בכנות גמורה לא הייתה לי שום כוונה לפגוע, אני יודע שנושא הפגיעה הוא בעיני האדם שאליו מכוונים הדברים . לי יכולה להיות רק הכוונה ( האם להתכוון לפגוע או לא ) אך לך יש את הבחירה איך לפרש את הדברים. ואני השתמשתי במילים הללו אך ורק באופן עניני, מצאתי את המילים הללו כהכי משקפות את התרשמותי מדברייך ולא במטרה לפגוע .
לעניין בודהה, אני מכיר די טוב את הכתבים שלו, לא זכורים לי דברים אלו.דבריו הם לא ברורים מאליהם כלל,הרי ללא חקירה פנימית תמידית ומעמיקה לא ניתן להבינם כלל.
מה שמסקרן אותי הוא מה המטרה שלך בלדון בפרשה , אם היא לדון בהתרחשויות בכדי להשליך על היום כמוסר השכל אז לדעתי זו לא הפרשה הנכונה שמתאימה להשלכות שנתת. אם זה ללמד אמת כלשהי אז היא לא ממש ברורה.
משה מעצם היותו ''מנהיג '' מעמדו שונה משל שאר העם. אך הוא כמנהיג לא ניתן להשוואה למנהיגות הקיימת כמו שאנו מכירים.המנהיגות שלו באה לידי ביטוי אך ורק ב''מעמסות ונטל'' ואחריות כבדה ,שירות טוטאלית ואין בה שום דבר לעצמו כלל. שלא כמו המנהיגים אשר באו אחריו ועד היום ( לא מכליל) לכן לא ניתן לומר עליו מה שכתבת.
ודבר אחרון לגבי האנשת האלוהים יש לי בעיה עם עניין זה מפני שאני אישית רואה ומבין את האלהים כמציאות ממש ולא כמשהו אחר.
ברכות חמות והמש שבת שלום.