• 51.

    אברם

    אל מוג, 07/09/09 10:59

    אברם הבבלי נולד כעבד עברי..כלומר במצב מודעות המכונה ,עבד עברי,.
    מתוך שפלות זו שבו חי אף אחד לא הבחין שהוא מתבונן במה שקורה ומשנן טוב טוב את השינויים שחלים סביבו.

    לפי הכתבה המצוינת של ניסים, אברם גילה ש נולד אדם בעל יכולות חזקות ביותר בשם מורדוך והוא נוקט בצעדין להשתלט על כולם.
    למה? ואללה כי הוא לא היה פופולרי על הנשים כמו שהוא רצה...אז הוא החליט לשעבד אותן.
    לכן הוא יצא למדבר לחפש את התשובה שתביא לפתרון הבעיה...השחרור מבבל...מה ש רסטות מכנים Zion.
    זאת המטרה של העם העיברי...אך בימינו אלו שגם הודו מתבלבלת...מי יודע מה זה בכלל עיברי? זה רק היסטולוגיה.

    IP: 82.81.39.21דווח על תגובה זו

  • 50.

    שני רודפי עשירים ומפורסמים

    רחמים, 14/06/09 09:26

    צריך לראות כדי להאמין, איך אמון רודף ומתחנף לעשירים ומפורסמים. מה לזה ולרוח? הוא היפוכה של רוחניות וחבל שיש מספיק טיפשים שקונים את הבולשיט שלו.

    IP: 84.228.186.230דווח על תגובה זו

  • 49.

    מרתק

    אורית, 14/06/09 09:20

    מרתק לקרוא שיחה זו שמפגישה בין 2 עולמות.שניהם שואפים לטוב,אבל כל אחד בדרך אחרת,נראה שהזן עוסק יותר בלהרגיע שזה מצוין,אבל לא בטוח שהוא מטפל בשורש הבעיה כמו הקבלה.בכל מקרה זה מענין.

    IP: 84.229.223.81דווח על תגובה זו

  • 48.

    שני שרלטנים מוכשרים וקהל אוהדים פתיים ללא חשיבה (ל''ת)

    avre10 , 14/06/09 00:19


    IP: 93.173.168.87דווח על תגובה זו

  • 47.

    בין דת לקבלה...

    ניר, 13/06/09 22:09

    אולי נסתכל קצת על עולמנו החילוני המדהים על שלל פיתוייו, ונבין יום אחד שחוץ מתחושת מחסור לאגו לא נשיג שום דבר עד המוות הבלתי נמנע. שיטת הקבלה של בני ברוך מציעה לכל אדם ואדם להשיג דרגת אלוקות ונצחיות בעולם הזה, בחייו אלו...על כל המשתמע מכך... כמו כן היא אומרת שאין שום ''מצווה'' בעולם הזה שמשפיעה באיזשהו דבר על מצבו הרוחני של אדם ושאין לבורא שום עניין במצוות גשמיות... דיברתם עם דתי פעם? איזה דתי מדבר ככה? השתגעתם להשוות בין זה לבין דת - זה בורות מדרגה ראשונה וחבל. אה..וכמובן - חשוב לזכור שהבורא נמצא בכל אדם - ושאין דבר מחוץ לאדם...לפי בני ברוך. איזה מין דת זו שבה האדם הוא המרכז ולא האל או מצוות...?

    IP: 89.138.200.236דווח על תגובה זו

  • 46.

    סוף סוף אין סוף

    יקי, 13/06/09 21:56

    לשנות את המציאות בתוכנו. ואז ניצא לרוחניות ולעולם אחר וטוב ובשלום אמיתי בין כולם בלי מילחמות ורדיפה וריצה לשום מקום.

    IP: 84.108.237.120דווח על תגובה זו

  • 45.

    מה זה נציגי רוחניות ישראלית?

    יעלה, 12/06/09 08:16

    מה זה נציגי רוחניות ישראלית?

    רוחניות היא לנצח אוניברסלית. יש פה הרבה יותר מידי דיבורים וברבורים, והרבה פחות מידי יישום. זה בהחלט הופך את זה לישראלי.

    IP: 87.68.53.20דווח על תגובה זו

  • 44.

    ניסים, אתה גבר לוהט

    כולם נפגשים במצעד מחר, 12/06/09 01:23

    אני יכול להזמין אותך לדייט?

    IP: 84.108.107.133דווח על תגובה זו

  • 43.

    עזבו אתכם שטויות - הורגש חיבור אמיתי בין השניים בדיאלוג

    ליאב, 12/06/09 00:13

    הורגש חיבור אמיתי בין השניים,
    עם רצון לשתף פעולה.

    לו כל העולם היה פועל כך!!!

    IP: 89.138.94.49דווח על תגובה זו

  • 42.

    תודה 'לאל' ששלח אלינו את ניסים אמון כי ממנו לומדים לחיות באמת

    dafna57, 11/06/09 19:17

    במסע רוחני אמיתי אין בקורת ושפיטה העולם כולו,וזה יש אצל אצל ניסים אמון,,תודה.
    בראשית לימד אותי לסלוח לעצמי ולאהוב את עצמי,מכבדת את עצמי וכול העולם.
    'בזן' לומדים איך להיות במציאות ולא בעבר ובעתיד.
    אדם שרוצה שינויים בחיים,יכול לשנות רק את עצמו.
    מפה שולחת לניסים אמון הרבה תודות על הצלת חיי.
    דפנה

    IP: 80.230.153.178דווח על תגובה זו

  • 41.

    סוף סוף קצת שכל!!!

    זהבית, 11/06/09 17:45

    סוף סוף!! מיכאל לייטמןומר דברים הגיוניים ומעשיים שבסה''כ יכולים לעזור לכולנו להגיע לתקופות טובות יותר!!!!!!!!!!!

    IP: 217.132.84.107דווח על תגובה זו

  • 40.

    מקובלים -בודהיסטים -טרנסג'דרים :נפגשים באירועי הגאווה (ל''ת)

    זן מתקבל על הדעת בלייט אמון, 11/06/09 13:52


    IP: 82.80.224.226דווח על תגובה זו

    • גדול! חה חה חה (ל''ת)

      א', 11/06/09 18:44


      IP: 80.230.89.15 דווח על תגובה זו

  • 39.

    פנייה לדתיים שמגיבים כאן

    יוסי, 11/06/09 12:02

    בני ברוך לא פונים לדתיים מכל הפלגים,ולכן אין לכם מה לחשוש כל כך.

    יש לכם את החינוך שלכם ואת המסגרות שלכם ואף אחד לא רוצה לשבש אותם.אני אומר את זה לא מתוך כעס או שנאה לאנשים,אלא מתוך הבנה והשלמה.

    תמשיכו בדרכיכם,אל תחששו.כל אחד והאמת שלו.
    הזמן יקבע את אמת האמיתית.

    IP: 132.68.74.8דווח על תגובה זו

    • אשליה.

      יערה., 12/06/09 08:21

      גם בני ברוך, זוהי תופעה (ככל התופעות האחרות) של החזרה בתשובה ב''דרכי נועם'' בדלת האחורית, במסווה. אשליה, זהירות, אשליה.

      IP: 87.68.53.20 דווח על תגובה זו

  • 38.

    יאללה גם כן כל היפי נפש

    בנאדם נורמלי, 11/06/09 11:06

    מגנים על ההומואים כאילו זה הדבר הכי חשוב בעולם

    IP: 79.177.252.120דווח על תגובה זו

  • 37.

    מעניין

    לולי, 11/06/09 10:21

    מעניין מאוד !!!!!!!!

    IP: 81.218.128.193דווח על תגובה זו

  • 36.

    מה קשור הומופוביה??

    זאולוגית, ג'ונגל, 11/06/09 10:16

    מספיק עם הצביעות. כל הטבע מסודר לזכר ונקבה המתקשרים יחד באקט מיני להמשך הדור. אין חיות הומואיות (למעט אולי מקרים מאוד חריגים של הסתגלות)אז תפקסיקו לבלבל לי את השכל ולהתקטנן.

    IP: 194.90.119.72דווח על תגובה זו

    • וזה מה שנקרא: הומופוביה לא מודעת לעצמה (ל''ת)

      הזן הכי גרוע, 11/06/09 23:57


      IP: 80.230.89.15 דווח על תגובה זו

      • יותר דפוק מזה אין

        רן, 22/09/14 18:14

        מי שלא מסכים איתך לא מודע לעצמו?

        לא סתם חתמת "הזן הכי גרוע", באקראי לכאורה קלעת בול.

        IP: 199.203.37.197 דווח על תגובה זו

  • 35.

    דמגוגיה זולה של אדם מערבי מפוטם

    סבט, 11/06/09 09:57

    שני ה''מורים'' הללו הם דוגמא לכך שכל תחום הרוחנקיות המודרני שזור לעומק בתרבות השפע המערבית - האנשים לא מסוגלים לשמוח בחלקם ומתחילים לחפש להם כל מיני ''אלטרנטיבות'' מוזרות ולחוש סלידה לאותה ''תרבות חומרית מערבית''(זה הפך למנטרה בחוגים הרוחניקים) שבעצם היא היחידה המאפשרת את סגנון חייהם. נכון שקשה לתאר את ניסים אמון עם לייטמן באוגנדה או בנגלדש? אפילו לשדרות או קרית-שמונה הם לא מרחיקים לכת אלא מוכרים את מרכולתם בריכוזים אולטרה אורבניים וחומרניים כמו תל-אביב וניו-יורק. ומי ברובו קהל היעד שלהם?- דייגים מעכו? פועלים פיליפינים? עולי אתיופיה?- בטח שלא אלא אותה אוכלוסייה ''נאורה'' ומפוטמת הכמהה לחוויות ''לא מהעולם הזה''.

    IP: 132.70.176.62דווח על תגובה זו

  • 34.

    ראיתי את התוכנית- ממש מעולה

    גלית, 11/06/09 08:14

    אני בעסקי הרוחניות כבר כמעט 20 שנה ועוקבת אחרי ניסים, יפה לראות את ההתפתחות שלו ואת ההסכמה שלו עם הרב לייטמן.נהנתי מהשיח הפורה ומשיתוף הפעולה בניהם. מומלצ ביותר

    IP: 212.143.127.142דווח על תגובה זו

  • 33.

    המורה שלי הומו

    תום, 11/06/09 00:05

    או בניסוח הנאור שלכם ''סובל מהפרעה בזהות המינית'', והוא שם את שניכם ביחד בכיס הקטן.
    הארה לא פוסחת על האוכלוסייה הגאה.

    IP: 93.172.104.92דווח על תגובה זו

  • 32.

    הפרעות בזהות המינית?!

    להט''בי, 11/06/09 00:00

    ניסים ולייטמן, תתביישו לכם.
    ההפרעות האמיתיות הן הומופוביה, טרנספוביה, ביפוביה, ובאופן כללי חוסר קבלה של השונה - זאת מחלה של המיינד שתקוע בקונספטים מימי הביניים.
    עד היום הערכתי מאד את שניכם, ועכשיו אני מבין שמדובר בשני אנשים פרימיטיביים.
    ה''רומן'' שלי אתכם, עם השידורים שלכם, הסדנאות שלכם וכו', הסתיים.

    IP: 93.172.104.92דווח על תגובה זו

    • למה כל ההומואים פה מקשרים את "הבעיה בזהות המינית"

      מוהדיב, 11/06/09 14:02

      לעצמם ?
      מה זה אומר על התפיסה שלהם את עצמם ?
      מה, לא יכול להיות שבמשך חייכם היו לכם
      בעיות בזהות המינית שלכם ? וקצת התחבתם והטלבטתם עם עצמכם?
      ובכלל מי אמר שבעיה בזהות המינית שייכת
      רק לקהילת ההומואים?
      מה קרה ?אם אני סטרייט אז המח והלב לא עובדים?

      IP: 84.108.237.120 דווח על תגובה זו

  • 31.

    שמו של הספר מבני ברוך לאור.......... (ל''ת)

    כתבתי ספר אמיתי, 10/06/09 22:30


    IP: 79.179.250.218דווח על תגובה זו

  • 30.

    לכת הזו אין שום קשר אמיתי ליהדות,ובטח שלא לסודותיה. (ל''ת)

    ככל הכתות-ילמדו אתכם לתת,כאשר הם יקבלו הכל ברצון.., 10/06/09 21:37


    IP: 84.228.114.175דווח על תגובה זו

    • אכן כת שקרית ומסוכנת

      הראל, 11/06/09 09:55

      בני ברוך לא קשורה לקבלה ומה שעושים שם זה שטיפת מוח לאנשים תמימים ונואשים...

      IP: 89.138.179.112 דווח על תגובה זו

      • מימה אתה פוחד ?

        יקי, 12/06/09 15:56

        אולי מהלא נודע?אל תפחד העולם הרוחני ייצב אותך...

        IP: 84.108.237.120 דווח על תגובה זו

  • 29.

    אולי במקום לדבר, שיאחדו כוחות. (ל''ת)

    ו...ניראה., 10/06/09 21:37


    IP: 93.173.235.13דווח על תגובה זו

    • אתה מוזמן אי אפשר לבד. (ל''ת)

      יקי, 12/06/09 15:57


      IP: 84.108.237.120 דווח על תגובה זו

  • 28.

    יהדות קבלית וזן-בודהיזם. (ל''ת)

    מפגש על, 10/06/09 21:31


    IP: 93.173.235.13דווח על תגובה זו

  • 27.

    אמון מדבר על אקהרט טולה? (ל''ת)

    ???, 10/06/09 21:29


    IP: 93.173.235.13דווח על תגובה זו

  • 26.

    ללכת בעקבות הלב

    סי, 10/06/09 19:06

    כל אחד צריך ללכת בעקבות ליבו ולהימשך למה שהוא מרגיש שהכי טוב והכי נותן לו משמעות לחיים
    ולאף אחד אף אחד אסור להגיד לאחר מה לעשות, כי הלב שלו יודע הכי הכי מה טוב לו.
    בסופו של דבר כולנו מחפשים משהו בחיים שיתן לו סיפוק ורצון להמשיך לחיות.
    ומה שאני אישית מצאתי כשהתחלתי לשאול למה אני חיה ולאן החיים האלה לוקחים אותי,אז הגעתי למסקנה אחת ויחידה,שיש מישהו שמנהל אותי ושאין מקריות בחיים האלה,והכל מתוכנן לכל אחד מאיתנו בפרטי פרטים,כמו סרט באולם קולנוע,ממש ככה.

    IP: 79.176.33.201דווח על תגובה זו

  • 25.

    איך הכל בסופו של דבר מתחבר לאחד

    יעל, 10/06/09 18:46

    הניו איג'נחסף לקהל רחב ובתקופתנו
    היא זקוקה לבירור מעיק בחוכמת הקבלה האותנתית
    ולא המיסטית כמו שכולם חושבים

    IP: 79.177.127.104דווח על תגובה זו

  • 24.

    וואו!!!

    אלי, 10/06/09 18:09

    מי היה יכול להאמין שיש שיטה רוחנית עמוקה ביהדות.

    IP: 79.176.109.191דווח על תגובה זו

    • היחידה

      יקי, 12/06/09 16:00

      כוללת את כול המציאות.

      IP: 84.108.237.120 דווח על תגובה זו

  • 23.

    אשכרה מבבל ומאברהם אבינו?

    הרבי מברום, 10/06/09 17:32

    לא נכנס לעצם הדיון המעורפל בין שני האישים, שכל אחד אמר את אותו הדבר בערך ולא גילה כלום. רק חבל שהכל נחתם עם השטות הזו שהכל מגיע מבבל ומאברהם אבינו? למה לבלבל את המוח? זה מדע? זה אמונה? זה מה זה בכלל?

    מבבל קיבלנו קובה וסאדאם חוסיין, לא קבלה ולא זן בודהיזם.
    זה הכל.

    IP: 77.126.250.161דווח על תגובה זו

  • 22.

    יש מיסיונרים המשתמשים בקבלה כמלכודת לשבות תינוקות ולדרדר אותם

    כלי מיסיונרי לדרדר אנשים לפח היקוש של הדת, 10/06/09 17:25

    לחשכת הדת היהודית שאין לי דברים טובים להגיד עליה.

    IP: 87.68.244.231דווח על תגובה זו

    • אנחנו בבעיה ובילבול ואת גם .ולך לא עשו שטיפת מוח מאז שנולדת (ל''ת)

      יקי, 12/06/09 16:04


      IP: 84.108.237.120 דווח על תגובה זו

  • 21.

    ''ממבשריה הבולטים של רוחניות העידן החדש בישראל'' מי קבע??? כדאי להעמיק

    מירי, 10/06/09 16:47

    ולבדוק יותר לעומק

    IP: 62.90.5.25דווח על תגובה זו

  • 20.

    שיחה של תבונה ורגישות

    נוי, 10/06/09 16:33

    לא מבינה מה רוצים מהם? שיחה מעניינת מסכימה עם כל מילה, הגיע הזמן שנפנים לפחות ננסה להכיר את החכמה עתיקה שלנו.

    IP: 85.250.181.108דווח על תגובה זו

  • 19.

    אנחנו זועקים לשינוי

    שרה, 10/06/09 16:03

    החיים כפי שהם היום מביאים אותנו להבין שזה לא מה שאנו רוצים !!!!
    מי יתן ויפתחו העיניים, האוזניים, הלב והמוח של כל אחיי בני האדם במהרה בימינו !

    IP: 93.173.251.24דווח על תגובה זו

    • מי יתן ויפקחו עיני חובשי הכיפות להשכלה,לנאורות,לקידמה,עבודה ולאמת שהיא

      אמן ואמן, 10/06/09 17:22

      שהדת ואלהים הם המצאה של בני אדם......

      IP: 87.68.244.231 דווח על תגובה זו

  • 18.

    הקבלה מטפישה את הריק המחפש ''רוחניות'' כדי למלא את מה שהקבלה לא תמלא

    קבלה מטפישה, 10/06/09 15:54

    מאחר והיא מבוססת גם על טעויות ואמונות הבל בשדים,קליפות וכיוצ''ב שטויות שאדם משכיל מודרני,מאוזן ושפוי ירחק מהם.האם פליטת זרע ''מייצרת'' שדים? לפי הקבלה כן.......

    IP: 87.68.244.231דווח על תגובה זו

    • טעות! :)

      קבלה אמיתית, 10/06/09 18:08

      פליטת זרע לא מייצרת שדים. לא כך מלמדים בבני ברוך. וזה לא מה שמלמדת הקבלה.ספר הזהר מדגיש שהוא כתוב בצורה מוצפנת ואין בו אילו מילה אחת על העולם הגשמי. קחו בערבון מוגבל כל מה שאתם שומעים ממקובלים פיקטיביים.

      IP: 79.176.109.191 דווח על תגובה זו

      • גם ספר זכרונותיה של קסויריה הולנדר כתוב בצורה מוצפנת וברמזים הדורשים

        גם הספר זכרונותיה של קסויריה הולנדר...., 10/06/09 20:27

        הדורשים פילפולים מעמיקים במיוחד......

        IP: 79.179.250.218 דווח על תגובה זו

  • 17.

    כל מה שקשור לדת היהודית=העדר אור=חושך ולכן לייטמן מייצג את חושך הדת (ל''ת)

    חושך לייטימן ואור אמון, 10/06/09 15:50


    IP: 87.68.244.231דווח על תגובה זו

    • מה הקשר לדת ולמקובל מיכאל ליטמן?

      יקי, 12/06/09 15:44

      רואים וניראה הרבה אנשי דת שלא מסוגלים להבין ולישמוע את האמת .ובכלל קשה לאדם להבין שכול מה שהוא ספג במשך החיים לא מובילים לשום מקום.

      IP: 84.108.237.120 דווח על תגובה זו

  • 16.

    באמת קשה להיות אדם.יש לסבך את היוצרות ולחיות בחלומות. (ל''ת)

    מי מרויח מזה?, 10/06/09 15:33


    IP: 90.36.199.212דווח על תגובה זו

  • 15.

    ליתר דיוק - כל השיטות מגיעות מ

    mahadeva, 10/06/09 15:20

    שומר
    summer
    או כמו שהיא מופיעה בתורה כשנער, איזור מספוטמיה או ארם נהריים.

    תרבות זו קדמה לתרבות הבבלית.

    מוזמנים לקרוא את ספרו של זכריה סיטשין - כוכב הנפילים, למידע נוסף

    IP: 79.178.44.85דווח על תגובה זו

  • 14.

    זה מדהים לראות שיותר ויותר אנשים מחפשים דרך החדשה

    אבי, 10/06/09 14:56

    זאת הולכת להיות דרך רוחנית שכל כך חסרה לכולנו, אנחנו יותר מדי שקועים בבעיות היומיומיות שלא מובילות אותנו לשום דבר משמעותי.

    IP: 193.27.93.1דווח על תגובה זו

  • 13.

    מיכאל לייטמן אינו רב ומנהיג כת

    נועם, 10/06/09 14:11

    הוא רופא שיניים. מוגדר ע''י ארגון בני ברית כמנהיג של כת ואינו מלמד יהדות.

    IP: 93.172.91.81דווח על תגובה זו

  • 12.

    שני אנשים טובים. (ל''ת)

    יוסף, 10/06/09 13:55


    IP: 217.132.38.121דווח על תגובה זו

  • 11.

    לחיות על פי חוקי הטבע

    shahf.anat , 10/06/09 13:45

    אנחנו נמצאים באותה המציאות כל הזמן, אבל אנחנו עיוורים, לא מרגישים אותה. על ידי לימוד הקבלה, האדם פותח את החושים שלו יותר ויותר, ואז הוא מפתח יכולת לחיות עם הטבע, ולא נגדו

    IP: 85.64.9.79דווח על תגובה זו

  • 10.

    החשיבות שבהכרת חוקי הטבע.

    ענת, 10/06/09 13:40

    המשבר שאנחנו חווים כרגע בעולם, נובע מכך שאנחנו כל כך רחוקים מהמהות שלנו.
    רק דרך לימוד חוקי הטבע נוכל להכיר את מהותנו ולתקן את העולם שבו אנו חיים.

    IP: 85.64.9.79דווח על תגובה זו

  • 9.

    הערוץ הזה הולך ומיתדרדר (ל''ת)

    שלומית, 10/06/09 13:33


    IP: 89.139.119.167דווח על תגובה זו

    • ואולי זאת את שמדרדרת? (ל''ת)

      מוהדיב, 11/06/09 13:48


      IP: 84.108.237.120 דווח על תגובה זו

      • תפיסת המציאות

        יקי, 12/06/09 15:33

        צודק אבל היא .אבל אל תישפוט אנשים שאין להם עדין הכרה ברוחניות.זה תהליך ויש את הפרמידה אסור לישכוח...

        IP: 84.108.237.120 דווח על תגובה זו

  • 8.

    אמיתי

    רונןא, 10/06/09 13:29

    כולם חייבים להגיע לנתינה אמיתית.לחשוב פחות על עצמם ולנסות להעניק בלי לקבל תמורה.

    IP: 192.168.12.45דווח על תגובה זו

  • 7.

    התקופה שבה אנחנו חיים עם כל המשבר הגלובלי הזה-

    סיון טביבי, 10/06/09 13:15

    מראה לנו היטב-
    כמה שאנחנו צריכים להיות מאוחדים בינינו
    והמצב הזה שאנחנו מכונה אחת עצומה כולנו בעולם,המשבר הזה מוכיח לנו את זה לדעתי
    כי רואים היום כבר איך שאנחנו קשורים אחד לשני
    ומה שקורה במדינה אחת-
    משפיעה כבר על המדינות האחרות-
    כמו עכשיו עם מה שקורה עם שפעת החזירים שמתפשטת בעולם.

    IP: 79.176.33.201דווח על תגובה זו

  • 6.

    יח''צ?

    מיכל, 10/06/09 12:30

    הלוואי שהיה יותר מזה, נותן קצת אוויר נקי לנשימה

    IP: 212.179.46.33דווח על תגובה זו

  • 5.

    טוב מאוד לדעת את זה

    אלכסנדרה, 10/06/09 12:05

    שכל השיטות האלה מגיעות אלינו מבבל,ושכל בעלי השיטות השונות ירגישו בזמננו במה הם יכולים להשלים זה את זה ולעזור זה לזה.
    טוב מאוד שזה כך
    ואני מאוד מקבלת את העובדה שאין שום דבר מיותר בעולם,ושכדאי מכל דבר לקחת את הטוב שבו ולעבוד ביחד.
    מאוד התחברתי לדברים האלה.

    IP: 79.176.33.201דווח על תגובה זו

  • 4.

    מפגש זה תמיד טוב.

    שימי, 10/06/09 11:51

    כל אחד בא מהכוון שלו ומנסה להקשיב לשני.
    זה כבר התחלה טובה.

    IP: 212.179.46.33דווח על תגובה זו

  • 3.

    חיבור יפה ותקווה גדולה (ל''ת)

    רונן, 10/06/09 11:48


    IP: 62.219.243.162דווח על תגובה זו

  • 2.

    ההומופוביה הרוחנית במערומיה!

    מזעזע, 10/06/09 11:22

    קודם ניסים אמון, שמונה את שלל בעיות הדור, ומתוכן: ''6% סובלים מהפרעות בזהות המינית''. הפרעות?! ואח''כ הגאון השני, לייטמן: ''אני מבין אותך... המשבר המשפחתי, השימוש בסמים... וכל שאר המצבים שאתה תיארת.'' כלומר: הפרעות בזהות המינית כגורם למשבר המשפחתי...
    אלוהים אדירים, שני הליצנים הללו מייצגים את הרוחניות הישראלית העכשווית? פלא שאנחנו נראים כפי שאנחנו נראים?
    באנו חושך לגרש, עאלק...

    IP: 80.230.32.99דווח על תגובה זו

    • ואולי ''ההומואיות'' הפכה לסוג של דת - שזה קיצוני כשלעצמו!

      לא מוגדר בהעדפה מינית, 10/06/09 13:24

      וואלה לא נמאס מהמלחמה בחירוף הנפש על כל פיפס שמישהו אומר שלא מתאים לפוליטקלי קורקט המעושה של ההומאיות???

      זה בסוף יתגלה כגול עצמי,

      או כפי שהפסיכולוגים נוהגים לכנות ''העצמה'' - כלומר לתת משקל יתר לדבר של מה בכך וע''י זה להפוך זאת לבעיה.

      IP: 80.74.101.16 דווח על תגובה זו

    • מזעזע, ומזעזע שלאחרים זה לא מזיז.

      להט''בי, 11/06/09 00:01

      זה באמת אומר הרבה על הפסאודו-רוחניות בת זמננו, ועד כמה ה''אור ואהבה'' זה שקר אחד גדול.

      IP: 93.172.104.92 דווח על תגובה זו

      • הפרעות בזהות המינית

        רונרון, 11/06/09 07:49

        הפרות בזהות המינית לאו דווקא מדבר על זהות מינית לא-הטרוסקסואלית אלא תחושת ניכור לזהות המינית האמיתית שלך.
        אדם שלא שלם עם הנטייה המינית שלו הוא אדם קרוע וחצוי שנאבק עם עצמו ולא יכול לחיות בשקט. שלא לדבר על התקדמות רוחנית משמעותית.
        אין פה שיפוט ערכי - יש פה קביעה לגבי אנשים שפונים לטיפול פסיכולוגי ורוחני מהסיבות שכתבתי כבר.

        IP: 194.90.25.27 דווח על תגובה זו

        • די להיתממות

          להט''בי, 12/06/09 01:17

          לכולם יש התלבטויות בכל מיני תחומים, ואף אחד לא קורא לזה הפרעה.
          אני חודשים התלבטתי באיזה נושא לעשות את הדוקטורט שלי, זה היה הרבה יותר מסובך מלהבין מה המגדר שלי ולמי אני נמשך.

          IP: 84.108.107.133 דווח על תגובה זו

          • כנראה שהבעיה היא בהבנת המילה הפרעה

            מוהדיב, 14/06/09 15:26

            הרי ההטלבטות היא ההפרעה,אחרת זה לא היה
            כלכך מסובך..

            IP: 84.108.237.120 דווח על תגובה זו

  • 1.

    הלך הזרזיר אצל העורב (ל''ת)

    חי בחלום, 10/06/09 10:56


    IP: 212.179.79.2דווח על תגובה זו