• 14.

    ששש....ששששש.... אני שומעת משו.

    פידל, 01/07/09 18:03

    אריאלה המאממת אחלה נושא לדיון.
    אכן תקשור מהו ולא נראה שמישהו אכן יודע, חוץ ממני כמובן כי אני..... בטירוף מתקשרת, בחיי, אני נשבעת.
    וכן גם שרי אריסון מתקשרת, כלומר, אחת מהעובדות שלה מתקשרת, מתקשרת אלי פעם בחודשיים לבדוק למה אני במינוס, ואני.... ספיצ'לס, לא יודעת איך לתקשר ומה לאמר.... אאהה...אאההה... חושבת חושבת, ממלמלת ממלמלת, ובסוף מבקשת לתקשר ביום אחר, אולי אז אשמע יותר טוב ותהיה לי תשובה להעביר או איזה מסר חיובי??!!!

    ובתור חולת לב המתקשרת עם המוות, לא הייתי נותנת לד''ר מהתמונה לטפל בי, אמריקאים מזוייפים עם מייק אפדוז, לא היו מבינים אותי כי אני לא יודעת אם אפשר לתקשר עם פלקטים.

    מחכה למאמר הבא (בבקשה בגלל חוסר סבלנות אם אפשר בלי להפנות לכל כך הרבה מאמרים, בא לי רק עלייך) :)

  • 13.

    תודה על ההתיחסות שלך אלי במאמר הזה , וכן אני בטוח שאני מטפל.

    יוסף , מטפל, 01/07/09 16:52

    וגם אם הדיעה שלי לא מוצאת חן בעיניך אני מקבל זאת בהבנה.

    ובקשר לתקשור -
    איך לדעתך הגיעו לעולם התיאוריות הסיניות על מרידיאנים (שכמטפלת בשיאצו אני מאמין \\מקווה שאת עובדת איתם) ?

    אני יכול להגיד לך מנסיוני כמטפל בטווינא , שעיסוק באנרגיות ישדרג את הטיפולים שלך ויפתח בפניך עולם חדש.

    בטיפולי הטווינא שלי היום אני מרגיש את המרידיאנים בצורה מדויקת (הם אגב לא בדיוק נמצאים על המסלולים הכתובים במפות) , ומרגיש במדויק הצטברויות של אנרגיה וחסרים של אנרגיה. היום אני מתפלא איך בכלל אפשר לטפל בלי זה.

    אולי את דנה אותי כשיפוטי בגלל מה שכתבתי לך במאמר הקודם , אבל את בעצמך שיפוטית למדי כאשר מדובר בשרי אריסון. אולי בגלל זה השיפוטיות שלך השיפוטיות שלי לא מצאה חן בעינייך.

    אני ממליץ לך בחום , במקום לצחוק על שרי אריסון , לנסות ללמוד תקשור בעצמך. יש המון המון קורסים ומסגרות בהם את יכולה לעשות זאת. ההבדל שזה יעשה לטיפולים שלך הוא עצום , זה להרגיש את המטופל ברמה אחרת לגמרי. את בעצמך תעברי קפיצת מדרגה בעקבות זאת.

    גם השיטה של אריק פרל היא נפלאה , רק שצריך בשבילה קצת פחות שיפוטיות וקצת יותר ראש פתוח מכפי שיש לך עכשיו. אני בעד לנסות דברים , גם את הדברים המוזרים ביותר - בלי דיעות קדומות. רק אחרי שאני מנסה אני מביע עליהם דיעה. והרבה פעמים הדברים המוזרים ביותר הם מה שהביאו לי את התועלת הגדולה ביותר.

    • יוסף, פשוט לא הבנת מילה ממה שהיא אמרה כאן

      הבנת הניקרא, 01/07/09 21:05

      אני במקרה קולגה שלה ואני יודע בדיוק איך היא עובדת ובמקרה אני גם יודע מה העמדה שלה לגבי תקשור, כחלק מטיפול ולא כחלק מטיפול. אתה רחוק מאוד במסקנות שלך מהמקום שהיא נמצאת בו, ולא אפרט, רק אגיד שהעולם הזה לא זר לה והיא לא פוסלת, לגמרי לגמרי להיפך. היא פשוט לא מנפנפת במילים גדולות, וזה מה שהיא ניסתה להגיד פה במאמר הזה. תקרא אותו עוד פעם ותנסה להיות פחות נעלב ממה שהיא אמרה עליך ואז אולי תבין. היא גם לא צוחקת על שרי אריסון, היא רק מנסה להבין למה כולם כן צוחקים. ואז היא נותנת לזה את ההסבר שלה.

      • תקשור זו ''מילה גדולה''? (ל''ת)

        איך היית מעדיף/ה לקרוא לזה במקום?, 02/07/09 00:13

      • אתה מזכיר לי

        יוסף, 02/07/09 08:17

        את זה שכאשר הרב עובדיה אמר כל מיני דברים על יוסי שריד ועל חילונים ועל שאר ירקות , קמו כל מיני אנשי ש''ס והסבירו איך הרב עובדיה חושב בדיוק ההיפך ממה שהוא אומר : הוא בכלל אוהב מאוד את יוסי שריד , הוא הולך להצביע מרץ בבחירות הבאות ומת על שרימפס.

        אני משתדל להביע את הדיעות שלי , לא כדי למצוא חן בעיני מישהו. אני משתדל לכתוב בדיוק את מה שאני חושב גם אם זה לא ימצא חן.

        ואם אריאלה חושבת בפנים משהו אחד , וכותבת כלפי חוץ משהו אחר כדי למצוא חן ואהדה , אז יש לה כאן נקודה שהיא צריכה לעבוד עליה. ואני לא אומר את זה בביקורת אלא כטיפ. כי אצל הרבה מאיתנו יש את המקום הזה.

        אולי כיף לרדת על שרי אריסון כי ''כולם עושים את זה'' , אבל אולי שכחתם שגם שרי אריסון היא בן אדם ? אם אתה היית שרי אריסון והיית קורא את זה מה היית מבין ?

        דווקא אצל אנשים ''מודעים'' , אנשים שמאמינים ברוחניות ובכך שיש לכל אחד מאיתנו הדרכה , הייתי מצפה לגלות כלפי שרי יותר אהדה.

        שרי היא לא בדיוק הדימוי המקובל לאיש עסקים אלא היא אדם רוחני שמעז לומר את זה בגלוי , ולכן ''כיף לצחוק עליה''. כדאי מאוד שאנחנו כאנשים שנמצאים במקום קצת אחר , לא נצטרף לחגיגה הזו.

        • תשמע יוספוס, באמת יש לך בעיות קשות בהבנת הנקרא

          הבנת הניקרא, 02/07/09 12:40

          אני לא בא לרדת עליך או משהו אבל כנראה שיש סגנון כתיבה מסוים שהוא פשוט קשה לך לעיכול, אולי הוא מורכב לך מדי, לא יודע...
          לי זה נשמע שהחלטת לקרוא את הדברים כמו שבא לך ולא כמו שהם נאמרו באמת, אולי כי בכל זאת קצת נעלבת (אני למשל הומוסקסואל ואחרי ההתבטאויות ההומופוביות שלך גם קצת הפסקתי להקשיב לך, אז אני מבין אותך).
          אבל באמת בוא נעזוב את זה כי לא חשוב מה אני אגיד עכשיו או מה אריאלה אמרה במאמר שלה אתה תשמע את מה שאתה רוצה לשמוע, וזה לא בדיוק מראה על עודף באינטליגנציה.

          שיהיה לך רק טוב

          • גם אני מאחל לך רק טוב.

            יוסף, 02/07/09 14:55

            גם אם אתה הומוסקסואל. וגם אם רמתך בהבנת הנקרא עולה על שלי.

          • נ.ב.

            יוסף, 02/07/09 15:15

            וכפי שכתבתי קודם , אינני נגד הומואים כבני אדם אבל אני אישית חושב שזה מעשה מכוער.

            אינני חייב להסכים עם מה שאתה עושה בחדר המיטות שלך , ולמען האמת זה גם לא כל כך מעניין אותי. יש אנשים שאוהבים שמרביצים להם בשוט , יש אנשים ששוכבים עם עיזים , ויש גם הומואים.

            לכולם יש את הזכות לחיות וכולם בני אדם.
            אם לדעתך זה שאני חושב כך אומר שאני הומופוב - סבבה.

            • אפשר להתערב לכם לרגע בדיון?

              אירית, מטפלת בעצמה ורק אח''כ באחרים..., 02/07/09 16:42

              אז יוסף, אני לא קולגה של הכותבת ואני אפילו לא מכירה אותה... פשוט אוהבת לקרוא את מה שהיא כותבת וגם משתדלת להבין (וזה לא כזה קשה). אני גם לא הומו ואני גם לא הומופוב אבל אני ממש חושבת שבאמת לא הבנת מילה ממה שהיא אמרה... לי זה נשמע לגמרי כמו תמיכה בשרי אריסון רק שיש בעיה לדעתה באיך ששרי אריסון הנחיתה את הדברים על הציבור הרחב, זה הכל. אני לגמרי מסכימה איתה דרך אגב...
              אני חושבת שהומופוביה זאת מחלה קשה שמצביעה על מחשבה סגורה לגמרי וראיה לכך זה המחשבה, אותה מחשבה שלך שגם לא הבינה דברים פשוטים וברורים שהכותבת אמרה.

              • טוב. (ל''ת)

                יוסף., 03/07/09 08:46

  • 12.

    צודקת לגמרי (ל''ת)

    סיימון, 01/07/09 14:48

  • 11.

    ''שיק של בובת שעווה''... חה חה חה

    אחלה מאמר, 01/07/09 09:28

    באמת הגיע הזמן שמישהו יגיד את זה...

  • 10.

    כולנו מתקשרים כל הזמן

    פנדורה, 30/06/09 23:15

    השאלה היא,אם אנחנו קשובים ומבינים את המסר,
    העולם מדבר אלינו תמיד,
    וכן יש כאלה שנועדו להעביר מידע להמון אנשים,
    למעט אנשים,
    או רק לעצמם,
    תקשיבו אנשים.......
    ודי לשיפוטיות.זה יעשה לכם רק טוב.....
    לילה טוב,וחלומות עם המון מסרים.
    (-:

  • 9.

    תודה מרתק כתמיד

    הנחשה, 30/06/09 21:57

    טוב
    מאז שנהיית סלב אינטרנטי
    זוהי הדרך היחידה לתקשר איתך
    שאר הדרכים לא עובדות
    אז כבר לא יודעת לגבי תקשור בכללי
    אבל מה אומר
    המאמרים מרתקים כתמיד
    תודה

  • 8.

    היי אריאלה

    זה ש''הרוב'' חושש לקרוא לדברים בשמם, 30/06/09 19:58

    לא צריך להשפיע עלינו.
    אני אישית מרגיש שלהתעסק ברוח זה קצת כמו הומוסקסואליות,משהו כמו 10 אחוז מהאוכלוסיה מתעסק בזה ופעם היו מעלים אותנו על המוקד.

    לא פעם,במיוחד אחרי שאני משתחזר לאיזה גלגול אחר שבו מצאתי את מותי בנסיבות מזעזעות,מביט אני אל אחיי בני-האדם ותוהה למה הם חושבים כ''כ הרבה לפני שהם מוציאים החוצה.

    אלוהים זה משחרר..

    שבוע נפלא לכל אחיי בני-האדם וגם לנשמות הטובות.

    • ממש אהבתי את מה שכתבת.......

      אני, 30/06/09 23:06

      מזדהה לחלוטין,
      מקסים.

  • 7.

    גדולה כמו תמיד

    ננוש, 30/06/09 17:07

    את פשוט נהדרת,
    תודה על כתבות כל כך מענינות ופוקחות לב ועיניים,
    תמשיכי לתת לנו עוד מהגייגיך הנפלאים והחכמים,
    אוהבת אותך.

  • 6.

    למה לא מפרסמים את התגובה שלי?

    קורא אותך בקביעות, 30/06/09 16:46

    אנסה שוב...

    אריאלה,
    אני חושב שאת צודקת במה שאמרת לגבי המילה תיקשור, היא באמת גדולה מדי ויכולה לפעמים לעורר אנטי וציניות כשלא יודעים איך לאכול אותה כמו שהיה במקרה של שרי אריסון. אני גם מסכים איתך אבל שאם ההצהרות האלה בכל זאת גרמו אפילו לאדם אחד לבחור בדרך של התפתחות או עשייה רוחנית, אז כל הבלאגן היה שווה.
    הייתי רוצה מאוד לשמוע מה יש לך להגיד באופן יותר ספציפי על תיקשור, אם התופעה הזאת קיימת לדעתך או שזה רק פיקציה.
    תודה על מאמר מחכים.

  • 5.

    חומר ורוח - הבלבול

    אופיר, 30/06/09 16:28

    הכל אחד הרוח והחומר וההפרדה הנתפסת הינה אשלייה שלנו בני האדם במציאות כפי שאנו תופסים אותה בחושינו. יש נטייה כשמגיעים לעסקים, כסף לשכוח את האמיתות האוניברסאליות המתועדות בכל הכתבים העתיקים ולראות בעסקים ובכסף דבר מופרד או אפילו גורם מפריע ומעקב בתוך תהליך של התפתחות וצמיחה של האדם לעבר המטרה הנעלה של החיים . יש לבחון באופן פרקטי, המבוסס על התנסות אישית , כיצד עקרונות ואמיתות שהתורות העתיקות מבוססות עליהם ניתנות למימוש בעולם העסקים ואף תורמים לתהליך הרוחני שלנו תוך השגה של חופש כלכלי.

    שרי ורבים מעימנו התבלבלו בתוך תהליך החיים הממותג ב''ניו אייג''' בימינו, בתוך הכאילו ניפרדות. נוצרה זהות בין האובייקט המעסיק את ההכרה ומזין את החושים לצורך הבסיסי של רצונות האדם.

  • 4.

    אריאלה היפה

    קורא אותך קבוע, 30/06/09 14:04

    אני חושב שזה נכון מה שאת אומרת. שכנראה כל העולם היסתלבט על שרי אריסון כי לא כ''כ ידעו איך לאכול את הדברים שהיא אמרה ותיקשור היא באמת מילה גדולה מדי. ואני גם מסכים איתך שאם בכל זאת זה עשה למישהו משהו ומשם הוא ימשיך להתפתח אז כל הבלאגן באמת היה שווה.
    דרך אגב, הייתי מעונין לדעת מה את חושבת על תיקשורים יותר במובן של אם התופעה הזאת קיימת לדעתך או שזה סתם פיקציה.
    תודה על הנקודה למחשבה...

  • 3.

    מעולה!! (ל''ת)

    ת', 30/06/09 13:26

  • 2.

    הקטע על מייקל ג'קסון ענק!

    יוחאי, 30/06/09 13:18

    וגם הבאת זווית מעניינת ביותר על שרי אריסון,
    יפה.

  • 1.

    אריאלה שולתת!

    מעריץ, 30/06/09 11:11

    אריאלה שולתתתת!

    • והוד היך עיה שולתת קול הקבוד (ל''ת)

      מזדעא, 01/07/09 02:31

      • אדיוט, זאת לא באמת שגיאת כתיב

        מהריצה, 01/07/09 09:26

        זה משהו ידוע, חיקוי של ילדות שמטקבקות ככה על נינט ורבות ביניהן מי יותר שולתתתת!!! היא או שירי מיימון...

        • חחחח גדול!!!!! (ל''ת)

          גם אני מהריצה, 01/07/09 11:43