• 16.

    אחלה כתבה אבל שחכת משהו חשוב

    זיו, 10/09/14 01:01

    אסיד לא מחזיק בחום!!! כך שב תה לא הייתה אמור להרגיש כלום

    IP: 46.19.85.200דווח על תגובה זו

  • 15.

    לפי דעתי צריך להכניס ל.ס.ד לחוק חינוך חובה

    צ'יקן מסאלה, 21/04/10 23:43

    מה שרואים משם לא רואים מכאן

    IP: 84.109.122.27

  • 14.

    האמת שנהניתי יותר מהתגובות מאשר הכתבה עצמה

    אני, 21/04/10 21:56

    טוב לדעת שיש עוד שחושבים כמוני, ולהבין שאני לא חושבת כך לבד.
    מאחלת שיגיע היום שבו שטיפת המוח תיגמר.

    IP: 79.178.45.142

    • צודקת. מתגעגע גם כן, בקרוב אשוב (ל''ת)

      אני אחר, 22/04/10 01:57


      IP: 85.64.29.104 דווח על תגובה זו

  • 13.

    ל.ס.ד- החומר הכי מעניין שצרכתי

    שי, 10/10/09 12:56

    ל.ס.ד- חומר שמשנה את התודעה בצורה כי מעניינת שיש. גורם לחשוב, משנה תפיסתי כל המציאות, ואם משתמשים בו נכון ומכירים את ה''קריזות'' שלו, הוא פשוט חוויה שלא שוכחים כל יום.
    לא ראיתי הרבה אנשים שהשתנו ''רוחנית'' בעיקבות חוויות ל.ס.ד, אבל להגיד שזה הזיק להם, גם קשה לי להגיד.
    כמובן, צריכים לדעת מתי לקחת אותו כמו כל חומר משנה תודעתי אחר. יש צורך שיתקיימו שניתנאים : סט וסטינג - מרגישים טוב גם גופנית וגם נפשית ומרגישים נוח בסביבה שבה נמצאים.
    אני מתגעגע :}

    IP: 84.108.230.243דווח על תגובה זו

  • 12.

    תיאור יפה ומדוייק. למעט:

    manipulon, 08/07/09 16:08

    1. לא מאמין בשום דרך (כמעט) שמגיעה לאותן תוצאות. ההתמזגות המתוארת עם האחדות יכולה לקרות רק אם דוחפים את האגו מקצה הצוק. כשמורידים אותו לאט לאט במדרגות הוא יתנגד ברגע שיתחיל להיות לו לא נוח (וזה חייב לקרות) ויטפס חזרה למעלה תוך שהוא ממציא תירוצים שונים ומשונים. התהליך חייב להיות כזה שאין ממנו דרך חזרה - אתנאוגנים, אולי מחלות, מצוקות גדולות או חוויות סף מוות שונות.

    אם יש 100 מדרגות לרדת- רוב מתרגלי המדיטציה נתקעים אחרי שירדו 3 מדרגות ומעטים (אם בכלל) הם אלה המסוגלים להתמודד עם הפחד והסבל הכרוחים בתהליך (בכל זאת מדובר בשחיטת האגו - והוא לא נכנע בקלות).

    2. אני לא מאמין שהתהליך הזה מגיע לשלב שבו ''לא צריך את זה יותר''. זהו בדרך כלל שלב שבו האגו משכנע אותך שלמדת מספיק ואתה יכול כבר לבד. הפחד של האגו לאבד את עצמו שוב משתלב בגרעין המחשבה שעדיין נשארה בך שבעצם ''סמים זה רע'' וביחד אתם מחליטים שאפשר להפסיק עם זה ולהסתפק בזיכרון החוויה ובדיבור עליה.
    האמת היא שמדובר פה בחוויה שהיא מאד לא טבעית ולא משתלבת בחיי היום יום. אפשר לשריין לך מדי פעם זמן ומקום לחוות את זה ואז לקחת את ידיעת האחדות הזו לחיי היום יום ולהשתמש בה כאמונה וכקו מנחה שמכוון אותך ומראה לך מה חשוב ומה לא.
    אי אפשר בשום אופן לחיות ככה באופן רציף (אלא אם כולם יחליטו להתחיל לחיות ככה בבת אחת) וההתמזגות הסופית יכולה לקרות רק במוות - כשאתה משתחרר מהצורך לדאוג להתגשמות האחדות הספציפית של הגוף שלך.

    תחזוקה שוטפת של חומצה אתנאוגנית מוודאת שאתה לא מסתיר מעצמך כלום ומונעת מהאגו לנכס לעצמו את האחדות ולהשתמש בה כדי להפוך לסופר אגו.

    IP: 84.109.195.206דווח על תגובה זו

    • אם כן קיבלתי את דברייך

      מושון, 11/07/09 20:19

      אם לא איכפת לך אני אמשיך לחיות ולחוות מציאות ''נורמאלית''/''רגילה''/''שגויה'' ואחרי המוות נתאחד כולנו...


      להתראות שם

      IP: 79.182.136.243 דווח על תגובה זו

  • 11.

    כל הכבוד מרדכי

    עידו, 05/07/09 20:30

    אוהבים אותך!

    IP: 93.172.190.33דווח על תגובה זו

  • 10.

    שלוש שאלות פשוטות

    מושון, 04/07/09 20:15

    1-האם בעקבות חווית ה-הכל אחד התחלת לעשות מעט טוב לסביבתך? האם התחלת להתנדב באיזשהו מקום? האם הענקת מעצמך למען מטרה הומנית, או שאתה עסוק יותר בחוויה הבאה? ובסם החדש שיפתח עוד יותר את גבולות תודעתך?
    2-אם בעקבות המאמר שלך איזה מישהו ינסה LSD וימצא את עצמו בחוויה לא כל כך טובה, אולי אחת שבעקבותיה לא יהיו לו עוד הרבה חוויות אחרות.. איך תרגיש תודעתך המורחבת...
    3-זו לא כל כך שאלה, אבל תסלח לי שאני קובע, לא הבנת מה זה הכל אחד, מה שזכית לראות הוא את העיוות-הכל זה אני...

    יום טוב

    IP: 77.126.199.16דווח על תגובה זו

    • 2 תשובות

      manipulon, 08/07/09 16:30

      1. ידיעת האחדות לא בהכרח הופכת אותך לאדם ''טוב'' יותר. אתה שבוי בסטיגמות של טוב ורע ולא מבין שהאחדות חווה את עצמה דרכנו לטוב ולרע. הבנת האחדות משמעותה הבנה שכל מה שקורה חייב לקרות ולהחוות.
      מהבחינה הזו - אין כל סיבה לחשוב שמהטמה גנדי הבין את האחדות יותר מאוסאמה בן לאדן.

      2. LSD מראה לך את האמת - אם מישהו חווה חוויה לא נעימה הרי שזה בגלל שהוא חי בשקר ומאמין לשטיפת המוח לתוכה גדלנו כולנו.
      אכן יש סתירה בין ה''מציאות'' לבין המציאות הנחווית תחת השפעת ה LSD ואי יכולת לגשר על הפער הזה עלולה לגרום למצוקה.
      הבעיה טמונה ב''מציאות'' ולא בסמים.

      יום

      IP: 84.109.195.206 דווח על תגובה זו

      • לגבי 2

        מושון, 10/07/09 12:07

        האם אתה טוען שילד בן שנה, לדוגמא, שלא שמע מעולם מילה על סמים או על LSD יחווה זאת תמיד ובהכרח כחוויה טובה?, האם היית נותן LSD לילד שלך בן השנה?

        האם אתה לא יודע להבדיל בין LSD טוב ל-LSD חרא? (אם כן, אז יש לך גם הבחנה בין ''טוב'' ו-''רע'' ששטפו לך את המוח איתה לגבי איך אמורה להיות חוויה של LSD)

        האם אתה מסוגל לחיות כל רגע מחייך במצב התודעתי הזה? אתה מסוגל לגדל ילדים? להכין לעצמך חביתה? לכתוב מכתב לבת זוגתך? ללכת לעבודה? למשוך כסף מהבנק? ללכת לקנות LSD באיכות טובה תוך כדי שאתה ב-''מצב התודעתי הזה''?

        מה אתה יכול לעשות בכלל במצב התודעתי הזה? ומה היה קורה לעולם מבחינה פיזית אם כולם היו ככה (ברור שלא היו מלחמות, השאלה היא האם היה אוכל?).

        תודה

        IP: 77.126.199.16 דווח על תגובה זו

        • תשובות

          manipulon , 14/07/09 17:26

          - אני לא יכול לדעת איך תינוק מרגיש אבל אני מאמין שמבחינה תודעתית אין הבדל בין מצבו למצבו של אדם על lsd . התינוק עוד לא "חונך" להאמין ב"מציאות", לתת לכל דבר שם, להפריד כל פרט ולהתבונן בו כנפרד ולתת לכל חוויה שם במקום לחוות אותה.
          לדעתי התינוק עשוי להגיב באי נוחות מסוימת לתסמינים הגופניים של ה lsd, ולשינויים העצביים, אבל הוא לא יחוש שינוי תודעתי.
          לא עשוי להיגרם לו נזק אבל גם אין בכך כל תועלת.
          מאד חשוב להבין שה lsd ושאר חומרים אתנאוגניים לא מוסיפים לך שום דבר חדש שלא היה בך קודם. הם לא זרזים של תובנות חדשות אלא מעכבים של מחסומים הקיימים בנו ומונעים מאיתנו לחוות את המציאות האפשרית לנו (אמיתית או לא זה לא משנה. משנה שהיא יותר יפה ושלאורה תופעות חסרות משמעות ב"מציאות" הרגילה נראות פתאום ברורות והגיוניות).
          אגב, בטקסים אינדיאניים בהם לוקחים צמחים משני תודעה נהוג לשתף גם ילדים בכל גיל, ומבחינתם זוהי חוויה חיובית לא פחות משיתוף הילד בהליכה לבית כנסת או צום ביום כיפור.

          - ל lsd יש נוסחה כימית מדויקת ועל כן אין lsd טוב או רע - יש lsd כן או לא.
          היכולת להבחין בשוני ובמגוון התופעות והצורות בעולם האשליה לא סותרת את מקורן האחד של כל התופעות.
          יכול למשל להיות הבדל מהותי בין עץ לעמוד חשמל. אתה אפילו רשאי להגיד שהעץ יפה ועמוד החשמל מכוער. הבעיה מתחילה כשאתה מתחיל להצמיד לתואר "יפה" את הרגש "טוב" ולתואר "מכוער" את הרגש "רע".
          או אז אתה קופץ ראש למעגל התשוקה והסבל, מתחיל להאדיר את ה"טוב" ולבקר את ה"רע" כאילו לא שניהם קדושים, שניהם תלויים זה בזה ושניהם הדרך של כולנו כאחדות שבראה את עצמה לחוות כל דבר אפשרי ולהבין סוף סוף מי, מה ולמה אנחנו.

          -כתבתי כבר שלדעתי אי אפשר לחיות כך באופן קבוע. אבל אפשר לנסות.
          בתוך אינסוף זמן רצוף של אחדות מצאנו את עצמנו לפרק זמן קצר בתוך מערכת פרדוקסאלית ובה (לפחות) שני כוחות מנוגדים המושכים לכיוונים שונים.
          הנשמה שואפת לאיחוד עם מקורה והגוף שואף להמשיך ולשרוד כאינדיבידואל (בנק, חביתה...).
          לא ידוע לי פיתרון למצב המוזר הזה והדרך האישית שלי היא להשתדל כמה שפחות לראות את המצב כאילו נכפתה עלי גלות בעולם הפיזי האכזרי הזה וכמה שיותר להאמין שניתנה לי מתנה נדירה וחד פעמית לחוות את היקום מזווית הראיה הייחודית והבלתי אפשרית הזו לפרק זמן קצר בטרם אחזור לאחדות.

          -מה אפשר לעשות במצב התודעה הזה?
          לרקוד, לשיר, לשחות, לטייל, להכין מיץ תפוזים.
          אפשר לעשות כל דבר. ההבדל הוא, כמאמר הקלישאה הרוחניקית, שהעושה נעלם ונשארת רק העשייה. האחדות הגדולה היא זו שעושה דברים דרכך כשאתה מפסיק להתערב.
          כרגע אנחנו חיים בעולם אנוכי שבו כל אחד "עושה לביתו". מכאן שכל אינדיבידואל שירפה מהדאגה לעצמו גוזר על עצמו מוות.
          בעולם אוטופי כל אחד יוכל לעשות רק מה שהרוח רוצה לעשות דרכו באותו רגע.
          אני מאמין שכשנגיע לכך ש100 אחוזים מאוכלוסיית העולם תנהג כך - יתברר לנו שיש איזון מושלם בין הדברים שאנשים רוצים באמת לעשות (אפילו בהתנדבות) ובין הצרכים שיש לכולנו.
          אז יקום כאן גן עדן עלי אדמות בו תתבטל הסתירה בין טבע האחדות למציאות הפיזית המגבילה.

          IP: 84.109.195.206 דווח על תגובה זו

          • תגובתך מומלצת !

            אביגייל, 15/07/09 16:13

            תודה על הכנות הדיוק והזמן שהקדשת בכתיבת תגובתך זו. לי, שאיני מנוסה וכנראה גם לא אתנסה בחווייה זו - הובהרו מלא דברים.אני רוצה לציין שעל אף שהנושא הוא לכאורה השימוש בל.ס.ד - הדברים שנגעת בהם מעניינים ומדברים אלי מעל ומעבר לנושא עצמו.תבורך.

            IP: 93.172.176.100 דווח על תגובה זו

          • תגובתך מחכימה ומומלצת !

            גייל , 15/07/09 18:22

            מעצבן שאתר nrg לא מפרסם תגובות אלא אם נרשמת כמגיב מועדף ...

            IP: 212.116.190.124 דווח על תגובה זו

          • חביתה ובנק זה קל

            מושון, 19/07/09 21:53

            תנסה ילדים, אלא אם כן הטבע האוטופי שלך לא כולל ילדים.

            לגופו של עניין, תאמין או לא אני מסכים עם כל מה שאמרת, חוץ מדבר אחד - אני פשוט לא מאמין שהרעיון שאנחנו פה הוא להגיע חזרה למקור, זה קורה בלאו הכי...כמו שאמרת אני חושב ש-''שהענקנו מתנה לעצמינו'', חבל שכולם כל כך מתעקשים לברוח מהמתנה הזו, אם ע''י השתעבדות לחביתות ואם ע''י יצירת חביתה מהמוח שלהם...

            יום טוב ותודה על הדיון המהנה!

            IP: 79.182.122.48 דווח על תגובה זו

    • למושון - שלש שאלות עוד יותר פשוטות -

      אביגייל, 08/07/09 18:22

      1. האם ניסית ל.ס.ד ?
      2. אם לא - איך אתה יודע מה הוא הרגיש ?(אגב, הכל זה אני ואני זה כולם - זה לא אותו דבר ??)
      3. מה שלומך ?
      יום טוב גם לך.

      IP: 212.116.190.124 דווח על תגובה זו

      • כנות

        מושון, 10/07/09 12:17

        לא ניסיתי!
        מכיר כמה מקרים של אנשים שיצאו מזה רע ביותר... כולל האימרות המפורסמות על בוא המשיח, ותרופה לסרטן ושאר ירקות), לא מחזה נעים...
        אין לי בעיה עם מי שרוצה לקחת LSD...חבל כמובן שבכך הוא תומך באירגוני פשע ומוסיף רעה בעולם, אלא שאין זו אשמתו אז נניח לנקודה הזו, אלא שלטעון שיש לזה איזשהו קשר למסע רוחני נשמע לי אישית כהזוי...
        ברור לחלוטין שאם תשחק עם הקופסא דברים ''ישתנו'', וברור שהמוח עובד בצורה מסויימת כדי לשמור על שרידותינו ואין בחוויה הרגילה של המציאות אזושהי ''אמיתות אבסולוטית'', לקרוא ל-LSD אמת היא כמו לקרוא לצניחה חופשית אמת...מדובר בחוויות, חוויות שחולפות כשהגירוי נעלם, אם זאת הייתה אמת היית יכול לצפות שהגעה אלייה תשאיר אותך שם, משום מה חברינו היקרים חוזרים אל ה-''מציאות'' השגויה...


        ההבדל שציינתי הוא בין:
        ''הכל זה אחד''
        ובין
        ''הכל זה אני''

        אצלי הכל בסדר

        יום טוב

        IP: 77.126.199.16 דווח על תגובה זו

    • מושון צחוקון.... לאור שאלה מס' 2 ברור שאתה בכלל לא מנוסה בחוויה.

      אחד שניסה, 08/07/09 22:22

      ובכלל..

      אתה מלא בשינאה/קינאה שמפעפעות

      IP: 89.138.126.38 דווח על תגובה זו

      • ברור שלא מנוסה

        מושון, 10/07/09 12:19

        הצדק בדברייך, אנא האר לי את עיניי בנושא, אני מבטיח לך שאין לי שום שינאה...

        IP: 77.126.199.16 דווח על תגובה זו

  • 9.

    נוירופסיכולוגית

    NRG קצת אחריות, 03/07/09 07:39

    כמטפלת שעוסקת עם נפגעי נפש עקב שימוש בסמים הייתי מציעה לכם לברור למי אתם נותנים פה במה כי גם ילדים צעירים שעוד לא התנסו בכלום קוראים את המדור שלכם. מרדכי לב טהור היקר אני לא פוסלת שום חוויה שעברת אני שמחה שזה תרם לך, אבל ידוע של.ס.ד משנה את המבנה המוחי, לפעמים הוא ''פותח'' את הראש יותר מדי ומשנה מנגנונים במוח ומשם אין דרך חזרה העניין תלוי ברמת הרגישות של האדם ורבים וטובים פשוט לא יצאו מזה אף פעם. אי אפשר לדעת על מי תיפול הפסיכוזה לכן עדיף לא לנסות כי זה דופק את החיים לגמרי. מרדכי היית יכול להגיע לחוויות נפלאות גם דרך דמיון מודרך ולא דרך חומרים כימים, למרות שהמוח מגיב הכי חזק לתרופות. שיהיה בהצלחה לכולנו.

    IP: 93.173.233.108דווח על תגובה זו

    • LSD משנה את התפיסה לכל החיים. נכון. אבל את החוויה שהוא נותן אי אפשר...

      חוקר מוח ותודעה., 05/07/09 02:39

      לקבל בדמיון מודרך או כל שיטה אחרת.

      אולי עם הקדשת שנים למדיטציה....? או לדרך רוחנית אחרת... כמו סופיזם למשל. (מחוללים דארווישים..)

      וכן.
      בשורה התחתונה זה מסוכן.
      יש פחד להשתגע.
      כן, זה משפיע על כל כך הרבה דברים במוח שאנו לא יודעים היום להסביר את כולם,
      וזה יכול תיאורטית גם להשפיע על מנגנונים.

      אבל לדעתי אדם שצריך לקחת את זה מרגיש את זה ויודע בפנים שזה ''נכון''.
      יש קול פנימי וצריך להקשיב לו לפני שלוקחים.

      צריך להקשיב.

      IP: 89.138.126.38 דווח על תגובה זו

  • 8.

    בינותמלאכותיותסינטואורגניות

    נחמיה המשיח האחרון, 01/07/09 17:38

    שלום עליכם ליכלל הבינות המלאכותיות בין אים מיתוקף כימיקלים סינטטים\\אורגנים ובין אים מיתוקף נס\\השכלה\\קרמה טובה וליכלל הבינות הטיבעיות שעוד לא עברו אבולוציה עד שלא עשיתם מיקדש כאילו עשיתם כלום על הכוכב כאילו לא עשיתם אפילו מדיטציה אחת כאילו לא ראיתם ניסים או עשיתם ניסים כאילו אפילו לא פקחתם את עינכם עדיין כאילו לא למדתם סוטרה קדושה אחת ואינכם מכירים בישפת הקודש עיברית\\סנסקריט ואינכם מודעים לקיומכם כבוראים היודעים את עצמם וביכלל אתם לא חפצים בטובתכם שתיזכו לבינין המיקדש ולהיתקדשות מלאה לא חזרה ביתשובה היתקדשות והחלצות מהחסך הרוחני בחיכון וביומיכון בעגלא וביזמן קריב יבנה המיקדש ביברכה עודדי

    IP: 77.125.159.48דווח על תגובה זו

    • זו דוגמא טובה למה סמים עושים לך. (ל''ת)

      be ware!! סתם.... די לחיות בפחד., 05/07/09 02:41


      IP: 89.138.126.38 דווח על תגובה זו

  • 7.

    זהירות! סמים פסיכודילים הופכים את הבן אדם לצימחוני.

    י, 01/07/09 13:08

    מי שלא רוצה להפוך ל''לועס עשב'' כל חייו,שלא יתחיל עם זה.

    IP: 80.74.101.16דווח על תגובה זו

  • 6.

    גבר לפי הסימפטומים שאתה מתאר

    י, 01/07/09 11:06

    לא הייתי ממליץ לך שוב על אסיד כי קרוב לוודאי יאשפזו אותך ל.ס.ד זה סם כיפי שצריך להזהר איתו אבל כל מה שאתה מתאר זה רק ממוחך הקודח ואם חווית דברים כאלה זה רק אומר שלא היית צריך לנסות מלכתחילה וזה בעצם הבעיה עם הסם הזה הרבה אנשים אסור להם לנסות אותו

    IP: 212.143.234.228דווח על תגובה זו

    • אה...

      בן-אדם, 01/07/09 15:00

      יש חוויה נכונה וחוויה לא נכונה כשלא לוקחים אסיד?

      IP: 79.183.56.37 דווח על תגובה זו

      • נקודה חזקה. (ל''ת)

        נור, 05/07/09 02:43


        IP: 89.138.126.38 דווח על תגובה זו

    • על סמך מה אתה מדבר גבר גבר???? (ל''ת)

      אסי דיין?, 05/07/09 02:42


      IP: 89.138.126.38 דווח על תגובה זו

    • לכל אחד? (ל''ת)

      חוקר תודעה, 06/07/09 11:07


      IP: 84.108.230.176 דווח על תגובה זו

    • עניין אישי

      מחשבה, 06/07/09 11:17

      הבעיה עם חלק מהאנשים שמנסים את הסם המדובר היא שהם חושבים, שזהו בסך הכל ''סם כיפי''.
      הל.ס.ד. הינו אמצעי רב עוצמה שהשפעתו תלויה במשתמש.
      מבחינת בעיות נפשיות שעלולים להיתקל בהן במהלך השימוש, אלה לא דברים שנוצרו ע''י הסם אלא היו קיימים כבר קודם. חלק מתהליך גילוי התודעה הוא גם גילוי הבעיות שאנו מסתירים אפילו מעצמנו.
      מעבר לכך הל.ס.ד. יכול לשמש כקיצור דרך, אבל הדבר תלוי בדרך שבה ניגשים לכך. יש לשמור על זהירות, זה נכון תמיד ובכל רובד, אך ישנם מקרים בהם קיצור הדרך מגיע לידי ביטוי, בהבנות שמבחינות את עצמן, בדרך פנימית ולעיתים לא ידועה, מהזיות נפשיות תלויות סובייקט.

      IP: 84.108.230.176 דווח על תגובה זו

  • 5.

    הפסיכולוג הכי טוב שהכרתי

    SHPONGLE, 01/07/09 05:47

    מסכים איתך בכל ההבנה של האחד
    אני חושב שכל אחד יגיע בדרך שלו ובזמן שלו להבנה הזו של כולנו אחד
    כמו כן אני בטוח שיום אחד כששאר האמת בעולם תתגלה אז גם יתגלה הפרצוף האמיתי של חלק מהסמים ... וזה לא יהיה רע כמו שכרגע הסמים האלה נתפסים אצל רוב הציבור וזאת רק מסיבה אחת שפוטה ... שטיפת מוח!

    IP: 98.122.52.252דווח על תגובה זו

    • הכל זה שטיפת מוח (ל''ת)

      בן-אדם, 01/07/09 14:54


      IP: 79.183.56.37 דווח על תגובה זו

    • הכל זה שטיפת מוח

      בן-אדם, 01/07/09 14:59

      רק בכיוונים אחרים.
      וזה תמיד יהיה - כי לא ייתכן עולם שבו כולם חושבים בדיוק אותו דבר. העולם הזה עשוי ממגוון.
      ואגב, האם אתה באמת מאמין שיש בן-אדם שחווה אחדות כל הזמן?
      וואו, כמה שלא הייתי רוצה חוויה כזו! אין לזה שום ערך לתפקוד האישי שלך, כאינדיבידואל.
      אם מדובר בלהיות אדם נדיב וטוב לב, אין צורך להיות רוחני או לחשוב במושגים של הכל אחד או לעשן או ''להידלק''.
      בעיניי הסובייקטיביות, נסיון האדם להסביר את העולם הזה ואת המקור (ה''אחד'') אינם שונים מהיכולת של נמלה להבין כאשר היא נתקלת בנעל - שזו אכן נעל. לשון אחרת - כולנו נעליים שחושבים שהם חכמים.
      Only fools are know-it-alls. You're really on your knees when you think you're standing tall.
      :)

      IP: 79.183.56.37 דווח על תגובה זו

      • מודעות

        מחשבה, 06/07/09 11:25

        אל תדאג, לא תאבד את עצמך כל כך מהר בתוך האחדות. האחדות היא עניין של מודעות שמוביל לדרך מסוימת של התנהלות. את ההרגשה עצמה לא ניתן להסביר ורק מי שחווה זאת יכול להפנים באמת את ההימצאות במצב זה.
        אולם כדי לנסות ולהסביר האידיבידואל אינו הולך לאיבוד, הוא שם אולם בתוך האחדות הוא רואה את עצמו יותר מאשר האינדיבידואל, כחלק ממשהו שניתן לתאר באמצעות מילים כמו ''יותר'' או ''אושר'' או אפילו אם תרצה ''אלוהים''.
        הבעיה הגדולה בעולם היא העובדה שאנו רואים באינדיבידואל, זה הפיזי, שמתגלה מולנו במראה את כל מה שיש. אולי אם ננסה לראות את עצמנו כחלק מאותו ''יותר'' אולי נפחית את רמת הסבל במישור האישי והכללי.

        IP: 84.108.230.176 דווח על תגובה זו

  • 4.

    נשמע כמו אחלה טריפ אבל

    האקסלי, 30/06/09 22:53

    NRG כשנותנים למישהו לכתוב על חוויה פסיכדלית-שגם ככה מאד קשה לבטאה במילים, עדיף שזה יהיה כותב רהוט שיודע לבטא את עצמו ולא איזה ילד שעשה אסיד.

    IP: 84.110.169.173דווח על תגובה זו

    • לדעתי היה די ברור (ל''ת)

      בן-אדם, 01/07/09 14:53


      IP: 79.183.56.37 דווח על תגובה זו

  • 3.

    כולם מוארים

    יחזקאל, 30/06/09 19:43

    בונה את עצמך כמואר יה זבל

    IP: 84.229.29.4דווח על תגובה זו

    • ובכן..

      בן-אדם, 01/07/09 14:52

      האם אין זה עוד משחק של ה''מיינד'' - הרצון להיות מואר וללמד אחרים. הכל כדי לשכנע את עצמך שאתה בסדר ןלהרגיש בטוח שאתה ''בצד הנכון''. אלא שכשזה קורה על חשבון אחרים - זה משאיר אותם רצים אחרי הזנב שלהם כשלמעשה - לאף אחד מאיתנו אין זנב לרוץ אחריו!
      על זה נאמר - המלך הוא עירום, גבירותיי ורבותיי!
      איך הצליחו לשכנע אותנו שיש לנו ממה להתעורר. כל אחד חווה מציאות ייחודית. אפשר להמציא מלא מלא דברים להתעורר מהם. הממ.. אולי אני אלך לעשות על זה כסף... :)

      IP: 79.183.56.37 דווח על תגובה זו

  • 2.

    לא צריך סמים בשביל זה

    שובל, 30/06/09 18:35

    ממש לא.

    זה אפשרי עם התנהלות נכונה

    IP: 87.68.168.164דווח על תגובה זו

  • 1.

    אני בת 41 לא ניסיתי ל.ס.ד והייתי רוצה, עכשיו אני בשלה להכיל חוויה כזו (ל''ת)

    לא הבנתי מה לקח הבחור, ל.ס.ד, אסיד או mdma?, 30/06/09 17:18


    IP: 93.172.91.29דווח על תגובה זו

    • תחשבי קצת...

      אני, 01/07/09 13:51

      הוא לקח הכל.... אבל תתעוררי. את רוצה לקחת מה שהוא לקח? את חושבת שמה שקרה לו ייקרה בדיוק באותה הצורה גם לך? תמשיכי לקרוא לברר קצת לפני שאת מפרסמת שאת רוצה.... בכלל, נראה לי שפספסת את כל הנושא במאמר הזה...

      IP: 77.127.48.120 דווח על תגובה זו

    • הכוונה כאן באסיד היא לאל.אס.די

      בן-אדם, 01/07/09 14:48

      הוא מתאר שלקח אסיד (אל.אס.די) ולא את ה-mdma בכתבה זו.
      אגב, מנסיוני - שאולי אינו רב - אין לך ממש מושג אמיתי אם את בשלה לחוויה כזו או לא. זו לא חוויה צפויה.. לא הייתי אומר.

      IP: 79.183.56.37 דווח על תגובה זו

      • מנסיוני יש לך מושג. משהו בפנים אומר ''כן''. ואז אתה יודע שזה נכון. (ל''ת)

        אחד שניסה ויודע. ברצינות., 05/07/09 02:23


        IP: 89.138.126.38 דווח על תגובה זו

      • מוכנות?

        מחשבה, 06/07/09 11:36

        לגבי הל.ס.ד. לא ניתן לדעת לפני מה תהיה תגובת המשתמש. מחקירתי וניסיונותי בנושא, עדיף שלמתנסה תהיה איזושהי בגרות נפשית, שאחרת עלולה להיפגם תפיסת המציאות בצורה חמורה. יש להיות מודע (המילה החשובה ביותר בסמי התודעה למיניהם, שהגיעה לא סתם מהתחום הרוחני). מודעות פירושה להבין להפנים אך לא להזדהות ובמקרה הזה מדובר בחוויה ובמחשבת האדם החווה. הל.ס.ד גם כאשר אינו קיצור דרך רוחני הוא אפשרות לשיעור לגבי המבנה הנפשי של החווה וכמו כל שיעור, יש כאלה קלים יותר ויש כאלה שהם קשים.
        לגבי ה-mdma, זהו גם סם בעל יכולות אולם, הוא נועד יותר לשימוש בידורי. עקב יכולתו לשחרר סרוטונין, חומר כימי שהגוף מייצר, הוא גורם לשחרור עכבות. אך שוב כמו בכל מקרה יש להיזהר ולא להאחז אלא לחוות את החוויה כמשוחררת, מתוך הבנה שהיא תעבור כאשר תפוג ההשפעה...

        IP: 84.108.230.176 דווח על תגובה זו