסקים בהוראת טנטרה, אני מסכימה עם כל מילה שלך , שנטידווה !
    מאז שנכתב המאמר, אני מנסה כמידת יכולתי להעביר את המסרים שאתה כותב כאן, אך אני נתקלת בהתנגדות עזה מצד אנשים שפרנסתם היא "עיסוי טנטרי", "ערב טנטרה", "חווית טנטרה", "כורסת טנטרה"....
    כשאני מנסה לעצור קצת את המגמה הזו להשתמש במילה "טנטרה" כעלה תאנה לכל דבר ארוטי שמוכרים ,ובמקרה הטוב, לטיפול זוגי\\מיני (שלרוב ניתן עי אנשים שלא הוכשרו לכך והם משתמשים ב"טנטרה" ככסת"ח) , כשאני מנסה להפנות אנשים לספרות, אומרים לי שאני ביקורתית, שיפוטית, ושבכלל אין מה ללמוד טנטרה אלא רק "לחוות"...כביכול, מה זה נוגע לי ? א. אני לא אוהבת שקרים ב. טנטרה מאד יקרה לליבי והייתי מאד רוצה שילמדו אותה כמו שנכון ללמוד...ג. ההטעייה ההמונית הנפוצה היום והזיהוי של טנטרה עם זיונים אקסוטיים משהו, משגל מתמשך, מולטי-אורגזמות , אורגיות רבתי וכו', לא אחת גורמת נזקים כאלה ואחרים לאנשים תמימים שלא מבינים לאן הם נופלים...
    האמת היא שבגלל כל זה, הורדתי את האתר שלי מהאוויר ובכלל, תוהה אם מתאים ללמד טנטרה בימנו...

    IP: 203.223.38.32דווח על תגובה זו

  • 16.

    עונג

    מוקטי, 16/05/12 13:49

    שנטידווה
    אני מתמוגגת לקרוא, ולפגוש אותך דרך המילים שמראות לי איפה אתה, במסעך...משתף במילים חדות, ומזיז את מסך ההיזדהות באשליה שבה כלנו שבויים בכל רגע נתון, מלבד בשנה עמוקה.
    הקריאה לא קלה למי שלא נחשף לאמת המוחלטת,
    ישר ואמץ בדרכך לאושר עדנים.
    אום

    IP: 122.148.80.191דווח על תגובה זו

  • 15.

    ואם

    זאב לבן, 09/07/09 20:38

    תגיד שנטידווה
    ואם יחליפו את השם של הסדנאות מטנטרה לסדנאות תפוזים או ללימודי עיט
    גם תהיה לך ביקורת ?
    יש לך איזה בעלות מיוחדת על הידע הטנטרי
    על טנטרה או מה זה טנטרה?
    או שזה סתם דיון בשביל הדיבור?
    טנטרה מדיטציה הן רק מלים לא ?

    IP: 81.218.137.22דווח על תגובה זו

    • יש לי בעייה עם שקרים

      שנטידווה , 10/07/09 00:54

      ולך יש בעייה עם ביקורת. אם יש לך בעייה עם ביקורת, מה איכפת לך לא לבקר אותי? מה איכפת לך מה אני כותב ומהן דעותיי?

      IP: 93.173.69.6 דווח על תגובה זו

      • בעיה עם שקרים

        זאב לבן, 10/07/09 10:05

        יש לך בעיה עם שקרים של אחרים או עם שקרים שלך ?

        IP: 81.218.137.22 דווח על תגובה זו

        • :-)

          שנטידווה , 10/07/09 14:12

          גם וגם.

          התשובות לכל שאלותיך נמצאות בשלושת מאמריי.

          ובכל זאת:

          אין לי ביקורת על איזשהו דבר המתייחס אל עצמו כפי שהוא באמת. כמו כן אין צורך שאהיה בעליו של משהו כדי שאדע את ההבדל בין מקורו לבין החיקוי שלו, וכדי שאצביע על הזיוף כפי שהינו באמת: זיוף.

          אם תרצה לדעת מהי טנטרה צא ולמד. בתחתיתו של מאמר זה ישנם קישורים לאתרים רציניים ברשת המסבירים מהי, או מהן, הטנטרות.

          בשבילך אולי, טנטרה ומדיטציה הן רק מילים. בשביל מישהו אחר, הן הרבה הרבה יותר מזה.

          שא ברכה :-)

          IP: 93.172.174.185 דווח על תגובה זו

  • 14.

    פשרה בלי התפשרות

    אדם, 09/07/09 12:50

    האדם הוא חיה המחפשת משמעות - ''חיה עם telos'', קרא לה אריסטו, עם מטרה אליה היא חייבת להגיע - יצור עם יעד להגשמה, שבצורה כלשהי (ולו רק אינטואיטיבית), הוא יודע על קיומו ולכן, לא משנה באיזה אופן, תוך שימוש באילו פרקטיקות, במהלך חיים כאלה או אחרים... האדם ימשיך לחפש, עד שימצא! ראו אף את תוארו הפיסי של האדם – שמישהו הכתיר פעם בכינוי: ''תיאומורפי'', בעל ''צורה אלוהית'' – המעיד על הסיבה לשמה נוצר: הברוא היחיד שאינו אופקי אלא אנכי, יצור המהווה נקודת חיבור בין שמיים לארץ, בין המצוקה המובילה אותו לבקש את האושר לו נועד, לבין אותו אושר עצמו.

    האדם הוא ציר – ציר איתן, למרות מראהו המטעה לעתים - השומר על ה''דרך'' (ה''דהארמה'', או ה''הלכה'' במובנם העמוק) האוניברסלית בה צועדים - עפ''י כתבי הקודש של כל התרבויות - כל הברואים, לקראת השלמות לה נועדו. ואם האדם עצמו הוא הקו המוביל מאי-ידיעה (עצמית), בילבול וסבל, אל מחוזות השלום והשלווה הנצחיים, הרי שבכל מקום ובכל מצב בו לא יהיה בנקודה ספציפית בחייו - גם בנקודות הקשות, הנראות מרוחקות ביותר מן היעד שלו - האדם צועד תמיד לעבר גילויו (העצמי) כמי שהיה, הווה ויהיה לעד, אותה שלמות שהוא מחפש.

    ''ברואים בצלם'', בתוכינו ''מלכות האלוהים'', אנו נודדים וטועים על מישעולי החיים ובדרכי העולם כאשר אנו מחפשים את המצוי בנו (את ''מי שאנחנו באמת'') מחוץ לנו, אולם אותה טעייה מהווה בסה''כ חלק אינטגראלי מן המסע שעלינו לעבור (בדרך אל עצמינו). לכן, לצד חשיבות ההדרכה הנכונה, ההצבעה על הדרך הקצרה והמהירה שתוביל את האדם אל מחוז חפצו, או אפילו ביקורת על דרכים עקלקלות ומטעות העלולות להאריך את הדרך לזמן לא ברור - ביקורת מן הסוג שהביע כותב המאמר שלעיל בסדרת כתבותיו - חשוב להבין כי גם ה''טעויות'' שאנו רואים אצל אחרים – והכוונה לאותה פסוודו רוחניות שרבים כל כך מתמכרים לה כיום – אינן אלא צעד נוסף במסע שלהם אל המציאות או אל ההגשמה (אל עצמם). מכיון שהצעד הנ''ל - שכאמור אינו זה שאנו עצמינו פוסעים כעת - אכן מתרחש, אם נרצה זאת או לא, הרי שלפחות מהפרספקטיבה של אדם ''רוחני'' – המכיר בהימצאות כוח או סדר עליון, המכוון את הדברים בצורה מסוימת – ומכיון שהצעד הזה קורה לעינינו, הרי שעם כל הביקורת שלנו עליו, אנו חייבים להכיר בו כצעד הכרחי!

    ומפרספקטיבה אחרת (לא ניו אייג'ית, אלא ''וודאנטית'' או ''מוניסטית'', במובן האותנטי של המושג): כידוע, כל שאנו רואים וחווים בעולם אינו אלא השתקפות המתרחש בתוכינו. לכן, עלינו להכיר בכך שגם הפנומנים השליליים ביותר הנגלים לעינינו מסמנים בסה''כ, כמעין נורות אזהרה דולקות, כי אנו עצמינו נותרנו דואליסטים, רואי שלילה ומבקריה... בקיצור, כי לא הגענו עדיין למחוז חפצינו, זאת למרות הדרך הבדוקה והנכונה עליה עלינו, אולי אף בהדרכת מורה אמיתי - אדם שהגיע בעצמו לקצה אותה דרך ורק משום כך, יכול להוות מעין להולכים אחריו מעין ''מפה'', שתוביל אותם בביטחה ליעדם, אדם מסוג שלא נמצא במחוזות ה''טנטריזם'' (להבדיל מ''טנטרה'' אותנטית) המודרני – מורה שבניגוד למתחזים למיניהם, יעזור לנו להגיע ליעדינו. ואם אכן נצנצה לעינינו נורת אזהרה שכזו - כפי שקורה בעת הקריאה, אך חייב היה להתרחש גם בעת כתיבת הכתבה שלעיל - עלינו לשים אליה לב ולהפיק מאורה את המיטב, ז''א להחיש את צעדינו על הדרך המוליכה אותנו אל האמת, או אולי אף לחזור מן המשעול הצדדי אליו סטינו, מה שהביא מלכתחילה להידלקות אותה נורת אזהרה?!

    כך או אחרת, תודה לשנטידווה על סדרת הכתבות; שא ברכה!

    IP: 77.127.62.123דווח על תגובה זו

    • גם בת היענה

      בתיה, 09/07/09 23:13

      ''הברוא היחיד שאינו אופקי אלא אנכי'' - גם בת היענה נבראה אנכית. וגם ממנה זה לא מונע לטמון ראש בחול ולחשוב שהכל מסתובב סביבה (או סביב נקודת המבט שלה).

      IP: 192.16.204.77 דווח על תגובה זו

      • נו טוב,

        שנטידווה , 10/07/09 01:23

        לא צריך להתחכם (רק אם ממש בא לך :-))

        מעבר לכך שהדימוי שהשתמשת בו יפה, הרי שכוונתו בדבריו של הכותב שעל הודעתו הגבת ברורה.

        IP: 93.173.69.6 דווח על תגובה זו

    • להבנתי..

      שנטידווה , 10/07/09 01:05

      נכון ולא נכון. מנקודת מבט אחת, זו של המוחלט, יהיה אשר יהיה מוחלט זה, התעיה והטעות הן חלק מן הדרך ואף מובנים בה באיזשהו אופן כ"ברירת מחדל", אם הבנתי את דבריך נכונה, ופה אני מסכים איתך. ומנקודת מבט שניה, זו היחסית, שהינה תקפה בדיוק כמו זו הראשונה, ישנם אירועים או תהליכים שבהחלט אינם הכרחיים ורק ירחיקו את האדם ממקורו.

      באשר לנון-דואליזם או המוניזם, 'הוא' כולל בתוכו גם את מה שלכאורה ההיפך הגמור ממנו ואף מנוגד לו. שאם הוצאנו את 'ההפוך' או 'המנוגד' הרי ששוב נמצאים אנחנו בדואליזם.

      ללא קשר לכל זה, אני מודה לך שוב מקרב לבי על דבריך הנכוחים והישרים. כן ירבו כמותך :-)

      שלך בידידות, שנטידווה

      IP: 93.173.69.6 דווח על תגובה זו

      • לשנטידווה

        אדם, 10/07/09 07:04

        אין בינינו ויכוח!

        נקודת המבט הארצית בה אנו נמצאים, זו הדואליסטית-רלטיביסטית, מחייבת מחשבה דיסקורסיבית, דיון בדברים כאלה ואחרים, תמיכה בחלקם וביקורת על אחרים. מנקודת המבט הנון-דואליסטית, לעומת זאת, זו של המוחלט אליו אנחנו שואפים וכלפיו אנו מתכוונים, אין כל משמעות, כמובן, ל''תופעות שליליות'' הנצפות על ידינו בעולם החומר, משום שבפרספקטיבה זו, הן נתפסות כפי שהן באמת, כאשלייה ותו לא.

        הדברים בתגובתי באו לחזק את טענותיך נגד ה''טנטריזם'' המודרני מחד (שלא רק שנזקיו למשתמשים בו עלולים להיות גדולים, אלא שהוא מהווה אף בגדר ''חילול קודש'' של ממש) ועם זאת, באותה נשימה, להדגיש את הסכנה הטמונה לשוחר הרוחני ההופך ''ביקורתי''. הסכנה, שאנסה להסביר כאן שוב, קיימת הן בהצגת ביקורת נקודתית מצידו על אופן התנהלותם של אינידיבדואלים ספציפיים, אך גם בגישה ביקורתית כללית (''תיאורתית''), היוצאת נגד תופעות שליליות גלובליות, כפי שעשינו שנינו.

        הסכנה היא (אם לפשט קצת את הדברים), ב''ניכוס'' מסוים, בלתי-רצוני כמובן, של מה שמבקרים, אל הצד המבקר. תופעה זו, אופיינית לכל ביקורת שהיא ומובנית באופן כלשהו לתוכה. תוך שימוש במשחק מילים מסויים, ניתן לומר כך: ''מי שמבקר (מלשון ביקורת), גם מבקר (מלשון ביקור) את (מי או את מה) שביקר''... וכידוע, כשמבקרים במקום לא בריא במיוחד, קיימת תמיד סכנת הידבקות!

        מסיבה זו בדיוק, אסרו פעמים רבות מורים גדולים על חניכיהם להשמיע ביקורת (ספציפית או גלובאלית), כנגד כל אדם או נושא שהוא, זאת עד שלא יגיעו בעצמם לסוף הדרך הרוחנית ולהגשמה עצמית. מעניינים במיוחד דברי מורים שטענו (וטוענים) אלף ואחת טענות ביקורתיות כנגד החברה בה אנו חיים ויחד עם זאת, אומרים בריש גלי שמי שמצליח להשתחרר מן הדואליזם, חי ב''עולם אחר'' (ב-Satya Yuga, אם לצטט דברי מורה מסוים - סוואמי ניטיאננדה - ז''א ב''תור-הזהב'', תקופה בה לא הייתה עדיין רוחניות-מסולפת), עולם של אמת, טוב ומושלם, זאת למרות ועל אף התופעות השליליות המתרחשות סביבו בעולם החומר (תופעות שעפ''י כל התחזיות, לא רק שיימשכו, אלא אף ילכו ויקצינו במהלך הזמן, כולל הזילות הגוברת של כל רוחניות אותנטית). רמאנה מהרישי נוהג היה לשאול אנשים ביקורתיים (ביקורתיים מדי, כנראה, לטעמו) ''מיהו זה הרואה את אותן עוולות כנגדן הוא יוצא?'' וממליץ להם לגלות זאת קודם כל (ז''א להכיר את עצמם), בטרם יעסקו בפתרון בעיות העולם. ניסרגדתה מהאראג' הסביר בתשובה לשאלות לגבי תופעות כגון אלה שדנת בהן במאמריך, כי גם מי שטועה ותועה במחוזות פסוודו-רוחניים, אינו עושה זאת אלא לזמן קצוב, כחלק מן המסע שלו אל האמת וכי אין להתרגש מכך יתר על המידה. בפראפראזה על דבריו (שאיני יכול לצטט במדויק מן הזיכרון), אפשר לקבוע כי: ''אין לשפוט לעולם, משום שהכל וכולם חלק מאותה מערכת סגורה, המנוותת את הדברים אל יעדם הסופי ולעולם אין לדעת מה יוליד הצעד הנוכחי - המוטעה אולי - כהמשכו, העשוי להיות חיובי דווקא בגללו''. רבות הן הדוגמאות לדברים מסוג זה, שיצאו מפי מורים דגולים. לתשומת לב כולנו.

        שבת שלום.

        IP: 77.127.200.189 דווח על תגובה זו

        • לאדם - מסכים איתך וגם מסכים עם שנטידווה

          קארמה, הכל קארמה, 10/07/09 11:33

          בשורה התחתונה. האדם רואה מסביבו את מה שהקארמה שלו כופה עליו לראות. כל אותם דברים טובים ורעים הם פרי יצירתו.

          בדיוק כמו שבחלום, כל הבניינים, והמכוניות, הנוף וכל התופעות כמו גם האנשים הרעים והטובים כולם פרי יצירתי שלי.

          במציאות הזאת, לא רק שכל העולם כולו בא מן הקארמה. אפילו אני עצמי, או מי שאני חושב שזה אני עצמי גם זה השלכה קארמית.

          אז את מי אנחנו מבקרים?

          כמו שאנחנו באמצע אגם בסירת משוטים קטנה ופתאום שטה לעברנו במסלול התנגשות במהירות מטורפת סירת מנוע גדולה, ואנחנו מתחילים בביקורת ושפיטה, וכעסים רבים כלפי הנהג המטורף. ואנחנו מזנקים מסירתנו שלנו כדי להנצל וכשסירת המנוע מתקרבת אנחנו רואים שהיא ריקה, בלי נהג.

          אז על מי הייתה כל הביקורת והשפיטה והכעס?
          מיותר לגמרי. כך גם במציאתנו שלנו. הכל השלכה ופרי יצירת הקארמה שלנו. אין על מי לכעוס ואין את מי לבקר.

          אך יחד עם זאת, ופה אני מסכים עם שנטידווה, יש חובה מוסרית לעצור עוולות ופשעים כמו גם לימוד שגוי, במיוחד אם הוא רוחני, כי זה יכול ליצור אסונות גדולים ביותר. לרצוח בשם האל או כל מיני דרכים כאלו ואחרות. אבל בלי שפיטה, בלי שנאה וכעס עם הרבה אהבה, לב פתוח והבנה שהסירה ריקה. :)
          שבת שלום.

          IP: 79.179.32.231 דווח על תגובה זו

  • 13.

    קול ההיגיון והשפיות

    אחת, 08/07/09 23:40

    נפלא לקרוא את דבריך שנטידווה היקר, המפריכים בצורה אנטיליגנטית וקוהרנטית את מיצגי השווא של הניו אייג' וחסידיו.

    אכן, מתי מעט הולכים בדרך הקשה והמפרכת המובילה אל האחד...
    אהבתי את תובנותיך, שמעט מידי מסוגן נשמעות במקומותינו רוויי ה''חשיבה החיובית'' וכתבי ''הסוד'' כאלו ואחרים, שהם למעשה אנוכיות ומטריאליזם בלבוש פסבדו רוחני, שלא לומר מאגיה שחורה לשמה.

    ישר כח!

    IP: 89.139.83.232דווח על תגובה זו

    • תודה! :-) (ל''ת)

      שנטידווה , 10/07/09 01:06


      IP: 93.173.69.6 דווח על תגובה זו

  • 12.

    אום שאנטי- ראמה ג"י

    נחמיה , 08/07/09 21:51

    לנישמת השלווה שאנטי דווה בימחילה מיכבודו !ישראלים דור שני ושלישי לג"נוסייד של המאה שעברה נושאים עימם צלקות עמוקות ברמת נשמה לפיכך השלווה רחוקה מהם והריגוש קרוב לליבם ,וכל חכמה מחוכמות הגלגל המקרבת לריבון מיתפרשת כאיום (איפה הוא היה ב1940 ולמה לא הושיע את עמו ועוד צלקות )גלוי ובוטה שיש לשנותו להמירו ולהתאים אותו לריגוש הממסך את הכאב והצער והקרמה הכל כך קשה שלנו כישראלים פוסט ג"נוסיידים \\טנטרה ( כאומנות היאנטרות)מצליחה עים זאת לעקוף את הפחד המשתק ולאפשר לדוי הפרטית (הנשמה )קצת נחת\\ מניסיוני כאמן אולי כדאי ללמד דרך ינטרות וציור מהי טנטרה והילינג טאנטרי אולי מישם נצליח ליהיות אותנטים ביברכה ;נחמיה המשיח האחרון

    IP: 84.229.248.138דווח על תגובה זו

    • בברכה גם לך :-) (ל''ת)

      שנטידווה , 10/07/09 01:07


      IP: 93.173.69.6 דווח על תגובה זו

  • 11.

    מה? במדור ניו אייג' יש גם כותבים שמבינים עניין?

    Sidhi, 08/07/09 21:27

    מה, בלי גישת ''אין שכל אין דאגות''? בלי ''כל מי שהוא לא כמוני הוא פנאט חשוך''? ככה? להביא טיעונים משכנעים? ממתי עושים כאלו דברים?

    IP: 89.138.50.18דווח על תגובה זו

    • לפעמים. (ל''ת)

      שנטידווה , 10/07/09 01:08


      IP: 93.173.69.6 דווח על תגובה זו

      • כמה אגו (ל''ת)

        כמה, 26/01/11 13:04


        IP: 85.250.179.111 דווח על תגובה זו

  • 10.

    מוח האדם הניו אייג'י הוא מוח חסר מגנון חשיבה ... חבל !

    avre10 , 08/07/09 17:35

    אבל מה לא עושים בשביל להרוויח כמה גרושים - הרי הפריירים לא מתים ...

    IP: 93.173.140.118דווח על תגובה זו

    • זה מה שקורה כשרוחניות הופכת למוצר המשווק להמונים

      Sidhi, 08/07/09 21:23

      אז למוכר לא אכפת אם מה שהוא מוכר הוא אמיתי או לא. העיקר שיבואו כמה שיותר קונים.

      IP: 89.138.50.18 דווח על תגובה זו

    • יש גם פוטנציאלים טובים בניו-אייג'

      שנטידווה , 10/07/09 01:10

      שלולא הניו-אייג'יסטים הראשונים ייתכן ולא היינו זוכים להכיר, ואפילו היכרות שטחית, תרבויות ומסורות השונות מאלו שלנו.

      IP: 93.173.69.6 דווח על תגובה זו

  • 9.

    בעד מין בתשלום ולא מוכן להתווכח על כך - כמה רוחני

    שוש, 08/07/09 16:38

    ממליצה לקרוא את הספר ''מפוקרות: נשים בזנות'' של ענת גור.

    IP: 132.64.40.138דווח על תגובה זו

    • ואני אמליץ לך

      שנטידווה , 10/07/09 01:12

      לקרוא את הבלוג הבא:

      http://www.tapuz.co.il/blog/userblog.asp?foldername=geisha

      IP: 93.173.69.6 דווח על תגובה זו

  • 8.

    אפרופו טנטרה, תגידו, כשמזיינים את המוח חייבים קונדום ?

    EXTRA-שמאל , 08/07/09 15:49

    כי אני מפחד להכנס להריון מחוץ לאונה השמאלית.

    IP: 87.69.119.33דווח על תגובה זו

    • נסה,

      שנטידווה , 10/07/09 01:13

      מה תפסיד? :-)

      IP: 93.173.69.6 דווח על תגובה זו

  • 7.

    שנטידווה, אחי, תנוח. לא מעייף ככה להגיב לכל טוקבק?

    א', 08/07/09 14:31

    מעניין מה תהיה התגובה שלך לטוקבק הזה.
    חוצמזה, אתה דווקא חביב למדי :)

    IP: 80.230.66.48דווח על תגובה זו

    • אם יש לי את הזמן,

      שנטידווה , 10/07/09 01:14

      אז למה לא? :-)

      IP: 93.173.69.6 דווח על תגובה זו

  • 6.

    הטנטרה של היום מעוותת

    עמית, 08/07/09 14:03

    גם אני למדתי וחקרתי את הטנטרה
    והגעתי למסקנה דומה לשלך
    כמובן שאני לא מסכים לכל מה שאת מספרת אבל בגדול יש דמיון ביננו
    המשך יום נעים

    IP: 85.2.82.7דווח על תגובה זו

    • לא מספרת

      שנטידווה , 10/07/09 01:15

      אלא מספרת :-)

      סופ"ש נפלא שיהיה לך.

      IP: 93.173.69.6 דווח על תגובה זו

    • סליחה

      שנטידווה , 10/07/09 01:29

      לא מספרת אלא מספר :-)

      IP: 93.173.69.6 דווח על תגובה זו

  • 5.

    לא מוכנים! (ל''ת)

    א.כ, 08/07/09 12:46


    IP: 217.132.56.171דווח על תגובה זו

    • "לא מוכנים" -

      שנטידווה , 10/07/09 01:16

      למה?

      IP: 93.173.69.6 דווח על תגובה זו

  • 4.

    כוחות רוחניים מבוזבזים בכל שפיכה...ושפיכה שאינה לצורך פרייה ורבייה!!!

    מצורף לינק. למי שרוצה לדעת., 08/07/09 11:36

    טנטרות שמטנטרות,הכל שקר!!!
    אם עסקינן ברוחניות ,תבינו,כל שפיכת זרע לבטלה גורמת ל...
    תבדקו בסרט הנ''ל..
    .http://sratim.tora1.com/content/view/37/1/

    IP: 77.126.176.70דווח על תגובה זו

    • "הכל שקר!!!"?

      שנטידווה , 08/07/09 12:20

      מה 'תה אומר???

      IP: 77.125.237.126 דווח על תגובה זו

      • הנשמה היהודית לא צריכה את הקליפות הנ''ל... טנטרות =עבודה זרה !!! (ל''ת)

        תעמיק ותבין...!!!, 08/07/09 12:54


        IP: 77.126.176.70 דווח על תגובה זו

        • יש לך הוכחה שקיימת ''נשמה יהודית''? (ל''ת)

          Sidhi, 08/07/09 21:25


          IP: 89.138.50.18 דווח על תגובה זו

          • והמפש השנית בישראל היא חלק אלוה ממעל ממש.בעל התניא. תתבונן ותבין (ל''ת)

            אני מצאתי !!! ואתה ??? תתעורר-מה לך נרדם !!!, 09/07/09 21:16


            IP: 77.127.17.129 דווח על תגובה זו

          • והנפש השנית בישראל היא חלק אלוה ממעל ממש. (ל''ת)

            בעל התניא. תעמיק ותתבונן..., 09/07/09 21:18


            IP: 77.127.17.129 דווח על תגובה זו

          • אתה כותב כתבה במדור ה''ניו אייג''' ולא מאמין בנשמה. חחח

            ??????, 09/07/09 21:30

            לא אוסיף עוד הרבה מילים,בסוף כולם יודעים את האמת... תפילין או טנטרה ? זה אפילו לא שאלה !!! ואצלך ???
            הנפש הבהמית שולטת או הנפש האלוקית ???
            לך ותחקור מי אתה,ותעשה טובה תיפתר מהשם המגוחך הנ''ל אתה מבייש את משפחתך.
            סליחה שכתבתי בלשון לו נעימה,אבל הכל,באמת-------באהבה.

            IP: 77.127.17.129 דווח על תגובה זו

            • אני לא כתבתי שום כתבה

              Sidhi, 09/07/09 22:52

              והנה הסבר, כי משום מה לא הבנת:
              רוב חסידי הניו אייג' לא מאמינים בקיומה של נשמה.
              הבודהיזם שולל את קיומה של הנשמה.
              גם אם הוכחת שיש נשמה, מאיפה לך שהיא יהודית?

              IP: 89.138.50.18 דווח על תגובה זו

              • קודם צריך להבין

                שנטידווה , 10/07/09 01:19

                מהי בדיוק אותה 'נשמה' שאת קיומה הבודהיזם שולל.

                IP: 93.173.69.6 דווח על תגובה זו

            • טמבל

              קאווי, 13/07/09 22:35

              אתה ניקרע מבפנים.

              IP: 89.139.1.158 דווח על תגובה זו

        • מה א-תה אומר??? (ל''ת)

          שנטידווה , 10/07/09 01:17


          IP: 93.173.69.6 דווח על תגובה זו

  • 3.

    תודה שנטידווה על המאמרים המעמיקים שלך

    קשת, 08/07/09 11:16

    תודה שאתה מביא קול שלא תמיד נשמע.
    תודה על הדיוק, העומק וההבנה העמוקה של מה היא דרך רוחנית אמיתית.
    מקווה להמשיך ולראות את הכתבות שלך באתר.

    IP: 93.172.125.21דווח על תגובה זו

    • ותודה לך

      שנטידווה , 08/07/09 12:18

      שהקדשת מזמנך לקריאת דבריי :-)

      IP: 77.125.237.126 דווח על תגובה זו

      • אני למשל, לא הקדשתי. הפתיח שיעמם ועזבתי. (ל''ת)

        שלום ולהתראות, 08/07/09 22:20


        IP: 89.138.126.38 דווח על תגובה זו

        • ייתכן

          שנטידווה , 10/07/09 01:20

          ועשית בשכל :-)

          IP: 93.173.69.6 דווח על תגובה זו

        • אני דווקא רציתי לקרוא, אבל האגו של הכותב הסתיר את המסך (ל''ת)

          אוהבת טוקבקים דווקא, 26/01/11 13:07


          IP: 85.250.179.111 דווח על תגובה זו

  • 2.

    אם סופרים את כמות המילה 'אני' במאמר, הכל מתבהר... (ל''ת)

    ג'ו, 08/07/09 10:45


    IP: 84.109.246.117דווח על תגובה זו

    • ההיפך הוא הנכון :-)

      שנטידווה , 08/07/09 12:16

      אם תתעלם מהמילה אני ותראה את כל השאר - או אז הכל יתבהר :-)

      IP: 77.125.237.126 דווח על תגובה זו

      • נכון, באמת התבהר. ומה איתך? :) (ל''ת)

        ג'ו, 08/07/09 18:24


        IP: 84.109.246.117 דווח על תגובה זו

    • טיעון ad hominem טיפוסי... (ל''ת)

      Sidhi, 08/07/09 21:24


      IP: 89.138.50.18 דווח על תגובה זו

      • טעות משמעותית. לא ירדת לעומק העניין. (ל''ת)

        ג'ו, 09/07/09 10:31


        IP: 84.109.246.117 דווח על תגובה זו

        • מגיבים למאמר או לכותב? (ל''ת)

          Sidhi, 09/07/09 22:50


          IP: 89.138.50.18 דווח על תגובה זו

        • גם אתה לא. (ל''ת)

          שנטידווה , 10/07/09 01:20


          IP: 93.173.69.6 דווח על תגובה זו

  • 1.

    מסכים עם כל מילה. (ל''ת)

    כן, 08/07/09 09:13


    IP: 84.108.22.109דווח על תגובה זו

    • תודה! (ל''ת)

      שנטידווה , 08/07/09 12:18


      IP: 77.125.237.126 דווח על תגובה זו