• 22.

    חארטה

    אשה, 04/09/10 15:01

    לכל התגובות כאן,ערן בעצם לזה רצה להגיע,וקיבל,אם כוונתו לאור מה שלמד ועם מי למד היה מבטא פה בכדי לזכות,הוא התכוון בעצם שהוא זה שפגש ועבד עם אלוהים]חארטה,

  • 21.

    אבודים...כולכם

    פרדס, 12/06/09 18:28

    עוד אלפי גילגולים

  • 20.

    אגלה לכם סוד

    אני, 25/05/09 11:36

    בעצם.. לא בא לי

  • 19.

    טוב, אז ככה, הכל כאן קשקוש בלבוש

    אמת לאמיתה, 23/05/09 13:45

    המורה שלו לא יכול להיות הבודהיסאטווה האמיתי כי הבודהיסאטווה האמיתי הוא ממש לא במקרה המורה שלי ומעבר ליכולות המופלאות שלו שכל מה שמוזכר בכתבה כולל אותה תכונה של עצמו שממנה מתרשם הבודהיסאטווה-וונבי בעצמו הן משחק ילדים לעומת אותן יכולות אמיתיות שלו, יש חוק אחד שכל מי שבאמת מכיר את הנושא לעומק מכיר אותו והוא שבודהיסאטווה אמיתי אינו יכול בשום פנים ואופן להיות טראנס מדיום. היכולת שלו היא בדיוק הפוכה והיא היכולת לעבוד לעיתים דרך טראנס מדיומים אם כי גם את זה הוא מעדיף לעשות רק לעיתים נדירות מסיבות שלא ניתן לפרט כאן. ובכל מקרה הבודהיסאטווה לעולם אינו משאיל את גופו לישויות אחרות רוחניות חומריות אנטי-חומריות אתריות אסטראליות חשמליות או מגנטיות.

    מטבע הדברים הבודהיסאטווה האמיתי מעדיף להישאר צדיק נסתר אבל הוא הסמיך אותי ורק אותי להקים קבוצה של תלמידים נבחרים שאליה אני ורק אני אהיה מורשה להעביר את התובנות המופלאות שלו הנוגעות לניהול חיי היומיום על פי חוקים רוחניים להתקדמות מהירה בשבילי הדעת וההארה וגם האהבה. בעיקר האהבה.

    כמובן שלא כל אחד או אחת יכולים להתקבל ועל המעוניינים לדעת שהם יועמדו בניסיונות לא קלים על מנת להוכיח את נאמנותם את מהימנותם ואת היותם ראויים להיות חלק מאותו מעגל פנימי ונדיר שרק מעטים מתקבלים אליו.

    המעוניינים והמעוניינות (הרציניים בלבד) מתבקשים לכתוב ל:

    avoda-baenaim@nana10.com

    וקחו בחשבון שהחיים שלכם לא יראו יותר כפי שהם עכשיו.

  • 18.

    מאד מעניין, הייתי רוצה להכיר את המורה המופלא הזה. איך בעצם נודע לך ש..

    טאשייה , 20/05/09 22:57

    "יכולתו לתקשר עם כל המדריכים הרוחניים של בני האדם, עם מלאכים וישויות מיטיבות שונות מרחבי היקום היא מופלאה," מה הוא אמר לך, הראה לך איך הוא עושה את זה...

    ואיך נודע לך שהוא.."מה עם יכולותיך כשאמאן, המאפשרות לך להיכנס לכל מהות - בין אם היא חיה, צומח או דומם, ולעבור בין עולמות שונים במיומנות נדירה?" מה ראית שהוא נכנס לחיות לצמחים או לדוממים....?

    או " "לבטח יכולותיך לרפא טראומות וחסימות מחיים אלה ומגלגולים קודמים, לתקן קארמה קשה ולשנות את מסלול החיים של בני אדם נחשבת בעיניך" הוא בטח הראה לך את כל זה וככה זה נודע לך....נראה שמצאת באמת מורה טוב....

    • טאשייה, האני, את חיה בסרט (ל''ת)

      א', 21/05/09 13:22

      • what why? tasbir (ל''ת)

        Norit, 21/05/09 19:21

    • טאששיה האני, תדעי לך שהמורה אמנם מופלא, אבל גם התלמיד, שהמורה

      מעריצה דווקא את התלמיד הגמיש..., 22/05/09 08:30

      כל כך קרבו ונתו בו אמון והראה לו את מיומנותיו המדהימות.

  • 17.

    החמלה של הבודיסטווה היא לכל היצורים החיים ולא רק לבני אדם

    רותה, 20/05/09 10:30

    כתבת ..''הבודהיסטווה בוחר לחזור בכל פעם מחדש לקיום אנושי אך ורק מתוך חמלה עמוקה לבני האדם ואמפטיה לסבל שלהם'' וזה לא מדוייק, האמפטיה והחמלה היא לכל היצורים החיים באשר הם. כולל בעלי חיים וצמחים, הפלנטה שלנו וכל אשר סביבינו.
    האם המורה שלך טבעוני? האם באמת יש לו חמלה לכל היצורים החיים באשר הם?

    • רותה, את צודקת בהגדרתך לבודהיסטווה, אכן מדובר על כל היצורים, אבל

      טבעוני, 20/05/09 11:42

      נורא חשוב לא לשפוט אנשים אחרים. טבעונות אינה מדד לכמה אני דואג ומנסה לעזור לכל היצורים. גם הטבעוני הכי גדול בעולם שאוכל רק אורז ושותה תה עדיין גורם להרג של יצורים אחרים. חרשו את השדה בשביל האורז והתה לא? ובנוסף הטבעוני נוסע באוטו שלו לעבודה, אז הוא מזהם את הסביבה ובדרך רומס ודורס עם מכוניתו הרבה יצורים.

      בקיומנו אנו בתור בני אדם, בתור יצורים שנשלטים על ידי קארמה, אנחנו חיים בעולם לא טהור ואנחנו נאלצים לראות עולם של סבל. אבל אנחנו בהחלט יכולים לעשות כל שביכולתנו כדי למנוע ככל הניתו ולהקטין את הסבל של יצורים אחרים תוך כדי שאנחנו מנסים להפוך בעצמנו לבודהיסטוות על מנת שנוכל לעזור לכל היצורים בצורה הכי טובה שאפשר.

      • כתבת יפה

        רותה, 23/05/09 10:51

        לא התכוונתי לשפוט את המורה או את התלמיד רק רציתי להבהיר שכשבני האדם חושבים על חמלה, הם חושבים רק על אחיהם בני האדם ושוכחים שהם גרים במקום מסויים, על אדמה מסויימת, עם צמחים ובעלי חיים שהם חלק בלתי נפרד מאיתנו וממהותינו - וכלפי הסביבה יש לנו מעט מאוד חמלה - אם בכלל.
        כתבת ..''אנו חיים בעולם לא טהור..'' - אולם אנו יכולים לעשות אותו טהור, אנו כיצורים התבוניים - אם רק נשנה את התודעה האנושית שלנו שרואה רק את עצמה, אם נרחיב את גבולות ראייתנו, אם נשים לב למה שמסביבנו, מזין ומכלכל אותנו - אז ביכולתנו ליצור עולם שכולו טוב. כאן זה גן העדן - לא בשמים.

      • מי שאוכל בשר אדם

        אחד שמבין, 23/05/09 16:27

        כדי שלא לגווע ברעב מאבד אוטומאטית את האפשרות לטעון שיש בו חמלה לבני-אדם.

        זה בדיוק, אבל בדיוק, אותו הדבר עם חיות. מידת ההימנעות מניצולן של חיות לצרכי תענוגות החיך הבריאות הנוחות או היופי קשורה קשר מוגדר והדוק ביותר למידת החמלה שיש לנמנע כלפי בעלי-חיים.

        כל ההתפלספויות שמנסות להכחיש קיומו של קשר כזה הן בילבולי-ביצים של רוחניקים.

        מי שמנצל וטובח בלי חשבון לפחות שלא ייטען שהוא חומל. כי אז גם אין בו חמלה והוא גם משקר. ותמיד עדיף להגיע ליום-הדין רק עם חטא אחד ולא עם שניים.

        • שטויות - המסקנה שלך היא בלתי הגיונית בעליל ... (ל''ת)

          avre10 , 24/05/09 13:13

          • בסדר. נסה לשקול את העניין שנית כשאתה שבע. (ל''ת)

            אחד שמבין, 24/05/09 20:08

        • אתה צודק. פרט ל

          רותה, 28/05/09 23:05

          אתה בהחלט צודק ואין צורך לתת את הדוגמא של לגווע ברעב משום שאנו טובחים בחיות האומללות דווקא ממקום של שפע ממקום שיש לנו יותר מדי אוכל וזו רשעות לשמה.

          • בכוונה השתמשתי בתרחיש הקיצון כדי לענות מראש על טענות

            ברור, 29/05/09 23:19

            בדבר ברזל ובי-12 ושאר ירקות. כשמדובר בבעלי חיים מעט פחות אינטיליגנטים וחסרי ישע מהאדם מיד מצדיקים את אכילתם בטענות בריאותיות שונות. אם המקור היחידי שלהם היה בשר אדם אף אדם מוסרי לא היה מצדיק אכילת אדם. על אחת כמה וכמה כשמדובר בהתענגות גרידא כפי שקורה ברוב המקרים ולא בצורך בריאותי אמיתי.

  • 16.

    ספקנות קשה?

    יונה, 19/05/09 19:25

    לא ברור למה אנשים כל כך לא מאמינים? למה זה נראה לאנשים בדוי? למה כל כך קשה להאמין שזה מורה אמיתי? מה מורים אמיתיים חלפו מהעולם?
    זה יכול להיות כל אדם שאתה רואה ברחוב, קונה בסופר, רוקד במסיבה יחד עם כולם...

  • 15.

    נשמע כמו הליכה אחרי גורו

    שרון, 19/05/09 10:25

    העצמה והערצה של אדם עלי אדמות. וכדאי להזהר בכך.

    • בלי הליכה אחרי גורו אי אפשר באמת להתקדם בדרך

      GURU, 19/05/09 13:53

      לא ניתן להשיג הארה מספרים

      • מסכים איתך לגמרי

        תלמיד, 20/05/09 11:37

        וזה מניסיון אישי. חשוב לבדוק מורה טוב טוב אבל מאד חשוב למצוא אחד וללכת איתו

  • 14.

    אשרי האיש אשר מצא לעצמו מגדל-אור בליל סופה (ל''ת)

    אהוד, 18/05/09 15:13

  • 13.

    המורה בוחר להישאר אנונימי כי

    אחד, 18/05/09 14:11

    אולי אחרי שראה את התגובות העדיף להתרחק. איזה וייב רע יש פה מכמה אנשים. חבר'ה, מי שלא מעונין לא צריך...

    • תכתוב להם, אולי יוארו עיניך..

      ¢ְ, 19/05/09 03:08

      דברים מתגלים ששואלים,
      יש סרט ''mifunes sidste sang'' -
      השיר האחרון של מיפונה..

      רואים שם, כמה בעיות נגרמות לאנשים רק בגלל שהם לא שואלים - הם בטוחים בעצמם..

      כמובן מה שכתבת יכול להתכוון גם אליך -
      מי שלא מעוניין,
      לא צריך...

  • 12.

    היתי רוצה שתרגן קבוצה נשמח (ל''ת)

    שמח, 18/05/09 12:30

  • 11.

    מענין רוצה לנסות היתי רוצה מאוד לפגוש אדם כמוך הלואי (ל''ת)

    בחור, 18/05/09 12:25

  • 10.

    לחלוק עים אחרים

    דינה, 18/05/09 11:00

    כדי שמשהו ישאר אנחנו חייבים להעביר אותו הלאה לחלק אותו עים כמה שיותר אנשים!אים אנחנו לא יכולים לדעת מי המורה שמצאת אז איך?אים יש עוצמה במורה שלך ואני מאמינה בוודאות שיש אז למה האיגו שלך פוחד שאולי עוד כמה אנשים ימצאו את דרכם למה?אל תהיה קמצן רוחני כלום לא שלנו והכל ניתן לנו כהזדמנות כדי לראות מה אנחנו עושים עים מה שקיבלנו!בקיצור חבר יקר אני מנסה להגיד לך שכדי שלא תאבד את מה שמצאת חלק עים כולם!ויפה שעה אחת קודם.

    • דינה מי המורה שלך?

      אבי, 18/05/09 13:52

      התשובה הרוחנית שלך מצאה חן בעיני!אפשר פרטים?

  • 9.

    אני רוצה להיפגש עם המורה שלך

    אורי, 18/05/09 09:55

    אני אשמח לבוא למפגשים עם המורה שלך


    ori.souldesign@gmail.com

  • 8.

    אלוהים חיים. כאן ועכשיו !!! (ל''ת)

    'כי קרוב אליך הדבר מאד, בפיך ובלבבך לעשותו'', 18/05/09 08:33

  • 7.

    הוא מדבר עלי

    יוסי בובליל, 18/05/09 07:21

    ערן, למה לא הזכרת את שמי?

    ...הוא כנראה חושש שתבואו עם שיפוטיות ודיעה קדומה

  • 6.

    ''מדוע אין הוא מתלהב מיכולותיו השונות והמיוחדות''

    ¢¾, 18/05/09 06:04

    איזה שאלה זאת?
    האם אדם המחפש ברצינות את האמת ישאל שאלה כזאת?
    האמת, היא סוג של משחק??
    האם מה שנקרא ''הארה'', הוא עוד איזה שהוא דבר להשוויץ בו? להתפאר בו?
    האם אתה מחפש דבר אחר? שונה? טהור?
    או שאתה מחפש להיות ''אדם מואר''?
    שאל את עצמך שאלות אלו, זו אולי השאלה הראשונה שאדם צריך לשאול את עצמו אם הוא רציני בחיפושו,
    האם החיפוש הוא למען עצמי,
    או שהוא למען עתיד האנושות עצמה!?

    אתה מבין את העוצמה וגודל הדבר??

    הארה אינה תואר באוניברסיטה,
    וגם איננה דרגת קצונה!
    ותעיפו את המדור הזה מ''סגנון ופנאי''.

    • אולי תעשה לכולנו טובה ופשוט תעוף אתה מהמדור הזה?

      שבר עשרוני שנשבר לו, 18/05/09 12:56

      רעיון מהפכני, אני יודע, אבל יאללה אח שלי - סע!
      לא רוצים פה את המרירות שלך. זה פאסה.

      • רוע, בכיינות חוסר קבלה ואנטגוניזם.

        ¢ְ, 18/05/09 21:21

        לא יודע מה זו מרירות,
        ע''פ:
        http://www.he.chabad.org/library/article_cdo/aid/536977
        זה לא דבר רע..
        מרירות?
        לא יודע מה זה.
        אני לא נראה מריר, לא כזה עצוב ובוכה, לא אחד שיושב ואוכל את עצמו ובטח לא מוציא על אחרים,
        לא אדם פסימי, ממש לא, לא מלנכולי אין בזה טעם,
        האם בך אין מרירות?
        מן כעס כזה - שהאדם הזה ילך מפה, ''הוא הורס לי את התענוג''..?

  • 5.

    למה אתה מזכיר לי פרקים בספר של שלמה קאלו ושל מייקל רוא'ץ (ל''ת)

    ירמי201 , 18/05/09 02:33

    • לי הוא דווקא הזכיר את קרלוס קסטנדה מדון חואן :) (ל''ת)

      ירמה לה- דוס, 18/05/09 13:06

      • כן גם דון חואן לא פירסם את שמו ותמונתו, אבל אין אחד בעולם שיכול לכתוב

        ירמי201 , 19/05/09 02:41

        כמו קרלוס קאססטנדה שכתב תנ"ך חדש שנכון מהעמוד הראשון בספר הראשון עד העמוד האחרון בספר ה-13 או ה-14, למרות החיקויים הרבים לספריו.

  • 4.

    יש לי מורה מדהים!

    א, 18/05/09 00:16

    אבל אני שומר אותו לעצמי.

  • 3.

    מה שנקרא ''עשה לך רב''

    רועי, 17/05/09 22:47

    מצאת לך איזה אחד להיתלות עליו, והוא בכלל סתם אחד שלא מעניינים אותו הפנטזיות הרוחניות שלך. אבסורד. אין שום בודהיסטווה, אתה עובד על עצמך בעיניים (או על אחרים, מה שיותר סביר בעיני).
    כל היכולות שאתה מתאר מצוצות מהאצבע, זה הכל דמיונות אינפנטילים, סיפורי סבתא.
    עלק בודהיסטווה. יותר כמו בולשיטווה.

  • 2.

    זב בטח בלוף (ישראבלוף) (ל''ת)

    ישראלי, 17/05/09 20:07

  • 1.

    ותשמור אותו רק לעצמך?

    ברכה, 17/05/09 18:49

    תגלה גם לנו שנזכה